У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название РОЗРОБКА ТА ВПРОВАДЖЕННЯ МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ ТЕЛЕКОМУКАЦІЙНОЇ ГАЛУЗІ
Количество страниц 225
ВУЗ ДОНЕЦЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ ЕКОНОМІКИ І ПРАВА
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 20948.doc 
Содержание ЗМІСТ


ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ ГАЛУЗІ 10
1.1. Сутність й особливості побудови систем управління підприємствами 10
1.2. Стратегія розвитку систем управління телекомунікаційними підприємствами 30
1.3. Принципи й форми модульної системи управління підприємствами 53
Висновки до розділу 1 71
РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ТА ОБГРУНТУВАННЯ РОЗРОБКИ МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ ГАЛУЗІ 74
2.1. Аналіз діяльності і особливостей розвитку телекомунікаційних підприємств 74
2.2. Реструктуризація систем управління підприємствами телекомунікаційної галузі 92
2.3. Інтеграція як основа розробки модульної системи управління 109
Висновки до розділу 2 126
РОЗДІЛ 3 РОЗРОБКА МЕТОДИЧНИХ ЗАСАД ВПРОВАДЖЕННЯ МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ 129
3.1. Адаптація модульних мереж до впровадження в системи управління 129
3.2. Показники оцінки ефективності впровадження модульної системи управління 149
3.3. Застосування методів оцінки ефективності впровадження модульної системи управління підприємствами телекомунікаційної галузі 171
Висновки до розділу 3 190
ВИСНОВКИ 193
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 196
ДОДАТОК А. Документи, що підтверджують впровадження результатів дисертаційної роботи 213
ДОДАТОК Б. Приклад адаптації модульних мереж до впровадження в систему управління ТОВ „ТК „Велтон. Телеком” (підсистема управління розвитком) 218
ДОДАТОК В. Вихідні данні для розрахунку економічної ефективності впровадження модульної системи управління на ТОВ „ТК „Велтон. Телеком”. 219
ДОДАТОК Г. Вихідні данні для розрахунку показників ефективності інвестування у створення модульної системи управління на ТОВ „ТК „Велтон. Телеком”. 223


ВСТУП

Актуальність теми. Ефективність систем управління підприємствами в сучасних умовах тісно пов’язана зі зміною стратегічних орієнтирів їх дія-льності, необхідністю забезпечення сталого і довгострокового розвитку, що є досить складною проблемою. Динамізм зовнішнього середовища, посилення конкурентної боротьби, поява технічних і технологічних новацій, інтенсив-ність ринкових змін вимагають оперативного маневрування економічними ресурсами, рішення нових задач, що значно ускладнює функціонування іс-нуючих систем управління підприємствами різних галузей і потребує пос-тійного їх удосконалення відповідно до видів економічної діяльності.
Особливу актуальність ці питання набувають для підприємств телеко-мунікаційної галузі, що нині значно розширюють обсяги своєї діяльності. Розвиток телекомунікаційних підприємств пов’язано із розширенням мож-ливостей підвищення якості послуг, удосконаленням структури управління за рахунок нових, більш прибуткових сфер бізнес-діяльності. Розробка та впровадження новітніх підходів до побудови ефективних систем управління на основі модульного принципу є важливим науковим завданням, що має ве-лике практичне значення.
У науковій літературі вже накопичений певний досвід в дослідженні пи-тань управління підприємствами, зокрема значний внесок зроблений такими авторами, як Д. Аакер, О.І. Амоша, З. Аннабел, Е.М. Браверман, В.М. Бpижко, І.Р. Бузько, С.В. Войтко, Н.Н. Лепа, М. Портер, Л.Д. Рейман, Ф. Тейлор, А. Файоль, Г. Хамел, Б.Г. Шелегеда, Л.І. Шехтман та ін. Проте ряд методичних питань вимагає подальшої розробки: термінологія, встановлення факторів визначення ефективності системи управління підприємствами, та рекомендації щодо їх використання.
Становлення телекомунікаційного ринку в Україні, функціонування підприємств галузі пригортають до себе увагу дослідників, які розглядають особливості розвитку національного і світового ринків, принципи формуван-ня сучасних телекомунікаційних мереж та визначають основні напрями удо-сконалення та підвищення ефективності діяльності й управління на підпри-ємствах зв’язку. Перелічені питання знайшли відображення у працях Н.Б. Васильєвої, М.А. Горелика, В.М. Гранатурова, С.О. Довгого, Д.С. Ме-льника, В.М. Орлова, О.С. Редькіна, Г.Н. Селезнева, Л.О. Стрій, К.С. Сунду-чкова, К.О. Танащук, С.В. Толюпи, тощо. Однак питання щодо обґрунту-вання розробки модульної системи управління з урахуванням галузевих осо-бливостей, стратегії розвитку на основі принципів і форм інтеграційного під-ходу до визначення ефективності впровадження новітніх технологій управ-ління залишаються дискусійними та потребують подальших досліджень.
Зв’язок роботи з науковими програмами, планами, темами. Дисер-тація виконана згідно з планами науково-дослідних робіт кафедри економіки підприємства Донецького університету економіки та права за темами: «Управління ефективністю господарської діяльності підприємств в сучасних умовах» (NДР 0102U004296), де автором обґрунтовані принципи модульної побудови систем управління підприємствами зв’язку та «Стратегічне управ-ління сталим розвитком соціально-економічних систем регіону» (NДР 0106U011122), в якій дисертантом обґрунтовано ефективність модульних си-стем управління підприємствами телекомунікаційної галузі.
Мета і задачі дослідження. Метою дисертаційного дослідження є об-ґрунтування теоретичних та методичних засад щодо розробки і впровадження модульної системи управління підприємствами телекомунікаційної галузі.
Для досягнення мети дослідження в дисертаційній роботі поставлено та вирішено наступні задачі:
- узагальнити теоретичні і методичні засади формування системи управління підприємствами та довести необхідність розробки та впрова-дження іншої системи управління;
- визначити умови і особливості діяльності підприємств телекомуніка-ційної галузі, що впливають на ефективність їх розвитку, обґрунтувати необ-хідність побудови модульної систем управління на підприємствах телекому-нікаційної галузі;
- оцінити процес реструктуризації систем управління телекомунікацій-ними підприємствами з урахуванням динаміки змін внутрішнього та зовніш-нього середовища відповідно переходу від функціональної ієрархічної стру-ктури управління до її модульної форми;
- обґрунтувати інтеграцію, як основу побудови модульної системи управління підприємствами телекомунікаційної галузі;
- адаптувати методичні засади побудови модульних мереж до впрова-дження в системи управління телекомунікаційними підприємствами на основі визначення переваг та факторів ефективності модульної системи управління;
- визначити принципи впровадження модульного підходу до розвитку телекомунікаційних підприємств, що впливають на ефективність стратегіч-ного розвитку підприємств телекомунікаційної галузі;
- обґрунтувати доцільність застосування методів оцінки ефективності впровадження модульної системи управління телекомунікаційними підпри-ємствами з їх практичною апробацією в сучасних умовах господарської дія-льності.
Об’єктом дослідження є процес управління підприємствами в сучасних умовах господарювання.
Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні засади розробки та впровадження модульної системи управління підприємствами телекомунікаційної галузі.
