У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название ПРОЕКТУВАННЯ СИСТЕМИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ОПЕРАТОРОМ СТІЛЬНИКОВОГО ЗВ’ЯЗКУ
Количество страниц 181
ВУЗ СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 20949.doc 
Содержание ЗМІСТ
ВСТУП.................................................................................................................... 6
РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи проектування системи стратегічного управління оператором стільникового зв’язку...................................................
12
1.1. Взаємозв'язок стратегії підприємства й впливу середовища як вихідна передумова стратегічного управління ………………………....………………
12
1.2. Сутність стратегічного управління і його системи .................................... 24
1.3. Параметри моделі формування стратегій…................................................ 34
Висновки до першого розділу ........................................................................ 59
РОЗДІЛ 2. Методологічні основи формування стратегій оператора стільникового зв’язку............................................................................................
63
2.1. Оцінка стану й динаміки розвитку конкурентного середовища у сфері стільникового зв’язку України.............................................................................
63
2.2. Порівняльна характеристика класичних моделей формування стратегій підприємства…………………………………..…………………...…………….
79
2.3. Методічні підходи щодо формування й реалізації стратегій підприємства……………………………………………………………………..
94
Висновки до другого розділу.......................................................................... 119
РОЗДІЛ 3. Проектування системи стратегічного управління оператором стільникового зв’язку............................................................................................
121
3.1. Методичне забезпечення формування й реалізації стратегій підприємства з використанням методу випереджувальної дії…......................
121
3.2. Модель системи стратегічного управління оператором стільникового зв’язку й алгоритм її проектування.....................................................................
148
3.3. Імітація функціонування блоку «Управління» моделі системи із застосуванням програмного забезпечення Adonis SV 2.1... …………….........
153
Висновки до третього розділу ........................................................................ 158
ВИСНОВКИ........................................................................................................... 161
ДОДАТКИ.............................................................................................................. 164
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ............................................................. 181


ВСТУП

Зростаюча тенденція ускладнення середовища функціонування підприємства – збільшення частоти та складності змін і скорочення терміну ефективності впливу на них – ускладнюе формування адекватної й своєчасної реакції підприємства на ці зміни. В результаті можна спостерігати неадекватну «навігацію» підприємства вищим керівництвом в умовах відсутності ефективної системи стратегічного управління і складного зовнішнього середовища, що швидко змінюється. Наслідком ситуації, що склалася, є неефективність функціонування основних підсистем підприємства, низькі показники результатів діяльності та проблематичність «виживання» в цілому для більшості галузей. Зокрема, вплив даної ситуації на галузі, які переживають в цей час стрімке зростання, високі темпи розвитку, позитивну динаміку та значні темпи приросту клієнтської бази й фінансових результатів, виражається в негативній тенденції до стабілізації та подальшого зниження вищезазначених показників. Прикладом може слугувати сфера стільникового зв'язку, інтенсивне зростання галузевого прибутку і доходів якої обумовлене не збільшенням індивідуального споживання послуг, а переважно 189 кратним збільшенням абонентської бази за 1999-2007 рр. Отже, з припиненням розширення абонентської бази, величина якої (за кількістю діючих SIM-карт) на початок 2008 р. склала 118,1% від чисельності населення, фінансові результати діяльності, досягнувши певних граничних значень, скоротяться. Вплив цієї тенденції на зниження прибутку і доходу окремого підприємства – оператора стільникового зв’язку можна нівелювати проектуванням і практичним впровадженням системи стратегічного управління, яка б забезпечувала максимізацію ефективності функціонування підприємства в заданих умовах середовища. Зазначені обставини зумовлюють актуальність теми дослідження.
Актуальність теми. Ефективність системи стратегічного управління переважно зумовлюється якістю моделей і методик формування та реалізації стратегій, що лежать в її основі. Вказані інструменти розробки та реалізації стратегій, які існують в теорії та на практиці, не відповідають критерію максимізації ефективності функціонування підприємства та його конкурентної переваги в заданих умовах середовища.
Таким чином, вищеназвані питання залишаються недостатньо дослідженими, не отримавши належного теоретичного вирішення ні в класичних моделях стратегічного аналізу та планування BCG, GE/McKinsey, ADL/LC, Shell/DPM (про що свідчать роботи В. Єфремова, П. Гордієнка, Г. Дмитренка), ні в існуючих сьогодні методиках формування та реалізації стратегій, основаних на концепції MOS (mission, objectives, strategies) авторів Л. Фахі, Р. Рендола, О. Віханського, Р. Фатхутдінова, З. Шершньової, Д. Шевчука, А. Міщенка, Ю. Шарова, І. Ігнатьєвої, ні у сучаснішій моделі Balanced Scorecard, запропонованій Р. Капланом і Д. Нортоном у 1990 р. Тому на більшості вітчизняних підприємств перелічені методики та моделі, як і системи стратегічного управління, що на них базуються, не є достатньо оптимальними в умовах українського ринку та часто не виправдовують витрат на своє комплексне впровадження і використання.
Вищезазначене визначило потребу в проектуванні системи стратегічного управління оператором стільникового зв'язку. Сфера стільникового зв’язку в Україні на сьогодні не відстає від аналогічних сфер у розвинутих країнах світу за впровадженням технологічних інновацій, є прикладом однієї із швидшо зростаючих і перспективних, а, отже, виступає сприятливим середовищем для впровадження і функціонування запропонованої системи.
Вищевикладене дозволяє констатувати, що проблема потенційного зниження основних результатів діяльності операторів стільникового зв'язку пояснюється відсутністю ефективної системи стратегічного управління в умовах прогнозованого повного насичення ринку, що і визначило вибір теми дисертаційного дослідження. Складність, багатоаспектність і недостатня опрацьованість цілого ряду теоретичних й емпіричних питань проектування системи стратегічного управління, об'єктивна необхідність їхнього наукового осмислення та комплексного аналізу визначили вибір цілей, завдань, структури та змісту дослідження.
