У нас уже
17884
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ТРАНСПОРТНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ
Количество страниц
211
ВУЗ
ПОЛТАВСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ СПОЖИВЧОЇ КООПЕРАЦІЇ УКРАЇНИ
Год сдачи
2010
Содержание
Зміст
ВСТУП…………………………………………… ………………………………3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ТРАНСПОРТНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ
1.1.Формування системи управління національними підприємствами……..10
1.2. Основні підходи до реструктуризації системи управління транспортними підприємствами : сучасний аспект та світовий досвід………………….…….29
1.3. Особливості формування системи управління транспортними підприємствами в умовах реструктуризації…………………………………...46
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1……………………………………………………70
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРАКТИКИ УПРАВЛІННЯ ТРАНСПОРТНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ УКРАЇНИ В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЇ
2.1. Дослідження впливу факторів зовнішнього середовища на систему управління транспортними підприємствами……………………………….…74
2.2. Моніторинг соціально-економічних показників розвитку транспортних підприємств……………………………………………………………………...94
2.3. Оцінка системи управління транспортними підприємствами …………115
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 2………………………………………………….130
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ТРАНСПОРТНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ
3.1. Удосконалення системи управління транспортними підприємствами...133
3.2. Методика організаційних змін в управлінській підсистемі транспортного підприємства …………………………………………………………………...149
3.3. Оцінка ефективності структурних змін на транспортних підприємствах…………………………………………………………………. 159
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 3…………………………………………………..169
ВИСНОВКИ………………………………………………………………...…..173
ДОДАТКИ ……………………………………..………………………………175
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………...…196
ВСТУП
Актуальність теми дослідження. Проблема формування системи управління підприємствами, яка здатна ефективно функціонувати в умовах динамічних змін і високої конкуренції, має вирішальне значення. Особливо гостро зазначена проблема постає перед транспортними підприємствами України, які суттєво впливають на соціально-економічні показники української економіки. Зважаючи на те, що впродовж останніх років відбувається загострення економічних, екологічних, енергетичних проблем, зростає конкуренція, виникає потреба в пошуку способів не тільки підвищення ефективності, але й напрямів формування системи управління транспортними підприємствами, яка здатна забезпечувати високий рівень конкурентоспроможності національної транспортної інфраструктури. Це, у свою чергу, зумовлює необхідність пошуку науково обґрунтованого підходу до вдосконалення системи управління транспортними підприємствами.
Основні положення відносно формування ефективної системи управління підприємствами відображаються в наукових працях М. Аістової, Л. Бєлих, О. Березіна, А. Градова, Е. Короткова, Л. Лігоненко, М. Макарової, І. Мазура, В. Мартиненко, О. Мендрул, Н. Москаленко, І. Отенко, М. Рогози, В. Тренєва, В. Шапіро й ін. Питанням формування конкурентоспроможної системи управління транспортними підприємствами присвячені праці таких науковців: Д. Веліканова, Ю. Бараша, О. Гненного, В. Диканя, В. Ільчука, Г. Кірпи, В.Котлубая, М. Макаренка, Т. Мукмінової, В. Пасічника, В. Перебийноса, Є.Сича, С. Ушакової, Ю. Цвєтова, Н. Чабанової, В. Чекаловця, В. Шинкаренка та ін. Однак проведений аналіз наукових досліджень із зазначеної тематики свідчить про наявність дискусійних поглядів щодо формування системи управління транспортними підприємствами на сучасному етапі, зокрема на засадах реструктуризації, а тому потребує подальшого вивчення.
Актуальність і об’єктивна необхідність подальшого дослідження вказаних проблем визначили вибір теми, мету і завдання дисертації.