Методи дослідження. Вирішення поставлених у дисертації завдань здійснено за допомогою використання загально-наукових і спеціальних ме-тодів дослідження економічних явищ: аналізу і синтезу – при визначенні сутності модульної системи управління; порівняльного і функціонального аналізу – для аналізу особливостей розвитку телекомунікаційних підприємств в Україні; факторного аналізу – при визначенні умов, що впливають на ефективність впровадження модульної системи управління; системно-структурного аналізу – при дослідженні систем управління телекомунікацій-ними підприємствами; групування та класифікації – при систематизації по-казників оцінки ефективності впровадження модульної системи управління; порівняння і експертних оцінок – при визначенні вагомих коефіцієнтів ефек-тивності модульної системи управління; економіко-математичного моделю-вання – при розробці економічної моделі оцінки приросту прибутку в ре-зультаті впровадження модульної системи управління на підприємстві; полі-критеріальний – при визначенні критеріїв оцінки ефективності модульної си-стеми управління.
Інформаційною базою дисертації є законодавчі та нормативно-правові документи, статистичні та звітні дані телекомунікаційних компаній, що рег-ламентують здійснення господарської діяльності в Україні, наукові публікації у періодичній пресі, довідкова та монографічна література, дані мережі Інтернет.
Наукова новизна одержаних результатів одержаних результатів по-лягає в теоретичному обґрунтуванні та практичному вирішенні комплексу завдань, пов’язаних з розробкою та впровадженням модульної системи управління підприємствами телекомунікаційної галузі. Основні положення дисертації, які визначають її наукову новизну та винесені на захист, поляга-ють у наступному.
Вперше:
- обґрунтовано необхідність застосування модульного принципу побу-дови системи управління телекомунікаційними підприємствами, що забезпе-чить високий рівень гнучкості за рахунок зміни модулів відповідно до потреб ринку, технологічних і технічних можливостей шляхом реструктуризації діяльності підприємств галузі
Удосконалено:
- структуру системи управління підприємствами телекомунікаційної галузі шляхом її адаптації до конкурентних умов функціонування на основі модульного підходу, що забезпечує реальні переваги підприємствам і ефек-тивний розвиток галузі;
- методичний підхід до розробки та впровадження модульних систем управління підприємствами телекомунікаційної галузі на основі інтеграції, що здатна надати можливість постійного розвитку через удосконалення загальної структури і підвищення якості послуг.
Дістало подальшого розвитку:
- теоретичні і методичні засади дослідження реструктуризації з ураху-ванням модульного принципу побудови систем управління підприємствами телекомунікаційної галузі відповідно ринковим змінам, а також інформацій-ним потокам;
- методи оцінки ефективності впровадження модульної системи управ-ління на основі комплексного підходу з використанням статичних та динамі-чних показників на підприємствах телекомунікаційної галузі.
Практичне значення отриманих результатів.
Практичне значення результатів дисертаційного дослідження полягає в використанні розроблених методичних підходів щодо удосконалення органі-заційних форм управління на основі використання модульного принципу. Основні наукові положення дисертації доведено до рівня методичних реко-мендацій, які доцільно використовувати у практиці господарювання телеко-мунікаційних підприємств, а також інших підприємств сфери послуг.
До результатів, які мають найбільше практичне значення, належать: рекомендації до впровадження модульної системи управління на підприємс-твах телекомунікаційної галузі, а також пропозиції щодо підвищення ефек-тивності їх діяльності.
Практичне впровадження результатів дослідження сприяє зміцненню ринкових позицій телекомунікаційних підприємств, підвищенню ефективності систем управління підприємствами, реалізації складних бізнес-процесів, а також забезпечує сталий розвиток галузі.
Викладені в дисертації розробки пройшли практичну апробацію, впроваджені та використовуються Відділом розвитку транспортної інфраструктури та ринку послуг зв’язку Управління транспорту та зв’язку головного управління промисловості та розвитку інфраструктури Донецької обласної Державної адміністрації (довідка № 458-1/3 від 25.12.2007 року), Донбаською філією ТОВ «Велтон. Телеком» (Акт № 214 від 12.10.2007 р.), ТОВ «Українсько-Сербська Телекомунікаційна Компанія» (Акт № 77 від 05.03.2008 р.), а також в навчальному процесі Донецького університету економіки та права при ви-кладанні дисциплін: «Економіка підприємства», «Стратегічне управління пі-дприємством» (довідка № 2.01-104 від 28.03.08).
Особистий внесок здобувача. Усі наукові результати, викладені в ди-сертаційній роботі та ті, що оприлюднені у наукових виданнях України, отримані автором особисто. З наукових праць, опублікованих у співавторстві, використано лише ті положення, що є результатом самостійних досліджень здобувача, зокрема у роботі [3] проведений аналіз низки проблем удо-сконалення інформаційного забезпечення зовнішньоекономічної діяльності телекомунікаційних підприємств, у роботі [4] запропоновані напрями рест-руктуризації управління підприємствами телекомунікаційної галузі, у роботі [8] виявлені фактори сталого розвитку телекомунікаційних підприємств в сучасних умовах, у роботі [9] визначено економічну сутність послуг у виро-бничій інфраструктурі регіону, у роботі [18] представлена низка методів оці-нки якості послуг, що надають сервісні підприємства.
Апробація результатів дисертації. Основні теоретичні результати проведених досліджень, висновки і пропозиції, що викладені в дисертаційній роботі доповідалися і були схвалені на таких науково-практичних конферен-ціях (НПК): Всеукраїнська НПК «Економічні проблеми промислового розви-тку в Україні» (м. Донецьк, 2005); Міжнародна НПК «Освіта і наука без меж – 2005» (м. Дніпропетровськ, 2005); Третя міжнародна НПК молодих вчених «Економічний і соціальний розвиток України в ХХІ столітті: національна ідентичність та тенденції глобалізації» (м. Тернопіль, 2006); Всеукраїнська НПК «Простір і час сучасної науки» (м. Київ, 2006); ІІІ Міжнародна НПК «Методологія і практика менеджменту на порозі ХХІ століття: загальнодер-жавні, галузеві та регіональні аспекти» (Полтава, 2006); Міжнародна НПК «Статистична оцінка соціально-економічного розвитку» (м. Хмельницький, 2007); Міжнародна НПК «Наукове обґрунтування процесів реформування економічних відносин в умовах глобалізації» ( м. Сімферополь, 2007).
Публікації. За результатами дослідження опубліковано 19 наукових праць загальним обсягом 4,43 д.а., з яких 3,78 д.а. належить особисто автору, з них 7 у фахових наукових виданнях.
Структура та обсяг роботи. Дисертаційна робота складається зі всту-пу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури із 175 на-йменувань, які розташовані на 17 сторінках. Обсяг основного тексту дисер-тації складає 225 стор., містить 15 табл. на 13 сторінках, 24 рис. на 15 сторін-ках, 4 додатки на 13 сторінках.
Список литературы ВИСНОВКИ

У дисертації здійснено теоретичне узагальнення та запропоновано нове методичне розв’язання актуального наукового та практичного завдання – проблеми розробки та впровадження модульної системи управління підпри-ємствами телекомунікаційної галузі. Результати проведеного дослідження покладено в основу наступних висновків.
