У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Міжнародне співробітництво Рахункової палати України у сфері проведення аудиту навколишнього середовища
Количество страниц 113
ВУЗ КНЕУ
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 20449.doc 
Содержание ВСТУП

ОСНОВНА ЧАСТИНА
I. Система фінансового контролю в Україні
1. Теоретичні аспекти державного фінансового контролю
2. Історія розвитку фінансового контролю в Україні
3. Роль та місце Рахункової палати як Вищого контрольного органу України
4. Оцінка сучасного стану фінансового контролю в Україні

II. Аналіз зарубіжного досвіду організації вищого фінансового контролю
1. Місце Вищого контрольного органу в державній системі розподілу влади
2. Роль Вищих контрольних органів на прикладі країн ЄС
3. Роль Вищих контрольних органів на прикладі країн Центральної та Східної Європи
4. Роль Міжнародної та Європейської організацій Вищих контрольних органів (INTOSAI та EUROSAI) в забезпеченні ефективності діяльності країн-учасниць

III. Визначення шляхів щодо удосконалення міжнародного співробітництва Рахункової палати України у здійсненні аудиту в сфері зовнішньо економічної діяльності
1. Визначення впливу ВКО України в діяльності робочих груп INTOSAI та EUROSAI з аудиту навколишнього середовища
2. Оцінка проведення паралельних аудитів з навколишнього середовища на прикладі паралельного аудиту протипаводкової готовності регіону Верхньої Тиси, проведено спільно з Державним аудиторським офісом Угорської Республіки
3. Проект створення Рахунковою палатою України спеціальної підгрупи з аудиту ліквідації наслідків ядерних і техногенних катастроф, а також радіоактивних відходів робочої групи EUROSAI з аудиту навколишнього середовища (EUROSAI WGEA

ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
ANNOTATION
ВІДГУК
РЕФЕРАТ
РЕЦЕНЗІЯ
Історія створення РПУ




M.M.Terentiy. International cooperation of the Accounting Chamber of Ukraine in environmental auditing.
The Master work is to acquire a Master degree in International Economics according to the speciality 81___ - International Accounting and Audit. Kyiv National Economic University of Vadym Getman. – Kyiv, 2006.
Master paper is dedicated to the problem of finding out ways of international cooperation of the Accounting Chamber of Ukraine .......
International environmental auditing criteria have been introduced; its influence on the national auditing process indicators has been determined.
Master paper conclusions have recommendation character for the icternational cooperation of the Accounting Chamber of Ukraine with EUROSAI in creating of the special department for power ___ auditing. It may be used by the appropriate bodies of the Accounting Chamber of Ukraine.
Key words: state financial control, audit, performance audit, international cooperation, ...




