У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТОК СИСТЕМИ ЗБУТУ МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Количество страниц 205
ВУЗ КЛАСИЧНИЙ ПРИВАТНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Год сдачи 2010
Содержание ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ РИНКУ
1.1. Сутність збутової діяльності машинобудівних підприємств
1.2. Види і форми систем збуту продукції та методи формування каналів реалізації на підприємстві
1.3. Взаємозв'язок маркетингу та логістики в системі збуту підприємств
Висновки до розділу 1

РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СИСТЕМИ ЗБУТУ МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ
2.1. Оцінка ефективності управління системою збуту машинобудівних підприємств
2.2. Асортиментні концепції в системі збуту машинобудівних підприємств
2.3. Аналіз здійснення товарної політики на машинобудівних підприємствах
Висновки до розділу 2

РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ЗБУТУ МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ У РИНКОВОМУ СЕРЕДОВИЩІ
3.1. Методика формування каналів реалізації продукції машинобудівних підприємств

3.2. Використання моделі побудови зон потенційного збуту в системі реалізації продукції
3.3. Підвищення ефективності діяльності підприємств за рахунок удосконалення системи збуту продукції
Висновки до розділу 3

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ


ВСТУП

Актуальність теми. Розвиток ринкових умов і стабілізація економічних процесів в Україні значною мірою залежать від ефективності управління підприємств. У цих умовах збутову політику машинобудівних підприємств слід розглядати як економічну систему, ефективність якої залежить від характеру взаємодії з діловими партнерами, конкурентами, посередниками та органами державного управління. В умовах ризику, невизначеності та динамічності бізнес-ситуацій вирішенню складних завдань гармонізації інтересів підприємства і суб’єктів зовнішнього середовища сприяє формування системи збуту машинобудівних підприємств. Побудова такої системи робить цю проблему актуальною для вітчизняних підприємств і зумовлює необхідність наукового обґрунтування резервів та напрямів подальшого вдосконалення управління збутовою діяльністю для забезпечення соціально відповідальної поведінки підприємства.
Проблеми збутової діяльності суб’єктів господарювання розглядалися на теоретичному і методологічному рівнях такими вітчизняними і зарубіжними ученими, як Р. Акофф [7], В. Верховин [54], М. Дороніна [77], Ю. Красовський [98], В. Пилипенко [116], В. Радаєв [127] та ін. У працях цих авторів аналізуються принципи, методи і способи реалізації економічних процесів, поведінкові моделі виробничих організацій. Узагальнення збутових концепцій управління представлено в роботах В. Багієва [20], Р. Ларіної [12], М. Кізіма [88], Т. Максимової [106], В. Пілюшенка [117], Л. Радкевич [128], С. Салиги [133], І. Семеняк [135]; принципи та особливості сучасного управління бізнес-діяльністю підприємств – В. Корінєв [95], А. Наливайка [109], В. В. Пономаренка [118], О. Пушкаря [126], Г. Семенова [134], О. Тридіда [108]; особливості нових інформаційних технологій менеджменту − Е. Зиндера [84], Т. Давенпорта [72], А. Кленина [89]. Однак певні теоретичні та науково-практичні проблеми формування системи збуту машинобудівних підприємств розроблені недостатньо повно. Необхідно сформувати теоретичні засади концепції взаємозв’язку обігу і каналів реалізації в системі збуту підприємства. Слід удосконалити механізми вибору форм організації збуту продукції та шляхів формування каналів реалізації машинобудівного підприємства, моделі організації процесу формування системи збуту підприємства в залежності від варіантів ситуацій продажу продукції. Необхідні розробки принципів та чинників сегментації ринку машинобудівної продукції.
Актуальність цих проблем зумовила вибір теми дисертаційного дослідження, визначила його мету і завдання.
Зв’язок роботи з науковими програмами, планами, темами. Дисертаційне дослідження виконане відповідно до наукової теми Класичного приватного університету “Організаційно-економічні засади формування та розвитку потенціалу суб’єктів господарювання в умовах ринкової економіки” (номер державної реєстрації 0106U000460). Роль автора полягає в удосконаленні механізмів вибору форм організації збуту продукції та шляхів формування каналів реалізації машинобудівного підприємства.
Мета й завдання дослідження. Мета дисертації полягає в розробці теоретичних засад і практичних рекомендацій щодо вдосконалення системи збуту машинобудівних підприємств у ринковому середовищі.
Для досягнення мети в дисертаційній роботі були поставлені такі завдання:
– визначити сутність понять у межах визначення системи відносин та заходів щодо збутової діяльності;
– удосконалити теоретичні засади взаємозв’язку обігу й каналів реалізації в системі збуту підприємства;
– удосконалити механізм вибору форм організації збуту продукції та шляхів формування каналів реалізації машинобудівного підприємства;
– дослідити теоретичні основи взаємозв’язку маркетингу і логістики у сфері збуту;
– провести аналіз системи збуту машинобудівної продукції з метою вироблення ефективних управлінських рішень;
– удосконалити систему формування каналів реалізації продукції в процесі організації збуту продукції підприємства;
– удосконалити модель організації процесу формування системи збуту підприємства залежно від варіантів ситуацій продажу продукції;
– розробити принципи та чинники сегментації ринку машинобудівної продукції;
– удосконалити методичні підходи до проведення аналізу ефективності збуту продукції машинобудівного підприємства.
