У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название ОБЛІК І АУДИТ В УПРАВЛІННІ ПРОДАЖАМИ ТОВАРІВ
Количество страниц 240
ВУЗ КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Год сдачи 2010
Содержание Зміст
ВСТУП..................................................................................................................................3

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОБЛІКУ І АУДИТУ ОПЕРАЦІЙ З ПРОДАЖУ ТОВАРІВ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ……………………………………………......10
1.1. Поняття і сутність процесу продажу як економічної категорії...........................10
1.2. Управління продажами товарів: зміст та функції.................................................22
1.3. Обліково-аналітичне забезпечення управління продажами товарів...................44
Висновки до розділу 1....................................................................................................66

РОЗДІЛ 2. ОБЛІК ПРОЦЕСУ ПРОДАЖУ ТОВАРІВ ДЛЯ ЦІЛЕЙ УПРАВЛІННЯ...69
2.1. Документування в обліку операцій з продажу товарів……………...................69
2.2. Бухгалтерський облік як система інформаційного забезпечення в управлінні
продажами товарів………………...........................................................................79
2.3. Удосконалення обліку для прийняття ефективних рішень в управлінні
продажами товарів.................................................................................................115
Висновки до розділу 2..................................................................................................148

РОЗДІЛ 3. АУДИТ В УПРАВЛІННІ ПРОДАЖАМИ ТОВАРІВ……………………150
3.1. Процедури аудиту операцій з продажу товарів..................................................150
3.2. Внутрішній аудит в управлінні продажами товарів...........................................160
3.3. Моделювання інформаційних потоків обліку для цілей аудиту в управлінні
продажами товарів.................................................................................................173
Висновки до розділу 3..................................................................................................195

Висновки.....................................................................................................................197

Список використаних Джерел........................................................................201

Додатки........................................................................................................................219


ВСТУП

Актуальність теми. Для сучасного періоду розвитку економіки України характерним є суттєве розширення торговельної галузі, де спостерігається посилення конкуренції на ринку товарів, що пропонуються для продажу, ускладнення господарських зв’язків між торговельними підприємствами, їх контрагентами та споживачами, поява ефективних методів активізації продажу товарів. У цих умовах управління господарською діяльністю суб’єктами торговельного сектору вимагає удосконаленого інформаційно-методич­ного забезпечення підтримки управлінських рішень системою бухгалтерського обліку й аудиту.
На базі бухгалтерського обліку будується динамічна модель функціонування об’єкта управління, яка повинна допомогти керівникам підприємства різних рівнів приймати ефективні управлінські рішення з метою планування діяльності, організації процесів та ефективного контролю для отримання максимального прибутку від торговельної діяльності. Тому настала об’єктивна необхідність нового бачення системи обліку в управлінні продажами – облік повинен ставати оперативнішим і одночасно забезпечувати стратегічний розвиток підприємств, орієнтуючись на поточний результат та ефективність у довгостроковому періоді.
Фундаментальні питання обліку й аудиту операцій із продажу товарів на підприємствах роздрібної торгівлі досліджували як вітчизняні науковці – М.Т. Білуха, Ф.Ф. Бутинець, С.Ф. Голов,
Н.М. Грабова, В.П. Завгородній, С.В. Івахненков, Л.Н. Котенко,
Н.В. Манжос, Л.В. Нападовська, В.С. Рудницький, В.В. Сопко,
Н.М. Ткаченко, так і зарубіжні – І.В. Аверчев, В.В. Бурцев, Р. Додж, В.Е. Керімов, Н.А. Новоселова, Я.В. Соколов, А. Прайснер, М.Ф. Ван Бреда, Дж.К. Робертсон, Ч.Т. Хорнгрен.
Визнаючи значний внесок цих учених, слід зазначити, що сучасні ринкові відносини ставлять нові завдання щодо вирішення проблем обліку операцій із продажу товарів, тоді як існуючим дослідженням характерний класичний підхід до розкриття цього питання. Аналіз літератури засвідчив відсутність достатньо повного розкриття всіх аспектів обліку операцій із продажу товарів у системі управління торговельного підприємства, відповідно, проблеми належного аналітичного забезпечення прийняття управлінських рішень із метою підвищення їх обґрунтованості та ефективності не отримали вичерпного вирішення.
Актуальність обраної теми та необхідність удосконалення обліку й аудиту операцій із продажу товарів відповідно до потреб сьогодення зумовили спрямованість дисертаційного дослідження та його завдання.
Зв’язок дисертаційної роботи з науковими програмами, планами, темами. Дисертацію виконано відповідно до плану науково-дослідних робіт Київського національного торговельно-економічного університету як складову держбюджетної теми “Розробка концепції управлінського обліку в системі управління підприємницькою діяльністю” (номер державної реєстрації 0105U000764). Роль автора у виконанні науково-дослідних робіт полягає в дослідженні та обґрунтуванні проблем обліку в управлінні продажами товарів, розробленні пропозицій щодо вдосконалення методики обліку та аудиту, а також рекомендації щодо їх впровадження.
Мета і завдання дослідження. Метою дисертаційного дослідження є теоретичне й методичне обґрунтування положень та розроблення практичних рекомендацій щодо вдосконалення методики обліку й аудиту операцій із продажу товарів, ураховуючи сучасні вимоги ринку щодо інформаційного забезпечення управління продажами товарів торговельних підприємств.
Досягнення мети обумовило вирішення таких завдань:
уточнити понятійний апарат та складові управління продажами товарів;
удосконалити класифікацію інформації про продаж товарів з метою зведення в єдину систему інформаційних потоків обліку для прийняття ефективних рішень в управлінні продажами товарів;
визначити основні завдання бухгалтерського обліку та аудиту щодо підготовки інформаційного забезпечення управління продажами товарів та обґрунтувати напрями вдосконалення методики обліку й аудиту операцій із продажу товарів;
удосконалити документування обліку та аудиту операцій із продажу товарів для цілей ефективного управління;
розробити методику підготовки обліково-аналітичного забезпечення управління продажами товарів і оцінити її значення для прийняття управлінських рішень у процесі продажу;
обґрунтувати вибір альтернативних методик та адаптивних математичних моделей для оцінювання та прогнозування результативних показників діяльності підприємства;
надати пропозиції щодо організації та методики функціонування внутрішнього аудиту як важливої функції управління продажами товарів.
Об’єкт дослідження – операції з продажу товарів на підприємствах роздрібної торгівлі.
Предметом дисертаційного дослідження є комплекс теоретичних, методичних і практичних питань обліку та аудиту операцій із продажу товарів у системі управління торговельного підприємства.
Методи дослідження. Теоретичною основою дослідження є наукові праці вітчизняних і зарубіжних учених щодо обліку та аудиту операцій із продажу товарів. У дисертаційній роботі використано системний підхід як один із методів економічного дослідження, що дозволяє розглядати продаж, з одного боку, як сукупність утворюючих його елементів, а з іншого – як частину єдиної системи управління підприємством. За допомогою статистичного обстеження та опитування проведено оцінку стану організації й ведення бухгалтерського обліку операцій із продажу товарів та зроблено висновки щодо основних тенденцій торговельної діяльності України.
