У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БАНКІВСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ
Количество страниц 120
ВУЗ Львівський ун-т
Год сдачи 2010
Содержание ВСТУП
Розділ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРАВОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БАНКІВСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
1.1 Суть та необхідність правового забезпечення діяльності банків
1.2 Інструменти правового забезпечення банківської діяльності
1.3 Механізм правового регулювання діяльності банківських установ
Розділ ІІ. СУЧАСНИЙ СТАН ТА ОСОБЛИВОСТІ ПРАВОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БАНКІВСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ
2.1 Правове забезпечення формування ресурсів банків в україні
2.2 Характеристика нормативно-правового регулювання здійснення активних операцій банків
2.3 Переваги та недоліки чинної нормативно-правової бази діяльності банків в україні
Розділ ІІІ. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРАВОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БАНКІВСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ
3.1 Зарубіжний досвід правового забезпечення діяльності банків та можливості його застосування в україні
3.2 Удосконалення організаційно-правового регулювання банківського кредитування в україні
3.3. Підвищення ефективності внутрішньобанківського правового забезпечення в україні
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Список литературы ВИСНОВКИ
Проведене у роботі дослідження правового забезпечення банківської діяльності в Україні дозволило зробити наступні висновки.
1. Необхідність правового забезпечення діяльності банків визначається суспільною природою банків. Банки функціонують переважно як недержавні, приватні структури, мета діяльності яких - отримання максимального прибутку. Водночас вони виконують суспільно корисну і необхідну діяльність, тому повинні діяти у законодавчо визначеному правовому полі держави.
2. У розпорядженні Національного банку сформовано достатній набір інструментів економіко-правового регулювання банківської діяльності і розроблена юридична процедура їх підготовки, оформлення і розсилання. Через ці інструменти НБУ доводить у першу чергу до банків, а також до усіх зацікавлених осіб законодавчі нормативи, покликані забезпечувати стабільність банківської фінансової системи держави.
3. Розроблення ефективної законодавчої бази як правового інструментарію для економічного регулювання діяльності банків є важливою і необхідною умовою забезпечення стабільного і поступального розвитку економіки держави. Без законодавчо закріплених правових норм економічні закони можуть не працювати через протилежні інтереси господарюючих суб’єктів, тому на рівні усього банківського сектора повинен існувати цілісний взаємопов’язаний правовий механізм регулювання, основна роль у якому повинна належати Національному банку через делегування йому відповідних функцій і повноважень у галузі права, які реалізуються через відповідні правові інструменти.
4. У банківському законодавстві України достатньо повно прописані норми права, які регулюють роботу банку при формуванні його ресурсної бази. У відповідних законах сформульвані вимоги до способів і джерел формування власного і запозиченого капіталу банку, встановлені кількісні показники, на основі яких можна здійснювати контроль за поточною фінансовою стабільністю банку і передбачено дієвий регулятивний механізм впливу на банки-порушники.
5. Нормативно-правова база банківського законодавства щодо активних операцій банків, зокрема, операцій кредитування, є недостатньо опрацьованою і вимагає значного вдосконалення. Проблеми правового забезпечення і регулювання відносин у кредитній сфері є гострими і потребують невідкладних заходів з боку держави. Грошово-кредитна політика, що проводиться державою, не забезпечує очікуваної економічної стабільності. Це пояснюється тим, що структура української економіки е інертною щодо ринкових механізмів і дуже слабо реагує на застосування правових інструментів грошово-кредитної політики.
6. Чинне банківське законодавство несе у собі як позитивні, так і негативні риси. Основна його позитивна характеристика полягає у тому, що за короткий термін в Україні склалася достаньо міцна і потенційно дієва законодавча база, яка увібрала у себе практично усі аспекти банківської діяльності. На основі чинних правових норм Національний банк має змогу зважено і ефективно регулювати діяльність банківського сектора і навіть у кризовий період забезпечувати його відносну стабільність. Проте є численні негативні моменти у банківській практиці, пов’язані саме з механізмами застосування законодавчих норм. На сьогодні існує ціла низка проблем правового характеру, яка не може бути вирішена лише на рівні Національного банку України – для цього потрібен комплексний зважений підхід законодавчого органу країни.
7. Аналіз правового забезпечення діяльності банків у країнах ЄС дає підстави стверджувати, що українська банківська система сьогодні опинилась у важкому фінасовому становищі у значній мірі через відсутність фундаментальних системних норм банківського права, досвід якого необхідно терміново переймати як нашим законодавцям, так і фінансистам-практикам. Окремі правові норми, які б вони не були досконалі, не здатні забезпечити фінансову стабільність банківської системи у кризовий період.
8. Перспектива подальшого розвитку кредитних відносин в Україні безпосередньо залежить від імплементації якісно нових підходів до їх правового регулювання. Передусім це регулювання потребує вдосконалення у напрямку забезпечення належного юридичного режиму функціонування конкретних механізмів та інструментів, що використовуються в діяльності суб’єктів фінансових та кредитних правовідносин. Особлива роль належить поглибленню та вдосконаленню правового регулювання у сфері банківського кредитування, оскільки банківські установи є домінуючим видом фінансових посередників, а здійснювані ними кредитні операції є найвагомішою для розвитку економіки фінансовою послугою. банківське законодавство України стоїть на шляху кардинального реформування.
9. Можна зробити узагальнюючий висновок, що усі норми банківського законодавства необхідно систематизувати та кодифікувати в один нормативно-правовий акт - Банківський кодекс. Мета Банківського кодексу – створити стабільні правові інструменти, необхідні для діяльності всіх учасників банківської системи України на підставі найбільш цінних положень чинного банківського законодавства і нових підходів діяльності банків в Україні
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
490





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.