Предметом дослідження є організаційно-економічні відносини, що складаються в процесі формування та розвитку системи збуту машинобудівних підприємств у ринковому середовищі.
Об’єктом дослідження є процес формування та розвитку системи збуту машинобудівних підприємств.
Методи дослідження. Теоретичну і методичну основу дисертаційного дослідження становлять наукові праці класиків економічної теорії, монографічні праці сучасних зарубіжних і вітчизняних науковців з проблем управління збутом підприємств. У процесі дослідження використовувалися такі методи: абстрактно-логічний – для теоретичного узагальнення та формулювання висновків; статистико-економічний – при дослідженні й аналізі економічної ефективності функціонування підприємств машинобудування та їх збутової діяльності; розрахунковий, порівняльний і графічний – при порівнянні економічних показників збуту продукції машинобудування; соціологічний – для проведення опитування працівників машинобудівних підприємств; розрахунково-конструктивний та експериментальний – для оцінювання ефективності системи управління, розробки стратегії збуту продукції машинобудування тощо.
Наукова новизна одержаних результатів. Найбільш вагомі наукові результати, що характеризують новизну дослідження, полягають у наступному:
удосконалено:
– концепцію взаємозв’язку рівня обігу й каналів реалізації в системі збуту підприємства, яка, на відміну від існуючих, регламентуватиме організацію і здійснення процесу збуту, що, у свою чергу, включає в себе процес обігу;
– механізм вибору форм організації збуту продукції та шляхів формування каналів реалізації машинобудівного підприємства, що базується на економічній і технологічній доцільності руху товару з метою отримання вигоди виробниками, посередниками і кінцевими споживачами;
– систему формування каналів реалізації продукції в процесі організації збуту продукції підприємства через введення таких етапів: моніторинг кон’юнктури ринку; стимулювання збуту і просування товару, реклама; визначення складу та обсягу продукції, що реалізується; пошук, вивчення і порівняльний аналіз каналів реалізації; формування портфеля замовлень; порівняльний аналіз умов продажу; прийняття рішень щодо реалізації; укладання договору зі збуту продукції; організація обігу продукції;
– модель організації процесу формування системи збуту підприємства залежно від варіантів ситуацій продажу продукції і взаємозв’язків каналів реалізації й окремих груп спеціалістів, які здійснюють збутову діяльність на підприємстві;
– методичні підходи до проведення аналізу ефективності збуту продукції машинобудівного підприємства за трьома напрямами: аналіз позиції підприємства на товарному ринку; аналіз рентабельності реалізації продукції підприємства; аналіз ефективності каналів реалізації, які використовуються підприємством при збуті продукції;
дістали подальшого розвитку:
– теоретичні підходи до обґрунтування системи взаємозв’язку маркетингу і логістики у сфері збуту через визначення характерної риси логістичної місії – вироблення продукту в необхідній кількості і належної якості для споживача з найменшими витратами;
– сутність понять “збут продукції”, “обіг продукції”, “канал реалізації (збуту) продукції” в межах визначення системи відносин та заходів у збутовій діяльності як процесу реалізації функції збуту, розміщення продукції в просторі (на ринку) та в часі;
– принципи сегментації ринку машинобудівної продукції (географічний, галузевий, функціональний і поведінковий) і чинники (економічні, психологічні, організаційні), а також споживацькі мотиви на основі методики побудови зон потенційного збуту продукції машинобудівного підприємства.
Практичне значення одержаних результатів. Науково-методичні розробки автора та рекомендації щодо підвищення ефективності управління системою збуту машинобудівних підприємств у ринковому середовищі використані Черкаською обласною державною адміністрацією при реалізації Програми стабілізації та розвитку промислового комплексу на період до 2012 р. (довідка № 483/4 від 21.03.2008 р.). Розроблені дисертантом методики і практичні рекомендації щодо оцінювання рівня ефективності функціонування систем збуту машинобудівних підприємств застосовувалися на ВАТ “Монастирищенський ОТЧП машинобудівний завод” (довідка № 29/2 від 12.03.2008 р.), ВАТ “ТЕМП” (довідка № 67-7 від 28.03.2008 р.), ВАТ “Кам’янський машинобудівний завод” (довідка № 19-Д від 21.02.2008 р.). Теоретичні та методичні положення і пропозиції запроваджені в навчальний процес Класичного приватного університету і використовуються при викладанні дисциплін: “Менеджмент організацій”, “Економіка підприємства”, “Основи підприємництва” (довідка № 471 від 07.03.2008 р.).
Особистий внесок здобувача. Наукові результати, що викладені в дисертації та виносяться на захист, отримані автором особисто і відображені в наукових працях.
