У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Ринок туристичних послуг. Удосконалення системи управління туристичної фірми
Количество страниц 87
ВУЗ Київському національному університеті імені Тараса Шевченка
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 19516.doc 
Содержание Зміст

Вступ 3
1. Теоретичні аспекти ринку туристичних послуг 7
1.1 Характеристика та структура ринку туристичних послуг 7
1.2 Стан туристичного ринку України 18
1.3 Світовий ринок туристичних послуг 25
2. Аналіз потенціалу послуг туристичної фірми "Тревел Січ" 36
2.1 Організаційно-економічна характеристика туристичної фірми "Тревел Січ" 36
2.2 Характеристика системи управління розвитком потенціалу послуг туристичної фірми "Тревел Січ" 57
2.3 Шляхи удосконалення системи управління розвитком потенціалу послуг туристичної фірми "Тревел Січ" 74
Висновки 83
Список використаної літератури 86


Вступ
Актуальність теми. У період переходу до ринкової економіки туризм є одним із перспективних напрямків зовнішньоекономічної діяльності країни і її регіонів.
Відомо, що на частку туристичного бізнесу припадає 7 відсотків загальносвітового експорту товарів і послуг, що в абсолютному вираженні поступається тільки прибуткам від експорту нафти, нафтопродуктів і автомобілебудування.
Для економіки України з її найбільш розвиненими туристсько-рекреаційними центрами: Чорноморським узбережжям, Карпатами, Слов’яногір’ям, Азовським узбережжям і унікальними містами, які поєднують прикмети старовини і сучасності, значення міжнародного туризму полягає в тому, що, по-перше, це сфера швидкого обігу капіталу, при відносно невеликих капіталовкладеннях; по-друге, це ефективний засіб модернізації інфраструктури і, по-третє, можливість створення нових робочих місць як у державній, так і в регіональній економіці.
З прийняттям в Україні Закону "Про туризм" були створені сприятливі умови для підприємництва і розвитку туристсько-рекреаційних регіонів, удосконалення і пропаганди національної культури.
Розвиток туристичного бізнесу буде сприяти створенню спеціальних малих і середніх підприємств, а також активізації і стимулюванню роботи цілої мережі галузей народного господарства: будівництва, торгівлі, сільського господарства, виробництва товарів народного споживання, транспорту і зв'язку, формуванню сучасної кадрової політики в регіоні і поетапному виходу регіонального туристичного бізнесу як на загальнодержавний, так і на світовий рівень туристичних послуг.
У ринковій економіці підприємство самостійно планує основні напрямки та умови своєї діяльності, розпоряджається трудовими, матеріальними та фінансовими ресурсами. Воно саме вибирає ділових партнерів, вступає в договірні відносини з ними, здійснює зовнішньоекономічну діяльність. Організаційні форми управління також визначаються підприємством. Воно вільне у виборі видів господарської діяльності та реалізує останню в межах чинного законодавства. В економічній науці є кілька основних теорій (концепцій) підприємства, в яких розкриваються питання їх виникнення, діяльності та ліквідації. У кожній із них підприємство розглядається під певним кутом зору, з акцентом на ті або інші особливості об'єкта дослідження.
В економічній науці є кілька основних теорій (концепцій) підприємства, в яких розкриваються питання їх виникнення, діяльності та ліквідації. У кожній із них підприємство розглядається під певним кутом зору, з акцентом на ті або інші особливості об'єкта дослідження.
В економічній науці та управлінні до цього часу не має однозначного підходу до вирішення сутності та змісту поняття «потенціал», його структури. Однак саме за рахунок нарощування потенціалу підприємство утримує свої позиції на ринку. Особливо актуально для тематики постає зараз.
Питаннями висвітлення сутності категорії „потенціал послуги”, її складових займалися ряд вчених: С.А.Авакян, Л.М. Карапетян, Д.Н.Козак, А.Н.Кокотов, Б.М.Лазарев, В.М.Манюхин, А.А.Уваров, К.Ф.Шеремет та інші. Проте, теоретичні та практичні питання розкриття сутності категорії „потенціал послуги”, побудови ефективної системи управління потенціалом послуг туристичного підприємства не знайшло широкого відображення в сучасних наукових працях, що потребує подальших досліджень і обумовило вибір теми роботи.