У процесі дисертаційного дослідження використовувалися наукові методи, засновані на діалектичному пізнанні та базових положеннях вітчизняної та зарубіжної економічної науки в галузі статистики, бухгалтерського обліку, економічного аналізу, організації та управління продажем товарів торговельних підприємств, економетрії, математичного моделювання, інформаційних систем. При дослідженні теоретичних аспектів обліку операцій із продажу товарів застосовувалися методи індукції та дедукції (для визначення інформаційного масиву обліку в управлінні продажами товарів), теоретичного узагальнення та порівняння (для розкриття сутності понять „продаж”, „управління продажами”, „аналітичні процедури”).
Наукова новизна дослідження полягає в теоретико-методичному обґрунтуванні та вирішенні комплексу питань, пов'язаних із удосконаленням обліку та аудиту в управлінні продажами товарів.
Одержані під час дослідження наукові результати визначаються такими основними положеннями:
уперше:
запропоновано систему збалансованих показників в управлінні продажами товарів підприємств роздрібної торгівлі та методики прогнозування результатів від продажу товарів із застосуванням активізаційних заходів, що є інформаційним джерелом для прийняття управлінських рішень;
розроблено форми первинних документів і регістрів для обліку та робочих і зведених документів для аудиту операцій із продажу товарів, які надають аналітичні дані, необхідні для прийняття управлінських рішень щодо продажу товарів, та підвищують оперативність та ефективність контролю;
удосконалено:
класифікацію інформації про продаж товарів, яка згруповує в єдину систему інформаційні потоки обліку операцій із продажу товарів для прийняття ефективних управлінських рішень;
класифікацію управлінських рішень щодо продажу товарів із урахуванням ключових моментів управління продажами та визна­ченням джерел обліково-аналітичного забезпечення;
класифікацію аналітичних процедур в аудиті торговельних підприємств;
методику аудиту операцій із продажу товарів із визна­ченням джерел дослідження інформації, методичних прийомів, які забезпечують комплексне дослідження цих операцій, із метою ефективного управління;
дістало подальший розвиток:
економіко-правове тлумачення поняття „продаж”, що враховує особливості діяльності торговельного підприємства і забезпечує правильне відображення їх в обліку;
обліково-аналітичне забезпечення управління продажами товарів шляхом введення рахунків третього порядку;
моделювання інформаційних потоків обліку в аудиті операцій із продажу товарів як інструмент ефективного управління.
Практичне значення одержаних результатів полягає в розробленні рекомендацій, спрямованих на удосконалення бухгалтерського обліку та аудиту операцій із продажу товарів підприємств роздрібної торгівлі. У дисертаційному дослідженні запропоновано класифікацію інформації щодо продажу товарів, яка згруповує в єдину систему інформаційні потоки обліку в управлінні продажами та обґрунтовує практичну значимість розробленої карти системи збалансованих показників. Удосконалено класифікацію управлінських рішень, за визначеними напрямами якої запропоновано методики обліково-аналітичного забезпечення для прийняття управлінських рішень щодо продажу товарів. Розроблено форми первинних документів та регістрів обліку операцій із продажу товарів, форми робочих та звітних документів аудиту. Удосконалено класифікацію аналітичних процедур аудиту торговельних підприємств та обґрунтовано необхідність застосування їх на кожній стадії аудиту.
Методичні розробки й рекомендації за результатами проведеного дослідження впроваджені в практичну діяльність підприємств роздрібної торгівлі. Зокрема, запропоновану збалансовану систему показників в управлінні продажами товарів та документальне оформлення для її використання впроваджено ТОВ “Сервіс АВЕ” (довідка № 32-1107 від 28.08.2007 р.); пропозиції щодо вдосконалення аналітичного обліку операцій із продажу товарів із застосуванням активізаційних заходів використовуються ТОВ “Фламенко” (довідка № 48 від 15.11.2006 р.); методики прогнозування результатів від продажу товарів із застосуванням активізаційних заходів впроваджено ТОВ “ОПТИС Лтд” (довідка № 32 від 05.09.2007 р.); запропоноване документальне забезпечення бухгалтерського обліку та внутрішнього аудиту операцій із продажу товарів застосовує у своїй діяльності ТОВ “ТД “Шинний Союз” (довідка № 211-22 від 12.09.2007 р.).
Окремі положення проведеного дослідження використовуються в навчальному процесі Київського національного торговельно-еконо­мічного університету на кафедрі бухгалтерського обліку при викла­данні дисциплін „Бухгалтерський облік” та „Управлінський облік”.
Особистий внесок здобувача. Дисертаційна робота є самостійно виконаним науковим дослідженням. Обсяг і зміст особистого внеску в наукових працях, опублікованих у співав­тор­стві, наведено у списку. З наукових праць, опублікованих у співавторстві, у дисертаційній роботі використано лише ті ідеї й положення, які отримані автором особисто. У роботі [3], зокрема, наведено пропозиції із удосконалення обліку операцій при розпродажу товарів; проведено дослідження та виявлено особливості обліку операцій із продажу товарів за різними методами продажу [11]; у роботі [19] розроблено модель обігу облікової інформації в процесі прийняття та реалізації рішень в управлінні діяльністю торговельних підприємств, запропоновано класифікацію управ­лінських рішень та методику формування інформації в управлін­ському обліку із продажу товарів для прийняття таких рішень.
Апробація результатів дисертації. Основні результати дослідження, викладені в дисертації, пройшли апробацію шляхом обговорення і дістали схвальну оцінку науковців на конференціях: “Формування ринкової економіки в Україні”, м. Львів (25-26 березня 2005 р.); “Концепція розвитку бухгалтерського обліку, аналізу і аудиту в умовах міжнародної інтеграції”, м. Київ (20-22 квітня 2005 р.); “Методика обліку, аналізу і аудиту в контексті світової та вітчизняної практики їх вдосконалення” м. Київ (27-28 квітня 2005 р.); на міжнародних науково-практичних конференціях: „Розвиток наукових досліджень 2005”, м. Полтава (7-9 листопада 2005 р.), „Wykstalcenie I nauka bez granic – 2005”, Przemysl (19-27 грудня 2005 р.) та „Розвиток системи обліку, аналізу та аудиту в Україні: традиції, проблеми, перспективи”, м. Київ (28 березня 2006 р.); на всеукраїнських науково-практичних конференціях „Пріоритети економічного розвитку України: історія та сьогодення”, м. Вінниця (10-11 квітня 2007 р.); „Соціально-економічні, політичні та культурні оцінки і прогнози на рубежі двох тисячоліть”, м. Тернопіль (17 квітня 2007 р.); на засіданнях круглих столів: „Управлінський облік: наукові аспекти, практика та методика викладання”, м. Київ (20 квітня 2007 р.); „Особливості соціально-економічного розвитку України і регіонів”, м. Запоріжжя (20 травня 2007 р.); „Розвиток інноваційної культури суспільства: проблеми та перспективи”, м. Сімферополь (1 червня 2007 р.); „Проблеми та шляхи вдосконалення економічного механізму підприємницької діяльності в умовах глобалізації”, м. Ужгород (3-6 жовтня 2007 р.).
Публікації. За результатами дисертаційного дослідження опубліковано 20 наукових праць загальним обсягом 9,02 др. арк., із них 13 – у наукових фахових виданнях (4,74 др. арк.), 7 – в інших виданнях (4,28 др. арк.).
Структура та обсяг дисертаційної роботи. Дисертаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних літературних джерел, який нараховує 220 найменувань, на 18 сторінках та 24 додатків на 33 сторінках. Загальний обсяг дисертації становить 200 сторінок друкованого тексту та містить 40 рисунків, 31 таблицю на 27 сторінках.