Зв'язок роботи з науковими програмами, планами, темами. Дисертація виконана згідно з планами науково-дослідних робіт Полтавського університету споживчої кооперації України за темами: «Методологія та практика управління сучасною соціально-економічною системою» (номер державної реєстрації 0105U003905) та «Методичні рекомендації щодо розробки програми розвитку економіки Полтавщини на інноваційно-інвестиційних засадах» (номер державної реєстрації 0107U004732), в яких дисертант брав участь як виконавець і розробив рекомендації щодо вдосконалення системи управління транспортними підприємствами на інноваційно-інвестиційний засадах за рахунок корпоративної реструктуризації їх системи управління.
Мета і завдання дослідження. Метою дисертаційного дослідження є обґрунтування теоретичних положень і розробка практичних рекомендацій щодо формування системи управління транспортними підприємствами у процесі реформування транспортної галузі.
Для досягнення поставленої мети у дисертаційній роботі сформульовано та вирішено такі завдання:
визначено та охарактеризовано основні категорії щодо формування системи управління підприємствами в трансформаційних умовах;
узагальнено сучасні підходи до реструктуризації системи управління транспортними підприємствами;
визначено особливості формування системи управління транспортними підприємствами на сучасному етапі розвитку економіки України;
досліджено вплив факторів зовнішнього середовища на систему управління транспортними підприємствами;
проведено моніторинг соціально-економічних показників розвитку транспортних підприємств;
здійснено оцінювання системи управління транспортними підприємствами;
обґрунтовано механізм корпоративної реструктуризації системи управління транспортними підприємствами;
удосконалено методичний підхід щодо здійснення організаційних змін у системі управління транспортними підприємствами.
Об’єктом дослідження є процес формування системи управління транспортними підприємствами України, а саме залізничного транспорту України.
Предмет дослідження – сукупність теоретичних, методичних і практичних аспектів процесу управління підприємствами залізничного транспорту.
Методи дослідження. Вирішення поставлених у дисертації завдань здійснено за допомогою таких загальнонаукових методів і прийомів дослідження: логічного аналізу, що дозволило визначити сутність категорій «реструктуризація», «корпоративна реструктуризація», «реорганізація»; наукової абстракції для визначення сучасних підходів до реструктуризації системи управління; економіко-статистичних прийомів для оцінювання діяльності транспортної галузі і її підприємств; економіко-математичних методів динамічного програмування для обґрунтування методичного підходу до вдосконалення керуючої підсистеми транспортного підприємства; SWOT¬ аналізу - для оцінювання системи управління підприємствами залізничного транспорту; табличного для представлення розрахунків і оцінки конкретних результатів; системного та комплексного підходів, які дозволили сформувати ієрархію понять, що відображають зміни. Обробка інформаційних матеріалів здійснювалася за допомогою сучасних інформаційних технологій.
Інформаційною базою дослідження є законодавчі та нормативно-правові акти України у сфері економічної та транспортної політики, офіційні дані Державного комітету статистики України та Міністерства транспорту України, наукові праці провідних вітчизняних і зарубіжних спеціалістів у галузі економіки й управління транспортними підприємствами, дані мережі Інтернет.
Наукова новизна одержаних результатів дослідження полягає в обґрунтуванні нових підходів до формування ефективної системи управління залізничними підприємствами України. Основні положення дисертації, що визначають її наукову новизну і виносяться на захист, полягають у наступному:
Вперше:
обґрунтовано механізм корпоративної реструктуризації підприємств залізничного транспорту у процесі їх реформування на засадах системного підходу через визначення його методів, мотивів, цілей, етапів, що дозволяє сформувати конкурентоспроможну систему управління, яка сприяє збалансуванню інтересів держави та підприємств транспортної галузі.
Удосконалено:
підходи до реструктуризації системи управління транспортними підприємствами в умовах динамічного зовнішнього середовища на основі методу наукової абстракції шляхом підвищення ефективності діяльності суб’єктів господарювання, виведення їх з кризового стану та зростання ринкової вартості підприємства, що дозволяє визначити взаємозв’язок цілей і інструментів реструктуризації системи управління підприємствами;
методичний підхід до здійснення організаційних змін у системі управління транспортними підприємствами з урахуванням принципу оптимальності Р.Белмана через оптимізацію керуючої підсистеми, що дозволяє узгодити систему управління транспортного підприємства з вимогами зовнішнього середовища.
