У нас уже
242733
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
ТЕХНОЛОГІЇ ІНТЕРНЕТ В ОБСЛУГОВУВАННІ БАНКАМИ КЛІЄНТІВ
Количество страниц
ВУЗ
КНЕУ
Год сдачи
2010
Содержание
Вступ……………………………………………………………………..…..4
Розділ 1. Теоретичні аспекти використання Інтернет в обслуговуванні банками клієнтів…………………………………….…….…...……….…...7
1. Сутність використання технологій Інтернет в обслуговуванні банками клієнтів ..…………………………………......................................................7
1.2. Поняття та зміст технології Інтернет в обслуговуванні клієнтів.……………………………………………………………………...13
1.3. Послуги та пропозиції, що надаються банками клієнтам
через Інтернет…………..………………………………………….….….....22
1.4. Роль Інтернет-технологій в обслуговуванні банком клієнтів ……29
Розділ 2. Аналіз використання Інтернет-технологій на прикладі ЗАТ „Альфа- Банк”…………………………………………….............................33
2.1. Аналіз структури Інтернет-технологій в банках на прикладі ЗАТ „Альфа-Банк”……………………………………………………………......33
2.2. Проведення аналізу використання Інтернет-технологій при обслуговуванні ЗАТ „Альфа-Банк” фізичних осіб, юридичних осіб, інших банків……………………………..…………………….………….…38
2.3. Дослідження ефективності продажу продуктів і послуг ЗАТ „Альфа-Банк” через Інтернет……………………….…………………………........ 48
2.4. Механізм проведення ЗАТ „Альфа-Банк” рекламної компанії продуктів та послуг за допомогою технології Інтернет …………………57
Розділ 3. Проблеми та перспективи розвитку Інтернет послуг в обслуговуванні банками клієнтів………………..……………………....... 64
3.1. Проблеми, з якими стикаються банки, при використанні технологій Інтернет та шляхи їх вирішення…………………...……………..……..… 64
3.2. Стратегії розробки нових продуктів та іх впровадження через технології Інтернет ………………………………………………………... 76
3.3. Механізм вдосконалення Інтернет-маркетингу в обслуговуванні старих клієнтів та в залученні нових …………………..……………..….. 85
Висновки………………………………………………………………..…....90
Список використаних джерел…..………...…………………………..….....94
Додатки………………………………………………………………....…...
Список литературы
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
500
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
29.04.24
Результати експериментально-дослідної роботи
29.04.24
Підготовка батьків до формування крос-культурних цінностей у дітей молодшого шкільного віку
29.04.24
Інтерактивні методики формування крос-культурних цінностей у виховній роботі початкової школи
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.