Зв'язок роботи з науковими програмами, планами, темами. Окремі матеріали дисертаційного дослідження є складовою частиною держбюджетної теми кафедри менеджменту і економіко-математичних методів Севастопольського національного технічного університету «Розробка і дослідження системи управління бізнес-процесами малого та середнього підприємства на базі комп’ютерного тренажера» (номер державної реєстрації 0105U009115). Тема включена в Міжвідомчий координаційний план наукових досліджень екологічних та соціально-економічних проблем розвитку продуктивних сил України у 2007-2010 рр. Автором написано розділ «Аналіз й імітація бізнес-процесу з формування та реалізації стратегій підприємства», а також створений програмний тренінг-продукт «Віртуальне підприємство», на базі якого виконувалося вищезазначене дослідження.
Мета і завдання дослідження. Метою дисертаційного дослідження є розробка теоретичних і методичних рекомендацій для проектування системи стратегічного управління оператором стільникового зв'язку, спрямованої на максимізацію ефективності його діяльності в заданих умовах середовища.
Досягнення мети дослідження зумовило необхідність вирішення наступних основних завдань:
- дослідити та розширити традиційне трактування поняття стратегії підприємства;
- розробити модель формування стратегій як інструмент визначення набору стратегій підприємства залежно від типів впливу середовища з урахуванням максимізації ефективності діяльності підприємства;
- здійснити аналіз і скласти прогноз динаміки сфери стільникового зв'язку і діяльності окремих операторів з метою обґрунтування доцільності розроблення та впровадження системи стратегічного управління;
- виконати аналіз традиційних методик і моделей формування та реалізації стратегій операторів стільникового зв'язку;
- розробити структурну схему методики формування та реалізації стратегій підприємства в основі системи стратегічного управління оператором стільникового зв'язку;
- розробити модель системи стратегічного управління оператором стільникового зв’язку та алгоритм її проектування.
Об'єктом дослідження є процеси стратегічного управління оператором стільникового зв'язку.
Предмет дослідження – сукупність теоретичних, методичних і практичних аспектів проектування системи стратегічного управління оператором стільникового зв'язку.
Методи дослідження. Дисертація адекватно відображає як загальнонаукові, так і спеціальні методи наукового пізнання. Системний аналіз, дедуктивний та індуктивний методи використовувалися при визначенні суті понять «стратегія» і «система стратегічного управління». Методи порівняльного аналізу, експертних оцінок і оціночних шкал, імітаційного моделювання, а також, аналізу сценаріїв застосовувалися при проектуванні системи стратегічного управління. Економіко-математичні методи аналізу часових рядів та регресійного аналізу були використані при оцінці та прогнозуванні тенденцій розвитку сфери стільникового зв'язку. Інформаційну базу дослідження складають чинні вітчизняні законодавчі та нормативно-правові акти, нормативно-методична документація міжнародних установ та організацій у сфері телекомунікацій, офіційні звіти Міністерства транспорту та зв’язку України, дані звітності та прогнози розвитку операторів мобільного зв’язку.
Наукова новизна одержаних результатів. Основним результатом дисертаційного дослідження є розробка науково-практичних рекомендацій, спрямованих на вирішення конкретної наукової задачі проектування системи стратегічного управління оператором стільникового зв'язку. До конкретних результатів дослідження, одержаних автором особисто, відносяться:
вперше:
- розроблено модель формування стратегій підприємства як інструмент визначення набору стратегій залежно від типів впливу середовища з урахуванням максимізації ефективності функціонування підприємства;
удосконалено:
- модель системи стратегічного управління оператором стільникового зв'язку, фундаментом якої є розроблений інструментарій формування стратегій підприємства;
- методи аналізу середовища оператора стільникового зв'язку: складання «карти» значущого середовища в процесі його сканування та формування хронологічної послідовності типових впливів базових факторів середовища для їх подальшого аналізу й прогнозу;
одержали подальший розвиток:
- поняття стратегії підприємства як «випереджувальної дії» на поточний або прогнозний вплив середовища;
- формалізація типів впливів середовища та випереджувальних дій (стратегій) підприємства та установлено взаємозв’язок між ними у формі «таблиць типових взаємозв’язків» для базових факторів «споживач», «постачальник», «партнер», «макросередовище» та «внутрішнє середовище»;
- пропозиції щодо виявленої проблеми потенційного зниження результатів діяльності підприємств стільникового зв’язку та рекомендації для її вирішення.
Практичне значення одержаних результатів. Розроблені в дисертації теоретичні положення та практичні рекомендації дають можливість суттєво збільшити ефективність стратегічного управління на підприємствах – операторах стільникового зв'язку, що буде сприяти підвищенню їхньої конкурентоспроможності. Вказані рекомендації використовуються в практиці роботи сімферопольського філіалу МТС-Україна (акт впровадження від 31.05.08 р., Додаток А).
Також окремі результати дослідження використано у навчальному процесі при викладанні дисциплін «Основи менеджменту», «Стратегічний менеджмент», «Основи маркетингу» (акт впровадження від 20.06.08 р., Додаток Б) і в НДР «Розробка і дослідження системи управління бізнес-процесами малого та середнього підприємства на базі комп’ютерного тренажера» (акт про використання від 20.06.08 р., Додаток В) Севастопольського національного технічного університету.
Особистий внесок здобувача. Усі результати, викладені в дисертації, отримані автором самостійно. З публікацій у співавторстві в дисертацію увійшли тільки результати, отримані при визначальній творчій участі автора на всіх етапах роботи: у роботі [151] авторові належить розробка методології проектування системи стратегічного менеджменту підприємства, у [107] - розробка тренінг-продукту та аналіз його використання як стратегії розвитку людських ресурсів. Кількість др. арк. в даних роботах зазначена в авторефераті у переліку публікацій за темою дисертації.
