У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название МЕТОДИ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ ПОШТОВОГО ЗВ'ЯЗКУ
Количество страниц 203
ВУЗ Одеська національна академія зв’язку ім. О.С. Попова
Год сдачи 2010
Содержание ЗМІСТ

ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ………………………………………………4
ВСТУП……………………………………………………………………………….5
РОЗДІЛ 1. Обґрунтування необхідності розробки та впровадження
інформаційних систем управління підприємством поштового зв’язку
в сучасних умовах………………………………………………………………….12
1.1.Аналіз інтеграційних процесів у міжнародному поштовому зв'язку…
Роль Всесвітнього поштового зв’язку……………………………………….12
1.2. Особливості розвитку послуг поштового зв'язку в Україні…………...22
1.2.1. Загальна характеристика розвитку поштового зв'язку в Україні,
аналіз стану ринку послуг поштового зв'язку…………………………..23
1.2.2. Аналіз фінансових результатів УДППЗ „Укрпошта"……………30
1.2.3. Аналіз діяльності недержавних операторів поштового зв'язку…36
1.3. Обґрунтування необхідності впровадження інформаційних
технологій у сфері поштового зв’язку………………………………………47
Висновки до першого розділу……………………………………………………..57
РОЗДІЛ 2. Теоретико-методологічні основи оцінки економічної ефективності
впровадження інформаційних систем управління підприємством поштового
зв’язку………............................................................................................................62
2.1. Удосконалення поняття “економічна ефективність”…………………..63
2.2. Методи оцінки економічної ефективності інформаційних систем
управління шляхом розрахунку економічного ефекту……………………..69
2.3. Способи розрахунку економічної ефективності інформаційних систем
управління методами експертних оцінок……………………………………93
2.4. Вибір економічної ефективності систем управління підприємствами
поштового зв'язку……………………………………………………………124
Висновки до другого розділу…………………………………………………….131


РОЗДІЛ 3. Методичні та концептуальні рішення щодо оцінки ефективності
впровадження інформаційної системи управління……………………………..135
3.1. Вплив новітніх інформаційних технологій на створення
сучасних інформаційних систем управління………………………………136
3.2. Вимоги до інформаційних систем управління та їхні складові
для підприємств поштового зв'язку………………………………………...148
3.3. Оптимізація складу й параметрів інформаційної системи управління
підприємствами поштового зв'язку………………………………………...156
3.3.1. Вибір критеріїв ефективності роботи інформаційної системи
управління ……………………………………………………………….159
3.3.2. Математичне моделювання процесу управління……………….160
3.3.3. Формулювання обмежень, які накладаються на параметри
і характеристики математичної моделі інформаційної системи
управління………………………………..................................................163
3.4. Синтез оптимальної системи управління із застосуванням
умовних критеріїв переваги…………………………………………………167
Висновки до третього розділу...………………………………………………….178
ВИСНОВКИ……………………………………………………………………….182
ДОДАТКИ…………………………………………………………………………186
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………………...195


ВСТУП


На початку XXI століття розвиток поштового зв’язку (також як і інших видів зв'язку) визначається кількома факторами, що відбуваються у всесвітньому масштабі, основні з них: створення новітніх інформаційних технологій, які сприяють швидкому розвитку всіх секторів економіки, що визначає стійке зростання попиту на послуги зв'язку; стандартизація якості послуг зв'язку, яка забезпечує єдині правила надання послуг зв'язку та їхню високу якість; лібералізація економічної діяльності у зв'язку, що сприяє розвитку конкуренції й більш швидкому зростанню обсягу надаваних послуг. Ці процеси розвиваються і в Україні.
Актуальність теми. Економічна ситуація, що склалася на сьогодні в Україні, характеризується бурхливим впровадженням ринкових відносин у багатьох сферах економіки. Цей процес торкнувся і галузі зв’язку, у якій накопичилися специфічні соціальні, економічні, організаційно-технічні й інші проблеми, що потребують негайного пошуку шляхів їхнього вирішення.
Поштовий зв'язок розглядається в усьому світі як один з найважливіших видів комунікації для забезпечення управління державою, потреб підприємств, організацій і населення. Складність поштового підприємства як соціально-економічної системи, його зовнішнє оточення, умови життєдіяльності, динамічність процесів та інші фактори вимагають постійного нарощування й інтегрування зусиль для забезпечення конкурентоспроможності послуг зв'язку. Між тим, система управління, яка сформувалась в Українському державному підприємстві поштового зв’язку (УДППЗ «Укрпошта») протягом багатьох десятиліть, має серйозні недоліки, що знижує її потенційні можливості, а тому і цілеспрямованість, ефективність реального функціонування. З розвитком мережі Інтернет, мобільного зв'язку, розширенням можливостей систем передачі даних, підгалузь поштового зв'язку зазнала суттєвих змін. Особливо це стосується впровадження інформаційних систем управління, які базуються на новітніх технологіях [33, 34, 49, 58, 61, 95, 116, 128, 143].
