У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Статистичний аналіз залізничного транспорту по Україні
Количество страниц 29
ВУЗ КНЕУ
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 20372.doc 
Содержание Розділ III Статистичний аналіз залізничної транспортної діяльності по Україні 2

3.1 Аналіз структури 3

3.2 Аналіз динаміки 13

Висновки до ІІІ розділу 29



Висновки до ІІІ розділу

Отже, згідно усього вищевикладеного в ІІІ розділі даної роботи можна зробити наступні висновки:

1. Статистичний аналіз залізничної транспортної діяльності передбачає: аналіз структурних змін у складі перевізників вантажів та пасажирів; оцінювання виконання плану перевезень; характеристику ритмічності роботи перевезень; аналіз динаміки перевезень; оцінювання сезонної нерівномірності перевезення вантажів та пасажирів; визначення впливу техніко-економічних показників на зміну обсягів перевезень, вантажо- та пасажирообігу.

2. В ІІІ розділі дипломної роботи було зроблено аналіз структури та динаміки відправлених вантажів та пасажирообігу в розрізі залізниць та окремих показників.

3. Відносні величини структури характеризують питому вагу окремих частин досліджуваної сукупності в загальному її обсязі. Їх обчислюють шляхом відношення частини до цілого. Структурні зрушення можна оцінити за допомогою абсолютних і відносних характеристик динаміки. Як узагальнюючі характеристики інтенсивності структурних зрушень застосовують лінійний і квадратичний коефіцієнти. Знаючи темпи зростання часток, можна обчислити квадратичний коефіцієнт структурних зрушень, який чутливіше ніж інші реагує на зміни в структурі:

4. На основі даних Додатку 1 відносно обсягів відправлених вантажів в розрізі показників та залізниць біло зроблено аналіз структури відправлених вантажів за 2006 та 2007 роки. І в 2006, і в 2007 році найбільший обсяг відправлених вантажів припадав на Донецьку залізницю – 40,9% та 40,3% відповідно. Наступна група – Придніпровська залізниця. В загальній сукупності припадає 29,9% (в 2006 р.) та 29,7% (в 2007 р.) обсягів відправлених вантажів. Наступна група – Південна залізниця. В загальній сукупності припадає 8,7% (в 2006 р.) та 8,3% (в 2007 р.) обсягів відправлених вантажів. Наступна група – Південно-Західна залізниця. В загальній сукупності припадає 7,7% (в 2006 р.) та 8,2% (в 2007 р.) обсягів відправлених вантажів. Наступна група – Одеська залізниця. В загальній сукупності припадає 6,3% (в 2006 р.) та 7,0% (в 2007 р.) обсягів відправлених вантажів. Найменша група – Львівська залізниця. В загальній сукупності припадає 6,5% (в 2006 р.) та 6,5% (в 2007 р.) обсягів відправлених вантажів.

5. В 2007 році порівняно із 2006 роком частка відправлених вантажів по Донецькій залізниці зменшилась на 0,6%, темп зростання - 0,984; частка відправлених вантажів по Придніпровській залізниці зменшилась на 0,3%, темп зростання - 0,991; частка відправлених вантажів по Південній залізниці зменшилась на 0,4%, темп зростання - 0,953; частка відправлених вантажів по Південно-Західній залізниці збільшилась на 0,6%, темп зростання – 1,074; частка відправлених вантажів по Одеській залізниці збільшилась на 0,7%, темп зростання – 1,116; частка відправлених вантажів по Львівській залізниці не змінилась.

6. Згідно лінійного коефіцієнта середня частка змін відправлених вантажів в 2007 порівняно із 2006 роком складає 0,43%, згідно квадратичного коефіцієнта - 0,49%, згідно квадратичного коефіцієнта структурних зрушень - 0,4%.

7. На основі даних Додатку 2 відносно пасажирообігу в розрізі показників та залізниць було зроблено аналіз структури пасажирообігу за 2006 та 2007 роки.

