У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название РОЗРОБКА СИСТЕМИ МОНІТОРИНГУ РИНКУ ПОСЛУГ МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ
Количество страниц 182
ВУЗ ОДЕСЬКА НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ЗВ’ЯЗКУ ім. О.С. ПОПОВА
Год сдачи 2010
Содержание ПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ
ВСТУП……………………………………………………………………... ……...
РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ ДІЮЧИХ СИСТЕМ МОНІТОРИНГУ. ОГЛЯД ЛІТЕРАТУРИ ЗА ТЕМОЮ ДОСЛІДЖЕННЯ ………………………
1.1. Дослідження сфер застосування та закономірностей функціонування систем моніторингу ………………………...
1.1.1.Визначення змісту та функцій моніторингу........................................................................
1.1.2.Визначення принципів моніторингу з позицій системного підходу...........................................................
1.1.3. Формулювання особливостей функціонування систем моніторингу в різних сферах застосування ……………
1.2. Роль моніторингу в управлінні ринком послуг мережі Інтернет..........................................................................................
1.2.1. Вплив розвитку мережі Інтернет на формування інформаційного суспільства.......................……..............
1.2.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку послуг мережі Інтернет ..............................................................................
1.2.3. Моніторинг як інструмент регулювання ринку послуг мережі Інтернет ……………………………….................
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1......................................................................…........
РОЗДІЛ 2. МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ МОНІТОРИНГУ РИНКУ ПОСЛУГ МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ.............................................
2.1. Моніторинг як функція управління ринком послуг мережі Інтернет. ….............................……………................................
2.2. Визначення чинників впливу на попит в системі моніторингу ринку послуг мережі Інтернет…..............................................
2.2.1 Дослідження загальних рис та особливостей попиту в послугах мережі Інтернет.................................................
2.2.2. Визначення чинників впливу на попит в послугах мережі Інтернет............................................................
2.3. Методичні аспекти прогнозування попиту в системі моніторингу ринку послуг мережі Інтернет...........................
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 2...................................................................................
РОЗДІЛ 3. ВИЗНАЧЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ СИСТЕМИ МОНІТОРИНГУ РИНКУ ПОСЛУГ МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ..........................................
3.1. Прогнозування попиту як елемент системи моніторингу ринку послуг мережі Інтернет....................................................
3.2. Прогнозування об’єктивних та суб’єктивних чинників впливу на попит..........................................................................
3.3. Визначення елементів та побудова системи моніторингу ринку послуг мережі Інтернет....................................................
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 3...................................................................................
ВИСНОВКИ...................................................……....................................................
ДОДАТКИ:
ДОДАТОК А. Перелік нормативних актів з 1991 по 2007рр. сфери зв’язку та інформатизації…………………………………………………
ДОДАТОК Б. Розрахункові параметри прогнозу щільності користувачів мережі Інтернет на 100 жителів для України, Росії, Болгарії, Польщі, Румунії ........................................................
ДОДАТОК В. Зразок анкети, що застосовувалися при проведенні опитування. Розрахункові параметри прогнозування попиту на основі проведеного анкетування………………...
ДОДАТОК Г. Акти впровадження результатів дисертаційної роботи..............
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.................................................................
ВСТУП

Актуальність теми. Стрімкий технологічний прогрес та глобалізація економічних процесів стискають терміни, які відведені державам для формування політики, яка б дозволила безконфліктно і з вигодою для себе стати на нову сходинку розвитку – інформаційне суспільство. Зовнішні соціально-економічні процеси, що відбуваються в сучасному світі, впливають і на галузь зв’язку України, в наслідок чого відбуваються структурні зміни у споживанні послуг зв’язку: спостерігається зниження питомої ваги доходів від послуг поштового зв’язку, телеграфного зв’язку, міжміського, міжнародного телефонного зв’язку, провідного мовлення в загальній структурі доходів. Проте питома вага доходів від послуг доступу до мережі Інтернет збільшується, і за останні п’ять років більш ніж у три рази. Таким чином, попит у послугах мережі Інтернет зростає з кожним роком все більше. Але, незважаючи на це, Україна відстає від розвинених країн щодо споживання послуг мережі Інтернет. Це свідчить про дію низки негативних чинників, вплив яких на попит у послугах мережі Інтернет значний на даному часовому проміжку.