Проблеми розвитку і функціонування поштового зв'язку України постійно привертають увагу вчених-економістів. Ці питання розглядаються в наукових працях вітчизняних авторів: Володіної Е.Е., Воробієнка П.П., Гарайкіної Т.І., Гранатурова В. М., Горелік М.А., Губіна М.М., Князевої Н.О., Кузовкової Т.А., Орлова В.М., Потапової-Сінько Н.Ю., Редькіна О.С., Резникової Н.П., Сайфутдінова А.Ф., Срапіонова О.С., Тихонової А.Ф., Ящука Л.О. та ін. Слід відзначити, що результати їхніх досліджень містять багато провідних ідей, що були використані при дослідженні ринку послуг зв'язку [16, 19, 41, 42, 45, 52, 54, 64…110]. Але існує низка невирішених проблем, особливо у сфері впровадження в практику інформаційних систем управління та оцінки їхньої економічної ефективності.
У роботі використовувались також дослідження зарубіжних вчених. Серед них праці, присвячені не тільки теорії управління господарюючими суб’єктами взагалі, але і дослідження, що аналізують створення новітніх інформаційних систем управління корпораціями зв’язку. Слід виділити роботи Аакера Д., Ансоффа І., Гейтса Б., Котлера Ф., Мошелла Д., Лондона Дж., Салмана Р., Хаммера М., Уейла П., Росса Дж. та ін. [1, 2, 13, 35, 36, 40, 43, 49, 70, 95, 98].
Наукові вітчизняні дослідження в галузі поштового зв'язку поки що не відповідають досягнутому рівню міжнародного досвіду розробок, що починає гальмувати реалізацію необхідних перетворень. Формування інформаційної складової вимагає іншого підходу до управління розвитком поштового зв’язку. Стосовно обраної теми особливого значення набуває дослідження проблеми оцінки економічної ефективності впровадження інформаційних технологій в практику роботи підприємств поштового зв'язку.
Безсумнівна важливість пошуку нового розв’язання завдання оцінки економічної ефективності впровадження в практику роботи підприємств поштового зв'язку нових технологій управління і недостатня вивченість цього напряму обумовлюють актуальність теми дисертації й необхідність проведення відповідних наукових досліджень.
Зв'язок роботи з науковими програмами, планами, темами. Основні результати дисертації спрямовані на розв’язання завдань, які визначені Указом Президента України № 1497/2005 «Про першочергові завдання впровадження нових інформаційних технологій» від 20 жовтня 2005 р., Стратегією розвитку галузі зв'язку, Концепцією розвитку зв'язку до 2010 р. Положення дисертації відповідають науковому напряму теми НДР “Розробка проектів нормативно-методичних документів, необхідних для забезпечення функціонування системи оперативно-технічного управління телекомунікаційними мережами” (№ ДР 0105U006412): особисто автору належить – визначення критеріїв оптимальних показників якості інформаційної системи управління у поштовому зв’язку. Тема дисертаційної роботи відповідає тематичному плану науково-дослідних робіт Одеської національної академії зв’язку (ОНАЗ) ім. О.С. Попова.
Мета і завдання дослідження. Метою дисертаційного дослідження є розробка теоретичних, методологічних основ і практичних рекомендацій оцінки ефективності впровадження інформаційних систем управління підприємством поштового зв’язку України. Логіка даної мети дослідження зумовила постановку й вирішення таких основних завдань:
– на основі огляду світових інтеграційних процесів визначити сучасні тенденції формування ринку послуг та особливості розвитку поштового зв'язку в Україні;
– обґрунтувати методичні засади розрахунків експертних оцінок та вагових коефіцієнтів при побудуванні оптимальної системи управління підприємством поштового зв’язку з використанням сучасних інформаційних систем управління;
– здійснити методичне забезпечення технології оброблення результатів експертного опитування фахівців, щодо оцінки ефективності впровадження новітніх інформаційних технологій;
– визначити параметри математичного моделювання та обмежень, що накладаються на вибір критеріїв ефективності роботи інформаційної системи управління;
– сформулювати рекомендації щодо синтезу інформаційної системи управління підприємством поштового зв’язку.
Об'єктом дослідження є процес управління економічною діяльністю в поштовому зв'язку в умовах впровадження інформаційних систем управління.
Предметом дослідження є комплекс теоретичних, методологічних і прикладних положень оцінки економічної ефективності впровадження в поштовий зв'язок інформаційних систем управління, що базуються на новітніх технологіях.
Методи дослідження. Методологічною основою дисертаційної роботи є сукупність методів, прийомів і принципів наукового дослідження, наукові праці вітчизняних і зарубіжних дослідників з проблем економіки поштового зв'язку. Для вирішення задач дисертаційної роботи використовувалися такі основні методи: логічний аналіз (при дослідженні факторів, що викликають необхідність впровадження сучасних інформаційних технологій), економічний аналіз (при дослідженні розвитку всесвітнього ринку поштового зв'язку), статистичний аналіз (при дослідженні стану ринку зв'язку України й сегмента ринку поштового зв'язку), метод моделювання (при побудові оптимальної моделі системи управління), математично-статистичні методи експертних оцінок (при розробці технології оцінки економічної ефективності впровадження інформаційних систем управління підприємством поштового зв'язку). Результати дослідження одержані за допомогою методу порівняння економічних показників і графічного зображення.
Інформаційною базою дослідження були Закони України: «Про поштовий зв'язок», Указ Президента України № 1497/2005 «Про першочергові завдання щодо впровадження новітніх інформаційних технологій», річні звіти УДППЗ «Укрпошта», наукові та періодичні видання з даної тематики.