Апробація результатів дисертації. Основні наукові положення і результати проведених досліджень висвітлені та обговорені на наступних конференціях: Всеукраїнська науково-практична конференція «Актуальні проблеми та перспективи розвитку економіки України», 3-6 жовтня 2002 р. (Алушта); Міжнародна конференція «Business Styles and Sustainable Development» під патронажем Єврокомісії, посольства Італії в Україні, Lanza Fondazione (Італія) і Національного інституту стратегічних досліджень, 2-6 квітня 2003 р. (Київ); Всеукраїнська науково-практична конференція «Проблеми ефективного функціонування підприємств в сучасних умовах», 20-25 квітня 2003 р. (Севастополь); Третя Міжнародна науково-методична конференція «Менеджмент малого і середнього бізнесу: проблеми, навчання, перспективи», 22-26 вересня 2003 р. (Севастополь) в рамках програми REAP; Четверта Міжнародна науково-методична конференція «Менеджмент малого та середнього бізнесу: проблеми, навчання, перспективи», 20-24 вересня 2004 р. (Севастополь) в рамках програми REAP; Шоста Всеукраїнська науково-практична конференція «Проблеми підготовки фахівців з інтелектуальної власності в Україні», 22-26 травня 2006 року (Севастополь); Четверта Всеукраїнська науково-практична конференція студентів, аспірантів, докторантів «Менеджмент підприємницької діяльності», 14-15 квітня 2006 р. (Сімферополь); П'ята Міжнародна науково-практична конференція «Менеджмент малого і середнього бізнесу: інформаційні технології», 4-8 вересня 2006 р. (Севастополь); Шоста Міжнародна науково-практична конференція «Менеджмент малого і середнього бізнесу: управління знаннями», 24-28 вересня 2007 р. (Севастополь).
Публікації. Основні результати дисертаційної роботи опубліковані в 8-ми статтях у збірниках наукових праць, які включені до переліку ВАК України (7 статей опубліковано одноосібно) і в 9-ти публікаціях у збірниках наукових конференцій. Загальний обсяг друкованих праць становить 2,86 д.а., з яких особисто автору належить 2,76 д.а.
Список литературы ВИСНОВКИ

У дисертаційній роботі здійснено теоретичне узагальнення і розв’язано актуальне науково-практичне завдання щодо розроблення теоретичних і методичних рекомендацій з проектування системи стратегічного управління оператором стільникового зв’язку, спрямованої на максимізацію ефективності його функціонування в даних умовах середовища.
Проведене дисертаційне дослідження дозволяє зробити наступні основні висновки:
1. Стрімке зростання й динамічний розвиток сфери стільникового зв’язку в 1999-2007 рр. характеризуються збільшенням показників її прибутку й доходу, однак існує проблема потенційного зниження цих показників внаслідок характеру галузевих тенденцій (прогнозованого припинення зростання абонентської бази й насичення ринку). Прогноз динаміки показника прибутку основних операторів передбачає його стабілізацію до кінця 2010 р. на рівні 1568,67 млн. дол. і подальше зниження. Це обумовлює необхідність створення ефективної діючої системи стратегічного управління на підприємствах – операторах стільникового зв’язку.
2. Аналіз теорії стратегічного управління дозволив запропонувати й теоретично обґрунтувати визначення поняття «стратегії підприємства» як випереджувальної дії на поточний і прогнозний вплив факторів зовнішнього й внутрішнього середовища. На основі цього визначення й аналізу основних шкіл стратегічного управління запропоновано визначення стратегічного управління як системи ідентифікації поточних і перспективних впливів факторів середовища й знаходження адекватної комплексної випереджувальної дії (набору стратегій) на дані впливи з метою забезпечення максимальної ефективності функціонування підприємства.
3. Формалізація й систематизація типів впливів середовища й стратегій підприємства дозволило сформулювати модель, яка визначає набір стратегій залежно від типів впливів факторів середовища з погляду оптимізації діяльності підприємства. Ця модель передбачає формування набору стратегій підприємства (загальної випереджувальної дії на вплив середовища), використовуючи наступний алгоритм:
- виявлення поточних і прогнозних типів впливів середовища;
- розбиття всієї сукупності впливів на взаємозалежні логічні групи, які складаються з одного прогнозного або поточного впливу споживача й відповідних йому впливів «уможливлюючих» факторів (постачальник, партнер, внутрішнє середовище, макросередовище);
- вибір стратегії, використовуючи запропоновану математичну залежність і матрицю «типових впливів і стратегій» для кожної групи.
4. Проведений аналіз існуючих у теорії й практиці методик і моделей формування й реалізації стратегій, а також систем стратегічного управління дозволив виявити причини їхньої недостатньої ефективності, що полягає у відсутності спрямованості на оптимізацію діяльності підприємства в існуючих умовах середовища та запропонувати структурну схему методики формування й реалізації стратегій, що базується на сформульованій моделі формування стратегій підприємства й є основою проектованої системи стратегічного управління оператором стільникового зв’язку.
5. Теоретично обґрунтована методика складається із двох основних стадій: аналізу значущого середовища й формування та реалізації комплексної випереджувальної дії підприємства (набору стратегій) на його поточний і прогнозний вплив. Стадія аналізу значущого середовища представлена етапами сканування, моніторингу й оцінки та прогнозування типових впливів значущого середовища. Розширюючи існуючий практичний інструментарій аналізу значущого середовища у рамках цієї стадії було запропоновано методи створення шаблону "карти значущого середовища" підприємства, формування й аналізу логічних груп впливів факторів середовища, складання прогнозів і сценаріїв для логічних груп, формування хронологічної послідовності типових впливів факторів.
Стадія формування й реалізації комплексної випереджувальної дії (набору стратегій) підприємства, використовуючи модель формування стратегії, забезпечує вибір стратегій підприємства, спрямованих на максимізацію ефективності його функціонування в даних умовах середовища. Вона включає складання таблиць типових взаємозв'язків впливів і типових стратегій для кожної логічної групи (визначення стратегічних альтернатив, які відповідають кожному впливу факторів середовища), формування комплексної випереджувальної дії (визначення набору стратегій, використовуючи модель їхнього формування), структуризацію комплексної випереджувальної дії, контроль виконання й коректування комплексної випереджувальної дії.
6. Апробація розробленої методики на прикладі підприємства МТС-Україна підтверджує ефективність та доцільність розробки, модель бізнес-процесу ілюструє умови її впровадження (час, кошти, затрати праці).
7. Проблема даного дослідження одержала своє рішення в розробленні алгоритму проектування та моделі системи стратегічного управління оператором стільникового зв’язку, що забезпечує спрямованість сформованих стратегічних рішень на максимізацію ефективності функціонування підприємства в даних умовах середовища і його конкурентної переваги.
8. Впровадження запропонованого інструментарію розробки стратегічних рішень у практику функціонування діяльності сучасних підприємств сприятиме підвищенню їх рівня конкурентоспроможності та ефективності в сучасних умовах господарювання.