Апробація результатів дисертації. Основні наукові положення дисертаційного дослідження доповідалися на таких науково-практичних конференціях: VI Міжнародній науково-практичній конференції “Актуальные проблемы и перспективы развития экономики Украины” (м. Сімферополь, 2007 р.); VIІІ Міжнародній науково-практичній конференції “Теорія і практика сучасної економіки” (м. Черкаси, 2007 р.); Всеукраїнській науково-практичній конференції молодих вчених “Управління інноваційним розвитком підприємств України в умовах світових інтеграційних процесів” (м. Дніпропетровськ, 2007 р.); Міжнародній науково-практичній конференції “Соціально-економічна політика та розвиток регіонів в умовах переходу до постіндустріального суспільства” (м. Дніпропетровськ, 2008 р.); Міжнародній науково-практичній конференції “Стратегія забезпечення сталого розвитку України” (м. Київ, 2008 р.); ІV Міжнародній науково-практичній конференції “Проблеми економіки підприємств в умовах сталого розвитку” (м. Київ, 2008 р.).
Публікації. За темою дисертації опубліковано 11 наукових праць загальним обсягом 4,23 др. арк., з них 5 статей у наукових фахових виданнях.
Структура та обсяг роботи. Дисертація складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел (193 найменування) і додатків. Робота викладена на 189 сторінках комп’ютерного тексту, містить 19 таблиць, 25 рисунків і 9 додатків.
Список литературы ВИСНОВКИ

1. У процесі дослідження запропоновано визначення поняття “збут продукції” як системи відносин і заходів, які визначають діяльність підприємства з реалізації продукції, товарообміну, контролю та регулювання цих процесів шляхом використання ринкової інфраструктури з метою задоволення потреб клієнтів та отримання прибутку. Під “збутом продукції” необхідно розуміти двосторонній процес проектування та створення стійкої системи зберігання, розподіл на партії, сортування та прийом-передачу продукції для забезпечення її фізичного руху від виробника до споживача на підставі добровільного об’єднання ресурсів господарюючих суб’єктів та їх взаємодії. Обіг – це процес фізичного переміщення товару (продукту) від виробника до споживача, що супроводжується передачею релевантної інформації і перерозподілом фінансових засобів господарюючих суб’єктів. Канал реалізації (збуту) продукції являє собою сукупність організації або осіб, діяльність і ресурси яких забезпечують чи можуть забезпечувати обіг, що проектується, даючи можливість для реалізації збутових функцій збуту.
Ці визначення доповнені в межах визначення системи відносин та заходів щодо збутової діяльності як процесу реалізації функції збуту, розміщення продукції в просторі (на ринку) та в часі.
2. Вітчизняний досвід розвитку прямих довгострокових зв’язків показує, що питома вага продукції техніко-виробничого призначення за прямими каналами досягала 20% загального обсягу реалізації. На сьогодні роль каналів нульового рівня в системах збуту продукції підприємств ще більш зросла, що обумовлено неефективністю інфраструктури українського ринку товарів та послуг. Тому в дисертації вдосконалено концепцію взаємозв’язку обігу і каналів реалізації в системі збуту підприємства, яка включає в себе організацію і здійснення процесу збуту, який, у свою чергу, включає в себе процес обігу. Здійснення функцій обігу проходить через систему збуту підприємства. При цьому планування необхідних заходів і порядку їх реалізації виробляється на основі аналізу маркетингових досліджень.
3. Вибір каналів реалізації визначається різними факторами, і залежно від обраної стратегії переваги можуть бути різними. Наприклад, при централізованій системі збуту та прямому збуті підприємство може використовувати в реалізації продукції канали нульового рівня різної ширини. При цьому формується або власна система збуту підприємства, або використовується пов’язана система збуту, яка забезпечує юридичну залежність посередників від підприємства. Отже, механізм прийняття рішень про канали реалізації повинен базуватися на економічній та технологічній доцільності руху товару з метою отримання вигоди виробником, посередниками й кінцевими споживачами та може розраховуватись за різними критеріями. Якщо елемент ланцюга не отримає розраховану вигоду, канал реалізації буде неефективним.
4. Засади збутової діяльності підприємств ґрунтуються на теорії елементів комплексу маркетингу “4Р”. Логістичну місію підприємства, яка визначає “що і кому їй виробляти”, за кордоном використовують як правило забезпечення “потрібним продуктом у потрібній кількості і в потрібній якості в потрібному місці в потрібний час для потрібного споживача з найменшими витратами”. Характерними рисами логістичної місії в такому трактуванні є розміщення, якість, час і витрати. Таким чином, логістичний і маркетинговий комплекси пов’язані по товару, розміщенню і витратам, і виходячи з цієї концепції, збут продукції є складовою групи маркетингових перемінних під назвою “розміщення”. У зв’язку із цим у дисертації запропоновано систему взаємозв’язку маркетингу і логістики у сфері реалізації продукції, що ґрунтується на характерній рисі логістичної місії – збуті продукції.
5. Проведений аналіз системи збуту машинобудівної продукції з метою вироблення ефективних управлінських рішень дав змогу зробити висновок, що перш ніж прийняти рішення про вихід на той або інший ринок з новим товаром варто вжити таких заходів: здійснити повномасштабні НДДКР щодо даного товару або групи товарів; провести сертифікацію, маркування та упакування; проаналізувати ринкову ситуацію.
Реалізація цих заходів дасть змогу сформувати сучасний, орієнтований на споживача асортимент продукції, що матиме переваги над пропозиціями конкурентів і стимулюватиме його збут.