Список литературы Висновки

Проведене в дисертаційній роботі комплексне дослідження обліку та аудиту в управлінні продажами товарів дозволили сформулювати ряд висновків теоретичного, методичного та науково-практичного змісту, які вирішують основні завдання відповідно до поставленої мети, а саме:
1.Проведено дослідження використовуваних у бухгалтерському обліку термінів „продаж”, „реалізація”, „збут”. Це дозволило виявити відмінності та уточнити зміст поняття „продаж”. З’ясовано, що продаж (процес реалізації) доцільно трактувати як тристоронній процес доведення товару до споживача, в якому в момент продажу, по-перше, передаються права власності на об'єкт продажу від продавця до покупця й визнається очікуване надходження економічних вигод – виручка, по-друге, визнаються витрати, і, по-третє, здійснюється зіставлення доходів і витрат, що дає можливість визначити фінансовий результат від продажу – прибуток, збиток або беззбитковість.
2. Сформульовано висновки про основні тенденції торговельної діяльності підприємств роздрібної торгівлі України за результатами аналізу обороту роздрібної торгівлі (на основі матеріалів органів державної статистики, даних державних податкових органів та матеріалів спеціалізованих періодичних видань), та виявлено:
значне зростання показників товарообороту торговельної галузі;
посилення конкуренції на ринку товарів;
ускладнення господарських зв’язків між торговельними підприємствами та їх контрагентами;
поява ефективних методів активізації продажу товарів;
створення значної кількості розгалужених торговельних мереж, що обумовило необхідність дослідження економічних аспектів та сучасних проблем продажу товарів споживачам як основної функції торгівлі, з метою ефективного управління.
3. Визначено, що з позиції системного підходу до управління, де об'єктом є процес продажу, управління продажами товарів являє собою цілеспрямовану структуру, в якій поставлені перед персоналом цілі і виконані ним за допомогою матеріального та інформаційного потенціалу дії для досягнення цих цілей над об'єктами системи. При цьому бухгалтерський облік є основним інформаційним джерелом при прийнятті управлінських рішень.
Системний підхід у дисертації розглядається як один із методів економічного дослідження, це дозволяє представити процес продажу, з одного боку, як сукупність елементів, що його утворюють, а з іншого – як частину єдиної системи управління підприємством.
4. Удосконалено класифікацію інформації про управління продажами товарів, яка являє собою визначену кількість ознак, що задовольняють висунуті до них вимоги. Обґрунтовано доцільність запропонованої класифікації у зв’язку з відсутністю системних підходів до вивчення продажу як об'єкта бухгалтерського обліку в необхідному для сьогодення вигляді. Формування подібної інформації можна здійснити в системі синтетичного обліку.
5. Уточнено поняття „документооборот” та запропоновано форми первинних документів та регістрів обліку з метою підвищення оперативності обліку операцій із продажу товарів, ураховуючи застосування заходів активізації на торговельному підприємстві. Створення нових облікових форм веде до змін чи доповнень графіка документообороту, графік запропоновано зробити складовою наказу про облікову політику.
6. Удосконалено обліково-аналітичне забезпечення управління продажами товарів за основними видами операцій шляхом введення рахунків третього порядку до рахунків ”Дохід від продажу товарів” та „Вирахування з доходу” та запропоновано аналітичні рахунки для обліку операцій з продажу товарів з урахуванням активізаційних заходів.
Виділення синтетичних та аналітичних рахунків покликано стати ефективним інформаційним джерелом для прийняття управ­лінських рішень щодо продажу товарів.
7. Визначено етапи прийняття управлінського рішення та запропоновано класифікацію управлінських рішень, які займають центральне місце в управлінні продажами товарів.
З’ясовано, що при прогнозуванні управлінських рішень, які спрямовані на активізацію продажів та отримання максимального доходу, необхідно спрогнозувати проміжні результати за такими підцілями:
максимальний рівень товарообігу найбільш прибуткових груп товарів;
найпривабливіша асортиментна політика;
встановлення найбільш оптимальної ціни та визначення допустимої нижньої межі ціни для застосування системи стимулювання продажу товарів, що в бухгалтерському обліку виявляється у відображенні результату від застосування різноманітних методів зниження ціни;
вибір найефективніших додаткових послуг, що надаються покупцям магазином;
управління якістю товарів, які пропонуються для продажу торговельними підприємствами. За визначеними підцілями запропоновано відповідні методики прогнозування як ефективний засіб інформаційного забезпечення управління продажами товарів.
8. Запропоновано, шляхом адаптації концепції, розробленої західними вченими, до підприємств роздрібної торгівлі, систему збалансованих показників продажу товарів, яка являє собою взаємопов’язані показники стратегічного й оперативного рівнів управління.
Розроблено карту результатів застосування збалансованої системи показників в управлінні продажами товарів.
Визначено такі ключові показники ефективності роботи торговельного підприємства для забезпечення виконання планових показників по товарообороту:
коефіцієнт обслуговування відвідувачів, або коефіцієнт конверсії;
коефіцієнт „чеки-товари”.
Застосування збалансованої системи показників покликано підтримувати стратегічні рішення на оперативному рівні та інформу­вати про відповідні актуальні способи досягнення поставленої мети в управлінні продажами товарів.
9. Визначено основні елементи, документальне забезпечення та роль внутрішнього аудиту в управлінні продажами товарів. Запропонована модель внутрішнього аудиту операцій з продажу товарів із позицій системного підходу розкриває його сутність. Це дозволяє визначити потоки й обсяги облікової інформації, найбільш завантажені збором і обробленням даних точки контролю.
10.Уточнено сутність аудиторських процедур та удосконалено їх класифікацію шляхом систематизації інструментарію аудиту, представленого в нормативно-правових актах та розширеного додатковими ознаками класифікації з огляду на можливість їх застосування при проведенні аудиту на торговельних підприємствах.
Обґрунтовано необхідність використання аналітичних процедур на всіх стадіях аудиту операцій із продажу товарів у системі управління господарськими процесами торговельного підприємства, а також визначено передумови розширення їх можливостей.
11.Побудовано прогнозну модель за факторами впливу на дохід від продажу товарів за допомогою регресійного моделювання. Метою використання цієї моделі є надання допомоги керівництву підприємства роздрібної торгівлі у прийняття управлінських рішень, а також під час аудиту, коли доводиться аналізувати облікові дані торговельного підприємства з численними об'єктивними і суб'єктивними особливостями діяльності та організації обліку.


СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1.Аверчев И.В. Управленческий учет и отчетность. Постановка и внедрение/ И. Аверчев. –Москва: Вершина, 2007. – 512с.:ил.
2.Алборов Р. А. Бухгалтерский управленческий учет (теория и практика). Издательство: Дело И Сервис. - 2005 г. - c. 224.
3.Александер Д., Бритон А., Йориссен А. МСФО: от теории к практике. – М.: Вершина, 2005.
4.Андрушків Б.М., Кузьмин О.Є. Основи менеджменту. – Львів: Світ, 1995. – 295 с.
5.Антонова О. Понятие «выручка» в новых стандартах бухгалтерского учёта. //Фондовый рынок. - 2000. - № 32. С. 22-24.
6.Аренс А., Лоббек Дж. Аудит: Пер. с англ.-М.: Финансы и статистика, 1995.-560с.
7.Аудит. Застосування міжнародних стандартів аудиту в аудиторській практиці України: Навч. посібник / Аудиторська палата України, Спілка аудиторів України та інш: За заг. ред. І.І. Пилипенка.- К., 2005. - 169 с.