1. Аналіз галузевих особливостей і практики розвитку систем управлін-ня телекомунікаційними підприємствами дозволив визначити, що вони недо-статньо відповідають сучасним вимогам конкурентного середовища, зокрема, є високовитратними, мають складну ієрархічну структуру, що призводить до зниження ефективності всієї діяльності та негативно впливає на рівень адап-тації до високого динамізму економічного середовища, що і обумовлює акту-альність дослідження.
2. Дослідження теоретичних і методичних засад побудови модульних систем управління, їх економічної сутності показали, що основні галузеві особливості телекомунікаційних підприємств відбиті в управлінських проце-сах розвитку, реалізації й експлуатації та функціях – керування бізнес-процесами, послугами, мережею і мережними компонентами. Уточнено склад критеріїв оптимальності, зокрема, необхідність мінімізації кількості зв’язків між її підсистемами, тобто модернізація самої системи управління. Удосконалення зв’язків приведе до зниження трудомісткості робіт управлін-ського персоналу і до зниження матеріальних, трудових і фінансових витрат, що повинно забезпечити швидкість і адекватність реагування на непрогнозо-вані зміни ринкового середовища.
3. Проведена систематизація стратегій розвитку провідних телекомуні-каційних підприємств України і зарубіжних компаній дозволила визначити, що їх основні параметри є взаємозалежними і рухливими, підпадають під значний вплив численних факторів, а в певні періоди часу можуть призвести до дестабілізації системи управління в цілому. Концептуальні напрями удо-сконалення систем управління телекомунікаційними підприємствами пов’язані з розробкою і використанням модульного підходу, що спорможні забезпечити цілісність системи при ринкових коливаннях та змінах ресурсного забезпечення діяльності підприємств.
4. Теоретично обґрунтовано необхідність і можливість застосування модульного принципу побудови системи управління телекомунікаційними підприємствами, яка дозволяє ефективно розподілити навантаження між еле-ментами системи і надає можливість співпраці з незалежними об’єктами. З цих позицій модульну систему управління пропонується визначити як опти-мальну інтеграцію незалежних блоків управління у відкритий та уніфікований комплекс. Функціональність системи визначається набором необхідних модулів, структура якої залежить від поточних вимог і формується за раху-нок постійних змін модулів шляхом їх додавання або виключення. Сутність управління при цьому полягає в можливості оптимізації основних цільових функцій (планування, організація, аналіз, контроль) відповідно до принципів модульної побудови – цілісності, безперервності, гнучкості та відкритості.
5. Запропоновано графічну інтерпретацію побудови модульної системи управління телекомунікаційними підприємствами у вигляді моделі, де кожний елемент знаходиться на чітко означеному місці та має оптимальні зв’язки з іншими. За допомогою означеної ідеї модульну систему можна подати як управління підприємством одночасно з управлінням процесом надання телекомунікаційних послуг.
6. Дослідження розвитку ринку телекомунікаційних послуг в Україні і практики структурних перетворень показали, що позитивна динаміка визна-чається здебільшого розширенням використання телекомунікаційних техно-логій, насамперед, мобільного зв’язку, а діяльність сучасних українських операторів без кардинальних змін не підлягає оптимізації, а тому удоскона-лення механізму функціонування системи управління повинно відповідати вимогам перетворення моделі управління з залежними змінами фінансових і інформаційних потоків, що забезпечить перехід від функціональної ієрархіч-ної організації до більш ефективної модульної інформаційно-технологічної структури на основі реструктуризації та інтеграції економіко-організаційних зв’язків підприємств із ринковим середовищем.
7. Запропоновано методичний підхід адаптації модульних мереж до впровадження в системи управління телекомунікаційними підприємствами, що дозволило розробити для ТОВ «ТК «Велтон. Телеком» схему модульної системи управління (організаційно-структурний аспект) і основних процесів (функціонально-процесний аспект). Систематизовано переваги і фактори під-вищення ефективності впровадження модульної системи управління, які ви-значають додаткові конкурентні переваги для підприємств телекомунікаційної галузі – унікальну гнучкість, можливість постійного розвитку, поліпшення якості обслуговування клієнтів, динамічність і «прозорість» бізнесу, що максимально відповідає вимогам ринку телекомунікаційних послуг.
8. Розроблено систему показників і запропоновано методичний підхід до оцінки ефективності впровадження модульної системи управління на при-кладі ТОВ «ТК «Велтон. Телеком». Результати розрахунку економічної ефе-ктивності впровадження модульної системи управління підтвердили еконо-мічну доцільність використання модульного підходу, яка знайшла своє відо-браження в отриманому економічному ефекті від скорочення умовно-постійних витрат, покращення фінансового стану підприємства, збільшення прибутків і покращення позиції на ринку за рахунок зменшення витрат часу на виконання основних управлінських функцій і забезпечення підприємства механізмом впливу на підвищення рівня стійкості системи управління до не-передбаченого впливу ринкового середовища.









СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
1. Аакер Д.А. Стратегическое рыночное управление: бизнес–стратегии для успешного менеджмента / Д.А. Аакер; пер. с англ. С. Жильцова. – 6-е изд., междунар. – СПб.; М.; Х.; Минск: Питер, 2002. – 542 с.
2. Аверин С. Обзор рынка сотовой связи Украины. Итоги 1 квартала 2005 г. / С. Аверин, Е. Фомина // Сотовик. – 2005. – 22 апр. – С. 6-8.
3. Автоматизированные информационные технологии в экономике / М.И. Семенов, И.Т. Трубилин, В.И. Лойко, Т.П. Барановская; под общ. ред. И.Т. Трубилина. – М.: Финансы и статистика, 2000. – 416 с.
4. Автоматизированные информационные технологии в экономике / под ред. проф. Г.А. Титоренко. – М.: Компьютер, ЮНИТИ, 1998. – 400 с.
5. Адаптивные модели в ситемах принятия решений: моногр. / под ред. Н.А. Кизима, Т.С. Клебановой. – Х.: ИНЖЕК, 2007. – 368 с.
6. Аистова М.Д. Реструктуризация предприятий: вопросы управления: Стра-тегии, координация структурных параметров, снижение сопротивления преобразованиям / Бона Фиде Финанс / М.Д. Аистова, науч. ред. Г.А. Александров. – М.: Альпина Паблишер, 2002. – 287 с.
7. Алгоритмы и организация решения экономических задач: сб. статей / ЦСУ СССР; под ред. В.И. Савинкова. – М.: Статистика, 1983. – 117 с.
8. Ансофф И. Стратегическое управление / И. Ансофф – М.: Экономика, 1989. – 518 с.
9. Архипов А.В. Интегрированные информационные системы управления предприятием / А.В. Архипов, Д.А. Иванов // Компас реструктуризации промышленности. – 2004. – № 5.– С. 56-60.
10. Асоціація операторів CDMA України ініціює створення Міжнародної асо-ціації операторів CDMA развития // Телекомунікації. – 2005. – № 8. – С. 3-4.
11. Афанасьєв М.В. Стратегія підприємства / М.В. Афанасьєв, Г.О. Селезньова. – Х.: ІНЖЕК, 2007. – 272 с.
12. Берсуцкий Я.Г. Стратегическое управление: модели и методы / Я.Г. Берсуцкий, Н.Н. Лепа. – Донецк: ДИЭХП, 2001. – 141 с.
