У нас уже
17884
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
МЕХАНІЗМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ З АЕРОНАВІГАЦІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
Количество страниц
215
ВУЗ
НАЦІОНАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Год сдачи
2010
Содержание
ВСТУП………………………………………………………………………….
РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ
1.1. Сутність економічної ефективності діяльності підприємств…………...
1.2. Критерії та показники економічної ефективності діяльності підприємств……………………………………………………..………………
1.3. Управління витратами в системі факторів підвищення економічної ефективності……………………………………………………………………
Висновки до І розділу………………………………………………………….
РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ СТАНУ ТА ПЕРСПЕКТИВ АВІАЦІЙНОЇ ГАЛУЗІ В СФЕРІ УПРАВЛІННЯ ПОВІТРЯНИМ РУХОМ
2.1. Аналіз динаміки розвитку цивільної авіації в структурі транспортної системи України………………………………………………………………..
2.2. Економіко-статистичний аналіз діяльності системи обслуговування повітряного руху як складової ланки системи використання повітряного простору…………….…………………………………………………………..
2.3. Аналіз тарифної політики аеронавігаційної системи в України та Європі…………………………………………………………………………...
Висновки до ІІ розділу…………………………………………………………
РОЗДІЛ 3 ФОРМУВАННЯ МЕХАНІЗМУ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ
3.1. Основні напрямки формування механізму забезпечення економічної ефективності діяльності підприємств з обслуговування повітряного руху……………………………………………………………………………..
3.2. Оцінка впливу складових механізму забезпечення економічної ефективності підприємства з аеронавігаційного обслуговування на формування ефективності організації………………………………………...
3.3. Особливості впровадження механізму забезпечення економічної ефективності в діяльність підприємства з аеронавігаційного обслуговування…………………........................................................................
Висновки до ІІІ розділу………………………………………………………..
ВИСНОВКИ…………………………………………………………………...
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ……………………………….....
ДОДАТКИ……………………………………………………………………..
ВСТУП
Актуальність теми дослідження. Розвиток ринкових відносин держави вимагає вдосконалення існуючих методів дослідження та пошуку нових шляхів та підходів до проблеми забезпечення економічної ефективності діяльності підприємств.
В економіці будь-якої країни вагомий внесок в комплексний розвиток продуктивних сил та виробничих відносин здійснює повітряний транспорт. Ефективна діяльність підприємств повітряного транспорту створює важливу умову для зміцнення економічного потенціалу країни, вирішення різних соціальних завдань, розвитку міжнародних та ринкових відносин, а тому має не тільки галузеве, а й суспільне значення.
Розвиток авіаційного транспорту передбачає збільшення обсягів здійснюваних польотів та протяжності повітряних маршрутів в повітряному просторі України. Підвищення ефективності діяльності авіакомпаній, як складової галузі, є можливим за умови надання повітряним суднам якісного та безпечного аеронавігаційного обслуговування (АНО). Тому проблему ефективного функціонування складових ланок авіаційної галузі необхідно розглядати в комплексі з питаннями забезпечення економічної ефективності діяльності підприємств з аеронавігаційного обслуговування, що є необхідною умовою ефективного використання повітряного простору, а отже, і діяльності авіаційної галузі в цілому.
В галузі авіаційного транспорту проблемам ефективності присвячені праці таких вчених як Діброва Г.С., Єлагін В.Т., Загорулько В.М., Коба В.Г., Кулаєв Ю.Ф., Ложачевська О.М., Мова В.В., Петровський О.М., Поліщук К.А., Чередниченко Ю.А., Щелкунов В.І., Юн Г.М., Ященко Л.А. та ін.
Ефективність діяльності підприємств з аеронавігаційного обслуговування визначається протяжністю маршрутів та інтенсивністю повітряного руху над територією України. За умов, коли одиничні ставки збору за АНО встановлені, а знижувати витрати означає скорочувати інвестиції в оновлення системи АНО, постає проблема пошуку нових шляхів забезпечення ефективності діяльності підприємства з обслуговування повітряного руху (ОПР). Одним з шляхів забезпечення сталого розвитку підприємства є створення механізму забезпечення економічної ефективності діяльності, який базується на інтеграції інтересів авіакомпаній, агентств з продажу перевезень та підприємства з ОПР та переході ефекту від споживачів АНО до провайдера аеронавігаційних послуг.
Зв'язок роботи з науковими програмами, планами, темами. Дисертаційна робота є складовою частиною науково-дослідної роботи Інституту економіки і менеджменту Національного авіаційного університету „Бюджетування в системі управління авіаційних підприємств” (№47-ф6/к64).