8.Байдик О. Облік знижок у роздрібній торгівлі. // „Галицькі контракти –Дебет-Кредит” – 2003р., №10. – С.10-11.
9.Баркан Д.И. Управление сбытом: Уч. пособ. – СПб.: Издательство СПб университета, 2003. – 343 с.
10.Батищев В. Отдельные вопросы бухгалтерского учёта торговой деятельности в стандартах и комментариях.// Бизнес. Бухгалтерия. - 2000. - 3 апреля.
11.Білуха М.Т. Теорія бухгалтерського обліку: Підручник.: 2000. - 692с.
12.Білуха М.Т. Фінансовий контроль: теорія, ревізія, аудит: Підручник. – К.: Українська академія оригінальних ідей. – 2005. – 888 с.:іл..
13.Белов А.Н., Белов В.Н. Кореспонденция и делопроизводство: Учебник для техникумов. – 3-е изд., испр. и доп.- М.:Легпромбитиздат. 1988.- 160с.
14.Бернстайн Л.А. Анализ финансовой отчетности: Пер. с англ. / Научн. Ред. перевода чл.- корр. РАН И.И. Елисеева., Гл. Ред. серии проф. Я. В. Соколов. - М.: Финансы и статистика, 1996. – С.44.
15.Бєлогуров В.П. Основи управління: Навч. посіб. – Х.: Консул, 2003р.
16.Бизнес: Оксфордский толковый словарь: Англо-русский / И.М. Осадчая (общ. ред.). – М.: Прогресс, 1995. – 752 с.
17.Бланк И.А. Торговый менеджмент. – 2-е изд., перераб. и доп. – К.: Эльга, Ника-Центр, 2004. - С.160.
18.Бодюк А.В. Методологічні та нормативно-правові аспекти аудиту підприємницької діяльності: Монографія. – К.: Кондор, 2005. – 356с.
19.Болт Д. Практическое руководство по управлению сбытом: Пер. с англ. – М.: МТ-Пресс, 2001. – 268 с.
20.Большой бухгалтерский словарь / ред. Азрилияна Е.М. М.: Приор, 1999. – 1245 с.
21.Бондаренко Н.О., Понікаров В.Д., Попова С.М. Аудит суб`єктів підприємницької діяльності: Навчальний посібник. – Київ: Центр навчальної літератури, 2004. – 300с.
22.Брігхем Є.Ф. Основи фінансового менеджменту. Підручник / Пер. з англ. – К.: Молодь, 1997. – 1000 с.
23.Браун К. Практическое пособие по стимулированию сбыта: Пер. С англ. – М.: Консалтинговая группа „Имидж - Контакт”; Инфра-М, 2003. – Х, 382 С. – (Серия „Современные консалтинговые технологии”)
24.Браун К. Сбалансированная система показателей: на маршруте внедрения / Марк Грем Браун; Пер. С англ. –М.: Альпина Бизнес Букс, 2005. – 226с.
25.Бузукова Е.А. Ассортимент розничного магазина: методы анализа и практические советы – СПб.: Питер, 2007.
26.Бурцев В.В. Внутренний корпоративный контроль // Аудит. – 2005. – № 1. – С.6-11
27.Бутинець Т.А. Документування господарських операцій: теорія, методологія, комп'ютеризація. Наукове видання. - Житомир: ЖІТІ, 1999. - 412с.
28.Бутинець Ф.Ф. Аудит: стан і тенденції розвитку в Україні та в світі / Ф.Ф.Бутинець, Н.І. Малюга, Н.І. Петренко: За ред Ф.Ф. Бутинця: ЖДТУ – Житомир, 2004. – 563 с.
29.Бутинець Ф. Ф. Теорія бухгалтерського обліку: Підручник. - Житомир: ЖІТІ, 2000. - 640 с.
30.Бухгалтерский словарь / К.С. Азизян (сост.). – 2-е изд. – М.: Финансы и статистика, 1996. – 208 с.
31.Венделин А.Г. Процесс принятия решения. - Т.: Валгус, 1973. - 216 с.
32.Внутрішній аудит: Монографія / В.С. Рудницький, І.Д. Лазаришина, Г.М.Шеремета, В.О.Хомедюк, УДУВГ і П. – Рівне, 2003. – 163 с.
33.Галушка И. Управление экономикой: Пер. со словац. – М.: Политиздат, 1985. – 222с.
34.Гершун А., Горский М. Технологии сбалансированного управления. – М.: Олимп-Бизнес, 2005. – 560 с.
35.Глухов В.В. Основи менеджменту. – СПб.: Спеціальна література, 1995р.
36.Голов С.Ф. Управлінський облік. Підручник. – К.: Лібра, 2003. – 704с.
37.Голубенко В. Дисконтні картки в обліку//„Бухгалтерія”–2004р., №22(593). – С.53-57.
38.Голубенко В. Продаж товарів і послуг за дисконтними картками // „ Податки та бухгалтерський облік ” – 2003р., №55(613). – с.46-50.
39.Грабова Н.М. та ін. Бухгалтерський облік у торгівлі: Навч. посібн. Для студ. вищ. навч. закл./ Н.М. Грабова, В.М. Добровський; За ред. М.В. Кужельного. – К.: А.С.К., 2004. – (Економічна освіта). – 800 с.
40.Господарський кодекс України: Прийнятий Верховною Радою України. // Бухгалтерія. – 2004. - №3.
41.Гуйда Л. Як правильно налагодити документообіг на підприємстві. // Дебет-Кредит. - 2000. - №41. - с.26-33.
42.Гуляев Н.С., Ветрова Л.Н. Основные модели бухгалтерского учёта и анализа в зарубежных странах: Учебное пособие.– М.: КНОРУС, 2004.- 144с.
43.Датар Ш., Фостер Дж., Хорнгрен Ч. Управленческий учет, 10-е издание. Изд-во: Питер. - 2005 г. - c. 1008.
44.Дейян А. Стимулирование сбыта и реклама на месте продажи / Пер. с фр. А.В. Мигачева: Общ. ред. В.С. Загашвили. – М.: Прогресс, 1994. – 190 с
45.Додж Р. Краткое руководство по стандартам и нормам аудита: Пер. С англ; предисловие С. А. Стукова. – М.: Финансы и статистика; ЮНИТИ, 1992.- 240 с.: ил. (Аудит: теория и практика).
46.Дорош Н.І. Аудит: методологія і організація. — К.: Товариство „Знання” КОО, 2001. — 402с.
47.Друри К. Введение в управленческий и производственный учет. –М.: Аудит, ЮНИТИ, 1998.
48.Друкер П. Практика менеджмента. – М., СПб., К.: Вильямс, 2003.
49.Дяків Р.С. Енциклопедія бізнесмена, економіста, менеджера / За ред. Дяківа Р.С. – К.: Міжнародна економічна фундація, 2000. – 704 с.
50.Завадський Й.С. Менеджмент. Т 1. – К.: Видавництво Європейського університету, 2002. - 540 с.
51.Завадський Й.С. Менеджмент. Т 2. – К.: Видавництво Європейського університету, 2002. - 640 с.
52.Завгородній В.П. Автоматизація бухгалтерського обліку, контролю, аналізу та аудиту. – К.:А.С.К., 1998. -768 с.
53.Завъялов П.С., Демидов В.Е. Формула успеха: Маркетинг. – М.: Международные отношения., 1991. – 416 с.
