У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название АДАПТОВАНІ КОМПЛЕКСИ ЛІКУВАЛЬНОЇ ФІЗКУЛЬТУРИ ПРИ ПОРУШЕНІ ПОСТАВИ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
Количество страниц 71
ВУЗ Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна»
Год сдачи 2010
Содержание ВСТУП

Актуальність
Молодший шкільний вік в розвитку дитини є періодом, коли закладається фундамент його здоров'я, фізичного розвитку і культури рухів. Проте аналіз наявних даних показує, що стан здоров'я дітей в даний час далеко не відповідає ні потребам, ні потенційним можливостям сучасного суспільства.
Сьогодні стають звичними тривожні дані про систематичне погіршення стану здоров'я, зниження рівня фізичної і рухової підготовленості дітей молодшого шкільного віку.
І хоча дані про кількість таких дітей суперечливі, всі дослідники сходяться в головному, що ці негативні тенденції продовжують посилюватися.
Проблема «здорова дитина» як одне з основних медико-соціальних питань охорони здоров'я і виховання дітей в науковій і практичній педіатрії і педагогіці активно обговорюється впродовж останніх 10-15 років. Це пов'язано з тим, що в сучасній освіті дітей яскраво виявляються суперечності між досягненнями в області навчання і втратами в стані їх здоров'я. Стає очевидним, що сьогодні необхідний науковий погляд на діяльність освітніх установ не тільки з погляду вирішення завдань навчання, але і цілеспрямованого виховання здорового покоління.
Особливу тривогу викликають дані досліджень про поширеність серед дітей молодшого шкільного віку різних форм порушення постави, які складають 70% від числа всіх захворювань.
Тим часом, в цьому віці йде інтенсивне формування опорно-рухового апарату, закладаються основи гармонізації постави і функціональних можливостей організму. Саме на даному віковому етапі актуальним є завдання виявлення порушень постави, пошуку ефективних засобів їх попередження і корекції.
Мета роботи: аналіз ефективності застосування коригуючих вправ в профілактиці і корекції постави у дітей молодшого шкільного віку.
Завдання:
1.Удосконалити візуальний стоматоскопичний метод простій, доступної і надійної діагностики порушення постави у дітей молодшого шкільного віку;
2.Оцінити стан постави дітей молодшого шкільного віку і вплив на неї різних видів фізичних вправ;
3.Розробити комплекс лікувальної фізичної культури на основі застосування коригуючих вправ для дітей молодшого шкільного віку з метою профілактики порушення постави і з порушенням постави в початковій стадії і оцінити його ефективність;
4.Розробити практичні рекомендації по організації і проведенню занять по відновленню і закріпленню нормальної постави у школярів в домашніх умовах.
Об'єкт - стан постави дітей молодшого шкільного віку початкових шкіл р. Мелітополя з різними режимами рухової активності.
Предмет - вплив на поставу різних видів фізичних вправ і різних режимів рухової активності.
Методи дослідження: стоматоскопичний метод кількісної оцінки стану постави.
Гіпотеза дослідження пропонувалося, що існує передпатологічна стадія порушення постави, при якій відхилення легше піддаються корекції, і застосування коригуючих вправ забезпечить формування правильної постави дітей молодшого шкільного віку.
Наукова новизна - розроблена система фізкультурно-оздоровчих вправ вперше застосовується в роботі з молодшими школярами.
Практічне значення полягає в тому, що розроблена нами система фізкультурно-оздоровчих вправ, може використовуватися у начальних класах для коригування постави учнів.
Апробація результатів дослідження – результати роботи докладівались на III науково – практичній конференції, яка проводилась на базе Тавриського національного університету ім.. В.І. Вернадського.
Структура роботи – робота складається зі вступу, трьох розділів, висновка, практичних рекомендацій і списку літератури: використано 51 джерел літератури вітчизняних та зарубіжних авторів. Робота містить 67 сторінок машинописного тексту, 3 таблиць, 2 графіка, 12 рисунків експериментального матеріалу.
Список литературы ВИСНОВКИ