Набули подальшого розвитку:
обґрунтування сутності понять щодо формування системи управління в трансформаційних умовах на засадах логічного аналізу та діалектичного підходу, а саме: «реорганізація», «реструктуризація», «реінжиніринг», «корпоративна реструктуризація», що дозволило визначити їх як інструментарій процесу формування системи управління підприємствами в умовах динамічного зовнішнього середовища;
визначення особливостей формування системи управління транспортними підприємствами на сучасному етапі розвитку економіки України з урахуванням світового досвіду, практики функціонування вітчизняних підприємств, які полягають у стратегічній ролі залізничних підприємств, їх залежності від інфраструктури економіки, геополітичного становища України, державної політики регулювання розвитку залізничного транспорту, що дозволило визначити передумови здійснення корпоративної реструктуризації на залізничних підприємствах;
дослідження впливу трансформаційних процесів в економіці України на систему управління транспортними підприємствами за допомогою економіко-статистичних методів через визначення сучасних проблем і перспектив функціонування транспортних підприємств, що дозволило запропонувати шляхи підвищення ефективності їх діяльності;
підходи до оцінювання системи управління залізничними підприємствами на основі використання методів аналізу та синтезу програм розвитку через визначення стримуючих факторів (велике соціальне навантаження, низький рівень фінансування та повільні темпи ринкових перетворень), що дозволяє актуалізувати Програму реформування залізничного транспорту України.
Практичне значення одержаних результатів полягає в тому, що теоретичні та практичні положення дисертаційної роботи доведені до рівня методичних розробок і практичних рекомендацій, які можна використати при формуванні конкурентоспроможної системи управління транспортними підприємствами в умовах динамічного зовнішнього середовища.
До результатів, які мають найбільше практичне значення, належать такі: рекомендації щодо вдосконалення апарату управління транспортними підприємствами, показники оцінювання ефективності корпоративної реструктуризації та актуалізація Програми реформування залізничного транспорту України на основі використання корпоративної реструктуризації та реінжинірингу.
Обґрунтовані у дисертації висновки та рекомендації схвалені та прийняті до впровадження на підприємствах залізничного транспорту Південної залізниці (довідка № 33 від 10.08.2008), Полтавською дистанцією вантажно-розвантажувальних робіт (довідка № 22 від 24.08.2008), Харківською дистанцією вантажно-розвантажувальних робіт (довідка № 45 від 25.09.2008).
Основні теоретичні положення та практичні рекомендації дисертаційного дослідження використовуються у навчальному процесі Полтавського університету споживчої кооперації України в при викладанні дисциплін: «Антикризове управління», «Корпоративне управління», «Ситуаційний менеджмент», «Операційний менеджмент» (довідка № 45-33/14 від 19.02.2008).
Особистий внесок здобувача. Всі наукові результати, що викладені в дисертації та ті, що виносяться на захист, отримані автором особисто. З наукових праць, опублікованих у співавторстві, використані лише ті положення, ідеї, які є результатом особистої праці автора.
