У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Ресторани швидкого обслуговування в транспортних вузлах міста Києва.
Количество страниц 85
ВУЗ КНЕУ
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 20351.doc 
Содержание ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ СУЧАСНОГО СТАНУ РЕСТОРАНІВ ШВИДКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ М. КИЄВА 6
1.1. Сучасні тенденції та перспективи розвитку українських підприємств ресторанного господарства 6
1.2. Аналітичне дослідження стану ринку ресторанів швидкого обслуговання 18
1.3. Структура ринку ресторанів швидкого обслуговування 26
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ФУНКЦІОНУВАННЯ ПЕРСПЕКТИВНОГО ПІДПРИЄМСТВА ШВИДКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ М. КИЄВА 36
2.1. Загальна характеристика ТОВ „Система швидкого харчування” 36
2.2. Характеристика концепції обслуговування «Піцца Челентано» 40
2.3. Аналіз досвіду програм лояльності в світі та на прикладі ”Піца Челентано” 42
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ РОБОТИ „ПІЦЦА ЧЕЛЕНТАНО” ТА ЗАГАЛЬНІ ПРОГНОЗИ ЩОДО РОЗВИТКУ РЕСТОРАНІВ ШВИДКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ 58
3.1. Оцінка ефективності роботи ”Піца Челентано” та шляхи її покращення 58
3.2. Перспективи українського ринку ресторанів на прикладі ресторанів швидкого обслуговування 65
3.3. Прогнози розвитку ринку швидкого харчування в Україні 71
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 78
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 83
ДОДАТКИ 87


Актуальність теми дипломної роботи. Історія підприємництва у сфері ресторанного обслуговування людей сягає своїм корінням у сиву давнину. У наш час ресторанний бізнес є однією з найбільш значущих складових індустрії харчування, відпочинку і гостинності. Водночас ресторанний бізнес, з одного боку, є одним із засобів висококваліфікованого використання капіталу, а з іншого - середовищем із високим ступенем конкурентності. У всьому цивілізованому світі він є одним з найбільш розповсюджених видів малого бізнесу, тому заклади і підприємства ведуть між собою постійну боротьбу за сегментацію ринку, за пошук нових та утримання постійних споживачів їхньої продукції та послуг. Усі ресторанні заклади та підприємства повинні мати високий рівень конкурентоспроможності.
Ресторанні підприємства розвинених регіонів України пропонують гостям страви кухонь більш ніж 30 держав світу, у тому числі української, російської, грузинської, узбецької, польської, югославської, угорської, грецької, єврейської, французької, ірландської, іспанської, італійської, ліванської, тайської, китайської, корейської, в’єтнамської, японської, індійської, арабської тощо.
Ресторанне господарство займає важливе місце у реалізації соціально-економічних задач. Його основним призначенням є забезпечення населення кулінарною продукцією та організація високого рівня обслуговування відповідно до його потреб.
З початком економічних трансформацій прибутковість закладів ресторанного господарства стала основною метою діяльності підприємств, досягти якої, працюючи на обмеженому сегменті споживчого ринку, що обумовлений низьким рівнем життя українців, або реалізуючи продукцію за собівартістю чи нижче, – нереально. Вплив зовнішніх факторів призвів до того, що більше половини підприємств ресторанного господарства в Україні роблять із збитками. Але ж за світовим досвідом це високодохідний та вигідний бізнес.
Створення сучасної індустрії туризму неможливо без підприємств готельного й ресторанного господарства, які займають важливе місце в цій сфері діяльності й сприяють задоволенню таких першорядних потреб туристів, як проживання й харчування.
Ресторанний бізнес в Україні стрімко розвивається: середній клас все частіше віддає перевагу харчуванню в ресторанних закладах - міняє домашнє меню на меню й сервіс ресторанів, таверн і кафе.
Наприкінці 90-х років, коли інфраструктура столичних об’єктів громадського харчування вже не задовольняла наявний попит на якісне та доступне харчування, а ринок ресторанів високого класу насичувався, очевидною стала потреба розвитку сегменту національного громадського харчування з дотриманням найсучасніших вимог.
Помірні ціни та висока якість продукції разом з високою якістю обслуговування сприяють стабільному зростанню популярності ресторанів швидкого обслуговування.
Актуальність даної теми обумовила постановку мети дипломного дослідження - виявлення особливостей сучасного стану ринку ресторанів швидкого обслуговування в районах транспортних вузлів м. Києва.
