У нас уже 17884 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Визначення шляхів вдосконалення стратегічного профілю експорту підприємства – суб’єкта ЗЕД
Количество страниц 47
ВУЗ КНЕУ
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 20903.doc 
Содержание ЗМІСТ


Завдання на курсову роботу 3
Реферат 5
Вступ 6
1. Теоретичні основи стратегії експорту продукції підприємства 8
1.1 Поняття експорту 8
1.2 Визначення стратегічного плану експорту продукції 10
1.3 Методологія визначення ефективності експорту продукції 15
2. Вибір стратегічного профілю експорту підприємства
ВАТ «Запоріжсталь» 18
2.1 Організаційно-економічна характеристика підприємства 18
2.2 Вибір стратегічного профілю експорту ВАТ «Запоріжсталь» 22
2.3 Визначення ефективності експортних операцій підприємства 30
3. Шляхи вдосконалення стратегічного профілю експорту
підприємства 36
Висновки 44
Перелік посилань 46
Додаток А 48



ВСТУП


В наш час у зв’язку з розвитком зовнішньої торгівлі підприємств та організацій, експорт має значне значення для економіки країни в цілому.
Експорт являє собою митний режим, відповідно до якого товари вивозяться за межі митної території України для вільного обігу без зобов'язання про їх повернення на цю територію та без встановлення умов їх використання за межами митної території України.
При експорті підприємство несе такі витрати, як собівартість експортованого товару, транспортні та організаційні витрати.
Економічна ефективність експорту визначається за системою показників, таких як показник абсолютного ефекту від експорту, валютний виторг від експорту, витрати на експорт, коефіцієнт ефективності експорту товару.
На експорт впливає факторний розподіл, міжнародний фінансовий клімат, він є результуючою функцією цілого комплексу чинників, якими є рух капіталів, робочої сили, регулююча діяльність міжнародних економічних організацій, відповідні двосторонні та багатосторонні домовленості між країнами.
Стратегічні плани базуються на прогнозуванні майбутнього стану підприємства і зовнішнього середовища, їхнім призначенням є мобілізація ресурсів і координація діяльності всіх підрозділів підприємства в напрямку досягнення заявлених довгострокових цілей.
Ефективність експорту являє собою вигідність експорту, яка вимірюється відношенням вартості вивезеного з країни товару в зовнішньоторгових цінах до його вартості у цінах внутрішнього ринку.
Об’єктом дослідження роботи є ВАТ «Запоріжсталь», основною експортною продукцією якого гарячекатані рулони.
Вибір стратегічного профілю експорту ВАТ «Запоріжсталь» розглядається у роботі за допомогою методу АВС-аналізу, який використовується при селективному відборі найцінніших для підприємства постачальників і клієнтів, найважливіших видів сировини і матеріалів, найвагоміших елементів затрат, найрентабельнішої продукції, найефективніших напрямів капіталовкладень.
АВС-аналіз полягає у виявленні та оцінці незначного числа кількісних величин, які є найціннішими та мають найбільшу питому вагу у загальній сукупності вартісних показників.
Методи дослідження, які використовуються в курсовій роботі, – описовий, порівняльний, синтезу та аналізу, графічний, метод збалансованої системи показників ефективності.
Предметом дослідження курсової роботи є вибір стратегічного профілю експорту підприємства.
Мета роботи – визначити шляхи вдосконалення стратегічного профілю експорту підприємства – суб’єкта ЗЕД.
Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити наступні завдання:
- визначити теоретичні основи експорту продукції;
- визначити стратегічний план експорту продукції;
- розглянути методологію визначення ефективності експортної продукції;
- розглянути вибір стратегічного профілю експорту ВАТ «Запоріжсталь»;
- визначити ефективність експортних операцій ВАТ «Запоріжсталь»;
- визначити шляхи вдосконалення стратегічного профілю експорту ВАТ «Запоріжсталь».





РЕФЕРАТ


Курсова робота: 51 с., 7 рис., 3 табл., 21 джерел.
Предмет дослідження – вибір стратегічного профілю експорту підприємства.
Об’єкт дослідження – ВАТ «Запоріжсталь».
Мета роботи – визначити шляхи вдосконалення стратегічного профілю експорту підприємства – суб’єкта ЗЕД.
Методи дослідження – описовий, порівняльний, синтезу та аналізу, графічний, метод збалансованої системи показників ефективності.
У роботі розглянуті теоретичні основи стратегії експорту продукції підприємства, а саме поняття експорту, визначення стратегічного плану експорту продукції та методологія визначення ефективності експорту продукції, а також розглянутий вибір стратегічного профілю експорту розглянутий на прикладі підприємства ВАТ «Запоріжсталь», визначена ефективність експортних операцій підприємства, наведені шляхи вдосконалення стратегічного профілю експорту.


