У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРИРОДНИХ МОНОПОЛІЙ
Количество страниц 235
ВУЗ ЛЬВІВСЬКА КОМЕРЦІЙНА АКАДЕМІЯ
Год сдачи 2008
Содержание 3
РОЗДІЛ 1. Теоретико-методологічні основи дослідження
фінансово-економічної діяльності природних монополій 10
1.1 . Економічна сутність природних монополій та проблеми їх
державного регулювання 10
1.2 . Економічна природа результатів фінансово-економічної
діяльності природних монополій 33
1.3 . Механізм формування результатів фінансово-економічної
діяльності природних монополій 56
Висновки до першого розділу 74
РОЗДІЛ 2. Економічна оцінка результатів фінансово-економічної
діяльності природних монополій 76
2.1. Методика комплексного аналізу результатів
фінансово-економічної діяльності природних монополій 76
2.2. Оцінка результатів фінансово-економічної діяльності
природних монополій 99
Висновки до другого розділу 118
РОЗДІЛ 3. Державне регулювання результатів
фінансово-економічної діяльності природних монополій 120
3.1 . Державне регулювання системи ціноутворення та
формування прибутку природних монополій 120
3.2 . Державне регулювання результатів діяльності природних
монополій через фінансовий та податковий механізми 144
3.3 . Перспективи фінансово-економічної стабільності
природних монополій 158
Висновки до третього розділу 171
ВИСНОВКИ 173
ДОДАТКИ 176
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 210 ВСТУП
У процесі інстутиційного розвитку ринкових структур усіх галузей реального сектору економіки України особлива увага повинна приділятися економічній діяльності природних монополій. Трансформація соціально-економічних та політичних відносин в Україні, включаючи конституційну реформу в частині розширення повноважень місцевих органів самоврядування, вимагає формування нових підходів до управління і регулювання самоокупності діяльності підприємств, які формують місцеву інфраструктуру. Оскільки такі підприємства, що є умовно постійними природними монополістами і перебувають в державному секторі, функціонують у середовищі зі статусом ринкової економіки, прибутковість їх фінансово-економічної діяльності виникає факультативно і висувається на передній план. Враховуючи, що в сучасній економіці самі собою показники результативності, традиційні прибутки і збитки не є однозначними показниками з точки зору оцінного інструменту результатів фінансово-економічної діяльності. Тому підходи до їх обчислення носять характер перебільшеної проблематики з огляду на специфіку їх діяльності і форму власності, яка своєю основою впирається у власність територіальної громади.
Здійснюючи дослідження підходів щодо державного регулювання діяльності на стику економічної ефективності, тобто прибутковості природних монополістів і соціальної доступності комунальних послуг населенню, допоки не вдалося розробити загальної та прийнятної теорії оцінки результатності і регулювання рентабельності постійних природних монополій, оскільки умови їх діяльності, залежать не тільки від стану національної економіки взагалі, але й від регіональних особливостей. Формування нових підходів до державного регулювання результатів фінансово-економічної діяльності природних монополій, як державного територіального сектора, вимагає перегляду сутності багатьох економічних категорій.
Регулювання діяльності природних монополій з надання суспільно необхідних послуг, яке у нашому дослідженні розглядається через підприємства водо- та теплопостачання і водовідведення, міськелектротранспорту є складною як з погляду на практичну, так і стосовно науково-дослідної роботи, оскільки більша частина цієї проблеми лежить за межами традиційного аналізу ринкового середовища і, навіть, тимчасової монополії.
Переважна більшість вітчизняних публікацій у фахових виданнях і досліджень державного регулювання результатів фінансово-економічної діяльності природних монополій ґрунтуються на класичних, у теорії і практиці, підходах до прибутковості і рентабельності ринкових суб’єктів господарювання, тому, на наш погляд, не повною мірою враховують характер постійного природного монополізму таких підприємств та суспільний вид кінцевого продукту. Слід відмітити, що вітчизняна облікова система звітності та регламентація у сфері податкового обліку, а також, відповідно, прийоми і методи економічного аналізу зрівноважили відображення їх діяльності із комерційними ринковими суб’єктами господарювання.