Апробація результатів дисертації. Основні теоретичні положення та практичні результати дослідження було оприлюднено та схвалено на дев’яти міжнародних і загальноукраїнських науково-практичних конференціях: II Міжнародній науково-практичній конференції «Методологія та практика менеджменту на порозі XXI ст.: загальнодержавні, галузеві та регіональні аспекти» (м. Полтава, 2004 р.); III Міжнародній науково-практичній конференції студентів, аспірантів і молодих науковців «Європейські інтеграційні процеси і транскордонне співробітництво» (м. Луцьк, 2006 р.); ІІІ Всеукраїнській науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Проблеми глобалізації та моделі стійкого розвитку економіки» (м. Луганськ, 2007 р.); Всеукраїнській науково-практичній конференції «Соціально-економічні проблеми розвитку країн з транзитивною економікою» (м. Харків, 2007 р.); XVI Міжнародній науково-практичній конференції «Структурно-інвестиційні зміни та інвестиційно-інноваційний розвиток регіону» (м. Чернівці, 2007 р.); ІV Міжнародній науково-практичній конференції «Проблеми та перспективи розвитку транспортних систем в умовах реформування залізничного транспорту: управління, економіка і технології» (м. Київ, 2008 р.); X Міжнародній науково-практичній конференції «Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи» (м. Феодосія, 2008 р.); ІV Міжнародній науково-практичній конференції «Методологія та практика менеджменту на порозі XXI століття: загальнодержавні, галузеві та регіональні аспекти» (м. Полтава, 2008 р.); Міжнародній науково-практичній конференції «Перспективные инновации в науке, образовании, производстве и транспорте’2008» (м. Одеса, 2008 г.).
Публікації. За темою дисертації опубліковано 16 наукових праць (2 з них – у співавторстві) загальним обсягом 4,37 д. а., з яких автору особисто належить 4, 25 д. а., 6 з них – у фахових виданнях.
Список литературы
ВИСНОВКИ
У дисертаційній роботі здійснено теоретичне узагальнення та запропоновано нові підходи до формування системи управління транспортними підприємствами в умовах трансформації економічної системи України.
Результати проведеного дослідження дозволяють зробити такі висновки:
1. Досліджено сутність основних категорій процесу формування системи управління підприємствами в трансформаційних умовах, а саме: «реструктуризація», «реорганізація», «корпоративна реструктуризація», «реінжиніринг» та обґрунтовано доцільність їх використання як інструментарію процесу формування системи управління, який використовується для формування конкурентоспроможної системи управління.
2. Узагальнено підходи до реструктуризації системи управління підприємствами в умовах динамічного зовнішнього середовища, на основі методу наукової абстракції, який дозволив визначити взаємозв’язок цілей та інструментів реструктуризації системи управління підприємствами, яка спрямована на підвищення ефективності діяльності підприємства, виведення його з кризової ситуації та підвищення ринкової вартості.
3. Визначено особливості формування системи управління транспортними підприємствами на сучасному етапі розвитку економіки України з урахуванням світового досвіду, практики функціонування вітчизняних підприємств, які полягають у стратегічній ролі залізничних підприємств, їх залежності від інфраструктури економіки, геополітичного становища України, державної політики регулювання розвитку залізничного транспорту, що дозволило визначити передумови здійснення корпоративної реструктуризації на залізничних підприємствах.
4. Проведено дослідження впливу трансформаційних процесів в економіці України на систему управління транспортними підприємствами на основі використання економіко-статистичних методів, через визначення проблем і перспектив функціонування транспортних підприємств, що дозволило визначити шляхи підвищення ефективності через проведення низки організаційно-управлінських змін у системі управління, які направлені на усунення слабких сторін транспортних підприємств.
5. Проведено оцінювання системи управління залізничними підприємствами на основі використання методів аналізу та синтезу програм їх розвитку, що дозволило визначити стримуючі фактори їх розвитку (велике соціальне навантаження, низький рівень фінансування та повільні темпи ринкових перетворень). Зокрема, було визначено, що на сьогодні для залізничних підприємств, які відносяться до допоміжної діяльності доцільно застосовувати заходи по підвищенню ефективності їх діяльності (реструктуризація активів та пасивів, маркетингової та кадрової політики тощо). Для залізничних підприємств основної діяльності існує гостра потреба у використанні заходів, які пов’язані з виведенням з кризової ситуації і необхідністю пошуку внутрішніх та зовнішніх резервів стабілізації.
6. Здійснено дослідження структурних змін на підприємствах залізничного транспорту на основі аналізу основних форм перетворень, що дозволило обґрунтувати доцільність процесу корпоративної реструктуризації їх системи управління на сучасному етапі. Визначено, що існуючі потужності залізничного транспорту не задовольняють потреби економіки України.
