У нас уже
17884
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
Конституційно правовий статус президента України та його розвиток в контексті конституційної реформи
Количество страниц
50
ВУЗ
Год сдачи
2010
Содержание
Вступ
Розділ 1. Загальна характеристика інституту глави держави
Розділ 2. Становлення та розвиток інституту Президента в Україні
Розділ 3. Статус Президента України
Розділ 4. Зміна статусу Президента України в контексті конституційної реформи
Список використаних джерел
Висновки
Список литературы
Зарубіжна практика президентської влади переконливо свідчить про важливість цього інституту в більшості політичних систем. Порівняно з іншими вищими посадовими особами Президент має особливий статус, повноваження і відповідальність. Не дивлячись на те, що статус глави держави достатньо універсальний, функціонування цілого ряду моделей президентства виявляє їх залежність від різних політичних режимів і різних систем державного правління. У авторитарних та тоталітарних режимах президентська влада набуває рис режиму особистої влади, в той час як у демократичних країнах глава держави виступає одним із провідних гарантів непорушності конституційних основ політичної системи.
Кожному типу державного правління відповідає певний тип президентства з його особливими ролевими функціями. В умовах президентської республіки Президент, маючи одночасно повноваження голови держави і голови уряду, повинен бути ефективним політичним лідером, який безпосередньо керує урядовою політикою. У напівпрезидентській республіці президент нерідко виступає у ролі арбітра у відносинах уряду і парламенту, а у парламентській республіці - наділяється статусом “першого громадянина” держави. Однак за будь-якої політичної системи Президент несе особливу відповідальність за збереження законності, злагоди і стабільності в суспільстві.
Залишаючись в рамках своїх конституційних повноважень Президент повинен активно використовувати потенціал своєї високої посади та вирішувати багато проблем суспільного розвитку. Досвід та низка усталених норм інститутів президентства в зарубіжній практиці безсумнівно корисні в процесі розвитку політичної системи України.
Слід відмітити нову конституційну реформу в Україні, для проведення якої наприкінці 2002 року була створена розпочала діяльність Тимчасова спеціальна комісія з доопрацювання проектів законів України про внесення змін до Конституції України. В основі проведення конституційної реформи в Україні, лежать, на мою думку, такі чинники:
- по-перше, Конституція незалежної України приймалась у державі, в якій ще домінували принципи формування не європейської, а посткомуністичної влади. Президент України, не будучи главою уряду України, фактично уособлював управлін¬ня ним. Парламент не мав захищеної конституційної функції з реалізації виборчих програм політичних партій, які перемогли на виборах;
- по-друге, у системі влади, яка побудована Конституцією України 1996 року, практично не працює система „стримувань і противаг”, що часто призводить до виникнення конфліктних ситуацій між різними гілками чи структурами влади та неможливість в умовах перехідного періоду демократії до ініціювання компромісів між собою;
- по-третє, після виборів до парламенту України в 2002 році фактично було завершено будівництво перехідного періоду, за якого існуюча модель організації президентсько-парламентської форми влади вичерпала себе і постала необхідність у зміні президентсько-парламентської форми правління на більш сучасну парламентсько-президентську.
Основним завданням змін до Конституції України є ство¬рення ефективної, політично відповідальної влади, яка б не конфліктувала чи конкурувала між собою, а змагалась за кращу пропозицію для суспільства.
Але не всі згодні з побудовою в Україні нової моделі влади. Критики конституційної реформи вважають, що її метою є не покращення функціонування влади, а механічний перерозподіл влади між Президентом та Верховною Радою України. Але слід зазначити, що більше половини змін до Конституції
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
100
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
11.10.24
Сучасний документальний театр: новий тип сценічної репрезентації
11.10.24
Вербатім–наративи в контексті сучасної «Нової драми» і документального театру
11.10.24
«Нова драма» в умовах відновлення документалізму в театральній постдраматичній культурі нестабільного типу
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.