Погоджуючись з переважною більшістю висновків раніше проведених досліджень за цією тематикою, потрібно визнати, що проблема обчислення і аналізу результатів фінансово-економічної діяльності природних монополій у вітчизняній економіці сформульована лише у загальному виді без врахування особливостей, властивих житлово-комунальному господарству. Тому, метою нашої роботи є розгляд загальної проблеми державного регулювання прибутковості і рентабельності природних монополій в умовах соціально-економічних відносин, вивчення можливих шляхів підвищення ефективності виробництва і доступності комунальних послуг у процесі трансформації конкурентного середовища.
Актуальність теми. Природні монополії формують важливий сектор національної економіки у якому експлуатується майже 20 % основних фондів держави, зайнято 5% працездатного населення. Підприємства цієї сфери є невід’ємною складовою місцевої інфраструктури, виконують важливу функцію у життєзабезпеченості населення та суб’єктів інших сфер економіки. Дослідження ефективності фінансово-економічної діяльності природних монополій, їх прибутковості, самоокупності і рентабельності у вітчизняній економіці загалом обґрунтовує як важливість, так і актуальність теми дослідження.
Розкриттю теоретичних проблем стосовно рентабельності природних монополій в рамках національної економіки, концепцій і прикладних аспектів зростання їх фінансового і фізичного капіталу на ринку комунальних послуг присвячені праці і розробки багатьох вітчизняних і зарубіжних економістів. Проте, наукових праць, присвячених комплексному дослідженню теоретичних проблем, ґрунтованих на емпіричних закономірностях з пропонуванням адекватного сучасним вимогам механізму регулювання результативності фінансово-економічної діяльності природних монополій, яка б враховувала як прибутковість, так і ріст капіталу, на цей час немає, що негативно відображується як на виробничій ефективності цих суб’єктів діяльності, так і соціальному аспекті комунальних послуг. Дослідження економічної доступності комунальних послуг і водночас отримання прибутків від діяльності підприємствами – природними монополіями з метою самофінансування свого розвитку набуває актуальності саме зараз, коли посилюється увага суспільства до якості державних управлінських рішень.
Регуляторна політика держави у напрямі ціноутворення, дотування збиткової діяльності, бюджетного субсидіювання виробництва і реалізації послуг повинна враховувати як економічну, так і соціальну сфери. Центральними питаннями, на наш погляд, мають стати такі: які саме неспроможності ринку є підставою для втручання влади в дію ринкових механізмів і за допомогою яких інструментів політики ця інтервенція центральних чи місцевих органів влади виправляє ринок; як визначити рівень рентабельності і прибутковості цих підприємств та їх вплив на суспільний добробут; як зменшити політичні ризики, пов’язані з надмірним державним втручанням, лобіюванням окремими групами власних економічних інтересів і розвиток галузі внаслідок дерегулювання.
Проблема рентабельності природного монополізму, як місцевої інфраструктури, що лежить в площині розподілу ефективності виробництва і суспільної корисності, відноситься до категорії не вирішуваних в рамках однієї світогосподарської теорії. Тому, на наш погляд, теоретичне обґрунтування методологічних засад державного регулювання щодо підвищення прибутковості та рентабельності природних монополій, функціонування їх в середовищі ринкових відносин, формування тарифів на комунальні послуги з урахуванням їх соціальної вразливості, слід вважати актуальним напрямком наукових досліджень, який дозволяє з’ясувати роль і місце цих суб’єктів господарювання у створенні валового внутрішнього продукту.
Актуальність викладених аспектів та недостатній рівень дослідження теоретичних та методологічних проблем державного регулювання результатів багатогранних особливостей у діяльності природних монополістів в сучасних економічних умовах обумовили вибір теми дисертаційного дослідження.
Мета і завдання дослідження. Метою дисертаційного дослідження є удосконалення концептуальних теоретичних рекомендацій щодо державного регулювання результатів фінансово-економічної діяльності природних монополій в національній економіці з атрибутами ринкових відносин, формування основоположних ознак регуляторної діяльності, критеріїв і підходів до механізму ціноутворення на комунальні послуги з урахуванням економічної обґрунтованості і соціальної ефективності тарифів.