Інформаційною базою дослідження був Закон України «Про поштовий зв'язок», Указ Президента України № 1497/2005 «Про першочергові завдання щодо впровадження новітніх інформаційних технологій», річні звіти УДППЗ «Укрпошта», наукові та періодичні видання з даної тематики.
Наукова новизна одержаних результатів. Наукова новизна сформульованих й обґрунтованих у дисертації основних положень, висновків і рекомендацій полягає у тому, що їхня сукупність являє собою нове вирішення важливого наукового завдання – оцінки ефективності впровадження інформаційних систем управління підприємством поштового зв'язку, що базуються на використанні новітніх інформаційних технологій.
У дисертаційному дослідженні одержані наступні, найбільш значимі наукові результати, які виносяться на захист:
вперше:
– розроблено методичні засади оцінки економічної ефективності впровадження інформаційних систем управління в поштовий зв'язок методами експертних оцінок (розроблено процедуру використання даного методу в конкретних умовах підприємства поштового зв'язку);
удосконалено:
– технологію оброблення результатів експертного опитування за допомогою розрахунків вагових коефіцієнтів при побудові системи управління підприємством поштового зв’язку;.
дістало подальший розвиток:
– дослідження напрямів, що викликають впровадження єдиних правил економічної діяльності на ринку поштових послуг та використання новітніх ін формаційних технологій;
– методи розрахунку економічної ефективності впровадження інформаційних систем управління в поштовий зв'язок за допомогою математичного моделювання;
– методи підходу до синтезу інформаційної системи управління.

Практичне значення одержаних результатів. Розроблені в дисертації теоретичні положення і практичні рекомендації дають можливість суттєво підвищити ефективність впровадження інформаційних систем управління, що буде сприяти підвищенню конкурентоспроможності операторів поштового зв'язку. Це має вирішальне значення для модернізації всієї інфраструктури поштового зв'язку на базі використання сучасних інформаційних технологій, що дозволить забезпечити більш високу ефективність економічної діяльності в поштовому зв'язку.
Пропозиції автора щодо впровадження інформаційних систем управління та визначення економічного ефекту цього впровадження підприємством поштового зв’язку, використано у Львівській дирекції УДППЗ "Укрпошта" (акт впровадження від 26.11.07 р.). Матеріали дисертаційної роботи використані при виконанні теми НДР “Розробка проектів нормативно-методичних документів, необхідних для забезпечення функціонування системи оперативно-технічного управління телекомунікаційними мережами”(акт впровадження № 14 від 15.10.2007), № ДР 0105U006412.
Наукові та методичні положення роботи використовуються в навчальному процесі Одеської національної академії зв’язку ім. О.С. Попова при викладанні дисциплін: "Економіка галузі", "Економіка підприємств", “Фінанси підприємства” (акт впровадження № 25 від 12.11.2007).
Особистий внесок здобувача. Дисертаційне дослідження є одноосібно підготовленою науковою працею. Теоретичні розробки, обґрунтування, висновки і пропозиції, що містяться в дисертації, одержані автором самостійно на основі всебічного вивчення, аналізу та узагальнення теоретичного і практичного матеріалу з функціонування підприємств галузі поштового зв’язку, опрацювання науково-технічної і патентної літератури. Усі викладені в дисертації наукові результати одержано автором особисто. З наукових праць, опублікованих у співавторстві, використані тільки ті положення та ідеї, які є результатом особистої роботи здобувача: у роботі [9] “Модель объекта телекоммуникационной сети контролируемого системой управления ” - висвітлення специфічних особливостей функціонування системи управління; у роботі [7] “ Оптимізація складу системи управління підприємством поштового зв’язку” – розрахунок оптимальних показників якості системи управління; [14] “Управління послугами інформаційно-технологічної системи поштового зв’язку у надзвичайних умовах” – висвітлення особливостей управління послугами поштового зв’язку в надзвичайних умовах.
Апробація результатів дисертації. Основні положення дисертації апробовані в доповідях, повідомленнях і були схвалені на декількох міжнародних, національних, галузевих науково-методичних, науково-практичних конференціях: “Наука й освіта 2004” (Дніпропетровськ, 2004), “Економіка підприємства: проблеми теорії та практики” (Дніпропетровськ, 2004), “Системи й засоби обробки інформації” (Одеса, 2004), “Науковий потенціал світу - 2005” (Дніпропетровськ, 2005), “Регіонально соціально-економічні проблеми” (Херсон, 2006). У наукових і методичних семінарах кафедри економіки підприємства та корпоративного управління Одеської національної академії зв’язку ім. О.С. Попова, 2003-2007 рр. Основні наукові результати дисертаційного дослідження прийняті до застосування у навчальному процесі Херсонського національного технічного університету (акт апробації від 19.09.2006 р.).
Публікації. За результатами дисертаційного дослідження опубліковано 13 наукових праць, у тому числі 7 наукових статей у спеціалізованих збірниках наукових праць, які входять до переліку ВАК України. Загальний обсяг друкованих праць складає 3,22 д.а., з яких особисто автору належить 2,74 д.а.

