У нас уже
17884
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
Інновація, як економічна категорія. Заходи щодо виведення нового товару на ринок
Количество страниц
50
ВУЗ
КНЕУ
Год сдачи
2010
Бесплатно скачать
19879.doc
Содержание
ЗМІСТ
ЗАВДАННЯ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ
ВСТУП
I. Інновація, як економічна категорія ............................................................... 6
1. Сутність і зміст інновацій .................................................................... 6
2. Функції інновації ................................................................................ 13
3. Класифікація інновацій ...................................................................... 14
II. Життєвий цикл інновацій ............................................................................. 24
1. Сутність життєвоциклічної концепції інновацій ............................. 24
2. Стадії життєвого циклу інновацій .................................................... 28
III. Заходи щодо виведення нового товару на ринок ....................................... 34
3.1. Маркетингові дослідження ринку ............................................................ 35
3.2. Схема процесу розробки й виводу товару на ринок .............................. 36
3.3. Огляд ринкової ситуації й генерація ідей ................................................ 37
3.4. Фільтрація ідей ........................................................................................... 38
3.5. Перевірка концепції й економічний аналіз .............................................. 38
3.6. Розробка й дослідження нового продукту ............................................... 39
3.7. Науково-дослідницькі роботи ................................................................... 40
3.8. Дослідницько-конструкторські роботи (ДКР) ........................................ 41
3.9. Спробний маркетинг .................................................................................. 41
3.10. Підготовка виробництва на заводі – виготовлювачі ............................ 44
3.11. Власне виробництво і збут ...................................................................... 45
3.12. Експлуатація ............................................................................................. 46
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ВСТУП
Центром економічної діяльності в умовах ринкових економічних відносин є основна ланка економіки – підприємства незалежно від їх підпорядкування і форм власності, оскільки на цьому рівні створюється необхідна для суспільства продукції, виконуються необхідні послуги.
На підприємствах зосереджені висококваліфіковані кадри, вирішуються питання економного витрачання матеріально-сировинних ресурсів, використання високопродуктивної техніки та технології, розробляється бізнес-план, застосовується маркетинг, здійснюється ефективне управління – менеджмент, забезпечується випуск конкурентноздатної продукції. Від діяльності підприємств залежать екологічний стан довкілля і регіональний соціально-економічний розвиток. Все це вимагає глибоких економічних знань і ефективної організації інноваційної діяльності в умовах підприємства.
Для успішного управління інноваційною діяльністю необхідно ретельне вивчення інновацій. Насамперед, необхідно відрізняти власне інновації від несуттєвих видозмін у продуктах, технологіях, а також від реорганізацій (незначні зовнішні зміни продукту без істотних змін його споживчих властивостей, зміна параметрів технологічного процесу без економічного ефекту, створення нових управлінських структур без розробки стратегічних напрямків і т.п. )
У результаті інноваційної діяльності народжуються нові ідеї, нові й удосконалені продукти, нові чи удосконалені технологічні процеси, з’являються нові форми організації й управління різними сферами економіки й її структурами.
Основою економічного розвитку є втілення інноваційних процесів в нових продуктах й нової техніки, а високий рівень економіки сприяє швидкому та ефективному втіленню у виробництво інновацій. Інноваційні процеси забезпечують здійснення якісних змін у виробничо-господарській діяльності – підприємництві. Результатом інноваційних процесів є новації, а запровадження їх у господарську діяльність визначається за нововведення.
Список литературы
ВИСНОВКИ
Особливістю сучасного етапу розвитку інноваційної діяльності є утворення в найбільших фірмах єдиних науково-технічний комплексів, що поєднують у єдиний процес дослідження і виробництво.
У результаті інноваційної діяльності народжуються нові ідеї, нові й удосконалені продукти, нові чи удосконалені технологічні процеси, з’являються нові форми організації й управління різними сферами економіки й її структурами. Це і є інновації. У сучасній економіці роль інновацій значно зросла. Це викликано тим, що в ринковій економіці інновації являють собою зброю конкуренції, тому що інновація веде до зниження собівартості, до зниження цін, до зростання прибутку, до створення нових потреб, до припливу грошей, до підвищення іміджу виробника нових продуктів, до відкриття і захоплення нових ринків, у тому числі і зовнішніх. Однак, інновація, як правило, результат складної взаємодії різних сфер діяльності фірми.