Успішне вирішення завдання визначення впливу чинників на попит у послугах мережі Інтернет значною мірою залежить від кількості, якості та періодичності збирання інформації про процеси, які відбуваються в різних сферах життєдіяльності суспільства з позиції комплексної оцінки результатів соціально-економічного розвитку й формування регулюючого впливу на підтримку позитивних і усунення негативних чинників розвитку попиту на даний вид послуг. На сьогодні визначення чинників впливу на попит у послугах мережі Інтернет орієнтовано на макроекономічні показники (щільність користувачів телефонних апаратів на 100 жителів, мобільних телефонів на 100 жителів, послуг мережі Інтернет на 100 жителів тощо), а цього, як показали дослідження, не достатньо для прийняття стратегічних рішень учасниками ринку. Таким чином, виникає гостре протиріччя між інформаційними потребами та системою інформаційної підтримки, і особливої актуальності набувають питання щодо розробки системи моніторингу послуг мережі Інтернет з урахуванням чинників впливу на попит.
Актуальність вирішення цього наукового завдання підвищується через те, що функціонування ринку послуг мережі Інтернет значною мірою залежить від ефективного управління, в першу чергу – з боку органів державного управління, робота якого не можлива без забезпечення інформацією щодо тенденцій розвитку ринку; запровадження єдиного підходу до визначення чинників впливу на попит; врегулювання нормативно-правового забезпечення.
Проблемі визначення ролі, місця і специфіки систем моніторингу в різних сферах його застосування приділяється не достатньо уваги, але вона знайшла своє місце в працях таких вчених, як С.В. Барабашов [5], О.Є. Волосович [13], А.Б. Вілохін [12], В.К. Галіцин [6], М.С. Данько [14], І.В. Калачової та О.А. Рудич [23], Л.О. Попової [20], Ю.В. Мазур [21], А.Ю Шевякова [15]. Роботи з питань моніторингу перекликаються в економічній науці з теорією інституцій. Серед усіх робіт з даної тематики слід виділити фундаментальні праці М. Блауга [2], Д. Еггертсона [2], Р. Нельсона [1], Д. Норта [1], Д. Ходжсона [3] та ін. Проблематика визначення чинників впливу на попит знайшла своє відображення в працях наступних вчених-економістів І.К Беляєвського і Л.А. Данченок [68], О.А Голубицької і Є.Г. Кухаренко [70], О.А.Лебедевої і Н.І. Лигіної [91] та ін.
Питанням розвитку послуг мережі Інтернет та переходу з їх допомогою до інформаційного суспільства присвячені праці зарубіжних та вітчизняних дослідників Д. Белла [42], О.В. Волокітіна [17], П.П. Воробієнка [16], А.К. Голубєва [75], Д. Еймора [46], М. Кастельс [44], О.Л. Нечипорука [18], В.М. Орлова [71], Дж. Сорос [41], Е. Тоффлер [40], К.О. Танащук [74] та ін. Проте варто відзначити, що не всі аспекти побудови і функціонування систем моніторингу висвітлені достатньою мірою. Щодо моніторингу послуг мережі Інтернет, то в даній сфері моніторинг тільки освоюється і на теоретичному, і на практичному рівнях. Розробка системи моніторингу ускладнюється через відсутність чіткого визначення поняття моніторингу послуг мережі Інтернет, при чому на відміну від моніторингу технічної сторони функціонування мережі, повинно розглядатись з точки зору економічного середовища – ринку. Це зумовило вибір теми дисертаційного дослідження та його структуру.
Зв'язок роботи з науковими програмами, планами, темами. Тематика дисертаційної роботи, мета та основні задачі відповідають тематичному плану наукових досліджень Одеської національної академії зв’язку ім.О.С. Попова та Одеського науково-дослідного інституту зв’язку. Матеріали дисертаційного дослідження (методи організації моніторингу ринку послуг мережі Інтернет, методичні підходи до прогнозування попиту в послугах мережі Інтернет) використані у науково-дослідній роботі “Створити систему пунктів колективного доступу до мережі Інтернет” (номер держреєстації 0103U002201). Робота має безпосередній зв’язок з “Концепцією розвитку телекомунікацій в Україні до 2010 року”. Результати роботи спрямовані на реалізацію Закону “Про основні засади розвитку інформаційного суспільства в Україні на 2007-2015 роки”.
Мета і завдання дослідження. Метою дисертаційного дослідження є наукове обґрунтування етапів розробки системи моніторингу з урахуванням взаємозвязку обєктивних та субєктивних чинників впливу на попит для удосконалення функціонування учасників ринку послуг мережі Інтернет.
