У нас уже
17884
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
ІНСТИТУЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОРИСТАННЯ ЗЕМЕЛЬ КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Количество страниц
216
ВУЗ
НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ НАУК УКРАЇНИ РАДА ПО ВИВЧЕННЮ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
Год сдачи
2010
Содержание
ВСТУП ....................................................................................................................
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ВИКОРИСТАННЯ ЗЕМЕЛЬ КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ.......................................
1.1. Особливості використання земель населених пунктів.............................
1.2. Суть і завдання використання міських земель...........................................
1.3. Іноземний досвід використання земель міст..............................................
1.4. Методика і методи дослідження використання земель населених пунктів............................................................................................................
1.5. Методичні положення формування комунальної власності на землю...............................................................................................................
Висновки до розділу 1...........................................................................................
РОЗДІЛ 2. ВИКОРИСТАННЯ ЗЕМЕЛЬ МІСТ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ........................................................................
2.1. Соціально-економічний розвиток населених пунктів Львівщини, зокрема міст, в умовах ринкової економіки.............................................
2.2. Земельно-кадастрове забезпечення виділення земель комунальної власності.........................................................................................................
2.3. Комунальна власність на землю як економічний важіль у використанні земель міст.............................................................................
Висновки до розділу 2...........................................................................................
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ОРГАНІЗАЦІЇ РАЦІОНАЛЬНОГО ВИКОРИСТАННЯ ТА ОХОРОНИ ЗЕМЕЛЬ КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ.........................................................................................
3.1. Науково-методичне обґрунтування організації і раціонального використання земель населених пунктів...................................................
3.2. Вдосконалення реформування земельних відносин у містах..................
3.3. Організація системи державного контролю за використанням земель міст...................................................................................................................
Висновки до розділу 3...........................................................................................
ВИСНОВКИ...........................................................................................................
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ...........................................................
ДОДАТКИ..............................................................................................................
ВСТУП
Сутність і стан наукової задачі та її значущість зумовлені тим, що велика концентрація населення та виробництва робить землі в межах населених пунктів, а особливо міст, унікальним ресурсом. Цінність цих земель полягає у вдалому поєднанні ринків ресурсів і збуту та інженерно-інфраструктурному облаштуван-ні території. Земельні ресурси в населених пунктах, особливо у містах, є базисом їх соціально-економічного та містобудівного розвитку, слугують їх динамічності й поліфункціональності, високому рівню усуспільнення землекористування.
Характер земельної власності в населених пунктах детермінований самою сутністю цих земель як просторового базису соціально-економічного та містобу-дівного розвитку. При цьому використання земель населених пунктів не обме-жується лише їх поверхнею, а включає й простір над ними і під ними. Це зумов-лює не тільки можливість одного способу використання однієї й тієї ж ділянки, а й можливість її використання різними способами протягом часових термінів, що не збігаються.
Актуальність теми. Поєднання концентрації населення та виробництва робить землі в межах населених пунктів, а особливо міст, унікальним ресурсом. Цінність цих земель полягає у вдалому поєднанні ринків ресурсів і збуту та інженерно-інфраструктурному облаштуванню території. Земельні ресурси в населених пунктах, особливо у містах, є базисом їх соціально-економічного та містобудівного розвитку, слугують їх динамічності і поліфункціональності, високому рівню усуспільнення землекористування.
У системі використання земельних ресурсів міст в Україні нагромаджений певний досвід розвитку земельних відносин, але цілий ряд питань потребує наукового узагальнення та усунення окремих недоліків у подальшому. У зв’язку з цим, в дисертаційній роботі досліджуються економічні важелі використання земель комунальної власності територіальних громад, особливості використання земель населених пунктів на сучасному етапі розвитку земельних відносин, суть і завдання організації раціонального використання та охорони земель в умовах реформування відносин власності. З цією метою проведений детальний аналіз соціально-економічного розвитку населених пунктів Львівщини, зокрема міст, в умовах ринкової економіки, для чого залучені статистико-економічні, земельно кадастрові, землевпорядні дані і матеріали, а також публікації в науковій літературі, засобах масової інформації, результати соціологічних досліджень та нормативні документи.
Теоретичні та прикладні аспекти використання земель в межах населених пунктів у ринкових умовах досліджено у наукових працях багатьох учених землевпорядників, та економістів-практиків. Вагомий внесок у розвиток цієї проблематики внесли: І.К. Бистряков, М.А. Голубець, Б.М. Данилишин, Д.С. Добряк, В.М. Другак, С.І. Дорогунцов, Я.В. Коваль, А.С. Лисецький, І.Р. Михасюк, Є.В. Мішенін, Л.Я. Новаковський, П.Т. Саблук, А.Я. Сохнич, В.М. Трегобчук, М.Г. Ступень, А.М. Третяк, М.А. Хвесик та інші вітчизняні й зарубіжні вчені.
Головна ідея дисертаційного дослідження полягає в тому, щоб на основі узагальнення праць вітчизняних та зарубіжних вчених, теоретичних та практичних засад використання земельних ресурсів міст і розвитку земельних відносин розробити методологічні положення інституційного забезпечення використання земель комунальної власності територіальних громад Львівської області.