6. Як основу підвищення ефективності системи збуту продукції машинобудівних підприємств запропоновано розглядати асортиментні концепції і програми. У зв’язку з тим, що приблизно в 75% випадків нові товари, як правило, не витримують першого ринкового випробування, можна припустити, що саме ринкові дослідження забезпечують належну позицію для планування подальшого виробництва асортименту товарів машинобудівного підприємства. Тому запропоновано до використання асортиментну концепцію, що враховує: інформацію про тенденції розвитку попиту; переваги споживачів; проблеми розвитку виробництва; матеріальні і фінансові ресурси; структуру асортиментів; договірні зобов’язання тощо.
Аналіз виконаних автором досліджень показав, що на більшості підприємств формування товарних асортиментів продукції здійснюється за напрямом, що передбачає модернізацію або модифікацію виробів, котрі вже випускаються. Основна причина полягає в тому, що підприємства не мають у своєму розпорядженні достатніх коштів для розробки, покупки ліцензій й налагодження виробництва принципово нової техніки й технологій.
7. Визначено, що безпосереднє формування каналів реалізації підприємства повинно здійснюватися силами самого машинобудівного підприємства. Саме тому зміст системи формування каналів реалізації продукції в процесі організації збуту продукції підприємства і є тим ланцюгом послідовних дій, який формує систему підприємства. Він повинен складатися з таких етапів: моніторинг кон’юнктури ринку, конкурентного середовища, попиту на продукцію підприємства; стимулювання збуту і просування товару, реклама; визначення складу та обсягу продукції, що реалізується; пошук, вивчення і порівняльний аналіз каналів реалізації; формування портфеля замовлень, аналіз запропонованих торгових партнерів, участь у презентаціях, ярмарках, проведення попередніх ділових зустрічей і переговорів з посередниками і споживачами; порівняльний аналіз умов продажу, торгових посередників, факторів конкуренції; прийняття рішень щодо складу та обсягу реалізації, вибору торгових партнерів, умов продажу; укладання договору збуту продукції; організація обігу.
8. У дисертації запропоновано модель організації процесу формування системи збуту підприємства залежно від варіантів ситуацій продажу продукції: продаж нової продукції, продаж вже ненової продукції на нових ринках збуту, продаж продукції за новими каналами на колишніх ринках, повторний продаж без змін ринку, каналів, продукції. У моделі відображені взаємозв’язки каналів реалізації при різних ситуаціях продажу продукції і, відповідно, окремих груп спеціалістів, які здійснюють збутову діяльність на підприємстві. Сама ж організаційна структура органу збуту промислового підприємства включає інфраструктуру й організаційну структуру управління збутовою діяльністю.
9. Аналіз існуючих підходів і методів до аналізу ринку продукції машинобудування з урахуванням його специфічних рис дав змогу виділити такі основні принципи його сегментації. На наш погляд таких принципів чотири: географічний, галузевий, функціональний і поведінковий. Сегментація, що проводиться за цими принципами, враховує економічні, психологічні, організаційні чинники, а також споживацькі мотиви, до яких можуть бути віднесені вигоди в ціні, у витратах, економія часу при доставці товарів тощо. Основою для цього є методика побудови зон потенційного збуту продукції машинобудівного підприємства, яка включає такі етапи: урахування основних найближчих конкурентів, визначення кількості споживачів і оцінювання попиту на продукцію, позиціонування за вигодами.
10. Для здійснення адаптації системи збуту підприємства, доцільно проводити в рамках маркетингового аудиту аналіз ефективності реалізації продукції за трьома напрямами: аналіз позиції підприємства на товарному ринку; аналіз рентабельності реалізації продукції підприємства; аналіз ефективності каналів реалізації, які використовуються підприємством при збуті продукції. Виходячи з аналізу ефективності каналів реалізації продукції ВАТ “Темп” через власну торгову точку (збутовий канал нульового рівня), можна зазначити, що прогнозоване збільшення продажів становитиме: по Кіровоградській області – 34%; по Київській області – 3%; по Полтавській області – 29%; по Вінницькій – 37%. Це свідчить, що географічний сегмент ринку, в якому розміщений магазин ВАТ “Темп”, досить перспективний.

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1. Конституція України : Прийнята на п’ятій сес. Верховної Ради України 28.06.96 № 254 / 96-ВР // Відомості Верховної Ради України. – 1996. – № 30.
2. Абрамов В. Региональная экономическая политика Украины на современном этапе / В. Абрамов, В. Пила // Экономика Украины. – 2004. – № 8. – С. 21–26.
3. Адамов Б. И. Проблемы реализации региональной промышленной политики / Б. И. Адамов, Г. В. Моисеев. – Донецк : ИЭПИ НАН Украины, 2006. – 23 с.
4. Адрианова Т. Прямые и косвенные поставки / Т. Адрианова // Ресурсы, информация, снабжение, конкуренция. – 2006. – № 4. – С. 34.
5. Азарян Е. М. Потребительский рынок : становление и развитие / Е. М. Азарян. – Донецк : Ин-т экономики и пром-ти, 2002. – 304 с.
6. Азоев Г. Л. Конкуренция : анализ, стратегия и практика / Г. Л. Азоев. – М. : Центр экономики и маркетинга, 1996.
