У нас уже 17884 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название УПРАВЛІННЯ СТРАТЕГІЯМИ ПРОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ПРОДУКЦІЇ (НА ПРИКЛАДІ ХІМІЧНОГО ВИРОБНИЦТВА)
Количество страниц 190
ВУЗ СУМСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Год сдачи 2008
Содержание ВСТУП………………………………………………………………………..

РОЗДІЛ 1. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ УДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНИХ ПІДХОДІВ ДО ПРОСУВАННЯ НОВОЇ ПРОДУКЦІЇ ВІТЧИЗНЯНИХ ТОВАРОВИРОБНИКІВ………….

1.1 Аналіз ролі і місця українських товаровиробників на вітчизняному і світовому ринку інновацій……………………….
1.2 Особливості та проблеми просування нової продукції вітчизняних товаровиробників на ринок: теоретичні аспекти….
1.3 Світові тенденції в удосконаленні методів просування нової продукції……………………………………………………………

РОЗДІЛ 2. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ КОМПЛЕКСУ ПРОСУВАННЯ НОВОЇ ПРОДУКЦІЇ В УМОВАХ НЕСТАБІЛЬНОГО РИНКОВОГО СЕРЕДОВИЩА………………………

2.1 Методичні підходи щодо формування комплексу просування інновацій на ринок відповідно до стадій життєвого циклу товару……………………………………………………………..
2.2 Управління вибором стратегій просування нової продукції на ринок………………………………………………………………..
2.3 Методика визначення оптимального поєднання інструментів реалізації стратегії просування інновацій…………......................

РОЗДІЛ 3. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ І УПРАВЛІННЯ КОМПЛЕКСОМ ПРОСУВАННЯ НОВОЇ ПРОДУКЦІЇ………………….

3.1 Адаптивне управління вибором стратегії просування продукції вітчизняного підприємства хімічної промисловості……………
3.2 Методика розробки адекватної стратегії просування інновації на ринок…………………………………………………………….
3.3 Розроблення тактичних дій по просуванню на ринок нового товару……………………………………….………………………

ВИСНОВКИ…………………………………………………………………..

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………

ДОДАТКИ…………………………………………………………………….

ВСТУП

На сучасному етапі економічного розвитку для вітчизняних виробників виробництво і просування нової продукції є одними з найважливіших факторів забезпечення їх ринкового успіху. Конкуренція, що постійно зростає, змушує виробників вже на етапі виведення нового товару на ринок мати детально прораховану, адекватну зовнішнім умовам і потенціалу підприємства стратегію його просування.
Актуальність теми. Глобалізація процесів економічного розвитку значно ускладнила вимоги до планування і застосування маркетингових стратегій просування нової продукції. Підприємства-інноватори дедалі частіше стикаються з проявами неадекватної, з їхньої точки зору, реакції з боку споживачів на засоби просування і стимулювання збуту, що призводить до відчутних, не завжди виправда¬них фінансових витрат. Світовий досвід свідчить, що лише 10 % інновацій доходить до ринку і тільки 10 % – 30 % малих інноваційних підприємств (венчурного бізнесу) виживають у перші 2–3 роки.
В умовах сучасної України, коли кошти більшості підприємств, особливо малого та се¬реднього бізнесу, дуже обмежені, необґрунтовані витрати на просування інновацій спроможні призвести до значного ускладнення їх фінансового стану. Тому проблема підвищення ефективності стратегій просування нових товарів стає де¬далі актуальнішою.
Вітчизняними та зарубіжними науковцями глибоко опрацьовані теоретико-методичні засади стратегічного управління підприємством, у тому числі управління розробленням і просуванням товарних інновацій на ринок. Фундаментальні основи стратегічного управління інноваціями розкрито у працях Ф. Котлера, П. Сміта, К. Беррі, А. Пулфорда, М. Портера, Р. Піндайка, Д. Рубінфельда, Дж. Р. Россітера, Л. Персі, В. Яна. Запропоновані ними концепції набули подальшого розвитку у працях вітчизняних і російських вчених, зокрема: В.І. Крамаренка, Е.В. Попова, Т.О. Примак, І.Л. Решетнікової, Н.Г. Федько, В.Д. Нємцова, Л.Є. Довгань, Н.В. Куденко, С.М. Ілляшенка, В.В. Юрашева, Р.А. Фатхутдінова, В.П. Москаленка та ін. Але, як свідчить практика, існує невирішена проблема ефективного управління стратегіями просування товарних інновацій та розподілу комунікаційних інструментів комплексу просування в рамках обраних стратегій.
Актуальність цих і ряду інших питань, їх недостатнє вивчення, велика теоретична й практична значущість обумовили вибір теми дослідження, його мету і задачі.