Досягнення встановленої мети вимагає виконання наступних завдань дослідження:
- розкрити сучасний стан ресторанів швидкого обслуговування м. Києва;
- надати характеристику перспективного підприємства швидкого обслуговування м. Києва;
- розглянути та проаналізувати сучасні тенденції та перспективи розвитку українських підприємств ресторанного господарства;
- здійснити аналіз діяльності закладу швидкого обслуговування „Піцца Челентано”;
- обґрунтувати резерви покращення роботи „Піцца Челентано” та загальні прогнози щодо розвитку ресторанів швидкого обслуговування.
Предметом дослідження виступають підприємства швидкого обслуговування, розташовані в районах транспортних вузлів м. Києва.
Теоретичну базу дослідження становлять праці іноземних та вітчизняних фахівців з питань організації підприємств ресторанного господарства, функціонування та перспектив ресторанного бізнесу та надання послуг, зокрема, найбільш повно ці аспекти висвітлені у роботах Барановського В.А., Богушевої В.І., Бородіної В.В., Брауна Г., Хернера К., Волкової І.В., Миропольского Я.І., Мумрикової Г.М., Захарченка М.Н., Русакової Н.В., Кучера Л.С., Кабушкіна Н.І., Бондаренка Г.А., Коршунова Н.В., Кристофера Радченка Л.А. та ряду інших.
У дослідженні використано ряд загальнонаукових та спеціальних методів дослідження процесів і явищ у їх взаємозв’язку і розвитку. Серед загальнонаукових методів пізнання необхідно виділити теоретичний, аналізу й синтезу, узагальнення.
Інформаційну базу дослідження склали теоретична та практична інформація, періодичні видання, мережа Інтернет.
Структура роботи складається зі вступу, в якому обґрунтовано актуальність теми дослідження, визначено його мету та завдання; трьох розділів.
Завершують роботу узагальнюючі висновки за результатами дослідження, список використаних джерел та додатки.


Таким чином, із проведеного дипломного дослідження сучасного стану та перспектив розвитку ресторанів швидкого обслуговування м. Києва біля транспортних вузлів можна зробити наступні висновки та узагальнення:
Ресторанне господарство створює умови для досягнення суспільних цілей розвитку туризму. У ресторанах зустрічаються та знайомляться люди з різних країн, тут створюється сприятливе оточення для взаєморозуміння, корисних, ділових контактів, розвитку громадського та культурного життя.
Ресторанне господарство отримує значну частку доходів як від внутрішнього, так і міжнародного туризму, активізує валютні надходження, створює умови для «експорту» послуг і входження їх до міжнародного ринку. До того ж, «експорт» послуг здійснюється на досить вигідних умовах тому, що він не пов’язаний з транспортними витратами.
Лідерами у відкритті нових під¬приємств харчування є курорти та міста-мільйонники, передусім Київ, де темпи приросту їх кількості були вищими, ніж загалом по країні. Най¬вищі базисні темпи приросту кав’я¬рень та барів (169,5%), швидко зрос¬тає також кількість фаст-фудів (157,8%). Аналогічні тенденції спос¬терігаються в усіх великих туристич¬них центрах України.
За даними компанії "Ресторанний консалтинг", з початку 2006 року в Києві відкрилося близько 120 точок харчування. Спостерігається активний ріст ресторанного ринку, а найбільший приріст відбувається за рахунок кафе й закладів із середньою ціновою категорією. Ресторанів класу люкс відкрилося досить мало, хоча всі відкриття були голосними й помітними: наприклад, "Ікра", Dolce, Casa Веllа, "Екзотика"", "Лагуна", "Порто Мальтезе".
Серед перспективних напрямків ресторанного господарства України слід відзначити розширення мережі фаст-фудів та впровадження додаткових послуг у ресторанах для залучення вимогливих клієнтів і сприяння більш повного задоволення їхніх потреб не лише у якісній кухні, а й у якісному відпочинку та розвагах у ресторанах.
Заклади громадського харчування швидкого обслуговування в Україні в цілому можна поділити на мережі ресторанів з визнаними торговими марками, пересувні мережі, окремі точки/кіоски, що продають хот доги, піццу, печені продукти, курку на вертелі тощо, приватні ресторани і кав’ярні, що пропонують їжу за порівняно невисокими цінами і, нарешті, старі їдальні радянського типу (які не слід плутати із сучасними просторими кафетеріями, що використовують той же принцип самообслуговування, але набагато відрізняються за вибором та якістю їжі, санітарним умовами та іншим аспектами).
