У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название ІНВЕСТИЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНА СТРАТЕГІЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ МАШИНОБУДІВНОЇ КОРПОРАЦІЇ
Количество страниц 283
ВУЗ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ “ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА”
Год сдачи 2008
Содержание ВСТУП

РОЗДІЛ 1. Теоретичні та прикладні засади формування стратегій конкурентоспроможності в системі корпоративного управління машинобудівного підприємства
1.1. Сутність, еволюція та значення корпоративної форми організування підприємницької діяльності
1.2. Стратегії конкурентоспроможності в управлінні корпораціями
1.3. Аналізування особливостей корпоративного управління в машинобудуванні
Висновки за розділом 1

РОЗДІЛ 2. Розроблення стратегій конкурентоспроможності корпорації
2.1. Процес формування і впровадження загальних стратегій конкурентоспроможності
2.2. Функціональні стратегії конкурентоспроможності корпорації
2.3. Аналізування особливостей формування стратегій конкурентоспроможності машинобудівними корпораціями західного регіону України
Висновки за розділом 2

РОЗДІЛ 3. Формування і реалізація інвестиційно-економічної стратегії конкурентоспроможності машинобудівних корпорацій
3.1. Конкурентні переваги корпорації, зумовлені інвестиційно-економічною стратегією
3.2. Процес формування інвестиційно-економічної стратегії конкурентоспроможності корпорації
3.3. Реалізація інвестиційно-економічної стратегії конкурентоспроможності корпорації
Висновки за розділом 3

ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ

ВСТУП

Актуальність теми. Важливою особливістю сучасного етапу становлення ринкових відносин в Україні є посилення орієнтації вітчизняних суб’єктів господарської діяльності на підвищення конкурентоспроможності пропонованих товарів і підприємств загалом. Ключового значення при тому набуває формування системи стратегій конкурентоспроможності, зокрема, й інвестиційно-економічної. Адже, як свідчать існуючі дослідження, кризовий стан багатьох підприємств сьогодні є, передовсім, наслідком відсутності чіткої стратегії у їхній діяльності.
На важливості стратегічного управління наголошують дедалі більше теоретиків та практиків менеджменту підприємств, що визначає актуальність теми дослідження. Питання стратегічного управління, зокрема формування стратегій корпорацій, досліджували такі вітчизняні та зарубіжні науковці: І. Ансофф, В. Геєць, В. Герасимчук, Ф. Вірсема, Л. Койк, Ф. Котлєр, О. Крайник, О. Кузьмін, Є.Крикавський, Н. Куденко, Є.Палига, Ж.-Ж.Ламбен, М.Мак-Дональд, Г.Мінцберг, Дж.Мур, М. Окландер, А. Павленко, М. Портер, К. Прахалад, М. Трейсі, С.Скибінський, А. Старостіна, Г. Хамел, Ф. Хміль, Н. Чухрай та інші. У працях цих авторів розглянуто проблеми формування принципів стратегічного управління, класифікації стратегій підприємства, методичних підходів до формування та реалізації стратегій.
Проблеми управління конкурентоспроможністю висвітлюють у своїх працях Г. Азоєв, Л. Антонюк, Д. Максим’юк, І. Піддубний, М. Портер, В. Савчук, Д. Корж, І. Сіваченко, Р. Фатхутдінов, О. Шнипко та інші. Зокрема, у цих працях проаналізовано фактори забезпечення конкурентоспроможності різних об’єктів, методи її аналізування, подані окремі методики формування стратегій конкурентоспроможності.
Водночас необхідно відзначити, що в науковій літературі виділяються лише окремі методи розроблення стратегій підприємства, а системний підхід до їхнього формування практично відсутній. Основну увагу приділено стратегіям вищого рівня, у той час як функціональні стратегії, до яких належить і інвестиційно-економічна, достатньо не вивчені. Зокрема, це стосується і проблеми формування стратегій конкурентоспроможності, що висвітлюється лише в окремих літературних джерелах. Крім того, недостатньо висвітлено особливості стратегічного управління в корпораціях, що сьогодні є провідною організаційно-правовою формою організування бізнесу. Нагальна потреба поглибленого наукового опрацювання цієї проблеми з урахуванням специфіки становлення ринкових відносин у нашій державі зумовила вибір теми, визначила мету й завдання дисертаційної роботи.
Зв'язок роботи із науковими програмами, планами, темами. Дисертація виконана відповідно до тематики науково-дослідницьких робіт Національного університету „Львівська політехніка” ДБ/87 ВГС “Формування та використання механізму інноваційного розвитку виробничо-господарських структур” (номер держреєстрації 0104U002289), затвердженої рішенням НТР Національного університету „Львівська політехніка”, протокол № 4 від 24.04.2003р.; ДБ/Потенціал “Формування інноваційного потенціалу управління організацією в сучасних умовах” (номер держреєстрації 0105U000604), затвердженої наказом МОНУ від 22.12.2004 р. №960; ДБ/ОЕМА “Проблеми активізації інтеграційних процесів на промислових підприємствах України в ринкових умовах господарювання” (номер держреєстрації 0107U001106), затвердженої наказом МОНУ від 27.10.2006 р. №732.
Мета та завдання дослідження. Метою дисертаційної роботи є розроблення теоретичних положень і прикладних засад формування інвестиційно-економічної стратегії конкурентоспроможності машинобудівної корпорації.