7. Акофф Р. Л. Идеализированное проектирование: как предотвратить завтрашний кризис сегодня. Создание будущего организации / Р. Л. Акофф, Д. Магидсон, Г.Д. Эддисон; пер. с англ. Ф. П. Тарасенко. – Дн.: Баланс Бизнес Букс, 2007. – XLIII, 265 с
8. Алексеев С. В. Правовое регулирование маркетинговой деятельности / С. В. Алексеев. – М. : ЮНИТИ-ДАНА, Закон и право, 2003. – 463 с.
9. Алешина И. В. Паблик Рилейшнз для менеджеров и маркетеров / И. В. Алешина. – М. : Ассоц. авторов и изд. «Тандем», изд-во «ГНОМ-ПРЕСС», 1997.– 256 с.
10. Амитан В. Н. Формирование региональной таможенной логистической системы / В. Н. Амитан, Р. Р. Ларина, Ю. Ю. Рибас ; Ин-т экон.-прав. исслед. НАН Украины. – Донецк : ООО «Юго-Восток, Лтд», 2003. – 66 с.
11. Амітан В. Н. Вплив логістики на розвиток економічних відносин макрологiстичних систем / В. Н. Амітан, Р. Р. Ларіна // Прометей : регион. сб. науч. трудов по экономике / Донецк. экон.-гуманитар. ин-т; Ин-т экон.-прав. исслед. НАН Украины. Вып. 11. – Донецк : ООО «Юго-Восток, Лтд», 2003. – С. 60–66.
12. Амітан В. Н. Логістизація процесів в організаційно-економічних системах / В.Н. Амітан, Р.Р. Ларіна, В.Л. Пілюшенко; Ін-т екон.-прав. дослідж. НАН України. – Донецьк : ТОВ “Юго-Восток, Лтд”, 2003. – 73 с.
13. Ансофф И. Стратегическое управление / И. Ансофф. – М. : Экономика, 1995. – 520 с.
14. Антикризисное управление / [под ред. Э. Короткова].  М. : ИНФРА-М, 2000. 432 с.
15. Антонюк Л. Л. Інновації : теорія, механізм розробки та комерціалізації : монографія / Антонюк Л. Л., Поручник А. М., Савчук В. С.  К. : КНЕУ, 2003.  394 с.
16. Апопій В. В. Внутрішня торгівля України : напрями структурної перебудови / В. В. Апопій // Вісник Львівської комерційної академії. – Серія економічна. Випуск 14. – Львів : Вид-во ЛКА, 2003. – С. 38–50.
17. Архиереев С. И. Трансакционные издержки и неравенство в условиях рыночной трансформации / С. И. Архиереев. – Х. : Бизнес Информ, 2000. – 288 с.
18. Архієреєв С. І. Трансакційний сектор економіки України / С. І. Архієреєв. – Х. : ХФ НІСД, 2003. – 56 с.
19. Архипов В. Е. Маркетинг. Техника создания спроса / В. Е. Архипов. – М. : Вершина, 2005. – 300 с.
20. Багиев Г. Л. Маркетинг / Г.Л. Багиев, В.М. Тарасевич, Анн Х. ; под общ. ред. Г. Л. Багиева. – М. : ОАО "Изд-во "Экономика", 1999. – 702 с.
21. Багрова І. В. Міжнародна економічна діяльність України : навч. посіб. / Багрова І. В., Гетьман О. С., Власюк В. Є. – К. : УНЛ, 2004. – 384 с.
22. Бажал Ю. М. Економічна теорія технологічних змін / Ю. М. Бажал.  К. : Заповіт, 1996.  238 с.
23. Баззель, Роберт Д. Информация и риск в маркетинге / Роберт Д. Баззель и др. ; пер. с англ. ; под ред. М. Р. Ефимовой. – М. : Финстатинформ, 1993. – 93 с.
24. Балабан М. П. Оптова торгівля в ринковому середовищі : ефективність функціонування та стратегія розвитку / М. П. Балабан. – Полтава : РВЦ ПУСКУ, 2005. – 154 с.
25. Балабанова Л. Совершенствование управления персоналом в условиях маркетинговой ориентации предприятия / Л. Балабанова, В. Пастухов // Маркетинг и реклама. – 1997. – № 3/4. – С. 21–22.
26. Балабанова Л. В. Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств / Л. В. Балабанова, О. А. Бриндіна. – Донецьк : ДонДУЕТ, 2006. – 230 с.
27. Балабанова Л. В. Управління маркетинговим потенціалом підприємства / Л. В. Балабанова, Р. В. Мажинський. – Донецьк : ДонДУЕТ, 2005. – 144 с.
28. Бандур С. І. Сучасна регіональна соціально-економічна політика держави : теорія, методологія, практика / Бандур С. І., Заяць Т. А., Терон І. В. – К. : РВПС України НАН України. – 365 с.
29. Барановський О. Залучення інвестицій : питання теорії і практики / О. Барановський, М. Туріянська. – Донецьк : ПП «Астро», 1999. – 276 с.
30. Барышев А. Ф. Маркетинг / А. Ф. Барышев. – [ 2-е изд. стер.] – М. : Академия, 2002. – 208 с.