Відповідно до поставленої мети визначено сукупність основних завдань, спрямованих на її дослідження:
 дослідити зміст категорії “природні монополії” та суть основних теорій щодо державного регулювання їх діяльності;
 вивчити принципи формування показників результативності діяльності природних монополій;
 дослідити механізм впливу державного регулювання на самоокупність і самофінансування розвитку природних монополій;
 визначити концептуальні засади комплексного аналізу результатів фінансово-економічної діяльності природних монополій;
 розкрити особливості діяльності вітчизняних природних монополій та їх вплив на рентабельність підприємств у сучасній економіці;
 дослідити механізм впливу регуляторної політики на самоокупність і самофінансування розвитку виробництва комунальних послуг природних монополій;
 оцінити концепції формування прибутку природних монополій в контексті “затратного механізму ціноутворення”;
 обгрунтувати економічну доцільність оподаткування цільового фінансування природних монополій з бюджету та його відображення в системі податкового обліку;
 розробити рекомендації щодо перспектив фінансово-економічної стабільності природних монополій.
Об’єктом дослідження є функціонування природних монополій та процеси державного регулювання їх діяльності.
Предметом дослідження є теоретико-методологічний інструментарій державного регулювання результатів фінансово-економічної діяльності природних монополій.
Методи дослідження. Теоретичною основою дисертаційного дослідження є загальнонаукові методи пізнання, теоретичні основи системного підходу, основні теоретичні концепції та законодавчі регламентації вітчизняної облікової системи та приписи податкового обліку, що описують відображення прибутковості природних монополістів на ринку комунальних послуг, методи ціноутворення з урахуванням рентабельності і принципи регуляторної діяльності на державному і місцевому рівнях. Методика дослідження базується на спостереженні, характеристиці та вимірюванні об’єктивних економічних процесів та явищ на вітчизняних монопольних ринках комунальних послуг, обробці, аналізі та узагальненні отриманих результатів.
У процесі дослідження використано наукові праці вітчизняних та зарубіжних економістів з теорії, методології та організації регуляторної діяльності природних монополістів, теорії управління; законодавчі та нормативні акти, які регулюють облікове відображення доходів, витрат і результатів фінансово-економічної діяльності природних монополій; фінансово-економічні показники практичної діяльності підприємств; науково-методична література; матеріали періодичних видань.
Наукова новизна одержаних результатів полягає в обґрунтуванні цілісної концептуально-теоретичної основи функціонування природних монополій на ринку комунальних послуг та розробленні рекомендацій з удосконалення структури витрат на виробництво послуг, витратного механізму ціноутворення, оподаткування цільового бюджетного фінансування, інвестиційного та інноваційного підходів. Основні положення дисертаційної роботи, що визначають її наукову новизну, полягають у наступному:
вперше:
- здійснено всебічний аналіз механізму державного регулювання діяльності монопольних утворень, що дало змогу систематизувати альтернативні теорії різних економічних шкіл щодо видів і форм власності природних монополій, інструментів, параметрів та закономірностей державного регулювання діяльності природних монополій;
- запропоновано класифікаційну структуру витрат, як інформаційну базу формування тарифів на комунальні послуги та реального відображення специфіки фінансово-економічної діяльності природних монополій;
удосконалено:
- методичні підходи до державного регулювання результатів фінансово-економічної діяльності природних монополістів, а саме визначена необхідність проведення комплексних територіальних програм розвитку інфраструктури природних монополій в регіонах України, розробленні нормативно-правової бази щодо залучення інвесторів на ринок комунальних послуг;
– теоретичне обґрунтування розмежування амортизації основних фондів та “інвестиційної складової” у тарифах на комунальні послуги природних монополій;
отримали подальший розвиток:
- взаємодопована залежність понять “економічний” та “бухгалтерський” прибуток для аналізу ефективності фінансово-економічної діяльності підприємств, зокрема, доведено, що економічний прибуток у більшій мірі є критерієм оцінки ефективного використання наявних ресурсів суб’єктів господарювання;
- теоретичне обґрунтування шляхів зменшення податкового навантаження на кошти цільового фінансування, отримані природними монополіями з бюджету, яке має базуватися на удосконаленні національної стандартної форми відображення інформації про цільове фінансування природних монополій;
- визначення економічної ролі, завдань та цілей державного регулювання щодо забезпечення високих результатів діяльності та фінансово-економічної стабільності розвитку вітчизняних природних монополій.
