У нас уже
242733
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
Вивчення взаємозв'язку показників творчого мислення, рівня й факторів шкільної тривожності
Количество страниц
65
ВУЗ
КИП
Год сдачи
2010
Содержание
Вступ
1. Проблема взаємозв'язку креативності й шкільної тривожності
1.1. Історія й сучасний стан проблеми творчості
1.2..Психологічні механізми творчості
1.3. Розвиток креативності в навчанні
1.4. Сутність понять «тривога» і «тривожність»
1.5. Шкільна тривожність як показник емоційного
неблагополуччя
1.6. Взаємозв'язок креативності й тривожності
Висновки
2. Експериментальний аналіз взаємозв'язку креативності й шкільної тривожності молодших підлітків
2.1. Вивчення креативності молодших підлітків
2.2. Вивчення шкільної тривожності молодших підлітків
2.3. Дослідження взаємозв'язку показників креативності, рівня й факторів шкільної тривожності молодших підлітків
3. Розвиток креативності молодших підлітків за допомогою корекційно-розвиваючої програми «Хочу. Можу. Умію»
Висновки
Підсумки дослідження
Висновок
Література
Додаток
Вступ
Ціль нашого дослідження: аналіз взаємозв'язку показників творчого мислення й факторів шкільної тривожності,.
Об'єкт дослідження: учні п'ятих класів гімназії №5 р. Мінська (65 чоловік)
Предмет дослідження виступило вивчення взаємозв'язку показників творчого мислення, рівня й факторів шкільної тривожності.
В основу дослідження покладена наступна гіпотеза:
Чим вище креативність, тим вище рівень тривожності молодших підлітків.
Вона конкретизується через систему приватних гіпотез:
1. Показники креативності молодших підлітків взаємозалежні.
2. Фактори шкільної тривожності молодших підлітків взаємозалежні.
3. Чим вище гнучкість мислення, тим вище тривожність молодших підлітків.
4. Чим вище оригінальність мислення, тим вище тривожність молодших підлітків.
5. Рівень креативності підвищується в результаті корекційно-розвиваючої роботи в молодшому підлітковому віці.
6. Рівень шкільної...
Список литературы
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
570
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
29.04.24
Результати експериментально-дослідної роботи
29.04.24
Підготовка батьків до формування крос-культурних цінностей у дітей молодшого шкільного віку
29.04.24
Інтерактивні методики формування крос-культурних цінностей у виховній роботі початкової школи
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.