31. Бауэрсокс Д. Д. Логистика : интегрированная сеть поставок / Дональд Дж. Бауэрсокс, Дейвид Дж. Клосс ; пер. с англ. – М. : Олимп-Бизнес, 2001. – 640 с.
32. Бауэрсокс Д. Д. Логистика : интегрированный процесс снабжения и сбыта / Дональд Дж. Бауэрсокс, Дейвид Дж. Клосс ; пер. с англ. – М. : Олимп-Бизнес, 2000. – 608 с.
33. Белорус О. Г. Глобальные трансформации и стратегии развития / О. Г. Белорус, Д. Г. Лукьяненко. – К. : Орияне, 2000. – 424 с.
34. Березін О. В. Чинники та умови забезпечення конкурентоспроможної діяльності малих підприємств / О. В. Березін // Економіка АПК. – 2004. – № 9. – С. 126–130.
35. Берн Робин Дж. Эффективное использование результатов маркетинговых исследований : как принимать и осуществлять на практике наиболее оптимальные решения / Робин Дж. Берн ; пер. с англ. – Донецк : Баланс Бизнес Букс, 2005. – 271 с.
36. Бичківський Р. Управління якістю / Роман Бичківський. – Львів : держ. ун-т «Львівська політехніка», 2000. – 329 с. – C. 3.
37. Біловол Р. І. Методичні підходи до систематизації факторів і принципів формування організаційних структур управління / Р. І. Біловол // Регіональні перспективи. – 2000.– № 1.– С. 20–23.
38. Білоус О. Г. Загрози, виклики та імперативи глобалізації світового розвитку / О. Г. Білоус // Наука та наукознавство.  2001.  № 3.  С. 24–36.
39. Бланк И. А. Инвестиционный менеджмент / И. А. Бланк. – К. : МП «ИТЕМ Лтд», «Юнайтед Лондон Трейд Лимитед», 1995.
40. Бланк И. А. Основы инвестиционного менеджмента / И. А. Бланк. – К. : Эльга-Н, 2001. – 536 с.
41. Бланк І. О. Фінансово-економічний механізм функціонування внутрішньої торгівлі / І. О. Бланк // Вісник Львівської комерційної академії. – Серія економічна. Випуск 14. – Львів : Вид-во ЛКА, 2003. – С. 59–64.
42. Блюментау Д. И. Информация и информационный сервис / Д. И. Блюментау. – Л. : Наука, 1989. – 192 с.
43. Болт Г. Дж. Практическое руководство по управлению сбытом / Г. Дж. Болт ; пер. с англ. ; под ред. Ф. А. Кружикова. – М. : Экономика, 1991. – 271 с.
44. Большой экономический словарь / [под ред. А. Н. Азрилияна]. – [4-е изд., доп. и перераб]. – М. : Институт новой экономики, 1999. – 1248 с.
45. Большой энциклопедический словарь / [гл. ред. А. М. Прохоров]. – М. : Сов. энциклопедия, 1991. – 1628 с.
46. Большой энциклопедический словарь / [под ред. А. Н. Азрилияна]. – [2-е изд., доп. и перераб.] – М. : Институт новой экономики, 1997. – 864 с.
47. Боумэн К. Основы стратегического менеджмента / К. Боумэн ; пер. с англ. ; под ред. Л. Г. Зайцева, М. И. Соколовой. – М. : Банки и биржи, ЮНИТИ, 1997. – 176 с.
48. Бревнов А. А. Маркетинг малого предприятия / А. А. Бревнов. – К. : ВИРА – Р, 1999. – 380 с.
49. Бучацька І. О. Процедури управління маркетинговою діяльністю підприємств та їх інформаційне забезпечення / І. О. Бучацька // Маркетинг и реклама. – 2005. – № 2.– С. 45–48.
50. Вахнин И. Формирование условий и заключение договора поставки продукции / И. Вахнин // Хозяйство и право. – 1997. – № 1. – С. 46 – 54.
51. Вісящев В. А. Маркетинговий менеджмент : навч. посіб. / Вісящев В. А., Антошкіна Л. І., Тарлопов І. О. – Донецьк : НОРД-ПРЕС, 2005. – 440 с.
52. Вісящев В. А. Основи маркетингу : навч. посіб. / Вісящев В. А., Антошкіна Л. І., Тарлопов І. О. – Донецьк : Норд-Прес, 2004. – 388 с.
53. Воронова А. Э. Поддержка конкурентоспособного потенциала предприятия / А. Э. Воронова. – К. : Техника, 2000. – 152 с.
54. Верховин В.И. Экономическая соціологія : монография / В.И. Верховин, В.И. Зубков:  М.: РУДН, 2005.  191 с.
55. Гаврилец Ю. Н. Социально-экономическое планирование : системы и модели / Ю. Н. Гаврилец. – М. : Экономика, 1974. – 175 с.
56. Гаджинский А. М. Логистика : учебник для высш. и ср. спец. учеб. завед. /А. М. Гаджинский. – [5-е изд., перераб. и доп.] – М. : Изд.-книготорг. центр «Маркетинг», 2002. – 408 с.
57. Глобалізація і безпека розвитку : монографія / [за. ред.. д.е.н. О. Г. Білоруса]. – К. : КНЕУ, 2001.
