У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Розробка та фінансове забезпечення бізнес-плану на підприємстві
Количество страниц 92
ВУЗ КНЕУ
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 20471.doc 
Содержание ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ-ЗАСАДИ РОЗРОБКИ БІЗНЕС-ПЛАНУ СУБ’ЄКТАМИ ГОСПОДАРЮВАННЯ 7
1.1. ПОНЯТТЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ ТА БІЗНЕС-СТРАТЕГІЇ 7
1.2. СТРУКТУРА БІЗНЕС-ПЛАНУ 13
1.3. МЕТОДИКА СКЛАДАННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ ПІДПРИЄМСТВАМИ 27
РОЗДІЛ 2. ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ТА ЙОГО ЗАСТОСУВАННЯ ПРИ СКЛАДАННІ БІЗНЕС-ПЛАНУ (НА ПРИКЛАДІ ТОВ «АЙТЕКС») 40
2.1. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ ФУНКЦІОНУВАННЯ ТОВ «АЙТЕКС» 40
2.2. СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ ГАЛУЗІ ТА ФОРМУВАННЯ ВІДПОВІДНИХ БІЗНЕС-МОДЕЛЕЙ 51
2.3. ОБҐРУНТУВАННЯ ДОЦІЛЬНОСТІ ІНВЕСТИЦІЙНОГО ПРОЕКТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 57
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ БІЗНЕС-СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВА 68
3.1. СТВОРЕННЯ СПРИЯТЛИВОГО ІНФОРМАЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА ДЛЯ ВПРОВАДЖЕННЯ БІЗНЕС-СТРАТЕГІЇ 68
3.2. УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ НА ОСНОВІ ЗАСТОСУВАННЯ ФУНКЦІОНАЛЬНО-ВАРТІСНОГО АНАЛІЗУ 75
3.3. ОСНОВНІ МОЖЛИВОСТІ СТРАТЕГІЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ 84
ВИСНОВКИ 95
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 99
ДОДАТКИ 104



Актуальність теми. Вихід з економічної кризи нерозривно пов‘язаний з адаптацією до роботи в нових умовах. Приватизація може принести позитивний ефект лише тоді, коли перетворення власності на підприємстві буде органічно сполучатися з підвищенням самостійності та відповідальності структурних виробничих підрозділів, зі створенням необхідних передумов для залучення робітників у процес управління власністю та виробництвом. В сучасних умовах в Україні відбуваються корінні зміни в сферах планування, ціноутворення, обліку та звіту підприємств різної форми власності. Нині підприємства самостійно запроваджують форми, системи та рівень оплати праці, планують основні фінансово-економічні показники, вирішують проблеми реалізації продукції і матеріально-технічного забезпечення і, як правило, забезпечують себе замовленнями на виробництво продукції та надання послуг. При цьому юридичні та фізичні особи легко відкривають нові підприємства, але не завжди забезпечують ефективність діяльності таких підприємств, завдяки чому значна частина нових підприємств не здійснює господарської діяльності і через деякий час закривається. Причинами такого становища є: недостатнє розуміння усіх складностей підприємництва, включаючи систему законодавства в сфері господарської діяльності; відсутність елементарних знань з економіки, обліку та звітності; переоцінка своїх можливостей та недооцінка складностей роботи в бізнесі; ігнорування підготовчим етапом при започаткуванні бізнесу і розробкою бізнес-плану або складенням хоч би елементарного техніко-економічного обґрунтування доцільності інвестицій; відсутність початкового капіталу. Складання бізнес-плану базується на використанні різноманітної інформації для збору якої необхідно мати досвід у сфері підприємництва та маркетингу, знати технологію виробництва і логістику, вміти вести облік, звітність і аналіз господарсько-фінансової діяльності підприємства. Складення бізнес-плану потребує значних витрат часу та коштів. За оцінками фахівців на розробку бізнес-плану потрібно від 100 до 200 людино-годин. Трудомісткість бізнес-плану залежить від наявності вихідної інформації, стадії розвитку бізнесу, його складностей та масштабів виробництва. В опублікованих роботах інформаційному забезпеченню підготовки бізнес – плану