8. І в 2006, і в 2007 році найбільший пасажирообіг припадав на Південно-Західну залізницю – 33,9% та 33,3% відповідно. Наступна група – Придніпровська залізниця. В загальній сукупності припадає 18,9% (в 2006 р.) та 19,6% (в 2007 р.) пасажирообігу. Наступна група – Одеська залізниця. В загальній сукупності припадає 14,9% (в 2006 р.) та 15,0% (в 2007 р.) пасажирообігу. Наступна група – Південна залізниця. В загальній сукупності припадає 13,4% (в 2006 р.) та 13,4% (в 2007 р.) пасажирообігу. Наступна група – Львівська залізниця. В загальній сукупності припадає 10,6% (в 2006 р.) та 10,5% (в 2007 р.) пасажирообігу. Найменша група – Донецька залізниця. В загальній сукупності припадає 8,3% (в 2006 р.) та 8,2% (в 2007 р.) пасажирообігу.

9. В 2007 році порівняно із 2006 роком частка пасажирообігу по Донецькій залізниці зменшилась на 0,2%, темп зростання - 0,981; частка пасажирообігу по Придніпровській залізниці збільшилась на 0,7%, темп зростання – 1,038; частка пасажирообігу по Південній залізниці не змінилась; частка пасажирообігу по Південно-Західній залізниці зменшилась на 0,6%, темп зростання – 0,983; частка пасажирообігу по Одеській залізниці збільшилась на 0,1%, темп зростання – 1,004; частка пасажирообігу по Львівській залізниці зменшилась на 0,1%, темп зростання – 0,993.

10. Згідно лінійного коефіцієнта середня частка змін пасажирообігу в 2007 порівняно із 2006 роком складає 0,28%., згідно квадратичного коефіцієнта - 0,39%, згідно квадратичного коефіцієнта структурних зрушень - 0,2%.

11. Відносні величини динаміки характеризують зміну рівня того чи іншого явища в часі. В залежності від характеру бази порівняння, розрізняють відносні величини динаміки із змінною базою порівняння, або ланцюгові, і відносні величини з постійною базою порівняння, або базисні.

12. На основі даних Додатку 1 було зроблено аналіз динаміки показників відправлених вантажів за період з 2004 по 2007 роки. Графічне представлення даних надає нам можливість зробити висновки відносно динаміки обсягів відправлених вантажів – динаміка більш-менш стала, оскільки значних змін наочно не виявлено.

13. В 2005 році порівняно із 2004 обсяг відправлених вантажів скоротився на 8368,5 тис.т. або на 2,2%; в 2006 році порівняно із 2005 обсяг відправлених вантажів зріс на 18221,6 тис.т. або на 4,8%; в 2007 році порівняно із 2006 обсяг відправлених вантажів зріс на 17762,3 тис.т. або на 4,5%. Порівняно із 2004 роком обсяг відправлених вантажів в 2006 році зріс на 9853,1 тис.т. або на 2,5%; в 2007 році зріс на 27615,4 тис.т. або на 7,1%. В середньому за період з 2004 по 2007 рр. обсяг відправлених вантажів щорічно зростав на 9205,1 тис. т. або на 2,3%.

14. На основі даних Додатку 2 було зроблено аналіз динаміки показників пасажирообігу за період з 2004 по 2007 роки. Графічне представлення даних надає нам можливість зробити висновки відносно динаміки пасажирообігу – динаміка більш-менш стала, оскільки значних змін наочно не виявлено.

15. В 2005 році порівняно із 2004 пасажирообіг зріс на 929,7 млн. пас. км. або на 1,8%; в 2006 році порівняно із 2005 пасажирообіг зріс на 574,6 млн. пас. км. або на 1,1%; в 2007 році порівняно із 2006 пасажирообіг скоротився на 140,4 млн. пас. км. або на 0,3%. Порівняно із 2004 роком пасажирообіг в 2006 році зріс на 1504,3 млн. пас. км. або на 2,9%; в 2007 році зріс на 1363,9 млн. пас. км. або на 2,6%. В середньому за період з 2004 по 2007 рр. пасажирообіг щорічно зростав на 454,6 млн. пас. км. або на 0,9%.
Список литературы
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
217
Скачать бесплатно 20372.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.