Досягнення мети дослідження обумовило постановку і вирішення наступних завдань:
– на основі дослідження закономірностей побудови та сфер застосування систем моніторингу сформулювати вимоги щодо їх побудови;
– на основі аналізу ринку послуг мережі Інтернет виявити тенденції та визначити перешкоди, що гальмують його розвиток в Україні;
– провести обґрунтування процесу відбирання чинників впливу на попит в послугах мережі Інтернет;
– визначити взаємозвязок обєктивних та субєктивних чинників-ознак та спрогнозувати їх вплив на попит в послугах мережі Інтернет;
– розробити послідовність етапів проведення моніторингу ринку послуг мережі Інтернет в Україні;
– обґрунтувати функціонування елементів системи моніторингу ринку послуг мережі Інтернет.
Об’єктом дослідження є процес моніторингу ринку послуг мережі Інтернет в умовах економіко-організаційних та технологічних змін у суспільстві.
Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та прикладні положення розробки системи моніторингу попиту, яка базується на використанні взаємозв’язку об’єктивних та суб’єктивних чинників впливу на попит.
Методи дослідження. Теоретичною і методологічною основою роботи є системний підхід до аналізу об'єкту дослідження. Вірогідність наукових положень, висновків і практичних рекомендацій ґрунтується на теоретичних і методологічних положеннях, сформульованих у дослідженнях вітчизняних і зарубіжних економістів, фахівців та вчених в області методології загальної концепції неоінституціоналістів, теорії управління.
В ході дослідження використовувалися методи порівняльного аналізу, аналогій, групування, логічного аналізу (аналіз та узагальнення досвіду щодо функціонування систем моніторингу в різних об’єктних областях). При визначенні складових системи моніторингу ринку послуг мережі Інтернет застосовувалися експертні методи, методи економіко-математичної статистики, інструменти економічної кібернетики (при прогнозуванні попиту на послуги мережі Інтернет).
Інформаційною базою дослідження є статистична звітність, нормативні акти, аналітичні огляди Росії, Польщі, Болгарії, Румунії, України, статистичні звіти міжнародних організацій, вітчизняна та зарубіжна наукова література, періодичні наукові видання як в мережі Інтернет, так і поза нею.
Наукова новизна одержаних результатів полягає в науковому обґрунтуванні розробки системи моніторингу ринку послуг мережі Інтернет з урахуванням чинників впливу на попит. Найбільш істотними результатами, що визначають наукову новизну дослідження та отримані особисто автором полягають у наступному:
Вперше:
– визначено засади розробки системи моніторингу ринку послуг мережі Інтернет, як системи спостережень, оцінки та прогнозу обсягів попиту користувачів на ринку інфокомунікацій;
– із позицій системного підходу узагальнено та уточнено послідовність етапів проведення моніторингу ринку послуг мережі Інтернет.
Удосконалено:
– процес відбирання та визначення чинників впливу на попит у послугах мережі Інтернет та визначено взаємозв’язок об’єктивних (вік, місце проживання, освіта) та суб’єктивних (чистота користування мережею, місце доступу до мережі);
Дістало подальший розвиток:
– понятійний і термінологічний апарат, щодо розробки системи моніторингу ринку послуг мережі Інтернет, уточнено поняття “моніторинг послуг мережі Інтернет”, “користувач послуг мережі Інтернет”;
– на основі порівняльного аналізу функціонування систем моніторингу в різних сферах застосування сформульовано їх загальні риси та особливості відповідно до кожної з них.
Практичне значення одержаних результатів. Практична реалізація результатів дослідження дозволяє визначити тенденції ринку послуг мережі Інтернет і розробити стратегію подальшого розвитку учасників ринку.
Розроблені наукові рекомендацій щодо розробки системи моніторингу ринку послуг мережі Інтернет прийняті Миколаївською філією ВАТ “Укртелеком” (довідка про впровадження від 15.10.2007 р.).
Результати дослідження, що опубліковані в наукових працях автора, використовуються в навчальному процесі Одеської національної академії зв’язку ім. О.С. Попова при вивченні дисципліни економіка галузі, проведенні дипломного проектування, проведенні моніторингу структурного складу студентів ОНАЗ ім. О.С Попова (акт впровадження від 20.11. 2007 р.).
Особистий внесок здобувача. Дисертаційне дослідження є самостійно виконаною роботою, в якій відображений авторській підхід і особисто отримані теоретичні і прикладні результати. Теоретичні розробки, обґрунтування, висновки та пропозиції, що висвітлені в дисертації, отриманні автором на основі аналізу та узагальнення матеріалу як наукового так і практичного змісту. З наукових положень, виданих у співавторстві, використанні лише ті, які отримані автором. В роботі [55] – особисто здобувачу належить аналіз впливу інфокомунікацій на банківську систему України; [58] – аналіз розвитку інформаційно-комунікаційних технологій в Україні; [92] – виявлення особливостей впливу інфокомунікацій на фондовий ринок України; [99] – аналіз розвитку інфокомунікацій.