13. Берсуцкий Я.Г. Принятие решений в управлении экономическими объек-тами: методы и модели / Я.Г. Берсуцкий, Н.Н. Лепа, А.Я. Берсуцкий и др.; НАН Украины. Ин-т экономики пром-сти. – Донецк: Юго-Восток, Лтд, 2002. – 276 с.
14. Білоблоцький Д.М. Маркетингові дослідження як основа для прийняття стратегічних рішень на прикладі телекомунікаційного ринку / Д.М. Білоблоцький // Економіка і підприємництво: стан та перспективи: зб. наук. пр. – К., 2002. – С.184-188.
15. Богданець Б.В. Концептуальні особливості прямого іноземного інвесту-вання в телекомунікаційному секторі / Б.В. Богданець // Формування тор-говельних режимів у перехідних економіках в умовах глобалізації (прик-лад України): матеріали IX міжнар. наук.-теорет. конф. (25-26 жовт. 2001 p.). – К., 2001. – С. 338-340.
16. Богиня Д. Структурна перебудова економіки в умовах глобалізації та інформатизації / Д. Богиня, Г. Валенський // Економіка України. – 2003. – № 7. – С. 19.
17. Браверман Э.М. Математические модели планирования и управления в экономических системах / Э.М. Браверманн; под ред. С.В. Емельянова. – М.: Наука. Гл. ред. Физико-мат. лит, 1996. – 366 с.
18. Бромвич М. Анализ экономической эффективности капиталовложений / М. Бромвич; пер. с англ. А.Г. Пивовар. – М.: Инфра-М, 1996. – 432 с.
19. Букин М.С. Теория и практика мобильной связи / Максим Сергеевич Бу-кин. – М.: Альянс-пресс, 2003. – 383 с.
20. Булах І.В. Основні підходи до оцінки якості послуг електрозв’язку / І.В. Булах // Матеріали VII міжнар. наук. конф. студентів і молодих учених “Економіка і маркетинг в XXI сторіччі”: в 2 ч. – Донецьк: ДРУК-ІНФО, 2006. – Ч. 1. – С. 47-49.
21. Васильева Н.Ф. Організаційно-економічне забезпечення інформатизації підприємтсв: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук: 08.06.01 / Н.Ф. Васильева; НАН України. Ін-т економіки пром-сті. – До-нецьк, 2000. – 24 с.
22. Васильєва Н.Б. Проблеми ринку телекомунікацій та інформаційних техно-логій в перехідній економіці України на сучасному етапі / Н.Б. Васильєва // Вісник Київського держ. ун-ту технологій та дизайну. – К., 2001. – № 3. – С. 83-87.
23. “Велтон.Телеком” – оператор електрозв’язку. – Режим доступу: www.velton.ua
24. Володькина М.В. Стратегический менеджмент / М.В. Володькина. – 2-е изд., испр. – К.: Знання, 2004. – 149 с.
25. Гаврилов Д.А. Управление производством на базе стандарта MRPII / Д.А. Гаврилов. – СПб: Питер, 2002. – 320 с.
26. Гаврилюк О.В. Розвиток підприємництва в сфері послуг (на прикладі Чернівецької області): автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук: 08.06.02 / О.В. Гаврилюк; НАН України. Ін-т регіональних досліджень. – Л., 2001. – 20 с.
27. Ганиева А.К. Современные концепции управления развитием предприятия / А.К. Ганиева // Экономика и управление. – Симферополь, 2003. – № 5-6 (42-43). – С. 92-95.
28. Герасимчук Василь Гнатович. Стратегічне управління підприємством. Графічне моделювання: навч. посіб. / Василь Гнатович Герасимчук; Київський національний економічний ун-т. – К., 2000. – 360 с.
29. Голубицкая Е.А. Основы маркетинга в телекоммуникациях / Е.А. Голубицкая, Е.Г. Кухаренко. – М.: Радио и связь: Горячая линия – Телеком, 2005. – 320 с.
30. Горностаев Ю.М. Перспективные рынки мобильной связи / Ю.М. Горностаев. – М.: Мобильные коммутации, 2000. – 213 с.
31. Гостев В.И. Синтез нечетких регуляторов систем автоматического управ-ления / В.И. Гостев. – К.: Радиоаматор, 2003. – 488 с.
32. Грещак Г.М. Внутрішній економічний механізм підприємства / М.Г. Грещак, О.М. Гребешкова, О.С. Коцюба; за ред. М.Г. Грещака. – К. КНЕУ, 2001. – 228 с.
33. Григорян А.В. Мировой опыт развития телекоммуникационного рынка / А.В. Григорян // Менеджмент в России и за рубежом. – 2005. – № 5. – С. 12-15.
34. Герчикова И.Н. Менеджмент / И.Н. Герчикова. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1994. – 685 с.
35. Губин Н.М. Экономико-математические методы и модели в планировании и управлении в отрасли связи / Н.М. Губин, А.С. Добронравов, Б.С. Дорохов. – М.: Радио и связь, 1993. – 376 с.
36. Дагаев А.А. Международные стратегические технологические альянсы российских предприятий в области телекоммуникаций / А.А. Дагаев // Менеджмент в России и за рубежом. – 2001. – № 4. – С. 17-20.
37. Державний департамент з питань зв’язку та інформатизації Міністерства транспорта та зв’язку україни. – Режим доступу: www.stc.gov.ua.
38. Державний комітет статистики України. – Режим доступу: www.ukrstat.gov.ua.
39. Джабраилов И. Мобильная связь: конкуренция и тенденции развития // Телекомунікації. – 2005. – № 02 (002). – С. 7-10.
40. Додд А.З. Мир телекоммуникаций: Обзор технологий и отрасли: пер. с англ. / Аннабел З. Додд. – М.: ОЛИМП–Бизнес, 2002. – 393 с.
41. Дойль П. Менеджмент: стратегия и тактика / П. Дойль. – СПб.: Питер, 1999. – 560 с.
42. Друкер П. Рынок: как выйти в лидеры: практика и принципы / П. Друкер. – М.: Book chamber international, 1992. – 351 c.
43. Дьомкіна А.П. Формування інвестиційної політики галузі телекомунікацій України / А.П. Дьомкіна // Вісник Київського нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. – К., 2001. – Вип. 47. – С. 69-74. (Серія: “Економіка”).
44. Евенко Л.И. Организационные структуры управления промышленными корпорациями США / Л.И. Евенко. – М.: Наука, 1983. – 350 с.
45. Ефективність як складова стратегічного розвитку підприємства // Стратегія економічного розвитку України. – 2001. – № 5 – С. 260.
46. Закон України “Про телекомунікації” від 18.11.2003р. № 1280-IV. – Режим доступу: http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1280-15.
47. Занг В.-Б. Синергетическая экономика. Время и перемены в нелинейной экономической теории / В.-Б. Занг; пер. с англ. Н.В. Островской. – М.: Мир, 1999. – 336 с.
48. Зв’язок 2005: підсумки, цифри, факти // Зв’язок: загально галузевий нау-ково-виробничий журнал Державної Адміністрації зв’язку та інформатизації України. – 2006. – № 2. – С. 2-3.