Досягнення поставленої мети зумовило необхідність вирішення у роботі таких завдань:
– визначити сутність понять „стратегія конкурентоспроможності”, „інвестиційно-економічна стратегія”, „корпоративне управління”, а також теоретичні та методологічні підходи щодо формування і оцінювання результативності стратегій;
– обґрунтувати та застосувати методичні підходи до ідентифікації у системі стратегій корпорацій функціональних стратегій (технологічної, виробничої (операційної), маркетингової, інвестиційно-економічної, стратегії досліджень і розвитку, організаційної та стратегії людських ресурсів) та оцінити їхній вплив на результати діяльності корпорацій та їхню вартість;
– уточнити та виокремити завдання та цілі інвестиційно-економічної стратегії конкурентоспроможності корпорацій як функціональної, а також розробити процес її формування;
- розробити науково-практичні рекомендації з удосконалення методів формування й реалізації інвестиційно-економічної стратегії з метою посилення її впливу на конкурентоспроможність машинобудівних корпорацій;
– обґрунтувати та визначити конкурентні переваги, які можуть бути сформовані корпорацією внаслідок реалізації інвестиційно-економічної стратегії як функціональної стратегії конкурентоспроможності корпорацій, а також напрямки реалізації та заходи щодо їхнього досягнення;
– дослідити вплив функціональних стратегій, зокрема інвестиційно-економічної, на фінансові результати діяльності та вартість найбільших машинобудівних корпорацій Західного регіону України, здійснити аналізування якості та організування корпоративного управління, політики фінансування та ефективності реалізації інвестиційно-економічної стратегії.
Об’єктом дослідження є процес формування та використання інвестиційно-економічної стратегії конкурентоспроможності машинобудівних корпорацій.
Предметом дослідження є теоретичні та методико-прикладні положення з формування та використання інвестиційно-економічної стратегії конкурентоспроможності машинобудівних корпорацій.
Методи дослідження передбачають використання порівняльного аналізу, системного підходу до формування стратегій підприємства (зокрема, під час уточнення сутності понять акціонерне товариство, корпоративне управління, стратегія конкурентоспроможності та інвестиційно-економічна стратегія, – параграфи 1.1, 1.2, 2.2; розробленню системи стратегій на підприємстві – параграфи 1.2, 2.1, 2.2, розробленню системи конкурентних переваг та процесу формування інвестиційно-економічної стратегії – параграфи 3.1, 3.2); статистичних і аналітичних методів збору й оцінювання маркетингової інформації, статистичного аналізу (під час дослідження корпоративного управління, особливостей формування системи стратегій на машинобудівних корпораціях Західного регіону України – параграфи 1.3, 2.3, 3.2, 3.3); економіко-математичних методів і моделей (під час дослідження впливу функціональних стратегій на результати діяльності машинобудівних корпорацій, прогнозування валового прибутку і вартості корпорацій – параграф 2.3).
Під час дослідження використано законодавчі та нормативно-правові акти України, матеріали державних статистичних органів України, фінансову та статистичну звітність корпорацій Західного регіону України, матеріали наукових джерел та матеріали, які зібрав автор у процесі спеціально організованих досліджень.
Наукова новизна одержаних результатів полягає в обґрунтуванні й розробленні таких теоретичних положень, методичних підходів і науково-практичних рекомендацій:
вперше:
– визначено конкурентні переваги, які можуть бути сформовані корпорацією внаслідок реалізації функціональної інвестиційно-економічної стратегії конкурентоспроможності, а також напрями та заходи досягнення цих переваг;
удосконалено:
– методологію формування і оцінювання результативності стратегій, що, на відміну від інших підходів, ґрунтується на трьох основних стратегічних аспектах діяльності компанії – споживчому (ідентифікація вартості, яку фірма надає споживачам, на засадах диференціації і бажаності отримуваних цінностей), організаційному (виявлення набору ключових можливостей компанії, які забезпечать створення нею споживчої вартості), товарному (формування загального циклу взаємодії компанії і споживача з метою надання унікальної пропозиції споживчої вартості, враховуючи її відповідність потребі та ефективність); процес формування і впровадження загальних стратегій корпорації, що передбачає такі етапи: 1) формулювання ключової цілі організації та значення стратегії у її досягненні, 2) оцінювання поточного стану організації, 3) аналізування можливостей компанії, 4) впровадження інновацій, 5) вибір стратегічних альтернатив, 6) формування лояльності, прихильності працівників, 7) забезпечення внутрішньої узгодженості, 8) безпосереднє здійснення діяльності. Особливістю процесу є його циклічність;
– процес формування інвестиційно-економічної стратегії корпорацій, що об’єднує такі етапи: аналізування наявності чи можливості формування конкурентних переваг, необхідних заходів та факторів їхнього формування, вибір заходів для досягнення конкурентних переваг, додаткове залучення капіталу (зміна структури капіталу), контроль за реалізацією стратегії;
– методичні положення з ідентифікації функціональних стратегій (технологічної, виробничої, маркетингової, інвестиційно-економічної, стратегії досліджень і розвитку, організаційної, стратегії людських ресурсів) і оцінювання їхнього впливу на результати діяльності корпорації, на відміну від інших методів, за витратами на реалізацію.
дістали подальшого розвитку:
– визначення понять: стратегія конкурентоспроможності як комплексний план підвищення конкурентоспроможності підприємства шляхом використання його ресурсів; інвестиційно-економічна стратегія як план підвищення конкурентоспроможності шляхом використання усіх видів майнових та інтелектуальних цінностей, що вкладаються в об'єкти підприємницької діяльності, в результаті чого може бути отримано прибуток або досягнуто соціальний ефект; корпоративне управління як складна економіко-правова система, що об’єднує норми законодавства, внутрішні нормативні документи та багаторівневу структуру управління, практику господарювання в державному та недержавному секторі та дає змогу корпораціям реалізовувати свої потенційні можливості доступу до фондів фінансового ринку, ефективно здійснювати господарську діяльність і, отже, продовжуючи своє функціонування, нагромаджувати курсову вартість корпорації через підвищення вартості акцій та захищати при тому інтереси акціонерів і суспільства загалом;
– система цілей та завдань інвестиційно-економічних стратегій конкурентоспроможності корпорацій, яка, на відміну від інших, спрямована на отримання корпораціями істотних конкурентних переваг (можливість у будь-який час забезпечити потреби корпорації у фінансових ресурсах, вищий, ніж у конкурентів, рівень ефективності використання капіталу, забезпечення інтересів акціонерів та інвестиційної привабливості корпорації);
Практичне значення одержаних результатів. Практичне значення результатів дослідження полягає у розробленні методичних рекомендацій з формування та реалізації інвестиційно-економічної стратегії конкурентоспроможності корпорацій. Одержані автором результати дослідження мають прикладне значення для вирішення конкретних практичних проблем. Серед них можна відмітити впровадження виконаних розробок у діяльності Львівської обласної державної адміністрації (довідка № 5/34-6692/1-10 від 13.12.2007 р.) та ВАТ “Дрогобицький завод автомобільних кранів” (довідка № 660/2 від 11.12.2007 р.).