На основі вивченого матеріалу та літературних джерел можна зробити висновок, що порушення постави в початковій стадії у вигляді кіфозу та лордозу у дітей млолодшего шкільного віку складає 70% від всіх захворювань. Все це пов’язано з малорухливим образом життя, поганим харчуванням, екологією. У роботі описані основні види порушення постави, методи їх визначення, основні методики профілактики та корекції.
Проведено аналіз основних методів фізичної реабілітації при порушеннях постави (ЛФК, масаж, гідрокинезотерапія, заняття на тренажерах, лікування положенням). Розроблено комплекси лікувальної фізкультури при порушеннях постави в початкових стадіях кіфозу та лордозу.
Лікувальні комплекси пройшли абробацію на базі Мелітопольського лікувально-фізкультурного диспансеру та на третій науковій конференції, яка проводилась на базі Тавриського національного університету ім. В.І. Вернадського. Результати експерименту підтвердили робочу гіпотезу про те, що існує передпатологічна стадія порушення постави, при якій відхилення легше піддаються корекції, і застосування коригуючих вправ забезпечить формування правильної постави дітей молодшого шкільного віку. Особливість роботи полягає в тому, що розроблений комплекс можна застосовувати кожним школяром, маючим порушення постави, як в лікувально-фізкультурному диспансері так і в домашніх умовах.








СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ

1. Анисимов Н.В. Гигиеническая оценка условий обучения школьников / Сост.: Н.В.
2. Анисимов, Е.А. Карашвили. – М.: ТЦ Сфера, 2002.-2с.
3. Антропова М.В. - М.: Медицина, 1977. - 334 с.
4. Антропова М.В. Гигиена детей и подростков. – М.: Просвещение, 1982.-с. 107-112.
5. Бабич Ф.П. // Единственная – 2004.- май. - 97 с.
6.Белоусов П- И., О физических упражнениях при дефек¬тах осанки в детском возрасте, Теория и практика физической куль¬туры, т. IX, в. 7, 1946.
7. Блях В. А., проф., и Венедиктов Л. А., Корригирую¬щая гимнастика, стр. 145, Харьков, 1930.
8. Блях В. А. и Котов Г. И., Школьная корригирующая гимнастика, 1927.
9. Бортфельд С.А. Двигательные нарушения и ЛФК при детском церебральном параличе. – Л.: Медицина,1977. - с.245-253.
10.Вреден Р. Р., Практическое руководство по ортопедии, Л., 1930.
11.Вреден Р. Р., О роли статики в возникновении деформа¬ций позвоночника и борьба с ними в юном возрасте, Медицинский журнал «Узбек», № 2, 1927.
12.ГамбурцевВ.А., Методика динамической антропометрии применительно к учету эффективности корригирующей гимна¬стики у школьников, сб. «Физкультура и здравоохранение», 1935.
13.Герасимов П. С, Корригирующая гимнастика ', как метод борьбы с вредностями школьной жизни, Теория и практика физической культуры, № 2, 1928.
14. Гребешковой И.И. Организация медицинской помощи детям в дошкольных учреждениях. – М.: Просвещение, 1984. –54 с.
15. Дубогай А.Д.// Здоровье- 1984. – янв.- 3 с.
16.Жаворонков Ю. Н., Исправление сутуловатости у детей школьного возраста, Теория и практика физической куль¬туры, № 2, 1928.
17. Иваничев Г. А. Мануальная терапия / Руководство, атлас.- Казань,
1997 - 448 с.
18. Ивлиев Б.К.// Здоровье- 1986.-апр.- 33с .
19. Кабанов А. Н. Анатомия, физиология и гигиена детей дошкольного возраста.: учебник для дошкольных педучилищ./ Кабанов А. Н. , Чабовская А. П. - М.: Просвещение, 1969.-с.63-75
20. Копылов Ю. А., , Н.В. Полянская, Начальная школа. Режим учебы и отдыха ослабленных детей, 2003, № 9.
21. Кардашенко В.Н., Стромская Е.П. Гигиена детей и подростков.- М.:Медицина,1988 г.-43с.
22. Катков В.Г., Штеренгерц А.Е. Советы врача. – К.: Здоровье,
1983.- 27 с.
23. Кашуба В.А. Биомеханика осанки. - К.: Олимпийская литература,
2003. - 278 с.
24. Ковально в а 3. П., Анализ движений в корригирую¬щих упражнениях, Труды Украинского научщо-иеслодоватоль-ского института физкультуры, Харьков, 1939.
25. Кучма В.Р. Современные технологии оздоровления детей и подростков в образовательных учреждениях: пособие для врачей./ Сост. В.Р. Кучма, Л.М. Сухарева и др.-М., 2002 .-12с
26. Лаптев А.П., Полиевский С.А. Гигиена: Учебю для ин-тов и техн. физ. культ. – М.: Физкультура и спорт, 1990. – 368 с.
27. Левит К.,Захсе Й.,Янда В. Мануальная медицина: Пер. с нем. - М.: Медицина, 1993.-43с.
28.Мошков В. п., Корригирующая гимнастика при функ¬циональных искривлениях позвоночника у детей, сб. «Физкуль¬тура как лечебный фактор», под ред. проф. Б. А. Ивановского, М., 1934.
29. Нарскин Г.И. Профилактика и коррекция отклонений в опорно-двигательном аппарате детей дошкольного и школьного возраста // Физическая культура, воспитание, образование, тренировка. - 2002. -№4. - С. 60-61.
30. Недригайлова О. В., К вопросу о подвижности позво¬ночника в норме и патологии, Ортопедия и травматология, №3, 1936
31. Ошман В., Ортопедия и травматология, кн. 4,1927.-183 с.
32.Парийский Н. К., Биомеханика как основа учения об искривлениях человеческого тела, 1921.
33. Петровский Б.В. Краткая медицинская энциклопедия. – М.: Советская энциклопедия II том, 1989 .-433с.
34. Попов С.Н. Физическая реабилитация. – Ростов-на-Дону : Феникс,
1999- 203с.
35. Райман Е. И., Деформация и аномалии осанки у школьни¬ков и роль ортопедии в организации школьной физкультуры, Ортопедия! и травматология, кн. 5—6, 1932.
36. Саркизов - Серазини И. М. и др., Методика корри¬гирующей гимнастики при кифозах у школьников, сб. «Физкуль¬тура и здравоохранение», 1935.
37. Смирнова Е.Т. Гигиенические условия воспитания детей в дошкольных учреждениях села. / Смирнова Е.Т. – М.: Просвещение, 1980. – 176 с.
38. Соловьев К. Г., Руководство по механотерапии, 1912.
39. Солодков А.С., Сологуб Е.Б. Физиология спорта: Учебное пособие /СПбГАФК им. П.Ф. Лесгафта. - СПб., 1999. - 231 с.
40. Трегубо в, Основы ортопедии, 1939.
41.Фридланд М. О., проф., Курс ортопедии, 1944.
42. Чабовская А.П. Основы педиатрии и гигиены детей дошкольного возраста. – М.: Просвещение, 1980. – 222с.
43. Чаклин В.Д.. Абальмасова Е. А. Сколиоз и кифозы.- М.:Медицина,.- 256 с.
44. Чабовская А.П., Голубев В.В., Егорова Т.И. Основы педиатрии и гигиены детей дошкольного возраста. – М.: Просвещение, 1987- 62с.
45.Черевков М. А., Родителям о физическом воспитании детей, изд. Физкультура и спорт, 1947.
46. Шарманова С.Б., Федоров А.И., Калугина Г.К. Формирование правильной осанки в процессе физического воспитания детей дошкольного и младшего школьного возраста: Учебное пособие. - Челябинск: УралГАФК, 1999. - 212 с.
47.Штефко В. К., Основы биологической анатомии ребенка, 1926.
48. Щедрина А.Г. Онтогенез и теория здоровья. Методологические аспекты.-Новосибирск: СОРАМН, 2003. - 164 с.
49. www.breath.ru/education.htm
50. www.ruscenter.ru
51. lib.sportedu.ru/2SimQuery.idc

Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
1000





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.