Зв'язок роботи з науковими програмами, планами, темами. Дисертаційна робота виконувалась згідно з напрямами державних програм та досліджень за тематикою науково-дослідних робіт Ради по вивченню продуктивних сил України НАН України, зокрема, в рамках тем: 3.1.5.58 „Прогноз розвитку і розміщення продуктивних сил України на довготривалу перспективу” - номер держреєстрації 010U000089 (автором здійснена оцінка землересурсного потенціалу міст, визначена ефективність його використання і відтворення); 3.1.5.59 „Дослідження природно-ресурсного потенціалу і перспектив економічного та соціального розвитку України (регіональний розріз)” - номер держреєстрації 0199003691 (автором розроблені пропозиції, щодо переходу міського землекористування на засади сталого розвитку); 4.2.1.5.57 „Дослідження земельно-ресурсного потенціалу України, наукове обґрунтування соціально-економічних, правових та екологічних засад оптимізації його використання і охорони” - номер державної реєстрації 0199U000782 (автором досліджено стан і перспективи розвитку міського землекористування, в контексті сталого розвитку економіки).
Дослідження, які проведені автором, є складовою частиною комплексних досліджень, виконаних у 2000-2005 рр. в рамках планів бюджетної та госпрозрахункової тематики Львівського державного аграрного університету, а саме теми: “Розробити теоретичні основи управління земельними ресурсами, землевпорядкування, земельного кадастру та методику організаційно екологічно-безпечного використання земель в ринкових умовах” (номер державної реєстрації 0100U002331). Участь автора у її виконанні полягає в розробці прогресивної моделі вдосконалення економічних важелів організації використання земель населених пунктів України з розрахунками відповідних прогнозних показників.
Мета і задачі дослідження. Мета дисертаційного дослідження - розробка теоретико-методологічних засад інституційного забезпечення використання земель комунальної власності територіальних громад Львівської області та обґрунтування перспектив їх розвитку в умовах реформування національної економіки.
Відповідно до поставленої мети в роботі послідовно розв'язувались такі задачі:
– здійснити науковий аналіз закономірностей розвитку земельних відносин у містах, розробити і науково обґрунтувати економічний і правовий механізм їх регулювання;
– провести науково-методичне обґрунтування організації і раціонального використання земель населених пунктів;
– опрацювати законодавче та нормативно-методичне забезпечення реалізації формування земель комунальної власності;
– дослідити стан інформаційного забезпечення здійснення робіт по розмежуванню земель державної та комунальної власності;
– розробити проект формування земель комунальної власності у містах обласного підпорядкування Львівської області;
– запропонувати підходи до організації системи державного контролю за використанням земель міст.
Об'єктом дослідження є процеси формування системи інституційного забезпечення використання земель комунальної власності територіальних громад.
Предметом дослідження є сукупність теоретико-методологічних засад з питань удосконалення системи інституційного забезпечення використання земель комунальної власності територіальних громад.
Методи дослідження – методологічною основою дисертації є діалектичний метод пізнання, з допомогою якого процеси інституційного забезпечення використання земель комунальної власності територіальних громад вивчались не в статистиці, а в динаміці, як постійний перехід кількісних змін в якісні.
У проведеному дослідженні використовувались такі методи: історичний - для дослідження наукових основ розвитку міст та організацію використання земель; монографічний - при опрацюванні наукових публікацій з питань використання земель, застосування економічних важелів у використанні земель, формуванні земель комунальної власності; статистичний - за його допомогою подається необхідна інформація про соціально-економічний розвиток населених пунктів, зокрема, міст обласного підпорядкування Львівщини; розрахунково-конструктивний - проведено обґрунтування розподілу земель державної власності на землі державні і комунальні, закріплення їх за відповідними власниками землі; графічний - при розробці діаграм по продажу земельних ділянок, їх вартості та площі, структурі порушень щодо використання земель міст Львівської області; балансового - для дослідження змін у кількості та якості використання земельних ділянок відповідно до форм власності на них; абстрактно-логічного, сутність якого полягає у численному відволіканні явища, яке вивчається і від діючих на нього відносин, що потребує розчленування цього явища, на окремі частини (аналіз) і узагальнення їх (синтез) – цей метод базується на таких наукових прийомах, як висунення гіпотези, індукція, дедукція, аналогія, співставлення.
Вихідними джерелами досліджень були законодавчі акти України, багаторічні статистичні дані Державного комітету статистики України, Державного комітету земельних ресурсів, виробничих об’єднань та підприємств, іноземні та вітчизняні наукові публікації, інформація з Інтернету.
Наукова новизна одержаних результатів. Науковою новизною відзначаються такі теоретичні та методологічні результати дисертаційного дослідження:
– вперше обґрунтовано еволюцію розвитку міських поселень у динаміці та проведено науковий аналіз причин концентрації трудових ресурсів у містах;
– вперше здійснено оцінку сучасного стану використання земель населених пунктів Львівщини, що дозволяє обґрунтовано визначити пріоритети державної містобудівної та земельної політики;
– поглиблено науково-методичні засади функціонування земель комунальної власності які відміну від існуючих враховують економічні важелі в організації використання земель міст;
– запропоновано прогноз структури земельного фонду міст обласного підпорядкування Львівщини після розмежування земель державної і комунальної власності;
– розроблено організаційно-економічний механізм управління територіальним розвитком населених пунктів, в основу якого, на відміну від існуючого, покладено план земельно-господарського устрою та функціональне зонування території міста, що суттєво покращить рівень його використання та охорони;
– обґрунтовано існуючі та запропоновано нові напрями програмно-цільового забезпечення контролю за використанням та охороною земель міст, які є методологічною та методичною основою розробки програми реформування даної галузі в масштабах України. Відмінність одержаних наукових розробок від існуючих полягає в системному обґрунтуванні взаємозалежностей і взаємозв’язків структурних компонентів територіальної організації використання та охорони земель міст в умовах реформування відносин власності та земельних відносин.