Апробація результатів дисертації. Основні положення і результати дисертаційної роботи були розглянуті та схвалені на міжнародних, національних, галузевих науково-технічних (НТК), науково-практичних конференціях (НПК) та семінарах (НПС), – а саме: Матеріали 7-го Міжнародного молодіжного форуму “Радіоелектроніка і молодь в ХХІ столітті” (22-24 квітня, Харків, 2003); ІІ Міжнародній НПК “Динаміка наукових досліджень 2003” (16-20 червня, Дніпропетровськ, 2003); Міжнародній НПК “Україна наукова 2003” (20-27 жовтня, Дніпропетровськ, 2003); VІІ Міжнародній НПК “Системы и средства передачи информации” (7-12 вересня, Одеса, 2004); VIII Міжнародній НПК “Наука і освіта 2005” (7-12 лютого, Дніпропетровськ, 2005); Міжнародній НПК “ТЕЛЕКОМ 2005” (18-19 травня, Ростов-на-Дону, 2005); ХІІІ Міжвузівській студентській науковій конференції “Наука і вища освіта” (19 травня, Запоріжжя, 2005).
Публікації. За результатами дисертаційного дослідження опубліковано 14 робіт загальним обсягом 2,6 д.а., з них у фахових наукових виданнях за переліком ВАК України опубліковано 6 статей, особисто автору належить 2,08 д.а., 8 тез доповідей обсягом 0,7 д. а., з них особисто автору належить 0,35 д.а.

Список литературы ВИСНОВКИ

В дисертаційній роботі проведене всебічне дослідження теоретичних, методологічних і практичних аспектів та знайдено нове рішення актуального науково-практичної завдання, що полягає в удосконаленні управління ринком послуг мережі Інтернет шляхом розробки системи моніторингу ринку послуг мережі Інтернет. Основні наукові та прикладні результати полягають у наступному:
1. Моніторинг послуг мережі Інтернет - є інструментом регулювання ринку. В сфері інфокомунікацій моніторинг почав розвиватися як на теоретичному, так і на прикладному рівнях на початку ХХІ ст. Набув значного поширення моніторинг інформаційних технологій, особливо в банківській сфері. Для кожної зі сфер діяльності моніторинг має свої особливості, але при всій різноманітності сфер застосування існують певні закономірності побудови системи моніторингу, які не залежать від сфери реалізації: це аналіз ситуації що склалася; відбір параметрів розвитку та їх прогнозування; прийняття рішень щодо управління об’єктом дослідження. З розвитком сфери інфокомунікацій зацікавленість проведення моніторингу в даній сфері з кожним роком зростає. Проте моніторинг проводиться суто на технічному рівні для відстеження і попередження збоїв в системах телекомунікацій. Щодо дослідження систем моніторингу ринку послуг мережі Інтернет, з позицій економічного об’єкта, то в даному напрямі роботи проводилися дещо фрагментарно, на локальному рівні. Таким чином, моніторинг ринку послуг мережі Інтернет являє собою досить складний феномен, який тільки формується. Він може розглядатись як інформаційна, діагностична, наукова, прогностична система, реалізація якої здійснюється в рамках управлінської діяльності.
2. В роботі сформульовано вимоги до побудови системи моніторингу ринку послуг мережі Інтернет. Основними з яких є: цілісність, оперативність, пріоритет управління, відповідність (мети засобам організації), науковість, прогностичність, безпечність (відсутність несанкціонованого витоку інформації).
3. Незважаючи на те, що як показав проведений аналіз ринок послуг мережі Інтернет розвивається стабільно: збільшується кількість операторів, кількість користувачів, обсяг наданих послуг, ці показники істотно нижчі за світові (окрім кількості операторів). Це обумовило необхідність дослідити та визначити проблеми розвитку ринку: недоліки законодавчого регулювання; недосконалість системи фінансування інформатизації органів державної влади та державних установ; відсутність єдиного підходу до поняття “користувач послуг мережі Інтернет”.