З вищевикладеного, результати роботи свідчать про вирішення всіх поставлених завдань цього дослідження й досягнення мети розроблення моделі системи стратегічного управління оператором стільникового зв’язку, спрямованої на максимізацію ефективності його функціонування. Використання дисертаційних розробок дає можливість підвищити ефективність стратегічного управління вітчизняними підприємствами – операторами стільникового зв’язку. Одержані результати можуть бути рекомендовані для використання на вітчизняних підприємствах.




СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1. Веснин В. Р. Стратегическое управление: [учебник] / Веснин В. Р. - М.: ТК «Велби», 2004. - 328 с.
2. Webster’s Revised Unabridged Dictionary / Noah Porter. – NJ.: MICRA, Inc., 1998. –214 p.
3. Дмитриенко Г. А. Стратегический менеджмент: целевое управление персоналом организации: учеб. пособ. / Дмитриенко Г. А. — К.: МАУП, 2002. – 192 с.
4. Steiner G. A. Strategic Planning - What Every Manager Must Know: A Step-by-Step Guide / Steiner G. A. - N.Y.: The Free Press, 1979. – 383 p.
5. Ansoff H. I. Strategic Management / Ansoff H. I. - N.Y.: John Wiley, 1979. – 272 p.
6. Мескон М. Х. Основы менеджмента / Мескон М. Х., Альберт М., Хедоури Ф. ; пер. с англ. М. А. Майоровой. – М.: Дело, 1992. - 702 с.
7. Гордієнко П. Стратегічний аналіз: навч. посіб. / Петро Гордієнко; М-во освіти і науки України, Міжнар. науково-технічний ун-т. -К.: Алерта, 2006. - 403 с.
8. Большой экономический словарь / под ред. А. Н. Азрилияна; [сост.: М. Ю. Агафонова , А. Н. Азрилиян]. - М.: Ин-т новой экономики, 1998. – 684 с.
9. Гольдштейн Г. Я. Стратегический менеджмент / Гольдштейн Г. Я. - Таганрог: Изд-во ТРТУ, 1995. – 79 с.
10. Kotler Ph. Principles of Marketing / Philip Kotler. – NJ.: Prentice-Hall, Inc., 1980. - 684 p.
11. Карлофф Б. Деловая стратегия / Борис Карлофф; пер. с англ. – М.: Прогресс, 1991. – 239 с.
12. Porter M. What is Strategy? / M. Porter // Harvard Business Review. - 1996. - №3. - P. 97-99.
13. Porter M. Competitive Strategy / M. Porter // Harvard Business School Press. -1986. - №4. - P. 3-7.
14. Tregoe B.B. An Action-Oriented Approach to Strategy / B.B. Tregoe, P.M. Tobia // Journal of Business Strategy. – 1990. - №1. – Р. 16-21.
15. Tregoe B. B. The New Strategic Manager / B. B. Tregoe, J.W. Zimmerman // Business. – 1981. - №3. – Р. 17.
16. Robert М. Strategy: Pure and Simple / Мichael Robert. – N.Y.: McGraw-Hill, 1993. – 269 p.
17. Виханский О. С. Стратегическое управление: [учебник] / Виханский О. С. - М.: Гардарика, 1998. – 292 с.
18. Mintzberg H. Strategy Safari: A Guided tour through the wilds of strategic management / Mintzberg H., Ahlstrand B., Lampel J. – N.Y. : The Free Press, 1998.
19. Фатхутдинов Р. А. Стратегический менеджмент: [учебник] / Фатхутдинов Р. А. - М.: Дело, 2001. – 448 с.
20. Мак-Дональд М. Стратегическое планирование маркетинга / Малколм Мак-Дональд. – С.Пб.: Питер, 2000.- 320 с.
21. Разработка стратегии развития / под ред. М. П. Синявиной, А. Н. Бурмистрова. – С.Пб.: Решение, 1999. - 70 с.
22. QuickMBA. Competitive Advantage [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.quickmba.com/strategy/competitive-advantage/.
23. Кравченко А. И. История менеджмента: навч. посіб. / Кравченко А. И. – М.: Академический проект, 2000. - 352 с.
24. О'Шонесси Дж. Принципы организации управления фирмой [Электронный ресурс] / Дж. О'Шонесси. – Режим доступу: http://polbu.ru/shonessi_management/
25. Кэмпбел Д. Стратегический менеджмент / Кэмпбел Д., Стоунхаус Д., Хьюстон Б.; пер. с англ. Н. Алмазовой. - М.: Проспект, 2003. – 336 с.
26. Друкер П. Ф. Практика менеджмента / П. Ф. Друкер. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2007. - 398 с.
27. Нельсон Б. Библия менеджмента / Б. Нельсон, П. Экономи. – К.: Диалектика, 2006. – 256 с.
28. Минцберг Г. Стратегический процесс. Концепции. Проблемы. Решения. / Минцберг Г., Куинн Дж. Б., Гошал С. ; пер. с англ. – Д. Раевской. – С.Пб.: Питер, 2001. - 688 с.
29. Кіндрацька Г. І. Основи стратегічного менеджменту: навч. посіб. / Кіндрацька Г. І. - Л.: КІНПАТРІ ЛТД, 2003. – 264 c.
30. Осовська Г. В. Стратегічний менеджмент: теорія та практика / Осовська Г. В., Фіщук О. Л., Жалінська I. В. : навч. посіб. — К.: Кондор, 2003. - 196 с.
31. Попов С. А. Стратегический менеджмент. Видение - важнее, чем знание: учеб. пособ. / Попов С. А. - М.: Дело, 2003. – 352 с.
32. Томпсон А. А. Стратегический менеджмент: концепции и ситуации для анализа / А. Томпсон, А. Стрикленд ; пер. с англ. А. Р. Ганиевой. - [12-е изд.]. – М.: Диалектика, 2003. - 928 с.
33. Портер М. Международная конкуренция. Конкурентные преимущества стран / Майкл Портер ; пер. с англ. И. В. Квасюка, Д. С. Комисарова. - М.: Международ. отношения, 1993. – 896 с.
34. Шевчук Д. А. Стратегический менеджмент: учеб. пособ. / Шевчук Д. А. - Ростов-на-Дону: Феникс, 2006. - 176 с.
35. Забелин П. В. Основы стратегического управления / П. В. Забелин, Н. К. Моисеева. – М.: Информационно-внедренческий центр «Маркетинг», 1998. – 195 с.