Практичне значення одержаних результатів. Викладені у дисертаційній роботі наукові результати дають можливість удосконалити організацію використання земель на рівні міст обласного підпорядкування Львівщини. Вони можуть бути використані при формуванні державної регіональної політики в сфері землекористування, для запровадження в містах функціонально-господарської концепції побудови економіки та підвищення зацікавленості міської влади у здійсненні оперативного контролю за використанням земель, зміцненню ринкових засад в економіці міста та розвитку місцевого самоврядування.
Практична цінність дисертаційного дослідження визначається конкретною адресною спрямованістю методик, положень, рекомендацій для суб’єктів земельних ресурсів міст, органів державної виконавчої вади, місцевого самоврядування, власників землі та землекористувачів.
Результати дослідження напрямів інституційного забезпечення використання земель комунальної власності територіальних громад знайшли своє втілення на регіональному рівні, зокрема у містах обласного підпорядкування Львівщини.
Результати дослідження використовуються регіональними органами виконавчої влади при впорядкуванні земель населених пунктів, а саме: Львівським міським управлінням земельних ресурсів (довідка № 40/188 06-16 від 20.06.2006 р.), Бориславським міським управлінням земельних ресурсів (довідка № 3074 від 30.12.2005 р.), Дрогобицьким міським управлінням земельних ресурсів (довідка № 492 від 03.04.2006 р.), Моршинським міським управлінням земельних ресурсів (довідка № 957 від 28.10.2005 р.), Самбірським міським управлінням земельних ресурсів (довідка № 203 від 18.10.2005 р.), Трускавецьким міським управлінням земельних ресурсів (довідка № 505 від 03.05.2006 р.).
Основні наукові результати дисертаційного дослідження щодо інституційного забезпечення використання земель комунальної власності територіальних громад, використовуються в навчальному процесі Львівського державного аграрного університету при підготовці лекцій, лабораторних та практичних занять з дисциплін “Земельний кадастр”, “Земельний кадастр населених пунктів”, “Містобудівний кадастр”, „Організація і управління виробництвом” для студентів землевпорядного факультету Львівського державного аграрного університету (довідка № 01-27-02 від 14.12.2006 р.).
Особистий внесок здобувача. Дисертаційна робота є самостійно виконаною науковою працею, в якій викладено авторські розробки щодо методологічних і методичних засад інституційного забезпечення використання земель комунальної власності територіальних громад, новітніх тенденцій та зрушень у цій сфері, економічного механізму регулювання земельних відносин в містах, перспектив формування комунальної власності в містах обласного підпорядкування Львівщини та України загалом. Наукові положення, висновки і рекомендації, які виносяться на захист, одержані автором самостійно. З наукових праць, опублікованих у співавторстві в дисертаційній роботі використано лише ті ідеї та положення, які отримані автором особисто.
Апробація результатів дослідження. Основні наукові результати дисертаційного дослідження апробовано на українських та міжнародних науково-теоретичних та практичних конференціях, зокрема: “Пошук соціальних технологій активізації вітчизняного виробництва” (Хмельницький, 2001), “Сталість, екологізація і ефективність сільськогосподарського виробництва в умовах аграрної реформи” (Харків, 2002), ”Механізм господарювання і проблеми економічного росту в агропромисловому комплексі України” (Луганськ, 2002), “Еколого-економічні проблеми розвитку АПК” (Львів, 2002), “Наука і освіта: 2003” (Дніпропетровськ, 2003), “Землевпорядна освіта, наука та виробництво: Сьогодення та перспектива очима молодих вчених ” (Київ, 2003), “Проблеми землеустройства в современных условиях” (г. Горки, Беларусь, 2003), „Глобальні та національні проблеми в аграрній економіці України” (Луганськ, 2004), ”Сталий розвиток аграрного сектора економіки” (Харків, 2004), „Молоді вчені у вирішенні проблем аграрної науки і практики” (Львів, 2004), “Реалізація основних принципів Болонської декларації при підготовці фахівців” (Львів, 2005), “Інтенсифікація і сталий розвиток сільськогосподарського виробництва” (Харків, 2006), “Наука і технології: крок в майбутнє – 2006” (Дніпропетровськ, 2006), “Земельні відносини і просторовий розвиток в Україні” (Київ, 2006), “Наукові засади реалізації аграрної політики в Україні” (Харків, 2006), “Сталий розвиток міст: сучасні технології управління міським та регіональним розвитком” (Харків, 2006), “Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу в ЛДАУ” (Львів, 2006), “Проблеми забезпечення законності у сфері земельних та аграрних правовідносин” (Львів, 2006), „Наука 2006” (Львів, 2006).
Публікації. За темою дисертаційного дослідження опубліковано 28 наукових праць загальним обсягом 52,50 друк. арк., у тому числі 22,05 друк. арк. належить особисто автору. З них 1 монографія у співавторстві, 2 навчальних посібника у співавторстві, 16 статей у наукових фахових виданнях, 7 тез доповідей на наукових конференціях, 2 публікації, які додатково відображають результати досліджень.