58. Глобальні трансформації і стратегії розвитку / [Білорус О. Г., Лук’яненко Д. Г. та ін.] . – К. : ВІПОЛ, 1999.
59. Глогусь О. Логістика : навч. посіб. для студ. економ. спец. / О. Глогусь. – Тернопіль, 1998. – 160 с.
60. Голубков Е. П. Маркетинг : словарь-справочник / Е. П. Голубков. – М. : Дело, 2000. – 440 с.
61. Гончаренко І. Г. Сутність розподілу продукції та її зв’язок з комплексами маркетингу і логістики / І. Г. Гончаренко // Держава та регіони. Серія : Економіка та держава. – 2007. – № 2. – С. 81–84.
62. Гончаренко І. Г. Теоретичні основи розподілу продукції підприємств / І. Г. Гончаренко // Держава та регіони. Серія : Економіка та держава. – 2007. – № 3. – С. 64–67.
63. Гончаренко І. Г. Формування маркетингової складової товарообігу підприємства / І. Г. Гончаренко // Інвестиції : практика та досвід. – 2007. – № 10. – С. 29–32.
64. Гончаренко І. Г. Функціональна модель організації процесу формування каналів розподілу продукції промислового підприємства / І. Г. Гончаренко // Інвестиції : практика та досвід. – 2007. – № 11. – С. 32–36.
65. Гончаренко І. Г. Формування товарної політики на машинобудівних підприємствах / І. Г. Гончаренко // Інвестиції : практика та досвід. – 2007. – № 24. – С. 10–12.
66. Гончаренко І. Г. Аналіз державного регулювання збутової діяльності підприємств в Україні / І. Г. Гончаренко // Стратегія забезпечення сталого розвитку України // Матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 2008 р. : тези доп. –Київ / РВПС України НАН України. – К. : РВПС України НАН України, 2008. – Ч. 3. – С. 108–110.
67. Гончаренко І. Г. Використання моделі побудови зон потенційного збуту продукції в формуванні каналів розподілу продукції підприємства / І. Г. Гончаренко // Теорія і практика сучасної економіки : матеріали VІІІ міжнар. наук.-практ. конф., 2007 р. : тези доп. – Черкаси, 2007. – С. 266–268.
68. Гончаренко І. Г. Гнучкість планування збуту промислової продукції / І. Г. Гончаренко // Соціально-економічна політика та розвиток регіонів в умовах переходу до постіндустріального суспільства : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 2008 р. : тези доп. – Дніпропетровськ, 2008 – С. 44–45.
69. Гончаренко І. Г. Економічна оцінка інновацій, як спосіб підвищення конкурентоспроможності продукції вітчизняних підприємств / І. Г. Гончаренко // Управління інноваційним розвитком підприємств України в умовах світових інтеграційних процесів : матеріали всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених, 2007 р. : тези доп. – Дніпропетровськ, 2007. – С. 30–32.
70. Гончаренко І. Г. Концептуальні витоки прогнозування збутової діяльності підприємства / І. Г. Гончаренко // Проблеми економіки підприємств в умовах сталого розвитку : матеріали IV міжн. наук.-практ. конф., 2008 р. : тези доп. – Київ : НУТХ, 2008. – С. 124–125.
71. Гончаренко І. Г. Теоретичні основи розподілення продукції підприємств / І. Г. Гончаренко // Актуальные проблемы и перспективы развития экономики Украины : материалы VI Междунар. науч.-практ. конф., 2007 г. : тезисы докл. – Алушта, 2007. – С. 105–106.
72. Давенпорт Т. Реинжиниринг корпорации: Манифест революции в бизнесе / Пер. с англ. под ред. В. С. Катькало. // Т. Давенпорт, Дж. Чампи – Спб.: ИСП, 1997. – 164 с.
73. Джонсон Дж. Современная логистика / Джеймс Джонсон, Дональд Ф. Вуд ; пер. с англ. – [7-е изд.]. – М. : Вильямс, 2002. – 624 с.
74. Дикань В. Л. Обеспечение конкурентоустойчивости предприятия / В. Л. Дикань. – Х. : Основа, 1995. – 106 с.
75. Дихтль Е. Практический маркетинг : учебн. пособ. / Е. Дихтль, Х. Хершген ; пер. с нем. Л. Макарова. – М. : Высш. шк., 1996. – 256 с.
76. Долбунов А. Модель маркетинговой коммуникации / А. Долбунов // Маркетинг. – 1999. – № 3. – С. 21–23.
77. Дороніна М. С. Управління економічними та соціальними процесами підприємства : монографія / М. С. Дороніна. – Х. : Вид-во ХДЕУ, 2003. – 444 с.
78. Дослідження торговельної політики України : Документ Світового банку / Світовий банк. Управління зменшення бідності та економічного менеджменту : регіони Європи та Середньої Азії. – К., 2004. – 174 с.
79. Дудченко М. А. Передумови та перспективи інтеграції України в ЄС / М. А. Дудченко, А. Ю. Ярмош // Вісник Київ. ун-ту. – 2005. – № 3.