Зв’язок роботи з науковими програмами, планами, темами. Тематика дисертаційного дослідження входить до державних, галузевих та регіональних наукових програм і тем Сумського державного університету. Дисертант брала участь як співавтор у виконанні тем і програм, підготовці відповідних звітів, серед яких: «Проблеми економіки й управління розвитком підприємств у транзитивній економіці» (№ 0103U004592), де автором розглянуто інноваційні методи маркетингу, проаналізовано проблеми планування заходів просування продукції та запропоновано теоретико-методичні засади формування комплексу просування інновацій; «Управління інноваційним розвитком підприємств в умовах формування інформаційної економіки» (№ 0105U009180), де дисертантом визначено проблеми просування інновацій вітчизняних товаровиробників на ринок; «Розробка організаційно-економічного механізму управління інноваційним розвитком суб'єктів господарської діяльності в умовах формування інформаційної економіки» (№ 0106U001934), де проаналізовано світові тенденції у вдосконаленні методів просування інновацій на ринок.
Мета і задачі дослідження. Мета дисертаційної роботи полягає в розробленні і науковому обґрунтуванні теоретико-методичних основ управління стратегіями просування інноваційного товару на ринок, а також раціонального розподілу комунікаційних інструментів комплексу просування стосовно обраних стратегій.
Відповідно до мети дисертації були сформульовані такі основні задачі:
- проаналізувати роль і місце українських товаровиробників на вітчизняному і світовому ринках інновацій, визначити особливості та проблеми просування їх інноваційних розробок;
- дослідити світові тенденції в удосконаленні методів просування нової продукції та оцінити можливість їх застосування у вітчизняній практиці;
- удосконалити теоретико-методичні засади формування комплексу просування інновацій на ринок відповідно до стадій їх життєвого циклу;
- удосконалити механізм управління вибором стратегії просування інноваційного виробу на ринок;
- розробити методичний підхід до визначення оптимального поєднання інструментарію реалізації стратегії просування інновацій;
- розробити підхід до адаптивного управління стратегіями просування інноваційної продукції хімічного виробництва на ринок;
- розробити практично орієнтований підхід до оптимізації розподілу коштів бюджету маркетингу на основні комунікаційні інструменти просування нового виробу аналізованого підприємства з можливістю його оперативного корегування залежно від кон’юнктури ринку.
Об’єктом дослідження є процеси просування товарних інновацій хімічного виробництва.
Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні засади управління стратегіями просування інноваційних товарів промислових підприємств.
Методи дослідження. Методологічною основою дослідження є системний підхід, аналіз, діалектичний метод пізнання, фундаментальні положення сучасних економічних теорій, сучасні концепції стратегічного управління та маркетингу інновацій.
Для вирішення поставлених задач були використані: порівняльний та статистичний аналізи, метод логічного узагальнення для визначення місця вітчизняних товаровиробників на вітчизняному і світовому ринках інновацій та уточнення дефініцій «стратегія організації» та «комплекс просування»; системно-структурний аналіз, методи графічного та економіко-математичного моделювання при удосконаленні теоретико-методичної бази управління вибором стратегій просування та розробленні методики оптимізації розподілу комунікаційних інструментів комплексу просування інновацій стосовно обраних стратегій; метод експертних оцінок, математичного аналізу, маркетингові методи при розробленні практично-орієнтованих методичних рекомендацій з управління стратегіями просування нових лакофарбових матеріалів (ЛФМ) на ринок України.
Інформаційно-фактологічну базу дисертаційної роботи склали: зібрані, опрацьовані й узагальнені особисто дисертантом первинні матеріали маркетингових досліджень і внутрішньої документації підприємств хімічного виробництва України; офіційні дані Державного комітету статистики України, Сумського обласного управління статистики; законодавчі та нормативні акти Верховної Ради, Кабінету Міністрів України.
Наукова новизна одержаних результатів визначається тим, що:
вперше:
- розроблено методичний підхід до поетапного ітераційного управління вибором стратегій просування інноваційних товарів, який забезпечує обрання стратегії, адекватної зовнішнім умовам, з урахуванням системи взаємозв’язків показників кон’юнктури ринку, потенціалу підприємства, типу товару та характеристик цільових споживачів;
- розроблено методичний підхід до визначення оптимального розподілу витрат на комунікаційні інструменти стратегії просування інновації, який дає можливість мінімізувати витрати на залучення нового покупця, підвищує об’єктивність вже існуючих підходів, враховує особливості інноваційних товарів та будується на основі досвіду продажу товарів-аналогів;
удосконалено:
- процедуру формування комплексу просування інновацій, в якій, на відміну від існуючих, враховано особливості етапів просування інновації та зворотні зв’язки з цільовою аудиторією;
- організаційний механізм ухвалення рішення щодо виведення інновації на ринок, який дозволяє до моменту появи нового товару на цільовому ринку сформувати комплекс просування і узгодити його з визначеними ресурсними обмеженнями та пріоритетами підприємства;
дістали подальшого розвитку:
- визначення сутності і змісту поняття «комплекс просування інновацій», який розглядається як адаптована до кон’юнктури ринку та ресурсних обмежень система заходів з активізації продажу інновацій, що передбачає можливість її корегування під впливом комунікаційного зв’язку у рамках стратегії просування інновацій;
- методичний підхід та економіко-математична модель для поглибленого аналізу витрат на інструменти реалізації комплексу просування інновацій.