не приймається до уваги, або ці питання зовсім не розглядаються. Таким чином, в сучасних умовах проблема інформаційного забезпечення підготовки бізнес-плану залишається невирішеною. Питанням складання бізнес-планів присвячено дуже багато робіт зарубіжних та вітчизняних учених-економістів. Разом з тим багато проблем, що пов‘язані з бізнес-плануванням, не тільки не досліджені, але й не поставлені. Так, у наукових дослідженнях ще недостатньо виразно визначені позиція щодо взаємодії плану і ринку, місце відносин планомірності в розвиненій ринковій системі. Відсутні роботи, які б комплексно розглядали проблему бізнес-планування розвитку підприємств у сучасних умовах. Не розроблені науково-практичні рекомендації щодо складання технологічної стратегії як складової певних розділів бізнес-плану, не досліджений вплив бізнес-плану на розвиток підприємств, бізнес-плани не враховують його інвестиційного потенціалу, не використовується функціонально-вартісний аналіз як ефективний напрям розвитку підприємства. Мета і завдання дослідження. Мета дипломної роботи полягає у комплексному теоретико-методологічному та практичному вирішенні проблеми формування бізнес–стратегії підприємства (на прикладі ТОВ «Айтекс»). Для досягнення цієї мети поставлено і вирішено наступні завдання: • узагальнити теоретичні засади концепції формування бізнес–плану та бізнес-стратегії підприємства; • запропонувати та розглянуто методику складання бізнес-плану підприємства; • розглянути становище на ринку та фінансовий стан ТОВ «Айтекс» • обґрунтувати необхідність та визначити напрями наявних бізнес-стратегій на ринку сигналізаційних та протипожежних послуг; • проведено аналітичну оцінку ефективності впровадження інвестиційного проекту впровадження нової потокової лінії на ТОВ «Айтекс»; • розробити напрями вдосконалення функціонування бізнес-стартегій на підприємствах. • оцінити основні можливості стратегії товарної політики ТОВ «Айтекс» за допомогою матриць І. Ансоффа, Бостонської групи та МакКінзі Об’єктом дослідження є процеси управління підприємствами в сучасних умовах господарювання. Предметом дослідження є теоретико-методичні аспекти формування, функціонування та оцінки ефективності бізнес-стратегії підприємства (на прикладі ТОВ «Айтекс») . Методи дослідження. Методичною основою дослідження є діалектичний підхід до вивчення сучасних аспектів управління підприємством, а також ряд інших загальнонаукових і спеціальних методів, які дозволили здійснити комплексне дослідження процесів і явищ, вирішити поставлені науково-прикладні завдання. Зокрема, методи статистичних порівнянь, вибіркового обстеження та групування, екстраполяції. Розробка практичних рекомендацій та обґрунтування прикладних аспектів здійснювались за допомогою загально наукових методів та методів оцінки наявного стану справ у даному напрямі фінансової діяльності. Інформаційну базу дослідження склали фундаментальні положення та емпіричні дані, що опубліковані у наукових роботах вітчизняних і зарубіжних учених, нормативно-правових актах України, офіційних матеріалах Державного комітету статистики України, періодичних виданнях, мережі Інтернет, а також фінансово-господарська документація підприємства ТОВ «Айтекс» . Практичне значення отриманих результатів. Основні положення дипломної роботи доведені до рівня методичних узагальнень і прикладного інструментарію, що дозволяє підвищити ефективність функціонування вітчизняних підприємств завдяки формуванню їх сучасних бізнес-планів та бізнес-стратегій. Структура та обсяг роботи. Дипломна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку літератури та додатків. Повний обсяг дипломної роботи складає 124 сторінки. Робота містить 5 рисунків до тексту, 21 таблицю, список літератури зі 71 найменування. Обсяг основного тексту магістерської роботи складає 107 сторінок.