Список литературы ВИСНОВКИ

В першому розділі курсової роботи були розглянуті теоретичні основи експорту продукції та види, а саме визначено поняття експорту, стратегічного плану експорту продукції, а також розглянута методологія ефективності експорту продукції.
Розглянувши теоретичні основи управління експортною діяльністю підприємства, можна прийти до висновку, що у фундаментальному плані вивчення моделей регулювання розвитку зовнішньоекономічних зв'язків в аспекті міжнародних відносин потребує подальшого сполучення різноманітних підходів, що спираються на теорію, а в прикладному плані - на вивчення фактів, пояснень та прогнозування подальшої еволюції ситуації, на підготовку, а надалі - на прийняття рішень щодо регулювання можливих змін ситуації.
Ефективність здійснення експортних операцій окремого підприємства багато в чому залежить від кадрів, тобто від існування на підприємстві спеціального експортного відділу.
Стратегічні плани базуються на прогнозуванні майбутнього стану підприємства і зовнішнього середовища, їх призначенням є мобілізація ресурсів і координація діяльності всіх підрозділів підприємства в напрямку досягнення заявлених довгострокових цілей. Стратегічне планування підвищує якість управління, приводить його у відповідність до вимог швидких і часто непередбачуваних змін у зовнішньому середовищі. Це сприяє зростанню обґрунтованості управлінських рішень і концентрації довгострокової і поточної діяльності менеджерів, спрямованої на досягнення глобальних цілей фірми.
Практична частина роботи присвячена вибору стратегічного профілю експорту ВАТ «Запоріжсталь», а також вивченню його ефективності а вдосконалення.
За результатами проведеного АВС-аналізу для товарного асортименту ВАТ «Запоріжсталь» можна зробити висновки, що всі аналізовані товари підприємства належать до групи «В». Це означає, що жодна з наведених товарних груп не приносить підприємству більше 50% від загального прибутку, але серед них немає також нерентабельних видів продукції. Стосовно усіх видів продукції підприємству доцільно використовувати стимулюючий маркетинг за рахунок вдосконалення всіх складових комплексу маркетингу.
Для аналізу кількісного впливу на обсяги експорту підприємства в модель відбиралися дані за період з 2008-2009 рр. За основний фактор, який впливає на експорт було прийнято обсяги виробництва продукції підприємства.
Для того, щоб збільшити обсяги експортної діяльності ВАТ «Запоріжсталь» необхідно вирішити ряд проблем і вибрати стратегію розвитку експорту. Розглянувши засоби здійснення експортних операцій на ВАТ «Запоріжсталь» у роботі був розроблений комплекс заходів щодо поліпшення організації і підвищенню ефективності експортних операцій.
Розвиток експортної діяльності підприємства залежить від конкурентоспроможності його продукції. Конкурентоспроможність продукції забезпечується рівнем конкурентоспроможності ВАТ «Запоріжсталь», яке його випускає. Тому у роботі були проаналізовані фактори забезпечення конкурентоспроможності ВАТ «Запоріжсталь» та розроблені заходи для досягнення його конкурентних переваг.
Важливим етапом для ВАТ «Запоріжсталь» при виході на закордонні ринки є вибір стратегії експортної діяльності. Залежно від особливостей конкуренції на ринках покупців і продавців для ВАТ «Запоріжсталь» було запропоновано використовувати такі види стратегій, як концентрація на цільовому ринку та локальна інноваційна діяльність.
Основними напрямками удосконалення стратегічного профілю експорту підприємства було запропоновано підвищення конкурентоздатності продукції шляхом поліпшення її якості, розвиток стандартизації та сертифікації, а також вивчення і дотримання всіх правових норм міжнародного співробітництва.




ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ


1. Митний кодекс // Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2002, № 38-39, ст. 288
2. Закон України «Про зовнішньоекономічну діяльність в Україні» // Відомості Верховної Ради УРСР (ВВР), 1991, № 29, ст. 377
3. Міжнародна економічна діяльність України: Підручник. / Новицький В.Є. - К.: КНЕУ, 2003, с. 24
4. Кредісова А. І. Управління зовнішньоекономічною діяльністю: Навч. посібник: 2-ге вид., випр. і доп. - К.: ВІРА-Р, 2002. - 552 с., с. 348
5. Кириченко О.А. Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності / К.: Знання-Прес, 2002, с. 186
6. Румянцев А.П., Климко Н.Г. Міжнародна економіка: - К.: Знання прес, 2003. – 447с., с. 189
7. Школа І.М., В.М. озменко. Міжнародні економічні відносини. - Чернівці: Рута. - 1996.- 620 с., с. 73
8. Офіційний сайт ВАТ «Запоріжсталь»: http: //www.zaporizhstal.com
9. Терещенко О.О. Фінансова діяльність суб’єктів господарювання: Навч. посіб-ник. - К.: КНЕУ, 2003. - 554 с., с. 236
10. Міжнародна економічна діяльність України: Підручник. / Новицький В.Є. - К.: КНЕУ, 2003. – 787 с.
11. Бабенко В., Кредісов А. Політика стимулювання експорту та її інструменти // Економіка України, № 2, 2003
12. Управление внешнеэкономической деятельностью: уч. пос. /под общ. ред. А.И. Кредисова. – К: ВИРА-Р, 2001. – 640 с.
13. Бабенко В., Кредісов А. Політика стимулювання експорту та її інструменти // Економіка України. – 2003. - № 2.
14. Бубенко С. П. Організаційно – економічний механізм експортної діяльності підприємства. – Харків., 2005. – 368 с.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
200
Скачать бесплатно 20903.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.