У нас уже
17884
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
Викладання пейзажного живопису в старших класах спеціалізованих шкіл
Количество страниц
26
ВУЗ
Год сдачи
2010
Содержание
ЗМІСТ
Вступ………………………………………………….…………………...3
Розділ 1. Питання теорії викладання пейзажного живопису в старших класах спеціалізованих шкіл............................................5-16
1.1. Методика викладання пейзажного живопису як предмет вивчення......................................................................................................5
1.2. Пейзажний живопис як жанр образотворчого мистецтва...........8
1.3. Основні дидактичні положення методики викладання пейзажного живопису..............................................................................15
Розділ 2. Специфіка викладання пейзажного живопису в старших класах спеціалізованих шкіл...........................................................17-22
2.1. Особливості сприймання пейзажного живопису старшокласниками спеціалізованих шкіл..............................................17
2.2. Роль учителя в ознайомленні учнів старших класів з пейзажним живописом................................................................................................19
Висновки..................................................................................................23
Список використаних джерел.............................................................26
ВСТУП
У високому розквіті живопису пейзажу належить видатна роль. Завоювання й досягнення пейзажного живопису має світове значення й неминущу цінність. Образи природи, створені художниками, збагатили світову культуру.
Чудові досягнення пейзажного живопису викликають інтерес до вивчення її історії, у тому числі її джерел і етапів розвитку. Оскільки основним об'єктом наукових досліджень області методики викладання є школяр, то, природно, не можна обійтися без таких наук, як психологія, фізіологія, ергономіка та інших галузей, що тісно пов'язані з діяльністю людини. В області викладання образотворчого мистецтва кожний дослідник у своїй науковій роботі постійно спирається на праці І.М.Сєченова, І.П.Павлова, К.Н.Корнілова, Б.М.Теплова, Е.І.Игнатьєва, І.П.Волкова, Б.Ф.Ломова, А.Л.Ярбуса, Л.В.Занкова, В.П.Зінченко та інших.
Зазначене вище дає підставу стверджувати, що зміст і специфіка методики викладання пейзажного живопису в старших класах спеціалізованих шкіл є актуальною та нагальною проблемою в фаховій підготовці майбутніх викладачів образотворчого мистецтва взагалі, й пейзажного живопису зокрема.
Мета дослідження – теоретично обґрунтувати методику викладання пейзажного живопису в старших класах спеціалізованих шкіл.
Для найбільш повного розкриття теми й відповідності поставленої мети, при виконанні роботи були поставлені наступні задачі:
1) охарактеризувати мету, завдання, основні проблеми та специфіку методики викладання пейзажного живопису в старших класах спеціалізованих шкіл;
Список литературы
ВИСНОВКИ
Наш народ і країна переживають зараз складний, кризовий період. Зміни відбуваються не тільки в політиці й економіці, але й у свідомості людей. Суспільство звернуло увагу на мистецтво, зрозумівши необхідність гуманізації. Проблеми викладання предметів культурологічного циклу, зокрема образотворчого мистецтва з’явилися в фокусі загальної уваги.
Проте викладання пейзажного живопису займало не останнє місце й раніше. На уроках учителя використовували різноманітні твори мистецтва, вірші, магнітофонні записи, кіно- і діа- фільми. Однак, мистецтво в школі втратило свій потенціал, перестало бути діючим знаряддям виховання особистості.
Причини сформованого положення криються в безлічі проблем викладання пейзажного живопису в школі. Це нестача існуючих програм даної дисципліни, роз'єднаність поглядів на викладання, недостатня розробка методик, низький рівень підготовки вчителів, нестача обладнання.
Ці проблеми вимагають якнайшвидшого рішення, тому що викладання пейзажного живопису відіграє величезну роль для формування особистості старшокласників спеціалізованих шкіл. Які ж завдання ставить перед собою викладання пейзажного живопису в старших класах спеціалізованих шкіл? Головна мета – це формування творчого відношення учнів до дійсності.
Серед більш конкретних завдань одна з найважливіших – формування морально-етичних потреб, які можна охарактеризувати як потребу людини в красі й діяльності по законам краси.
Методика викладання пейзажного живопису в старших класах спеціалізованих шкіл, як предмет вивчення розглядає особливості роботи педагога з учнями. Тут важливе значення мають способи навчання, розташування навчального матеріалу, навчальний план, програма, принципи навчання й, нарешті, мети й завдання навчально-виховної роботи в цілому.
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
1. Белютин Э. Начальные сведения по живописи //Шкільна бібліотека. – 2003. – № 7. – С. 133-149.
2. Бенуа А.Н. Історія мистецтва. – М.: – 1995. – 295 с.
3. Богемська К.Г. Історія світового пейзажного живопису. – М.: Просвещение. – 1990. – 362 с.
4. Дмитриева Н.А. Краткая история искусств. Книга 1. – М., 1996. – 497 с.
5. Жупанюк А. Технічні прийоми в образотворчому мистецтві: поради педагогу //Шкільний світ. – 2006. – № 40. – С. 15-16.
6. Жанры в искусстве //Искусство в школе. – 2002. – № 6. – С. 21-28.
7. История русского искусства. В 6 т. – 1956. – 495 с.
8. Кузин В.С. Изобразительное искусство и методы его преподавания в школе: Учеб. для сред. спец. учеб. завед. – 3-е изд. перераб. – М.: АГАР, 1998. – 336 с.
9. Лармин О. Искусство и молодежь. – М., – 1980. – 241 с.
10. Левитов Н.Д. Детская и педагогическая психология. – М., – 1964. – 265 с.
11. Мальцева Ф.С Реалістичний напрямок пейзажного живопису XIX століття. – М.: – 1994. – 322 с.
12. Неменский Б. Принципы программы непрерывный образ (художественный) //Искусство в школе. – 2003. – № 1. – С. 3-9.
13. Ростовцев Н.Н. Методика преподавания изобразительных искусств в школе: Учеб. для студ. худ.- граф. фак. пед. ин-тов. – 3-е изд., доп. и перераб. – М.: АГАР, – 1998. – 256 с.
14. Сталь М.Г. Развитие способности самовыражения на уроках изобразительного искусства //Изобразительное искусство в школе. – 2005. – № 3. – С. 65-71.
15. Стасевич В.Н. Еволюція пейзажного жанру. – М.: – 1998. – 231 с.
16. Федоров-Давидов А. Історія зародження й розвитку російського пейзажного живопису. – К: Либідь. – 1993. – 254 с.
17. Чистяков П.П. Письма. Записные книжки. Воспоминания. М., – 1953. – 449 с.
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
100
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
11.10.24
Сучасний документальний театр: новий тип сценічної репрезентації
11.10.24
Вербатім–наративи в контексті сучасної «Нової драми» і документального театру
11.10.24
«Нова драма» в умовах відновлення документалізму в театральній постдраматичній культурі нестабільного типу
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.