Результати проведеного дослідження застосовують також у навчальному процесі в Національному університеті „Львівська політехніка” під час викладання дисциплін “Фінанси підприємств” та “Фінансовий менеджмент” (довідка № 68-14-739 від 12.12.2007 р.).
Особистий внесок здобувача. Дисертація є самостійною науковою працею. Усі наукові результати, викладені в дисертації, отримані автором особисто. З наукових праць, опублікованих у співавторстві, у дисертації використані лише ті ідеї та положення, які є результатом особистих досліджень автора, що відображено у списку опублікованих праць.
Апробація результатів дисертації. Основні положення та результати дисертації було розглянуто та схвалено на таких всеукраїнських та міжнародних науково-практичних і науково-прикладних конференціях: “Менеджмент і міжнародне підприємництво” (Львів, 2001), „Економічні проблеми ринкової трансформації України” (Львів, 2002), “Маркетинг та логістика в системі менеджменту” (Львів, 2004),”Управління у сфері фінансів, страхування та кредиту” (Львів, 2007), „Розвиток фінансово-кредитної системи України: здобутки, проблеми, перспективи” (Львів, 2007), "Теорія і практика сучасної економіки" (Черкаси, 2007).
Публікації. За темою дисертаційної роботи опубліковано 17 наукових праць (наукові статті, тези доповідей на конференціях) загальним обсягом 7,31 др.арк., з них одноосібно автором 9 праць обсягом 3,04 др.арк. У фахових виданнях опубліковано 10 праць, з них 3 одноосібно.
Обсяг і структура роботи. Дисертація складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел, додатків. Загальний обсяг дисертації становить 281 сторінка. Основний зміст викладено на 196 сторінках. Робота містить 35 таблиць та 23 рисунки на 36 сторінках, список використаних джерел із 244 назв, 9 додатків.
Список литературы ВИСНОВКИ

У дисертації наведено теоретичне узагальнення та нове вирішення наукового завдання – розроблення теоретичних положень та прикладних засад удосконалення формування інвестиційно-економічної стратегії в системі стратегій конкурентоспроможності машинобудівних корпорацій. Наведені у дисертаційній роботі наукові теоретичні та практичні результати сприятимуть вирішенню нагальних проблем функціонування як підприємств корпоративного сектору економіки, так і, насамперед, машинобудівних корпорацій. Основні висновки з проведеного дослідження такі:
1. Практика стратегічного управління підприємствами протягом тривалого часу набула значного поширення у країнах із розвинутою економікою. В Україні проблемам стратегічного управління підприємствами присвячена значна кількість досліджень вітчизняних економістів. Стратегічне управління підприємствами чинить істотний вплив на рівень конкурентоспроможності підприємств, наслідками впровадження стратегії є створення та утримання конкурентних переваг.
2. Дослідження становлення вітчизняної моделі корпоративного управління дає змогу стверджувати, що в основу систем корпоративних відносин країн з перехідною економікою, зокрема України, покладені певні положення основних світових моделей корпоративного управління, однак, українська модель корпоративного управління знаходиться на стадії формування, зокрема і на законодавчому рівні. Сформовано висновок про тотожність понять „корпорація”, що використовуються у зарубіжній практиці, та „акціонерне товариство”, відповідно до української практики. Важливість досліджень у сфері формування стратегій конкурентоспроможності корпорацій визначається домінантою корпоративної організаційно-правової форми у світовій економіці. Формування стратегій конкурентоспроможності корпорацій є складовою корпоративного управління.
3. Під час формування стратегій необхідним є дотримання принципів системності і безперервності, що передбачають формування системи стратегій нижчих рівнів (функціональних), які повинні логічно випливати зі стратегій вищих рівнів (загальних), до яких і належить стратегія конкурентоспроможності. Цілі стратегій конкурентоспроможності, відповідно до принципу системності, повинні відповідати цілям корпоративного управління.
4. Сформовано систему таких основних функціональних стратегії корпорації, як технологічна, виробнича (операційна), маркетингова, інвестиційно-економічна, стратегія досліджень і розвитку, організаційна та стратегія людських ресурсів. Однією з основних функціональних стратегій потрібно визначити інвестиційно-економічну стратегію, оскільки корпорації володіють широким спектром переваг над іншими формами організації бізнесу саме у сфері управління капіталом.
5. Як свідчать результати аналізування впливу основних функціональних стратегій машинобудівних корпорацій (на прикладі корпорацій з виробництва машин для добувної промисловості), пріоритет надається заходам виробничої стратегії в усіх, без винятку, корпораціях, тоді як маркетингова та інвестиційно-економічна стратегії значною мірою не досконалі, їх вплив часто відсутній або негативний, що практично повністю обмежує можливості формування істотних конкурентних переваг, а отже, ці функціональні стратегії потребують істотного удосконалення. На основі прогнозування фінансових результатів та вартості аналізованих машинобудівних корпорацій визначено стійку тенденцію до їх зниження у більшості досліджуваних корпорацій, а отже, надаючи пріоритет винятково виробничій стратегії, вони не досягають успіху.
