У нас уже
17884
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
Маркетингова товарна політика
Количество страниц
30
ВУЗ
Полтавський університет споживчої кооперації України
Год сдачи
2010
Содержание
Вступ 3
1. Маркетингова товарна політика та її значення 5
2. Маркетингова товарна політика в умовах кризи 16
3. Ефективність маркетингової товарної політики 22
Висновки і пропозиції 29
Список використаної літератури 30
Список литературы
1. Балабанова Л.В. Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств: Монографія/Л.В.Балабанова, О.А.Бриндіна. -Донецьк: ДонДУЕТ, 2006. – 230 с.
2. Дэй Д. Стратегический маркетинг. — М.: ЭКСПО-Прес, 2002. – 346 с.
3. Кардаш В.Я., Маркетингова товарна політика.: Навч. – метод. посіб. для самост. вивч. дисц. – К.: КНЕУ, 2003. – 250 с.
4. Крикавський Євген та ін. Маркетингова товарна політика. Навч. посіб. /Є.Крикавський, І.Дейнека, О.Дейнека, Р.Патора, 2-ге вид. Львів: Вид-во Львівської політехніки, 2008. – 276 с.
5. Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств: Навч. посіб. / Л.В.Балабанова, О.А.Бриндіна.-К: Професіонал, 2006.- 336 с.
6. Николайчук В. Е., Белявцев М. И. Промышленный маркетинг. — Донецк: ООО ПКФ «БАО», 2004. — 383 с.
7. О’Шоннеси. Конкурентный маркетинг: Стратегический подход / Пер. с англ. под. ред. Д. О. Ямпольского. — СПб.: Питер, 2001.
8. Павленко А. Ф., Войчак А. В. Маркетинг. Навчально-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни. — К.: КНЕУ, 2001.
9. Промисловий маркетинг. — Л.: Видавництво Львівської комерційної академії, 2004. — 104с.
10. Стратегічне управління підприємством. Навч. посіб. / В.О. Василенко, Т.І. Ткаченко. – Вид. 2-ге, виправл. і доп. – К.: центр навчальної літератури, 2004. – 400 с.
11. Товарна інноваційна політика. Навч. посіб. / В.М. Щербань, Л.Д. Козубенко. – К.: Кондор, 2006. – 400 с.
12. Чеботар С. І., Шевчик М. Г., Рябчик І. В., Ларіна Я. С., Арсеньєва О. П. Основи маркетингу. — К.: Наш час, 2004. — 238 с.
13. Шкапова О. М. Маркетинг послуг: Навч. посібник. — К.: Кондор, 2003. — 304 с.
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
80
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
11.10.24
Сучасний документальний театр: новий тип сценічної репрезентації
11.10.24
Вербатім–наративи в контексті сучасної «Нової драми» і документального театру
11.10.24
«Нова драма» в умовах відновлення документалізму в театральній постдраматичній культурі нестабільного типу
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.