7. Обґрунтовано механізм корпоративної реструктуризації підприємств залізничного транспорту у процесі їх реформування через визначення його методів, мотивів, цілей, етапів, що дозволило сформувати конкурентоспроможну систему управління, яка сприяє збалансуванню інтересів держави та підприємств транспортної галузі.
8. Запропоновано методичний підхід до здійснення організаційних змін в системі управління транспортними підприємствами з урахуванням принципу оптимальності Р. Белмана. На основі проведених розрахунків зроблено висновок щодо проведення організаційних змін у системі управління доцільно у 2009 році, що дозволить привести систему управління залізничного підприємства у відповідність до вимог зовнішнього середовища.
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
1. Авдашева С.Б. Теория организации отраслевых рынков: учеб./ Авдашева С.Б, Розанова Н.М.. - М. : ИЧП «Изд-во Магистр», 1998. - 320 с.
2. Аистова М.Д. Реструктуризация предприятий: вопросы управления. Стратегии, координация структурных параметров, снижение сопротивления преобразованиям / Аистова М.Д.- М.: Альпина Паблишер, 2002. - 287 с.
3. Аксенов И.М. Гарцбургская модель управления в пассажирском железнодорожном комплексе/ Аксенов И.М., Киреева Е.Ю. // Залізничний транспорт України. –2006. –№2. – с. 61-66 .
4. Аксенов И.Я. Единая транспортная система: учебник для вузов/ Аксенов И.Я. – Высшая школа, 1991. – 383 с.
5. Антикризисное управление предприятиями и банками : Учеб. пособие / [В.Г. Балашов; В.В. Григорьев; В.И. Гусев; Г.К. Таль; и др] . - М. : Дело, 2001. - 840 с.
6. Базилевич В.Д. Природні монополії : монографія / Базилевич В.Д., Филюк Г.М.- К.: Знання, 2006. – 367 с.
7. Бараш Ю.С. Реформування структур управління залізничним транспортом у країнах з перехідною економікою/ Бараш Ю.С.// Залізничний транспорт України. –2003 – №6.– С.38-40.
8. Бараш Ю.С. Критерій вибору раціональної моделі управління залізничним транспортом/ Бараш Ю.С. // Залізничний транспорт України. –2004-№6.– С.61-66.
9. Білошапка В. Антикризове управлiння корпорацiєю / Білошапка В./ Цiннi папери України. – 31. 01.2002. - N4. - С.14
10. Бланк И.А. Финансовый менеджмент: учебный курс /д.э.н. Бланк И.А. ¬– [2-е изд.] – [перераб. и доп], – К. : Ника-Центр, Эльга, 2004. – 656 с.
11. Бобкова А.Г. Правове регулювання відносин у процедурі банкрутства: навч.посібник / Бобкова А.Г.; Татькова З.Ф.– К.: Центр навчальної літератури, 2006. – 152с.
12. Бочаров В.В.Корпоративные финансы: учеб. пособие / Бочаров В.В.; Леонтьев В.Е.- СПб. : Питер, 2004. - 592 с.
13. Бляхман Л.С. Основы функционального и антикризисного менеджмента: учеб. пособие/ Бляхман Л.С.. - СПб : Изд-во Михайлова В.А. , 2000. - 380 с.
14. Василенко В.О. Ситуаційний менеджмент: навчальний посібник/ Василенко В.О.-К.: ЦУЛ, 2003. – 285с.
15. Васильчук I.П. Оцінка стану та перспектив ринку злиття / поглинання (М&А) в Українi // Васильчук I.П. / Економіка. Фінанси. Право. – 2007. –N5. – с.10-17.
16. Ватаманюк З.А. Iнституцiйнi засади формування економiчної системи України: Теорiя i практика/ Ватаманюк З.А. – Львів : Новий свiт–2000, 2005. – 648 с.