Практичне значення одержаних результатів полягає у тому, що теоретичні положення, висновки і рекомендації, наведені в дисертаційному дослідженні, доведені до рівня методичних розробок і пропозицій щодо удосконалення механізму управління маркетинговими стратегіями просування на ринок нового товару для ефективного розподілу коштів маркетингового бюджету. Вони призначені для використання на практиці стратегічного та маркетингового управління.
Розроблені методичні підходи щодо вибору маркетингової стратегії просування нового товару та ефективного розподілу коштів маркетингового бюджету впроваджені у практичну діяльність підприємств Сумської області: офіційного дистриб’ютора продукції відкритого акціонерного товариства «Сумихімпром» ТОВ «Люксор ТМ» (довідка від 17.10.2007 р.); приватного підприємства «Полісан» (довідка від 14.09.2007 р.); регіонального представника ВАТ «Спектр» ФОП Некрасова В.В. (акт від 3.08.2007 р.).
Результати дисертаційного дослідження впроваджені у навчальний процес факультету економіки та менеджменту, Інституту заочної, дистанційної та вечірньої форм навчання Сумського державного університету при викладанні дисциплін: «Маркетинговий менеджмент», «Маркетингова політика комунікацій», «Комерційна діяльність посередницьких підприємств» (акт від 16.10.2007 р.).
Особистий внесок здобувача. Дисертаційна робота є самостійно виконаною науковою працею, в якій сформульовано, науково обґрунтовано та апробовано у практичній діяльності підприємств хімічної промисловості підходи щодо управління вибором стратегій просування інновацій. Наукові положення, висновки і рекомендації, які виносяться на захист, одержані дисертантом самостійно.
У спільно опублікованій праці [22] особисто здобувачем визначено необхідність та особливості стимулювання торговельних посередників у комплексі просування інноваційної продукції.
Апробація результатів дисертації. Основні положення, висновки і результати дисертації неодноразово доповідалися і обговорювалися на наукових і науково-практичних конференціях, серед яких: науково-технічна конференція викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту Сумського державного університету (Суми, 2004–2006 рр.); IV Всеукраїнська науково-практична конференція аспірантів і студентів “Проблеми розвитку фінансової системи України і Криму” (Сімферополь, 2004 р.); ІІ Міжнародна науково-практична конференція молодих вчених (Тернопіль, 2005 р.); Міжвузівська наукова конференція молодих вчених «Наука й вища освіта» (Мелітополь, 2005 р.); Всеукраїнська науково-практична конференція «Економіка і управління в промисловості» (Дніпропетровськ, 2005 р.); Міжнародна науково-практична конференція «Управління інноваційним процесом в Україні: проблеми, перспективи, ризики» (Львів, 2006 р.); XII–XIV Міжнародні науково-методичні конференції “Технології XXI століття” (Алушта, 2005–2007 рр.); Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу» (Суми, 2007 р.).
Публікації. Основні результати дисертаційного дослідження опубліковано у 16 друкованих працях (15 із них належать особисто автору), у тому числі 6 статей у наукових фахових виданнях, 2 розділи колективних монографій. Загальний обсяг публікацій за темою дисертацій становить 3,88 друк. арк., з них особисто дисертанту належить 3,84 друк. арк.
Структура та обсяг дисертації. Дисертація складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел із 180 найменувань, 4 додатків і офіційних документів щодо впровадження результатів дослідження.
Загальний обсяг дисертації 189 сторінок, у тому числі обсяг основного тексту 163 сторінки. Дисертація містить 36 таблиць на 36 сторінках, 16 рисунків на 15 сторінках, список використаних джерел на 14 сторінках, 4 додатки на 12 сторінках.
Список литературы ВИСНОВКИ

Інтегральним результатом дисертаційної роботи є вирішення важливої науково-прикладної задачі розробки і наукового обґрунтування теоретико-методичних основ управління вибором маркетингової стратегії просування інновацій з метою ефективного використання виділених коштів. Одержані результати дозволили глибше пізнати принципи формування і функціонування механізму комерціалізації інновацій, сформувати систему методичного інструментарію вибору оптимальної маркетингової стратегії просування нового виробу та оптимізації виділених на це коштів, урахування якісних та кількісних параметрів діяльності підприємства з метою всебічного аналізу можливостей та перспектив продажу нового товару на цільовому ринку.