Список литературы ВИСНОВКИ
У дисертації зроблено теоретичне узагальнення і запропоновано нове вирішення важливого наукового завдання – державне регулювання діяльності природних монополій, що виявилося в обґрунтуванні теоретико – інституційних засад підвищення економічної ефективності фінансово-економічної діяльності муніципальних природних монополій. Це дозволило сформулювати висновки, що відображають вирішення завдань дисертаційної роботи відповідно до поставленої мети:
1. У процесі дослідження встановлено, що існування природної монополії як відособленої структури ринкового середовища є економічно доцільним, проблеми державного регулювання їх діяльності дають підстави стверджувати, що специфіка функціонування природних монополій на ринку комунальних послуг є недостатньо вивченою. У світовій господарській практиці процес формування регуляторної політики держави у сфері природних монополій не носить загальнодержавного масштабу, більшість регуляторних заходів впроваджуються на регіональному рівні.
2. Позитивним результатом діяльності природного мополіста є прибуток, який акумулює всі аспекти діяльності та дозволяє поєднати економічні інтереси держави, підприємства, працівників; виражає здатність природного монополіста забезпечити ріст власного капіталу, виконати зобов’язання перед бюджетом, фінансування інвестицій. Характерною ознакою концептуальних підходів національних положень обліку та аналізу до визначення прибутку є те, що вони здебільшого відповідають інтересам фіскальних органів, тому показник прибутку не може в повному обсязі достовірно оцінити результати фінансово-економічної діяльності вітчизняних природних монополій.
3. У ході дослідження встановлено, що максимізація прибутку не є основною метою функціонування природних монополій. Прибутковість та рентабельність регулюються державою через інститут «місцевий бюджет» в обліку, аналізі та управлінні фінансами з’являються такі специфічні об’єкти, як дотації, пільги, субсидії. Основи державного регулювання доходності і рентабельності природних монополій є загальними у світогосподарських підходах та ґрунтуються на середніх витратах виробництва і враховують економічну ефективність фінансово-економічної діяльності природних монополій та суспільну доступність послуг.
4. В результаті вивчення аналітичної інформації встановлено, що доходами природних монополій вважаються фактично сплачені кошти за надані комунальні послуги, витрати, визначаються у тому періоді коли вони зроблені, тобто порушується принцип «коректного співставлення доходи і витрати». Аналіз результатів фінансово-економічної діяльності природних монополій, ґрунтований на традиційній теоретичній базі, розкриває ефективність їх діяльності з невеликим ступенем достовірності; пропонується методика комплексного аналізу, побудована на рентабельності вкладеного власного капіталу, рентабельність комунальних послуг, рентабельність продажу послуг.
5. Державне регулювання діяльності природних монополій в Україні відзначається відсутністю постійного контролю за складом та структурою витрат на виробництво комунальних послуг, оптимізація витрат та втрат енергетичних та матеріальних ресурсів у сфері виробництва та надання послуг мають стати першочерговими заходами у загальнодержавній програмі реформування і розвитку муніципальних природних монополій. Субсидіювання збиткової діяльності природних монополістів, за рахунок коштів бюджетів будь-яких рівнів, є відходом від основних принципів теорії розподілу, оскільки при цьому опосередковано покривається частина вартості послуг комерційних структур і бюджетування здійснюється за рахунок всіх платників податків. Перехресне субсидіювання населення за рахунок підвищення тарифів промисловим споживачам, є необґрунтованим, оскільки повертається платежами населення цінами у промисловій та прирівняній до неї продукції, що спотворює принципи соціальної політики держави.
6. Для формування тарифів на комунальні послуги використовується прямий метод «ціноутворення на основі повністю розподілених витрат» напротивагу нормативними документами, внаслідок чого загальні витрати розподіляються неформалізованим способом між різними групами споживачів. Структура витрат у собівартості послуг однотипних природних монополістів є неоднорідна і залежить не тільки від організаційного рівня і їх техніко-економічних особливостей, а й зумовлюється місцевими природними умовами, що ускладнює дослідження результатів фінансово-економічної діяльності навіть враховуючи «галузеві методики» економічного аналізу.
7. На основі проведених досліджень доведено, що «інвестиційна» складова тарифів на комунальні послуги, вважається проблемною позицією державного регулювання прибутковості природних монополій, визнається економічно необґрунтованою і недостатньо доказовою при співставності алгоритмів методики формування тарифів і амортизування мережної інфраструктури.