54.Закон України „Про аудиторську діяльність” введений в дію Постановою ВР № 3126-ХІІ від 22.04.1993р.
55.Зачем нужен внутренний аудит ? // www.telenor.com/ukraine /news/_docs /letter_to_altimo_29mar2007_ukr.pdf
56.Зефирова Ю. Битва за лояльность // „Маркетинг в России и за рубежом” – 2003р., №4(36). – С.120-124.
57.Зоріна О. А. Проблеми переходу роздрібних торговельних підприємств на міжнародні стандарти обліку. // Розвиток науки про бухгалтерський облік. Збірник тез та текстів виступів на науковій конференції. Частина 1. - Житомир: ЖІТІ. - 2000. - 252 с.
58.Елисеева И.И., Терехов А.А. Статистические методи в аудите. – М.: Финансы и статистика, 1998. – 176 с.: ил.
59.Емельянов А.А. и др. Имитационное моделирование экономических процессов: Учебное пособие / А.А. Емельянов, Е.А. Власова, Р.В. Дума: Под ред. А.А. Емельянова. – М.: Финансы и статистика, 2002. – 368 с.
60.Інструкція з бухгалтерського обліку податку на додану вартість: Затверджено наказом Міністерства фінансів України від 01.07.1997 р. №141. // Бухгалтерія. Збірник систематизованого законодавства. Випуск 7. – липень 2006 р.
61.Інструкція по інвентаризації основних засобів, нематеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів і документів та розрахунків: Затверджено наказом Міністерства фінансів України від 11.08.1994 р. №69. // Бухгалтерія. -2004. - № 38.
62.Інструкція про застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов’язань і господарських операцій підприємств і організацій: Затверджено наказом Міністерства фінансів України від 30.11.1999 р. № 291// Все про бухгалтерський облік. - 2005. - № 27. - С. 6-63.
63.Інструкція про облік роздрібного товарообороту і товарних запасів: Затверджено наказом Міністерства статистики України від 28.12.1996 р. №389. // Галицькі Контракти. - 1997. - № 31.
64.Інструкція про порядок позначення роздрібних цін на товари народного споживання в підприємствах роздрібної торгівлі та громадського харчування: Затверджено наказом Міністерства зовнішніх економічних зв’язків і торгівлі України від 04.01.1997 р. №2. // Баланс. - 1997. № 8.
65.Інструкція про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення та товарів народного споживання за кількістю: Постанова Держарбітража при Раді міністрів СССР від 15.06.1965 р. № П-6// Бухгалтерія. -2003. – Випуск 2.
66.Інструкція про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення та товарів народного споживання за якістю: Постанова Держарбітража при Раді міністрів СССР від 25.04.1966 р. № П-7// Бухгалтерія. -2003. – Випуск 2.
67.Інструкція щодо заповнення форми державного статистичного спостереження № 3-торг "Звіт про продаж і запаси товарів у торговій мережі та мережі ресторанного господарства” зареєстровано Міністерством юстиції України 29 серпня 2005 р. № 941/11221
68.Івахненков С.В. Проблеми моделювання в бухгалтерському обліку. // Регіональні перспективи. 2001. №2-3 (15-16), с. 48-51.
69.Игумнов Б., Янке К. Реализация системной методологии управления для предприятий. Монография. – Хмельницкий, НВП „ Еврика”ТОВ, 2002. – 280 с.
70.Кавторєва Я. Документообіг: організація та ведення. - 4-е вид, перероб. і доп. - X.: Фактор, 2003. - 184с.
71.Карасева М. Н., Кизилов А. Н. Бухгалтерский управленческий учет. Издательство: ЭКСМО. - 2006 г. - c. 320.
72.Керімов В.Э. Управленческий учет:Учебник: изм. И доп. – М.:Издательско-торговая корпорация „Дашков и К”, 2003. – 416 с.
73.Книга директора магазина. 2-е издание, улучшеное и дополненое / Под. Ред. С.В. Сысоевой. – СПб: Питер, 2007. – 368с.: ил.
74.Кондратьєва А.Ф. Теорія бухгалтерського обліку: Підручник для студ. фак. „Бізнес-управління" за спец. „Економіка підприємства" / Нар. укр. акад..; Автори: А.Ф. Кондратьєва та ін. - Харьків: Фоліо, 2002.-271 с.
75.Колпаков В.М. Теория и практика принятия управленческих решений: Учеб. пособие. – К.: МАУП, 2000. – 256 с.
76.Конституція України: Прийнята на п’ятій сесії Верховної Ради України 28.06.1996 р. - К.: Преса України, 1997. - 80 с.
77.Котенко Л.Н., Манжос Н.В. Бухгалтерский учет в предприятиях торговли и питания. – Х.: студцентр, 2003. – С.571-575.
78.Котлер Ф. Маркетинг Менеджмент / Пер. с англ. под ред. А. Волковой, Ю. Каптуревского. – СПб.: Питер, 2002.- 554 с.
79.Костюк П.А. Словарь бухгалтера. – 3-е изд., перераб и доп. – Мн.: Высшая школа, 1997. – 240 с.
80.Крысенко Т.В. Торговля: организация, налоговый и бухгалтерский учет: Практическое пособие / Крысенко Т.В., Шингур И.М. – К.: Редакция газеты „Бухгалтерия. Налоги. Бизнес”, 2002. – 240 с.
81.Кузьминский А., Кужельный Н., Петрик Е. и др. Аудит: Практическое пособие/ Под. ред. А.Кузьминского. - К.: „Учетинформ”, 1996. - 283 с.
82.Кукукина И. Г. Управленческий учет. Издательство: Финансы и статистика. - 2004 г. - c. 400.
83.Кулаковська Л.П., Піча Ю.В. Основи аудиту: навчальний посібник для студентів вищих закладів освіти. – К.: „Каравелла”; Львів: „Новий світ-2000”, 2002. – 504 с.
84.Ланкастер Дж. Организация сбыта / Д.Ланкастер, Д.Джоббер, Л.В.Измайлова, В.В.Козлов (пер. с англ.). – Минск: Амалфея, 2003.–379 с.
85.Лафта Дж.К. Управленческие решения: Учебное пособие. – М.: Центр экономики и маркетинга, 2002. – 304 с.
86.Лист Державного казначейства України від 12.05.2004 р. №07—04/959-3875/Про порядок відображення фактичних нестач грошових, валютних, матеріальних та інших цінностей// Бухгалтерія. -2004. - № 38.
87.Лист Державного комітету з питань розвитку підприємництва від 16.10.1998 р. №17-02/10//Бухгалтерія. – 2000. - № 47.
88.Лист Державного комітету з питань регуляторної політики і підприємництва від 10.05.2000 р. №17/3-31-1055//Бухгалтерія. – 2000. - № 47.
89.Лист Міністерства юстиції України від 07.06.2000 р. №33-32-874//Бухгалтерія. – 2000. - № 47.
90.Лист Державного комітету статистики від 18.05.2000 р. №08-01-8/47//Бухгалтерія. – 2000. - № 47.
91.Лотов А.В. Введение в экономико-математическое моделирование: Учеб. Пособие для инж. – экон. спец. вузов / Под. ред. Н.Н. Моисеева. – М.: Наука, 1984. – 392 с.
92.Лузин А.Л., Деркач М.А. Бухгалтерский учет в условиях автоматизированных систем управления. – Свердловск: Уральский государственный университет им. А.М. Горького, 1977.
