У нас уже
242733
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
Маркетингова стратегія підприємства
Количество страниц
112
ВУЗ
КНЭУ
Год сдачи
2010
Бесплатно скачать
19339.doc
Содержание
Вступ
1 Методологічні аспекти утримування й розробки маркетингової стратегії підприємства
1.1 Економічна сутність, цілі, завдання й принципи маркетингової стратегії
1.2 Система класифікації маркетингових стратегій підприємства
1.3 Характеристика загальної концепції маркетингової стратегії
1.4 Структура й послідовність розробки маркетингової стратегії підприємства
2 Аналіз господарської діяльності й формування вихідних передумов для розробки маркетингової стратегії ТОВ «Севастопольський молокоперероблючий завод»
2.1 Економічна характеристика й аналіз основних показників ТОВ «СМЗ"
2.2 Аналіз ринкової ситуації як основа розробки маркетингової стратегії
2.2.1 Аналіз факторів навколишнього середовища
2.2.2 Аналіз ситуації на ринку молока й молочних продуктів
2.2.3 Аналіз факторів внутрішнього маркетингового середовища підприємства
2.3 Маркетинговий аналіз діяльності ТОВ «СМЗ» як вихідна передумова розробки маркетингової стратегії
2.4 Оцінка стратегічного стану й напрямків розвитку ТОВ «СМЗ»
3 Напрями розробки й оцінка ефективності маркетингової стратегії ТОВ «СМЗ"
3.1 Визначення стратегічних і тактичних цілей маркетингової діяльності підприємства
3.2 Оцінка ефективності маркетингової стратегії ВАТ «СМЗ"
3.3 Модель формування асортиментної стратегії молокопереробного підприємства
Висновок
Перелік посилань
Додаток А.Принципи розробки й реалізації маркетингової стратегії підприємстві
Додаток б.Структура керування ТОВ «СМЗ»
Додаток В. Фінансова звітність (форма №1 і форма №2) ТОВ «СМЗ» за 2004 - 2005 р.
Додаток Г.Аналіз структури виробництва й продажів молочної продукції на ринку України
Додаток Д. Структурно - логічна схема аналізу маркетингової діяльності підприємства
Додаток Ж. Параметри оцінки конкурентоспроможності продукції підприємства на ринку
Додаток З. Характеристика різних варіантів стратегічного стану компанії
Додаток И. Методика оцінки стратегічного стану підприємства
Додаток К. Оцінка стратегічного стану ТОВ «СМЗ»
Список литературы
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
960
Скачать бесплатно
19339.doc
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
29.04.24
Результати експериментально-дослідної роботи
29.04.24
Підготовка батьків до формування крос-культурних цінностей у дітей молодшого шкільного віку
29.04.24
Інтерактивні методики формування крос-культурних цінностей у виховній роботі початкової школи
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.