Мета і задачі дослідження. Мета дисертаційного дослідження полягає в розробці теоретичних положень та практичних рекомендацій щодо забезпечення економічної ефективності діяльності підприємств з аеронавігаційного обслуговування польотів повітряних суден.
Досягнення мети дослідження зумовило вирішення наступних задач:
– на основі системного аналізу досліджень, присвячених проблемі ефективності, дослідити суть категорії економічної ефективності діяльності авіапідприємств;
– здійснити комплексний аналіз розвитку цивільної авіації в структурі транспортної системи України;
– визначити шляхи забезпечення економічної ефективності підприємств з аеронавігаційного обслуговування через підвищення ефективності діяльності структурних складових галузі ЦА;
– запропонувати механізм забезпечення економічної ефективності діяльності підприємств з аеронавігаційного обслуговування;
– визначити вплив складових механізму забезпечення економічної ефективності підприємства з аеронавігаційного обслуговування на формування ефективності організації;
– розробити практичні рекомендації щодо впровадження механізму забезпечення економічної ефективності в діяльність підприємства з аеронавігаційного обслуговування;
– здійснити прогноз економічних показників діяльності підприємства з ОПР на перспективу.
Об’єктом дослідження є виробничо-господарська діяльність підприємств з аеронавігаційного обслуговування.
Предметом дослідження є теоретичні та методичні підходи до формування механізму забезпечення економічної ефективності діяльності підприємств з аеронавігаційного обслуговування.
Методи дослідження. Теоретичною та методологічною основою виконаного дослідження є фундаментальні положення і праці вітчизняних і зарубіжних вчених в сфері економіки та управління повітряним рухом, міжнародний досвід з АНО та законодавчі акти Міжнародної організації цивільної авіації (ІСАО) та Європейської організації з безпеки авіації (Євроконтроль), а також загальнонаукові та спеціальні методи з урахуванням законів ринкової економіки.
Для досягнення поставленої мети використано принципи системного, комплексного та факторного аналізу, методи вирівнювання рядів динаміки, екстраполяції часових рядів, методи економіко-математичного моделювання, статистичної обробки та аналізу інформації та ін.
Наукова новизна одержаних результатів. При виконанні дисертаційної роботи отримані наступні результати:
уперше:
- запропоновано механізм забезпечення економічної ефективності діяльності підприємств з аеронавігаційного обслуговування повітряного руху, який являє собою комплекс взаємопов’язаних заходів, що складають єдине ціле з методологічної та практичної точки зору, та забезпечують зростаючий рівень ефективності виробництва;
- запропоновано методичні підходи до інтеграції інтересів авіакомпаній, агентств з продажу перевезень та підприємства з ОПР як однієї з головних умов забезпечення роботи механізму забезпечення економічної ефективності діяльності підприємств з АНО;
удосконалено:
- економічну сутність формування ефекту діяльності підприємств цивільної авіації, зокрема, введено поняття ефекту якості, який визначено як результат діяльності певної ланки закінченого циклу виробництва за певний проміжок часу, який призводить до позитивних наслідків (факторів впливу) на наступні складові системи і знаходить відображення в покращенні показників діяльності підприємств, підвищенні економічної ефективності діяльності, подальшому розвитку економіки галузі;
- визначення ефективності аеронавігаційної системи на стадії обміну ефектом між споживачем та провайдером послуг з АНО через формування схеми кругообігу ефекту в організаційній структурі цивільної авіації;
набули подальшого розвитку:
- теоретико-методологічні підходи до визначення системи показників підприємств з аеронавігаційного обслуговування, яка дає змогу оцінити соціальний та економічний ефекти від господарської діяльності;
- комплексний підхід до побудови схеми погодження інтересів складових механізму забезпечення економічної ефективності діяльності підприємства з ОПР, що сприяє підтриманню заданого рівня безпеки повітряного руху при збільшенні вхідного потоку вимог на обслуговування.
Практичне значення отриманих результатів полягає в можливості використання результатів дослідження як наукової основи для впровадження пропозицій щодо забезпечення ефективної діяльності підприємства з обслуговування повітряного руху.
Результати наукових досліджень за темою дисертаційної роботи використовуються в навчальному процесі Інституту економіки і менеджменту Національного авіаційного університету та в практичній діяльності Державного підприємства обслуговування повітряного руху «Украерорух».
Особистий внесок здобувача. Дисертаційна робота є самостійно виконаною науковою працею, в якій автором розроблено та запропоновано новий підхід до вирішення проблеми забезпечення економічної ефективності діяльності підприємства з ОПР.