93.Мазаракі А.А. та ін. Економіка торговельного підприємства. Підручник для вузів. (Під ред. проф. Н.М. Ушакової) – К. „Хрещатик”, 1999. - С.93.
94.Макарова Н.В., Николайчук Г.С, Титова Ю.Ф. Компьютерное делопроизводство: Учебню курс. - СПб.: Питер, 2002. - 416 с.: ил.
95.Марин В. Учёт и налогообложение в торговле. //Бухгалтерский учёт.- 2000. -№ 7. С. 63-68.
96.Масааки Имаи. Кайдзен: ключ к успеху японских компаний. Пер. С англ.– М.: Альпина Бизнес Букс Серия „Модели менеджмента ведущих корпораций”, 2004. -274с.
97.Маркетинг. Энциклопедия./Под. ред.М. Бейкера. – СПб.: Питер, 2002р.
98.Маркетинг: Энциклопедия / Н.Качанова и др. (пер. с англ.); М.Д.Байкер (ред.). – СПб.: Питер, 2002. – 1198 с.
99.Мескон М., Альберт М., Хедоурі Ф. Основи менеджменту. – М.:Справа, 1992р.
100.Мэтьюс М.Р., Перера М.Х.Б. Теория бухгалтерского учета: Учебник / Пер. с англ. Под ред. Я.В. Соколова, И.А. Смирновой. – М.: Аудит, ЮНИТИ, 1999. – 663 с.
101.Міжнародні стандарти аудиту, надання впевненості та етики: Видання 2004 року. / Пер. з англ. мови О.В.Селезньов, О.Л.Ольховікова, О.В.Гик, Т.Ц.Шарашидзе, Л.Й. Юрківська, С.О. Куліков. – К.: ТОВ „ІАМЦ АУ „СТАТУС”, 2004. – 1028 с.
102.Мних Є.В. Організаційні аспекти аудиторської діяльності. // Матеріали республіканської науково-практичної конференції “Аудиторська діяльність в умовах становлення нових економічних відносин в Україні.” – Львів, Коопосвіта, ЛКА, 1995. – C. 3-4
103.Нападовська Л.В.Управлінський облік: Монографія. – Дніпропетровськ: Наука і освіта, 2000. – 356 с.
104.Нападовська Л. В. Внутрішньо-господарський контроль в ринковій економіці. – Д.: Наука і освіта, 2000. – 223 с.
105.Національні нормативи аудиту. Кодекс професійної етики аудиторів України. Аудиторська палата України. - К., 1999. - 274 с.
106.Нефьодов А. Карти на стіл // „Галицькі контракти–Дебет-Кредит” – 2003р., №5. – С.20-24.
107.Нидлз Б. Е., Грэй С. Дж. Финансовый учет. Глобальный подход. Изд-во: Волтерс Клувер. - 2006 г. - c. 594.
108.Николаева С.В., Шебек С.В. Корпоративные стандарты: от концепции до инструкции. – М.: Книжный мир, 2003.
109.Николайчук Г.С, Макарова Н.В., Титова Ю.Ф. Компьютерное делопроизводство: Ученій курс. - СПб.: Питер, 2002. - 416 с: ил.
110.Новоселова Н.А. Учет и контроль в розничном магазине. – СПб.: Питер, 2007. – 192с.: ил. – (Серия ”Совет директоров”).
111.Оксфордский толковый словарь: Англо-русский / И.М. Осадчая (общ. ред.). – М.: Прогресс, 1995. – 752 с.
112. Облік, аналіз і аудит: Навч. посібник для студ. екон. спец. усіх форм навч. / Т.М. Сєрікова, В.Д. Понікаров, Є.П.Кожанова, І.П. Отенко; Харків. держ. екон. ун-т. – Харків: ІНЖЕК, 2003. -376 с.
113.Олексюк О.С. Методи і системи підтримки прийняття фінансових рішень: Підручник / О.С. Олексюк, В. Мельничук, Штабалюк, В. Олейко, О. Дем’янюк; ТАНГ.– Тернопіль: Збруч, 2001. -357 с.
114.О’Доннелс, Кунц Г., Управление: системный и ситуационный анализ управленческих функций. В 2 т.: Пер. с англ. Т.1. – М.: Прогресс, 1981. – 511с.
115.Організація бухгалтерського обліку. Навч. посібник для студентів вузів спеціальності „Облік і аудит” / Ф.Ф. Бутинець, О.В. Олійник, М.М. Шигун, С.М. Шулепова; 2-е вид., доп. і переоб. - Житомир: ЖІТІ, 2001. - 576с.
116.Пантелийчук Л. Учёт и отчётность. Розничная торговля. // Бизнес. Бухгалтерия. - 2000. № 11. С. 46-49.
117.Парамонова Т.Н., Красюк И.Н. Маркетинг в розничной торговле. – М.: ИД ФБК - Пресс, 2007.
118.Первичный учет на предприятии: Правила ведення и документы. / Гл. Ред. Б. Юровский. - X.: Консульт, 2001 - 136с.
119.Петрик О.А. Аудит: методологія і організація / Київський національний економічний ун-т. — К.: КНЕУ, 2003. — 260с.
120.Петров П.В., Саломатин А.Н. Экономика товарного обращения. – М.: ИНФРА – М., 2001. – 220 с.
121.Петровская М.В., Ряховский Д.И., Васильева Л.С. Бухгалтерский управленческий учет. Учебное пособие. - 2006 г. - c. 368.
122.План рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов’язань і господарських операцій підприємств і організацій: Затверджено наказом Міністерства фінансів України від 30.11.1999 р. № 291// Все про бухгалтерський облік. - 2005. - № 27.
123.Пласкова Н. С., Мельникова Л. А., Вахрушина М. А. Международные стандарты финансовой отчетности. Изд-во: Омега-Л. - 2007 г. - c. 568.
124.Плескач В.Л. Технології електронного бізнесу: Монографія. – К.:КНТЕУ, 2004. – 223с.
125.Подольский В.И., Поляк Г.Б., Савин А.А., и др.: Учебник. - М.: Аудит, ЮНИТИ, 1997. - 425 с.
126.Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку: Затверджено наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 р. №88. // Бухгалтерія. – 2000. - №47.
127.Положення про організацію бухгалтерського обліку і звітності в Україні: Затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 03.04.1993 р. №250. //Галицькі Контракти. 1998. - № 13.
128.Положення про порядок вилучення неякісних товарів, документів та інших предметів, що свідчать про порушення прав споживачів: Постанова Верховної Ради України від 25.01 1995 р. № 26/95-ВР// Бухгалтерія. -2002. - №47/1-2.
129.Положення про порядок ліцензування підприємницької діяльності: Затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 03.07.1998 року №1020. // Баланс. -1998. - № 31.
130.Положення про порядок реалізації та ведення бухгалтерського обліку операцій, пов’язаних з продажем товарів: Затверджено наказом Міністерства фінансів України і Міністерства економіки України від 03.07.1993 р. №14-401. // Галицькі Контракти. -1997. - № 31.
131.Положення про порядок тимчасового припинення діяльності підприємств сфери торгівлі, громадського харчування та послуг, систематично реалізуючих недоброякісні товари, порушуючи правила торгівлі та надання послуг, умови зберігання та транспортування товарів: Постанова Верховної Ради України від 25.01.1995 р.№26/ 95-ВР// Бухгалтерія. -2002. - №47/1-2.