49. Ивахненко А.Г. Помехоустойчивость моделирования / А.Г. Ивахненко, В.С. Степашко. – К.: Наук. думка, 1985. – 216 с.
50. Ивлев В. Методологический подход к реорганизации деятельности эконо-мических субъектов / В. Ивлев, М. Каменева, Т. Попова // Открытые сис-темы. – 1996. – № 2. – С. 67-69.
51. Ищенко А.А. Логистика в современных хозяйственных системах / А.А. Ищенко // Економіка, менеджмент, підприємництво: зб. наук. пр. СНУ ім. В. Даля. – Луганськ, 2003. – Вип. 2. – С. 56-63.
52. Іванова Є. Методичні засади стратегічної оцінки інноваційного потенціалу підприємств хімічної промисловості / Є. Іванова // Економіст. – 2005. – № 12. – С. 68-71.
53. Інфоpмаційне суспільство: Дефініції: людина, її пpава, інфоpмація, ін-фоpматика, інфоpматизація, телекомунікації, інтелектуальна власність, лі-цензування, сеpтифікація, економіка, pинок, юpиспpуденція / В.М. Бpижко, О.М. Гальченко, В.С. Цимбалюк та ін. – К.: Интегpал, 2002. – 219 c.
54. Інформація, зв'язок і телекомунікації в Україні: економіка, право, упpавління / С.О. Довгий, Д.О. Ільницький, В.М. Литвин та ін.; за pед. С.О. Довгого, Б.І. Холода; ВАТ “Укpтелеком”. – К., 2001. – 783 с.
55. Карлоф Б. Деловая стратегия: концепция, содержание, символы / Б. Карлоф. – М.: Экономика, 1991. – 239 с.
56. Карпов В.А. Кон'юнктура ринку телекомунікацій України / В.А. Карпов // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. пр. – Одеса, 2002. – Вип. 13. – С. 141-144.
57. Кашубин Г.В. Світові тенденції розвитку телекомунікацій та їхні пріори-тети в Україні / Г.В. Кашубин // Вісник Київського нац. ун-ту ім. Т.Г. Ше-вченка. – К., 2001. – Вип. 50. – С. 46-49. (Серія: “Економіка”).
58. Кіндрацька Г.І. Стратегічний менеджмент / Г.І. Кіндрацька. – К.: Знання, 2006.– 366 с.
59. Кизим Н.А. Нейронные сети: теория и практика применения: моногр. / Н.А. Кизим, Е.Н. Ястремская, В.Ф. Сенчуков. – Х.: ИНЖЭК, 2006. – 240 с.
60. Клейнер Г.Б. Эволюция и реформирование промышленных предприятий: 10 лет спустя / Г.Б. Клейнер // Вопросы экономики. – 2000. – № 5. – С. 62-4.
61. Книш М.И. Конкурентные стратегии: учеб. пособие / М.И. Книш. – СПб: Питер, 2000. – 284 с.
62. Князева Е.А. Тенденции функционирования мирового рынка сотовой связи и основные направления развития услуг мобильной связи в Украине / Е.А. Князева // Содружество. – Донецк: УкрНТЭК, 2001. – С. 48-57.
63. Князева Е.А. Маркетинг как инструмент формирования ценовой политики предприятия связи в новых условиях хозяйствования / Е.А. Князева // Ра-диоэлектроника и молодежь в XXI веке: сб. науч. тр. по материалам ІІІ междунар. науч.-технич. молодеж. форума. – Харьков: ХТУРЭ, 1999. – С. 467-470.
64. Князева О.А. Комплексна система аналізу ринку послуг зв’язку України: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук: 08.07.04 / О.А. Князева; НАН України. Ін-т проблем ринку та екон.-екол. дослід. − Одеса, 2002. – 17 с.
65. Коваленко В. Напутствие главному связисту, или как поднять эффектив-ность отрасли / В. Коваленко // Зеркало недели On The Web. – 2005. – № 4 (532). – С. 13-14.
66. Козак І.А. Телекомунікації в бізнесі / І.А. Козак; Київ. нац. екон. ун-т. – К.: КНЕУ, 2004. – 367 с.
67. Комашинский В.И. Нейронные сети и их применение в системах управле-ния и связи / В.И. Комашинский. – М.: Горячая линия, 2003. – 94 с.
68. Кривінська Н.В. Інтелектуальні мережі – концепція майбутнього телеко-мунікаційних мереж: зб. наук. пр. / Н.В. Кривінська; Ін-т проблем моде-лювання в енергетиці. – К., 2002. – Вип. 16. – С. 179-188.
69. Крымская Б.А. Комплексная система управления качеством общественного питания / Б.А. Крымская, Б.Г. Шелегеда. – М.: ЦНИИТЭИ торговли, 1982. – 32 с.
70. Кільчицький Є.В. Особливості управління телекомунікаційними мережами та послугами в екстремальних умовах / Є.В. Кільчицький, В.К. Стеклов // Радиотехника: Всеукр. межвед. науч.-техн. сб. – Х., 2002. – Вып. 128. – С. 63-66.
71. Корнаи Я. Бюрократия и рынок / Я. Корнаи // Вопросы экономики. – 1989. – № 12. – С. 69-74.
72. Корнеев И.Н. Сетевые структуры телекоммуникационной индустрии: за-рубежный опыт и российские перспективы / И.Н. Корнеев. – М.: Горячая линия – Телеком, 2005. – 134 с. – (Телекоммуникации: экономика и биз-нес).
73. Костенко Н.В. Стратегія інтегрованого маркетингу інноваційного підприємництва на ринку товарів виробничого призначення / Н.В. Костенко // Економіка: проблеми теорії та практики. – Дніпропетровськ: ДНУ, 2001. – Вип. 93. – С. 91-95.
74. Круглов М.И. Стратегическое управление компанией / М.И. Круглов. – М.: Русская деловая литература, 1996. – 768 с.
75. Ламекин В.Ф. Сотовая связь / В.Ф. Ламекин. – Ростов-на-Дону: Феникс, 1997. – 176 с.
76. Лепа Н.Н. Методы и модели стратегического управления предприятием / Н.Н. Лепа; науч. ред. Я.Г. Берсуцкий; НАН Украины. Ин-т экономики пром-сти. – Донецк.: Юго-Восток ЛТД, 2002. − 186 с.
77. Лепа Н.Н. Управление конкурентными преимуществами предприятия / Н.Н. Лепа; НАН Украины; Ин-т экономики пром-сти. – Донецк: Юго-Восток, ЛТД, 2003. – 296 с.
78. Мазур Л. Как выбрать систему управления для промышленного предпри-ятия / Л. Мазур // CRN Enterprise Рartner. – 2000. – № 1. – С. 15-18.
79. Малыхин В.И. Математическое моделирование экономики / В.И. Малыхин. – М.: Изд-во УРАО, 1998. – 160 с.
80. Марченко В.В. Науково-методичні засади формування нових механізмів державного управління у сфері послуг: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. наук з держ. управління: 25.00.02 / В.В. Марченко; Донець-кий держ. ун-т управління. – Донецьк, 2004. – 20 с.
81. Матвеева С. Диагностика предприятия и ее модели / С. Матвеева // Про-блемы теории и практики управления. – 2006. – № 2. – С. 96-103.