36. Сазерленд Д. Стратегический менеджмент. Ключевые понятия / Д. Сазерленд, Д. Кэнуэлл ; пер. с англ. В. О. Шагоян. - Д.: Баланс Бизнес Букс, 2005. – 440 с.
37. Соловьев В. С. Стратегический менеджмент: [учебник] / Соловьев В. С. -
Новосибирск: Сибирское соглашение, 2002. – 448 с.
38. Бельтюков Е. А. Выбор стратегии развития предприятия / Е. А. Бельтюков, Л. А. Некрасова. – Одесса : НОПУ, 2002. – 279 с.
39. Аналоуи Ф. Стратегический менеджмента малых и средних предприятий / Ф. Аналоуи, А. Карами ; пер. с англ. Е. Э. Лалаян. – М.: Юнити, 2005. – 400 с.
40. Щелкунов В. И. Деловые стратегии и менеджмент Украины XXI века / Щелкунов В. И. - К. : Наук. думка, 2002. – 416 с.
41. Войтко С. В. Менеджмент у телекомунікаціях: навч. посіб / С. В. Войтко, К. П. Ангелов. – К.: Знання, 2007. – 295 с.
42. Encyclopedian. Strategic management [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.encyclopedian.com/st/Strategic-management.html
43. Міщенко А. П. Стратегічне управління: навч. посіб. / Міщенко А. П. – К.: Центр навч. літ., 2004. - 366 с.
44. Selznick P. Leadership in Administration. A Sociological Interpretation / P. Selznick. – Evanston, IL.: Row, Peterson, 1957. – 162 с.
45. SWOT – аналіз - основа формування маркетингових стратегій підприємства:
навч. посіб. / Донецький держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М. І. Туган-Барановського ; под ред. Л. В. Балабанова. — Донецьк, 2001. — 180 с.
46. Wilson I. Strategic planning isn't dead - it changed / I. Wilson // Long range planning. - 1994. – №27. – P. 12-24.
47. Strategic planning [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.agsm.unsw.edu.au/~timdev/readings/READ32.PDF#search='Mintzberg,%20H.%20The%20Fall%20and%20Rise%20of%20Strategic%20Planning'
48. Mintzberg H. Rethinking strategic planning / H. Mintzberg // Long range planning. - 1994. - Vol. 27. - № 3. - P. 22-30.
49. Pearce J. A., The tenuous link between formal strategic planning and financial performance / J. A. Pearce, E. B. Freeman, R. B. Robinson // Academy of management review. - 1987. - Vol. 12. - № 4. - P. 658-675.
50. Mintzberg H. A Guide to strategic positioning / Henry Mintzberg. – N.Y.: Addison-Wesley, 1995. – 600 p.
51. Webster J. L. The Manager's Guide to Strategic Planning Tools and Techniques / J. L. Webster, W. E. Reif // Planning Review.- 1987. - Vol.17. - № 6.- P.13 - 48.
52. Mintzberg H. Generic strategies: Toward A Comprehensive Framework / H. Mintzberg // Advances in Strategic Management. – 1988. - № 5. – P. 1 - 67.
53. Porter M. E. How Competitive Forces Shape Strategy / M. E. Porter // Harvard business review. - 1979. - № 3. - P. 123.
54. Porter M. E. What is Strategy? / M. E. Porter // Harvard business review. - 1996. - № 12.- P. 61-78.
55. Schumpeter J. A. The Theory of Economic Development / J. A. Schumpeter. – Cambridge, M.A.: Harvard University Press, 1934. – 576 p.
56. Bhide A. How entrepreneurs craft strategy / A. Bhide // Harvard business review. – 1992. - № 12. - P. 150-161.
57. Branson R. Reflections of Risk-Taker / R. Branson // McKinsey quarterly.- 1986. - № 3. - P. 13-18.
58. Collins J. Building Your Company's Vision / J.Collins, J. Porras // Harvard business review. - 1996. - № 5. - P. 65-77.
59. Simon H. A. Administrative Behavior / H.A. Simon. – N.Y.: Macmillan, 1957. – 236 p.
60. Smircich L. Strategic management in an enacted world / L. Smircich, C. Stubbart // Academy of management review. - 1985. - № 10. - P. 724 - 736.
61. Morgan G. Imagination: the art of creative management. – Newbury park.: Sage publications, 1993. – 384 p.
62. Hogarth R. Forecasting and planning: an evaluation / R. Hogarth, S. Makridakis // Management science. - 1981. - № 27. - P. 115-138.
63. Schwenk C. The Cognitive perspective on strategic decision-making / C. Schwenk // Journal of management studies. - 1988. - № 1. - P. 41-55.
64. Lindblom C. E. The Science of Muddling Through / C. E. Lindblom // Public administration review. - 1959. - № 19. - P. 78-88.
65. Prahalad C. The core competence of corporation / C. Prahalad, G. Hamel // Harvard business review. - 1990. - № 3. - P. 79-91.
66. Quinn J. B. Managing strategic change / J. B. Quinn // Sloan management review. - 1980. – Vol. 21. – Summer. - P. 3 - 20.
67. Mintzberg H. Crafting Strategy / H. Mintzberg // Harvard business review.- 1987. - № 5. – P. 66 - 75.
68. Freeman R. E. Strategic Management: A Stakeholder Approach / R. E. Freeman. – Boston: Pitman, 1984. – 989 p.
69. Astley G. Toward an Appreciation of Collective Strategy / G. Astley // Academy of management review. - 1984. - Vol. 23. –№ 9. - P. 526-535.
70. Lorsch J. Strategic Myopia: Culture as an Invisible Barrier to Change In Kilmmann et al. (Ed.s), Gaining Control of Corporate Culture / J. Lorsch. – N.Y. Jossey-Bass Inc., 1985. – 451 p.
71. Hannan M. T. The Population Ecology of Organizations / M. T. Hannan, J. Freeman // American Journal of Sociology. - 1997. - № 82. - P. 929 - 964.
72. Miles R.E. Organizational Strategy, Structure and Process / R. E. Miles, C. C. Snow, H. Colman // Academy of Management Review. - 1978. - № 7. - P. 546-562.
73. Miller D. The Genesis of Configuration / D. Miller // Academy of Management Review. - 1987. - № 12. - P. 686 - 701.
74. Wernerfelt B. A. Resource-base View of the Firm / B. A. Wernerfelt // Strategic Management Journal.- 1984. - № 5. - P. 171-180.
