У нас уже
242733
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
ПРО ЗВ'ЯЗКИ ЕМОЦІЙНИХ СТАНІВ ПІДЛІТКІВ З ЇХНЬОЮ МІЖОСОБИСТІСНОЮ ВЗАЄМОДІЄЮ В ШКІЛЬНОМУ КЛАСІ
Количество страниц
70
ВУЗ
КИП
Год сдачи
2010
Содержание
Вступ 2
РОЗДІЛ 1. ПРОБЛЕМА ЕМОЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ПІДЛІТКА В ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ 4
1.1. Психологічна характеристика емоційної сфери особистості 4
1.2. Психологічний аналіз емоційних станів людини 6
1.3. Детермінація емоційного стану особистості 11
1.4. Психологічна характеристика емоційної сфери підлітка 14
1.5. Проблема розвитку емоцій і почуттів особистості в процесі міжособистісної взаємодії 19
РОЗДІЛ 2. ЗВ'ЯЗОК ЕМОЦІЙНИХ СТАНІВ ПІДЛІТКІВ З МІЖОСОБИСТІСНОЮ ВЗАЄМОДІЄЮ В КЛАСІ.. 31
§ 2.1. Мета, завдання, гіпотези й методи експериментального дослідження... 31
§ 2.1.1. Діагностичні методи вивчення емоційної сфери
підлітка й міжособистісної взаємодії в класі......... 32
§ 2.2. Обговорення результатів вивчення емоційних станів
випробуваних. 35
§ 2.3. Обговорення результатів вивчення міжособистісного спілкування 38
§ 2.4. Обговорення результатів особливості навчальної діяльності. 42
§ 2.5. Обговорення результатів міжособистісних відносин у класі 43
§ 2.6. Про зв'язок емоційних станів підлітків з міжособистісною взаємодією. 48
РОЗДІЛ 3. ЕМОЦІЙНИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ В МІЖОСОБИСТІСНІЙ ВЗАЄМОДІЇ..... 53
§ 3.1. Корекція емоційного стану підлітків у міжособистісній взаємодії.... 53
ВИСНОВОК... 64
ЛІТЕРАТУРА.... 66
I ДОДАТОК. 68
Вступ
Об'єктом дослідження з'явилися емоційні стани підлітків, які вони випробовують у міжособистісній взаємодії в шкільному класі.
Предметом стала наявність зв'язку між емоційним станом і показниками міжособистісної взаємодії.
Ціль дослідження полягала в тому, щоб теоретично й емпірично виявити наявність зв'язку між емоційним станом підлітка й основних показників міжособистісної взаємодії.
Відповідно до поставленої мети в дослідженні вирішувалися наступні завдання:
1) виявити емоційні стани випробуваних;
2) визначити основні характеристики міжособистісного спілкування;
3) вивчити особливості спільної навчальної діяльності в класі;
4) визначити основні характеристики міжособистісних відносин у класі;
5) установити наявність зв'язку між емоційним станом підлітків і основних характеристик міжособистісної взаємодії.
Гіпотеза дослідження полягала в тім, що...
Список литературы
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
715
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
29.04.24
Результати експериментально-дослідної роботи
29.04.24
Підготовка батьків до формування крос-культурних цінностей у дітей молодшого шкільного віку
29.04.24
Інтерактивні методики формування крос-культурних цінностей у виховній роботі початкової школи
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.