Апробація результатів дисертації. Основні результати досліджень, що містяться в дисертації, доповідались та отримали схвалення на наукових конференціях професорсько-викладацького складу Національного авіаційного університету: ІV міжнародна науково-технічна конференція „АВІА – 2002” (23-25 квітня 2002р.), V міжнародна науково-технічної конференція „АВІА – 2003” (23-25 квітня 2003р.) та ІІІ Міжнародна науково-технічна конференція COMINFO’2007 (м. Київ, 2007 р.).
Публікації результатів дослідження. За темою дисертації опубліковано у фахових виданнях 4 наукові роботи загальним обсягом 1,5 друкованих аркушів.
Структура й обсяг дисертації. Дисертаційна робота складається з вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Основний зміст дисертаційної роботи викладено на 183 сторінках. Дисертація містить 15 таблиць, 33 рисунки. Список використаних джерел включає 202 найменування.
Список литературы
ВИСНОВКИ
У дисертаційній роботі проведено теоретичне узагальнення та запропоновано нове вирішення наукової задачі щодо обґрунтування можливостей ефективної діяльності авіапідприємств, запропоновано механізм забезпечення економічної ефективності діяльності підприємств з аеронавігаційного обслуговування на основі інтеграції інтересів авіакомпаній, агентств з продажу перевезень та підприємства з ОПР, що сприятиме підвищенню ефективності розвитку авіаційної галузі та економіки держави. Дано практичні рекомендації щодо впровадження такого механізму в діяльність підприємства з ОПР «Украерорух» шляхом розрахунку прогнозних економічних показників діяльності, впливу сезонності та виявлення ефектоформуючих факторів.
1. В національній науці відсутній єдиний підхід до визначення та оцінки категорії економічної ефективності, що ускладнює здійснення оцінки та вирішення проблеми забезпечення економічної ефективності діяльності підприємств з аеронавігаційного обслуговування з єдиних методологічних та методичних позицій.
2. З метою формування системи показників оцінки економічної ефективності системи обслуговування повітряного руху (СОПР) встановлено взаємозв’язок окремих показників діяльності різних за видами авіаційних підприємств, який полягає у взаємному впливі факторів діяльності та створює можливість для підвищення ефективності кожної складової ланки транспортного процесу.
3. Встановлено, що обсяги аеронавігаційного обслуговування визначаються протяжністю маршрутів та інтенсивністю повітряного руху над територією України. Темпи росту доходів підприємства від наданого АНО в першу чергу залежать від темпів росту обсягів наданих одиниць обслуговування. На ріст обсягів сервісних одиниць впливають кількість польотів, дальність їхнього маршруту, вага повітряного судна, що здійснює політ.
4. За результатами аналізу витрат аеронавігаційних систем України та країн Європейського союзу виявлено, що найбільшу частину витрат становить спостереження та організація повітряного руху (88%). Базові витрати Європейської організації з безпеки аеронавігації (Євроконтролю) (суми, що платять користувачі повітряного простору) стабільно збільшувались протягом 2002-2006рр. в середньому на 6 % у рік.
5. Результати економіко-статистичного аналізу діяльності ДП «Украерорух» свідчать про сталий розвиток підприємства. Однак, беручи до уваги ріст витрат служб аеронавігаційного обслуговування країн Європейського союзу, постає необхідність підтримання економічної сталості підприємства з ОПР надалі та визначення шляхів забезпечення рівня економічної ефективності.
6. В роботі виявлено взаємозв’язок між економічними показниками діяльності суб’єктів цивільної авіації, на основі чого запропоновано забезпечення економічної ефективності підприємства з аеронавігаційного обслуговування, яке базується на підвищенні ефективності діяльності структурних складових галузі ЦА шляхом інтеграції та взаємоузгодження їх інтересів.
7. В ході дослідження з’ясовано, що головна умова ефективності діяльності підприємства з АНО полягає в якості наданого обслуговування на кожній стадії переходу ефекту від споживача до провайдера. У зв’язку з цим нами виділено ефект якості і визначено його як результат діяльності певної ланки закінченого циклу виробництва за певний проміжок часу, який призводить до позитивних наслідків (факторів впливу) на наступні складові системи і знаходить відображення в покращенні показників діяльності підприємств, підвищенню економічної ефективності їх діяльності.
8. В роботі запропоновано механізм забезпечення економічної ефективності діяльності підприємства з аеронавігаційного обслуговування з урахуванням внутрішньогалузевих процесів і стадій обслуговування та впливів зовнішнього середовища. Сутність такого механізму нами визначено як комплекс взаємопов’язаних заходів, що складають єдине ціле з методологічної та практичної точки зору та забезпечують зростаючий рівень ефективності виробництва.
