У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Розробка інноваційних підходів щодо вдосконалення маркетингової діяльності підприємства
Количество страниц 100
ВУЗ ВНУ
Год сдачи 2010
Содержание ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ
1.1 Сутність інновації та інноваційної діяльності в маркетингу
1.2 Класифікація маркетингових інновацій
1.3 Інноваційний процес та його етапи
1.4 Огляд українського ринку інновацій
РОЗДІЛ ІІ. ВИВЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
2.1 Огляд ринку компанії ЗАТ „Оболонь”
2.2 Характеристика Луганського представництва ЗАТ „Оболонь” та аналіз його фінансово-економічних показників
2.3 Дослідження елементів комплексу маркетингу підприємства
2.4 Вивчення специфіки маркетингової політики розподілу підприємства
2.5 Аналіз і прогнозування попиту товарів підприємства
РОЗДІЛ ІІІ. ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА З ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ
3.1 Вибір стратегій розвитку ЛП ЗАТ „Оболонь” в умовах конкурентного ринку
3.2 Розробка маркетингових інновацій в комплексі маркетингу підприємства
3.3 Оцінка економічної ефективності запропонованих заходів
РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ Й НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ПІДПРИЄМСТВІ
ВИСНОВКИ
ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ
ДОДАТКИ


Список литературы ВИСНОВКИ

Компанія ЗАТ „Оболонь” є одним із лідерів як на вітчизняному ринку пива, так і на ринку мінеральних вод і безалкогольних напоїв. За роки існування компанії накопичений значний досвід роботи на ринку України й СНД, створена високопрофесійна команда, розроблені абсолютно нові напрямки діяльності.
ЗАТ „Оболонь” працює на ринку більше 20 років. Сьогодні підприємство проводить четвертую частину українського пива, десяту частину безалкогольних напоїв і мінеральних вод. ЗАТ „Оболонь” експортує до 15 країн світу.
Підприємство випускає продукцію на натуральній сировині, яка укріплює здоров'я, це – стратегія підприємства. Наприклад, в 1999 році вироблений безалкогольний напій „Живчик”, який позитивно впливає на імунну систему. „Живчик” настільки популярний, що став „Брендом року” в 2000 і 2001 роках.
Про високу якість продукції ЗАТ „Оболонь” свідчить чисельні нагороди і медалі, отримані на міжнародних виставках і конкурсах. У 1998 році підприємство першим в галузі взяло міжнародний сертифікат якості ISO 9001. В листопаді 2001 року, також першим серед підприємств України, ЗАТ „Оболонь” взяло цей престижний міжнародний сертифікат з версією 2000 року.
ЗАТ „Оболонь” здійснює продажі своєї продукції у всіх областях України через власні філіали і незалежних посередників.
Компанія „Оболонь” усвідомлює свою відповідальність за стан навколишнього природного середовища. Основою для постійного покращення охорони довкілля є екологічні програми, які є частиною політики підприємства.
Луганське представництво ЗАТ „Оболонь” є структурним підрозділом компанії у м.Луганську, який здійснює реалізацію продукції за різними каналами збуту у м. Луганську та Луганській області.
Головною метою дипломної роботи була – розробка маркетингових інновацій в комплексі маркетингу підприємства.
Для оцінки діяльності підприємства були розраховані показники фінансово-господарської діяльності. Обсяги реалізації в 2007 р. склали 41036,3 тис. грн, прибуток – 3199,57 тис. грн..
Щоб простежити динаміку показників фінансово-господарської діяльності в період з 2005 р. по 2007 р. був зроблений розрахунок темпів росту цих показників. За даними розрахунків можна зробити висновок, що підприємство працює ритмічно, збільшує обсяги продажів й рівень рентабельності. Спостерігається зростання валового прибутку підприємства.
Далі було проведено прогноз продажів та очікуваного прибутку компанії на 2008 рік за різними каналами збуту за допомогою ліній тренду. Отже, у наступному році обсяги продажів у роздріб та дрібний опт будуть зростати, коли у крупний опт – навпаки зменшуватися. На підставі данних рівняння лінії тренду обсяг реалізації продукції у 2008 році у роздріб складатиме 9356 тис.грн., у дрібний опт – 17648 тис.грн., у крупний опт – 15385 тис.грн.