17. Волошко О. Проблеми забезпечення економiко-екологічної безпеки функцiонування залiзничного транспорту // Волошко О./Економіст. – 2005. – N3. – с.45-47.
18. Галанов В.А. Акционерное дело: ученик/ под.ред. Галанова В.А. -М.: Финансы и статистика, 2003. – 544с.:ил
19. Гордієнко Л.Ю. Теоретичні аспекти визначення сутності трансформаційного процесу на підприємстві/ Гордієнко Л.Ю., Коваль Н.В.// Матеріали VI Міжнародної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Науково-технічний розвиток: економіка, технології, управління», (Київ, 19-21 квітня,2007р.)/ Національний технічний університет України «Київський політехнічний університет» – Київ, 2007. с. 27 – 28.
20. с.Гохан Патрик А. Слияния, поглощения и реструктуризация компаний/ Гохан Патрик А ; [пер.с англ.] – 3-е изд. – М.: Альпина Бізнес букс, 2007. – 741с.
21. Глєбова А. О. Теорія та практика реструктуризації промислових підприємств України / А.О. Глєбова, О.П. Лугівська // Регіональні перспективи : зб. наук. пр. К.: Асоціація «Перспектива», 2004. Вип. 3 5 (4042) – с. 142 – 144. Особистий внесок автора: виділено підходи до процесу реструктуризації.
22. Глєбова А.О. Необхідність проведення реструктуризації підприємств залізничного транспорту України / А. О. Глєбова // Науковий вісник Полтавського університету споживчої кооперації України. – Серія «Економічні науки». – П.: Видавництво РВЦ ПУСКУ, 2005. – № 1 (15). – с. 185 – 189.
23. Глєбова А.О. Недоліки і переваги корпоративної форми власності для підприємств залізничної галузі / А.О. Глєбова // Теорії мікро-макроекономіки: зб. наук. пр. К.: Видавничо-поліграфічний центр Академії муніципального права, 2006. – Вип. 25. с. 113 – 116.
24. Глєбова А. О. Соціально-економічні передумови реструктуризації підприємств залізничного транспорту України / А. О. Глєбова // Матеріали LXVI Міжн. наук.-практ. конф. «Проблеми та перспективи розвитку залізничного транспорту»(11 – 12 травня 2006 р.). Дніпропетровськ. – 2006. с. 387 – 388.
25. Глєбова А.О. Перспективи та загрози євроінтеграційних процесів для підприємств залізничного транспорту / А.О. Глєбова // Тези доповідей III Міжн. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих науковців «Європейські інтеграційні процеси і транскордонне співробітництво» (1819 травня 2006р.). – Луцьк: РВВ «Вежа» Волинського державного університету ім. Лесі Українки, 2006. – Вип.: в т. Т.1. с. 184 – 187
26. Глєбова А.О. Управління процесом корпоративної реструктуризації вітчизняних підприємств на основі реінжинірингових технологій / А.О. Глєбова, О.В. Бондар // Управління розвитком: зб. наук. пр. – Х. : Вид -во ХНЕУ, 2007 – №8. – с. 9 – 11. Автором особисто виділено сутність корпоративної реструктуризації та її форми проведення у вітчизняній практиці господарювання на основі дослідження досвіду держав з розвиненою ринковою економікою.
27. Глєбова А.О. Розвиток транспортної інфраструктури регіонів України як одна з передумов розвитку економіки України/ А.О. Глєбова // Матеріали ІІІ Всеукр. наук-практ. конф. студентів, аспірантів та молодих вчених «Проблеми глобалізації та моделі стійкого розвитку економіки» (21 – 23 березня 2007 р.). – Луганськ, 2007р. – с. 325 – 327.
28. Глєбова А.О. Вплив реорганізації та реструктуризації процес формування інноваційно-інвестиційного потенціалу вітчизняних суб’єктів господарювання / А.О. Глєбова // Матеріали ХVІ міжн. наук.-практ. конференції «Структурно-інституційні зміни та інвестиційно-інноваційний розвиток регіону»(17–18 травня 2007р.) – Чернівці, 2007 р. – с. 154 – 157.