6. Інвестиційно-економічна стратегія є однією з основних функціональних стратегій для підприємств корпоративної форми, на відміну від інших форм організації бізнесу. Вона є максимально близькою за цілями та заходами до корпоративного управління загалом, що і наголошує на актуальності дослідження проблематики формування та реалізації інвестиційно-економічної стратегії як складової системи стратегій конкурентоспроможності корпорації. Формування інвестиційно-економічної стратегії для підприємств корпоративної форми повинен складатись з окремих, чітко визначених етапів, внаслідок чого корпорації можуть досягнути деяких конкурентних переваг. На етапі залучення додаткового капіталу (зміни існуючої структури капіталу) ключовим є врахування істотних факторів, специфічних саме для підприємств корпоративної форми організації бізнесу, на основі методичних рекомендацій, наведених у дисертаційній роботі.
7. Внаслідок аналізування реалізації інвестиційно-економічних стратегій найбільшими машинобудівними корпораціями Західного регіону України визначено, що пріоритетним методом фінансування (його обрали 66,11% аналізованих корпорацій) є політика повного самофінансування. Отже, аналізовані машинобудівні корпорації уже на етапі вибору та розроблення інвестиційно-економічної стратегії фактично добровільно відмовляються від досягнення істотних конкурентних переваг, що, звичайно, не може не відобразитись негативно на їх загальному рівні конкурентоспроможності. Окрім того, практично повністю ігноруються такі важливі методи реалізації інвестиційно-економічної стратегії, як емісійна та дивідендна політика, адже додаткове залучення акціонерного капіталу не планується взагалі, а з метою залучення додаткового капіталу використовується надзвичайно обмежений спектр фінансових інструментів, властивий і для підприємств інших організаційно-правових форм, що істотно обмежує досягнення конкурентних переваг. Отже, вплив інвестиційно-економічної стратегії на підвищення рівня конкурентоспроможності аналізованих машинобудівних корпорацій Західного регіону України є незначним, що, одночасно, свідчить про вагомий потенціал зростання рівня конкурентоспроможності машинобудівних корпорацій шляхом формуванням та реалізацією заходів інвестиційно-економічної стратегії та досягнення визначених у дисертаційній роботі конкурентних переваг.
8. На підставі результатів дисертаційної роботи можна запропонувати: керівним органам машинобудівних корпорацій під час формування стратегії конкурентоспроможності застосовувати теоретичні та практичні положення дисертації, підвищувати якість корпоративного управління оптимізацією розподілу сфер компетенції та розроблення й впровадження внутрішніх кодексів корпоративного управління; менеджерам вищої ланки машинобудівних корпорацій використовувати результати дослідження у разі визначенні пріоритетів у стратегічному управлінні, конкурентних переваг та під час формування та удосконалення функціональних стратегій, зокрема, інвестиційно-економічної, вплив якої на фінансові результати та вартість корпорацій є мінімальним або негативним; менеджерам фінансової служби машинобудівних корпорацій дотримуватись рекомендованих етапів формування інвестиційно-економічної стратегії корпорації та рекомендованої методики врахування факторів під час залучення додаткового капіталу.


СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1. Господарський кодекс України № 436-IV від 16.01.2003 р.
2. Цивільний кодекс України № 435-IV від 16.01.2003 р.
3. Закон України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом” №2343-ХІІ від 14.05.1992 р.
4. Закон України „Про господарські товариства” №1576-ХІІ від 19.09.1991 р.
5. Закон України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» № 448/96-ВР від 30.10.1996 р.
6. Закон України «Про Державну програму приватизації» № 1723-III від 18.05.2000 р.
7. Закон України «Про Національну депозитарну систему та особливості електронного обігу цінних паперів в Україні» № 710/97-ВР від 10.12.1997 р.
8. Закон України «Про цінні папери і фондову біржу» № 1201-ХІІ від 18.06.1991 р.
9. Указ Президента „Про додаткові заходи щодо залучення іноземних інвестицій в економіку України” № 580/2003 вiд 07.07.2003 р.
10. Указ Президента „Про заходи щодо поліпшення інвестиційного клімату в Україні” № 1513/2005 вiд 28.10.2005 р.
11. Указ Президента України «Про заходи щодо розвитку корпоративного управління в акціонерних товариствах» № 280/2002 від 21.03.2002 р.
12. Указ Президента „Про план першочергових заходів у сфері інвестиційної діяльності” № 300/2006 вiд 10.04.2006 р.
13. Постанова Кабінету Міністрів України „Про затвердження Методики оцінки майна” № 1891 від 10.12.2003 р.
14. Розпорядження Кабінету Міністрів України «Про затвердження заходів щодо реалізації пріоритетних напрямів розвитку корпоративного управління в акціонерних товариствах” № 25 від 18.01.2003 р.
15. Наказ Міністерства фінансів України „Про затвердження Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 16 „Витрати” №318 від 31.12.1999 р.
16. Наказ Міністерства фінансів України „Про затвердження Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 3 „Звіт про фінансові результати” №87 від 31.03.1999 р.
17. Наказ Держспоживстандарту України „Про затвердження Національного класифікатора України. Класифікація видів економічної діяльності ДК 009:2005” №375 від 26.12.2005 р.
18. Рішення ДКЦПФР „Про затвердження Положення про порядок збільшення (зменшення) розміру статутного капіталу акціонерного товариства” № 387 від 22.02.2007 р.
19. Рішення ДКЦПФР „Про затвердження Положення про порядок отримання інвесторами доходів від володіння корпоративними правами в акціонерних товариствах” №386 від 25.12.2001 р.
20. Рішення ДКЦПФР „Про затвердження Положення про порядок реєстрації випуску акцій” № 942 від 26.04.2007 р.
21. Рішення ДКЦПФР „Про затвердження Положення про порядок реєстрації випуску акцій під час реорганізації товариств” № 221 від 30.12.1998 р.