На основі науково-практичної розробки проблеми бізнес-стратегії зроблено такі висновки: 1. Бізнес-план - це документ, що описує всі головні аспекти діяльності майбутнього підприємства, аналізує проблеми з якими воно може зіткнутися, а також визначає способи розв‘язання цих проблем. Включає також розроблення мети і завдань, що ставляться перед підприємцем на найближчу і майбутню перспективу. Основна мета – планування підприємницької діяльності на певний період часу відповідно до визначеної «бізнес-ідеї», потреб ринку, можливостей його ресурсного забезпечення та отримання прибутку. 2. Бізнес-план — це план розвитку підприємства, план виробничо-комерційної діяльності, орієнтованої на отримання високого прибутку, забезпечення конкурентоспроможності, виживаності та стійкості підприємництва в ринковій економіці. В бізнес-плані — відповідь на питання, що необхідно зробити, щоб завоювати хорошу ділову репутацію, те, що називається "паблік рілейшнз". 3. Зміст бізнес-плану визначається типом підприємства, його господарчими функціями та ступенем юридичної самостійності. Необхідно виділити наступні плани: - бізнес-план для діючого виробничого підприємства; - бізнес-план для нового виробничого підприємства; - бізнес-план для діючих комерційних (торгівельних) підприємств; - бізнес-план для нових або комерційних підприємств, які реорганізуються; - бізнес-план для змішаних торгівельно-виробничих фірм, асоціацій; - бізнес-план для цілей приватизації, для входження в спеціальну економічну зону та інші. 4. Робота по бізнес-плануванню — це дуже трудомісткій та досить довгий процес. Спеціалісти по бізнес-плануванню одностайні в тому, що сумарний час, необхідний для цього, складає біля 200 годин. Структура бізнес-плану не є канонізованою, а залежить від багатьох факторів (призначення бізнес-плану, вид бізнесу, масштаби підприємства, його юридичний статус та ін.). Товариство з обмеженою відповідальністю “Айтекс” входить до ряду швидко розвиваючих, комунікабельних підприємств на території України. Підприємство може забезпечити виконання широкого обсягу робіт у сфері слабострумних мереж та протипожежних послуг Проведений експрес-аналіз фінансового стану ТОВ «Айтекс», дозволяє охарактеризувати загальний стан підприємства як добрий, беручи до уваги тенденцію більшості показників до збільшення на наближення до нормативного значення. На даному етапі розвитку ТОВ «Айтекс» є успішним підприємством, яке динамічно розвивається як у напрямі нарощення виробничих потужностей, так і у напрямі спрямування частини прибутку на диверсифікацію діяльності. 5. Ринок сигналізаційних та протипожежних послуг характеризується сьогодні перспективністю та динамічністю розвитку. Факт подолання спаду виробництва та конкуренції з боку іноземних виробників на основі активної інноваційної політики розвитку бізнесу, поява сучасних інтеграційних процесів стали підґрунтям вибору підприємств даної підгалузі для поглибленого дослідження проблеми формування їх бізнес-моделей та бізнес-стратегій. 6 . У роботі будо запропоновано впровадження нової потокової лінії на підприємстві. Проведені розрахунки свідчать, що при впровадженні проекту основні показники фінансової діяльності в цілому покращуються, що є додатковим підтвердженням доцільності впровадження нової потокової лінії. Наведені розрахунки показників чистого приведеного доходу, періоду окупності, індексу доходності та індексу рентабельності підтверджують доцільність впровадження інвестиційного проекту на підприємстві. 7. Основними напрямами удосконалення бізнес-стратегій підприємств було обрано: створення сприятливого інформаційного середовища підприємства для впровадження бізнес-стратегії; удосконалення системи управління підприємством на основі застосування функціонально-вартісного аналізу, оцінка основних можливостей стратегії товарної політики за допомогою матриць І. Ансоффа, Бостонської групи та МакКінзі. 