До складових механізму відносяться елементи зовнішнього середовища: соціально-культурні відносини, НТП, міжнародні відносини, постачальники, міжнародні партнери, політичне середовище, законодавчо-правове середовище, елементи і процеси внутрішнього середовища, за допомогою яких безпосередньо формується кінцевий результат діяльності.
9. Виявлено, що найбільший рівень впливу на показники ефективності підприємства з ОПР здійснюють споживачі послуг аеронавігаційного обслуговування. Даний фактор впливає на ефективність підприємства через діяльність авіакомпаній (кількість здійснених польотів авіакомпаніями) та проявляється з боку споживачів внутрішніх, зовнішніх та кінцевих. Кількість всіх категорій польотів здійснених в 2004 році в розмірі 282441 одиниць дала обсяг виробництва підприємству "Украерорух" на рівні 2396357 одиниць обслуговування, відповідно в 2005 та 2006 роках 320564 польоти – 2995443, 361894 польоти – 3520265 одиниць обслуговування.
10. За допомогою методів екстраполяції динамічних рядів здійснених авіакомпаніями польотів в повітряному просторі України та кількістю наданих одиниць обслуговування підприємством з ОПР визначено економічні показники діяльності підприємства з аеронавігаційного обслуговування до 2012 року. Розраховано, що в 2007 року дохід підприємства буде на рівні 1286757 тис.грн., в 2012 році – 3302847 тис.грн.
11. Виявлено періодичність внутрішньорічних коливань кількості здійснених польотів повітряними суднами, що зумовлені зміною пори року. Діапазон даних має досить велику різницю: кількість польотів лютого місяця 2004 року становить 17565 одиниць, серпня – 24737 одиниць. Встановлено, що найвищі показники сезонності спостерігаються в липні та серпні, відповідно 123,05 та 128,09%, найменші – в січні-березні, відповідно 75,55, 73,57 та 83,98% середньомісячного рівня. На доходи ДП ОПР „Украерорух” сезонність впливає опосередковано – через зв’язок обсягу перевезень з сезонністю споживання даних послуг фізичними та юридичними особами. Послаблення негативної дії факторів сезонності можливе шляхом надання знижок в цінах на квитки авіакомпаніями в несезонний для польотів відрізок часу та підвищенням цін на квитки в сезон відпусток.
12. Серед практичних рекомендацій щодо впровадження механізму забезпечення економічної ефективності діяльності підприємства з ОПР головними є: взаємоузгодження дій та інтеграція інтересів складових ланок процесу обслуговування від кінцевого споживача до АНС, здійснення заходів вирівнювання інтенсивності вхідного потоку вимог на обслуговування з метою пом’якшення дії факторів сезонності, що допоможе забезпечити досягнення рівня економічної ефективності розрахованих показників в період до 2012 року.
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
1. Аксененко А.Ф. Микроанализ и оценка внутренехозяйственных резервов. – M.: Финансы, 1980. – 127c.
2. Аксененко А.Ф., Новиков В.В., Полякова С.И. Внутрихозяйственный расчет: ответственность и оценка результатов. – М.: Экономика, 1998. -239с.
3. Анализ эффективности хозяйственной деятельности промышленных объединений и предприятий: [Справочник]/Л.Л. Ермолович, В.В. Ермолович и др. – Mн.: Вишейшая школа, 1988. – 496c.
4. Андерсон Т. Статистический анализ временных рядов. – М.: Мир, 1976. – 755с.
5. Андрусяк А.І., Дем’янчук В.С., Поліщук К.А. Шляхи забезпечення високої ефективності засобів та систем управління повітряним рухом // Проблеми інформатизації та управління: Зб. наук. праць: Випуск 5. – К.: НАУ, 2002. – С.3-5.
6. Астапова Г.В. Організаційно-економічний механізм корпоративного управління авіапідприємством на основі права трудової власності / Національний авіаційний ун- т. — К. : НАУ, 2006. — 244с. — Бібліогр.: с. 217-233.
7. Афанасьєв В.Г. Мировой воздушный транспорт. М.: Международные отношения, 1992. – 272с.
8. Афанасьєв М.В., Гончаров А.Б. Економіка підприємства: Навч.- метод. посібник для самост. вивчення дисципліни / Харківський держ. економічний ун-т — Х. : ВД "ІНЖЕК", 2003. — 409с. — (Навчальне видання). — Бібліогр.: с. 408-409.
9. Афанасьєв М.В., Плоха О.Б. Економіка підприємства: Навч.-метод. посіб. / Харківський національний економічний ун-т. — Х. : ВД "Інжек", 2007. — 320с. — Бібліогр.: с. 310-311.