75. Хобта В. М. К вопросу о разработке и реализации стратегий инновационного развития / Хобта В. М. // Науч. тр. Донец. націон. техн. ун. – Донецк: ДонНТУ, 2004. - № 76. – С. 5-9. – (Сер.: економическая).
76. Шаров Ю. Стратегічне планування в муніципальному менеджменті: концептуальні аспекти: [Монографія] / Шаров Ю. – Дніпропетровськ: Вид-во УАДУ, 2001. – 302 с.
77. Хмиль Т. М. Стратегический менеджмент: учеб. пособ. / Хмиль Т. М., Василик С.К., Шишмарева Л. О. — Х.: Харьков. гос. экон. ун-т, 2004. — 136 с.
78. Турусин Ю. Д. Стратегический менеджмент: учеб. пособ. / Турусин Ю. Д, Ляпина С. Ю., Шаламова Н. Г. — М. : Гос. ун-т управления, 2003. – 232 с.
79. Володькина М. В. Стратегический менеджмент: учеб. пособ. / Володькина М. В. - К.: Знання-Прес, 2002. - 149 с.
80. Берталанфи Л. Общая теория систем - критический обзор / Л. Берталанфи // Исследования по общей теории систем ; под ред. В. Н. Садовского, Э. Г. Юдина. - М.: Прогресс, 1969. – 28 c.
81. Хан Д. Планирование и контроль: концепция контроллинга / Хан Д. ; пер. с нем. И. В. Королёва, М. Л. Лукашевича, Е. Н. Тихоненковой ; под ред. А. А. Турчака, Л. Г. Головача., М. Л. Лукашевича. - М.: Финансы и статистика, 1997. – 800 с.
82. Дорф Р. Современные системы управления / Дорф Р. ; пер. с англ. Р. Дорфа, Р. Бишопа. - М.: Лаб. Баз. Знаний, 2002. - 832 с.
83. Кочнев А. Системы стратегического управления для бизнеса: сегодня и завтра [Электронный ресурс] / А. Кочнев. – Режим доступа: http://www.alt-invest.ru/library/soft-edu/stat_systems.htm?printversion
84. Strategic management [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.optim.ru/trade/1997/3/Strategy_Managment/Strategy_Managment.asp
85. Плаксин В. И. Проблемы повышения эффективности управления трудом на предприятиях машиностроения: дис. … д-ра экон. наук: спец. 08.00.21 / В. И. Плаксин. - Донецк, 1987. - 403 с.
86. Плаксин В. И. Методология моделирования хозяйственных систем / В. И. Плаксин // Экономика Крыма. – 2007. - № 21. – С. 6-10.
87. Плаксин В. И. Совершенствование систем управления трудом на предприятиях машиностроения / В. И. Плаксин. - К.- Донецк: Вища шк. голов. изд-во, 1986. - 139 с.
88. Переход к рынку и управление производством: [сб. науч. тр.] / АН УССР. Ин-т экономики пром-сти ; редкол.: Чумаченко Н. Г. и др. – Донецк, 1991. - С. 74-76.
89. Голдратт Э. М. Цель и Цель-2 / Голдратт Э. М. ; пер. на рус. «Goldratt Baltic 200». - К.: Максимум, 2007. - 778 с.
90. О’Шонесси Дж. Конкурентный маркетинг: стратегический подход / Джон О’Шонесси ; пер. с анг. под ред. Д. О. Ямпольской. – С.Пб.: Питер, 2002. - 864 с.
91. Фатхутдинов Р. А. Управление конкурентоспособностью организации / Фатхутдинов Р. А. – 2-е изд. испр. и доп. - М.: ЭКСМО, 2005. - 544 с.
92. Плаксин В. И. Методические основы оценки синергетического потенциала хозяйственных систем / В. И. Плаксин // Экономика Крыма. - 2005. - № 4-5. – С. 65-72.
93. Гранатуров В. М. Управление предпринимательскими рисками: вопросы теории и практики / В. М Гранатуров, И. В. Литовченко ; Одес. нац. акад. связи им. А.С. Попова. - Одесса: Эвен, 2005. – 204 с.
94. Литовченко И. В. Обгрунтування складу ризиків та їх рівня при оцінці загроз діяльності підприємства: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук: спец. № 08.06.01 «Економіка, організація і управління підприємствами» / И. В. Литовченко. - Одеса, 2004. – 19 с.
95. Дженстер П. Анализ сильных и слабых сторон компании: определение стратегических возможностей / П. Дженстер, Д. Хасси ; пер. с англ. О. Л. Нелявского. - М.: Изд. дом «Вильямс», 2003. - 368 с.
96. Макконнелл К. Р. Экономикс: Принципы, проблемы и политика: в 2 т. / К. Р. Макконнелл, С. Л. Брю ; пер. с англ. Е. С. Ивановой, В. Ф. Лаврова. – Таллин, 1995. - Т.1. - 399 с.
97. Селигмен Б. Основные течения современной экономической мысли / Бен
Селигмен. – М.: Прогресс, 1968. – 600 с.
98. Самуэльсон П. Экономика: в 2 т. / Пол Самуэльсон. – М.: Алгон, 1992. – Т1. – 333 с.
99. Фишер С. Экономика / Фишер С., Дорнбуш Р., Шмалензи Р. – М.: Дело, 1993. – 864 с.
100. Гончарова С.Ю. Стратегічне управління: навч. посіб. / С. Ю. Гончарова, І. П.Отенко – Харків: ХДЕУ, 2004. – 172 с.
101. Кокодей Т. А. Три стратегии управления быстрыми темпами роста / Т. А. Кокодей // Экономика и управление. - 2002. - № 5. – С. 35-37.
102. Кокодей Т. О. Типові відповідності як основа формування моделі системи стратегічного менеджменту / Т. О. Кокодей // Торгівля i ринок України: темат. зб. наук. праць. – Донецьк: ДонДУЕТ, 2005. - №19. - С. 49-55.
103. Kokodey T.A. The Sustainability Strategy in the Sustainable Strategic Management System of a Business / Т.А. Kokodey // Business Styles and Sustainable Development: Papers and Abstracts of the 5th International Conference (Kyiv, 2-6 April 2003). – Kyiv: Fondazione Lanza, 2003. – Р. 1-5.