Структура і обсяг дисертації. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел і додатків. Повний обсяг дисертації становить 216 сторінках комп’ютерного тексту, в тому числі 171 сторінка основного тексту, який включає 15 таблиць і 6 рисунків, списку використаних джерел із 203 найменувань викладено на 20 сторінках та 24 додатках викладених на 24 сторінках.
Список литературы
ВИСНОВКИ
Узагальнюючи вітчизняний і закордонний досвід інституційного забезпечен-ня використання земель комунальної власності територіальних громад Львівської області в умовах реформування земельних відносин та аналізуючи економічний, демографічний, соціальний та територіальний розвиток міст, можна зробити насту-пні висновки.
Особливістю цих земель є те, що вони є найоптимальнішим середовищем для проживання і праці людей, місцем найбільшої концентрації капіталу для функціо-нування промисловості та інших несільськогосподарських галузей, органів держав-ного і місцевого самоврядування, об’єктів культурно-побутового обслуговування населення і гармонійного розвитку людини. Це зумовлює цінність земель як тери-торіально обмеженого ресурсу та просторового базису для розміщення практично всіх видів економічної діяльності та проживання людей.
Перехід до ринкових методів управління соціально-економічним розвитком країни зумовив необхідність реалізації принципово нових підходів до політики в галузі земельних відносин, особливо в містах. Суспільне та екологічне середовище навколо земельної власності в містах настільки складне, що найкраще та найефек-тивніше використання земельної ділянки перевищує можливості її власника. Влас-ник фактично використовує не тільки свою земельну ділянку, а й користується об’єктами створеними територіальною громадою за її кошти – інженерною, транс-портною, соціальною та природоохоронною інфраструктурою. Тому й використан-ня землі в населених пунктах завжди базується на поєднанні інтересів приватної та громадської власності. Поєднання приватних та громадських (суспільних) інтересів знаходить свій вияв в усіх рисах комунальної власності або власності територіаль-ної громади.
Комунальна власність на землю є для нас ще новою і визначається соціально-економічними причинами й особливостями функціонального використання. Власне тому визначення складу земель комунальної власності є складним дослідженням соціального, економічного та екологічного напрямку, що ми намагалися дослідити у даній роботі.
Формування земель комунальної власності надає місцевій громаді, в особі органів місцевого самоврядування, право виключного контролю за її використан-ням і право розпорядження землею, тобто можливість самостійного вирішення всіх питань з її використання під час розроблення проектів планування, встановлення місцевих правил використання та забудови цих земель.
Виходячи з багатоаспектності використання земель міст, тут мають місце специфічні особливості впорядкування території. Перш за все, організація викорис-тання і охорони земель міст визначається на рівні розробки генерального плану їх забудови, в якому поруч із забезпеченням оптимального функціонування всіх сис-тем міського господарства, обов’язковим завданням є створення умов для раціона-льного використання земельних та інших природних ресурсів, поліпшення екологі-чної обстановки на його території.
Однак детального опрацювання питання організації використання земель ге-неральний план не забезпечує. Тому виправданим буде перехід на розробку проек-тів земельно-господарського устрою міста, які служать базою для обґрунтування, розробки і подальшої реалізації на землях населеного пункту необхідного обсягу організаційних та інженерно-технічних заходів з освоєння і поліпшення якості зе-мель, їх раціонального використання, охорони та захисту від руйнівних процесів тощо. Проект розробляється відповідно до періоду й етапів здійснення генерально-го плану населеного пункту і містить організаційні, правові, фінансові та інші захо-ди щодо вдосконалення структури територій, освоєння земель, поліпшення їх якос-ті та інженерного захисту. Проте питання впорядкування території міста, які регла-ментує земельно-господарський устрій, будуть недостатніми, якщо в місті не буде запроваджено зонінгових правил. Зонінг міста, або зонінгові правила – це правила з організації способів, норм та стандартів землекористування, проектування та роз-ташування будинків з урахуванням географічних і функціональних зон міста. Це орієнтуватиме забудовників на те, які вони матимуть права щодо володіння, вико-ристання і забудови землі, які типи будівель і споруд вони можуть будувати, вихо-дячи з економічної ефективності використання території.
Відомості про функціональне зонування території міста враховуються при проведенні грошової оцінки земель міста. Наявність грошової оцінки земель міста дає можливість органам місцевого самоврядування поряд з нормативно-організаційними методами управління розвитком території реалізувати свої регуля-тивні повноваження на підставі створення економічних умов і важелів раціонально-го використання міських земель, забезпечити необхідні умови для формування фі-нансово-економічної бази міста за рахунок справляння плати за землю.
Комунальна власність на землю, як економічний важіль у використанні зе-мель міст, ініціює зацікавленість землекористувачів у раціональному та ефектив-ному їх використанні шляхом встановлення платежів за землю та розмірів їх дифе-ренціації, приватизації, кредитування купівлі земельних ділянок, розвитку ринку землі та його інфраструктури.
Формування комунальної власності на землю та об’єктів нерухомості є фі-нансовою основою місцевого самоврядування, основне завдання якого – забезпе-чення добробуту своїх мешканців. Використовуючи економічні важелі у викорис-танні земель міст, органи місцевого самоврядування тим самим будуть сприяти ра-ціональному та екологобезпечному використанню міських земель, їх розвитку та благоустрою.