Результати дослідження дозволяють зробити такі висновки.
1. Системний аналіз, узагальнення й систематизація існуючих підходів до просування нових виробів на цільовому ринку та визначення особливостей їх реалізації в умовах існування так званих бар’єрів несприйняття створили передумови для розробки дисертантом нових підходів щодо вибору стратегій просування інновацій.
2. Удосконалення сутності і змісту понять «комплекс просування інновацій» та «стратегія просування інновацій» дозволили уточнити теоретико-методичні засади установлення та адаптації до ринкових умов цілей, дій і напрямків розвитку підприємства, які повинні забезпечувати достатнє інформування потенційних споживачів про переваги нового продукту і враховувати організацію активізації продажу товару на ринку.
3. Проведена систематизація основних проблем, з якими стикається більшість вітчизняних промислових підприємств під час виведення нового товару на ринок, та аналіз структур національних інноваційних систем країн-сусідів дозволили удосконалити процедуру формування комплексу просування інновацій.
4. Ухвалення рішення про виведення інновації на ринок відповідно до запропонованого організаційного механізму, який передбачає поетапну реалізацію заходів комплексу просування відповідно до двох перших стадій життєвого циклу, дозволило визначити стратегію просування на етапі розробки товару та заздалегідь узгодити її з визначеними ресурсними обмеженнями та пріоритетами підприємства.
5. Запропонований методичний підхід щодо вибору маркетингової стратегії, який забезпечує комплексне врахування та взаємозв’язок показників кон’юнктури цільового ринку, перспективності виведення нового товару на цільовий ринок, потенціалу підприємства, характеристик цільових споживачів і безпосередніх особливостей нового товару, дає змогу підвищити ефективність формування і реалізації комплексу просування інновацій. Послідовність методичного підходу передбачає визначення показників на семи етапах. Аналіз макро- і мікропоказників, що визначаються в ході роботи над кожним із них, дає можливість зробити висновок про необхідність повернення до попередніх етапів при неможливості або непотрібності виробництва нового товару, про проведення уточнюючих розрахунків або про запис можливих стратегій у матрицю прийняття рішень. Заповнена матриця є підставою для обрання найкращої стратегії просування нового товару.
6. Визначення особливостей функціональної залежності кількості залучених покупців нових товарів від вкладених коштів у розподіл комунікаційних інструментів дозволило запропонувати методичний підхід до оптимізації розподілу коштів бюджету просування з можливістю його оперативного корегування залежно від змін кон’юнктури ринку.
7. Удосконалення методичного підходу та економіко-математичної моделі оптимізації витрат на інструменти реалізації комплексу просування інновацій забезпечує коректний пошук значень функціональної залежності кількості залучених покупців нових товарів від бюджету просування. Доведено, що умови оптимальності та ефективності знайдених значень розподілу виконуються, що дає можливість зробити висновок про успішну апробацію запропонованих нами методичних підходів щодо управління вибором стратегії просування інноваційних товарів та визначення оптимального розподілу витрат на комунікаційні інструменти стратегії просування інновації.
8. Результати теоретико-методичних розробок застосовано при визначенні оптимальної стратегії просування нового виробу приватного підприємства «Полісан» ДЗЗ «Maxima Ultra», що дозволило раціонально використати виділений маркетинговий бюджет, заощадивши 26419 грн. за рік, і досягти намічених показників обсягу продажів. Протягом реалізації стратегії просування використано запропонований алгоритм ухвалення рішення щодо корегування процесу реалізації комплексу просування інновацій, застосування якого дозволило вчасно виправити структуру витрат на комунікаційні інструменти.
9. Практичне застосування розроблених підходів до управління стратегіями просування, формування ефективного комплексу просування інновацій та оптимізації розподілу коштів бюджету маркетингу на його реалізацію є одним із основних факторів ефективного стратегічного управління інноваційним розвитком суб’єктів господарської діяльності у висококонкурентному ринковому середовищі. Основні результати і рекомендації дисертації впроваджені на ряді виробничо-збутових підприємств м. Суми і в навчальний процес Сумського державного університету.

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1. Алексеев А.А. Стратегии выхода компаний на новые территориальные рынки сбыта // Из материалов конференции "Управление продажами". – 2004. – С. 19 – 22.
2. Ансофф И. Стратегическое управление / Под ред. Л.И. Евенко – Пер. с англ. – М.: Экономика, 1989. – 563 с.
3. Арланцев А.В., Попов Е.В., Синергизм коммуникационного инструментария // Маркетинг в России и за рубежом. – 2001. – №1. – С. 39 – 46.
4. Баскакова М.Ю. Аналіз динаміки інноваційного розвитку нафтохімічної галузі України // Технологии XXI века: Сборник научных статей по материалам 14-й международной научно-методической конференции. – Сумы: СНАУ, 2007. – С. 94.