82. Менеджмент предприятий электросвязи / Е.В.Демина, Н.П. Резникова, А.С. Добронравов, В.В. Макаров; под ред. Е.В. Деминой, Н.П. Резниковой. – М.: Радио и связь, 1997. – 464 с.
83. Мельничук Л.Ю. Інтерпретація показників фінансової стійкості акціонер-них товариств / Л.Ю. Мельничук, Л.А. Захарченко // Управлінський облік і конкурентоспроможність бізнесу: тези доповідей на міжнар. наук.-практ. конф., (Київ, 30 жовт. 2006 р.). – К.: ФПБАУ, 2006. – С. 39-44.
84. Мескон М. Основы менеджмента: пер. с англ. / М. Мескон, М. Альберт, Ф. Хедоури. – М.: Дело, 1992. – 702 с.
85. Методичні рекомендації щодо застосування критеріїв ефективності управління суб’єктами господарювання державного сектору економіки, надані Міністерством економіки України. – Режим доступу: http://www.me.kmu.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=36464&cat_id=3625.
86. Мирзоахмедов Ф. Математические модели и методы управления произ-водством с учетом случайных факторов / Ф. Мирзоахмедов; отв. ред. Ю.М. Ермольев. – К.: Наук. думка, 1991. – 224 с.
87. Михайлов В.Ф. Фиксированная телефония: социальное обслуживание или бизнес? / В.Ф. Михайлов, В.В. Хиленко // Зв’язок. – 2007. – № 2 (70). – С. 2-5.
88. Мобильщики сражаются за CDMA // Деловая столица. – 2005. – 28 февраля. – С. 4.
89. Моделирование экономической динамики / Т.С. Клебанова, Н.А. Дубровина, О.Ю. Полякова и др. – 2-е изд., стереотип. – Х.: ИНЖЕК, 2005. – 244 с.
90. Моисеев Н.Н. Алгоритмы развития / Н.Н. Моисеев. – М.: Наука, 1987. – 304 с.
91. Момот В.Є. Стратегічні тенденції розвитку менеджменту в умовах невизначеності середовища господарювання / В.Є. Момот, О.В. Жовтобрюх // Наукові праці ДонНТУ. – Донецьк: ДонНТУ, 2004. – № 87. – С. 109-117. (Серія: “Економічна”).
92. Мыльник В.В. Исследование систем управления / В.В. Мыльник, БП. Титаренко, В.А. Волочиенко. – М.: Деловая книга, 2003. – 352 с.
93. Національна комісія з питань регулювання зв’язку України. – Режим дос-тупу: http://nkrz.gov.ua.
94. Николаев А.В. На пути к насыщению / А.В. Николаев, Д.Ю. Шоломко // Сети и телекоммуникации. – 2004. – № 6. – С. 9-14.
95. Новые технологии в телекоммуникации: Выбор технологической архитек-туры. Современные тенденции развития / С.А. Довгий, О.В. Копейка, С.П. Поленюк, А.E. Стpижак; под pед. С.А. Довгого; ОАО “Укpтелеком”. – К.: Укpтелеком, 2001. – Кн. 2. – 279 с.
96. Отчет о развитии всемирной электросвязи: показатели доступа для ин-формационного общества // МСЭ. – 2004. – 27 c.
97. Подсолонко Е.А. Менеджмент: теория и практика / Е.А. Подсолонко. – К.: Вища шк., 2000. – 254 с.
98. Правик Ю.М. Телекомунікаційна галузь України: тенденції розвитку та особливості приватизаційного процесу ВАТ “Укртелеком” / Ю.М. Правик // Маркетинг в Україні. – 2002. – № 2. – С. 34.
99. Псарев Г.Ю. Целевые установки развития телекоммуникационного биз-неса в целом и услуг сопровождения электронной коммерции в частности для Украины / Г.Ю. Псарев // Економіка: проблеми теорії та практики: зб. наук. пр. – Донецьк, 2002. – Вип. 162. – С. 103-109.
100. Разроев Э. Инфокоммуникационный бизнес: управление, технологии, маркетинг / Э. Разроев. – СПб.: Профессия, 2003. – 351 с.
101. Рибалко Н.В. Використання методів оцінки якості послуг при економі-чному управлінні сервісними підприємствами / Н.В. Рибалко, О.М. Суздальцев // Всеукр. наук.-практ. конф. “Формування механізму ін-новаційного розвитку соціально-економічних систем: теорія, методи, практика”. – Донецьк: ДонУЕП, 2007. – С. 82-84.
102. Рибалко Н.В. Економічна сутність та зміст послуг у виробничій інфра-структурі регіону / Н.В. Рибалко, О.М. Суздальцев // Wykszta cinie i nayka bez granic – 2005: ІІ Міжнар. наук-практ конф. (Рrzemysl, 19-27 груд. 2005 р.). – Рrzemysl, 2005. – Т. 11. – С. 102-106.
103. Рогальский Ф.Б. Математические модели анализа экономических систем / Ф.Б. Рогальский, Я.Е. Курилович, А.А. Цокуренко. – К.: Наук. думка, 2001. – 435 с.
104. Саймон Г. Теория принятия решений в экономической теории и науке о поведении (1959). Теория фирмы / Г. Саймон; под ред. В.М. Гальперина. – СПБ.: Экономическая шк., 1995. – С. 54-72.
105. Сpедства и технологии инфотелекоммуникаций: 1-я междунаp. науч.-техн. конф. студентов, аспиpантов и молодых ученых (20-23 мая 2002 г., Одесса, Укpаина): доклады / Одес. нац. акад. связи им. А.С. Попова; ред. Л.А. Кодpул. – Одесса, 2002. – 172 с.
106. Самарский А.А. Математическое моделирование: Идеи. Методы. При-меры / А.А. Самарский, А.П. Михайлов. – 2-е изд., испр. – М.: Физматлит, 2001. – 320 с.
107. Самойлов В.В. Алгоритм формирования организационной структуры компании: системно-синергетический подход // Менеджмент в России и за рубежом. – 2005. – № 2. – С. 7-10.
108. Свечкар І.В. Стратегія правового регулювання телекомунікаційного сектора в Україні: адаптація європейських моделей регулювання природ-них монополій у телекомунікаційній сфері / І.В. Свечкар // Актуальні про-блеми міжнародних відносин. – К., 2001. – Вип. 29, Ч. 2. – С. 172-180.
109. Ситников С.Г. Организация производства на предприятиях электросвязи / С.Г. Ситников, Т.А. Солодова. – М.: Горячая линия – Телеком, 2006. – 239 с.
110. Сивий В.Б. Математические методы и модели в планировании и управ-лении жилищно-коммунального хозяйства / В.Б. Сивий, Б.Г. Сколов. – Х.: Основа, 1991. – 206 с.
111. Система. Симметрия. Гармонія / под ред. В.С. Тюхтина, Ю.А. Урманцева. – М.: Мысль, 1988. – 318 с.
112. Смолін І.В. Стратегічне планування розвитку організації / І.В. Смолін. – К.: КНТЕУ, 2004. – 346 с.
113. Современные телекоммуникации. Технологии и экономика / под ред. С.А. Довгого, В.Л. Банкет, О.В. Бондаренко и др. – М.: Эко-Тренда, 2003. – 316 с.