Формування комунальної власності передбачає ведення міського господарст-ва на позиціях: зміцнення ринкових засад в економіці міст; росту економічної від-повідальності за прийняття інвестиційних рішень; децентралізації і скорочення ма-сштабів неефективної діяльності в економіці міст; поліпшення екологічного стану міст; підвищення безпосередньої соціальної спрямованості використання землі та об’єктів нерухомості внаслідок першочергового забезпечення передусім громадсь-ких потреб; підвищення зацікавленості міської влади у здійсненні оперативного ко-нтролю за використанням майна громади.
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
1. Барсуков А. Принципи побудови та особливості реалізації регіональної та со-ціальної політики в Україні // Регіональна економіка. - 2003. - № 1. – С.190–194.
2. Бевз М. Урбаністичний феномен Львова: його значення для планування розви-тку міста // http: // www. ji. lviv. ua / n29texts / bevz.
3. Белецький П., Мікула Н. Зовнішньоекономічна діяльність регіонів // Соціаль-но-економічні дослідження в перехідний період: Щорічник наук. праць / НАН України, Ін-т регіональних досліджень. – Львів, 1997. - Вип. 2. – С.152–164.
4. Біблія або Книги Святого письма Старого і Нового завіту. - К.: Українське біб-лійне товариство, 1995. – 296 с.
5. Білоконь Ю.М. Проблеми містобудівного розвитку територій: Навч. посібник. - К.: Укрархбудінформ, 2001. – 80 с.
6. Білоконь Ю.М. Регіональне планування (сутність та значення). – К.: Укрархбу-дінформ, 2001. – 108 с.
7. Богданов В.М. Планировка сельских населенных мест. - М.: Колос, 1980. – 270 с.
8. Бойко Є., Горін Н., Янків М. Формування фінансово-кредитної та податкової політики для забезпечення розвитку регіонів // Соціально-економічні дослі-дження в перехідний період: Щорічник наук. праць / НАН України, Ін-т регіо-нальних досліджень. – Львів, 1997. - Вип. 2. – С.32 –39.
9. Борденюк В. Місцеве самоврядування в механізмі держави: конституційно-правовий аспект // Право України. – 2003. - № 4. – С.14-17.
10. Бородюк Н. Як змусити землю працювати? // http: // www. dkzr. gov. ua / terra / control / uk / publish.
11. Бочаров Ю.П., Кудрявцев О.К. Планировочная структура современного горо-да. – М.: Стройиздат, 1972. – 159 с.
12. Бранч М. Проектирование городской среды: Пер. с англ.–М.: Стройиздат, 1979. – 179 с.
13. Будзилович І.С., Юрченко А. Чи можна вважати майном земельну нерухомість України? // Право України.–1999.- № 11.– С.44-48.
14. Будзилович І.С. Землеустрій в Україні: еволюція його змісту в сучасних умо-вах // Землевпорядкування. - 2001.- № 1.–С.32-35.
15. Бунин А.В., Саваренская Т.Ф. История градостроительного искусства. – М., 1971. – 411 с.
16. Бутягин В.А Планировка и благоустройство городов: Учебник для вузов. – М.: Стройиздат, 1974. – 381 с.
17. Бюджетний кодекс України. – К.: Атака, 2001. – 80 с.
18. Возняк Р.П., Магазинщиков Т.П. Земельный кадастр в городах: Учеб. пособие. – Львов: Львов. с.-х. ин–т, 1989. – 90 с.
19. Габрель М. Ефективність урбанізованих систем суспільства: зміст та парамет-ри оцінки // Соціально-економічні дослідження в перехідний період: Щорічник наук. праць / НАН України, Ін-т регіональних досліджень. – Львів, 1997. - Вип. 2. – С.40 – 49.
20. Гнаткович Д.І. Еколого-економічні заходи захисту земель при відведенні для містобудівних потреб // Приміські території. Проблеми і перспективи їх розви-тку: Тези доп. наук.–практ. конф., Львів, 23-24 січ. 1997 р.– Львів, 1997.– С.7.
21. Гнаткович Д.І. Земельна реформа в Україні. – Львів: Львів. с.-г. ін-т, 1993. – 37 с.
22. Гнаткович Д.И. Земельный кадастр: Экономика землепользования. – Львов: Вища шк. - 1986. – 136 с.
23. Гнаткович Д.І. Земельно-кадастрове забезпечення функціонування різних форм власності на землю // Проблеми сучасного стану та розвитку земельних відносин в Україні. – К., 1997. – 15 с.
24. Гнаткович Д.І., Ступень М.Г. Земельний кадастр населених пунктів: Навч. по-сібник. - Львів: Слово Руху, 1999. - 189 с.
25. Горбатович С.М. Концептуальні підходи до розмежування земель державної і комунальної власності // Землевпоряд. вісн. - 2003. - № 2. - С.25-33.
26. Градостроительный кодекс Российской Федерации от 07.05.1998 г. № 73 – ФЗ // http: // www. akdi.ru/gd/proekt/069850 GD. SHTM.
27. Гринчук Н. Проблеми збереження культурно-історичного середовища великих міст // Управління сучасним містом. − 2005. − № 1-2/1-6(17-18). − С. 263-266.