4. Узагальнюючи накопичений досвід вітчизняних та зарубіжних вчених щодо аналізу чинників впливу на попит в роботі визначено, що поряд з групуванням чинників впливу за соціально-економічними, демографічними, економічними, географічними та поведінковими групами, одним із основних чинників в послугах мережі Інтернет є - щільність користувачів на 100 жит., проте прогноз на основі нього має ряд недоліків: відсутність чіткого формулювання поняття “користувач мережі Інтернет”; отримані показники укрупнені; не враховані інші чинники впливу на попит. Тому, прогнозування на основі даного показника є необхідним але не достатнім для побудови системи моніторингу.
5. Застосування теоретичних розробок в області групування чинників впливу на попит та практичних результатів проведення моніторингу дало автору можливість удосконалити процес відбирання та групування чинників на об’єктивні (вік, місце проживання, освіта) та суб’єктивні (вміння користуватись Інтернет, місце доступу до мережі, частота користування мережею, зручність оплати), для подальшого визначення чинників-ознак впливу на попит. У результаті перевірки взаємозв’язку впливу об’єктивних чинників-ознак на суб’єктивні чинники-ознаки, одержано результат, при якому найбільшого значення має чинник-ознака “місце проживання”. Він є базовим для прогнозування взаємозв’язку об’єктивних та суб’єктивних чинників-ознак на даному часовому проміжку.
6. У роботі визначено етапи розробки СМРПМІ: збирання фактичного матеріалу (блок 1), визначення чинників впливу на попит у послугах мережі Інтернет (блок 2,3), прогнозування їхнього впливу (блок 4-9) та оцінка адекватності системи (блок 10). Виходячи із сутності узгодження роботи етапів проведення системи моніторингу ринку послуг мережі Інтернет обгрунтовано функціонування елементів системи моніторингу ринку послуг мережі Інтернет.
7. Удосконалено понятійний і термінологічний апарат, який використовувався для розробки системи моніторингу ринку послуг мережі Інтернет, уточнено поняття “моніторинг послуг мережі Інтернет” як системи спостережень, оцінки та прогнозу обсягів попиту користувачів на ринку інфокомунікацій; та “користувач послуг мережі Інтернет” – це фізична або юридична особа, яка замовляє послуги доступу до мережі Інтернет, і користується ними хоча б один раз на тиждень.
8. Автором обґрунтовано ресурсне забезпечення при створенні та впровадженні системи моніторингу ринку послуг мережі Інтернет: забезпечення повноти та своєчасності надання інформації, методичне та наукове забезпечення, технічне та кадрове забезпечення, організаційне та правове забезпечення.
9. Практичне застосування системи моніторингу заключається в застосуванні її як інструменту прийняття управлінських рішень на основі збору, аналізу, прогнозування, постійного відстеження тенденцій, які виникають на ринку послуг мережі Інтернет, що надає змогу для держави – провести аналіз динаміки показників розвитку ринку послуг мережі Інтернет, оцінити ефективність нормативних актів та управлінських рішень, розробити складові стратегії сфери інфокомунікацій; для постачальника послуг – розробити стратегії подальшого розвитку через дослідження відхилень попиту від пропозиції, виявлення та вивчення чинників впливу на попит в розрізі регіонів, вироблення пропозицій по підвищенню якості і споживчих властивостей послуг мережі Інтернет, прийнятті стратегічних рішень.


СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
1. Норт Д. Інституції, інституційна зміна та функціонування економіки/ Пер.з англ. І. Дзюб – К.: Основа, 2000. – 198 с.
2. Эггертсон Т. Экономическое поведение и институты/ Пер. с англ. М.Я. Каждана. – М.:Дело, 2001. – 408 с.
3. Ходжсон Д. Экономическая теория и институты: манифест современной институциональной экономической теории/ Пер. с англ. М.Я. Каждана. – М.: Дело, 2003. - 464 с.
4. Державна система екологічного моніторингу України. Загальне технічне завдання/ М-во охорони навколишнього середовища України.:Основа,1994. – 150с.
5. Барбашев С.В. Основные принципы организации и ведения экологического мониторинга районов расположения АЭС: Отчет о НИР/ Гос. научно-инжинерный ин-т систем контроля аварийного реагирования. – К.– 2005. - С.1-4.
6. Галіцин В.К. Системи моніторингу: (Монографія)/ Нац. екон. ун-т. – К.: КНЕУ, 2000. – 231 с.
7. Природопользование: Словарь-справочник/ Сост.:Н.Ф. Реймс. – М.: Мысль, 1990. - 637 с.
8. Рабочая книга по прогнозированию/ Отв.ред.: И.В Бестужев-Лада . – М.: Мысль, 1982 – 430 с.
9. Перелыгин А.Ю. Паспорт субъекта Российской Федерации как инструмент регионального мониторинга // Доклад департамента социально-экономического развития и территориального планирования. – М., 2006. – 4 с.