Список литературы ВИСНОВКИ

У дисертаційній роботі проведено всебічні дослідження теоретичних, методологічних і практичних аспектів і знайдене нове розв’язання актуальної в умовах інформатизації економіки наукової задачі економіки зв'язку – оцінки економічної ефективності впровадження інформаційних систем управління на підприємствах поштового зв'язку, що базуються на використанні новітніх інформаційних технологій. Практична реалізація основних положень дисертації допоможе підприємствам поштового зв'язку підвищити ефективність роботи систем управління. Це буде мати вирішальне значення для модернізації всієї інфраструктури поштового зв'язку на базі використання сучасних технологій, що дозволить забезпечити більш високу ефективність економічної діяльності в поштовому зв'язку.
Проведене дослідження дало можливість обґрунтувати такі основні висновки науково-теоретичного характеру:
- Всесвітній поштовий зв’язок протягом останніх років розвивався стабільно. У 2006 р. глобальний доход поштових підприємств склав 204,8 млн. дол. при зрості в порівняно з 2005 роком 13%. Рівень розвитку Українського поштового зв'язку відстає від рівня розвитку поштових відомств передових держав, крім того, темпи зростання вітчизняного поштового зв’язку суттєво відстають від темпів зростання інших видів зв’язку. Так, в 2003 році питома вага сегменту ринку поштового зв’язку склала 6,5%, в 2004 році – 5,5%, 2005 році – 4,5%, і лише високе зростання доходів в 2006 році (щодо 2005 року) – 41,3% дозволив сегменту поштового зв’язку в 2006 році зрости до 4,7%. Однією з причин, досить повільного розвитку поштового зв’язку в Україні, є відставання у процесах перетворень ринку поштового зв’язку й організаційних структур систем управління.
- В дисертації відзначено: суттєве підвищення значення споживачів (клієнтів); посилення конкуренції; лібералізація й демонополізація ринку послуг; зростання швидкості радикальних змін в економіці; нові рушійні сили розвитку й нові принципи стабільності й процвітання підприємств. Необхідність удосконалення системи управління в поштовому зв'язку України визначається також структурними змінами в галузі та в економіці країни, новими тенденціями і пріоритетами в мережних технологіях, інформаційній діяльності, зростанням впливу цифрових технологій на діяльність галузі в цілому й системи управління в тому числі.
Основні наукові і прикладні результати, рекомендації з наукового і практичного їхнього використання в поштовому зв'язку полягають у наступному:
1. Ефективність інформаційної системи управління (ІСУ) у поштовому зв'язку – це якісна характеристика, що визначає її спроможність збільшувати результативність економічної діяльності підприємства порівняно з витратами на впровадження цієї системи.
2. Ключовою концепцією сучасного управління є наскрізне управління, яке передбачає можливість контролю над усіма компонентами бізнес-процесу, включаючи програмне забезпечення й операційну систему, базу даних і систему трансакцій, сервери, елементи локальної і глобальної мережі, як єдиного цілого.
3. Доведено, що для оцінки ефективності інформаційних систем управління в поштовий зв'язок доцільно використовувати метод експертного опитування. Розроблено процедуру використання даного методу в конкретних умовах підприємств поштового зв'язку й технологію розрахунку експертних оцінок, визначено вагові коефіцієнти для окремих критеріїв при впровадженні систем управління (за методом ранжування з використанням критерію переваги), обґрунтовано способи перевірки узгодженості й вірогідності запропонованого способу шляхом обчислення й оцінки коефіцієнтів варіації, конкордації й рівня значимості.
4. У дисертаційної роботі запропоновано процес побудови математичної моделі інформаційної системи управління (фізичного пристрою), який містить такі загальні елементи: формалізація завдання проектування; аналіз і виділення існуючих властивостей пристрою; побудова математичного опису, що відображає взаємозв'язок суттєвих властивостей пристрою між собою.
5. Проведено порівняльний аналіз існуючих методів об’єднання суперечливих критеріїв, досліджено їх переваги та недоліки. Запропоновано метод об’єднання суперечливих критеріїв, таких, як кількість управляючої інформації, достовірність та вартість.
6. Виконано аналіз впливу новітніх інформаційних технологій на створення сучасних систем управління. Інформаційно-технологічні перетворення в системі управління надають в розпорядження підприємств як галузі зв'язку, так і інших сфер економіки, нові більш потужні важелі та стимули, які почали застосовуватися при виробництві й наданні споживачам послуг. Однак наявність інформаційних технологій і базованих на них систем управління відрізняються між собою багатьма параметрами: потужністю, швидкодією, обсягом виконуваних функцій і, природно, ціною.
7. Доведено, що основним принципом управління підприємствами поштового зв'язку в сучасних умовах має бути органічне поєднання централізації управління з наданням підприємствам повної самостійності в питаннях управління мережею й послугами поштового зв'язку. Крім того, в основу організації систем управління можуть бути покладені наступні принципи: інтегрованого підходу до вирішення завдань управління; створення гнучкої архітектури на основі методології відкритих систем, що забезпечує можливість реконфігурації й розширення функцій управління; забезпечення високого рівня автоматизації процесів управління й застосування новітніх технологій оброблення інформації.
8. У дисертаційній роботі розроблені рекомендації щодо синтезу оптимальної системи управління за двома показниками якості, з застосуванням умовного критерію переваги. Показано, що кількість показників, які характеризують якість реальної системи, може бути дуже значною. Це означає, що чим більша кількість показників якості, тим більш досконалою буде синтезована система.