5. Баскакова М.Ю. Брендинг. Стимулирование продаж с помощью методов PR-маркетинга // Вісник СНАУ. – 2003. – № 3 – 4. – С. 96 – 100.
6. Баскакова М.Ю. Значение упаковки при продвижении инновационной продукции // Науково-технічна конференція викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту. Тези доповідей. – Суми, СумДУ. – 2005. – С. 201.
7. Баскакова М.Ю. Особенности формирования комплекса маркетинга инноваций в условиях транзитивной экономики Украины // Стратегия маркетинга. – 2006. – №1. – С. 58 – 61.
8. Баскакова М.Ю. Планування програми стимулювання збуту // Механізм регулювання економіки. – 2003. – № 4. – С. 209 – 212.
9. Баскакова М.Ю. Поняття «комплекс просування інновацій» в концепції стратегічного маркетингу // Тези доповідей науково-технічної конференції викладачів,співробітників, аспірантів та студентів.- Суми, СумДУ. – 2006. – С. 141.
10. Баскакова М.Ю. Принципи формування та функції комплексу просування інновацій // Механізм регулювання економіки. – 2006. – № 3. – С. 219 – 222.
11. Баскакова М.Ю. Просування продукції на ринок / Проблеми управління інноваційним розвитком підприємств у транзитивній економіці. Монографія. / За заг. ред. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. – Суми: ВТД „Університетська книга”, 2005.– С. 415–435.
12. Баскакова М.Ю. Світові тенденції у вдосконаленні методів просування нової продукції на ринки / Маркетинг і менеджмент інноваційного розвитку: Монографія / За заг.ред. д.е.н., проф. С.М.Ілляшенка. – Суми: ВТД «Університетська книга», 2006. – С. 519–530.
13. Баскакова М.Ю. Сучасні проблеми просування нової продукції вітчизняних товаровиробників на ринок // Збірник тез доповідей другої міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених. – Тернопіль: Економічна думка, 2005. – С. 110.
14. Баскакова М.Ю. Управління вибором стратегії просування нової продукції на ринок // Проблеми науки. – 2007. - № 4. – С.18 – 25.
15. Баскакова М.Ю. Финансовое обеспечение мероприятий по продвижению новой продукции // Проблемы развития финансовой системы Украины и Крыма: Сборник трудов межвузовской науч.-практ. конф. аспирантов и студентов г.Симферополь, 2004. – Симферополь: изд. МОО „Центр Стабилизации”, 2004. – С. 38.
16. Баскакова М.Ю. Формування ефективної комунікаційної політики // Вісник СНАУ. – 2004. – № 3-4. –С. 86 – 89.
17. Баскакова М.Ю. Формування комплексу просування інновацій на споживчому ринку // Вісник СумДУ. – 2006. – № 7. – С. 127 – 130.
18. Баскакова М.Ю. Характеристика етапів реалізації комплексу просування інновацій // Сборник статей по материалам 13-й международной научно-практической конференции. – Сумы: СНАУ, 2006. – С. 177 – 180.
19. Белкин А. Бюджетирование промо-мероприятий // www.md-promotion.ru.
20. Белов А. Стратегический маркетинг на промышленном предприятии: подходы и проблемы // “Top-Manager”. – 2002. - № 21. – С. 15 – 18.
21. Біловодська О.А. Організаційно-економічні основи управління вибором напрямків інноваційного розвитку промислових підприємств: Автореф. дис. канд. екон. наук : 08.02.02 / Сумський державний університет. – Суми, 2004. – 23 с.
22. Біловодська О.А., Баскакова М.Ю. Просування інновацій за допомогою стимулювання торгівельних посередників // Збірник тез доповідей всеукраїнської науково-практичної конференції «Економіка і управління в промисловості». – Дніпропетровськ, 2005. – С.14 – 15.
23. Бондарь М. Стимулирование сбыта при помощи личных рекомендацій // Новый маркетинг. – 2004. – № 8. – С. 30 – 34.
24. Брацлавская Е. Как взрастить своих клиентов? // Новый маркетинг. – 2004. - № 11. – С. 42 – 46.
25. Брюханов С. На пути к совершенству // Новый маркетинг. – 2007. - № 10. – С. 52 – 60.
26. Булав А. Маркетинг інновацій // Маркетолог. – 2003. - №1. – С. 23 – 28.
27. Вареница В. Рано или поздно мы будем первые на рынке // Новый маркетинг. – 2006. – № 7. – С. 69 – 71.
28. Василевський В., Дехтяренко В. Некоторые практические аспекты инновационной деятельности. Опыт Киева // Економіст. – 2004. – № 6. – С. 40 – 46.
29. Василенко В.О., Ткаченко Т.І. Стратегічне управління підприємством: Навчальний посібник. – Вид.2-ге, виправл.і доп. / За ред. Василенка В.О. – К.: ЦНЛ, 2004. – 400 с.