104. Кокодей Т.А. Три стратегии управления быстрыми темпами роста / Т.А. Кокодей // Актуальные проблемы и перспективы развития экономики Украины: материалы Всеукр. науч.-практ. конф. (Алушта, 3-6 окт. 2002 г.) – Симферополь: Таврический национальный университет им. В.И. Вернадского, 2002. – С. 34.
105. Кокодей Т.А. История развития концепции и сущности стратегического менеджмента / Т.А. Кокодей // Проблемы эффективного функционирования предприятий в современных условиях: материалы Всеукр. науч.-практ. конф. (Севастополь, 20-25 апр. 2003 г.). – Севастополь: Севастопольский национальный технический университет, 2003. – С. 210-211.
106. Кокодей Т.А. Принципы построения системы стратегического менеджмента предприятия на основе интерпретации сущности стратегии как ответного воздействия на влияние среды / Т.А. Кокодей // Менеджмент малого и среднего бизнеса: проблемы, обучение, перспективы: IV Междуна. науч.-метод. конф. (Севастополь, 20-24 сент. 2004 г.): тезисы докл. – Севастополь: Севастопольский национальный технический университет, 2004. – С. 43-44.
107. Кокодей Т.А. Использование тренинг-продукта «Виртуальное предприятие» как стратегия развития человеческих ресурсов на предприятии / Т.А. Кокодей, А.В. Цуканов // Менеджмент малого и среднего бизнеса: управление знаниями: VI Междунар. науч.-практ. конф. (Севастополь, 24-28 сент. 2007 г.): тезисы докл. – Севастополь: Севастопольский национальный технический университет, 2007. – С. 130-131.
108. Обзор рынка телекоммуникаций Украины в 2005 году / 2002-2006 UBL. – 108 c. (аналитический отчёт компании UBL)
109. Крук Б. И. Телекоммуникационные системы и сети. Современные технологии: учеб. пособ. / Крук Б. И., Попантонопуло В. Н., Шувалов В. П. – М.: Горячая линия - Телеком, 2003. – 648 c.
110. Дьяконов В. П. Электронные средства связи / Дьяконов В. П., Образцов А. А., Смердов В. Ю. – М.: СОЛОН-Пресс, 2005. – 432 с.
111. Валюк В. В. Украинский сегмент сети Интернет сегодня / В. В. Валюк // Сети и телекоммуникации. – 1999. - №2. – С. 10-20.
112. Мардер Н. С. Принципи розвитку та удосконалення телекомунікаційно-інформаційної структури / Н. С. Мардер // Вісник зв’язку. – 1997. - №11. – С. 3-6.
113. Петухова И. В. Прогнозирование ёмкости рынка отдельных групп операторов и услуг / И. В. Петухова // Маркетинг в России и за рубежом. – 2001. - №5. – С. 7-12.
114. Резникова Н. П. Маркетинг в телекоммуникациях / Резникова Н. Н. - М.: Эко-Тренд, 2002. - 146 с.
115. Рынок сотовой связи Украины в 2005-2008 годах: текущее состояние и перспективы развития [Элекронный ресурс] : Отчёт о НИР / компания iKS-Consulting. - № 468. – К., 2006. – 1 електрон. опт. диск (CD-Rom) ; 12 см. – Систем. требов: Pentium ; 32 Mb RAM ; Windows 2000, XP ; MS Word 97-2000. – Название с титул. экрана.
116. Гепко И. А. Сопоставительний анализ механизмов обеспечения безопасности систем сотовой связи стандартов CDMA2000 и UMTS / Гепко И. А., Москаленко А. А., Бондаренко А. В. // Зв’язок. – 2006. - № 8(68). – С. 18-19.
117. Бунин С. Г. Перспективы беспроводных ячеистых сетей / С. Г. Бунин, А. И. Миночкин, В. Д. Романюк // Зв’язок. – 2007. - № 5(73). – С. 20
118. Наука и технологии. 3g или 4g? [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.from-ua.com/technology/40e3ff4e955df/
119. Закон України «Про радіочастотний ресурс України» від 24 червня 2007 року № 1876-IV // Відомості Верховної Ради. – 2004. - №48. – Ст. 526.
120. Агенство Интернет новостей. В Украине 55 млн. пользователей sim-карт. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://ain.com.ua/archives/6343
121. Описание операторов Украины [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://uamobile.omportal.com/oper.php?name=ks&mode=descr
122. Мобильные операторы Украины [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://mobile.odessa.ua/?fn=operators
123. Операторы связи Украины [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://mobila.com.ua/operator.php
124. Калюжный И. Л. Стратегический менеджмент: учеб. пособ. / Калюжный И. Л. – Севастополь.: Арт-принт, 2002 – 110 с.
125. Stern C. W. Perspectives on strategy: from the Boston Consulting Group / Stern C. W. – MA.: John Wiley and Sons, 1998. – 336 p.
126. Perspectives on Experience / Boston Consulting Group. – Boston: MA.: The Boston consulting group, 1974. – 436 p.
127. 12Manage. Explanation of McKinsey Matrix [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.12manage.com/methods_ge_mckinsey.html
128. Pro-Consulting. Анализ рынков Украины: Телекоммуникации [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://pro-consulting.com.ua/analiz/tele
129. Мобильные коммуникации. Новости [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://3g.com.ua/articles/?div=
130. Hichens R. E. The directional policy matrix: tool for strategic planning / R. E. Hichens, S.J.Q. Robinson, D. P. Wade // Long range planning. - 1987. - Vol. 11. - № 6. - P. 8-15.
131. Ефремов В. С. Классические модели стратегического анализа и планирования: модель ADL/LC [Электронный ресурс] / Ефремов В. С. – Режим доступа: http://www.vernikov.ru/material61.html
132. Парахина В. Н. Стратегический менеджмент / Парахина В. Н., Максименко Л. С., Панасенко С. В.. – М.: КноРус., 2007. - 496 с.
133. Kaplan R. S. The Balanced Scorecard - Measures That Drive Performance / R. S Kaplan, D. P. Norton // Harvard business review. - 1992. - № 1. - P. 71-72.
134. Каплан Р. С. Сбалансированная система показателей. От стратегии к действию / Р. С. Каплан, Д. Р. Нортон ; пер. с англ. М. Павловой. – М.: Олимп-Бизнес, 2003. – 304 с.