9. Показано, що система управління, яка буде створена в перспективі, повинна забезпечити вирішення завдання стратегічного й оперативного управління підприємством поштового зв'язку. Виконаний у процесі проведення дослідження аналіз функцій системи управління в умовах нестабільності зовнішнього й внутрішнього середовища підприємства дозволив виділити кілька функціональних модулів, які повинні обов'язково бути включені до складу сучасної системи управління підприємствами й мережами поштового зв'язку та систематизувати завдання, розв'язувані цими функціональними модулями.
10. Обґрунтовано висновок про те, що структурно-функціональний склад сучасної інформаційної системи управління повинен включати наступні функціональні модулі: аналіз і контроль стану зовнішнього середовища, прогноз змін; забезпечення адекватної реакції на зміну середовища й стану підприємства; моніторинг (контроль, аналіз, оцінка) стану підприємства; управління витратами; бухгалтерський облік і звітність; інформаційне забезпечення системи управління. Запропоновано зміни у функціональній схемі системи управління підприємством й мережами поштового зв'язку відповідно до впровадження новітніх інформаційних технологій.

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1.Аакер Д. Стратегическое рыночное управление. – С.Пб.: Питер, 2002. – 544 с.
2.Ансофф И. Новая корпоративная стратегия / Пер. с англ. – С.Пб.: Питер, 1999. – 416 с.
3.Бешелев С.Д., Гурвич Ф.Г. Математико-статистические методы экспертных оценок. – 2-е изд. – М.: Статистика, 1980. – 263 с.
4.Бизнес: Оксфордский толковый словарь: Англо-русский: – М.: Прогресс-Академия, 1995. – 752 с.
5.Богатирьов А.М., Богатирьова Л.Д., Редькін О.С. та ін. Основи підприємництва, менеджменту та маркетингу в галузі зв’язку: Навчальний посібник. – В 2-х т. / За ред. д.е.н., проф. О.С. Редькіна: Ч.1. Основи підприємництва. – Одеса: ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2007. – 208 с.
6.Бойко В.В. Экономика предприятий Украины. – Днепропетровск: Пороги, 1997. – 312 с.
7.Брукинг Э. Интеллектуальный капитал / Пер. с англ. – С.Пб.: Питер, 2001. – 288 с.
8.Большой экономический словарь / Под ред. А.Н. Азрилиана. – 5-е изд. – М.: Институт новой экономики, 2002. – 1280 с.
9.Вайсман А. Стратегия маркетинга. Стратегия менеджмента / Пер. с нем. – М.: Экономика, 1995. – 344 с.
10.Варакин Л.Е. Экономика, связь, развитие общества: макроэкономические закономерности развития связи // Электросвязь. – 1994. – № 1. – С. 2-10.
11.Всемирная почтовая конвенция. Статут. Додатковий протокол до Статуту. Заключена в Сеуле 14.09.1994. – 439 с. Режим доступу // http: interlaw.consultant.ru/17.09.2006.
12.Гаєвський Б.А., Ребкало В.А. Культура державного управління. – М.: Вид-во УАДУ, 1998. – 144 с.
13.Гейтс Б. Бизнес со скоростью мысли. – 2-е узд., испр. – М.: Изд-во «Эксмо», 2004. – 480 с.
14.Голубицкая Е.А., Кухаренко Е.Г. Основы маркетинга в телекоммуникациях: Учебное пособие. – М.: Радио и связь, 2005. – 320 с.
15.Гордон Я. Маркетинг партнерских отношений / Пер. с англ. – СПб.: Питер, 2001. – 384 с.
16.Гранатуров В.М., Шевчук О.Б. Ризики підприємницької діяльності: Проблеми аналізу // Зв’язок. – 2000. – 152 с.
17.Григорьев В. Отрасль связи Украины: год 2004 // Телеком. – 2005. – № 4. – С. 26-33.
18.Информационно-коммуникационные технологии в экономике. (Научная монография) / В. Дергачев, В. Чихрай. – Одесса: ИПРЭЭИ НАНУ, 2005. – 165 с.: іл., табл. – Бібліогр.: с. 124-127.
19.Довгий С.О., Савченко О.Я., Воробієнко П.П. Сучасні телекомунікації. – К.: Український Видавничий Центр, 2002. – 520 с.
20.Довгий С.О., Омельяненко Ю.І. Телекомунікації України. – Ч.2 / За заг. ред. С.О. Довгого. – К.: Укртелеком, 2002. – 352 с.
21.Доповідь голови Державного комітету зв’язку та інформатизації О.Яценка. “Стабільний розвиток галузі зв’язку’ // Урядовий кур’єр. – 2004. - №27. – С. 8.
22.Друкер П. Задачи менеджмента в XXI веке / Пер. с англ. – М.: Вильямс, 2001. – 272 с.
23.Зайцев Г.Ф., Стеклов В.К., Брицький І.О. Теорія автоматичного управління: Підручник для вузів. – К.: Техника, 2002. – 688 с.
24.Економіка галузі зв’язку: Підручник: У 2-х т. / За ред. В.М. Орлова, Ф.З. Мардаровського, Н.Ю. Потапової-Сінько. – Т. 1: Управління, планування, ресурси / В.М. Орлов, В.М. Гранатуров, Ф.З. Мардаровський та інш. – 2-е вид. – Одеса: УДАЗ, 1999. – 238 с.; Т.2: Проектування, ефективність, фінанси: Підручник / В.М. Орлов, В.М. Гранатуров, Ф.З. Мардаровський та інш. – 2-е вид. – Одеса: УДАЗ, 1999. – 280 с.