29. Глєбова А.О. Інвестиції та інновації у процесі реструктуризації підприємств України, їх роль та значення / А.О. Глєбова // Матеріали VI Міжн. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених «Науково-технічний розвиток: економіка, технології, управління» (1921 квітня, 2007р.). – Київ, 2007. с. 23 – 25.
30. Глєбова А.О. Теоретичні аспекти процесу реорганізації вітчизняних підприємств – монополістів / А.О. Глєбова // Науковий вісник Полтавського університету споживчої кооперації України. – Серія «Економічні науки». – П. : Вид-во РВЦ ПУСКУ, 2007. – № 3 (25). – с.127 – 130.
31. Глєбова А.О. Сучасні концепції реструктуризації вітчизняних суб’єктів господарювання / А.О. Глєбова// Економіка: проблеми теорії та практики: зб. наук. пр. – Дніпропетровськ : ДНУ. – 2008. Вип. 237, Т 2.– с. 521 – 530.
32. Глєбова А.О. Напрямки формування системи управління транспортними підприємствами в процесі реформування залізничного транспорту України / А.О. Глєбова // Економіка: проблеми теорії та практики: зб. наук. пр. Дніпропетровськ: ДНУ, 2008.– Вип. 240, Т 5. – с.1166 – 1175.
33. Глєбова А.О. Корпоративна реструктуризація, як засіб підвищення інвестиційно-інноваційного потенціалу вітчизняних суб’єктів господарювання у процесі їх трансформації / А.О. Глєбова// Теорії мікро-макроекономіки : зб. наук. пр. К.: Видавничо-поліграфічний центр Академії муніципального права, 2008. – Вип. 31, Т 2 с. 43 – 47.
34. Глєбова А.О. Управління процесом корпоративної реструктуризації залізничної галузі на основі реінжинірингових технологій / А.О. Глєбова // Матеріали IV Міжн. наук.-практ. конф. «Проблеми та перспективи розвитку транспортних систем в умовах реформування залізничного транспорту: управління, економіка і технології» (2627 лютого, 2008 р.). – Київ, 2008. – с. 27 – 29.
35. Глєбова А.О. Сучасний інструментарій системи управління вітчизняними суб’єктами господарювання в умовах мінливого зовнішнього середовища / А.О. Глєбова // Матеріали IV Міжн. наук.-практ. конф. “Методологія та практика менеджменту на порозі XXI століття: загальнодержавні, галузеві та регіональні аспекти» (1516 травня 2008 р.) – Полтава: РВЦ ПУСКУ, 2008. – Ч.1. – с. 193 – 194.
36. Глєбова А. О. Методика корпоративної реструктуризації апарату управління залізниць у процесі реформування залізничного транспорту України / А.О. Глєбова // Зб. матеріалів Міжн. наук.-практ. Інт-конф. «Перспективные инновации в науке, образовании, производстве и транспорте ‘2008» (20 30червня 2008р.) – Одеса, 2008. – Вип. в т. Т 5. – с. 24 – 30.
37. Головач А.В. Статистичне забезпечення управління економікою: прикладна статистика: навч.посібник ⁄ Головач А.В.; Головач Н.А. – К.: КНЕУ, 2005. – 333с.
38. Гританс Я.М. Организационное проектирование и реструктуризация (реинжиниринг) предприятий и холдингов: Экономические, управленческие и правовые аспекты: практич. пособие / Гританс Я.М. - СПб. : Волтерс Клувер, 2005. – 216 с.
39. Грузовой альянс European Bulls// Железные дороги мира [Електронний ресурс]. -№2. – 2006.- Режим доступу до журн.: //http://www.css-rzd.ru/zdm/2006-02/06013.htm – Заголовок з титулу екрану.