Прибуток від реалізації продукції у роздріб складе 1871 тис.грн., у дрібний опт – 2117,24 тис. грн., у крупний опт – 1076,51 тис.грн.. Рівень рентабельності різних каналів збуту буде наступним: роздрібна торгівля – 3,12%, дрібний опт – 3,14%, крупний опт – 2,21%.
Відповідно до існуючих ринкових умов були розроблені маркетингові інноваційні заходи пов'язані з товарною, комунікаційною політикою та політикаю просування на основі екомаркетингу, гендерного маркетингу та event-маркетингу.
Для підтвердження доцільності застосування маркетингових заходів був розрахований економічний ефект від розробки нового товару – упаковки для пива (скляного бокалу 0,5л). Очікуваний економічний ефект від реалізації 1000 одиниць нового товару складе 940 грн.
Пропоновані в дипломній роботі маркетингові заходи дадуть можливість підприємству залучити нових споживачів та збільшити обсяги реалізації.
ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1. Герасимчук В.Г. Маркетинг: теорія і практика: Навч. посіб. – К.: Вища шк., 1994. – 327с.
2. Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер. с англ. – М.: "Ростинтэр", 1996. – 704 с.
3. Маркетинг / У. Руделиус и др. – М.: ДеНово, 2001. – 706 с.
4. Прауде В.Р., Білий О.Б. Маркетинг: Навч. посіб. – К.: Вища шк., 1994. – 256 с.
5. Примак Т.А. Основы маркетинга: Конспект лекций. – К.: МАУП, 2000. – 72 с.
6. Хруцкий В.Е., Корнеева И.В. Современный маркетинг: настольная книга по исследованию рынка: Учебн. пособие. – 2-е изд. – М.: Финансы и статистика, 1999. – 528 с.
7. Дойль П. Менеджмент: стратегия и тактика. – СПб.: Питер, 1999. – 560 с.
8. Котлер Ф. Маркетинг менеджемент. Экспресс-курс: Пер. с англ. – СПб.: Питер, 2003. – 496 с.
9. Луис В. Штерн, Адель И. Эль-Ансари, Энн Т. Кофлан Маркетинговые каналы: Пер. с англ. – 5-е изд. – М.: Изд. дом "Вильямс", 2002. – 624 с.
10. Маркетинг / Под ред. Э.А. Уткина. – М.: Ассоциация авторов и издателей "Тандем". Издательство ЭКМОС, 1998. – 320 с.
11. Дойль. П. Маркетинг-менеджмент и стратегии: Пер. с англ. – 3-е изд. – СПб.: Питер, 2002. – 544 с.
12. Котлер Ф. Основы маркетинга/Пер. с англ. – М.: «Бизнес - книга», «ИМА-Кросс. Плюс»,1999.-364 с.
13. Ноздрёва Р.Б., Цыгичко Л.И. Маркетинг: как побеждать на рынке. – М.: Финансы и статистика, 1991. – 304 с.
14. Маркетинг: Учебник / Г.Л. Багиев, В.М. Тарасевич, Х.Анн; Под ред. Г.Л. Багиева. – М.: ОАО "Изд-во "Экономика", 1999. – 703 с.
15. Формування ринкових відносень в Україні. Збірник наукових праць. Вип. 9 (76) / наук. Ред. І.К. Бондар – К., 2007, 188 с.
16. Україна в цифрах 2006 рік. Статистичний збірник.
17. Ян В. Виктор. Продвижение. Система коомуникаций между предпринимателями и рынком. / Пер. с польского – Х. Изд-во Гуманитарный Центр, 2003, - 480 с.
18. Баранчєєв В.П. Маркетинг інновацій / вид. Благовест-В, 2007 р, 232 с.
19. Гаркавенко С.С. Маркетинг. Підручник – Київ: Лібра, 2002. – 712 с.
20. Савинский А.И., Ежель В.И., Мадаев З.М. Рынок, маркетинг, менеджмент: Учебное пособие. – 2-е изд. – М.: Издательско – торговая корпорация «Дашков и Ко», 2004. – 204 с.
21. Титова В.А. Маркетинг. Учебное пособие.- Ростов н/Д: «Феникс»,2001. – 448 с.
22. Г. Дж. Болт Практическое руководство по управлению сбытом: Пер с англ. – М.: МТ-Пресс, 2001. – 268 с.
23. Уткин Э. А. Управление компанией. М.: 1997 – 195 c.
24. Ричкова Н.Є. Особливості маркетингових інновацій. – вид. КНОРУС, 2005
25. Казанцев А.К. Основи інноваційного менеджменту: Теорія і практика. – вид. Економіка, 2004
26. Трофілова А.О. Оцінка ефективності інноваційного розвитку підприємства. – вид. Фінанси і статистика, 2005
27. Основи законодавства України про охорону здоров’я прийняті Верховною Радою України 19.11.1992р.
28. Назаров А.К. Теоретические основы безопасности жизнедеятельности. – М.: ДЭФА, 2000. – 120 с.
www.obolon.ua Офіційний сайт компанії ЗАТ „Оболонь”
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
600





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.