Очікується, що у 2008 році оборот українського ринку послуг в галузі громадського харчування збільшиться на 20% у порівнянні з попереднім роком і досягне 600 млн. дол. США.
Незважаючи на те, що в багатьох європейських країнах заклади швидкого харчування орієнтовані на молодь і населення з низькими доходами, українські споживачі послуг підприємств швидкого харчування являють собою набагато більш різнорідну групу в плані освіти, віку і доходу.
Загалом, за даними компанії «Ресторанний консалтинг», у Києві більш ніж 140 підприємств швидкого харчування/обслуговування: понад 30 підприємств прозахідного зразка, більш ніж 30 – з національною кухнею, понад 50 – з «якірним» продуктом, близько 15 – Quick&Casual.
На початок 2008 року в лідери за кількістю ресторанів швидкого обслуговування вийшла мережа піцерій «Челентано», які здебільшого працюють за франчайзинговою схемою.
Основними характеристиками ресторанів швидкого обслуговування є обмежена кількість страв у меню, значний потік клієнтів, низькі і помірні ціни й інтенсивний робочий процес. Концепція швидкого обслуговування передбачає, що один клієнт обслуговується за 1-7 хвилин, що у свою чергу передбачає, що типовий клієнт проводить у торговій точці швидкого харчування до 30 хвилин.
Товариство з обмеженою відповідальністю „Система швидкого харчування” представлено ТМ „Піца Челентано”, „Картопляна Хата”, „ЯПІ”, „Кафе Пункт”, „По-перше”.
Компанія Системи швидкого харчування / Fast Food Systems - працює в сфері громадського харчування і розвиває франчайзингові мережі ресторанів швидкого обслуговування, які пропонують страви найвищої якості у поєднанні з швидким та відмінним обслуговуванням.
В серпні 1998 року був відкритий перший ресторан швидкого обслуговування торгової марки Піца Челентано™ у м. Львові. Завдяки інноваційній концепції в організації ресторану – інтер’єр, система обслуговування, оригінальна рецептура, і швидкість обслуговування клієнтів – піцерія за короткий час стала широко відомою і привабила багато постійних відвідувачів.
Успіх першого ресторану наштовхнув на думку про створення цілої мережі ресторанів. Вже в 1999 році, після відкриття у Львові другої піцерії, з’явились два заклади-франчайзі: в Києві і Хмельницькому. На даний момент в Україні працює більше 100 ресторанів під торговою маркою Піца Челентано™. 100-й ресторан мережі був відкритий в м. Києві, на вул. М. Коцюбинського в липні 2007 року.
«Піцца Челентано» є найбільшою мережею ресторанів швидкого обслуговування в Україні. Усього на сьогодняшній день 105 закладів, з них: у Західному регіоні – 21, у Східному регіоні – 25, у Південному регіоні – 25, у Центральному регіоні – 34.
Спеціалізація закладу ТМ „Піца Челентано”: Громадське харчування; ресторан швидкого обслуговування.
Цільова аудиторія закладу: Представники середнього класу, молоді міські професіонали віком від 20 до 40 років.
Кількість відвідувачів закладу у: 2004 р. близько 12 300 000; 2005 р. близько 15 500 000, 2006 р. – близько 16 500 000, 2007 р. – близько 18 000 000 осіб.
Більшість закладів мережі торгової марки ”Піца Челентано” функціонують на правах франшизи, при цьому кожен власник прагне зробити свій ресторан відмінним від інших, вносячи свою особливість в інтер’єр закладу. Альтернативність інтер’єрного стилю поп-арт (іноді на грані фолу) надає ресторанам життєрадісний і яскраво виражений іронічний характер. Неперевершена піца, швидке і уважне обслуговування, великий, на всі смаки вибір салатів і напоїв, затишний інтер’єр і оригінальний дизайн, продумана система вентиляції, приємна музика і атмосфера ресторану подобається не тільки молоді, але і середньому поколінню. Сюди часто приходять сім’ями, щоб швидко і смачно перекусити, призначають побачення і ділові зустрічі. Постійних клієнтів залучає не тільки продукт і доступні ціни, а й особлива філософія і стиль життя.
У грудні 2006 року у всіх регіонах України стартувала програма лояльності “EgoЇсти”, яка об’єднала чотири вищезгадані бренди. Це клуб лояльних клієнтів в рамках якого клієнти отримують накопичувальні знижки, користуються привілеями, які надають партнери і організатори програми. Для компанії ця програма покликана утримувати її лояльних клієнтів і створити додаткову конкурентну перевагу на ресторанному ринку.
