У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название ЦІНОВА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА В СУЧАСНИХ УМОВАХ
Количество страниц 158
ВУЗ КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ДИЗАЙНУ
Год сдачи 2010
Содержание Зміст
стор.

Вступ 4

Розділ I. Теоретичні аспекти формування цінової політики
підприємства

1.1 Сутність, види та класифікаційні ознаки ціни 5
1.2 Процес формування цінової політики підприємства у ринковій
економіці 13
1.3 Методи державного регулювання цінової політики підприємств 24

Розділ ІІ. Методичні основи формування цінової політики
підприємства у сфері легкої промисловості

2.1 Дослідження методів встановлення ціни 36
2.2 Сучасний стан підприємства легкої промисловості 38
2.3 Аналіз підприємства легкої промисловості (ЗАТ “Піонтекс”) 44

Розділ ІІІ. Удосконалення цінової політики підприємства за допомогою маркетингових підходів

3.1 Стратегічні рішення, пов'язані з встановленням цін на підприємстві 65
3.2 Оцінка цінової політики підприємства легкої промисловості на
прикладі (ЗАТ “Піонтекс”) 75
3.3 Шляхи удосконалення цінової політики підприємства легкої
промисловості на основі маркетингу 86

Розділ IV. Охорона праці та навколишнього середовища

4.1 Мета, завдання та функції служби охорони праці на ЗАТ “Піонтекс” 95
4.2 Аналіз шкідливих та небезпечних факторів, діючих на
працівників ЗАТ “Піонтекс” 98
4.3 Розрахунок системи загального рівномірного освітлення
люмінесцентними лампами 102
4.4 Первинні засоби пожежегасіння 103
4.5 Охорона навколишнього середовища 106