10. Афанасьєв М.В., Телишевська Л.І., Рудика В.І. Оцінка ефективності організаційно-технічних заходів: Навч. посібник / Харківський держ. економічний ун-т. — Х. : ВД "ІНЖЕК", 2003. — 286с. : табл. — На тит. арк. автори не зазнач.. — Бібліогр.: с. 201-207.
11. Ашорорд Н., Стейтон Х.П.М., Мур К.А. Функционирование аэропорта / Пер. с англ. В.И. Ноздрина. – М.: Транспорт, 1991. – 372с.
12. Безруких П.С. Состав и учет издержек производства и обращения. – М.: ЗАО «ФБК-ПРЕСС», 1996. – 224с.
13. Бланк И.А. Управление прибылью. – К.: Ника-Центр, 1998. – 544с.
14. Блудова Т.В. Транзитний потенціал України: формування та розвиток / Рада Національної Безпеки і Оборони України; Національний ін-т проблем міжнародної безпеки. — К. : НІПМБ, 2006. — 276с. : рис., табл. — Бібліогр.: с. 265-274.
15. Бовыкин В.И. Новый менеджмент (управление предприятиями на уровне высших стандартов: теория и практика эффективного управления). – М.: ОАО «Изд-во «Экономика», 1997. – 368с.
16. Бойчик І.М. Економіка підприємства: навч. посіб.. — Вид. 2-е, доп., перероб. — К. : Атіка, 2007. — 528c. — Бібліогр.: с. 521-523.
17. Бондаренко О.М. Оцінка економічної безпеки авіакомпанії: Дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / Національний авіаційний ун-т. — К., 2004. — 177арк. — Бібліогр.: арк. 157-165.
18. Бородкин А.С., Торопов В.А. Нормативный учет и себестоимость промышленной продукции. – К.: Техника, 1990. – 152с.
19. Бороненкова С.А., Бондарь Ю.Г. Экономический анализ – основа поиска резервов. – M.: Финансы и статистика, 1988. – 91c.
20. Босов А.А., Мухіна Н.А., Піх Б.П. Підвищення ефективності роботи транспортної системи на основі структурного аналізу. — Д., 2005. — 200с. : рис. — Бібліогр.: с. 180-197.
21. Боумэн К. Основы стратегического менеджмента /Пер. с анг. под ред. Г.Зайцева, М.Соколовой. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1997. – 175с.
22. Бреддик У. Менеджмент в организации. – М.: Инфра-М, 1997. – 344с.
23. Буркинский Б.В. Эффективность обслуживания производства. – К.: Наукова думка, 1987. – 156с.
24. Бутинець Ф.Ф., Давидюк Т.В., Малюга Н.М., Чижевська Л.В. Бухгалтерський управлінський облік. – Ж.: ПП „Рута”, 2002. – 480с.
25. Бутыркин А.Я. Естественные монополии: теория и проблемы регулирования. — М. : Новый век, 2003. — 152с. — (Экономика современной России). — Библиогр.: с. 139-148.
26. Вааг Л.А. Основные вопросы оценки экономической эффективности производства. – М.: Наука, 1996. – 60с.
27. Вартанов В.А. Экономическая диагностика деятельности предприятия: организация и методология. – М.: Финансы и статистика, 1991. – 78с.
28. Васильченко Н. Г. Современная система управления предприятием: Учеб.-практ. пособие — М. : ЗАО "Бизнес-школа "Интел-Синтез", 2003. — 319с.: рис., табл. — (Библиотека журнала "Управление персоналом"). — Библиогр.: с. 317-319.
29. Венгер В.В. Регулювання діяльності природних монополій: теорія і практика / НАН України; Інститут економіки та прогнозування. — К., 2007. — 204с. — Бібліогр.: с. 189-202.
30. Верион Х.Р. Микроэкономика. Промежуточный уровень. Современный подход: Учебник для вузов / Пер.с англ. под. ред. Н.Л. Фроловой. – М.: ЮНИТИ, 1997. – 767с.
31. Вернер Неллі. Літати нижче // Контракти. – 2006. – № 42(753) – С.5-7.
32. Гаврилишин Б.Д. Дороговкази в майбутнє. До ефективніших суспільств. Доповідь Римскому клубові / Перекл. з англ. Лещенко Л.Л. – К.: Наукова думка, 1990. – 208c.
33. Гаврилишин О.Б. Основні елементи теорії ринкової системи. – К.: Наукова думка, 1992. – 128c.