10. Проект Закону України «Про моніторинг телекомунікацій». - Режим доступу: http://ilaw.org.ua/show_comments
11. Управляя инфраструктурой мы видим будущие проблемы бизнеса. - Режим доступу: http:// iemag.ru
12. Вилохин А.Б. Мониторинг в условиях общеобразовательных учреждений /доклад НГПИ. - Нижний Тагил. – 2003. – 10с.
13. Волосович А.Е. Моніторинг банкрутства // Економіка: проблеми теорії та практики: Зб. наук. праць – Дніпропетровськ, 2004. – С. 602-607.
14. Данько М.С. Статистичний моніторинг структурних технологічних змін у промисловості// Статистика України. – 2002. – №2. – С.39-41.
15. Шевяков А.Ю. Методы и модели социально-экономического мониторинга: (Монографія)/Цетр экономической научной информации. - М.: ЦЭНИ, 1992. – 193 с.
16. Воробиенко П.П.Об эволюции наук в информационном обществе// Телекоммуникации без границ: Сб. презент. и док. 1-го международного симпозиума независимых операторов и производителей оборудования. - Одесса,2004. - Часть2. - О.:ОНАЗ, 2004. - С.3-6.
17. Инфокоммуникации в деловом мире/ А.В. Волокитин, А.П. Маношкин, А.В. Солдатенков, С.А. Савченко, Ю.А. Петров/ Под общей редакцией Л.Д. Реймана . – М.:НТЦ «Фиорд-инфо», 2001. – 272 с.
18. Нечипорук О.Л. Властивості та класифікація інфокомунікаційних послуг// Зв’язок. – 2004. – №1. – С. 25-26.
19. Servise monitoring. - Режим доступу: http://www.irides.com/manageservices/monitoring
20. Попова Л.О. Основні етапи статистичного моніторингу цін у будівництві на базі кількісної та якісної інформації// Статистика України.– 2006. – №1. – С. 15-19.
21. Мазур Ю.В. Моніторинг вищої освіти в забезпеченні ефективного управління галуззю// Статистика України. – 2007. – №2. – С.15-19.
22. Концептуальні основи статистичного моніторингу: (Колективна монографія) Д.А. Астахов, М.В. Пугачова, В.С. Степанко; За ред. М.В. Пугачової / Інформ.-вид. центр Держкомстату України. – 2003. – 435 с.
23. Калачева І.В., Рудич О.А. Використання соціологічних даних при здійсненні соціального моніторингу// Статистика України.– 2006. – №2. – С. 11-21.
24. Пугачова М.В. Нові підходи до методології побудови та використання синтетичних індикаторів для статистичного моніторингу економічних тенденцій// Статистика України. – 2006. – №4. – С.18-27.
25. Пусенкова И.В. Методология анализа развития отношений от экономики к интиллекту:(Монографія) / Одеська Нац.акад.зв’язку – О.: Астропринт, 2001. – 288 с.
26. Великий тлумачний словник сучасної української мови / Гол.ред.: В.Т. Бусел. – К.: Ірпінь: ВТФ “Перун”, 2002. - 1440с.
27. Философский энциклопедический словарь / Под ред.: Л.Ф. Ильчева, П.Н. Федосеева, С.М. Ковалева, В.Г. Панова. – М.: Советская энциклопедия, 1983. – 840 с.
28. Мочерный С. Синергетический подход в экономическом исследовании // Экономика Украины. – 2001.- №5. - С.44-51.
29. История разработки законов технических систем. - Режим доступу: http://www.trizminsk.org/e/23111.htm. – История разработки законов технических систем
30. Альтшуллер Г. Творчество как точная наука. - Режим доступу: http://www.trizminsk.org/c/1212.htm. –
31. Іщенко Л.Ф. Інтернет – вчора, сьогодні, завтра // Україна наукова 2003: Міжнар. наук.-пр. конф. Дніпропетровськ, 16-20 червня 2003 р. - Дніпропетровськ; Запоріжжя, 2003. – Т16. – С.35-36.
32. Звіт комітету статистики за 2006 р. - Режим доступу: http://www.ukrstat.gov.ua/imf/express/expr2007/0407/98.xls.–
33. Рейтинг стран по величине ВВП на душу населения. - Режим доступу: http://www.rating.rbk.ru. – Рейтинг стран по величине ВВП на душу населения.