114. Статистичний щорічник України за 2006 рік / Державний комітет ста-тистики України; за ред. О.Г. Осауленка. – К.: Консультант. – 552 с.
115. Стеклов В.К. Основи управління мережами та послугами телекомунікацій / В.К.Стеклов, Е.В .Кільчицький; За ред. В.К. Стеклова. –К.: Техніка, 2002. – 438 с.
116. Стрій Л.О. Ринково-орієнтована система управління економічною діяльністю в галузі зв’язку: автореф. дис. на здобуття наук. ступенчя д-ра екон. наук: 08.07.04 / Л.О. Стрій; НАН України; Ін-т проблем ринку та економіко-екологічних досліджень. – О., 2003. – 36 с.
117. Суворов О.С. Ринок стільникового зв’язку в Україні: особливості роз-витку / О.С. Суворов, К.В Бугера // Маркетинг в Україні. – 2002. – № 1. – С. 32.
118. Суздальцев О.М. Аналіз реструктуризації управління підприємствами зв’язку / О.М. Суздальцев // Статистична оцінка соціально-економічного розвитку: зб. наук. пр. – Хмельницький: Хмельницький університет управління, 2007. – С. 233-235.
119. Суздальцев О.М. Доцільність впровадження модульного підходу до управління підприємствами зв’язку / О.М. Суздальцев // Розвиток іннова-ційної культури: проблеми та перспективи: ІІ наук.-прак. конф. – Сімфе-рополь: АЗГОЛ ПРЕС, Кримський ін-т бізнесу, 2007. – С. 40-43.
120. Суздальцев О.М. Значення та динаміка розвитку послуг зв’язку / О.М. Суздальцев // Матеріали всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф “Простір і час сучасної науки”. Ч. 1. – К.: ТК МЕГАНОМ, 2006. – С. 43-44.
121. Суздальцев О.М. Інноваційні технології розвитку і їх вплив на конкурентоспроможність підприємств зв’язку / О.М. Суздальцев // Тези доповідей і виступів VІІ Всеукр. наук.-практ. конф. студентів і молодих вчених “Роль інноваційних моделей розвитку регіонів у підвищенні конкурентноздатності товарів і послуг”. – Донецьк: ДЕГІ, 2006. – С. 231-233.
122. Суздальцев О.М. Особливості побудови і напрями розвитку систем управління підприємствами зв’язку в сучасних умовах / О.М. Суздальцев // Економіка промисловості: зб. наук. пр. / НАН України. Ін-т економіки пром-сті; ред.-кол.: В.П. Вишневський (отв. ред.) и др. – Донецк, 2005. – С. 422-432.
123. Суздальцев О.М. Переваги і фактори ефективності модульних систем управління підприємствами зв’язку / О.М. Суздальцев // Економіка розви-тку. ХНЕУ. – № 3 (43). – Харків: Вид-во ХНЕУ, 2007. – С. 68-71.
124. Суздальцев О.М. Переваги модульних систем управління підприємст-вами зв’язку / О.М. Суздальцев // Всеукр. наук.-практ. конф. “Формування механізму інноваційного розвитку соціально-економічних систем: теорія, методи, практика”. – Донецьк: ДонУЕП, 2007. – С. 24-26.
125. Суздальцев О.М. Проблеми підвищення ефективності управління підп-риємствами зв’язку / О.М. Суздальцев // Матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. “Методологія і практика менеджменту на порозі ХХІ століття: загальнодержавні, галузеві та регіональні аспекти”. – Полтава: ПУСК, 2006. – С. 171-172.
126. Суздальцев О.М. Проблеми побудови ефективних систем менеджменту підприємств зв’язку в сучасних умовах / О.М. Суздальцев // Зб. тез допо-відей Третьої міжнар. наук.-практ. конф. молодих вчених “Економічний і соціальний розвиток України в ХХІ столітті: національна ідентичність та тенденції глобалізації”. Ч. 1. – Тернопіль: Економічна думка, 2006. – С. 392-394.
127. Суздальцев О.М. Реструктуризація як форма розвитку системи управ-ління підприємством зв’язку на основі модульного принципу / О.М. Суздальцев // Економіка: проблеми теорії та практики: зб. наук. пр. – Дніпропетровськ: ДНУ, 2008. – Вип. 240: в.5 т. Т. ІІІ – Т.П.С. – 650-658.
128. Суздальцев О.М. Роль та місце телекомунікаційних послуг в сучасній економіці / О.М. Суздальцев // Матеріали ІV Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених (19-20 квіт. 2006 р.). – Дніпропетровськ, 2006. – С. 84-86.
129. Суздальцев О.М. Теоретичні аспекти дослідження систем управління підприємствами зв’язку і визначення їх ефективності / О.М. Суздальцев // Економіка і регіон: наук. вісник Полтавського національного технічного університету ім. Ю. Кондратюка. – 2005. – № 3 (6). – С. 91-95.
130. Суздальцев О.М. Умови та ефективність реструктуризації управління підприємствами зв’язку / О.М. Суздальцев // Прометей: регіон. зб. наук. праць з економіки /Донецький економіко-гуманітарний ін-т МОН України; Ін-т економіко-правових досліджень НАН України. – Донецьк: Юго–Восток, Лтд, 2007. – Вип. 1 (22). – С. 235-239.
131. Суздальцев О.М. Щодо реструктуризації підприємств зв’язку / О.М. Суздальцев // Наукове обґрунтування процесів реформування еко-номічних відносин в умовах глобалізації: матеріали міжнар. наук.-практ. конф. – Сімферополь: Кримський ін-т бізнесу, 2007. – Т.2 . – С. 30-32.
132. Танащук К.О. Дослідження факторів зовнішнього середовища, які впливають на побудову організаційної структури телекомунікаційних компаній / К.О. Танащук // Наукові праці: період. наук. зб. / Одеська нац. академія зв’язку ім. О.С. Попова. – Одеса, 2001. – № 2. – С. 125-128.
133. Тейлор Ф.У. Принципы научного менеджмента / Ф.У. Тейлор; пер. с англ. А.И. Зак. – М.: Контролинг, 1991. – 104 с.
134. Телекомунікації України / за заг. ред. С.О. Довгого. – К.: Техніка, 2001. – 214 с.
135. Телекомунікації України. Ч. 2 / за заг. ред. С.О. Довгого. – К.: Укртеле-ком, 2002. – 352 с.
136. Толюпа С.В. Принципи побудови систем управління сучасних телекомунікаційних мереж / С.В. Толюпа, А.П. Корольов, О.В. Труш // Зб. наук. пр. / Військовий ін-т телекомунікацій та інформатизації Нац. техн. ун-ту України “Київський політехнічний інститут”. – К., 2002. – № 1. – С. 169-177.
137. Трояновский В.М. Математическое моделирование в менеджменте / В.М. Трояновский. – М.: Русская деловая лит-ра, 1999. – 240 с.
138. “Укртелеком” – національний оператор електрозв’язку. – Режим дос-тупу: http://ukrtelecom.ua.
139. Уткин Э.А. Управление компанией / Э.А. Уткин. – М.: ЭКМОС, 1997. – 304 с.
140. Файоль А. Управление – это наука и искусство / А. Файоль, Г. Эмерсон, Ф. Тейлор, Г. Форд. – М., 1992.