34. Гайдуцький П.І., Подолєва О.Є. Структура, механізм, функціонування і регулювання ринку. – К.: Видавництво УСГА, 1992. – 40c.
35. Герасимчук В.Г. Розвиток підприємства: діагностика, cтратегiя, ефективність. – К.: Вища школа, 1995. – 267с.
36. Гильде Э.К. Нормативный учет в промышленности. – М.: Финансы, 1976. – 152с.
37. Голов С.Ф. Управленческий бухгалтерский учет. – Киев: СКАРБИ, 1998. – 377с.
38. Голубев И.С., Романов А.Г., Червоный А.А. Эффективность воздушного транспорта. – М.: Транспорт, 1986. – 179с.
39. Голубев И.С., Червонный А.А. Воздушный транспорт: слагаемые эффективности. – М.: Знание, 1981. – 64с.
40. Голубков Е.П. и др. Маркетинг: выбор наилучшего решения. – М.: Экономика, 1993. – 222с.
41. Голубков Е.П. Маркетинг: Словарь-справочник. – М.: Дело, 2000. – 440с.
42. Гончарова Н.П., Перерва П.Г., Яковлев А.И. Новые технологические системы: качество, потребность, эффективность. – К.: Наукова думка, 1989. – 206с.
43. Горбенко О.В. Забезпечення ефективності функціонування підприємств в умовах невизначеності: Дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Національний транспортний ун- т. — К., 2006. — 163, [27]арк. : рис., табл. — Бібліогр.: арк. 152-163.
44. Горемыкин В.А. Экономическая стратегия предприятия: Учеб. пособие. — 3-е изд., испр. и доп. — М. : Альфа-Пресс, 2007. — 540с. — Библиогр.: с. 536-537.
45. Горемыкин В.А., Богомолов А.Ю. Планирование предпринимательской деятельности предприятия. Методическое пособие. – М.: Инфра-М, 1997. – 334с.
46. Господарство України. Статистичні дані. – К.: Держкомстат України, 2005. – 321с.
47. Градов А.П. Экономическая стратегия фирмы. – СПб.: Специальная литература, 1995. – 372с.
48. Грейсон Дж. мл., О’Делл К. Американский менеджмент на пороге ХХІ века / Пер. с англ. – М.: Экономика, 1991. – 319с.
49. Грещак М.Г., Колот В.М., Наливайко А.П., Покропивный С.Ф., Сай В. Н. Экономика предприятия: Учебник / Киевский национальный экономический ун-т / Сергей Федорович Покропивный (общ.ред.). — К.: КНЭУ, 2003. — 606с. : рис.
50. Гринько Т.В. Механізм формування конкурентоспроможності вітчизняних підприємств на міжнародних ринках / Дніпропетровський національний ун-т. — Кривий Ріг : Видавничий дім, 2005. — 324с. — Бібліогр.: с. 271-293.
51. Дамари Р. Финансы и предпринимательство. Финансовые инструменты, используемые западными фирмами для роста и развития организаций / Пер. с англ. – Ярославль: Елень, 1993. – 224с.
52. Джеймс Энджел, Роджер Блекуэл, Пол Миниард. Поведение потребителей. – СпБ.: Питер, 1999. – 759с.
53. Диброва Г.С., Лисин Е.П. Экономика, организация и планирование в гражданской авиации. – М.: Транспорт, 1989. – 225с.
54. Дикань В. Л., Козинець А. С., Чупир В. Є. Діагностика фінансового стану підприємства: навчальний посібник / Українська держ. академія залізничного транспорту. — Х. : УкрДАЗТ, 2007. — 150с.
55. Довідник керівника агентства з продажу авіаперевезень / В.А. Яценко (голов.ред.). — О. : ПЛАСКЕ ЗАТ, 2007. — 288с.: табл.
56. Доманчук Д.П. Підвищення економічної ефективності господарювання в умовах багатоукладної економіки // Економіка АПК. –1995. – № 4. – С.32-36.
57. Друкер Питер Ф. Практика менеджмента / Пер. с анг.: Уч. пос. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2000. – 398с.
58. Економіка України: підсумки перетворень та перспективи зростання. /За ред. В.М. Гейця. – Х.: Форт, 2000. – 432с.
59. Економічна енциклопедія. У трьох томах. Т.1./Редкол. С.В. Мочерний (відп. Ред.) та ін. – К.: Видавничий центр “Академія”, 2000. – 864с.
60. Елагин В.Т. Хозрасчетные отношения в эксплуатационной деятельности ГА. – М.: Воздушный транспорт, 1994. – 232с.