22. Рішення ДКЦПФР „Про затвердження Положення про порядок реєстрації випуску акцій під час створення акціонерних товариств” № 487 від 15.03.2007р.
23. Рішення ДКЦПФР „Про затвердження Положення про проведення контролю за реєстрацією акціонерів для участі у загальних зборах акціонерних товариств” №199 від 23.12.1998 р.
24. Рішення ДКЦПФР „Про затвердження Принципів корпоративного управління” №571 від 11.12.2003 р.
25. Алексєєв І.В. Стратегії розвитку підприємств і державне регулювання економіки. – К., 1998.
26. Башнянин Г.І., Ковтун О.І., Лазур П.Ю., Хом'як О.В., Яхно Т.П.. Становлення інтегрованих корпоративних мікроекономічних систем в економіках перехідного типу: (Монографія). – Л.: Львівська комерцційна академія, 2003. – 186 с. – Бібліогр.: с. 162-180.
27. Белошапка В.А., Загорий Г.В. Стратегическое управление: Принципы и международная практика. – К.: Абсолют-В, 1998. – 351 с.
28. Бланк И.А. Основы финансового менеджмента: В 2 т. – К.: Ника-Центр, 1999. – Т.1. – 592 с.
29. Блюмгардт А. Модели корпоративного управления. – К.: Наукова думка, 2003. – 159 с.
30. Бойетт Д.Г., Бойетт Д.Т. П'ять поглядів на стратегію досягнення лідерства на ринку // www.management.com.ua.
31. Боумен К. Стратегия на практике. – СПб.: ПИТЕР, 2003. – 175 с.
32. Бочаров В.В., Леонтьев В.Е. Корпоративние финанси. – СПб.: Питер, 2002. – 544 с.
33. Вакульчик О.М. Корпоративне управління: Економіко-аналітичний аспект. – Д.: Пороги, 2003. – 256 с.
34. Василенко В.А., Мірошник І.Е. Ситуаційне й операційне керування в системі менеджменту. – М.: МГІУ, 2002.
35. Гаркавенко С.С. Маркетинг. – К.: Лібра, 1998. – 382 с.
36. Герчикова И.Н. Особенности системы стратегического управления в фирмах США, Японии и Финляндии // www.finmanagement.ru.
37. Гладунов О.В., Дейнега О.В., Микитин Т.М. Корпоративний менеджмент: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. – Рівне: Рівнен. держ. гуманіт. ун-т, Рівнен. ін-т слов'янознавства Київ. славіст. ун-ту., 2002. – 244 с.
38. Гладунський В.Н. Логіка: Підручник. – Львів: Афіша, 2005. – 320 с.
39. Голіков В.І. Теоретична сутність корпоративних відносин та корпоративного управління // Економіка і прогнозування. – 2001. – №2. – С. 52-64.
40. Голопотелюк В.А. Конкурентоздатність підприємства за умов акціонерного товариства // Економічні науки. Вісник Технологічного ун-ту Поділля. – Хмельницький, 2000. – №3, ч. 1 (спец. вип.). – С. 125-128.
41. Горбаль Н.І., Ільчук П.Г. Оцінювання конкурентоспроможності на мікро-, мезо- та макрорівнях // Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. – Львів: видавництво НУ “ЛП”, 2006. – №576. – С.213-222.
42. Горлач Н.Ю. Становлення регіонального сегмента ринку цінних паперів України (на прикладі Львівської області) // Державний інформаційний бюлетень про приватизацію. – 2001. – № 10. – С. 41-44.
43. Градов А.П. Економічна стратегія фірми. – СПб.: Специальная литература, 1999. – 589 с.
44. Гриньова В.М., Попов О.Є. Організаційно-економічні основи формування системи корпоративного управління в Україні (Монографія). – Х.: ХДЕУ, 2003. – 323 с. – Бібліогр.: с. 303-321.
45. Грідчіна М.В. Корпоративні фінанси (зарубіжний досвід і вітчизняна практика): Навч. посіб. – К., МАУП, 2002. – 232 с.
46. Грідчіна М.В. Управління фінансами акціонерних товариств: Навч. посіб. – К.: А.С.К., 2005. – 384 с.
47. Дмитрук М. Стратегічний маркетинг: данина моді високих понять чи інструмент конкурентної боротьби? // Маркетинг и реклама. – 2003. – № 5-6. – С.32-37.
48. Довгань Л.Є., Пастухова В.В., Савчук Л.М. Управління корпораціями. – К.: Політехніка, 2004. – 233 с.
49. Економічний словник-довідник / За ред. д.е.н., проф.Мочерного С.В. – К.: Феміна, 1995. – 368 с.
50. Євтушевський В.А. Основи корпоративного управління: Навч.посібник. – К.: Знання-Прес, 2002. – 317 с.
51. Еськов А.Л. Корпоративная культура: теория и практика – К.: Наук. світ, 2004. – 66 с.
52. Жук В.Д. Конкурентоспроможність. Аналіз і управління: Підручник. – К.: Знання-Прес, 2003. – 300 с.
53. Задихайло Д.В., Кібенко О.Р., Назарова Г.В. Корпоративне управління: Навчальний посібник. – Х.: Еспада, 2003. – 688 с.
54. Звіт Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку за 2006 рік // www.ssmsc.gov.ua
55. Ільчук. П.Г. Виробнича і технологічна стратегії у контексті реалізації корпоративної стратегії підприємства // Регіональна економіка. – 2007. – №3(45). – С.242-251.
56. Ільчук П.Г., Галелюк М.М. Особливості формування стратегій конкурентоспроможності машинобудівних корпорацій Західного регіону України // Розвиток фінансово-кредитної системи України: здобутки, проблеми, перспективи: ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція аспірантів та молодих вчених. Львів, 25-26 жовтня 2007 р. – Львів: ЛІБС УБС НБУ, 2007. – С.91-93.