8. Проведений огляд порівняльних характеристик найбільш поширених на ринку систем автоматизації фінансового аналізу і можливості впровадження програмних продуктів на підприємствах України показав наступне: 1.Оперативність отримуваних в процесі економічного аналізу даних для поточного і стратегічного управління і можливість керівництва своєчасно реагувати на погіршення фінансового стану підприємства знаходяться в прямій залежності від наявності сучасних інформаційних технологій для проведення аналізу на підприємстві. Найбільш ефективною організаційною формою проведення економічного аналізу в умовах комп'ютеризації є створення автоматизованих робочих місць аналітиків. 2. В даний час на ринку комп'ютерних програм є універсальні аналітичні програми, яким віддають перевагу більшість користувачів, і спеціальні, що використовуються в окремих галузях економіки. Значні переваги серед них мають ті системи, які дозволяють користувачеві змінювати алгоритми показників, що розраховуються, і навіть створювати власні методики із своїм набором розрахункових показників. Найбільш прийнятними для використання в цьому плані є такі програмні продукти, як система БЕСТ-Ф, система «1С-АФСП», модуль «Фінансовий аналіз» системи «Галактика». 9. Функціонально-вартісний аналіз - це метод одночасного і взаємозв'язаного дослідження функції об'єкта і вартості цих функцій. Функції і їхня вартість становлять об'єкт ФВА. ФВА виходить із засадного принципу можливості усунення зайвих чи додаткових функцій, виконуваних виробами, тобто можливості зниження праце-, матеріало- і енергомісткості, а відтак, і собівартості виробів. Зайві функції виникають унаслідок зміни призначення виробу, появи інших виробів, що виконують аналогічні функції, зміни традиційних поглядів на призначення виробу та з інших причин. Тому наявність ФВА на підприємстві є необхідною умовою при складанні та ефективному функційонуванні бізнес-стратегії. 10. Проведений аналіз оцінки основних можливостей стратегії товарної політики за допомогою матриць Ансоффа, Бостонської групи та МакКінзі дав наступні результати: За результатами матриці І.Ансоффа, зараз ТОВ «Айтекс» знаходиться на такому етапі свого розвитку, для якого актуальною є стратегія проникнення старих товарів на нові ринки, тобто стратегія розвитку ринку 11. За допомогою матриці БКГ було з'ясовано, які позиції займають ТОВ «Айтекс» та її основні конкуренти ТОВ «ТранСат», АТ «Охорона та безпека». Визначивши ТОВ «Айтекс» як лідера («Зірку») на ринку, все ж слід зазначити, що конкурентні підприємства мають високі перспективи розвитку, адже знаходячись у секторі «Важке дитя» матриці БКГ, вони за потрібних умов можуть стати «Зірками», а «Зірки» з приходом неминучої зрілості можуть перетворитися спочатку на «Дійних корів», а потім на «Собак». 12. Відштовхуючись від областей стратегічних позицій, на які поділяється матриця МакКінзі, було визначено, що ТОВ «Айтекс» займає позицію Переможець(1) для якої характерна найвища ступінь привабливості ринка і відносно сильні переваги організації на ньому. Організація, скоріше за все, є безумовним лідером або одним із лідерів на ринку. Загрожувати їй може лише посилення позицій окремих конкурентів. Тому стратегія організації, що знаходиться на такій позиції, має бути націлена на захист свого положення переважно за допомогою додаткових інвестицій.
Список литературы 1. Закон України "Про підприємства в Україні", від 27.03.1991 р. 2. Закон України "Про підприємництво", від 07.02.1992 р. 3. Закон України "Про інвестиційну діяльність", від 18.09.1991 р. 4. Закон України "Про систему оподаткування", від 12.02.1997 р. 5. Закон України "Про господарські товариства", від 19.09.1991 р. 6. Закон України "Про державну підтримку малого підприємства", від 19.10.2000р. 7. Статут товариства з обмеженою відповідальністю “ТОВ Айтекс”. – Київ, 2000. – 7 с. 8. Абрютина М.С. Экономический анализ торговой деятельности : Учебное пособие. – Москва: Изд-во «Дело и Сервис», 2000. – 512 с. 9. Авраменко В.