У нас уже
242733
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
Отчет супермаркет "Обжора"
Количество страниц
40
ВУЗ
ВНУ
Год сдачи
2010
Содержание
1.Загальна характеристика підприємства...........................................................
1.1 Загальна характеристика організації...........................................................
1.2 Організаційна структура підприємства.........................................................
1.3 Характеристика зовнішнього середовища...................................................
2. Ассортимент продукції підприємства…........................................................
3. Аналіз господарської діяльності підприємства............................................
4. Аналіз маркетингової діяльності підприємства...........................................
4.1 Товарна політика підприємства...................................................................
4.2 Цінова політика підприємства.....................................................................
4.3 Політика просунення....................................................................................
4.4 Збутова політика підприємства...................................................................
5. Перелік посилань.............................................................................................
Список литературы
Перелік посилань
1. Маркетинг: Підручник/А.Н.Романов, Ю.Ю.Корлюгов, С.А.Красильников і ін.; Під ред.-М.:Банки і біржі, ЮНИТИ, 1996.- 560с.
2. Федько В.П., Федько М.Г. Основи маркетингу. Серія "Підручник Фенікс".-Ростовн/Д: Фенікс, 2002-480с.
3.Титова В.А. Маркетинг. Навчальний посібник.- Ростовн/Д: "Фенікс",2001.-448с.
4. Котлер Ф. Основи маркетингу /Пер.з англ.- М.:"Бізнес-книга","Има-кросс. Плюс", 1999.-364с.
5. Багиев Г.Л., Тарасевич В.М., Анн Х. Маркетинг: Підручник для вузів. /Під ред. Г.Л.Багиева. -М.:ОАО"Изд-во "Економіка"", 1999.-452с.
6. Савинский А.И., Ежель В.И., Мадаєв З.М. Ринок, маркетинг, менеджмент: Навчальний посібник. -2-іизд.-М.:Издательско-торгова корпорація" ДашковіДо", 2004.-204с.
7.Бізнес-план ТОВ "Нова компанія"
8. Статут супермаркету „Обжора”
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
200
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
29.04.24
Результати експериментально-дослідної роботи
29.04.24
Підготовка батьків до формування крос-культурних цінностей у дітей молодшого шкільного віку
29.04.24
Інтерактивні методики формування крос-культурних цінностей у виховній роботі початкової школи
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.