34. Рейтинг стран по количеству провайдеров. - Режим доступу: http://www.rating.rbk.ru. – Рейтинг стран по количеству провайдеров
35. Электронная коммерция: "у них" и "у нас". - Режим доступу: http://www.etc.ru/pablic.сms. – Электронная коммерция: "у них" и "у нас".
36. Золотаревський А.В. До питання розвитку провайдингу в Україні // Статистика України. – 2006. – №3. – С.30-33.
37. Прес релізи та коментарі. - Режим доступу: http://www.ukrtelecom.ua/presscenter/pressrelease. – Прес релізи та коментарі.
38. Закон України “Про телекомунікації”. - Режим доступу: http://12-03.mysob.ru/news/comp/7951.html
39. Іщенко Л.Ф. Аналіз впливу інформації на економічні процеси // Економіка: проблеми теорії та практики: Зб. наук.праць. – Вип. 197. – Т. 1. – Дніпропетровськ, 2004.- С.175-179.
40. Тоффлер Е. Третя хвиля - К.: "Всесвіт" - 2000.
41. Сорос Дж. Открытое общество реформируя глобальный капитализм – М., 2001. – 458 с.
42. Bell D. The social framework of the information society. – Cambridge, 1981. – 157 р.
43. Мелюхин И.С. Информационное общество: истоки, проблемы, тенденция развития. - М.: МГУ, 1999. – 208 с.
44. Кастельс М. Информационная эпоха: экономика,общество и культура / Под ред. О.Ш. Шкаратана. – М.: ГУ ВШЭ, 2000. – 680 с.
45. Скаленко О. Глобальні резерви поступу (інформація + інтелект + інновації). – К.: Основа, 2000. – 394 с.
46. Эймор Д. Электронный бизнес: эволюция и/или революция / Пер.с англ. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2001. – 752 с.
47. Іщенко Л.Ф. Інтернет-ринок України зблизька, його перспективи // Динаміка наукових досліджень 2003: ІІ Міжнар. наук.-прак.конф. Дніпропетровськ, 20-27 жовтня, 2003 р. – Дніпропертровськ; Київ; Кривий-Ріг, 2003. – Т.27. – С.30-31.
48. Сендзюк М.А. Інформаційні системи в державному управлінні: Навч.посіб. – К.:КНЕУ, 2004. – 339 с.
49. Кобелев О.А., Резго Г.Я., Скиба В.И. Электронная коммерция: Учеб.пос.; Под ред. С.В. Пирогова – М.: Изд. дом «Социальные отношения», изд. «Перспектива», 2003. – 428 с.
50. Мельник Л.Г., Ильяшенко С.Н., Касьяненко В.А. Экономика информации и информационные системы предприятия. – Сумы: ИТД «Университетская книга», 2004. – 380 с.
51. Ищенко Л.Ф. Методика оценки инвестиционной привлекательности в сфере E-COMMERCE // Телеком 2003: Мат. 6-й международной науч.-прак. Конференции. – Одесса, 19-22 августа 2003 г. – Одеса, 2003. – Ч. 2. –С. 129-130.
52. Щедрин А.Н. Электронные информационные ресурсы в информационной экономике: (Монография). – Ин-т экономики промышленности НАН Украины. – Донецк, 2003. – 232 с.
53. Меджибовская Н. Перспективы развития электронного бизнеса в Украине // Экономика Украины. – 2002. – №6. – С. 36-41.
54. Плескач В.Л. Технології електронного бізнесу: (Монографія). – К.: Київ. Нац. торг.-екон. університет. – 2004. - 223 с.
55. Ищенко Л.Ф. Федоров П. Анализ взаимодействия банковских систем оплаты в Украине // Наука і вища освіта: ХІІІ Міжвузівська наукова конференція, 19 травня 2005р. – Запоріжжя, 2005 – С.159-160.
56. Markoff J., Schwartz J. THREATS AND RESPONSES: ELECTRONIC SURVEILLANCE// TechnologyWorld U.S. N.Y. - 2002. №2. - Р.1-2.
57. Rexdof G., Bangeman M. Global Information Networks — Realising the Potential // Theme Paper to the Bonn Ministerial Conference. July 1997.
58. Іщенко Л.Ф., Коваль В.В. Стан та перспективи використання інформаційно-комунікаційних технологій для розвитку електронного бізнесу в Україні // Вісник Хмельницького національного університету.Економічні науки. – Т.2. – Хмельницький, 2005. – C.151-154.
59. Услуги предоставляемые сетью. - Режим доступу: http://inetstructure.net.ru/3.html
60. Іщенко Л.Ф. Аналіз ринку інформаційних технологій в Україні // Системы и средства передачи информации:VII междунарднай науч.-пр.конференція. Одесса, 7-12 вересня 2004р. - Одеса, 2004 - С.181.