Глобальною метою торгової марки ”Піца Челентано” є дотримання високих стандартів якості, розвиток мережі, збереження лояльності клієнтів та працівників. Зберігаючи високі темпи розвитку Компанія водночас досить швидко реагує на технологічні інновації на ринку. В кінцевому підсумку ці складові формують конкурентні переваги Компанії і сприяють на шляху до лідерства.
Так як „Піца Челентано” загалом є дуже успішною і активно розвивається, то основним резервом покращення роботи є відкриття нових закладів, тобто розширення мережі. Також, на мою думку, не дуже зручним є те, що навіть влітку ”Піца Челентано” працює лише до 22.00 годин. Я вважаю, що влітку молодь прагне якомога довше погуляти, тому після закриття ”Піца Челентано” в 22.00 йде в інші заклади, які працюють до 24.00 або й цілу ніч, витрачаючи там гроші, які вони могли б витратити у ”Піца Челентано”. Тому моєю пропозицією є продовження робочого дня ”Піца Челентано” до 24.00.
Таким чином, у наш час ресторанний бізнес розвивається досить високими темпами, і ця тенденція збережеться в найближчі роки, тому що ресторанний бізнес - перспективний і високоприбутковий.

Список литературы 1. Алексєєв Д. Ресторан за інтересами // Журнал "Ресторанні відомості", №101, 2006. – С. 12-14.
2. Барановський В.А. Ресторанний бізнес: Навчальний посібник. – РнД.: Фенікс, 2005. – 220 с.
3. Богушева В.І. Бари й ресторани. Мистецтво обслуговування. – РнД.: Фенікс, 2004. – 352 с.
4. Бородіна В.В. Ресторанно-готельний бізнес: тенденцї та новини Журнал "Ресторанні відомості", 2006, №105. – 65 с.
5. Браун Г., Хернер К. Настільна книга офіціанта: Довідник.: пер. з англ. – РнД.: Фенікс, 2005. – 320 с.
6. Волкова І.В., Миропольський Я.І., Мумрікова Г.М. Ресторанний бізнес. – М: Флінта, 2002. – 184 с.
7. Гаранін Н. І., Булигіна І.І. Менеджмент туристської, готельної й ресторанної анімації. – М.: Радянський спорт, 2004. – 127 с.
8. Єфімова О., Єфімова Н. Економіка готелів і ресторанів. – М.: Нове знання, 2004. – 279 с.
9. Жиганов К.А. Послуги ресторанів // „Готель і ресторан”, 2002, №4. –36 с.
10. Захарченко М.Н., Русакова Н.В., Кучерь Л.С. Обслуговування на підприємствах громадського харчування. – М.: Економіка, 2005. – 57 с.
11. Кабушкін Н.І., Бондаренко Г.А. Менеджмент готелів і ресторанів. –М.: Нове знання, 2002.– 163 с.
12. Корнєєва К. Що нас залучає в ресторанах? // „Ресторатор”, 2002, №7. – 52 с.
13. Кримська В.А., Балашов В.В. Довідник офіціанта. – М.: Економіка, 2006. – 55 с.
14. Кристофер Енертон-Томас. Ресторанний бізнес. – М.: Росконсульт, 1999. – 240 с.
15. Кузнєцова Н.М. Новини ресторанного господарства України // Журнал "Ресторанні відомості", 2006, №105. – С. 14-30.
16. Михєєва Е. Новинки в ресторані // Журнал "Ресторанні відомості", 2006, №105. – С. 10-11.
17. Нікуленкова Т.Т., Лавриненко Ю.І., Ястіна Г.М. Підприємства громадського харчування. – М: Колос, 2002. – 80 с.
18. Підприємства громадського харчування: основні й додаткові послуги // Журнал "Ресторанні відомості", 2006, №106. – С. 15-16.
19. Пікалев А.В. Маєвська А.П. Як збільшити прибуток ресторану, бара, кафе. – М.: Радянський спорт, 2004. – 168 с.
20. Прієзжева Є. М. Соціально-культурна анімація. – М.: РІБ Турист, 2003. – 120 с.
21. Радченко Л. А. Обслуговування на підприємствах харчування. – РнД.: Фенікс, 2004. – 384 с.
22. Рідель Х. Бари й ресторани. Техніка обслуговування. – М.: Академія, 2002. – 69 с.