28. Груза Иржи. Теория города. – М.: Стройиздат, 1972. – 246 с.
29. Давыдович В.Г. Расселение в пригородных зонах. – М.: Стройиздат, 1971. – 523 с.
30. Данилишин Б.М., Шостак Л.Б. Благосостояние наций: Эволюция парадигмы развития. – К.: ЗАТ „Нічлава”, 2002. – 356 с.
31. Данилишин Б.М., Дорогунцов С.І., Міщенко В.С. Природно-ресурсний потен-ціал сталого розвитку України. – К.: РВПС України, 1999. - 716 с.
32. Данількевич М., Величко Ю. Статут територіальної громади міста - нове яви-ще в праві України // Право України. - 2002. - № 4. – С.27-29.
33. ДБН-360-92. Містобудування. Планування і забудова міських і сільських посе-лень Затверджено Наказом Мінінвестбуду України від 17 квітня 1992р.
34. ДБН – 1-1-93. Порядок створення і ведення містобудівних кадастрів населених пунктів: – К., 1994. – 25 с.
35. Дехтяренко Ю., Драпіковський О., Іванова І. Регулювання земельних відносин в місті. – К.: Основи, 1997. - 193 с.
36. Добряк Д.С., Муховиков А.М., Тихонов А.Т. Комунальна власність на землю: сутність, мотивація принципи реалізації // Землевпорядкування. - 2002. - № 2. - С.7-11.
37. Добряк Д.С., Тихонов А.Г., Паламарчук Л.В. Економічний оборот землі в Україні: теорія, методологія і практика. – К.: Урожай, 2005. – 136 с.
38. Долішній М., Фрис Р. Принципи і методи управління сільською місцевістю України в умовах реформування економіки // Соціально-економічні дослі-дження в перехідний період: Щорічник наук. праць / НАН України, Ін-т регіо-нальних досліджень. – Львів, 1997. - Вип. 2. – С.62-71.
39. Долішній М., Демченко В., Мікула Н. Концептуальні підходи до створення польсько-українського регіону “Сян” на основі узагальнення досвіду єврорегі-онів на західному кордоні Польщі // Регіональна економіка. - 2003. - №1. – С.69-82.
40. Драпиковський А., Іванова І. Практикум з оцінки міських земель.–К.: Вид-во УАДУ при Президентові України, 1997. – 52 с.
41. Другак В.М. Місцеве самоврядування і проблеми земельної власності // Земле-впорядкування. - 2001. - № 1. - С.15-18.
42. Другак В.М. Питання територіального устрою і власності на землю в містах // Землевпорядкування. - 2001. - № 3. – С.8-13.
43. Другак В.М. Правовий режим земель в межах населених пунктів та залежність від нього меж державної та комунальної власності // Землевпорядкування. - 2003. - № 4. - С.21-25.
44. Експериментальна розробка плану земельно-господарського устрою території кварталу міста Львова: Звіт про науково-дослідну роботу / Західний науково-дослідний ін-т землеустрою та земельного кадастру. – Державний реєстрацій-ний номер 0100V002335 Інв.№360(2). – Львів, 1999 р. – 234 с.
45. Экология города: Учеб. пособие / Под ред. проф. Ф.В. Стольберга. - К.: Либра, 2000. - 464 с.
46. Залуцький І.Р., Гнаткович Д.І. Організація раціонального використання і охо-рони земель в умовах здійснення земельної реформи. – Львів, – 1999. – 158 с.
47. Застройка и реконструкция сельских населених пунктов / И.И. Котков, С.Е. Сержантов, А.П. Лобков и др. – К.: Будівельник, 1973. – 72 с.
48. Зволинский В. Преобразование земельных отношений в России // Междунар. с.-х. журн. –2002. - №6. – С.40-44.
49. Звіт про наявність земель та їх розподіл за власниками землі, землекористува-чами, угіддями та видами економічної діяльності у м. Львів станом на 01.01.2005 р. / Львівське обласне управління земельних ресурсів. – Львів, 2005.
50. Звіт про наявність земель та їх розподіл за власниками землі, землекористува-чами, угіддями та видами економічної діяльності у м. Борислав станом на 01.01.2005 р. / Львівське обласне управління земельних ресурсів. – Борис-лав, 2005.
51. Звіт про наявність земель та їх розподіл за власниками землі, землекористува-чами, угіддями та видами економічної діяльності у м. Дрогобич станом на 01.01.2005 р. / Львівське обласне управління земельних ресурсів. – Дрого-бич, 2005.
52. Звіт про наявність земель та їх розподіл за власниками землі, землекористува-чами, угіддями та видами економічної діяльності у м. Моршин станом на 01.01.2005 р. / Львівське обласне управління земельних ресурсів. – Мор-шин, 2005.
53. Звіт про наявність земель та їх розподіл за власниками землі, землекористува-чами, угіддями та видами економічної діяльності у м. Новий Розділ станом на 01.01.2005 р. / Львівське обласне управління земельних ресурсів. – Львів, 2005.
54. Звіт про наявність земель та їх розподіл за власниками землі, землекористува-чами, угіддями та видами економічної діяльності у м. Самбір станом на 01.01.2005 р. / Львівське обласне управління земельних ресурсів. – Сам-бір, 2005.