8. Запропоновано, цільове фінансування діяльності природних монополій з бюджету обліковувати на основі альтернативного варіанту міжнародного стандарту фінансової звітності як державну участь в капіталі, а не доходи поскільки субсидій слід розглядати як безповоротню допомогу природній моноплії при виконанні певних умов, а також той факт, що субсидії не «зароблені» підприємством.
9. Показано, що в умовах трансформації економіки України особливого значення набуває підтримка фінансово-економічної стабільності природних монополій з урахуванням особливостей і своєрідності їх діяльності. Наголошено, що діяльність природних монополій повинна бути спрямована на запровадження договірних відносин; удосконалення тарифного та інших форм державного регу¬лювання у поєднанні з максимальною «прозорістю» фінансової звітності; місцеве затвердження тарифів на підставі фактично зроблених витрат; розроблення нових технологій для природних монополій, які заощаджуватимуть ресурси виробництва

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
1. Августин Р.Р. Удосконалення фінансових інструментів управління комунальною власністю в умовах переходу до ринкових відносин // Бюджетно-податкова політика в Україні (проблеми та перспективи розвитку). – [Ірпінь, 2002]. – c. 415-418.
2. Агаджанов Г.К. Економіка водопровідно-каналізаційних підприємств: Навчальний посібник. – X.: Основа, 2000. – с. 304.
3. Акопов А.С. Естественные монополии в условиях переходного периода // Аудит и финансовый анализ. – 1999. – №4. – с. 59-72.
4. Базилевич В., Филюк Г. Роздержавлення природних монопольних структур в Україні//Економіка України. – 2001. - №6. – с. 35-42.
5. Башнянин Г. І., Копич І. М., Слюсарчик М. П. Рикові економічні системи: проблеми становлення функціональної структуризації і типологізації. – Львів: ЛКА, 2001. – с. 212.
6. Башнянин Г. І., Шевчук Є. С. та ін. Політична економія, Навчальний посібник. -2-ге вид., переробл. і доп. – Львів: «Магнолія плюс», «Новий Світ-2000», 2004. – с. 483.
7. Башнянин Г.И. Экономическое измерение: структура, принципы, функции.- Львов, Свит, 1994- с. 248.
8. Башнянин Г.І, Копич І.М., Чупик І.О. Мікроекономічні ринкові системи: метрологічні проблеми аналізу ефективності функціонування. – Львів: ЛКА, 2001. – с. 182.
9. Бетге Йорг. Балансоведение: Пер. c нем. – М.: Изд-во «Бухгалтерський учет», 2000. – с. 454.
10. Білуха М. Т. Курс аудиту: Підручник. – К.: Вища школа. – Знання, 1998. – с. 574.
11. Білуха М.Т. Теорія бухгалтерського обліку: Підручник.-К.:2000.-с.692.
12. Бланк А.И. Управление использованием капитала. – К.: Эльга, 2002. – с. 656.
13. Борисенко І. Регіональні проблеми організаційно-економічного забезпечення ефективності функціонування житлово-комунального комплексу //Регіональна економіка. – 2002. – №4 (26). – с. 58-64.
14. Брігхем Є. Основи фінансового менеджменту / Пер. з англ.. – К.: «Молодь», 1997. – с. 1000.
15. Бродский Н.Ю. Естественная монополия и ее экономические границы //Вестник Московского университета. Сер. 6. Экономика, 1999. - №1. – с. 60-75.
16. Бутинець Ф. Ф. Бухгалтерський облік: роздуми вченого. – Житомир: ПП «Рута», 2001. – с. 100.
17. Буфатіна І. Облік доходів і витрат відповідно до нового плану рахунків // Бухгалтерський облік і аудит. – 2000. - № 2. – с. 37-46.
18. Бухгалтерський облік в Україні. Навч. посібник. Нормативно-практичні матеріали. За ред. Р.Л. Хом’яка. – Львів: Національний університет „Львівська політехніка”, „Інтелект-Захід”,2001. – с. 728.
19. Бюджетний кодекс України № 2542-ІІІ від 21.06.2001 із змінами та доповненнями.
20. Велш Глен А., Шорт Даніел Г. Основи фінансового обліку / Пер. з англ. – К.: Основи, 1997. – с. 943.
21. Віскузі, В.Кіп та ін. Економічна теорія регулювання та антимонопольна політика: Пер. з англ.– К.: Вид-во „Основи”, 2004. – с. 1047.