Актуальність теми. Економічна політика держави здійснюється за допомогою фінансово-кредитних важелів. Один з найбільш важливих важелів управління фінансової системи є фінансовий контроль. На сучасному етапі фінансовий контроль перетерпає серйозні зміни. Це пов'язано з принципово новим характером товарно-грошових відношень в Україні, появою різноманітних форм власності і нового для країни фінансового ринку.
Поряд із державним і відомчим контролем з'явилася нова організаційна форма фінансового контролю - аудиторство.
Необхідність фінансового контролю, його сутність і значення визначаються Конституцією України. В даний час, коли Україна переживає період становлення ринкових відносин і пов'язаних із цим перетворень усіх державних інститутів, відбувається процес розмежування повноважень між центральною владою і областями України. Дуже гостро постало питання про необхідність визначення задач і функцій різноманітних контрольних органів виконавчої і представницької влади.
Зміни, що сталися протягом останніх років в економіці та фінансових відносинах України, впровадження нових принципів господарювання на основі ринкових відносин, розвиток ділової ініціативи і підприємництва потребують докорінної перебудови управлінських функцій держави, у тому числі контрольних. Виходячи з реальної дійсності, питання фінансового контролю є актуальним у наш час. Адже реформування народного господарства неможливе без фінансової дисципліни, що може бути забезпечена саме фінансовим контролем.
Недооцінка ролі фінансового контролю призводить до значних порушень і зловживань у сфері фінансових відносин у державі, що і спостерігається в останні роки. Україну у світовому співтоваристві сприймають як країну, яка має високий рівень корупції. Цей фактор є одним із наслідків недосконалості контролю з боку держави, в тому числі і фінансового контролю.
Отже, актуальність теми фінансового контролю полягає у сучасній необхідності створення досконалої системи фінансового контролю в Україні для забезпечення фінансової дисципліни під час проведення реформування народного господарства, що може стати запорукою ефективності намічених реформ у державі.
Взагалі ступінь вивчення теми фінансового контролю в Україні ще не досить високий, деякі питання висвітлені неповно і мають неоднозначне трактування.
Згідно з WGEA, аудит навколишнього середовища може включати всі види аудиту: регулярності (фінансового і відповідності) та адміністративної діяльності. У ході проведення аудиту фінансової звітності екологічні питання можуть охоплювати наступні:
 ініціативи з попередження, зменшення або компенсування шкоди навколишньому середовищу;
 охорона відновлюваних та не відновлюваних ресурсів;
 наслідки порушення екологічних законів та правил;
 наслідки відповідальності за дії інших осіб, накладеної державою.
Робоча група EUROSAI з аудиту навколишнього середовища є робочою групою, офіційно створеною на підставі резолюції IV Конгресу EUROSAI, який відбувся у травні 1999 року в Парижі. Її завданням визначено сприяння залученню ВКО до проведення міжнародних аудитів навколишнього середовища у Європі та обміну досвідом у цій сфері аудиту. До моменту свого офіційного створення ця група функціонувала у складі регіональної європейської робочої групи INTOSAI з аудиту навколишнього середовища (заснованої у 1998 році під час XVI Конгресу INTOSAI у Монтевідео як результат процесу „регіоналізації” робочої групи INTOSAI з аудиту навколишнього середовища). Вища палата контролю Польщі виступає Координатором групи. Роботу ВКО Польщі забезпечують 6 Співкоординаторів: Нідерланди – у Західній Європі, Норвегія – у скандинавських країнах, Росія – у країнах Східної Європи, Мальта і Франція – у Середземноморському регіоні та Румунія – у регіоні Чорного моря. До обов’язків та завдань робочої групи EUROSAI з аудиту навколишнього середовища відносяться наступні:
• розгортання ініціатив із залучення нових європейських ВКО до діяльності групи з акцентуванням особливої уваги на включенні до складу робочої групи ВКО країн Центральної та Східної Європи;
• розповсюдження документів, керівних принципів, стандартів, методик і технічних прийомів, що стосуються узгоджених і паралельних аудитів з питань навколишнього середовища;
• обмін інформацією про результати проведених аудитів та отриманим у результаті досвідом;
• започаткування міжнародних аудитів у різних регіонах Європи (особливо її центральної частини);
• сприяння діяльності робочої групи шляхом розповсюдження інформації через мережу Інтернет та організація семінарів і зустрічей за участю Координатора; співпраця на постійній основі як з Головою робочої групи INTOSAI з аудиту навколишнього середовища, так і з Співкоординаторами.
Мета і завдання дослідження. Встановлення стану формування єдиної системи державного фінансового контролю в Україні шляхом дослідження діяльності Рахункової палати України – органу фінансового контролю держави, який здійснює зовнішній контроль в Україні та веде діяльність з питань контролю в рамках міжнародних організацій INTOSAI та EUROSAI.
Об’єкт дослідження. Система фінансового контролю, діяльність Рахункової палати України, проведення міжнародних аудитів.