55. Звіт про наявність земель та їх розподіл за власниками землі, землекористува-чами, угіддями та видами економічної діяльності у м. Стрий станом на 01.01.2005 р. / Львівське обласне управління земельних ресурсів. – Стрий, 2005.
56. Звіт про наявність земель та їх розподіл за власниками землі, землекористува-чами, угіддями та видами економічної діяльності у м. Трускавець станом на 01.01.2005 р. / Львівське обласне управління земельних ресурсів. – Труска-вець, 2005.
57. Звіт про наявність земель та їх розподіл за власниками землі, землекористува-чами, угіддями та видами економічної діяльності у м. Червоноград станом на 01.01.2005 р. / Львівське обласне управління земельних ресурсів. – Червоно-град, 2005.
58. Звіт про наявність земель та їх розподіл за власниками землі, землекористува-чами, угіддями та видами економічної діяльності у м. Львові станом на 01.01.1998 р. / Львівське обласне управління земельних ресурсів. – Львів, 1998.
59. Звіт про наявність земель та їх розподіл за власниками землі, землекористува-чами, угіддями та видами економічної діяльності у Львівській області станом на 01.01.2005 р. / Львівське обласне головне управління земельних ресурсів. – Львів, 2005.
60. Звіт про наявність земель та їх розподіл за власниками землі, землекористува-чами, угіддями та видами економічної діяльності у Львівській області станом на 01.01.1998 р. / Львівське обласне управління земельних ресурсів. – Львів, 1998.
61. Земельний кодекс України: Офіц. текст із змінами і доп. за станом на 1.08.1997р. - Ужгород: Інформаційно-видавниче агентство „ІВА”, 1997.-124 с.
62. Земельний кодекс України: Науково-практичний коментар / За ред. В.І. Се-мчика. – К.: Видавничий Дім “Ін Юре”. - 2003. – 676 с.
63. Земельный кодекс Российской Федерации от 10.10.2001 г., № 211-ФЗ // http: // muland. org. ua / ru (main)/976.
64. Земельні відносини в Україні: Законодавчі акти і нормативні документи / Держкомзем України.–К.: Урожай, 1998. – 816 с.
65. Ігнатова О. Львів майбутнього плануватимуть з космосу // http: // Lviv. Pro UA. com.
66. Історія держави і права України: Навч. посібник / А.С. Чайковський, В.І. Бат-рименко, О.Л. Колипенко та ін.; За ред. А.С. Чайковського. – К.: Юрінком Ін-тер, 2000. – 384 с.
67. Кадастр населених пунктів: Підручник / М.Г. Ступень, Р.Й. Гулько, О.Я. Ми-кула, Н.Р. Шпік. - Львів: Новий Світ-2000, 2004. – 392 с.
68. Калиновський Б. Державні гарантії і правозахисна роль державних органів що-до здійснення конституційних принципів місцевого самоврядування // Право України.-2002.- № 10. – С.29–32.
69. Кифяк В., Кифяк О. Розвиток туризму та його вплив на економічну ситуацію регіону // Регіональна економіка. - 2001. - № 2. – С.167-171.
70. Клюшничко С.С. Економічні методи управління міським землекористуванням // Містобудування та територіальне планування: Наук.-техн. зб. – К.: КНУБА, 2000. – Вип. 5. - С.150-157.
71. Козоріз М., Фурдичко М., Даниленко А. Регіональні аспекти розвитку підпри-ємництва в Україні // Соціально-економічні дослідження в перехідний період: Щорічник наук. праць / НАН України, Ін-т регіональних досліджень. – Львів, 1997. - Вип. 2. – С.99-105.
72. Коментар до Конституції України / В.Б. Авер’янов, В.Ф.Бойко, В.І. Борденюк та ін.; Ін-т законодавства Верховної Ради України. – К.: АТ “Книга”, 1996. – 378 с.
73. Конституция Российской Федерации от 12.12.1993 г., с изм., внесенными Ука-зами Президента РФ от 09.01.1996 г. за № 20; от 10.02.1996 г. за № 173; от 09.06.2001 г. за № 679. // http://www.flexa.ru/statute.
74. Котюк В.О. Основи держави і права: Навч. посібник. - К.: Вен турі, 1998. – 320 с.
75. Кравців В., Колодійчук І., Пасічник О. Концептуальні засоби створення спеці-альної (вільної) туристсько-економічної зони “Яремче” // Регіональна економі-ка. - 2003. - № 1. - С.216-224.
76. Криворучко Ю. Натуральність та автентичність міста // Досвід та перспективи розвитку міст України: Зб. наук. праць. Вип. 2: Охорона довкілля. Ландшафтна архітектура. – К.: Ін-т “Діпромісто”, 2002. – С.96-112.
77. Криворучко Ю. Quo Vadis, Львове? // http: // www. gazeta. lviv. ua.
78. Крижановская Н. Современные тенденции проектирования объектов ландша-фтного дизайна // Досвід та перспективи розвитку міст України. Збірник наук. праць. – Вип. 2: Охорона довкілля. Ландшафтна архітектура. – К.: Ін-т “Діпро-місто”, 2002. – С.38-45.
79. Криштоп Т. Методи оцінки земель населених пунктів // http: // www. geomatica. kiev. ua / training / Plan Val Tax / chapter 103 html.
80. Кузик С.П. Економічна і соціальна географія світу: Навч. посібник. - Львів: Світ, 2002. - 672 с.