57. Ільчук. П.Г., Галелюк М.М. Особливості формування функціональних стратегій конкурентоспроможності машинобудівних корпорацій Західного регіону України // Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. – Львів: видавництво НУ “ЛП”, 2007. – № 599. – С. 210-222.
58. Ільчук П.Г. Етапи формування фінансової стратегії конкурентоспроможності корпорації // Управління у сфері фінансів, страхування та кредиту: Всеукраїнська науково-практична конференція. Львів, 8-10 листопада 2007 р. – Львів: Видавництво Національного університету „Львівська політехніка”, 2007. – С.216-218.
59. Ільчук П.Г. Історичні аспекти корпоративного управління // 61-а студентська науково-технічна конференція. Секція „Економіка і менеджменту”. Львів, листопад-грудень 2003 р. – Львів: Видавництво Національного університету „Львівська політехніка”, 2004. – С.121-124.
60. Ільчук П.Г. Облігації як фінансовий інструмент емісійної політики корпорацій // Економічні проблеми ринкової трансформації України: Всеукраїнська науково-практична конференція. Львів, 3-4 грудня 2002 р. – Львів: ЛБІ НБУ, 2002 – С.101-102.
61. Ільчук П.Г. Облігації як фінансовий інструмент корпоративного управління в Україні // Маркетинг та логістика в системі менеджменту: V Міжнародна науково-практична конференція. Львів, 7-9 жовтня 2004 р. – Львів: Видавництво Національного університету „Львівська політехніка”, 2004. – С.116-117.
62. Ільчук П.Г. Підходи до формування стратегії конкурентоспроможності підприємства // Схід. – 2006. – № 5(77) вересень-жовтень. – С.8-14.
63. Ільчук. П.Г. Підходи до формування фінансової стратегії корпорації // Економіка та держава. – 2007. – №8. – С.40-46.
64. Ільчук П.Г. Проблеми ефективного фінансового забезпечення корпоративного управління шляхом залучення акціонерного капіталу // Менеджмент і міжнародне підприємництво: Міжнародна науково-прикладна конференція. Львів, 2001 р. – Львів: Видавництво Національного університету „Львівська політехніка”, 2001. – С.39.
65. Ільчук П.Г. Формування фінансової стратегії конкурентоспроможності корпорації // Теорія і практика сучасної економіки: VIII Міжнародна науково-практична конференція. Черкаси, 26-28 жовтня 2007 р. – Черкаси : ЧДТУ, 2007. – С.278 – 282.
66. Ільчук П.Г., Цигиль І.Я. Дивідендна політика та її роль і місце в організаційно-економічному забезпеченні діяльності корпорацій // Логістика. Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. – Львів: видавництво НУ “ЛП”, 2006. – №552. – С.379-387.
67. Камілова Е.Р. Акціонерний капітал – економічний базис акціонерного товариства // Науковий вісник Нац. аграр. ун-ту. – 2001. – Вип. 44. – С. 239-243.
68. Камілова Е.Р. Управління акціонерними товариствами: Дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Національний науковий центр "Інститут аграрної економіки". – К., 2004. – 201 с.
69. Каминка А.И. Акционерные компании: Юридическое исследование. – СПб.: Типо-лит. А.Е. Ландау, 1902. – 512 с.
70. Карлоф Б. Деловая стратегия: концепция, содержание, символы. – М.: Экономика, 1991. – 148 с.
71. Каспин В.И. Стратегический менеджмент: Учеб. пособие. – М.: Моск. гос. индустр. ун-т., 1998. – 267 с.
72. Кашанина Т.В. Корпоративное право: Учебник для вузов. – М.: Издательская група НОРМА – ИНФРА-М, 1999. – 815 с.
73. Киндрат А.Г., Волощак Р.П. Управление конкурентоспособностью. – М.: Экономика, 2002. – 98 с.
74. Ковальська К.В. Стратегія внутрішньокорпоративного управління на підприємствах України: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. – К., 2005. – 18с.
75. Ковальська К.В. Фінансова стійкість акціонерних товариств як умова їх економічного розвитку // Фінанси України. – 2004. – №2. – с.101-104.
76. Козаченко А.В., Воронкова А.Э., Коренев Э.Н. Основы корпоративного управления: Учеб. пособие. – Луганск: Восточноукр. нац. ун-т., 2001. – 479 с.
77. Козаченко А.В., Воронкова А.Э.. Корпоративное управление: Учеб. для студ. Вузов. – К.: Либра, 2004. – 367 с.
78. Колот Р.А., Хрущ П.З., Хойер Дж.В. Стратегии развития конкурентоспособности. – М.: ПКИ, 2000. – 591 с.
79. Коренєв Е.Н. Розвиток принципів корпоративного управління на українських підприємствах // Регіональні перспективи. – 2000. – №2–3 (9–10). – С. 163–164.
80. Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер. с англ. – М.: Прогресс, 1990. – 736 с.
81. Крівцун Л.А. Корпорації на фондовому ринку України (Монографія). – Х.: НТУ "ХПІ", 2003. – 431 с. – Бібліогр.: 230 назв.
82. Куденко Н.В. Маркетингове стратегічне планування: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.06.01 / Київський національний економічний ун-т. – К., 2003. – 36 с.
83. Куденко Н.В. Маркетингові стратегії фірми (Монографія). – К.: КНЕУ, 2002. – 245 с. – Бібліогр.: 76 назв.
84. Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг: Навч. посібник. – К.: КНЕУ, 1998 – 152с.
85. Кудин С. Еволюція поглядів на ефективність форм власності в економіці // Вісник Львівського університету ім.Франка. Сер. економічна. – Львів, 2001. – Вип. 30. – С.71-75.
86. Кузьмін О.Є., Горбаль Н.І. Управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства: Підручник. – Львів: Компакт-ЛВ, 2005. – 304 с.