23. Усов В.В. Організація обслуговування в ресторанах. Практичний посібник. – М.: Вища школа, 2005. – 246 c.
24. Чудковський В.Н. Ресторанний бізнес. – М.: Академія, 2004. – 124 c.
25. Шулік Н.В. Організація обслуговування в ресторанах. – М.: Вища школа, 2005. – 89 с.
26. Ютова П.Н. Правила надання послуг громадського харчування. – М: Інфра-М, 2002. – 28 с.
27. http://www.dragon-capital.com/index.php?l=r – Аналітичні нотатки про стан ринку ресторанів швидкого обслуговання в Україні.
28. http://www.pizza-celentano.com/index.php – офіційний сайт „Піца Челентано”.
29. http://ffs.lviv.ua/index.php – офіційний сайт ТОВ „Система швидкого харчування / Fast Food Systems”
30. Алексєєв Д. Ресторан за інтересами // Журнал "Ресторанні відомості", №101, 2006. – С. 12-14.
31. Барановський В.А. Ресторанний бізнес: Навчальний посібник. – РнД.: Фенікс, 2005. – 220 с.
32. Богушева В.І. Бари й ресторани. Мистецтво обслуговування. – РнД.: Фенікс, 2004. – 352 с.
33. Бородіна В.В. Ресторанно-готельний бізнес: Облік, податки, маркетинг, менеджмент. – М.: Книжковий світ, 2003. – 165 с.
34. Браун Г., Хернер К. Програми лояльності в ресторанах.: пер. з англ. – РнД.: Фенікс, 2005. – 320 с.
35. Волкова І.В., Миропольський Я.І., Мумрікова Г.М. Ресторанний бізнес: програми лояльності. – М: Флінта, 2006. – 184 с.
36. Гаранін Н. І., Булигіна І.І. Менеджмент туристської, готельної й ресторанної анімації. – М.: Радянський спорт, 2004. – 127 с.
37. Єфімова О., Єфімова Н. Економіка готелів і ресторанів. – М.: Нове знання, 2004. – 279 с.
38. Железнєв В.П. Організація програм лояльності. – РнД.: Фенікс, 2004. – 476 с.
39. Жиганов К.А. Послуги ресторанів // „Готель і ресторан”, 2006, №4. –36 с.
40. Захарченко М.Н., Русакова Н.В., Кучерь Л.С. Обслуговування на підприємствах громадського харчування. – М.: Економіка, 2005. – 57 с.
41. Кабушкін Н.І., Бондаренко Г.А. Менеджмент готелів і ресторанів. –М.: Нове знання, 2006.– 163 с.
42. Корнєєва К. Що нас залучає в ресторанах? // „Ресторатор”, 2006, №7. – 52 с.
43. Кримська В.А., Балашов В.В. Довідник офіціанта. – М.: Економіка, 2006. – 55 с.
44. Кристофер Енертон-Томас. Ресторанний бізнес. – М.: Росконсульт, 1999. – 240 с.
45. Михєєва Е. Новинки в ресторані // Журнал "Ресторанні відомості", 2006, №105. – С. 10-11.
46. Нікуленкова Т.Т., Лавриненко Ю.І., Ястіна Г.М. Підприємства громадського харчування. – М: Колос, 2006. – 80 с.
47. Підприємства громадського харчування: основні й додаткові послуги // Журнал "Ресторанні відомості", 2006, №106. – С. 15-16.
48. Пікалев А.В. Маєвська А.П. Як збільшити прибуток ресторану, бара, кафе у сучасних умовах. – М.: Радянський спорт, 2004. – 168 с.
49. Радченко Л. А. Обслуговування на підприємствах харчування. – РнД.: Фенікс, 2004. – 384 с.
50. Рідель Х. Бари й ресторани. Техніка обслуговування. – М.: Академія, 2006. – 69 с.
51. Усов В.В. Організація обслуговування в ресторанах. Практичний посібник. – М.: Вища школа, 2005. – 246 c.
52. Чудковський В.Н. Ресторанний бізнес. – М.: Академія, 2004. – 124 c.
53. Шулік Н.В. Організація обслуговування в ресторанах. – М.: Вища школа, 2005. – 89 с.
54. Шулік Н.В. Специфіка ресторанного бізнесу. – М: Вища школа, 1999. – 250 с.
55. Ютова П.Н. Правила надання послуг громадського харчування. – М: Інфра-М, 2002. – 28 с.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
685
Скачать бесплатно 20351.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.