У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Підвищення ефективності рекламної компанії підприємства при виході на зовнішній ринок
Количество страниц 85
ВУЗ Київському національному університеті імені Тараса Шевченка
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 19517.doc 
Содержание Вступ 3
Розділ 1. Роль і значення рекламної діяльності в суспільстві та для субєкта господарювання 7
1.1. Сутність реклами 7
1.2. Організація та управління рекламним процесом 16
1.3. Планування та організація рекламної компанії підприємства 23
Розділ 2. Характеристика діяльності ВГО «Союз перукарів України» 34
2.1. Характеристика виробничо-господарської діяльності ВГО «Союз перукарів України» 34
2.2. Характеристика зовнішньоекономічної діяльності підприємства ВГО «Союз перукарів України» 36
2.3. Аналіз діяльності підприємства ВГО «Союз перукарів України» 44
Розділ 3. Шляхи підвищення ефективності рекламної компанії підприємства при виході на зовнішній ринок 56
3.1. Заходи підвищення ефективності рекламної компанії підприємства 56
3.2. Розробка виходу ВГО «Союз перукарів України» на зовнішні ринки 64
3.3. Розробка рекламної компанії при виході на зовнішні ринки 68
Висновки 79
Список використаної літератури 82
Додаток 86


Вступ
Актуальність дослідження обгрунтована різким збільшенням обсягу рекламної інформації у сучасному суспільстві. Значення реклами невпинно зростає в усіх соціальних установах. Реклама починає набувати цінності не тільки тому, що забезпечує успішну практичну маркетингову діяльність, але й сама по собі як незалежна структура з конкретними функціями і цілями.
Незважаючи на малий термін розвитку реклами в Україні, вітчизняні рекламодавці вже набули достатнього досвіду та і реклама стала значущою реальністю, для вивчення якої необхідні конкретні наукові підходи.
Розв'язання соціальних проблем потребує адаптації інституціональних звичок до нових умов. Реклама не тільки пояснює узагальненому споживачеві, як споживати її продукт, ті чи інші товари та послуги, але й поряд з іншими різновидами масової комунікації допомагає адаптуватися до нових форм життя, яке постійно та швидко змінюється. Тим самим вона забезпечує атмосферу доброзичливості та довіри, набуваючи ролі повсякденної, звичної порадниці, яка рекомендує свої продукти та направляє свою аудиторію.
Дана дипломна робота спрямована на дослідження рекламної діяльності під час виходу підприємства на закордонні ринки.
Метою дипломної роботи є розробка рекламної компанії під час виходу підприємства на закордонні ринки.
Досягнення цієї мети потребувало розв'язання низки теоретичних завдань, перш за все:
системного аналізу загальнотеоретичних передумов соціологічного дослідження соціального інституту реклами;
виділення та аналізу всіх можливих видів взаємовідносин між структурними елементами господарської діяльності субєкту ЗЕД;
розкриття особливостей аудиторії узагальненого споживача реклами;
аналізу основних функцій і дисфункцій рекламної діяльності підприємства на макро- і мікрорівні;
визначення рекламних технологій та їх характеристик;
оцінки можливостей впливу на узагальненого споживача рекламних текстів, визначення емоцій, потреб, мотивів діяльності, цінностей, якими користується сучасна реклама;
адаптації соціолінгвістичних підходів для вивчення впливу суспільства на рекламу.
Для досягнення поставленої мети також використано різні засоби, зокрема:
конкретно-історичний підхід, який дав можливість теоретично обгрунтувати концепцію, простежити розвиток господарської діяльності у зв’язку з цивілізаційними процесами в суспільстві;
принцип системності, загального зв'язку та розвитку, що дозволив подати рекламу як самостійне явище і як один із складових елементів соціальної системи;
принцип сходження від абстрактного до конкретного, що сприяв визначенню поняття «рекламна діяльність» та дав можливість ввести його до категоріального апарату сукупного гуманітарного знання;
аксіологічний та функціональний підходи у дослідженні рекламної діяльності рекламного агентства, завдяки яким визначена її роль як сталого явища культурного життя суспільства.
Об'єктом дослідження є господарська діяльність Спілки перукарів України.
Предмет дослідження — процес становлення господарської діяльності підприємства під час його міжнародної діяльності
В основу дослідження покладена теорія взаємодії. При вивченні господарської діяльності рекламного агентства основні методи здобуття соціальної інформації — контент-аналіз, а також опитування, метод фокусованого інтерв'ю; методи аналізу — структурно-функціональний аналіз на макрорівні і символіко-інтеракціоністський підхід, теорія обміну, феноменологічний підхід, інформаційно-ентропійний підхід на мікрорівні.