80. Економічна енциклопедія : у 3 т. / редкол. : С. В. Мочерний (відп. ред.) та ін. – К. : Вид. центр «Академія», 2001. – Т. 2. – 848 с.
81. Європейський союз та Україна. Представництво Європейської комісії. – К., 1997. – 67 с.
82. Завьялов П. Конкурентоспособность и маркетинг / П. Завьялов // РЭЖ. – 1995. – № 12. – С. 50–55.
83. Завьялов П. Проблемы международной конкурентоспособности товаропроизводителей / П. Завьялов // Маркетинг. – 1996. – № 2. – С. 20–32.
84. Зиндер Е.З. Новое системное проектирование: информационные технологии и бизнес-реинжиниринг / Е.З. Зиндер: – П.: СУБД, 2005. – 142 с.
85. Інноваційна стратегія українських реформ / [Гальчинський А. С., Геєць В. М., Кінах А. К., Семиноженко В. П.]. – К. : Знання України, 2002. – 336 с.
86. Йеннер Т. Интеграция маркетинга и стратегического менеджмента / Т. Йеннер. // Проблемы теории и практики управления. – 1997. – № 6. – С. 106–111.
87. Кальченко А. Г. Основи логістики : навч. посіб. / А. Г. Кальченко – К. : Товариство «Знання», КОО, 1999. – 135 с.
88. Кизим Н.А. Адаптивные модели в системах принятия решений / Н.А. Кизим, Т.С. Клебанова – Х.: ВД "ІНЖЕК", 2007. – 265с.
89. Кленин А.В. Эффективность менеджмента организации: Учеб. пособие. / А.В. Кленин – М.: Русская деловая лит., 2004. – 320 с.
90. Климова І.Г. Особливості логістичного управління на підприємствах машинобудування / І. Г. Климова // Інвестиції : практика та досвід. – 2007. – № 22. – С. 39–41.
91. Климова І. Г. Проблеми та передумови використання логістики в Україні / І. Г. Климова // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. – 2006. – № 3. – С. 143–147.
92. Климова І.Г. Розвиток логістичного управління на промислових підприємствах / І. Г. Климова // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. – 2006. – № 6. – С. 130–133.
93. Кнышук И. П. Организационная структура управления предприятием, ориентированная на маркетинг / И. П. Кнышук // Коммунальное хозяйство городов : науч.-техн. сб. Сер. : Экономические науки. – 2001. – Вып. 31. – С. 72–78.
94. Кнышук И. П. Оценка производственного потенциала / И. П. Кнышук // Економіка розвитку (ХДЕУ). − 2002. −№ 2 (22). − С. 100−101.
95. Корінев В. Л. Цінова політика підприємства: Монографія / В.Л. Корінев. – К.: КНЕУ, 2001. – 257 с.
96. Косенков С. І. Маркетингові дослідження : навч. посіб. / С. І. Косенков. – К. : Видавничий дім «Скарби», 2004. – 464 с.
97. Котлер Ф. Основы маркетинга / Ф. Котлер. – М. : Прогресс, 1990. –734 с.
98. Красовский Ю.Д. Управление поведением в фирме: эффекты и парадоксы» / Ю.Д. Красовский– М.: Инфра – М., 2006. – 352 с.
99. Кретов И. И. Маркетинг на предприятии : практ. пособ. / И. И. Кретов. – М. : АО «Финстатинформ», 2004. – 180 с.
100. Крикавський Є. В. Логістика підприємства : навч. посіб. / Є. В. Крикавський. – Львів : Держ. ун-т «Львівська політехніка», 1996. – 160 с.
101. Крикавський Є. В. Логістика / Є. В. Крикавський. – Львів : Держ. ун-т «Львівська політехніка», 1999. – 264 с.
102. Лисевич В. В. Дiагностика процесу стратегiчного маркетингового управлiння конкурентоспроможнiстю пiдприємств / В. В. Лисевич // Торгiвля i ринок України : темат. зб. наук. праць. / [ред. О. Шубiн]. Вип. 16. – Донецьк : ДонДУЕТ, 2004. – Т. II. – С. 88–96.
103. Лігоненко Л. О. Державне регулювання розвитку внутрішньої торгівлі : сучасний стан та напрямки удосконалення / Л. О. Лігоненко // Актуальні проблеми економіки. – 2003. – № 1. – С. 52–57.
104. Лігоненко Л. О. Проблеми та перспективи розвитку роздрібної торгівлі / Л. О. Лігоненко // Вісник Львівської комерційної академії. Серія економічна. Випуск 14. – Львів : Вид-во ЛКА, 2003. – С. 90–97.
105. Лук’янець Т. І. Маркетингова політика комунікацій : навч.-метод. посіб. / Т. І. Лук’янець – К. : КНЕУ, 2002. – 272 с.
106. Максимова Т.С. Моделирование социально-экономического развития региона / Т.С. Максимова, Б.Т. Клияненко, В.В. Максимов – Л.: Изд-во ВНУ, 2001. – 140 с.
107. Маркетингові дослідження в Україні : матеріали III Міжнар. наук.-практ. конф., 25–28 травня 2004 р., м. Ялта / Укр. асоціація маркетингу ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т ; відп. ред. А. А. Мазаракі. – К., 2004. – 313 с.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
50





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.