Метою дипломної роботи є розвиток теоретичних, методологічних і методичних положень управління потенціалом туристичної фірми.
Для досягнення загальної мети в роботі були поставлені та вирішені такі задачі:
визначити теоретико-методологічну базу туризму і розробити рекомендації щодо її систематизації й удосконалення;
дослідити туристський ринок Украиїни та міжнародний ринок туристських послуг;
проаналізовати двяльність туристичного підприємства та постулг, що їм надаються;
обгрунтовати пропозиції щодо удосконалення туристських послуг на підприємстві.
Предметом дослідження дипломної роботи є організаційно-економічні й управлінські форми розвитку потенціалу туристської фірми.
Об'єктом дослідження є фірма «Тревел Січ».
Теоретичною і методологічною основою проведеного дослідження є вивчення природи туризму, наукові розробки зарубіжних і вітчизняних вчених у сфері туристичних послуг і управління нею, що розкривають соціально-економічні функції туризму і його роль у розвитку світового господарства.
Теоретичне значення роботи полягає в подальшому розвитку теорії управління операціями на підприємствах туристичного бізнесу як складової частини економіки країни, фактора подальшої інтернаціоналізації; концептуальному і практичному об'єднанні попиту і пропозиції на конкретному і специфічному сегменті ринку послуг.
Під час написання роботи використовувались наступні методи дослідження: логічного, системного та комплексного підходів для формування компетенцій стратегії в розвитку підприємств і підвищення її ефективності. У процесі дослідження застосовано методи економіко-статистичного аналізу, зокрема: аналізу і синтезу – для деталізації об'єкта дослідження внаслідок розчленування його на окремі складові; порівняння – для зіставлення фактичних даних звітного року з даними за попередні роки; рядів динаміки – для характеристики зміни у часі показників досліджуваного питання; монографічний – для вивчення стану діяльності на підприємстві; економіко-математичні – для побудови моделі розрахунку ефективності діяльності підприємства.
Інформаційною базою роботи виступають законодавчі акти, наукові праці, в яких висвітлюється проблема формування потенціалу туристичних послуг підприємства, та звітність ТОВ «Тревел Січ».
Дипломна робота складається із вступу, двох розділів, висновків, а також списку використаних джерел.
Список литературы Висновки
Туристичний бізнес стимулює розвиток інших галузей господарства: будівництва; торгівлі, сільського господарства, виробництво товарів народного споживання і т.д. Крім впливу на економіку багатьох країн, туризм впливає на їх соціальну і культурну сферу, екологію. А останні, в свою чергу, впливають на туризм і туристів.
Міжнародне економічне співробітництво та відкритість економіки, які розгортаються після проголошення незалежності в період переходу України до ринкової економіки, стимулюють підвищення ділової активності, взаємопроникнення капіталів та інформації, наукових знань і науково-технічних досягнень, посилення людських потоків через кордони до країн-партнерів по економічному співробітництву; активізацію туристських поїздок.
Туризм як товар реалізується у формі послуг, які виража¬ються в корисному ефекті, що задовольняє ту чи іншу потребу в момент свого виявлення. При цьому послуга може бути надана або речами, або в процесі дії живої праці.
Закон України "Про туризм" визначає туристичні послуги як послуги суб'єктів туристичної діяльності по розміщенню, хар¬чуванню, транспортному, інформаційно-рекламному обслугову¬ванню, а також послуги закладів культури, спорту, побуту, відпо¬чинку і т.п., спрямовані на задоволення потреб туристів.
Пріоритетним видом туризму для України залишається іноземний (в'їзний) туризм як вагомий чинник поповнення валютними надходженнями державної скарбниці та створення додаткових робочих місць. Нині Україна має понад 4,5 тис. закладів розміщення туристів і відпочиваючих на 620 тис. місць, але вони потребують модернізації та реконструкції відповідно до міжнародних стандартів. Крім того, підтримання в належному стані потребують і рекреаційні зони, пам'ятки культури та архітектури України, інші об'єкти туристичних чи екскурсійних послуг.
Рік за роком туристичний ринок України росте та стає все більш цивілізованим й інформаційний інтегрованим. Створюються нові принципи взаємостосунків між учасниками ринку: туроператорами (виробниками туристичного продукту), агентами (продавцями) і клієнтами (покупцями).