87. Кузьмін О.Є., Ільчук П.Г. Акціонування в системі корпоративного управління // Логістика. Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. – Львів: видавництво НУ “ЛП”, 2002. – №446. – С.207-213.
88. Кузьмін О.Є., Ільчук П.Г. Облігації як фінансовий інструмент емісійної політики корпорацій // Проблеми економіки та управління. Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. – Львів: видавництво НУ “ЛП”, 2003. –№484. – С.12-18.
89. Кузьмін О.Є., Ільчук П.Г. Емісійна політика корпорацій: сутність та особливості // Логістика. Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. – Львів: видавництво НУ “ЛП”, 2003. – №469. – С.432-441.
90. Кузьмін О.Є., Чернобай Л.І., Босак А.О., Скибінський О.С., Колісник М.В. Корпоративне управління: Посіб. для студ. спец. 7.050206 "Менеджмент зовнішньоекон. діяльн." усіх форм навчання. – Л., Нац. ун-т "Львів. політехніка", 2004. – 172 с.
91. Кузьмук П.П. Конкурентоспособность предприятий: теория и практика. – М.: ПКИ, 2000.
92. Ламбен Ж.-Ж. Стратегический маркетинг: Европейская перспектива. – СПб.: Наука, 1996. – 381 с.
93. Лессер Б., Гайдуцький П., Бондарчук І., Борисенко З, Драгомирецька І. Корпоративне управління в Україні в сучасних умовах (Монографія). – К.: К.І.С., 2004. – 306 с.
94. Лукашов А.В. Эмпирические корпоративные финансы и капитальная структура компании // Управление корпоративными финансами. – 2004. – № 3.
95. Лук’яненко Д.Г. Стратегія економічного розвитку. – К.: КНЕУ, 2003. – 538 с.
96. Лупенко Ю. Акционерный сектор отечественной экономики // Экономика Украины. – 2005. – N 1. – С. 42-46.
97. Маркетинговая стратегия по-украински: мнение экспертов // Маркетинг и реклама. – 2005. – №3. – С. 22-28.
98. Проблемы разработки маркетинговой стратегии // Маркетинг и реклама. –2005. – №3. – С. 29-35.
99. Матрехин К.К., Грачев В.И. Конкурентменеджмент. – М.: ПКИ, 1995.
100. Матрехин К.К., Грачев В.И. Конкуренция. – М.: Экономика, 2003.
101. Матрехин К.К., Грачев В.И. Управление международной конкурентоспособностью. – М.: Экономика, 2003.
102. Мельничук Д. Семь граней. // www.exmar.com
103. Минцберг Г., Альстрэнд Б., Лэмпел Дж. Стратегія: сліпий та слон // www.management.com.ua.
104. Минцберг Г., Альстрэнд Б., Лэмпел Дж. Школы стратегий. – Спб: ЗАТ "Издательство “Питер”", 2000. – 336 с.
105. Модульна програма для менеджерів. «Управління розвитком організації». – Модуль №4. «Стратегічне управління» / Під. ред. Попова С.А. – М.: ІНФРА-М, 1999. – 256 с.
106. Назаров А.В. Приватизация как фактор формирования механизма корпоративных отношений на предприятии: Дис... канд. экон. наук: 08.06.01 / Харьковский гос. экономический ун-т. – Х., 1998. – 161 с.
107. Назарова Г.В. Організаційні структури управління корпораціями / 2-е вид., доповн. і переробл. – Х.: ВД "ІНЖЕК", 2004. – 419 с
108. Нємцов В. Стратегічний менеджмент. – К.: ЕксОб, 2002. – 559 с.
109. Офіційний сайт Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку // www.ssmsc.gov.ua
110. Офіційний сайт Державної установи "Агентство з розвитку інфраструктури фондового ринку України" при Державній комісії з цінних паперів та фондового ринку // www.smida.gov.ua
111. Павленко А.Ф. Маркетинг. Підручник. – К.: КНЕУ, 2003. – 246 с.
112. Палига Є.М. Економічні механізми підвищення ефективності та розвитку виробництва в корпоративному секторі економіки України // Соціально-економічні дослідження в перехідний період. Регіональні суспільні проблеми (збірник наукових праць). Випуск 3 (XLVII) частина 1. – Львів. Інститут регіональних досліджень НАН України, 2004. – С.400-410.
113. Палига Є.М., Яремик Х.Я. Напрямки інвестиційної діяльності акціонерних товариств // Соціально-економічні дослідження в перехідний період. Регіональні суспільні проблеми (збірник наукових праць). – Львів. Інститут регіональних досліджень НАН України, 2006. – С.194-203.
114. Пасечник Т.О. Концентрація акціонерного капіталу в української промисловості // Фінанси України. – 2004. – №3. – С.128-134
115. Пасечник Т.О. Перспективи розвитку інтегрованих корпоративних структур // Фінанси України. – 2002. – №12. – С.123-131
116. Педченко Н.С. Моніторинг фінансової конкурентоспроможності підприємств харчової промисловості на регіональному рівні (на прикладі м'ясної промисловості): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.04.01 / Українська академія банківської справи. – Суми, 2004. – 19с.
117. Педько А.Б. Актуальні проблеми зміни статутного капіталу в акціонерних товариствах України // Академічний огляд. Економіка та підприємництво. – 2004. – № 1. – С. 68-72.
118. Райзберг Б.А. Рыночная экономика. – М.: ТОО «Редакция журнала «Деловая жизнь», 1995. – 224 с.
119. Ревак І. Перспективи розвитку та напрями активізації акціонерного капіталу в Україні // Формування ринкової економіки в Україні: Науковий збірник Львівського університету. – Львів: Інтереко, 2002. – Вип. 10. – С. 210-216.
120. Репин О.О, Репин Л.З., Шухевич О.В. Конкурентоспособность: основные аспекты. – М.: Экономика, 2003.
