У нас уже
242733
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
Вибори у Франції 2007 г
Количество страниц
83
ВУЗ
МГИУ
Год сдачи
2010
Содержание
Вступ...3
Розділ 1. Теоретичні основи вивчення проблеми організації й проведення передвиборної кампанії
1.1.Сутність і основні особливості передвиборної кампанії..6
1.2.Етапи організації передвиборної кампанії..14
1.3.Прийоми й методи формування позитивного іміджу кандидатів на пост президента в пресі..26
Висновки по главі…36
Розділ 2. Особливості проведення передвиборної кампанії 2007 р. в CМИ Франції
2.1.Політична орієнтація ЗМІ Франції в момент президентських виборів 2007 р...38
2.2.Аналіз програм лідери передвиборної кампанії у Франції (Н. Саркозі, С. Руаяль і Байру, Летона й ін.)..42
2.3.Формування іміджу кандидатів на пост президента Французької республіки в пресі…..64
Висновки по главі…66
Розділ 3. Медіатизація особистості нового президента Франції як форма популяризації твердих економічних і соціальних реформ
3.1.Висвітлення підсумків виборів у Франції 2007р....68
3.2.Програма реформ Н. Саркозі на тлі економічної й соціальної кризи в країні..71
3.3.Відбиття суспільної думки із приводу особистості французького президента й проведеної ним політики в ЗМІ Франції після травня 2007 р.73
Висновки по главі…78
Висновок…...81
Список літератури…83
Вступ
Актуальність даної проблеми обумовлена тим, що останнім часом активно росте інтерес до проблем створення ідеального образу політика, того неповторного стилю, що допоможе починаючому політикові знайти успіх у створенні політичної кар'єри. У сучасному світі актуальної в теоретичному й практичному плані є проблема вивчення ролі соціальних суспільних інститутів у формуванні іміджу майбутнього президента. Одним із соціальних інститутів, що виконують функцію регулювання міжетнічних відносин є ЗМІ. На сучасному етапі засобу масової інформації стали потужним фактором впливу на масову свідомість і джерелом формування всіляких стереотипів. Журналістська наука й практика продовжують мати потребу у відповіді на питання: Де в такій сфері, як виборча кампанія президента, лежить границя між інформуванням і свідомим формуванням і нав'язуванням певного іміджу майбутнього президента електорату. Розвиток і розширення...
Список литературы
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
570
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
29.04.24
Результати експериментально-дослідної роботи
29.04.24
Підготовка батьків до формування крос-культурних цінностей у дітей молодшого шкільного віку
29.04.24
Інтерактивні методики формування крос-культурних цінностей у виховній роботі початкової школи
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.