30. Васильева М. Дегустация и презентация товара // www.advi.ru.
31. Васильченко І.П. Вища математика для економістів: Підручник. – 2-ге видання, випр. – К.: Знання, 2004. – 454 с.
32. Ващенко В. Практические аспекты инновационной деятельности // Маркетинг и реклама. – 2006. – № 11. – С.42 – 44.
33. Водо-дисперсионные лакокрасочные материалы // Хим-Эксперт. – 2007. – № 4 (5). – С. 79 – 85.
34. Головкіна Н.В. Європейський досвід регулювання маркетингових комунікацій: короткий огляд // Маркетинг в Україні. – 2002. – № 2. – С. 20 – 24.
35. Головкіна Н.В. Правила обмеження стимулювання збуту: європейський підхід // Маркетинг в Україні. – 2005. – № 2. – С. 54 – 59.
36. Головкіна Н.В. Стимулювання збуту: теорія, практика і перспективи // Маркетинг в Україні. – 2006. - № 2. – С.47 – 51.
37. Голубков Е.П. Проектирование элементов комплекса маркетинга // Маркетинг в России и за рубежом. – 2005. – № 1. – С. 30 – 37.
38. Голубкова Е.Н. Природа маркетинговых коммуникаций и управление продвижением товара // Маркетинг в России и за рубежом. – 1999. – № 1. – С. 30 – 41.
39. Гольдштейн Г.Я. Стратегические аспекты управления НИОКР. – Монография. Таганрог: Изд-во ТРТУ, 2000. – 420 с.
40. Гут І. О. Орієнтація сучасних стратегій збуту // Маркетинг в Україні. – 2002. – №6. – С.37 – 39.
41. Даудрих Н. Психосемантические методы в исследованиях бренда / http://www.ima-consulting.ru
42. Дежина И., Салтыков Б. Механизмы стимулирования коммерциализации исследований и разработок // Производство и экономика. – 2004. – № 7/8. – С. 188 – 248.
43. Джеффри Сакс. Технологическое разделение мира // Мировые Дискуссии. – 2001. – 25 января. – С. 56 – 64.
44. Должанський І.З., Загорна Т.О. Конкурентоспроможність підприємства: Навчальний посібник. - Київ: Центр навчальної літератури, 2006. – 384 с.
45. Доповідь Президента України про внутрішнє і зовнішнє становище України у 2005 році // Економіка. – 2006. – № 2. – С. 25 – 75.
46. Економіка й організація інноваційної діяльності: Підручник / О.І.Волков, М.П. Денисенко, А.П. Гретин та ін.; Під ред. проф. О.І. Волкова, проф. М.П.Денисенка. – К.: ВД «Професіонал», 2004. – 960 с.
47. Економіка підприємства: Підручник / За заг. ред. д.е.н., проф. Л.Г. Мельника. – Суми: ВТД «Університетська книга», 2004. – 608 с.
48. Економіка України за 2002 рік. // Урядовий кур’єр. – 23 січня 2003 року. – №13. – С.8 – 9.
49. Емельянов Е.Н., Поварницына С.Е. Маркетинговое мышление в бизнес-планах: case study. Ресторан "Мифида". Бизнес-план развития. // Психология бизнеса. – 2000. - № 6. – С. 18 – 29.
50. З посилання Президента України до Верховної Ради України // Економіст. – 2004. - № 7. – С. 3 – 7.
51. Завьялов П.С. Конкурентоспособность и маркетинг// Российский экономический журнал. – 1995. – № 12. – С. 51 – 54.
52. Закон України «Про рекламу» від 11.07.2003 р. № 1121-IV із змінами і доповненнями.
53. Зозульов О. Стратегії ринкового позиціонування товару на споживчому ринку // Економіка України. – 2006. – № 10. – С.43 – 48.
54. Имшинецкая И. Информационные каналы продвижения товара / http://iya.perm.ru
55. Интервью с директором по маркетингу и продажам ООО «Тиккурила» Клименко Владимиром Александровичем // Украинский лакокрасочный журнал. – 2006. – № 1. – С. 10 – 11.
56. Ілляшенко С.М. Управління інноваційним розвитком: проблеми, концепції, методи: Навч. посіб. – Суми: ВТД «Університетська книга», 2003. – 278 с.
57. Інвестиції та будівнича діяльність в Україні у 1995 – 2004 рр. Статистичний збірник. Держкомстат України. – К.: ІВЦ Держкомстату України, 2005. – 240 c.
58. Інновації в Україні не популярні // Деловая неделя. – 2005. – 8 февраля. – С.5.
59. Інноваційна активність промислових підприємств України у 2004 році // Економіст. – 2004. – №5. – С. 10.
60. Каракай Ю.В. Маркетингові стратегії інноваційних товарів // Формування ринкових відносин. – 2007. – № 1. – С.60 – 63.