121. Ромат Е. Реклама. 6-е изд. – СПб.: Питер, 2003. – 560 с.
122. Росс С., Вестерфильд Р., Джордан Б. Основы корпоративных финансов / Пер.с англ. – М.: Лаборатория Базовых Знаний, 2000. – 720 с.
123. Румянцев С.А. Українська модель корпоративного управління: становлення та розвиток. – К.: Знання, 2003. – 149 с.
124. Сальвиоли Г. Капитализм в античном мире: Этюд по истории хозяйственного быта. – Харьков-Екатеринослав: Изд-во Всеукраиского гос. изд-ва, 1922. – 187с.
125. Селіверстова Л.С. Оптимізація програми реальних інвестицій корпоративного підприємства // Пробл. лег. и текстил. пром-ти. – 2004. – №1. – С. 54-56.
126. Середовище корпоративного управління в Україні та його вплив на діяльність і фінанси корпорацій / Звіт Організації економічного співробітництва та розвитку за 2000 рік // www.oecd.org.
127. Сирко А. Корпоративная собственность в транзитивной экономике // Экономика Украины. – 2003. – №2. – С. 57-64.
128. Степанов Д. Value-Based Management и показатели стоимости // www.cfin.ru
129. Стілтон Н. Корпоративне управління і роль органанізації економічного співробітництва // Бюллетень з корпоративного управління. – 2000. – №9. – С.10-13.
130. Супрун Н.А З історії акціонерного підприємництва в Україні (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.) // Економіка: проблеми теорії та практики. Збірник наук. праць. – Дніпропетровськ, 2003. – вип.176. – С.11-16.
131. Суржик В.Г. Акціонування й управління акціонерним капіталом // Фінанси України. – 1999. – № 1. – С.82-85.
132. Сухорська-Кравець У.Р. Маркетингові стратегії підприємства: Дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Національний ун-т "Львівська політехніка". – Л., 2004. – 195 с.
133. Сухорська У.Р., Ільчук П.Г. Концептуальні засади конкурентоспроможності товару і підприємства // Економіка: проблеми теорії та практики. Збірник наукових праць. – Дніпропетровськ: ДНУ, 2006. – Випуск 212, Том ІІ. – С. 319-323.
134. Тихонравов А.В. Корпоративное управление деятельностью акционерных обществ // Вісник Харківського національного університету. – 2002. – №565. – C. 203-205.
135. Ткач К.І. Економічні проблеми функціонування та розвитку корпоративних структур в економіці України – Одеса.: НАН України. Ін-т пробл. ринку та екон.-екол. дослідж, 2004. – 186 с.
136. У пошуках кращого директора. (Корпоративне управління в перехідній та ринкових економіках.). – К.: Основи, 1996. – 366 с.
137. Управління акціонерним товариством (корпоративне управління в Україні): Посібник / МФК. – К.: Століття, 1999. – 186 с.
138. Фатхутдинов Р.А. Стратегический маркетинг. 2-е изд. – СПб: Питер, 2002. – 448 с.
139. Федин М. Вы готовы планировать стратегически? // www.exmar.ru
140. Федулова Л.І. Корпоративні структури в інноваційній діяльності: світовий досвід та можливості для України // Економіка і прогнозування. – 2004. – №4. – С.9-27.
141. Функ Я.И., Михальченко В.А., Хвалей В.В. Акционерное общество. – Минск: Амалфея, 1999. – 608 с.
142. Хаєт Г.Л., Єськов О.Л., Хаєт Л.Г., Ковалевський С.В., Медведєва О.А. Корпоративна культура: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. – К.: Центр навч. л-ри, 2003. – 402 с
143. Чечетов М. Мендрул О. Корпоративне управління в умовах економічної трансформації // Економіка України. – 2001. – №4 – С.10.
144. Шеин В.И. и др. Корпоративный менеджмент: опыт России и США / В.И.Шеин, А.В.Жуплев, А.А.Володин. – М.: ОАО «Типография «НОВОСТИ», 2000. – 280 с.
145. Шеремет О.О. Совершенствование корпоративного управления // Экономика Украины. – 2004. – №1. – С.32-37.
146. Яковенко С.І. Аналіз моделей організації корпорацій та корпоративних об'єднань розвинутих країн // Актуальні проблеми економіки. – 2005. – №7. – С.131-144.
147. Abell D.E. Strategic Windows // Journal of Marketing. – 1975. – Vol.42, №1, July. – P.21-26.
148. Abetti, P.A. The impact of technology on corporate strategy and organisation: illustrative cases and lessons // Int. J.Technol. Manage. – 1991. – Special Publication on the Role of Technology in Corporate Policy. – P.40-58.
149. Adler, P.S., McDonald, D.W., MacDonald, F. Strategic management of technical functions // Sloan Manage. – 1992. – Rev.33-2. – Р.19-37.
150. Assmus G., Farley J., Lehmann D. How Advertising Affects Sales // Journal of Marketing Research. – 1984. – Vol.21, February. – P.65-74.
151. Avella L., Fernandez E., Vazquez C.J. The large Spanish industrial company: strategies of the most competitive factories // The International Journal of Management Science. – 1999. – Vol.6. – Р.497-514.
152. Baden-Fuller Ch., Stopford J. Rejuvenating the Mature Business. – Routledge: 1991. – 304 p.
153. Baker M.J. Limited Options for Marketing Strategists // Marketing. – 1978. – June. – P.23-27.
154. Berry M.J., Taggart J. H. Combining technology and corporate strategy in small high tech firms // Research Policy. – 1998. – Vol.26. – Р.883-895.
155. Bloom P.N., Kotler P. Strategies for High Market-Share Companies // Harvard Business Review. – 1975. – Vol.53, №6, November-December. – P.63-72.
156. Booz, Allen, Hamilton. New Product Management for the 1980’s. – New York: 1982.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
50





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.