132.Положення про порядок уцінки і реалізації продукції, що залежалась, з групи товарів широкого вжитку, продукції виробничо-технічного призначення та надлишкових товарно-матеріальних цінностей: Затверджено наказом Міністерства економіки України і Міністерства фінансів України від 15.12.1999 р. №149/300 // Баланс. - 2000. - № 5. - С. 20-22.
133.Положення про штрихове кодування товарів: Затверджено наказом Міністерства економіки України від 20.08.2002 р. №255// Бухгалтерія. -2002. - №47/1-2.
134.Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 1 „Загальні вимоги до фінансової звітності”: Затверджено наказом Міністерства фінансів України від 31.03.1999 р. № 87 // Все про бухгалтерський облік.-2005. - № 13. - С. 3-5.
135.Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 9 „Запаси”: Затверджено наказом Міністерства фінансів України від 20.10.1999 р. № 246 // Все про бухгалтерський облік. - 2005. - № 13. - С. 33-37.
136.Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 15 „Дохід”: Затверджено наказом Міністерства фінансів України від 29.11.1999 р. № 290 // Все про бухгалтерський облік. - 2005. - № 13. - С. 33-37.
137.Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 3 „Звіт про фінансові результати”: Затверджено наказом Міністерства фінансів України від 31.03.1999 р. № 87 // Бухгалтерія. - 2001. - № 52/2. - С. 72-78.
138.Порядок заняття торгівельною діяльністю і Правила торгівельного обслуговування населення: Затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 08.02.1995 р. №108. // Бухгалтерія. -2002. - №47/1-2.
139.Правила виготовлення бланків цінних паперів і документів суворої звітності: Затверджено наказом Міністерства фінансів України від 25 листопада 1993 року № 98.
140.Правила продажу непродовольчих товарів: Затверджено наказом Міністерства зовнішніх економічних зв’язків і торгівлі від 27.05.1996 р. №294. // Бухгалтерія. - 2003. – Випуск 2.
141.Правила торгівлі в розстрочку: Затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 01.07.1998 р. №997. // Бухгалтерія. -2002. - №47/1-2.
142.Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні: Закон України від 16.07.1999 р. № 996-XІ\/ // Все про бухгалтерський облік. - 2005. - № 27. - С.2 -5.
143.Про оподаткування прибутку підприємств: Закон України від 22.05.1997 р. №283/97-ВР із змінами і доповненнями. // Вісник податкової служби України. - 2006.
144.Про податок на додану вартість: Закон України від 03.04.1997 р. №168/97-ВР. // Вісник податкової служби України. - 2006.
145.Про аудиторську діяльність: Закон України від 22.04.1993 р. № 3125-ХІІ // Відомості Верховної Ради України. - 1993. - № 23. - С. 243-248.
146.Про ціни та ціноутворення: Закон України від 3.12.1990 р. №507-12.// Бухгалтерія. -2002. - №47/1-2.
147.Про затвердження форми державної статистичної звітності № 1-опт “Звіт про діяльність підприємства оптової торгівлі”: Наказ Державного Комітету статистики від 30.08.2000 р. № 284.
148.Про захист прав споживачів: Закон України від 12.05.1991 р. №1023-12.// Бухгалтерія. -2002. - №47/1-2.
149.Про державну статистику: Закон України від 23.10.1991 р. №1582-12-ВР. // Галицькі Контракти. – 1999 р. - №29.
150.Про ведення Типових форм документів первинного обліку в торгівлі та громадському харчуванні: Наказ Міністерства торгівлі СССР від 14.07.72 №134 //Бухгалтерія. – 1998. - №52.
151.Про внутрішню торгівлю: Закон України.
152.Про застосування електронних контрольно-касових апаратів і товарно-касових книг при розрахунках зі споживачами у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг: Закон України від 06.07.1995 р. №265/95-ВР. // Баланс: методичний посібник. - 1999.
153.Про затвердження типових форм первинного обліку та Інструкції про порядок їх виготовлення, зберігання та застосування: Наказ Міністерства статистики України від 27.07.1998 р. №263// Бухгалтерія. – 2000. - №47.
154.Про патентування деяких видів підприємницької діяльності: Закон України від 23.03.1996 р. №98/96-ВР. // Бухгалтерія. -2002. - №47/1-2.
155.Про систему оподаткування: Закон України від 18.02.1997 р. №77/97-ВР. // Бухгалтерія, податки, бізнес. - 1997. - № 12.
156.Пушкар М.С. Філософія обліку: Монографія. – Тернопіль: Карт-бланш, 2002. -157с. (Серія „Бухгалтерський облік, звітність, аналіз”)
157.Пушкар М. С. Фінансовий облік: Підручник. – Тернопіль: Карт-бланш, 2002. – 628 с.
158.Рашитов Р.С., Соколов Я.В. Моделирование как метод бухгалтерского учета: Учеб. пособие. – Л.: ЛИСТ им. Энгельса, 1974.
159.Редченко К.І. Аудит стратегічних управлінських рішень, прогнозів та проектів: Монографія. – Львів: Видавництво ЛКА, 2001. -402 с.
160.Редько А. Аудит: просто о сложном или введение в практический аудит. – К. Изд-во „Либра”. – 96с.
161.Рекомендації щодо організації продажу товарів за зразками: Затверджено наказом Міністерства економіки України від 20.07.2000 р. № 152 // Бухгалтерія. -2002. - №47/1-2.
162.Рекомендації щодо організації продажу товарів методом самообслуговування: Затверджено наказом Міністерства економіки України від 20.07.2000 р. № 153// Бухгалтерія. -2002. - №47/1-2.
163.Риндя А. Облік знижок. // „Податки та бухгалтерський облік” – 2003р., №55 (613). - С.38-46.
164.Рыночная экономика: актуальная терминология / Словарь-справочник, Х.: „Факт”, 1999. – 192 с.
165.Робертсон Дж.К. Аудит. - М.: KPMG и Контакт, 1993. – 496 с.
166.Роздрібна торгівля м. Києва у 2005 році: Статистичний збірник / Головне управління статистики у м. Києві – Київ, 2006.-123 с.
167.Роздрібна, оптова торгівля. Основні поняття. Терміни і визначення: Лист Міністерства зовнішніх економічних зв’язків і торгівлі від 23 липня 2001 р. № 56-37/310. // Торгова діяльність. Збірник систематизованого законодавства і аналітичних матеріалів. Частина 1. - К.: Бліц-Інформ, 2001. - 226 с.
168.Рудницький В.С. Внутрішній аудит: методологія, організація: Монографія. – „Економічна думка”, м.Тернопіль. -2000. – 104с.
169.Саймон Г. и др. Менеджмент в организациях: Сокр. Пер. С англ. с 15-го изд. / Саймон Г., Смитбург Д., Томпсон В.; - М.: Экономика, 1995.-335с.
170.Сбалансированная система показателей в маркетинге и сбыте / Андреас Прайснер. – М.: Издательский Дом Гребенникова, 2007. – 304 с.
171.Семилетка Г.П. Рынок как орган экономики и маркетинга / Г.П. Семилетка (сост.); И.А.Павлов (ред.); Укрмаркет. – К., 1994. – 257 с.
172.Ситник В.Ф. Системи підтримки прийняття рішень: Навч. посіб. – К.: КНЕУ, 2004. – 614 с.
173.Соколов Я.В. Бухгалтерский учет: от истоков до наших дней: Учебное пособие для вузов. - М.: Аудит, ЮНИТИ, 1996. — 638 с.: ил.