81. Куринкіна Ю. Самовільне захоплення землі − найпоширеніше порушення на Львівщині // http: // www. gazeta. lviv. ua.
82. Кучерук М. Історичні міста України. Стан і охорона реставрації // Архітектур. вісн. – 1997. - № 2-3 (3-4). - С.12-13.
83. Кучерявий В.П. Урбоекологія. – Львів: Світ, 1999. – 360 с.
84. Куйбіда В. Збережемо Львів для майбутніх поколінь. Історичні міста України. Стан і охорона реставрації // Архітектур. вісн. – 1997. - № 2-3 (3-4). – С.4-6.
85. Куйбіда В., Фрис Р. Механізми взаємодії державної системи управління і орга-нів місцевого самоврядування в Україні // Регіональна економіка. - 2003. - № 1. – С.91–95.
86. Лавренчук В. Проблеми фінансування житла і роль держави в нових економіч-них умовах // Соціально-економічні дослідження в перехідний період: Щоріч-ник наук. праць / НАН України, Ін-т регіональних досліджень. – Львів, 1997. - Вип. 2. – С.81–87.
87. Лавейкін М.І. Реформування системи землекористування в Україні.-К.: РВПС України НАН України, 2001. — 376 с.
88. Лавейкін М.І. Формування та державне регулювання ринку землі в Україні (на прикладі Львівської області) // Планування та проектування використання зе-мель: досвід і перспективи: Між нар. зб. наук. праць. – Львів; Дубляни, 2000. - С.198-204.
89. Лавейкін М.І. Земельний кадастр та становлення ринку землі в містах України // Соціально-економічні дослідження в перехідний період: Щорічник наук. праць. Вип.. 14: Регіональне управління і місцеве самоврядування. Основи фо-рмування регіональної соціально-економічної політики. – Львів, 2000.–С.282-288.
90. Лесечко М.Д., Ступень М.Г. Проблеми раціонального використання земель населених пунктів // Сучасні проблеми реалізації земельної реформи в Україні: Зб. наук. праць // Львів. держ. с.-г. ін-т. – Львів, 1996. – С.95-96.
91. Лихогруд М. Законодавча та нормативно-методична база грошової оцінки зе-мель в Україні // http: // www. geomatica. kiev. Ua / training / Plan Val Tax / chap-ter 103 html.
92. Магазинщиков Т.Ф. Земельний кадастр: Підручник. – Львів: Світ, 1991. – 452 с.
93. Манько І.П. Удосконалення механізму грошової оцінки землі у реалізації дер-жавної земельної політики // Землевпор. вісн.-2003.-№ 4.-С.64-69.
94. Масловська Л. Екологізація суспільних відносин та вдосконалення управління сталим регіональним розвитком // Регіональна економіка. - 2003. - № 1. – С.62-68.
95. Методичні рекомендації щодо економічного стимулювання суб’єктів землеко-ристування за діяльністю, пов’язаною з охороною земель та встановленням плати за землю за погіршення природних властивостей угідь: Наказ Держком-зему України від 28.12.1996 р. за № 126. – К., 1996. - 4 с.
96. Михасюк І.Р., Мальський М.З. Регіональна економічна політика: Навч. посіб-ник / Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. - Львів: Укр. Технології, 2001. - 208 с.
97. Михасюк І., Косович Б. Регулювання земельних відносин: Монографія. – Львів: Львів. нац. ун-т ім. І.Франка, 2002. – 264 с.
98. Містобудівний кадастр: Навч. посібник // М.Г.Ступень, І.М.Добрянський, О.Я. Микула, Н.Р. Шпік. - Львів: ЛДАУ, 2003. - 224 с.
99. Місцеве самоврядування. Кн.2: Організація роботи міського голови / За заг. ред. А.О. Чемериса. - Львів: Ліга-Прес, 2005. – 1104 с.
100. Мугрина Е.С. Муниципальное право: Учебник. – М., 1999. –222 с.
101. Музика Л. Комунальна власність в Україні: Чинне законодавство і законопрое-кти // Право України. - 2000. - № 11. – С.60-63.
102. Музика Л. Чи існують реальні суб’єкти права комунальної власності? // Право України. - 2002. - № 11. – С.116-119.
103. Муховиков А.М. Муніципалізація земель: проблеми правового забезпечення, меджменту, проектування // Землевпорядкування. - 2003. -№ 4. - С.9-12.
104. Нестеренко Г.Б. Аналіз територіального та економічного розвитку населених пунктів Львівської області на сучасному етапі // Вісн. Львівського державного аграрного університету: Землевпорядкування і земельний кадастр. – 2003. – № 6. – С.191-194.
105. Нестеренко Г.Б. Використання земель населених пунктів Львівської області та їх соціальний розвиток на сучасному етапі // Наук. вісн. Нац. аграр. ун-ту. – 2002. – № 51. –С.224-225.
106. Нестеренко Г.Б. Графічні методи дослідження використання земель населених пунктів // Зб. наук.-техн. праць України. / Укр. лісотех. ін-т. –Львів, 1999. – Вип. 9.13. – С.215-218.
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
50
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
11.10.24
Сучасний документальний театр: новий тип сценічної репрезентації
11.10.24
Вербатім–наративи в контексті сучасної «Нової драми» і документального театру
11.10.24
«Нова драма» в умовах відновлення документалізму в театральній постдраматичній культурі нестабільного типу
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.