Інновація являє собою реалізований на ринку результат, що отриманий від вкладення капіталу в новий продукт, технологію, процес. При реалізації інновації, яка запропонована до продажу, відбувається обмін “гроші – інновація”. Грошові кошти, що отримані підприємцем у результаті такого обміну покривають витрати по створенню і продажу інновацій, приносять прибуток від реалізації інновацій, виступають стимулом до створення нових інновацій, а також є джерелом фінансування нового інноваційного процесу.
Для вивчення інноваційної діяльності найбільше значення мають життєві цикли нового товару, нової техніки й технології й інноваційних організацій як відкритих систем. Життєвий цикл складається з ряду стадій, на який ідея трансформується в нову техніку, що здатна задовольняти вимоги споживачів.
Життєві цикли інновацій займають одне з головних місць в розвитку нового товару, нової техніки й технології й інноваційних організацій як відкритих систем. Життєвий цикл інновації - це визначений період часу, протягом якого інновація володіє активною життєвою силою і приносить продавцю прибуток чи іншу реальну вигоду.
Як бачимо, інновація проходить довгий шлях від ідеї до промислового виробництва. Але в кожному разі здійснення усіх етапів інноваційної діяльності повинно забезпечити удосконалення техніки (товару) і сприяти зростанню ефективності підприємницької діяльності як і в умовах конкретного підприємництва, так і в умовах регіону, держави в цілому.
Швидкому та ефективному втіленню у виробництво інновацій сприяє високий рівень економіки, а на розвиток економіки впливають інноваційні процеси. Інноваційний процес – складний комплексний організаційний захід з інформаційно насиченими етапами прийняття самих різнорідних рішень. Ці рішення об’єднані в одну систему, в якій варто виділити підсистеми створення, виробництва і споживання новизни. Етап створення новизни вимагає не тільки народження нової ідеї, нових знань, але й застосування нового обладнання, нової технології, нових матеріалів для виробничого втілення ідеї в досвідчений зразок. Нововведення проходить етап науково-технічного втілення, що є результатом інженерних додатків, лабораторних випробувань, створення конструкторської документації, виготовлення досвідчених зразків і технологічної підготовки виробництва. Реальний ефект від нововведення виявляється лише в результаті його поширення, дифузії і комерціалізації в умовах ринку.
При організації розробки нової продукції (інновації) необхідно контролювати її якість, оскільки вона визначає ефективність виробу і рівень ринкової ціни на нього. Таким чином, чим краще якість інновації, тим більше попит на нього, тим більший прибуток отримує підприємство від реалізації цієї інновації.
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
1. Балабанов И.Т. Инновационный менеджмент: Учеб. пособие. – СПб.: Питер, 2000. – 208 с.
2. Гольдштейн Г.Я. «Инновационный менеджмент», Таганрог – 1998 – 132с.
3. Гришев В.Ф. “Инновационный менеджмент”, Київ-2001
4. Землянкин В.И. “Проблемы развития Инновационной деятельности// Економіка промисловості. – 2001. – №4. - с.87-90
5. Инновационный менеджмент под ред.С.Д.Ильенковой, Москва – 2001.
6. Инновационный менеджмент под ред. Л.Н.Оголевой. – М.: ИНФРА-М, 2001. – 238 с.
7. Ландик В.И. “Сущность инноваций, классификация”// Економіка промисловості. – 2000. – №2. - с.68-70
8. Ступина А.А. “Особенности Инноацинной деятельности в Украине”// Економіка промисловості. – 2000. – №3. - с.114-118
9. Чумаченко Н.Г. “Роль инноваций в экономическом развитии Украины” // Економіка промисловості. – 2003. – №1. - с.102-110
10. Цигилик І.І., Кропельницька С.О., Мозіль О.І., Ткачук І.Г. “Економіка й організація іноваційної діяльності”, Київ-2004
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
300
Скачать бесплатно
19879.doc
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
11.10.24
Сучасний документальний театр: новий тип сценічної репрезентації
11.10.24
Вербатім–наративи в контексті сучасної «Нової драми» і документального театру
11.10.24
«Нова драма» в умовах відновлення документалізму в театральній постдраматичній культурі нестабільного типу
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.