141. Факторный, дискриминантный и кластерный анализ: пер. с англ. А.М. Хотинского / под ред. М.С. Енюкова. – М.: Финансы и статистика, 1989. – 215 с.
142. Федонін О.С. Потенціал підприємства: формування та оцінка / О.С. Федонін, І.М. Рєпіна, О.І. Олексюк. – К.: КНЕУ, 2003. – 316 с.
143. Хазан М. Организационно-экономический механизм развития в системе управления предприятием / М. Хазан // Проблемы теории и практики управления. – 2006. – № 2. – C. 96-103.
144. Хаксевер К. Управление и организация в сфере услуг / К. Хаксевер, Б. Рендер, Р. Рассел, Р. Мердик. – 2-е изд. – СПб.: Питер, 2002. – 752 с.
145. Хамел Г. Конкурируя за будущее. Создание рынков завтрашнего дня: пер. с англ. / Г. Хамел, К.К. Прахалад. – М.: Олимп-Бизнес, 2002. – 288 с.
146. Хаммер М. Реинжениринг корпорации / М. Хаммер, Дж. Чампи. – СПб.: Изд-во СПбГУ, 1997. – 332 с.
147. Хан Д. Планирование и контроль: концепция контроллинга: пер. с нем. / Д. Хан; под ред. А.А. Турчака, Л.Г. Головача, М.Л. Лукашевича. – М.: Финансы и статистика, 1997. – 800 с.
148. Хэнди Чарльз. По ту сторону уверенности: О новом мире внутри и во-круг оpганизации: пер. с англ. / Чарльз Хэнди. – СПб. и др.: Питер, 2002. – 222 с.
149. Ходкинсон Джерард П. Компетентная организация. Психологический анализ процесса стратегического менеджмента / П. Ходкинсон Джерард, Р. Сперроу Пол; пер. с англ. и науч. ред. П.К. Власов. – Х.: Гуманитарный центр, 2007. – 392 с.
150. Цайнінгер К.Х. Оптимізація бізнес процесу для глобальної конкурентоспроможності: інагурац. лекція почес. професора нац. ун-ту “Києво-Могилян. акад.” (1 верес. 2003 р.) / К.Х. Цайнінгер. – К.: КМ Академія, 2003. – 40 с.
151. Чапкина Г.В. Мониторинг рынка телекоммуникационных услуг / Г.В. Чапкина // Економіка: проблеми теорії та практики: зб. наук. пр. – Дніпропетровськ, 2002. – Вип. 160. – С. 50-55.
152. Шахнович И. Современные технологии беспроводной связи / И. Шахнович. – М.: Техносфера, 2004. – 166 с.
153. Шеер А.В. Бизнес-процессы. Основные понятия. Теория. Методы. (Раз-витие и реинжиниринг знаний фирмы): пер. с англ. / А.В. Шеер. – 2-е изд., перераб. и доп. – М., 1999. – 152 с.
154. Шелегеда Б.Г. Напрямки реструктуризації управління підприємствами зв’язку / Б.Г. Шелегеда, О.М. Суздальцев // Економіка: проблеми теорії і практики: зб. наук. пр. – Вип. 223: в. 3 т. Т. ІІ. – Дніпропетровськ: ТНУ, 2007. – С. 479-488.
155. Шелегеда Б.Г., Суздальцев О.М. Проблеми удосконалення інформацій-ного забезпечення зовнішньоекономічної діяльності підприємств зв’язку / Б.Г. Шелегеда, О.М. Суздальцев // Зб. наук. пр. ДонДУУ “Сучасні механі-зми управління ЗЕД підприємств”. – Донецьк, 2005. – Т. VІ. – Вип. 43. – С. 206 – 216. (Серія: “Економіка”).
156. Шелегеда Б.Г., Суздальцев О.М. Фактори сталого розвитку підпри-ємств зв’язку в сучасних умовах / Б.Г. Шелегеда, О.М. Суздальцев // Праці Шостої міжнар. наук. конф. студентів і молодих вчених “Управління роз-витком соціально–економічних систем: глобалізація, підприємництво, стале економічне зростання”. Ч. 2. – Донецьк: ДонНУ, 2005. – С. 272-274.
157. Шеремет А.Д. Управленческий анализ на предприятиях связи: учеб. пособие / А.Д. Шеремет, Е.Н. Дедеркина. – М.: ФБК-Пресс, 2002. – 141 с.
158. Шехтман Л.И. Системы телекоммуникаций: проблемы и перспективы: (опыт системного исследования) / Л.И. Шехтман; ред. Н.Г. Давыдова. – М.: Радио и связь, 1998. – 277 с.
159. Шикин Е.В. Математические методы и модели в управлении / Е.В. Шикин, А.Г. Чхартишвили. – М.: Дело, 2000. – 440 с. (Серия: “Наука управления”).
160. Шоломко Д.Ю. Телекоммуникации: количество и качество / Д.Ю. Шоломко // Сети и телекоммуникации. – 2005. – № 1. – С. 27-41.
161. Шуткин Л.В. Паттерновое моделирование гипертекстов / Л.В. Шуткин // М.: НТИ, 1995. – Сер. 2. № 9. – С. 20-26.
162. Шуткин Л.В. Новое мышление компьютерного мира / Л.В. Шуткин // М.: НТИ, 2000. – Сер. 2. № 12.
163. Шуткин Л.В. Парадигма модульного мышления в компьютерной науке и практике / Л.В. Шуткин. – М.: НТИ, 2004. – 120 с.
164. Янг С. Системное управление организацией: пер. с англ. / С. Янг. – М.: Сов. радио., 1972. – 456 с.
165. Ansoff H.I. Corporate Strategy: an analitikal approach to business policy for growth and expansion / H.I. Ansoff. – New York: McGraw Hill, 1965. – 518 р.
166. Collins L.K. Leveraging organizational transformation through incremental and radical approaches to change: three case studies / L.K. Collins, F.M. Hill // Total Quality Management. – 1998. – Jul. – Vol. 9 Issue 4/5. – P. 30-35.
167. Drucker P.F. Managing for Results / P.F. Drucker. – London: Heinemann, 1964. – 320 р.
168. Farrell L. Searching for the Spirit of Enterprise / L. Farrell. – New York: Dutton, 1993. – 280 р.
169. Grenander U. General Pattern Theory / U. Grenander. – Oxford: Oxford University Press, 1993. – 904 p.
170. Grenander U. Lectures in Pattern Theory, Springer-Werlag, New York, Hei-denberg, Berlin, vol 1 (1976), Pattern Synthesis, vol 2 (1978), Pattern Analysis, vol 3 (1981) Regular Structures.
171. Нammer M. Beyond Reengineering: How the Process-centered Organization is Changing Our Work and Our Lives / M. Нammer // Harper Collins Business. – London, 1996. – С. 62-69.
172. International Telecommunication Union, 2007. – Режим доступу: http://www.itu.int/net/home/index.aspx
173. International Trade Statistics 2006. WTO, 2006. – Режим доступу: http://www.wto.org/english/res_e/statis_e/its2006_e/its06_toc_e.htm
174. Communications Outlook: 2004 Edition // OECD. – 2004. – 88 р.
175. Steiner G. Top Management Planning. – New York: Macmillan, 1969. – 220 р.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
150
Скачать бесплатно 20948.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.