Рекламна діяльність своєю історією заглиблюється в далеке минуле, але предметом наукового дослідження вона стає тільки у XX столітті. Першими дослідниками суттєвих характеристик реклами були К. Абрамов, Т. Кьоніг, М. Мануйлов, які звернули увагу не тільки на інформативність реклами, але й вперше дослідили психологічний вплив на особистість споживача рекламованої продукції.
У вітчизняних і зарубіжних працях можна простежити сталі, традиційні погляди на це явище. Деякі відомі автори розглядають рекламу як засіб ідеологічної пропаганди та агітації (В. Маяковський, Ю. Шерковін, С. Загладіна, О. Красуліна, О. Кукаркін, В. Толстих, О. Феофанов). Соціально-психологічні та політичні установки вони подають як могутній чинник формування суспільної свідомості певного ладу, певної суспільної формації.
Часто рекламування розглядають як соціально-економічний процес. Функціонування реклами, шляхи вдосконалення організації та управління в рекламній діяльності висвітлено у працях А. Бурлаєнка, К. Воронова, К. Павлова, Л. Гермогенової, І. Гольцекера, Ю. Хачатурова, Ю. Дегтярьова, Л. Корнілова, І. Кардашиді, Р. Сорокіна, Д. Беклешова.
Саме по рекламній діяльності захистили дисертації В. Глазунова, А. Козлов, В. Володєєва, А. Настенко, І. Васіна, Т. Сайлере, Є. Баранов та інші. Слідом за зарубіжними вченими (Ф. Котлером, Д. Скоттом, Д. Евансом, Б. Берманом, Й. Едвардсом, Р. Брауном, А. Дейяном, А. Тродеком), і в працях вітчизняних дослідників (І. Рожков, Д. Баркан, П. Зав'ялов, Є. Ромат, Н. Анікіна, О. Наймушин) реклама все частіше розглядається як частина маркетингу.
Місце і роль реклами визначаються у цих розробках як найважливіші важелі маркетингової системи, головна функція яких полягає у забезпеченні гнучкого комунікативного зв'язку між виробництвом та споживанням.
У своїх працях автори досягли певних результатів у дослідженні теорії та практики рекламної діяльності і зокрема господарської діяльності рекламного агентства. Але є ще питання дискусійного характеру, а також такі, що потребують подальшої розробки з урахуванням сучасних тенденцій розвитку основних сфер суспільного життя.
Список литературы Висновки
Грунтуючись на дослідженні прикладу рекламної компанії під час виходу ВГО «Спілка перукарів України» на ринок Польші, можна зробити наступні виводи, що в будь-якій ситуації стратегія, є важливим чинником, сприяючому збереженню і зміцненню позицій компанії на ринку, також важливою її функцією є здатність з'єднати уміння зайняти льноє "місце на сцені", виділитися серед конкурентів на одному і тому ж ринку.
Правильно спланована кампанія орієнтована на перспективу і направлена не тільки на отримання прибули, але і на задоволення потреб споживачів, є тим, до чого відчизняним підприємствам слід прагнути. Копіюючи не тільки досвід зарубіжних країн в цій області, але розробляючи і свої рекламні технології з метою підвищення конкурентоспроможності на світовому ринку.
Оскільки реклама є своєрідним індикатором комерційної діяльності підприємства, своєрідною формою комунікацій, то тенденція, що намітилася, до підвищення якості рекламних кампаній і зростання їх ефективності відбиває позитивні зміни в області управління і функціонування підприємства в умовах ринкових реалій.
У зв'язку з цим інтенсифікація умов в даній області дозволить конкурувати фірмам і рекламним продуктам на світовому рівні.
В умовах різкої збільшеної останніми роками конкуренції на ринку готельних послуг, роль реклами неухильно зростає.
У рекламній роботі необхідно керуватися принципом, що правильніший шлях - не боротьба з конкурентами як такими, а пошуки шляхів якнайкращого задоволення запитів клієнтури.
Рекламна політика ВГО «Спілка перукарів України» вимагає постійної роботи на перспективу, співпрацю всіх відділів і підрозділів, але при цьому необхідно, щоб реклама була координованою, щоб вся рекламна діяльність знаходилася в єдиних руках, виходила з одного мозкового центру.
Необхідний постійний пошук найбільш дієвих засобів і форм рекламної діяльності, обгрунтований вибір рекламоносителей.
Необхідно постійно вивчати як міжнародний досвід, так і досвід конкурентів, і переймати найбільш ефективні форми рекламної діяльності.
Характеризуючи зміст маркетингової рекламної діяльності ВГО «Спілка перукарів України» можна виділити наступні напрямки реклами:
1. Дослідження ефективності і популярності окремих рекламних засобів (носіїв реклами) для різних цільових аудиторій. Зокрема, на основі вивчення ступеня популярності окремих радіо і телепередач у засобах масової інформації.