Висновок 111

Список використаної літератури 112

Додатки 117
Список литературы СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ:
1. Конституція України. — K.: Україна, 1996 р.
2. Закон України “Про ціни та ціноутворення” вiд 03.12.1990 (із змінами та доповненнями) // Закони України Т І – К. 1996 р.
3.Закон України “Про охорону навколишнього природного середовища”. - K.: України, 1991 р. – с.59.
4. Положення про державне регулювання цін (тарифів) на продукцію виробничо-технічного призначення, товари народного споживання, роботи і послуги монопольних формувань: Затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 22.02.1995 р.
5. Постанова Кабінету Міністрів України від 21.10.94 р. №733 “Про ціноутворення в умовах реформування економіки”.
6. Постанова Кабінету Міністрів України від 25.12.95 р. №1548 “Про встановлення повноважень органів виконавчої влади і виконавчих органів міських Рад щодо регулювання цін (тарифів)” (зі змінами і доповненнями).
7. Положення про індикативні ціни на товари при здійсненні суб’єктами зовнішньоекономічної діяльності України експортно-імпортних операцій: Затверджено Указом Президента України від 18.11.94 р. №691⁄94.
8. Наказ від 22.11.2006 N 5 “ Про затвердження Правил охорони праці для швейного виробництва” Державний комітет України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду.
9. ГОСТ 12.1.005–76. Воздух рабочей зоны. Общие санитарно - гигиенические требования.
10. ГОСТ 12.1.007–76. Вредные вещества. Классификация. Общие требования.
11. ГОСТ 12.1.012–76. Вибрация. Общие требования безопасности.
12. ГОСТ 12.0.003–84. Средства и методы защиты от шума. Классификация.
13. ГОСТ 12.4.046–78. Методы и средства вибрационной защиты.
14. ГОСТ 12.1.004–85. Пожарная безопасность. Общие требования.
15. Андрійчук В.Г. Ціна як інструмент аналізу, оцінки і прогнозу економічних та виробничих параметрів розвитку підприємства // Економіка АПК. – 2002. – № 3. – с. 22–29.
16. Артус М.М. Формування механізму ціноутворення в умовах ринкової економіки. – Тернопіль. – “Економічна думка”. – 2002. – 217 с.
17. Балабанова Л.В., Сардак О.В. Цінова політика торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації. Навчальний посібник. – Донецьк: ДонДУЕТ ім. М.І. Туган-Барановського, 2003. – 156 с.
18. Безкоровайна С.В. Дослідження підходів до формування цінової стратегії підприємства // Актуальні проблеми економіки. – 2003. – №2. – с. 49 – 52.
19. Безкоровайна С.В. Методологія формування цінової політики підприємства // Актуальні проблеми економіки. – 2002. – №6. – с. 31–34 .
20. Благоєв В. Маркетинг в определениях и примерах. – Санкт-Петербург.: ДваТрИ, 1993. – 377 с.
21. Близнюк С.В. Маркетинг в Україні: проблеми становлення і розвитку. – К.: Політехніка, 2004. – 400 с.
22. Бондар Н. М. Економіка підприємства. – К.: А.С.К., 2004. – 400 с.
23. Гарі Амстронг, Філіп Котлер Маркетинг. Загальний курс, 5-е видання.: Пер. з англ.: Уч. пос. – М.: Видавничий дім “Вільямс”, 2001. – 608 с.
24. Джигерей В.С. “Екологія та охорона навколишнього середовища”. Навч. пос. – Київ “Знання”. – 2007. – 422 с.
25. Екологічний аудит: Підручник/ В.Я. Шевчук, Ю.M. Саталкін, В.M. Навроцький та інші. –K.: Вища школа, 2000. – 344 с.
26. Екологічне підприємництво: навчальний посібник В.Я.Шевчук, Ю.М.Саталкін, В.M.Навроцький та ін. - K.: Мета, 2001. – 291с.
27. Економіка підприємства: навч. посібник./ під ред. Покропивного С.Ф. – К:КНЕУ. – 1999. – 482 с.
28. Жидецький В.Ц., Джигерей В.С. Практикум із охорони праці. Навч. посібник. Львів – “Афіша” 2001. – 349 с.
29. Жидецький В.Ц. Основи охорони праці. Львів – “Афіша” 2005 – 310 с.
30. Економічний аналіз: Навчальний посібник / За ред. М.Г. Чумаченка. – К.: КНЕУ, 2001. – 583 с.
31. Іванова О.Б., Кравець А.Б. Методичні підходи до формування внутрішньої ціни на підприємстві // Актуальні проблеми економіки. – 2008. - №2. –253 с.
32. Колесніков О.В. Ціноутворення. – К. – ЦНЛ. – 2006. – 144 с.
33. Корінєв В.Л. Цінова політика підприємства: методичний підхід до визначення цілей // Маркетинг в Україні. – 2006. – № 2. – 263 с.
34. Корінєв В.Л. Цінова політика підприємства: Монографія. – К.: КНЕУ, 2006. – 417 с.
35. Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Д., Вонг В. Маркетинг менеджмент. – СПб: Питер Ком, 2005. – 896 с.
36. Литвиненко Я.В. Сучасна політика ціноутворення: Навчальний посібник. – К., 2001. – 229 с.
37. Луцик P.В., Онуфрієнко O.Л. Рекомендації по створенню екологічно-безпечних умов виробництва підприємств легкої та текстильної промисловості України у басейні р. Дніпро. – K.: Графіка, 1999. – 141 с.
38. Методические указания по разработке раздела “Охрана труда и окружающей среды” в дипломных проектах для студентов всех спеціальностей. – 1991.
39. Назаренко В.І., Чебанова О.В., Гвозденко Л.А., Мартіросова В. Експозиція магнітного поля промислової частоти і стан здоров’я працюючих в швейному виробництві “Український журнал з проблем медицини праці”. – 2009.
40. Норіцина Н.І. Маркетингове ціноутворення як чинник прибуткової діяльності підприємств // Маркетинг в Україні. – 2007. – №5. – с. 41– 44.
41. Онуфріснко О.Л., Луцик P.В. Основи екології і економіка природокористування : Методичний посібник для самостійної роботи студентів. – К.: КНУТД. – 2000. – 63 c.
42. Парижак Н.В., Майборода О.М., Сидор І.П. Ціни: фінансовий аспект.– Тернопіль. – 2005. – 267 с.
43. Примак Т.О. Маркетинг: Навчальний посібник.– К.: МАУП,2001.– 296 с.
44. Розміщення продуктивних сил і регіональна економіка. Підручник (затв. МОН України) / за ред. Дорогунцова С.І. – К. – КНЕУ. – 2008. – 917 с.
45. Руделіус В.В. Азарян О.М. Маркетинг. Підручник. К. – навч.-метод. центр 2005. – 905 с.
46. Скачков О.М. Ціну визначає аналіз споживчого вибору // Маркетинг в Україні. – 2002. – №1. – с.47 – 54.
47. Сміян Ю. Ціни та ціноутворення // Галицькі контракти. – 1998. –
№ 16. – с. 10 -13.
48. Тормоса Ю. Г. Ціни та цінова політика: Навч. посібник. 2001. —122 с.
49. Чорна О.Л. Теоретичні основи розробки стратегії ціноутворення підприємств // Економіка та держава. – 2006. – №4. – 234.с.
50. Шегда А. В., Нахаба М. П. та ін. Економіка підприємства. — К.: Знання, 2006. — 615 с.
51. Шиян Д.В., Строченко Н.І. Фінансовий аналіз: Навч. посібник. — К.: А.С.К., 2003. — 229 с.
52. Шкварчук Л.О. Ціноутворення: Підручник. — К.: Кондор. — 2006. — 460 с.
53. Штефанич Д.А. Дослідження актуальних проблем ринкового ціноутворення. // Фінанси України. – 2004. - №10. – 210 с.
54. Статистичний щорічник України за 2007 рік [Текст] / за ред. О. Г. Осауленка; відп. за вип. П. П. Забродський. – К.: Консультант, 2008. – 571 с.
55. Статистичний щорічник України за 2007 рік. — К.: Техніка, 2008. — 927 c.
56. Веб-сторінка офіційного сайту Державного комітету статистики України. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.ukrstat.gov.ua.
57. Информационный проект «Финансы», Киев [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.currency.kiev.ua
58. УФС, інформаційне агентство України, Київ [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.ufs.kiev.ua
59. Міністерство економіки [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.me.gov.ua
60. Національний Банк України [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.bank.gov.ua
61. Державний комітет статистики України [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.ukrstat.gov.ua/
62. Офіційна інформація по підприємству ЗАТ „Піонтекс” [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.smida.gov.ua/reestr/?kod=01878348
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
1000





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.