135. Kaplan R. S. Using the balanced scorecard as a strategic management system / R. S. Kaplan, D. P. Norton // Harvard business review. - 1996. - № 1. - P. 75-85.
136. Шершньова З. Є. Стратегічне управління: навч. посіб. / З. Є. Шершньова, С. В. Оборська. – К.: КНЕУ, 1999. - 384 с.
137. Фаэй Л. Курс МБА по стратегическому управлению / Л. Фаэй, Р. Рэнделл ; пер. с англ. В. Егорова. – М.: Альпина Паблишер, 2002. - 596 с.
138. Krajewski L. J. Operations management: strategy and analysis / L. J. Krajewski, L. P. Ritzman. - MA: Addison-Wesley Publishing Company, Inc., 1999. – 880 p.
139. Всё для связи. Новости [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.teorin.ru/news/2009/01/news.html
140. Новости. МТС-Украина и Киевстар подали заявки на предоставление услуг в стандарте CDMA-450 [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://mobilas.kiev.ua/component/option,com_newsfeeds/task,view/feedid,1/Itemid,31/
141. Burt N. Visionary leadership: Creating a сompelling sense of direction for your organization / Burt N. – San Francisco, CA.: Jossey-Bass Publishers, 1992. – 237 p.
142. Theobald R. Visionary planning for a compassionate era / R. Theobald // Planning review. - 1994. - № 225. - P. 12-14.
143. Collins J. C. Organizational vision and visionary organizations / J. C. Collins , J. I. Porras // California management review. - 1991. - № 4. - P. 30-52.
144. Официальная страница компании Киевстар [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.kyivstar.net/site.php/ru/about/mission
145. Официальная страница компания МТС-Украина [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.МТС (Украина).ua/rus/company_МТС (Украина).php
146. Айдинян Р. О соотношении понятий «цель», «стратегия» и «тактика» в теории и практике управления / Р. Айдинян, Т. Шипунова // Персонал Микс. – 2001. - № 2. – C. 67.
147. Концепция Business Performance Management: начало пути / под ред. Г. В. Генса. – М.: Альпина Бизнес Букс, 2004. – 269 с.
148. Рамперсад Х. К. Универсальная система показателей деятельности: Как достигать результатов, сохраняя целостность / Рамперсад Х. К.; пер. с англ. А. Логинова, А. Лисицина, А. Лисовского. – [2-е изд.] – М.: Альпина Бизнес Букс, 2005. – 352 с.
149. Horvath & Partners. Внедрение сбалансированной системы показателей ; пер. с нем. В. Толкача, С. Данишевича, М. Гавриша. — [2-е изд.] – М.: Альпина Бизнес Букс, 2006. – 478 с.
150. Кяран Уолш. Ключевые показатели менеджмента / Уолш Кяран ; пер. с англ. О. В. Чумаченко. - М: Companion Group, 2006. – 400 с.
151. Кокодей Т. А. Методология формирования системы стратегического менеджмента предприятия / В. И. Плаксин, Т. А. Кокодей // Экономика и управление. - 2004. - № 4-5. – С. 3-6.
152. Кокодей Т. А. Методика Balanced Scorecard как инструмент реализации стратегии на предприятиях связи / Т. А. Кокодей // Культура народов Причерноморья. – 2007. - №118. – С. 40-42.
153. Кокодей Т. А. Динамика отрасли как фактор постановки системы стратегического управления на предприятиях сотовой святи / Т. А. Кокодей // Экономика и управление. – 2007. - № 6. – С. 100-104.
154. Кокодей Т.А. Система стратегического менеджмента предприятия как фактор эффективного управления интеллектуальной собственностью / Т.А. Кокодей // Проблеми підготовки фахівців з інтелектуальної власності в Україні (ІР 2006): матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. конф. (Севастополь, 22-26 трав. 2006 р.). – Київ: Інститут інтелектуальної власності і права, 2006. – С. 80-81.
155. Поделинская И. А. Стратегическое планирование: учеб. пособ. / И. А. Поделинская, М. В. Бянкин – Улан-Удэ: ВСГТУ, 2005. - 55 с.
156. Архив новостей. Onliner [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.onliner.by/news/archive/
157. Цифровая библиотека Украины. Качественные методы прогнозирования [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.elib.org.ua/psychology/ua_show_archives.php?subaction=showfull&id=1106479481&archive=1120045529&start_from=&ucat=10&
158. Злобин Э.В. Формирование системы менеджмента качества образовательной организации: автореф. дис. на соискание учён. степени канд. экон. наук: спец. № 08.00.05 «Экономика и управление народным хозяйством : экономика и управление качеством» / Э.В. Злобин. - Тамбов, 2004. – 14 с.
159. Бочарников В. Fuzzy Technology: математическое и программное обеспечение целевых программ в стратегическом менеджменте / Бочарников В., Свешников С., Яцышин Ю. - К.: Ника-Центр, 2005. - 256 с.
160. Разработка и исследование системы управления бизнес-процессами малого и среднего предприятия на базе компьютерного тренажёра (“Тренажёр 2”): Отчёт о НИР (промежуточ.) / Севастопольський нац. техн. ун-т. - № 0105U009115; Инв. № 0207U005563. - Севастополь, 2006. – 87 с.
161. Кокодей Т. А. Основы методики формирования системы стратегического менеджмента предприятия на основе интерпретации стратегии как ответного воздействия на влияние среды / Т.А. Кокодей // Вестник СевГТУ. Экономика и финансы. – 2005. -№66. – С.164-169.
162. Кокодей Т. А. Разработка структурной модели системы стратегического управления предприятием / Т. А. Кокодей // Экономика Крыма. - 2006. -№16. - С.26-28.
163. Кокодей Т. А. Структура и механизм системы стратегического управления предприятием / Т. А. Кокодей // Экономика Крыма. - 2006. -№17. - С. 100-104.
164. Кокодей Т.А. Проектирование модели системы стратегического управления предприятием / Т.А. Кокодей // Менеджмент предпринимательской деятельности: материалы ІV Всеукр. науч.-практ. конф. студентов, аспирантов, докторантов (Симферополь, 14-15 апр. 2006 г.). – Симферополь: Таврический национальный университет им. В.И. Вернадского, 2006. – С. 14
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
150
Скачать бесплатно 20949.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.