2. Вивчення ефективності рекламної політики фірми в цілому. Вивчається ступінь поінформованості про фірму і її товари за результатами рекламної діяльності за визначений період часу.
3. Дослідження ефективності окремих рекламних кампаній, у тому числі на основі проведення спеціальних експериментів. Часто встановлюється контрольний район, де рекламна кампанія не проводиться, і дослідний район, у якому здійснюється рекламна кампанія. Порівняльна оцінка для різної цільової аудиторії здійснюється в напрямку вивчення ступеню знайомства споживачів з рекламованим товаром і бажання його купити.
4. Дослідження ефективності впливу рекламного звертання на аудиторію, ступеню його впливу на поведінку людей.
5. Вивчення ефекту від спільного використання в рекламних цілях декількох засобів масової інформації.
Бюджет рекламної кампанії ВГО «Спілка перукарів України» на І квартал 2009 року планується виділити 140,16 тис. грн., на 3 наступні квартали по 120 тис. грн., річна вартість 500,16 тис. грн. Після аналізу результатів рекламної кампанії відділ маркетингу може підкоректувати план реклами. ВГО «Спілка перукарів України» може звернутися до рекламного агентства, проте буде дешевше самому підприємству і зусиллями відділу маркетингу створити гідну рекламу для себе.
Пріоритетним напрямом рекламній діяльності на найближчий час повинні стати модернізація і систематизація фірмового стилю.
Для успішної реалізації рекламної політики потрібно грамотно використовувати поєднання реклами всієї Спілки в цілому з рекламою окремих послуг і напрямів її діяльності .
Необхідно постійно підтримувати високий професійний рівень співробітників рекламно-видавничого відділу: стежити за новинками спеціалізованої літератури, відвідувати виставки, спеціальні семінари.
Ефект від запропонованої програми очевидний. Після проведених розрахунків можна відзначити, що інвестиції, витрачені на проведення рекламної компанії, окупляться вже в найближчих місяця.

Список використаної літератури
1. Абрамцова Т., Авер'янова Є., Богданов В., Василенко В., Діброва Н. Зовнішньоекономічна діяльність. — Д.: ТОВ «Баланс-Клуб», 2006. — 175 с.
2. Авер'янова Є., Бєланова І., Василенко В., Діброва Н., Єременко І. Зовнішньоекономічна діяльність. — Д.: Баланс-Клуб, 2004. — 143 с.
3. Багрова І. В., Редіна Н. І., Власюк В. Є., Гетьман О. О. Зовнішньоекономічна діяльність підприємств. — Д.: ДДФЕІ, 2002. — 585с.
4. Батра Р. М., Джон Д. А., Дэвид А. Рекламный менеджмент. — К.: Вильямс, 1999. — 780 с.
5. Батченко Л. В., Дроздова Г. М., Дятлова В. В., Ткаченко О. Г., Семенова Т.В. Зовнішньоекономічна діяльність: теорія і практика сучасного менеджменту. — Донецьк: Норд-Прес, 2005. — 244 с.
6. Бодуан Ж.-П. Управление имиджем компании. Паблик рилейшнз: предмет и мастерство. — М.: Консалдинговая группа «ИМИДЖ-Контакт», 2001. — 233 с.
7. Види реклами // Бизнес - комплект.- 2004.- № 51.- C.117-209.
8. Вольдман Л.Ю. Имидж организации и механизм его формирования // Высшее образование сегодня.- 2004.- № 7.- C.20-28.
9. Гоголь Г П. Міжнародний маркетинг. — Л. : Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004. — 147 с.
10. Даниленко О.М. Рекламна діяльність: від «А» до «Я» // Бухгалтерія. Право. Податки. Консультації.- 2001.- № 32.- C.38-41.
11. Дідківський М. І. Зовнішньоекономічна діяльність підприємства. — К.: Знання, 2006. — 462 с.
12. Дяченко Т.О. Реклама: минуле,сучасне,майбутнє // Формування ринкових відносин в Україні.- 2006.- № 5.- C.86-89.
13. Загальне про рекламу // Бизнес - комплект.- 2004.- № 51.- C.73-117
14. Кандиба А. М. Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності. — К.: Аграрна наука, 2004. — 506 с.
15. Кириченко О. А. Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності. — К.: Знання-Прес, 2002. — 384 с.
16. Когутяк Ю.І. Управління рекламною діяльністю на сучасному етапі: сутність та специфіка // Формування ринкових відносин в Україні.- 2005.- №1.- C.130-135.
17. Козловський В. О. Основи зовнішньоекономічної діяльності. — Вінниця: ВНТУ, 2003. — 208 с.
18. Колосок С. Авторитет та імідж як компоненти паблік рилейшнз // Збірник наукових праць Української академії державного управління при Президентові України.- 2001.- № 1.- C.192-198.