Разом з більш високими вимогами споживача, ростуть і стають більш якісними: асортимент пропонованих турів, стандарти обслуговування, прозорість інформаційного наповнення.
Приватне підприємство «Туристична фірма «Тревел Січ» з’явилося на туристичному ринку 14.10.1996 року діє на підставі ліцензії АВ № 329630 від 14 жовтня 2005 р. на здійснення туроператорської діяльності, видана Державною Туристичною Адміністрацією України.
Підприємство на протязі останніх років підвищує обсяг продажу, тобто у 2008 році надано туристичних послуг на 16,52% більше, ніж у 2006 році. При цьому чисельність персоналу збільшується за цей же період. Все це позитивно впливає на такий якісний показник, як продуктивність праці, значення якого збільшилось.
На підприємстві спостерігається дефіцит власного оборотного капіталу для формування запасів і товарів на кінець 2008 року. Відносно 2006 року дефіцит власного оборотного капіталу для формування запасів та товарів на туристичній фірмі «Тревел Січ» зменшився на 45,14%.
Всі коефіцієнти, що характеризують фінансову незалежність підприємства мають значення набагато нижче нормативних показників (коефіцієнт автономії має нормативне значення не менше 0,5, коефіцієнт фінансової залежності – не більше 2,0, коефіцієнт фінансової стабільності – не менше 0,5, коефіцієнт забезпеченості власним оборотним капіталом – не менше 0,1). Це свідчить про те, що туристична фірма «Саквояж» фінансує свою діяльність за рахунок позичених коштів.
Рентабельність чистого доходу туристичної фірми «Тревел Січ» у 2008 році 3,99%, вище, ніж було у 2006 році на 0,68%. За цей же період має місце зменшення розміру фінансового лівериджу на 18,19%. На підприємстві за аналізований період також покращилось використання власного капіталу. Так у 2006 році підприємство мало рентабельність власного капіталу у розмірі 12,52%, а у 2008 році вже має рентабельність власного капіталу у розмірі 14,79%, тобто на 2,28% вище.
Туристична фірма «Тревел Січ» - підприємство із сильною і конкурентною позицією, що поліпшується; найближчим конкурентом підприємства є ТОВ «Касабланка», що також займає позицію 6 матриці формування ККР (при виборі стратегії конкурентного поводження підприємству необхідно насамперед орієнтуватися на даного конкурента, як найбільш сильного). ТОВ «Гольфстрім» розташовується в осередку, що вказує на його слабку, але конкурентну позицію, що поліпшується. У порівнянні з ним туристична фірма «Тревел Січ» володіє явною конкурентною перевагою в області цінової політики при високому рівні якості туристичних послуг.
Туристична фірма «Тревел Січ» пропонує багато велнес-турів у декілька країн. Однак ця організація мало дає інформацію про Словенію, країну, що має привабливе географічне положення, багато історичних визначних пам’яток та розвинену інфраструктуру лікування та відпочинку. Рогашка Слатіна - один з найпопулярніших лікувальних курортів Словенії. Перебування тут - можливість не тільки поправити здоров'я, але і відпочити в прекрасній атмосфері. У основі лікування на курорті - використання унікальної мінеральної води Donat Mg, яка ефективно очищає організм і сприяє поліпшенню обмінних процесів. Тут можна провести повноцінне медичне обстеження всього організму.
Вартість велнес-туру до Словенії (курорт Рогашка Слатина) за умови обрання програми «Міні розслаблення» та проживання у готелі «Гранд Отель Рогашка» **** складає 1597,2 євро з урахуванням проходження велнес-програми «Міні розслаблення».


Список використаної літератури
1. Про туризм: Закон України // Відомості ВРУ. - № 6. – 1996. - С. 45-68.
2. Агафонова Л.Г., Агафонова О.Є. Туризм, готельний та ресторанний бізнес: Ціноутворення, конкуренція, державне регулювання. — К.: Знання України, 2002. - 358 с.
3. Азарян О. М., Жукова Н. Л., Іщенко О. А., Ворошилова Г. О. Аналіз комплексу маркетингу на міжнародному ринку туристичних послуг. — Донецьк: ДонДУЕТ, 2006. — 134 с.