П. Зачем нужен бізнес-план?// Инвестиционная газета.– 2003.– №2.– С. 4-6. 10. Андрущак Є.М., Підхомний О.М. Управління фінансовими ресурсами у процесі реструктуризації підприємств // Фінанси України. – 2002 - №7. – с.30 – 38 11. Андрющенко Л.О. Напрями підвищення ефективності діяльності підприємств торгівлі // Фінанси України – 2000. - №8. – с.81 – 85 12. Бандурка О.М., Коробов М.Я., Орлов П.І., Петрова К.Я. Фінансова діяльність підприємства: Підручник. – Київ: Либідь, 1998. – 312 с. 13. Барроу К., Барроу П., Браун Р. Бізнес - план: Практичний посібник: Навчальне видання.- 3 - е вид..- К.: Знання, 2001.- 285 c. 14. Бланк И.А. Основы инвестиционного менеджмента. – К.: Эльга-Н, Ника-Центр. – Т.1. – 2001. – 536 с. (Раздел 1, Главы 1-2, с. 13-121) 15. Бланк И.А. Торговый менеджмент. – Киев: Украинско-Финский институт менеджмента и бизнеса, 1997. – 408 с. 16. Ванькович Д.В. Удосконалення системи управління фінансовими ресурсами промислових підприємств // Фінанси України. – 2002. - №7. – с. 44 – 50 17. Воробйов Ю.М. Особливості формування фінансового капіталу підприємств // Фінанси України. – 2001. - №2. – с.77 - 83 18. Гончаренко Л.П. Инвестиционный менеджмент. Учебное пособие. – М.: КноРус, 2005. – 296 с. 19. Грабова Н.Н., Кириленко В.Б. Бухгалтерский учет и анализ торгово-коммерческой деятельности. Практическое пособие. – Киев: «Учетинформ», 1995. – 112 с. 20. Градов А.П., Кузин Б.И. Стратегия и тактика антикризисного управления фирмой. - Киев: Вища школа, 1996. – 235 с. 21. Гуткевич С.А., Бізнес-план як інструмент управління (структура та розробка)// Актуальні проблеми економіки.– 2003.– №2.– С. 12-15 22. Економічний аналіз : Навч. посібник / М.А. Болюх, В.З. Бурчевський, М.І. Горбатюк За ред. акад. НАНУ, проф. М.Г. Чумаченка. – Київ: КНЕУ, 2001. – 540 с. 23. Ефимова О.В. Финансовый анализ. 2-е изд., перераб. и доп. – Москва: издательство «Бухгалтерский учет», 1998. – 320 с. 24. Зінченко О.П. Бізнес-план – перший крок до інвестицій// Інформаційно-аналітичний бюлетень «Круглий стіл».– 2003.– №3(6).– березень.– С. 3-7 25. Катаєва А. Проблемні питання управління. Фінансові аспекти розробки бізнес-планів// Корпоративні фінанси.– 2006.– листопад.– С. 25-31 26. Катасонов В.Ю. Морозов Д.С. Проектное финансирование: организация, управление риском, страхование. – М.: «Анкил», 2000. – 272 с. 27. Качмарик Я.Д., Хуткий Р.І. Ефективність формування фінансових ресурсів підприємства // Фінанси України. – 1999. - №10. – с.138 – 144 28. Ковалев В.В. Финансовый анализ: Управление капиталом. Выбор инвестиций. Анализ отчетности. – Москва: «Финансы и статистика», 1996. – 430 с. 29. Коваленко Л.О., Ремньова Л.М. Фінансовий менеджмент : Навчальний посібник. – Чернігів: ЧДІЕУ, 2001. – 456 с. 30. Крейнина М.Н. Анализ финансового состояния и инвестиционной привлекательности акционерных обществ в промышленности, строительстве и торговле. – Москва: АО «ДИС», 1994. – 256 с. 31. Кротюк И.Г. Моделирование и оптимизация бизнес-процессов оперативного управления производством. // Системні технології. ? 2004. – № 5 (34). ? С. 121 – 137. 32. Лагутін В.Д. Кредитування: теорія і практика: Навч. посіб. - К.: Т-во “Знання”, КОО, 2000. - 215 с. - (Вища освіта ХХІ століття). 33. Леви М., Вейте Б. А. Основы розничной торговли / Пер. с англ.; Под ред. Ю. Н. Каптуревского. — СПб.: Питер, 1999. — 448 с. 34. Мазаракі А. А., Лігоненко Л. О., Ушакова Н.М. Економіка торговельного підприємства: Підруч. для вузів / За ред. проф. Н. М. Ушакової. — К.: Хрещатик, 1999. — 800 с 35. Мазаракі А.А. та ін. Економіка торговельного підприємства. Підручник (Під ред. проф. Н.М. Ушакової) – Київ: “Хрещатик», 1999. – 800 с. 36. Майорова Т.В. Інвестиційна діяльність. Навчальний посібник. – Київ: “Центр навчальної літератури”, 2004 р. - 376 с. 37. Мец В.О. Економічний аналіз фінансових результатів та фінансового стану підприємства: Навч. посібник. – Київ: Вища школа, 2003. – 278 с. 38. Москвин В.