22. Габбард, Р. Глен. Гроші, фінансова система та економіка: Підручник / Пер. З англ.. –К.: КНЕУ, 2004. – с. 889.
23. Гаєвий М.В. Фінанси житлового господарства //Фінанси України. – 2002. – №5. – с. 113-117.
24. Галазюк Н.М. Вплив державного регулювання на результати діяльності природних монополій // Вісник Львівської державної фінансової академії. Львів: ЛДФА, 2006.-№11. – с. 25-30.
25. Галазюк Н.М. Оцінка результативності муніципально-експлуатаційних підприємств //Науковий вісник: Збірник науково-технічних праць. – Львів: НЛТУУ. – 2006, вип. 16.2. – С. 250-254.
26. Галазюк Н.М. Фактори формування фінансових результатів в умовах ринку //Проблеми раціонального використання соціально-економічного та природно-ресурсного потенціалу регіону: фінансова політика та інвестиції. Серія «Розвиток соціальної інфраструктури» Збірник наукових праць. Випуск VII №3: Луцьк «Надстир’я» 2001.- С. 115-119.
27. Галиця І. Державне регулювання в умовах ринкових відносин //Економіка України. – 2002. – №6 (487). – с. 52-58.
28. Геєць В. Соціогуманітарні складові перспектив переходу до соціально орієнтованої економіки в Україні //Економіка України. – 2000. - №1. – с. 4-11.
29. Гіл, Чарлз В.Л. Міжнародний бізнес: конкуренція на глобальному ринку /Пер. з англ. – К.: Видавництво “Основи”, 2001. – с.856.
30. Голеусова Г.З. Соціальні аспекти реформування плати за житлово-комунальні послуги населенню //Ринок та державне регулювання у перехідній економіці України. – К., 1994. – с. 105-111.
31. Головченко О.О. Вдосконалення класифікації витрат на виробництво на підприємствах житлово-комунального господарства //Економіка: проблеми теорії та практики. – Д., 2002. – Вип. 144. – с. 43-51.
32. Гура Н. Облік цільового фінансування підприємствах житлово-комунального господарства //Бухгалтерський облік і аудит. – 2004. - №2. – с. 45-50.
33. Дембицька Т.В. Проблеми розрахунку тарифів на послуги комунальних підприємств //Формування ринкових відносин в Україні. – К., 2002. – Вип. 18. – с. 128-130.
34. Долишина И. Проблемы взаемодействия естественных монополий с регионами //Экономист. – 1999. - №11. – с. 30-42.
35. Долішній М.І., Козоріз Г.Г, Моделі державного регулювання в ринковій економіці // Економіка України, 1999. - №6.
36. Дорнбуш Рудігер, Фішер Стенлі. Макроекономіка / Пер. з англ.. – К.: Основа, 1996. – с. 814.
37. Єременко В.И. Антимонопольное законодательство зарубежных стран //Государство и право. – 1995. – №9. – с. 100-111.
38. Інформаційно-аналітичні матеріали до засідання колегії Держжитлокомунгоспу України з питання «Про підсумки роботи галузі у 2004 році та завдання на 2005 рік» // Київ: Держжитлокомунгосп, 24.02.2005 р.
39. Єщенко П. Економіка перехідного періоду: теоретико-методологічні і методичні підходи //Економіка України. – 2001. – №5. – с. 52-58.
40. Завада О. ЖКГ: проблеми галузі з точки зору антимонопольного законодавства //Економіка України. – 2000. – №10. – с. 4-14.
41. Загальні показники фінансово-господарської діяльності житлово-комунального господарства за 2000 - 2005 рр. //Державний комітет будівництва, архітектури та житлової політики / Київ.Управління економіки житлово-комунального господарства.
42. Загальнодержавна програма реформування і розвитку житлово-комунального господарства на 2004-2010 роки, внесений Урядом на розгляд Верховної Ради України (реєстраційний №4235 від 07.10.03).
43. Закон України «Про природні монополії» №1682-ІІІ від 20.04.2000р. зі змінами і доповненнями.
44. Закон України «Про захист економічної конкуренції» №2210-ІІІ від 11.01.2001р. зі змінами і доповненнями.
45. Закон України «Про систему оподаткування» №1251-ХІІ від 18.02.97 р. із змінами і доповненнями.
46. Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» №280/97- від 21.05.97 р. зі змінами і доповненнями.
47. Закон України «Про обмеження монополізму і недопущення недобросовісної конкуренції у підприємницькій діяльності»№ 2132-ХІІ від 18.02.1992р. зі змінами і доповненнями.
48. Закон України «Про житлово-комунальні послуги» № 1875-ІV від 24.06.2004р. зі змінами і доповненнями.
49. Закон України «Про підприємництво» №698-ХІІ від 07.02.91 р. із змінами та доповненнями.
50. Закон України «Про місцеві державні адміністрації» № 586-ХІV від 9.04.1999р. зі змінами і доповненнями.
51. Закон України «Про податок на додану вартість» № 168/97- ВР від3.04.1997р. зі змінами і доповненнями.
52. Захарін С. Оптимізація форм і методів державного регулювання іноземного інвестування //Економіка України. - 2001.- №8.– с.40-44.
53. Зубілевич С. Окремі питання обліку відкладеного податку на прибуток відповідно до вимог національних і міжнародних стандартів // Бухгалтерський облік і аудит. – 2002. - № 4. – с. 26-32.
54. Иванов И.Д. Современные монополии и конкуренция: (формы и методы монополистической практики). – М.: Мысль, 1980. – с. 254.
55. Кавун О. Наближається велика комунальна революції, або Що має бути, того не минути // Голос України. – 2002. – 2 лип. – с. 6-7.
56. Калайтан Т. Інтерпретація прибутку в обліково-аналітичному забезпечені управління на макрорівні //Формування ринкової економіки в Україні. Спецвипуск 8. Формування нової парадигми економічної теорії в Україні, Львів, „Інтереко”, 2003- с. 447-450.
57. Кампо В.М. Проблеми становлення і розвитку комунального права України //Концепція розвитку законодавства України. – К., 1996. – с. 153-156.
58. Кампо В.М. Роль Конституції України у розвитку муніципального (комунального) права //Матеріали науково-практичної конференції „Теоретичні та практичні питання реалізації Конституції України: проблеми, досвід, перспективи”, 25 червня 1997 р., Київ. – Х., 1998. – с. 20-22.
59. Кардаш В.І. Розвиток житлово-комунального комплексу міст в умовах місцевого самоврядування //Соціально-економічні дослідження в перехідний період. – Львів, 2001. – Вип. 31: Економічні проблеми розвитку виробництва регіону. – с. 548-558.
60. Карпушин Е.І. Задачі адміністративного регулювання господарської діяльності підприємств комунальної власності з надання муніципальних послуг //Коммунальное хозяйство городов. – К., 2002. – Вып. 36: Сер. Архитектура и технические науки. – с. 445-449.
61. Кембелл Р. Макконнел, Стенлі Л. Брю. Політична економія: принципи, проблема і політика. Ч. 2. Мікроекономіка / Пер. З англ. – Львів: Просвіта, 1999. – с. 650.
62. Кіндрацька Л. Податковий облік у загальній інтегрованій системі бухгалтерського обліку //Бухгалтерський облік і аудит. – 2000. - № 4. – с. 55-60.
63. Ковалев В. В. Финансовый анализ: методы и процедуры. – М.: Финансы и статистика, 2001. – с. 560.
64. Коваленко Г. Слово про субсидії //Юридичний вісник України. – 2002. – 23 лютого. – с. 12.
65. Кокорев В. Институциональная реформа в сфере инфраструктуры в условиях естественной монополии //Вопросы экономики. – 1998. – №4. – с. 115-134.
66. Коросташ О. Теоретичні проблеми монопольної ціни //Економіка України. – 1995. - №1. – с. 21-33.
67. Косик С. Порядок отримання житлових субсидій //Економіка. Фінанси. Право. – 2002. – №4. – с. 12-13.
68. Крупський А. Соціалізація економіки на тлі надання житлово-комунальних послуг мешканцям великого міста //Актуальні проблеми державного управління. – Дніпропетровськ, 2001. – Вип. 1(4). – с. 201-209.
69. Кужельний М.В. Лінник В.Г. Теорія бухгалтерського обліку: Підручник, - К.: КНЕУ, 2001. – с. 334.
70. Кузнєцова Р., Шитік Н. Прогнозування соціальних витрат на макрорівні //Економіка України. – 2001. – №8. – с. 85-89.