4. Александрова А. Ю. Международный туризм. — М.: Аспект Пресс, 2002. — 464 с.
5. Бабарицька В. К., Любіцева О. О., Федорченко В. К. Організація туризму. Учбово-метод. посібник. - К.: ІТЕІП, 2002. – 287с.
6. Балабанов И. Т., Балабанов А. И. Экономика туризма: Учебное пособие. - М.: Финансы и статистика, 2000. -176 с.
7. Басюк Д. І. Основи туризмології. — Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2006. — 204 с.
8. Биржаков М. Б. Введение в туризм. — СПб.: «Издательский дом Герда», 2002. - 320 с.
9. Горішевський П. А., Красій Р. П.. Організація роботи туристичної фірми: туроператорська та турагентська діяльність. — Івано-Франківськ, 2002. — 392 с.
10. Гірняк О. М., Лазановський П. П. Менеджмент: теоретичні основи і практикум. — К. : Магнолія плюс, 2003. — 335с.
11. Гуляев В. Г. Туризм: экономика и социальное развитие. — М.: Финансы и статистика, 2003. — 303 с.
12. Дурович А.П. Маркетинг в туризме: Учебное пособие. - 2-е изд., перераб. и доп. - Минск: Новое знание, 2001. - 495с.
13. Зорин И.В., Квартальнов В.А. Энциклопедия туризма. –М., 2000. – 271с.
14. Ильина Е.Н. Туроперейтинг: Организация деятельности: Учебник. - М.: Финансы и статистика, 2000. - 256 с.
15. Кабушкин Н.И. Менеджмент туризма. - Минск: Новое знание, 2001. – 318с.
16. Квартальнов В.А. Туризм: Учебник. - М.: Финансы и статистика, 2000. - 320 с.
17. Кифяк В.Ф. Організація туристичної діяльності в Україні. - Чернівці: Книги - XXI, 2003. - 300 с.
18. Костюк И. С. Основы менеджмента. — Севастополь; Донецк : Вебер, 2003. — 308с.
19. Любіцева О.О. Ринок туристичних послуг (геопросторові аспекти). - К.: "Альтерпрес", 2003. - 436 с.
20. Максименко С. В. Туристская деятельность: международно- правовые аспекты. — О.: Латстар, 2001. — 173 с.
21. Мальська М. П., Худо В. В., Цибух В. І. Основи туристичного бізнесу. - Київ: Центр навчальної літератури, 2005. - 272 с.
22. Мельниченко С. В., Ведмідь Н. І. Менеджмент підприємства туристичної індустрії. — К.: КНТЕУ, 2006. — 217 с.
23. Михайліченко Г. І.. Практика організації туристичних подорожей. — К.: КНТЕУ, 2003. — 155 с.
24. Пузакова Е.П. Международный туристический бизнес. –М., 2001. – 190с.
25. Саак А. Э., Пшеничных Ю. А. Маркетинг в социально-культурном сервисе и туризме. — СПб.; М.; Нижний Новгород; Воронеж; Ростов н/Д : Питер, 2008. — 479 с.
26. Сокол Т. Г.. Основи туристичної діяльності. — К.: Грамота, 2007. — 263 с.
27. Темный Ю. В. Введение в экономику туризма — М.: Советский спорт, 2001. — 184 с.
28. Ткаченко Т. І., Гаврилюк С. П. Економіка готельного господарства і туризму. — К.: КНТЕУ, 2006. — 180 с.
29. Туризм і ресторанний бізнес: сучасні тенденції та перспективи розвитку: Матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 7-9 лютого 2008 р. / За ред. А. А. Мазаракі — К.: КНТЕУ, 2008. — 350 с.
30. Фомичев И. Ю., Т. В. И. Менеджмент в международном туризме. — Тюмень, 2001. — 75 с.
31. Черніна І. В. Міжнародний туризм в економіці регіону. — Донецьк: ДонДУУ, 2007. — 167с.
32. Школа І. М., Ореховська Т. М., Козьменко І. Д., Лощенюк І. Р., Кравчук Р.В. Менеджмент туристичної індустрії.— Чернівці: Книги-ХХІ, 2006. — 596 с.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
700
Скачать бесплатно 19516.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.