61. Ефимова М.Р., Петрова Е.В., Румянцев В.Н. Общая теория статистики. – М.: ИНФРА-М, 1996. – 416с.
62. Єрмошенко М.М., Горячева К.С., Ашуєв А.М. Економічні та організаційні засади забезпечення фінансової безпеки підприємства: Препр. наук. доп. / Національна академія управління / М.М. Єрмошенко (наук.ред.). — К., 2005. — 77с. : рис. — Авт. зазнач. на звороті тит. арк.. — Библиогр.: с. 75-77.
63. Жерейж Ж.І. Підвищення ефективності якості авіатранспортних послуг: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / Національний авіаційний ун-т. — К., 2002. — 17арк.
64. Загорулько В.М. Особенности развития авиационного транспорта на современном этапе // Проблемы автоматизации и управления. Сб. научн. трудов. Выпуск 4. – К.: НАУ, 2000. – С.28-33.
65. Закон України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" від 16.07.99р № 996-XIV зі змінами та доповненнями. // Бухгалтерия. – 2000. – №47(410). – С.14-17.
66. Закон України "Про затвердження комплексної програми утвердження України як транзитної держави на 2002-2010р." від 07.01.02 № 3022-ІІІ
67. Закон України "Про природні монополії" із змінами та доповненнями, введений в дію Постановою Верховної Ради України від 20.04.2000 № 1682-III.
68. Закон України "Про ратифікацію Договору з відкритого неба" зі змінами та доповненнями, введений в дію Постановою Верховної Ради України від 02.03.00 № 1509-111.
69. Закон України "Про систему оподаткування", введений в дію Постановою Верховної Ради № 1252-ХІІ від 21.06.91 із змінами і доповненнями.
70. Закон України "Про транспорт" від 10.11.94 № 232/94-ВР зі змінами та доповненнями.
71. Закон України "Про ціни та ціноутворення" від 03.12.1990 № 507-ХІІ із змінами та доповненнями.
72. Заява Ради державам, що домовляються з питання зборів за аеронавігаційне обслуговування на маршруті / ІКАО. DOC № 9082/4.
73. Збірник контрактів та нормативних актів. ІНКОТЕРМС. – К.: Сплайн, 2000. – 72с.
74. Ібрагім Абдель Хафіз К.Аль Шаханба. Ефективність сталого розвитку авіапідприємства: Автореф. Дис… канд. екон. наук 08.07.04: / Національний авіаційний ун-т. — К., 2006. — 18арк.
75. Каракоз И.И. Оперативный экономический анализ работы промышленного предприятия. – К.: Изд-во Киевского ун-та, 1965. – 338с.
76. Керівництво з засобів безпеки, які застосовують у зв’язку з воєнною діяльністю, потенційно небезпечною для виробництва польотів повітряних суден / ІКАО. ДОС 9554. – Монреаль: ІКАО, 1995.
77. Керівництво з прогнозування повітряних перевезень / ІКАО. ДОС 8991. – Монреаль: ІКАО, 1995.
78. Керівництво зі зборів за користування аеропортами та аеронавігаційними засобами / ІКАО. ДОС 7100. – Монреаль: ІКАО, 1997.
79. Керівництво щодо економічних аспектів аеронавігаційного обслуговування / ІКАО.Циркуляр №9161-АТ/724. - 3-тє вид. – Монреаль: ІКАО, 1997. – 111с.
80. Коба В.Г. та ін. Економіка транспорту. Навч.посіб. – К.: КДАВТ, КМУЦА, 1999. – 254с.
81. Коба В.Г. Экономическая эффективность «человек-машина» и пути ее повышения. Уч.пособ. – К. Высшая школа, 1989. – 151с.
82. Коба О.В. Стан і перспективи розвитку авіакомпаній України / Проблеми інформатизації та управління: Зб. наук. пр. /Відп.ред. І.А. Жуков. – К.: НАУ, 2002, вип.6. – С.53-56.
83. Коба О.В. Тенденції розвитку авіаційного транспорту України/Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: Зб. наук. пр. /Відп.ред. Ю.Ф.Кулаєв. – К.: НАУ, 2001, вип.6. – С.75-79.
84. Козаченко Г.В., Пономарьов В.П., Ляшенко О.М. Економічна безпека підприємства: сутність та механізм забезпечення: Монографія. – К.: Лібра, 2003. – 280с.
85. Козлюк І.О. Забезпечення економічної безпеки авіаційної галузі. — К. : Книжкове видавництво НАУ, 2005. — 233с. : рис., табл. — Бібліогр.: с. 224-232.
86. Коновалов В. Боливар не вынесет двоих // Весь транспорт. – 2001. – № 3(6). – С.54-55.