Фінансовий контроль держави – одна з найважливіших функцій державного управління, спрямована на виявлення відхилень від прийнятих стандартів законності, доцільності й ефективності управління фінансовими ресурсами та іншою державною власністю, а за наявності таких відхилень – на своєчасне вжиття відповідних коригувальних і запобіжних заходів. Від ефективності державного фінансового контролю залежить економічне і не меншою мірою політичне благополуччя нації.
Безумовно, коли Україна стоїть на шляху ринкових відносин, не можна недооцінювати роль фінансового контролю держави, яка полягає в забезпеченні фінансової дисципліни. Необхідно пам’ятати, що фінансовий контроль – це один із способів наповнення державного бюджету, що є важливим для такої країни як наша. Це також інструмент боротьби зі злочинами у сфері фінансових відносин, спосіб збереження державного майна і коштів, що особливо актуально останнім часом в Україні. Крім того, ефективність здійснення контрольних функцій є чинником підвищення авторитету держави у світовому співтоваристві
В результаті проведених досліджень по даній дипломній роботі магістра можна зробити наступні висновки:
1. Фінансовий контроль держави посідає одне з основних місць серед елементів фінансового управління і є важливим за умов перехідної економіки, тобто в Україні, він забезпечує дисципліну в фінансовій сфері, є гарантом суверенітету держави, її цілісності та економічного процвітання.
2. Неоднозначність трактування поняття фінансового контролю є наслідком багаторічної історії розвитку України як держави, а також незавершеністю правової бази, тобто відсутністю відповідного закону.
3. Наближена до ринкової економіки система державного фінансового контролю в нашій країні в основному склалася і охоплює як нормативно-правову базу, так і органи, що здійснюють фінансовий контроль, форми й методи контролю. Класифікація в організаційному плані дала уявлення про масштаби здійснення контролю, про його рівень значущості та корисності.
4. Вивчення світового досвіду організації фінансового контролю є важливим у зв’язку з реформуванням даної галузі в Україні, а також є свідченням необхідності впровадження ефективного фінансового контролю. У зарубіжних країнах чітко розмежовуються дві форми фінансового контролю – державний та незалежний.
5. Аналіз стану фінансового контролю в Україні дозволив виявити ряд проблем у цій сфері, що спричиняють динамічний ріст кількості фінансових порушень у державі з кожним роком:
• Методологічна проблема – недостатня з’ясованість природи зовнішнього та внутрішнього фінансового контролю.
• Відсутність функції незалежного контролю та аудиту дохідної частини бюджетів України.
• Відсутність належного державного фінансового контролю за використанням державної та комунальної власності.
• Відсутність зовнішнього, незалежного державного контролю за фінансовими ресурсами місцевих органів влади і самоврядування.
• Втрата державою контролю за економічною діяльністю підприємств державного сектору і фінансів комунальних підприємств або підприємств, що мають частку державного майна.
• Відсутність системи здійснення контролю за використанням державних коштів.
• Низька заробітна плата, оплата відряджень та умови праці, що спричиняють недостатньо високий рівень кваліфікації працівників органів контролю.
Основними проблемами можна визначити: відсутність незалежного контролю за різними сферами використання фінансових ресурсів у державі, а також дублювання органами управління контрольних функцій.
6. Для підвищення ролі фінансового контролю в Україні, вирішення основних проблем у державі, що пов’язані з цим питанням необхідно реформування системи фінансового контролю шляхом таких основних напрямів:
• Прийняття Закону України „Про фінансовий контроль”.
• Створення необхідних умов для здійснення незалежного контролю за використанням фінансових ресурсів у державі.
• Впровадження нової інформаційної системи, яка б забезпечила обмін необхідною інформацією між контрольними органами у державі.
• Вирішити на законодавчому рівні питання, пов’язані з матеріальним забезпеченням працівників контролюючих органів.
• Посилити вимоги до контролю за власністю держави, аналогічним основам державного контролю у сфері фінансів тощо.
Вирішення основних проблем може бути досягнуте лише завдяки розробленій стратегії удосконалення, яка повинна відповідати вимогам сучасності та спиратися на прийняті у всьому світі норми. Реформування контрольних функцій держави та досягнення їх ефективності дасть імпульс українській економіці для підвищення матеріального благополуччя усього народу України.
Список литературы 1. Конституція України // Голос України. – 2005. - № 128.
2. Бюджетний кодекс України від 21 червня 2004 року із змінами та доповненнями