61. Карлберг К. Бизнес-анализ с помощью Excel 2000.: Пер. с англ.: М.: Изд.дом «Вильямс», 2001. – 480 с.
62. Карпіщенко М.Ю. Розподіл витрат на інструментарій реалізації стратегії просування інновацій на споживчому ринку // Збірник тез доповідей першої міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу». – м.Суми: ВВП «Мрія – 1» ЛТД, 2007. – С. 82.
63. Клайв Р. Стратегическое бизнес-планирование: Динамическая система повышения эффективности и обеспечения конкурентного преимущества / Под ред. И.А. Войтюк. – Днепропетровск: Баланс Бизнес Букс, 2005. – 384 с.
64. Коваленко В. Основа для прорыва // Диалог. – 2004. - № 52. – 27 июля. – С. 52 – 54.
65. Коренной А.А., Карпов В.И. Курс инновационного менеджмента: 1997, - Киев: НИИ Статистики, 1997. – 336 с.
66. Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер. с англ. – М.: «Бизнес-книга», «ИМА-Кросс. Плюс», 1995. – 702 с.
67. Котляревская И.В., Баженов И.А., Осипов М.И. Маркетинговая парадигма в менеджменте продуктовых инноваций // Маркетинг в России и за рубежом. – 2002. - № 2. – С. 12 – 21.
68. Крамаренко В.І., Холода Б.І. Маркетинг: Навч.пос. – К : ЦУЛ, 2003. – 258 с.
69. Круглова Н.Ю. Хозяйственное право. – М.: Русская деловая литература, 1997. – 608 с.
70. Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг. – К.: КНЕУ, 2005. – 152 с.
71. Кузнецова И.С. Анализ моделей инновационных систем // Наука та інновації. – 2006. – № 3. –С. 118 – 126.
72. Кутлалиев А., Попов А. Эффективность рекламы. – М.: Изд-во Эксмо, 2005. – 480 с.
73. Лакокрасочная продукция. Компания «Полисан». Асортимент 2007. – 55 с.
74. Липинская А. Есть ли у вас план? // Новый маркетинг. – 2004. – № 10. –С. 23 – 27.
75. Лисицкий Д. Каналы маркетинговых коммуникаций - от выбора к конструированию // Комп&ньон. СТРАТЕГИИ – 2003. – № 4 (апрель) – С. 6 – 8.
76. Лисицкий Д. Современные взгляды на медиапланирование // Новый маркетинг. – 2004. – № 2. – С. 18 – 24.
77. Лук’янець Т. І. Рекламний менеджмент: Навч. посібник. — 2-ге вид., доп. — К.: КНЕУ, 2003. — 440 с.
78. Мазур А.А., Осадчая Н.В. Современные инновационные структуры // Наука та інновації. – 2006. –№ 1. – С. 90 – 96.
79. Мазур О. Науково-технічні інновації - головний фактор стійкого економічного розвитку // Світ. – 2001. – № 45-46 (грудень). – С. 2.
80. Майкл Л., Ворс Д., Вотсон-Хемфилл В. Стремительные инновации / Пер. с англ. – К.: Companion Group, 2006. – 350 с.
81. Маркетинг: бакалаврський курс: Навчальний посібник / За ред. д.е.н., проф. С.М.Ілляшенка. – Суми: ВТД «Університетська книга», 2004. – 976 с.
82. Маркетинг: стратегии, с которыми побеждают / Под ред. А. Мальцевой. – К.: ИД «Максимум», 2006. – 314 с.
83. Мартиненко М.М. Основи менеджменту: Підручник. – К.: Каравела, 2005. – 496 с.
84. Маслов Н.В. Принципы выведения новых товаров на рынок / В. Благоев. Маркетинг в определениях и примерах. СПб, "ДваТрИ", 1993. – С. 249 – 301.
85. Матусяк С., Бондарь В. Акция по продвижению может быть еще и инструментом исследования спроса // Контракты. – 2000. – № 50. – С. 12 – 18.
86. Мелентьєва Н.И., Бичун Ю.А. Маркетинговые коммуникации (теоретические и методические основы) / Под ред. проф. Г.Л. Багиева: Учебное пособие. – СПб: Изд-во СПбГУЭФ, 2001. – 98 с.
87. Михайлівська О. «Європейський парадокс» інноваційного розвитку: уроки для України // Економіка України. – № 9. – 2006. – С. 80 – 85.
88. Мізюк Б.М. Стратегічне управління: Підручник. – 2-ге вид., переробл. і дпповн. – Львів: Магнолія плюс, 2006. – 392 с.
89. Морозова М. Стратегии новой жизни // Стратегии. – 2005. – № 4. –С. 15 – 19.