40. Господарське право: навч. посібник / [за заг.ред.канд.юрид.наук, доц. Шелухін М.Л.] – К.: ЦУЛ, 2006. – 616с.
41. Господарське право: навч. посібник / Жук Л.А.; Жук I.Л.; Неживець О.М. – К.: Кондор, 2003. – 400 с.
42. Гурнак В.М. Законодавче забезпечення сталої діяльності і розвитку транспортного комплексу України/ Гурнак В.М. // Залізничний транспорт України. –2004- №6.– С.14-17.
43. Дубровський В. Умови завершення приватизації в Україні //Дубровський В., Пасхавер О.// Аналітичний звіт та рекомендації до державної програми приватизації. – Київ, 2007. – 92 с.
44. Доклад Министра транспорта России И.Левитина «О комплексном развитии крупных транспортных коридоров, предусматривающих согласованное развитие и единую технологию работы портов, железнодорожного и автомобильного транспорта» [Електронний ресурс] // Сайт Министерства транспорта России / Режим доступу : http://www.mintrans.ru/pressa/Levitin_30112007.htm. – Заголовок з титулу екрану.
45. Економіка й організація інноваційної діяльності: підручник / [Волков О.І., Денисенко М.П., Гречан А.П. та ін]; під ред. проф.О.І.Волкова, проф. М.П. Денисенка. – К.: ВД Професіонал, 2004. – 960 с.
46. Дерябина Л.И. Реформирование естественных монополий: теория и практика / Дерябина Л.И. // Вопросы экономики. – 2006. – N1. – С.102-122.
47. Дж. Чирилло. Перспективы рынка железнодорожных перевозок в Европе/ Дж. Чирилло. // Железные дороги мира [Електронний ресурс]. – №4. – 2005. – Режим доступу до журн.: http://www.css-rzd.ru.- Заголовок з титулу екрану.
48. Економіка України: підсумки перетворень та перспективи зростання/ Геєць В.М. – К.: ІЕПНАН України – Х.: Форт, 2000. – 421 с.
49. Европейское законодательство о железнодорожной инфраструктуре// Железные дороги мира[Електронний ресурс]. – №3. – 2006. – Режим доступу до журн.: http://www.css-rzd.ru. – Заголовок з титулу екрану.
50. Економіка України: Тенденції, Оцінки, Прогнози. [Електронний ресурс] // http://www.case-ukraine/kiev.ua. - Заголовок з титулу екрану.
51. Елисеев С.Ю. Управление грузовыми перевозками с применением логистических технологий/ Елисеев С.Ю. // Железные дороги мира [Електронний ресурс]. – №12. – 2005. – Режим доступу до журн.: http://www.css-rzd.ru. – Заголовок з титулу екрану.
52. Євтушевський В.А. Основи корпоративного управлiння: навч. посiбник/ Євтушевський В.А. -К.: Знання-Прес, 2002. – 317 с.
53. Єлецьких С.Я. Фiнансова санацiя та банкрутство пiдприємств: навч. посiбник/ Єлецьких С.Я.,Тельнова Г.В. – К.: Центр навчальної лiтератури, 2007. – 176 с.
54. Загородній А.Г. Фінансовий словник / Загородній А.Г., Вознюк Г.Л, Смовженко Т.С. – [3-те вид., випр. та доп.]. – К.: Т -во «Знання», КОО, 2000.-587 с.
55. Завадський Й.С. Менеджмент. – К.: УФІМБ, 1997. – 543 с.
56. Закон України “Про залізничний транспорт” від 4 липня 1996 року № 273/96-ВР [Електронний ресурс]// – Режим доступу:// http://www.uz.gov.ua. – Заголовок з титулу екрану.
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
50
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
11.10.24
Сучасний документальний театр: новий тип сценічної репрезентації
11.10.24
Вербатім–наративи в контексті сучасної «Нової драми» і документального театру
11.10.24
«Нова драма» в умовах відновлення документалізму в театральній постдраматичній культурі нестабільного типу
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.