У нас уже
242733
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
МАРКЕТИНГ ТА ЙОГО СПЕЦИФІКА В БАНКІВСЬКІЙ СФЕРІ
Количество страниц
ВУЗ
КНЕУ
Год сдачи
2010
Содержание
Вступ…………………………………………………………………………...............3
1 Теоретичні основи маркетингу в банку………………………….......................6
1.1 Поняття та економічна суть банківського маркетингу........................................6
1.2 Характеристика та специфіка банківського маркетингу……….......................11
1.3 Ринок банківських продуктів України як об’єкт маркетингової діяльності...26
2 Аналіз маркетингової концепції банку (на прикладі ВАТ «Укрексімбанк»)........................................................................................................35
2.1 Оцінка та аналіз портфелю послуг ВАТ «Укрексімбанк»………....................35
2.2 Планування та способи просування банківських продуктів у ВАТ «Укрексімбанк»............................................................................................................48
2.3 Впровадження цінової політики ВАТ «Укрексімбанк»…………....................52
2.4 Комунікації банківських продуктів ВАТ «Укрексімбанк»................................67
3 Перспективи розвитку банківського маркетингу в Україні….....................77
3.1 Проблеми банківського маркетингу в Україні та шляхи їх подолання……...77
3.2 Перспективи розвитку маркетингу в банках України……………....................81
Висновки………………………………………………………………………..........92
Список використаної літератури
Додатки
Список литературы
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
300
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
25.03.24
Іміджування в процесі функціонування державної влади
25.03.24
Політичний імідж як складова публічної взаємодії
25.03.24
Методологія сучасних іміджевих досліджень
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.