90. Москаленко А. Дифференцирование и лакокрасочная отрасль (маркетинговые бои) // Украинский лакокрасочный журнал. – 2007. – № 7-8. – С. 40 – 45.
91. Назаров В., Ващук Я. Сьогодні — ідея, завтра — капітал // Ділова Україна. – 1998. – № 44. – С. 8 – 13.
92. Наука і виробництво: партнери чи конкуренти? Деякі аспекти сучасної інноваційної політики України // Президентський вісник. – 2004. – 7 квітня. – № 3. – С. 6.
93. Наукова та інноваційна діяльність в Україні. Статистичний збірник. Держкомстат України. – К.: ІВЦ Держкомстату України, 2007. – 362 с.
94. Нємцов В.Д., Довгань Л.Є. Стратегічний маркетинг. Начальний посібник. – К.: ТОВ «УВПК «ЕксОб», 2002. – 560 с.
95. Обухова Н. Истина где-то рядом // Секрет фирмы. – 2004. – 26 апреля – С. 39 – 41.
96. Основні засоби України. Статистичний збірник. – К.: ІВЦ Держкомстату України, 2005. – 193 с.
97. Основні показники технічного рівня виробництва у Сумській області / За загальною ред. Л.І. Олехнович. – Суми: Головне управління статистики у Сумській обл., 2006. – 218 с.
98. Основные тенденции рынка ЛКМ // Хим-Эксперт. – 2007. – № 3 (4). – С. 58 – 65.
99. Павленко А.Ф., Вовчак А.В., Примак Т.О. Маркетингові комунікації: сучасна теорія та практика: Монографія. – К.: КНЕУ, 2005. – 408 с.
100. Перераспределение долей на рынке будет продолжаться // Хим-Курьер. – 2007. – № 18. – С. 51 – 59.
101. Петренко Г. Только вперёд // Новый маркетинг. – 2006. – № 8. – С. 53 – 55.
102. Пиндайк Р., Рубинфельд Д. Микроэкономика: Пер. с англ. – М.: Экономика, Дело, 1992. – 510 с.
103. Понс Д. Гармоничный маркетинг // Стратегии. – 2005. – № 12. – С. 7 – 12.
104. Попов Е.В. Продвижение товаров и услуг: Учеб.пособие. – М.: Финансы и статистика, 1999. – 320 с.: ил.
105. Попов Е.В. Разработка нового товара // Маркетинг в России и за рубежом. – 1999. - № 3. – С. 58 – 69.
106. Поручник А.М., Антонюк Л.Л. Венчурний капітал: зарубіжний досвід та проблеми становлення в Україні: Монографія. – К: КНЕУ, 2000. – 172 с.
107. Примак Т.О. Маркетингові комунікації: Навчальний посібник. – К.: Ельга, Ніка-Центр, 2003. – 280 с.
108. Проблеми інноваційного розвитку в промисловості України // Економіст. – 2004. – № 5. – С. 82 – 83.
109. Проблемы инновационной деятельности в практике маркетинга украинского предприятия (материалы круглого стола) // Маркетинг и реклама. – 2006. – № 11. – С.34 – 40.
110. Прокопенко О.В., Троян М.Ю. Моделирование процесса принятия потребителем решения о покупке на рынке инноваций // Маркетинг и реклама. – 2006. – № 11. – С.46 – 51.
111. Прокопенко О.В., Шипуліна Ю.С. Методичні вказівки для виконання курсової роботи з курсу “Управління потенціалом підприємства” для студентів економічних спеціальностей заочної форми навчання. – Суми: Вид-во СумДУ, 2004. – 46 с.
112. Простова Н., Ренард А. Вывод нового продукта на рынок// Управление компанией. – 2005. - № 10. – С. 26 – 28.
113. Пряникова Ю. "Шишки" в шоколаде. Продвижение новой продукции на кондитерском рынке Украины // Компаньон. – 2004. - № 5. – С. 16 – 20.
114. Пустотин В. Компас для работы с дилерами // Новый маркетинг. – 2007. – № 8. – С. 34 – 39.
115. Раєвнева Е.В., Тонєва К.В. Модель ефективного розподілу обсягу асигнувань на рекламу // Маркетинг в Україні – 2004. – № 3. – С.24 – 26.
116. Рожен А. Инновация — покойник на свадьбе // Дзеркало тижня. – 2004. – № 18. – С. 3 – 6.
117. Росситер Дж. Р., Перси Л. Реклама и продвижение товаров. — СПб.: Питер, 2000. – 463 с.
118. Скнарь А. Современные маркетинговые подходы к информированию о товаре // Маркетинг и реклама. – 2006. – № 7–8. – С.72 – 78.
119. Смит П., Бэрри К., Пулфорд А. Коммуникации стратегического маркетинга / Пер. с англ. под ред. Л.Ф. Никулина. – М.: Юнити-Дана, 2001. – 415с.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
50





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.