25.Економіка України за 2006 рік // Урядовий кур’єр. – 2006. – № 12. – С. 6-7.
26..Закон України “Про зв'язок ”// Зв’язок. – 2003. – № 1. – 58 с.
27.Информационные системы и технологии в экономике: Учебник / Т.П. Барановская, В.И. Лойко, М.И. Семенов, А.И. Трубилин. – М.: Финансы и статистика, 2005. – 416 с.
28.Информационные технологии в бизнесе. – С.Пб.: Питер, 2002. – 1120 с.
29.Информационные технологии. Путеводитель по новой экономике. – М.: Коммерсантъ XXI, Альпина Паблишер, 2002. – 320 с.
30.Каталог послуг. – УДППЗ «Укрпошта», 2006. – 77 с.
31.Козырев А.А. Информационные технологии в экономике и управлении: Учебник. – С.Пб.: Изд-во Михайлова В.А., 2001. – 360 с.
32.Колемаев В.А., Староверов О.В., Турундаевский В.Б. Теория вероятностей и математическая статистика. – М.: Высшая школа, 1991. – 400 с.
33.Концепція розвитку національних мереж електричного і поштового зв’язку загального користування і формування ринку послуг зв’язку в Україні до 2010 року (Редакція 2). – К., Міністерство зв’язку України , 1997. – 36 с.
34.Концепція розвитку УДППЗ «Укрпошта» до 2010 року (Редакція 2) (проект). – К., 2006. – 25 с.
35.Котлер Ф. Маркетинг в третьем тысячелетии: Как создать, завоевать и удержать рынок / Пер. с англ. – М.: АСТ, 2000. – 272 с.
36.Котлер Ф., Джайн Д.К., Мэйсинси С. Маневры маркетинга. Современные подходы к прибыли, росту и обновлению. – М.: ЗАО «Олимп-бизнес», 2003. – 224 с.
37.Кільчицький Є.В. Процес проектування та розвиток послуг і процес управління мережами й системами // Зв’язок. – 2001. – № 2. – С. 27-30.
38.Кузин Б., Юрьев В., Шахдинаров Г. Методы и модели управления фирмой. – С.Пб.: Питер, 2001. – 432 с.
39.Клиланд Д., Кинг В. Системный анализ и целевое управление. – М.: Сов. радио, 1974. – 241 с.
40.Кнорринг В.И. Теория, практика и искусство управления: Учебник. – М.: Норма – Инфра, 1999. – 528 с.
41.Князева Н.О., Діденко С.І., Кузнєцова Л.В. Система розрахунку та прогнозування показників операційної діяльності поштового зв’язку // Економіка: проблеми теорії та практики: Зб. наук. праць. – Вип. 127. – Дніпропетровськ, 2002. – С. 39-47.
42.Князева Е.А. Маркетинговый анализ развития неосновных услуг рынка почтовой связи Украины: / Зб. наук. пр. – № 1 – Одесса: ОНАЗ, 2003. – С. 139-145.
43.Лодон Дж., Лодон К. Управление информационными системами. – СПб.: Питер, 2005. – 912 с.
44.Мелюхин И.С. Информационное общество и государство, режим доступу: http://www.relcom.ru/win/Archive/1997/ComputerLaw/State.htm#3
45.Технология и культура управления в отрасли связи: (Монография) / Ф.З. Мардаровский, А.В. Кузьминов, В.Н. Орлов; Одес. держ. акад. зв’язку. – Одесса: ИПРЭЭИ НАН Украины, 2000. – 268 с.; іл., табл. – Бібліогр.: с. 151-168.
46.Мельник Л.Г. Информационная экономика: Учебн. пос. – Сумы: ИТД «Университетская книга», 2003. – 288 с.
47.Мережі передачі та розподіл потоків інформації: Навч. посіб. / В.К. Стеклов, Б.Я. Костік, В.Т. Купріенко та ін. – К.:УНДІЗ, 2004. – 127 с.
48.Мескон М.Х., Альберт М. И. Основы менеджмента / Пер. с англ. – М.: Дело, 1992. – 701 с.
49.Мошелла Д. Бизнес-перспективы информационных технологий: как заказчик определяет контуры технологического роста / Пер. с англ. – М.: МПБ «Деловая культура», Альпина Бизнес Букс, 2004. – 252 с.
50.Нежуренко А.Г., Сундучков К.С. Управление сетью передачи в Единой спутниковой системе передачи информации Украины // Арсенал XXI століття. – 2000. – № 3. – С. 44-47.
51.Нетес В.А. Сеть управления электросвязью (TMN) // Сети и системы связи. – 1996. – №10. – С. 62-68.
52.Нетудихата Л.І., Беркман Л.Н., Берестова К.В. Підходи до оцінювання економічної ефективності реалізації систем управління мережами зв’язку// Зв’язок. – 2004. – № 7. – С. 48-53.
53.Николайчук Н. Е. Маркетинг и менеджмент услуг. Деловой сервис. – С.Пб.: Питер, 2005. – 608 с.