71. Кузьменко Л. Антимонопольний комитет Украины: время собирать камни: Справка о формировании тарифов на услуги субъектов естественной монополии в жилищно-коммунальном хозяйстве Украины //Энергетическая политика Украины. – 2002. – №11. – с. 12-14.
72. Кузьмін О.Є. Економіка та менеджмент: Навчально-прикладний посібник. – Львів: Львівська політехніка, 1996. – с. 416.
73. Куліш А. До питання аналізу етапів розвитку трансформаційної економіки // Економіка України. –2002. – №6. – с. 47-51.
74. Кулішов В., Мустафін В., Сонько С. Сучасні особливості формування регіональних ринків //Економіка України. – 2001. – №7. – с. 40-43.
75. Курмаєв П.Ю. Шляхи оптимізації джерел інвестиційних ресурсів на регіональному рівні //Економіка: проблеми теорії і практики. Збірник наукових праць. Випуск 127. Дніпропетровськ: ДНУ, 2002.-с.10-15.
76. Ларцев В. Сутність та основні форми процесу роздержавлення в Україні //Економіка України. – 1999. -№7. - с. 17-23.
77. Лебедєв М. Управління в житлово-комунальній сфері в умовах реформування органів місцевого самоврядування (досвід, проблеми та перспективи розвитку) //Українська Акад. держ. упр. при Президентові України. Зб. наук. пр. – К., 1999. – Вип. 2, ч. 2: Проблеми наукового забезпечення адміністративної реформи в Україні. – с. 201-205. – Бп 14844-2/2.
78. Лисенко Н. Проблеми обліку та відшкодування в тарифах на комунальні послуги деяких витрат //Бухгалтерський облік і аудит. – 2004. - №6. – с. 31-36.
79. Лукінов Е. Методи і засоби державного регулювання економіки перехідного періоду //Економіка України. – 1999. – №5. – с. 8.
80. Луніна І. Міжбюджетні відносини в Україні: концептуальні підходи до реформування //Економіка України. – 2002. – №5 (486). – с. 10-15.
81. Макаренко М. І. Регулювання цін як чинник фінансової стабілізації //Фінанси України. – 1999. - № 10. – с. 33-38.
82. Макаренко М. Моделі регулювання цін на продукцію природних монополій //Ефективність реформування української економіки. Зб. наук. пр. /НАН України. Інститут економіки. – Київ, 1999. – с. 144-149.
83. Масленникова О.М. Самофинансирование – основа финансового самообеспечения предприятия //Вісник ДонДУЕТ. Серія «Економічні науки». – 2004. - № 3. – с. 154-162.
84. Массаковський В. Про побудову обліку в Україні в сучасних умовах //Бухгалтерський облік і аудит. – 1997. - № 8. – с. 3-6.
85. Медведев М.Ю. Общая теория учета: естественный, бухгалтерский и компьютерный методы. – М.: Издательство «Дело и Сервис», 2001. – с. 752.
86. Меркулова Ю.В. Новый монополизм в российской экономике
//Общество и экономика. – 1996. - №11-12. – с. 13-26.
87. Мец В.О. Економічний аналіз фінансових результатів та фінансового стану підприємства: Навч.посіб. – К.: Вища шк., 2003. – с. 278.
88. Міжнародний стандарт бухгалтерського обліку «Звіт про зміни у власному капіталі» /С.Ф. Голов, В.М. Костюченко. Бухгалтерський облік за міжнародними стандартами: приклади і коментарі. Практичний посібник.- К.: Лібра, 2001. – с. 840.
89. Мировой опыт ведения жилищно-коммунального хозяйства //Компас. – 2001. – №25. – с. 3-29.
90. Михасюк І., Мельник А., Крупка М., Залога З. Державне регулювання економіки / за ред. д-ра екон. наук, проф., акад. АН вищої школи України І.Р. Михасюка. – Львівський національний університет ім. І. Франка. Підручник. – К.: Атіка, Ельга-Н, 2000. – с. 592.
91. Міщенко В., Науменкова С. Проблеми вдосконалення управління державними корпоративними правами //Економіка України. – 2002. – №5 (486). – с. 29-36.
92. Мних Є.В. Економічний аналіз: Підручник. – К.: Центр навчальної літератури, 2003. – с. 412.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
50





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.