3. Закон України “Про Рахункову палату ” // Відомості Верховної Ради України. – 2003. - № 24.
4. Закон України “Про контрольно-ревізійну службу в Україні” // Відомості Верховної Ради України. – 2003. - № 3.
5. Закон України “Про Державний бюджет на 2005 рік” // Відомості Верховної Ради України.
6. Постанова Кабінету Міністрів України “Про заходи щодо підвищення ефективності управління коштами Державного бюджету України” // Урядовий кур”єр. – 1998. - № 146-147.
7. Закон України ”Про державну службу” // Відомості Верховної Ради України. – 2003. - № 24.
8. Закон України «Про місцеве самоврядування» ¹ 280/97-вр. // Офіційний вісник України. — 1997. — ¹ 25. — С. 20.
9. Закон України «Про місцеві адміністрації» ¹.586- XIV // Офіційний вісник України. — 1999. — ¹ 18. — С. 3.
10. Закон України «Про аудиторську діяльність» від 22 квітня 1993 року
11. Звіти про результати роботи державної контрольно-ревізійної служби. — К., Голова КРУ, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004.
12. Про упорядкування структури місцевих державних адміністрацій: Постанова Кабінету Міністрів України ¹ 821 від 18.05.2000 // Офіційний вісник України. — 2000. — ¹ 20. — С..91.
13. Виконання місцевих бюджетів на основі положень Бюджетного кодексу України: Навч. посіб. — К.: Міленіум, 2002. — 280 с.
14. Василик О.Д. “Теорія фінансів”: Підручник. – К.: НІОС – 2000. - 416 с.
15. Ефимов О.В. Как анализировать финансовое положение предприятия. – М., 1995.
16. Житна І.П., Нескреба А.М. Економічний аналіз господарської діяльності підприємства. – К., 1992.
17. Коваль В.В. Фінансовий аналіз. – К., 1996.
18. Плиса В. І. Зміцнення фінансової сталості підприємства // Фінанси України. 1998, №5, стор. 96-98.
19. Сависько В.Г. Аналіз фінансового стану підприємства. – К., 1993.
20. Сугоняко О. А. Аналіз фінансового стану підприємства і шляхи його оздоровлення // Фінанси України. 1997, №9, стор. 73-76.
21. Климко Г.Н. “Основи економічної теорії”// Київ “Знання” – 1997 р., с.742
22. Кэмпбелл Р. Макконнелл Стэнли Л. Брю “Экономикс” т.2 // Москва “Республика” – 1995 г., с.400
23. Василик О. Д., Павлюк К. В. Державні фінанси України. — К.: НІОС, 2002. — 608 с.
24. Кравченко В. І. Місцеві фінанси України: Навч. посіб. — К.: Т-во «Знання України»: КОО, 1999. — 487 с.
25. Державний і муніципальний контроль за формуванням бюджетів та використанням бюджетних коштів: Матеріали круглого столу. — К.: УНЦП, 1998. — 63 с.
26. Шевчук В. О. Удосконалення процедури контролю за процесом формування бюджетів // Фінанси України. — 1999. — ¹ 6. — С..19—28.
27. Журнал „Фінансовий конроль”№1, 2004 року
28. Журнал „Фінансовий конроль”№4, 2002 року
29. Василик ОД. Державні фінанси України. Навчальний посібник. – К., 2001.
30. Опарін В.Н. Фінанси.
31. Білик М.Д. Управління фінансами
32. Учебник: “Финансы”/С.И. Лушин, В.А. Слепова – Ф-991М: Росийская економическая Академия, 2000-384 с.
33. Підручник: “Фінанси” /Романенко О.Р. – К: Центр навчальної літератури. – 2003 – 312 с.
34. Підручник: “Фінансова діяльність підприємства”/Бан-Ф59 Дурка О.М., Коробов М.Я., Орлов П.І., Петрова К.Я. – 2-е вид., доповнене та перероблене – К: Либідь, 2003-384 с.
35. Навчальний посібник: “Державні фінанси України” /Василик О.Д. : . – К.: Вища шк., 1997. – 383 с.
36. Підручник: “Теорія фінансів” /Василик О.Д. : . – К.: НІОС, 2000. – 416 с.
37. Учебник для вузов: «Финансы. Денежное обращение. Кредит» // под ред Дробозиной Л.А., - Москва: ЮНИТИ, 1997, с.479
38. “Удосконалення контролю в системі управління фінансовими ресурсами регіону” /Бречко О.В. //Фінанси України – 2002 - №9 - с.150.
39. “Державний фінансовий контроль: зарубіжний досвід і шляхи вдосконалення.” /Дорош Н.І. //Фінанси України - 1998 - №1 - с.47.
40. План роботи робочої групи INTOSAI з аудиту навколишнього середовища на 2005-2007 роки
41. План роботи робочої групи EUROSAI з аудиту навколишнього середовища на 2005 рік
42. Звіт про аудит протипаводкової готовності регіону Верхньої Тиси
43. Декларація про загальні принципи діяльності Вищих органів фінансового контролю держав-учасниць СНД.
44. Звернення до глав держав і парламентів держав-учасниць СНД
45. транскордонних водотоків і міжнародних озер» ЕЕК ООН від 1992 року
46. Конвенція про охорону і стале використання річки Дунай
47. www.kmu.gov.ua
48. www.vru.gov.ua
49. www.mfu.gov.ua
50. www.google.com.ua
51. www.ac-rada.gov.ua/
52. www.intosai.org
53. www.eurosai.org
54. www.yukhimchuk.openua.net/bio_extra.plhtml
55. www.ukrbusiness.com.ua
56. www.korespondent.net
57. www.rada.gov.ua/press/skl4/ses4/11-12-2003
58. www.rada.gov.ua/LIBRARY/bibliogr/rachun_05-1.html
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
339
Скачать бесплатно 20449.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.