У нас уже
242733
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
Сприйняття кольору в рекламі
Количество страниц
60
ВУЗ
КИП
Год сдачи
2010
Содержание
Вступ …3
Загальна характеристика роботи...4
Розділ 1… 6
1...1. Реклама і її моделі…6
1...2. Психічні процеси у формуванні рекламних образів і їхнє дослідження……10
1...3. Психологічні ефекти в рекламі…19
1...4. Психоаналітично орієнтовані методи в рекламі…..22
1.5. Підходи до сприйняття кольору..27
1.6. Психологія кольору в рекламі...30
1.7. Психосемантичний підхід до сприйняття…..35
Висновки по главі 1..38
Розділ 2…39
2...1. Дослідження коннотативних значень сприйманих квітів..39
2.2. Зіставлення отриманих результатів і висновки по главі 2…...55
Висновок…58
Література..60
Додаток 1…62
Додаток 2..
Вступ
Темою даної роботи є «Сприйняття кольору в рекламі».
Практична значимість роботи: у сучасне століття інформаційних технологій ця тема придбало особливу значимість у зв'язку з поширенням і проникненням реклами в усі шари життя людей не залежно від їхнього бажання. Результати даного дослідження можуть бути успішно застосовані для залучення уваги потенційних споживачів і збільшення купівельного попиту.
Наукова новизна й значимість: психологічна проблематика вивчення сприйняття кольору в рекламі є нов і маловивченої, хоча й має міцних корінь у психології вивчення сприйняття й свідомості. У даний момент ця проблема є актуальної, оскільки реклама стала невід'ємною частиною життя сучасного суспільства, і її присутність відчувається все з більшою силою.
Ціль дослідження: виявити й описати психофізіологічний вплив кольору на людину в аспекті сприйняття реклами.
Завдання дослідження:
1. Визначення...
Список литературы
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
430
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
29.04.24
Результати експериментально-дослідної роботи
29.04.24
Підготовка батьків до формування крос-культурних цінностей у дітей молодшого шкільного віку
29.04.24
Інтерактивні методики формування крос-культурних цінностей у виховній роботі початкової школи
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.