19. Королько В. Г. Паблик рілейшнз. Наукові основи, методика, практика. — К.: Видавничий дім «Скарби», 2001. — 400 с.
20. Кредісов А. І., Березовенко С. М., Волошин В. В., Биков Г. М., Мазуренко В. П. Управління зовнішньоекономічною діяльністю. — К.: ВІРА-Р, 2002. — 544 с.
21. Кузьмін О. Є., Загородній А. Г., Гладунський В. Н., Підгородецький Я. І., Фещур Р. В. Зовнішньоекономічна діяльність. — Л.: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003. — 123 с.
22. Куриляк В. Є. Міжнародний менеджмент. — Т.: Карт-бланш, 2004. — 268 с.
23. Лапшов А. Управление репутацией // Банковский менеджмент.- 2006.- №3.- C.30-34.
24. Лозинська Т М. Міжнародний маркетинг. — Х., 2000. — 64 с.
25. Лук'янець Т. І. Рекламний менеджмент. — К. : КНЕУ, 2003. — 440 с.
26. Мазаракі А. А., Чаюн Т. І., Мельник Т. М. Міжнародний маркетинг. — К.: Київський держ. торговельно- економічний ун-т, 2000. — 306 с.
27. Мазаракі А. А., Юхименко В. В., Сєрова Л. П., Гребельник О. П., Ліпіхіна Т. Д. Регулювання зовнішньоекономічної діяльності в Україні. — К.: КНИГА, 2003. — 272 с.
28. Махмудов Х. З., Рабштина В. М. Реклама в системі маркетингу (теоретичні і практичні аспекти). — Полтава: Полтава, 1997. — 195 с.
29. Маценко В. Технологія іміджу. — К.: Главник, 2005. — 96 с.
30. Мезенцев К. В., Мезенцева Н. І. Основи зовнішньоекономічної діяльності. — К., 2003. — 160 с.
31. Михайлова Л. І., Юрченко О. Ю., Могильна Л. М., Михайлов А. М. Міжнародний менеджмент. — Суми: Мрія-1, 2005. — 160 с.
32. Міжнародний менеджмент / за ред І.О. Піддубного.— Х.: ВД «ІНЖЕК», 2006. — 252 с.
33. Моисеев В. А. Паблик рилейшнз - средство социальной коммуникации. (Теория и практика). — К.: Дакор, 2002. — 501 с.
34. Норіцина Н.І. Формування іміджу як інтегрованої комунікації підприємства // Актуальні проблеми економіки.- 2002.- № 9.- C.48-51.
35. Обрытько Б. А. Рекламный менеджмент. — К. : МАУП, 2000. — 118 с.
36. Палеха Ю. І. Іміджологія. — К.: Видавництво Європейського ун-ту, 2005. — 324 c.
37. Панченко Є. Г. Міжнародний менеджмент. — К.: КНЕУ, 2004. — 468 с.
38. Пілюшенко В. Л., Смерічевський С. Ф., Борзенков С. В. Міжнародний маркетинг. — Донецьк: ВІК, 2004. — 235 с.
39. Почепцов Г. Г. Паблик рилейшнз, или как успешно управлять общественным мнением. — М.: Центр, 2003. — 317 с.
40. Прохоренко К. М. Паблік Рілейшнз. — Л.: Видавництво Львівської комерційної академії, 2005. — 93 с.
41. Рогачева М. Имидж - составляющая успеха руководителя и организации // Управление персоналом.- 2004.- № 17.- C.60-63.
42. Ромат Е. В. Реклама. — К.: НВФ «Студцентр», 2000. — 480 с.
43. Смирнова Т. В. Моделювання рекламного іміджу. — К.: КНУ ім. Т. Шевченка, 2005. — 166 с.
44. Украинский рынок рекламы: кризис заканчивается? // Маркетинг и реклама.- 2001.- № 2.- C.20-24.
45. Фомина Е.В. Повышение делового имиджа фирмы средствами брендинга // Маркетинг в России и за рубежом.- 2005.- № 1.- C.97-100.
46. Хомуленко Т. Б., Падафет Ю. Г., Скориніна О. В. Теоретичні та практичні аспекти дослідження іміджу. — Х.: ВД «Інжек», 2005. — 272 с.
47. Циганкова Т. М. Міжнародний маркетинг. — К.: КНЕУ, 2005. — 236 с.
48. Циганкова Т. М. Управління міжнародним маркетингом. — К.: КНЕУ, 2001. — 132 с.
49. Шиян Н. І. Міжнародний менеджмент.— Х.: ХНАУ, 2005. — 184 с.
50. Яхно Т. П., Лапшина І. А. Міжнародний менеджмент.— Л.: Компакт-ЛВ, 2005. — 304 с.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
700
Скачать бесплатно 19517.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.