У нас уже 17884 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Подіумна пластика як засіб втілення дефіле
Количество страниц 32
ВУЗ
Год сдачи 2010
Содержание ЗМІСТ
ВСТУП 3
Розділ І. Теоретичні основи вивчення подіумної пластики як засобу дефіле 6
1.1. Історія зародження та розвитку дефіле 6
1.2. Стан, проблеми та перспективи розвитку дефіле 7
Розділ 2. Методика розвитку подіумної пластики 11
2.1. Особливості виконання дефіле 11
2.2. Підготовка до дефіле 14
2.3. Вправи з розвитку подіумної пластики 19
ВИСНОВОК 29
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 31

Список литературы ВИСНОВОК
В результаті теоретичного аналізу проблеми подіумної пластики як засобу втілення дефіле нами були зроблені такі висновки.
1. Проведено аналіз стану проблеми зародження дефіле. Історичною батьківщиною дефіле вважається Америка. В 1903 році в Нью-Йорку було запрошено моделей і влаштовано демонстрацію зразків одягу. Спочатку такі демонстрації влаштовувалися з використанням манекенів і були призначені виключно для оптових покупців. Але згодом стали невід’ємною частиною модної індустрії.
2. Сьогодні дефіле – це не тільки демонстрація можливостей компанії. Це ще і традиція, відступити від якої для відомих Домів практично неможливо. Відмова від проведення дефіле в той же час, сприймається як ознака кризи, що насувається. В наш час проводити покази нових колекцій одягу – це само собою розуміючий захід, відмовитися від якого не може жодна відома компанія або Дім моди.
3. При роботі на подіумі дуже важливо, щоб модель стежила за рухами рук і поворотами голови — це один з показників професіоналізму. Не потрібно дивитися під ноги або відверто милуватися собою, модель показує річ, а не себе. Її задача — звернути увагу глядачів на костюм, його деталі. Це досягається рухами рук, поворотами тулуба, позуванням перед фотокамерами і т.д.
4. Fashion show звичайно передує підготовча робота. Під час репетицій дівчата знайомляться з майданчиком і схемою показу. Якщо показ складний, репетирувати доводиться декілька днів. До цього потрібно віднестися відповідально: не завжди легко запам'ятати складні схеми руху, які придумав режисер-постановник, тому рекомендується робити ескізи виходів в блокноті. Як правило, ескізи потрібні, коли на подіумі одночасно працює декілька манекенниць. Кружечками, стрілками та іншими спеціальними значками позначаються послідовність руху, зупинки, повороти, «змійка», «чос» і інші елементи руху.
5. Нами було сформульовані методичні рекомендації та розроблено вправи, які спрямовані на розвиток подіумної пластики як засобу втілення дефіле.
Моделі потрібно показувати річ з колекції, а не себе. Найпоширеніша помилка – це самолюбування на подіумі. Відмінність показу від зйомок у тому, що тут манекенниця працює перед живою аудиторією, а не перед камерою. Це означає, що вона не маєте права на помилку. Вона повинна вселити публіці бажання купити пропонований одяг.
Демонстрація моделей одягу — основна сфера діяльності, із якою асоціюється професія моделі. Не вміючи працювати на подіумі, не беручи участь в fashion-показах, неможливо досягти популярності й стати топ-моделлю. На перший погляд ця робота здається легкою: дівчина йде по подіуму, зупиняється, обертається та йде — все просто і красиво. Здається, вчитися тут нічому. Насправді дефіле вимагає не тільки певних зовнішніх даних, але і великої майстерності. Проте, в коледжах моделей на вивчення основних прийомів ходи відводиться цілий місяць, і лише практика здатна навчити володіти власним тілом.
Ми вважаємо, що створення нової системи викладання подіумної пластика підкреслить задум режисера і сприятиме виразнішому втіленню дефіле.










СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
1. Биднер Дж. Бин Э.Как сделать карьеру в модельном бизнесе: Советы профессионалов - вся правда и ничего, кроме правды (пер. с англ. Чекулаевой Е.О.) изд Астрель АСТ 2007. – 176 с.
2. Васильев А. История моды. Выпуск 5. Мода и путешествия (подарочное издание) Изд-во: Этерна, 2006. - 64 с.
3. Деркач Світлана Миколаївна. Особливості режисури масових свят просто неба на сучасному етапі (80-90-ті роки): Дис... канд. мистецтвознавства: 17.00.01 / Київський держ. ун-т культури і мистецтв. - К., 1998. - 155арк. - Бібліогр.: арк. 143-155.
4. Ермолаева Е. Модельный бизнес в России. - Москва: Росмэн, 2000. - 283 с.
5. Килошенко М. И. Психология моды Изд-во: Оникс, 2006. - 320 с.
6. Куц Галина Михайлівна. Феномен моди: онтологічний статус і філософсько-антропологічні засади: дисертація канд. філос. наук: 09.00.04 / Харківський національний ун- т ім. В.Н.Каразіна. - Х., 2003.
7. Локшин В.С. Методичне забезпечення підготовки менеджера модельного бізнесу. – К., 1998. – 27 с. – Укр. – Деп.; М.: ИНИОН РАН (Зб. “Депонированные научные работы”), 1999. – №14Р–99.
8. Локшин В.С. Педагогічні аспекти моди як форми субкультури //Рідна школа. – 2002. – №4(867) (квітень). – С. 38-39.
9. Локшин В.С. Педагогічні аспекти підготовки менеджера індустрії моди //Теоретичні питання культури, освіти та виховання. – К.: Вид. центр КНЛУ, НМАУ, 2002. – Зб. № 19. – С. 7-10.
10. Макаренко А. Огни большого подиума, журнал «BusinessWeek Россия» 2006 г., N 44, с. 33, 35, и 37.
11. Мода и стиль Серия: Современная энциклопедия "Аванта+" Изд-во: Аванта+, 2006. - 480 с.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
120





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.