54.Орлов В.М. Організаційно-економічний механізм управління галуззю зв'язку України: Диc. … доктора екон. наук: 08.07.04; – Захищена 06.07.02; Затв. 13.11.02 – К., 2002. – 383 с.; іл., табл. – Бібліогр.: с. 270-295.
55.Орлов В.М. Основи управління в галузі зв'язку. –Одеса: УДАЗ, 1999. – 205 с.
56.Основи економічної теорiї: Пiдручник / Г.Н. Климко, В.П. Нестеренко, Л.О. Канiщенко та ін. / За ред. Г.Н. Климка, В.П. Нестеренка. – К.: Вища школа, 1997. – 743 с.
57.Паркинсон С.Н., Рустомджи М.К. Искусство управления. – М.: Фаир-Пресс, 1999. – 272 с.
58.Послання Президента України до Верховної Ради України. Європейський вибір. Концептуальні засади стратегії економічного та соціального розвитку України на 2002-2011 роки // Урядовий кур’єр. – 2002. – №100. – С. 5-6.
59.Песоцкая Е.В. Маркетинг услуг. – С.Пб.: Питер, 2000. – 160 с.
60.Плескач В.Л. Інформаційні технології та системи. – К.: Книга, 2005. – 520 с.
61.Про поштовий зв'язок. Закон України, 1991 р. зі змінами і доповненнями, внесеними Законами України від 18 травня 2004 року № 1722-IV, від 1 липня 2004 року № 1954-IV. – Режим доступу: http:www.// ukrposhta.com,/ 27.09.06.
62.Про телекоммуникації. Закон України від 18.11.2003 № 1280-IV. – Національна бібліотека ім. В.І. Вернадського. – Режим доступу:http://www.nbv.gov.ua.
63.Райзберг Б.А., Фатхутдинов Р.А. Управление экономикой: Учебник. – М.: Интел-синтез, 1999. – 784 с.
64.Редькін О.С., Реген В., Хрущ Н.А.. Сучасні стратегії та технології управління (монография). – Одеса: ОНАЗ ім. О.С. Попова: Евен, 2004. – 216 с.
65.Резникова Н.П. Маркетинг в телекоммуникациях. – М.: ЭКО-ТРЕНДЗ, 2002. – 336 с.
66.Ресурс Российской сети информационного общества (Russian Information Society Network). – Режим доступу:http://www.isn.ru/
67.Рік минув. Час підбивати підсумки // Зв’язок. – 2006. – № 1. – С. 1-3; № 3. – С. 3-6.
68.Регіони України: їх можливості та перспективи розвитку // Матеріали третього Пленуму Спілки економістів України та економічного форуму / За ред. В.В. Оскольского. – К., 2004. – 119 с.
69.Річні звіти 2000-2006 рр. УДППЗ «Укрпошта». – К.: Укрпошта, 2000-2006.
70.Салмон Р. Будущее менеджмента. – С.Пб.: Питер, 2004. – 298 с.
71.Словарь по кибернетике / Сост. . – К.: УСЭ, 1979. – 624 с.
72.Согласование в системах управления предприятиями в рыночных условиях / Ф.З. Мардаровский, Г.И. Топай, Е.А. Рыбак и др. – Одесса: ОЦ НТЭИ, 1994. – С. 8-17.
73.Современные телекоммуникации. Технологии и экономика. – М.: Эко-Трендз, 2003. – 320 с.
74.Советов Б.Я. Информационные технологии. – 2-е изд. – М.: Высшая школа, 2005. – 263 с.
75.Скляренко С.Н., Стеклов В.К., Беркман Л.Н. Поштовий звязок: Підручник для вузів. – К. Техніка,2003. – 904 с.
76.Статистический сборник о деятельности администраций связи за 2005 год. – М., 2006. – 144 с.
77.Стеклов В.К., Беркман Л.Н., Щербина І.С., Терешко Ю.В. Модель объекта телекоммуникационной сети контролируемого системой управления // Зв’язок. – 2006. – № 1. – С. 50-53.
78.Стеклов В.К., Беркман Л.Н. Оценка объема управляющей информации в информационных сетях // Электросвязь. – 2000. – № 6. – С. 34-37.
79.Стеклов В.К., Беркман Л.Н. Проектування телекомунікаційних мереж: Підручник. – К.: Техніка, 2002. – 792 с.
80.Стеклов В.К., Костік Б.Я., Беркман Л.Н. Сучасні системи управління в телекомунікації. – К.: Техніка, 2005. – 400 с.
81.Стрій Л.О. Маркетингове управління на рубежі ХХІ століття /Інст.проб.ринку НАН України. – О.: Астропринт, 2000. – 304 с. - Бібліогр.: с. 147-158.
82.Терешко Ю.В. Анализ существующих проблем в области перевозки и доставки периодических изданий в Украине // Економіка: проблеми теорії та практики: Зб. наук. праць. – Вип. 189. – Т. 3. – Дніпропетровськ, 2004. – С. 641-647.
83.Терешко Ю.В Удосконалення системи управління якістю поштового зв’язку шляхом реорганізації (На прикладі Харківської дирекції УДППЗ «Укрпошта») // Економіка: проблеми теорії та практики: Зб. наук. праць. – Вип. 195. – Т. 3. – Дніпропетровськ, 2004. – С. 574-581.