174.Соколов Я.В. Моделирование и его роль в бухгалтерском учете. // Бухгалтерский учет. -№6, 1996р. – с.3-8.
175.Солнишков Ю.С. Обоснование решений: методические вопросы. - М.: Экономика, 1980. - 168 с.
176.Сопко В., Завгородній В. Організація бухгалтерського обліку, економічного контролю та аналізу: Підручник. - К.: КНЕУ, 2004. – 412 с.
177.Стандарти аудиту та етики. 2001 МБФ.– К.: ТОВ „Паритет-інформ”, 2003.-712с.
178.Статистический словарь. - М.: Финстатинформ, 1996
179. Сысоева С. Стандарты розничного магазина: Практическое руководство по разработке инструкций и регламентов. – СПб.: Питер, 2007.
180. Сухарський В.С. Менеджмент: теорія, методологія, практика. Монографія. – Тернопіль: Астон, 2002. – 416с.
181. Ткаченко Е.М. Реализация: бухгалтерский учет и налогообложение. – М.: Экспертное бюро М, 1997. – 208 с.
182.Томас Р. Количественный анализ хозяйственных операций и управленческих решений: Учебник/ Пер. с англ.: Науч. ред. к.э.н. В.М. Матвеева. – М.: Издательство «Дело и Сервис», 2003. – 432 с.
183.Угоди в „павутинні”. // Все для бухгалтера в торгівлі. – 2007р. - №47(193) С.32-34.
184.Управлінський облік: Навч. посібник. Л.В. Нападовська, О.А. Бакурова, В.М. Горностаєва, О.І. Мазіна, О.А. Мошковська, О.П. Кузьменко, А.М. Рєхачева, О.М. Кияшко, Н.І. Бузак, О.В. Фоміна; За заг. Редакцією Л.В. Нападовської. – К.: КНТЕУ, 2006р. – 346с.
185.Финансовое моделирование и принятие решения // http://cjnsulting.ru /main/ias/texts/m6/064_acca.htm.
186.Фоміна О.В. Бухгалтерський облік в реалізації інформаційних потреб управління продажами товарів. // Збірник матеріалів міжнародної науково-практичної конференції „Розвиток наукових досліджень 2005”, м. Полтава: Вид-во „ІнтерГрафіка”, 2005. – Т.10. – С.157 – 159.
187.Фоміна О.В. Документальне забезпечення первинного обліку операцій з продажу товарів. // Вісник національного університету водного господарства та природокористування., м.Рівне. -2006р., с.464-472.
188.Фоміна О.В. Інформаційне забезпечення прийняття управлінських рішень щодо продажу товарів // Вісник Чернівецького національного торгово-економічного університету., м. Чернівці. - 2007р. – №2.
189.Фоміна О.В. Поняття і сутність процесу продажу. // Вісник Київського національного торгово-економічного університету., м. Київ - 2007р. – №2.
190.Фоміна О.В. Внутрішній аудит в управлінні продажами товарів. // Збірник робіт Міжнародної науково-теоретичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених „Соціально-економічні, політичні та культурні оцінки і прогнози на рубежі двох тисячоліть”
191.Фоміна О.В. Відображення в бухгалтерському обліку операцій із розпродажу товарів // Науково-практичний журнал „Бухгалтерський облік і аудит”.- 2005 рік.- №7, С18-24.
192.Фоміна О.В. Облік і аудит в управлінні продажами товарів // Збірник робіт VI міжнародної науково-практичної конференції „Управління економічними системами: концепції, стратегії та іновації розвитку”. – 2006р.
193.Фоміна О.В. Особливості відображення в обліку застосування заходів активізації продажу. // Збірник робіт II науково-практичної конференції „Розвиток іноваційної культури суспільства: проблеми та перспективи”, м. Сімферополь.- 2007р.
194.Фоміна О.В. Зміст і роль аудиторських процедур в аудиті операцій з продажу товарів // Науковий економічний журнал „Актуальні проблеми економіки”. – 2007р., №9 (75), С.196-201.
195.Хан О. К., Иванов В. В. Управленческий учет для эффективного менеджмента. Издательство: Инфра - М. - 2007 г. - 208с.
196.Хендриксен Э.С., Ван Бреда М.Ф. Теория бухгалтерского учета: Пер. с англ. / Под ред. проф. Я.В. Соколова. - М.: Финансы и статистика, 1997. – С.233.
197.Хміль Ф.І. Становлення сучасного менеджменту в Україні (проблеми теорії та практики): Монографія. – К.: ІЗМН; Львів: ЛКА, 1993. -206с.
198.Хорнгрен Ч.Т. Фостер Дж. Бухгалтерский учет. Управленческий аспект. – М.: Финансы и статистика, 1999.
199.Церетелі Л. Облік у роздрібній торгівлі. // Все про бухгалтерський облік. - 2000. - № 24.
200.Цигичко Л.И., Ноздрева Р.О. Маркетинг. Как побеждать на рынке. – М.: Финансы и статистика, 1991. – С.212.
201.Чернелевський Л.М., Беренда Н.І. Аудит. Навчальний посібник. – К.: Міленіум, 2002. – 466 с.
202.Чумаченко Н.Г., Савченко А.П , Корнеев В.Г. Принятие решений в управлении производством. Киев, „Техника”, 1978.-С.105.
203.Шаповалова А., Сопко В. Особливості обліку товарних операцій на підприємствах роздрібної торгівлі за новим Планом рахунків. // Бухгалтерський облік і аудит. - 2000. - № 5. С. 54-60.
204.Шапошников А.А. Классификационные модели в бухгалтерском учете. – М.: Финансы и статистика, 1982. – 144с.
205.Шафранова Г. Облік товарів у роздрібній торгівлі. // Баланс. - 2000. - 15 лютого.
206. Шевцова С.Г., Климин А.И. Кредит в розничной торговле. Путь к увеличению продаж. – СПб.: Питер, 2007. – 352 с.:ил. – (Серия „Розничная торговля”).
207.Эддоус М., Стенсфилд Р. Методы принятия решений / Пер. с англ. Под ред. И.И. Елисеевой. – М.: Аудит, ЮНИТИ, 1997. – 590 с
208.Экономическая энциклопедия . – М.: Экономика, 1999. – 895с.
209.Энтони Р., Рис Дж. Учет: Ситуации и примеры: Пер. с англ. — М.: Финансы и статистика, 1993. — С.45.
210.Charles Horngren, Garry L. Sundem, William O. Stratton. Introduction to managerial accounting. – Prentice Hall. – 2002. – 824 p.
211.Horngreen C., Datar S., Foster G. Cost Accounting. A managerial emphasis. - Prentice Hall. – 2003. – 856 p
212.Jan Williams. Financial & Managerial accounting: A basis for business decisions. – MacGraw – Hill / Irwin. – 2002.
213.Mc Dougall, Gordon H.G. Marketing.- Prentice-Hall Canada Inc., Scarborough, Ontario.-1992р., - С.412.
214.Norton D., Kaplan R. Putting Balansed Scorecard to work // Harvard Business Review, September October. - 1993.
215. Scarlett R. C., Wilks C. Management Accounting - Performance Management // London, CIMA, 2005.
216.www.cis.cf1.ru
217.www.creditcards. com
218.http://www.finance.yahoo.com
219.http://www.retail.seekingalpha.com
220.http://www.conferences.lv/rus.

Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
50





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.