У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Конституційно правовий статус президента України та його розвиток в контексті конституційної реформи
Количество страниц 50
ВУЗ
Год сдачи 2010
Содержание Вступ

Розділ 1. Загальна характеристика інституту глави держави


Розділ 2. Становлення та розвиток інституту Президента в Україні


Розділ 3. Статус Президента України


Розділ 4. Зміна статусу Президента України в контексті конституційної реформи


Список використаних джерел


Висновки
Список литературы Зарубіжна практика президентської влади переконливо свідчить про важливість цього інституту в більшості політичних систем. Порівняно з іншими вищими посадовими особами Президент має особливий статус, повноваження і відповідальність. Не дивлячись на те, що статус глави держави достатньо універсальний, функціонування цілого ряду моделей президентства виявляє їх залежність від різних політичних режимів і різних систем державного правління. У авторитарних та тоталітарних режимах президентська влада набуває рис режиму особистої влади, в той час як у демократичних країнах глава держави виступає одним із провідних гарантів непорушності конституційних основ політичної системи.
Кожному типу державного правління відповідає певний тип президентства з його особливими ролевими функціями. В умовах президентської республіки Президент, маючи одночасно повноваження голови держави і голови уряду, повинен бути ефективним політичним лідером, який безпосередньо керує урядовою політикою. У напівпрезидентській республіці президент нерідко виступає у ролі арбітра у відносинах уряду і парламенту, а у парламентській республіці - наділяється статусом “першого громадянина” держави. Однак за будь-якої політичної системи Президент несе особливу відповідальність за збереження законності, злагоди і стабільності в суспільстві.
Залишаючись в рамках своїх конституційних повноважень Президент повинен активно використовувати потенціал своєї високої посади та вирішувати багато проблем суспільного розвитку. Досвід та низка усталених норм інститутів президентства в зарубіжній практиці безсумнівно корисні в процесі розвитку політичної системи України.
Слід відмітити нову конституційну реформу в Україні, для проведення якої наприкінці 2002 року була створена розпочала діяльність Тимчасова спеціальна комісія з доопрацювання проектів законів України про внесення змін до Конституції України. В основі проведення конституційної реформи в Україні, лежать, на мою думку, такі чинники:
- по-перше, Конституція незалежної України приймалась у державі, в якій ще домінували принципи формування не європейської, а посткомуністичної влади. Президент України, не будучи главою уряду України, фактично уособлював управлін¬ня ним. Парламент не мав захищеної конституційної функції з реалізації виборчих програм політичних партій, які перемогли на виборах;
- по-друге, у системі влади, яка побудована Конституцією України 1996 року, практично не працює система „стримувань і противаг”, що часто призводить до виникнення конфліктних ситуацій між різними гілками чи структурами влади та неможливість в умовах перехідного періоду демократії до ініціювання компромісів між собою;
- по-третє, після виборів до парламенту України в 2002 році фактично було завершено будівництво перехідного періоду, за якого існуюча модель організації президентсько-парламентської форми влади вичерпала себе і постала необхідність у зміні президентсько-парламентської форми правління на більш сучасну парламентсько-президентську.
Основним завданням змін до Конституції України є ство¬рення ефективної, політично відповідальної влади, яка б не конфліктувала чи конкурувала між собою, а змагалась за кращу пропозицію для суспільства.
Але не всі згодні з побудовою в Україні нової моделі влади. Критики конституційної реформи вважають, що її метою є не покращення функціонування влади, а механічний перерозподіл влади між Президентом та Верховною Радою України. Але слід зазначити, що більше половини змін до Конституції
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
100





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.