61. Інформаційні технології – це питання національної безпеки України// З виступу Євгена Червоненка на форумі “Інформаційне суспільство в Україні”// Відомості міністерства транспорту та зв’язку України. – 2005. – №5.– С.67-68.
62.. Соснін О. Національні інтереси в інформаційній сфері// Урядовий кур’єр. – 2005. – №6. – С. 25-27.
63. Статистичний збірник “Транспорт і зв’язок”, Одеса 2005 р.
64. Іщенко Л.Ф. Розробка методичних рекомендацій прогнозування попиту на послуги мережі Інтернет. Економіка: проблеми теорії та практики: Зб. наук. праць. – Т.196. – Дніпропетровськ, 2005. – С.201-209
65. Способы зароботка в Рунете - режим доступу:http://valide.ru/2007/01/page/3/.
66. Интернет технологии для бизнесса. - Режим доступу: http://www.analytik.ru/content/view/163/49/
67. Покажчик нормативних актів України, 1991 - 2007 рр.
68. Беляевский И.К., Данченок Л.А. Статистика рынка товаров и услуг: Учебник/ Под ред. Беляевского И.К. – Издание 2. – М.: Финансы и статистика, 2002. – 656 с.
69. Турецький О.А. Национальная экономика и ее регулирование: (Монография). - Одесса: СМИЛ – 2002. – 380 с.
70. Голубицкая Е.А., Кухаренко Е.Г. Основы маркетинга в телекоммуникациях/ Уч. пос. – М.: Радио и связь, 2005. – 320 с.
71. Орлов В.М. Основи управління в галузі зв’язку: навч. посібник. – Одеса.: Видавничий центр УДАЗ, 1999. – 324 с.
72. Варакин Л.Е. Экономика, связь, развитие общества: макроэкономические закономерности развития// Электросвязь, 1994. – №1. – С. 2-10.
73. Інформація, зв’язок і телекомунікації в Україні: економіка, право,управління/Довгий С.О., Ільницький Д.О., Литвин В.М. та ін.; за ред. Довгого С.О. та Холода Б.І. – К.: Укртелеком, 2001. – 784 с.
74. Танащук К.О. Динамічний підхід до моделювання структури національного .поштового оператора //Наук.пр. ОНАЗ ім.О.С. Попова, 2004. – №1. - С.106-110.
75. Голубев А.К. Рынок услуг связи Украины: Учеб. пособ. для студентов неэкономических специальностей по дисциплине “Экономика отрасли связи”. – Одесса: ОНАС им. А.С. Попова, 2005. – 224 с.
76. Іщенко Л.Ф. Деякі аспекти розвитку галузі зв’язку // Радіоелектроніка і молодь в ХХІ столітті: Матеріали 7-го Міжнародного молодіжного форуму. Харків, 22-24 квітня 2003 р. –Харків, 2003. – С. 574.
77. Заблоцька Р.О. Світовий ринок послуг. – К.:Знання україни, 2004. – 280 с.
78. Звіт Національної комісії з питань розвитку зв’язку за 2006 р. - режим доступу: http://nkrz.gov.ua
79. Стенограма засідання круглого столу на тему "Інтернет. Сучасний стан та перспективи розвитку". – Режим доступу: http://www.nkrz.gov.ua/c113-stenograma 3.

80. Постанова кабінету міністрівУкраїни “Про затвердження положення про національну комісію з питань регулювання зв’язку України”. - Режим доступу: nkrz.gov.ua/normative_base/regulations
81. Постанова КМУ від 09.08.05 №720 “Правила надання та одержання телекомунікаційних послуг”
82. Постанова КМУ від 9.12.1999р. №2238 “Про Концепцію розвитку телекомунікацій України до 2010р”
83. Голубицкая Е.А., Кухаренко Е.Г. Основы маркетинга в телекоммуникациях. Учебное пособие. – М.:Радио и связь, 2005.– 320 с.
84. Огай М.Ю. Оцінювання регіонального рівня бідності за методом множинної регресії// Статистика України, 2204. – №2. – С. 34-37.
85. Орлов В.М. Основи управління в галузі зв’язку: Навч. посіб. - Одеса.: УДАЗ, 1999. – 324. с.
86. World Telecommunication Development Report. - Режим доступу: http://www.itu/inf
87. Галіцин В.К. Системи моніторингу: (Монографія). – К.:КНЕУ, 2000. – 231с.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
50





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.