У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Етика. Діловий стиль та спілкування. Організація та проведення ділових зустрічей та прийомів
Количество страниц 43
ВУЗ КНЕУ
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 20139.doc 
Содержание ЗМІСТ
ВСТУП
Розділ 1. Історія виникнення етикету
1.1 Виникнення етикету
1.2 Теологічне обґрунтування моралі в середньовічно-християнській етиці.
Розділ 2. Що таке етика?
2.1 Предмет етика
2.2 Культура поведінки та моральність
2.3 Особливості міжнаціонального ділового етикету
Розділ 3. Діловий стиль та спілкування
Розділ 4. Організація та проведення ділових зустрічей та прийомів
ВИСНОВОК
ЛІТЕРАТУРА


ВСТУП

У наш час кількість короткочасних контактів між людьми значно зросла. У ве-ликому місті протягом дня ми зустрічаємося з сотнями і навіть тисячами людей. Як можна судити про рівень їх культури, не знаючи нічого або майже нічого, про їх внутрішній світ? Тільки по їх поведінці, по зовнішніх проявах культури. Випа-дкові, швидкоплинні зустрічі з незнайомими людьми на вулиці, в міському транс-порті, в магазині, в театрі можуть опинитися для нас приємними, а можуть, на-впаки, засмутити, надовго вибити із звичної колії. Тому, оцінюючи культурний рівень тієї або іншої людини, ми в першу чергу маємо з причини його зовнішні прояви, тобто поведінка.
Культурна людина, перш за все, ввічлива, і це важлива його гідність. Нерідко цитують слова Сервантеса: "Ніщо не стоїть нам так дешево і не цінується людьми так дорого, як ввічливість". Дійсно, ввічливість, можливо, не найважливіша і не сама тяжко-досяжна з чеснот. Набагато важче бути, наприклад, принциповим, справедливим, мужнім. Та варто пригадати, наскільки полегшує людям життя вві-чливість і наскільки ускладнюють і навіть отруюють її грубість, хамство. Значення ввічливості в людському спілкуванні важко переоцінити.
Людям необхідне спілкування. В даний час посилився потік до нас іноземних громадян - родичів, що живуть за кордоном, ділових людей, туристів. Це вимагає від тих, хто їх приймає, хоч би мінімальних знань у області національних тради-цій.

Список литературы ВИСНОВОК

Традиції і звичаї складалися століттями, передавалися з покоління в покоління, і у кожного народу вони свої. Із стародавніх народних традицій поступово складалися і удосконалювалися закони проведення святкувань, гостинності, засті-льного етикету.
Етикет був і залишається необхідним сучасній людині, він не застарів із сто-літтями, а скоріше, навпаки. Необхідно уміти поводитися удома і в суспільстві так, щоб заслужити загальне схвалення і не образити при цьому достоїнств іншого.
У нас існує прислів'я: "Зустрічають по одягу, а проводжають по розуму". У інших країнах це прислів'я звучить інакше: "Зустрічають по одягу, а проводжають по манерах".
Інтелігентність полягає не тільки в знаннях, але і в здібності до розуміння ін-шого. Вона виявляється в тисячі і тисячі дрібниць: у умінні шанобливо сперечати-ся, поводитися скромно за столом, в умінні непомітно допомогти іншому, берегти природу, не смітити навколо себе - не смітити недопалками або лайкою, поганими ідеями.
Інтелігентність - це терпиме відношення до світу і до людей.
У основі всіх хороших манер лежить турбота про те, щоб людина не зава-жала людині, щоб всі разом відчували себе комфортно. Треба уміти не заважати один одному. Виховувати в собі потрібно не стільки манери, скільки те, що вира-жається в манерах, дбайливе відношення до світу, до суспільства, до природи, до свого минулого.
Не треба запам'ятовувати сотні правил, а запам'ятати одне - необхідність шанобливого відношення до інших. Питаннями управлінської етики, службового етикету, етики поведінки людей, управлінням психологічного клімату в колективі займаються в даний час в основному менеджери.


Література

1. Блюмкин В.А. Этика и жизнь.- М.: Полит. литература. - 2003 г.
2. Валовой Д.В. Історія менеджменту. – М., 2000.-489 с.

3. Гоголев Л. Беседы об эстетике поведения. - ., К.: Мистецтво, 2000 г.

4. Иванов В.П. История этики средних векав.- СПб:издательство „Лань”, 2002-464-(Мир культуры и философии)

5. Максимовский М. Этикет делового человека. - М.: Дидакт, 2001 г.

6. Малахов В.А Курс лекцій.Навч.посібник-3-тє видання.-К.:Либідь, 2001. -384с.

7. Некрасов А.И. Этика. Учебное пособие. - ООО Одиссей, 2003-400с.

8. Палеха Ю.І. Ділова етика. Навч.посібник. -К.:Вид-во Європ. Ун-ту, 2002.-180с.
9. Холопова Т.И., Лебедева М.М. Протокол и этикет для деловых людей. - М.: Анки, 2001 г.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
250
Скачать бесплатно 20139.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.