А. Кредитование инвестиционных проектов: Рекомендации для предприятий и коммерческих банков. – М.: Финансы и статистика. 2001. – 240 с. 39. Мыльник В.В. Инвестиционный менеджмент. Учебное пособие для вузов. – М.: Деловая книга, Академический проект, 2005. – 272 с. 40. Назарова Г.В. Фінансовий аналіз у формуванні стратегії економічних систем // Фінанси України. – 1999. - №2. – с. 34-39 41. Національні стандарти бухгалтерського обліку. – Київ: Консалт, 2000. – 120 с. 42. Неруш Ю.М. Логистика: Учеб. для вузов. — 2-е изд., перераб. и доп. — М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2000. — 389 с. 43. Осипова Л. В., Синяева И.М. Основы коммерческой деятельности: Учеб. для вузов. — М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2000. — 623 с. 44. Оцінка, аналіз, планування фінансового становища підприємства: науково-методичне видання / За ред. д.е.н., професора А.В. Чупіса. – Суми: Видавництво «Довкілля», 2001. – 404 с. 45. Памбухчиянц В. К. Организация, технология и проектирование торговых предприятий: Учебник. — 2-е изд. — М.: ИВЦ "Маркетинг", 1998. — 320 с. 46. Панкратов Ф. Г., Серегина Т. К. Коммерческая деятельность: Учебник. — М.: ИВЦ "Маркетинг", 2000. — 580 с. 47. Пересада А.А. Управління інвестиційним процесом. - К.: Лібра, 2002. – 472 с. 48. Пересада А.А., Коваленко Ю.М., Онікієнко С.В. Інвестиційний аналіз: Підручник. – К.: КНЕУ, 2003. – 485 с. 49. Пойда-Носик Н.Н., Грабарчук С.С. Фінансові ресурси підприємства // Фінанси України. – 2003. - №1. – с. 96 – 103 50. Савицкая Г.В. Анализ хозяйственной деятельности. – Минск: ИП «Экоперспектива», 1997. – 498 с. 51. Сергеев В. И. Менеджмент в бизнес-логистике. — М.: Информ.-издат. дом "ФИЛИНЪ", 1997. — 772 с. 52. Сивый В., Балыка С. Управление хозяйственным риском // Бизнес информ. – 1998. - № 12. – С.23-27. 53. Синецкий Б. И. Основы коммерческой деятельности: Учебник. — М.: Юристъ, 1998. — 659 с. 54. Слав’юк Р.А. Фінанси підприємств : Навч. посібник. – Київ: ЦУЛ, 2002. – 460 с. 55. Сливоцький А. Нові методи стратегічного мислення: Лекція: Науково-популярне видання.- К.: КМ Академія, 2002.- 43 c. 56. Статистика: Підруч. / За ред. С. С. Герасименко, А. В. Головача, А. М. Єріна. — К.: Вид-во КНЕУ, 1998. 57. Терещенко О.О. Фінансова діяльність суб’єктів господарювання : Навч. посібник. – Київ: КНЕУ, 2003. – 554 с. 58. Титов С.Ю. Особенности использования финансового анализа в текущем управлении предприятием // Вестник Московского университета: серия 6. – 2000. - №1. – с. 95-108 59. Устенко О.Л. Теория экономического риска : Монография. – К.: МАУП, 1997. – 164 с. 60. Фабоцци Ф. Управление инвестициями: Пер. с англ. – М.: ИНФРА-М, 2000. – ХХVIII, 932 с. (Глава 1, с. 2-13) 61. Федоренко В. Г. і К°. Інвестування. Зайнятість. Освіта. — К.: Науковий Світ, 2002. 62. Федоренко В. Г. і К°. Шляхи підвищення ефективності інвестицій в Україні.: — К.: Науковий Світ, 2003. 63. Федько В. П., Федько Н.Г. Инфраструктура товарного рынка. — Ростов н/Д.: Феникс, 2000. — 512 с. 64. Фінанси підприємств : Підручник / керівник авт. кол. і наук. ред. проф. А.М. Поддєрьогін. – 4-те вид., перероб. та доп. – Київ: КНЕУ, 2002. – 571 с. 65. Фінансовий менеджмент : Навчальний посібник / За ред. проф. Г.Г. Кірейцева. – Київ: ЦУЛ, 2002. – 496 с. 66. Хачатурян С.В. Сутність фінансових ресурсів та їх класифікація // Фінанси України. – 2003. - №4. – с. 77 – 82 67. Шканова О.М. Маркетинг послуг: Навч. посіб. — К.: Кондор, 2003. — 204 с. 68. Шканова О.М. Маркетингова товарна політика: Навч. посіб. — К.: МАУП, 2003. — 160 с. 69. Щукін Б.М. Інвестиційна діяльність: Методичний посібник. – К.: МАУП, 1998. – 68 с. 70. http://www.nau.kiev.ua/nau10/ukr/getxml.php - Методика складання бізнес планів (Агентство з питань запобігання банкрутству підприємств) 71. www.ukrstat.gov.ua – Офіційний сайт Міністерства статистики України
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
276
Скачать бесплатно 20471.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.