87. Косиченко Е.Ф. Коммерческая эффективность эксплуатации предприятий гражданской авиации. – М.: МИИГА, 1998. – 120с.
88. Котлер Ф. Основы маркетинга / Пер. с анг. / Общ.ред и вступ. Ст. Е.М. Пеньковой. – М.: Прогресс, 1990. – 736с.
89. Кравчук Г.В. Фінансово-економічне управління виробничими системами авіакомпаній. — Чернігів, 2007. — 364c. — Бібліогр.: с. 346-362.
90. Кривуца В.Г., Майкова Е.В. Економічні аспекти фізичного та морального старіння техніки керування повітряним рухом // Проблеми інформатизації та управління: Зб. наук. праць: Випуск 5. – К.: НАУ, 2002. – С.140-143.
91. Кудрицька Ж.В. Облік витрат на формування тарифів на аеронавігаційне обслуговування польотів повітряних суден // Проблеми інформатизації та управління: Зб. наук. праць: Випуск 5. – Київ: НАУ, 2002. – С.174-180.
92. Кудрицька Ж.В. Принципи визначення бази формування зборів аеронавігаційного обслуговування // Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: Зб. наук. праць: Випуск 8. – Київ: НАУ, 2002. – С.58-61.
93. Кудрицька Ж.В. Система аеронавігаційних зборів в Україні: на шляху досягнення світових вимог // Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: Зб. наук. праць: Випуск 9. – Київ: НАУ, 2003. – С.26-28.
94. Кудрицька О.В. Основні методи покращення фінансово-економічних показників діяльності авіатранспортних підприємств України // Проблеми інформатизації та управління: Зб. наук. праць: Випуск 5. – К.: НАУ, 2002. – С.25-30.
95. Кужельный Н.В. Бухгалтерский учет и его контрольные функции. – М.: Финансы и статистика, 1985. – 215с.
96. Кулаев Ю.Ф. Итоги и перспективы функционирования транспортного комплекса Украины // Проблеми підвищення інфраструктури: Зб. наук. праць, Випуск 6. – К.: НАУ, 2001. – С.3-8.
97. Кулаев Ю.Ф. Экономика гражданкой авиации Украины. Монография. – К: Феникс, 2004 – 666с.: рис., табл. — Библиогр.: с. 659-666.
98. Кулаев Ю.Ф. Экономическая оценка технических решений и инвестиционных проектов на воздушном транспорте. – К.: КМУГА, 2001. – 27с.
99. Ламбрен Жан-Жак. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива / Пер. с фр. – СПб.: Наука, 1996. – 589с.
100. Лебедев В.И., Макаров Е.В., Овчинников О.А., Саков Г.И. Анализ эффективности и качества работы авиапредприятия. – М.: Транспорт, 1991. – 184с.
101. Лобанов А. Взаимосвязь расходов, объема реализации и прибыли предприятия // Вестник налоговой службы Украины. – 2000. – №24. – С.23-27.
102. Ложачевська О.М. Управління організаційно-економічним розвитком транспортного комплексу регіону: Дис... д-ра екон. наук: 08.07.04 / Національний авіаційний ун-т. — К., 2004. — 342арк. — Бібліогр.: арк. 295-314.
103. Майданчик Б.И., Карпунин М.Г., Любинецкий Я.Г. и др. Анализ и обоснование хозяйственных решений. – М.: Финансы и статистика, 1991. – 194с.
104. Майданчик Е.И. Экономический анализ работы машиностроительных объединений. – М.: Машиностроение, 1979. – 237с.
105. Маркс К. Капитал // Соч. Маркс К., Єнгельс Ф. - 2-е изд. - Т.25: ч.2. - С.368-496.
106. Мармоза А.Т. Теорія статистики. – К.: Ельга, Ніка-Центр, 2003. – 392с.
107. Мельник М.В. Анализ и оценка систем управления на предприятиях. – М.: Финансы и статистика, 1990. – 136с.
108. Мескон М.Х. Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента / Пер.с англ. – М.: Дело, 1992. – 702с.
109. Метеленко Н.Г. Системный подход в управлении производством // Економіка: проблеми теорії та практики: Зб. наук. праць: Випуск 39. – Дніпропетровськ: Наука і освіта, 2000. – С.67-78.
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
50
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
11.10.24
Сучасний документальний театр: новий тип сценічної репрезентації
11.10.24
Вербатім–наративи в контексті сучасної «Нової драми» і документального театру
11.10.24
«Нова драма» в умовах відновлення документалізму в театральній постдраматичній культурі нестабільного типу
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.