84.Терешко Ю.В. Децентралізована система друку – як стратегічний фактор підвищення якості доставки періодичних видань у поштовому зв’язку // Економіка: проблеми теорії та практики: Зб. наук. праць. – Вип. 200. – Т. 1. – Дніпропетровськ, 2005. – С. 83-90.
85.Терешко Ю.В. Підвищення якості та ефективності роботи – як основні складові діяльності національного оператора поштового зв’язку в Україні // Вісник Хмельницького національного університету: Зб. наук. праць. – Частина 2. – Т. 1. – Хмельницький, 2005. – С. 134-137.
86.Терешко Ю.В. Показники ефективності системи управління поштовим зв’язком із застосуванням методу експертних оцінок // Економіка: проблеми теорії та практики: Зб. наук. праць. – Вип. 216. – Т. 4. – Дніпропетровськ, 2006. – С. 922-930.
87.Терешко Ю.В. Економічна ефективність впровадження системи управління у поштовому зв’язку // Економіка та менеджмент: Зб. наук. праць. – Вип. 3(10). – Луцьк, 2006. – С. 209-215.
88.Терешко Ю.В., Аветісян К.П. Оптимізація складу системи управління підприємством поштового зв’язку // Вісник соціально-економічних досліджень: Зб. наук. Праць. – Вип. № 25 – Одеса, 2007. – С. 364-370.
89.Терешко Ю.В. Проблеми улучшения качества доставки периодических изданий в Украине // Матеріали VII Міжнар. науково-практичної конференції. Дніпропетровськ, 10-25 лютого 2004 р. – Дніпропетровськ, 2004. – Т. 67. – С. 49-51.
90.Терешко Ю.В. Взаимодействия операторов почтового сектора Содружества в рамках возрастающей потребности повышения качества услуг почтовой связи // Матеріали II Всеукраїнської науково-практичної конференції. Дніпропетровськ, 23 березня 2004 р. – Дніпропетровськ, 2004. – Т. 2. – С. 69-71.
91.Терешко Ю.В. Анализ реорганизации узлов почтовой связи и создания центров почтовой связи на примере Харьковской дирекции УГППС «Укрпочта» // Труды VIII Международной научно-практической конференции. Одесса, 7-12 сентября 2004 г. – Одесса, 2004. – С. 194.
92.Терешко Ю.В. Еффективность использования сети Интернет в почтовой связи // Матеріали II Міжнародної науково-практичної конференції. Дніпропетровськ, 19-30 вересня 2005 р. – Дніпропетровськ, 2005. – Т. 3 – С. 57-59.
93.Терешко Ю.В., Спільна Н.П. Управління послугами технологічної системи поштового зв’язку у надзвичайних умовах // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих вчених. Херсон, 16-19 вересня 2006 р. – Херсон, 2006. – С. 180-183.
94.Україна на Всесвітньому форумі СеВІТ – 2004 // Зв’язок. – 2004. – № 3(47). – С. 2-5.
95.Уэйл П., Росс Д.У. Управление ИТ: опыт компаний-лидеров: Как информационные технологии помогают достигать превосходных результатов / Пер. с англ. В.Дмитрук. – К.: Альпина, 2005. – 350 с.
96.Тоффлер Э. Метаморфозы власти. Знание, богатство и сила на пороге XXI века. — М.: АСТ, 2003. – 669 с.
97.Управление и организация в сфере услуг / К. Хаксевер, Б. Рендер, Р. Рассел, Р. Мердик. – С.Пб.: Питер, 2002. – 752 с.
98.Хаммер М., Чампи Д. Реинжиниринг корпорации: манифест революции в бизнесе. – М.: Манн, Иванов и Фербер, 2006. – 287 с.
99.Ховард К., Коротков Э. Принципы менеджмента: Управление в системе цивилизованного предпринимательства. – М.: ИНФРА-М, 1996. – 224 с.
100.Холленсен С. Глобальный маркетинг. – Мн.: Новое знание, 2004. – 832 с.
101.Хорошилов А.В., Селетков С.Н. Мировые информационные ресурсы. – С.Пб.: Питер, 2004. – 176 с.
102.Цветаев В.М. Управление персоналом. – С.Пб.: Питер, 2000. – 192 с.
103.Чаадаев В.К., Шеметова И.В., Шибаева И.В. Информационные системы компаний связи. Создание и внедрение. – М.: Эко-Трендз, 2004. – 256 с.
104.Черняк Ю.И. Системный анализ в управлении экономикой. – М.: Экономика, 1975. – 191 с.
105.Шегда А.В. Основы менеджмента. – К.: Знання, КОО, 1998. – 512 с.
106.Шекшня С.В. Управление персоналом современной организации. – М.: Интел-Синтез, 2000. – 368 с.
107.Шелобаев С.И. Математические методы и модели в экономике, финансах, бизнесе. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2000. – 367 с.
108.Шоломко Д. Мы ждем перемен // Сети и телекоммуникации. – 2005. – №11. – С. 38-45.
109.Экономика предприятий: Учебник. – М.: ИНФРА-М, 1997. – 415 с.
110.Экономика связи: Учебник / В.Н. Орлов, Н.Е. Потапова-Синько, В.М. Гранатуров, Н.П. Спильная и др. – Одесса: УГАС, 1998. – 331 с.
111.Экономическая стратегия фирмы; Под ред. проф. А.П. Градова. – С.Пб.: Специальная литература, 1995. – 415 с.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
50





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.