У нас уже
17884
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
Ознайомлення дошкільників з вадами зору з дитячою художньою літературою
Количество страниц
30
ВУЗ
Год сдачи
2010
Содержание
ЗМІСТ
ВСТУП 2
Розділ 1. Психолого-педагогічні і літературознавчі засади роботи з дітьми дошкільного віку з вадами зору 5
1.1. Психологічні основи виховання і навчання сліпої дитини 5
1.2. Особливості побудови занять з дітьми із вадами зору 7
1.3. Методика роботи над художнім твором 10
1.4. Складання розповіді-роздуми як різновид роботи над художніми творами 12
Розділ 2. Методика ознайомлення дошкільників з вадами зору з дитячою художньою літературою 21
2.1. Особливості вивчення віршів та казок в роботі з дітьми з вадами зору 21
2.2. Тактильна книга як засіб знайомства з дитячою літературою 22
ВИСНОВОК 26
ЛІТЕРАТУРА 28
Список литературы
ВИСНОВОК
У дітей з порушеннями зору спостерігається своєрідність емоційно-вольової сфери, характеру і відносин з навколишніми людьми. Ця категорія дітей відрізняється особливостями поведінки: вони агресивні і дратівливі, замкнуті. Такі особливості пояснюються невдачами і труднощами в навчанні, грі, спілкуванні з однолітками. Недостатність зорового аналізатора викликає порушення не тільки зорового сприйняття, але й діяльності особистості в цілому.
Будувати заняття потрібно поступово ускладнюючи завдання (від простого до складного).
Аналіз сучасного кола дитячого читання показує, що існує значне жанрове, тематичне, авторське розмаїття науково-художніх творів.
Виходячи з того, що у дошкільній лінгводидактиці традиційно терміном „розповідь” прийнято позначати самостійно створені дітьми монологи різного типу (опис, повідомлення, роздум), ми визначаємо розповідь-роздум як монологічну форму мовлення, яка виражає причинно-наслідкові зв’язки у процесі відображення та пізнання дошкільниками явищ дійсності.
Тактильні книги діляться на два види дидактичні (на допомогу навчанню, предметні, тематичні, ігрові) та асоціативні (книги-казки й сюжетні). Головна функція тактильної книги – допомогти сліпій або дитині, що погано баче в обстеженні і сприйнятті навколишнього світу. За словами доктора педагогічних наук В.П. Ермакова, широке використовування графічних і кольорових зображень в учбово-виховному процесі дозволяє дітям з порушеннями зору залучитися до наукового пізнання, розширити свій художній і соціальний досвід.
З її допомогою дитина вперше одержує уявлення про дуже крупні або навпаки, дуже дрібні предмети, які неможливо обстежувати руками в реальних пропорціях.
ЛІТЕРАТУРА
1. Библиотерапия и библиотеки для пациентов. - Харьков, 1974.
2. Блонский П.П. Память и мышление. – СПб.: Питер, 2001. – С.240-241.
3. Богуш А.М. Дошкільна лінгводидактика: теорія і практика. – Запоріжжя: Просвіта, 2000. – 216 с.
4. Бюлер Ш. Сказка и фантазия ребенка. М.-Л., 1925.
5. Вольперт И. Психотерапия. - Л., 1972.
6. Выготский Л.С. Мышление и речь. Собр. соч. в 2 т. – Изд-во АПН РСФСР, 1960. – Т. 1 – С.256-270.
7. Гальперин П.Я. Развитие исследований по формированию умственных действий// Психологическая наука в СССР. М., 1969. Т.1.
8. Гончарова Е.Л., Кукушкина О.И. Дневник событий жизни ребенка – первая рабочая тетрадь к курсу «Внутренний мир человека»// Дефектология. 1998. № 5.
9. Гончарова Е.Л., Кукушкина О.И. Набор упражнений для оценки сформированности читательской деятельности ребенка младшего школьного возраста из компьютерной коррекционно-диагностической среды «Мир за твои окном»// Дефектология. 1997. № 6.
10. Гончарова Е.Л., Кукушкина О.И.Внутренний мир человека как предмет изучения в специальной школе: опыт проектирования нового содержания обучения// Дефектология. 1998. № 3.
11. Дрешер Ю. Кого и как лечит книга: современное состоя-ние библиотерапии за рубежом // Библиотека. - 1999. - № 3. - С. 68-70.
12. Кабачек О.Л. Конференция по проблеме формирования читательской деятельности у детей с глубокими нарушениями зрения и слуха// Дефектология. 1997. № 5.
13. Катаева А.А., Гончарова Е.Л. Дорога к книге// О приобщении детей к чтению: советы родителям // Семья и школа. 1989. № 8.
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
120
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
11.10.24
Сучасний документальний театр: новий тип сценічної репрезентації
11.10.24
Вербатім–наративи в контексті сучасної «Нової драми» і документального театру
11.10.24
«Нова драма» в умовах відновлення документалізму в театральній постдраматичній культурі нестабільного типу
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.