У нас уже
17884
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
МЕХАНІЗМ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ВИТРАТАМИ ПІДПРИЄМСТВА В КОНКУРЕНТНОМУ СЕРЕДОВИЩІ
Количество страниц
239
ВУЗ
КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ДИЗАЙНУ
Год сдачи
2008
Содержание
ВСТУП 3
РОЗДІЛ I ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ВИТРАТАМИ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА 10
1.1. Економічна сутність і зміст конкурентних переваг підприємства 10
1.2. Стратегічне управління підприємства як основа забезпечення конкурентних переваг 26
1.3. Складові механізму стратегічного управління витратами 45
Висновки до розділу І 63
РОЗДІЛ 2 СУЧАСНИЙ СТАН СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ВИТРАТАМИ НА ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВАХ 66
2.1. Аналіз концепцій стратегічного управління витратами 66
2.2. Підходи до оцінки результатів стратегічного управління витратами 88
2.3. Оцінка конкурентного середовища промислових підприємств в Україні 104
Висновки до розділу 2 125
РОЗДІЛ 3 ФОРМУВАННЯ МЕХАНІЗМУ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ВИТРАТАМИ НА ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВАХ 128
3.1. Розробка механізму стратегічного управління витратами для забезпечення конкурентних переваг 128
3.2. Реалізація механізму стратегічного управління витратами на промислових підприємствах 138
3.3. Оцінка ефективності реалізації стратегії управління витратами 165
Висновки до розділу 3 176
ВИСНОВКИ 178
ДОДАТКИ 183
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 228
ВСТУП
Актуальність теми. Прискорення інтеграційних процесів України у світовий економічний простір вимагає застосування комплексу сучасних підходів стратегічного управління підприємствами, які направлені на посилення власних конкурентних позицій на ринку. Успішна діяльність підприємств в нових умовах передбачає необхідність ретельного вивчення ринку, внесення змін до товарного асортименту, проведення гнучкої цінової політики, реорганізацію закупівельної та збутової діяльності, перебудови організаційних структур управління. Характерні умови господарювання, які ґрунтуються на дії законів ринку та конкурентної боротьби, змушують українських підприємців швидко адаптуватись до змін ринкового середовища, уникати необґрунтованого ризику, приймати стратегічні управлінські рішення щодо використання всіх наявних ресурсів. Управління підприємством, зокрема стратегічне управління витратами є саме тією сферою діяльності щодо взаємодії макро- і мікроекономічних процесів, які формують економіку підприємства та забезпечують його економічну самостійність та конкурентоспроможність.
Розвитку теоретичних і методичних основ стратегічного управління витратами підприємства в умовах конкурентного середовища присвячені праці таких провідних, вітчизняних і зарубіжних дослідників та практиків, як С.Я. Голов, І.З. Должанська, Т.О. Загорна, Л.В. Нападовська, А.В. Череп, М.Г. Чумаченко, В. Говіндараджан, К. Друрі, Б. Нідлз С.А. Ніколаєва, Ф. Котлер, М. Портер, Я.В. Соколов, А. Яругова, Дж. Шанк.
Проте термінологічний апарат теорії стратегічного управління витратами, методи оцінки результатів стратегічного управління витратами, теоретико-методичні розробки та практична реалізація механізму стратегічного управління витратами як засобу досягнення конкурентних переваг вимагають комплексного аналізу, вдосконалення й адаптації з урахуванням особливостей промисловості України.
Наявність значної кількості наукових розробок свідчить про особливу зацікавленість науковців щодо даного напряму дослідження, проте існують проблемні й дискусійні питання стратегічного управління витратами, які здебільшого виникають перед промисловими підприємствами в процесі адаптації нових підходів та їх впровадження в практику господарювання. З огляду на це, реальний сектор мікроекономіки України вимагає розробки методичних рекомендацій для адаптації сучасних технологій стратегічного управління витратами в практичній діяльності вітчизняних підприємств. Це свідчить про існування об’єктивної необхідності розробки механізму стратегічного управління витратами, що й обумовило вибір теми, мету і завдання дисертаційного дослідження.
Зв’язок роботи з науковими програмами, планами, темами. Дисертаційна робота пов’язана з науково-дослідною тематикою Київського національного університету технологій та дизайну, зокрема з темою «Проблеми розвитку промислових підприємств на інноваційних засадах» (номер державної реєстрації 0105U007596, 2005 р.) – особистий внесок автора полягає в розробці механізму стратегічного управління витратами як засобу досягнення конкурентних переваг.
Мета і завдання дослідження. Мета дисертаційного дослідження полягає у розробленні теоретичних і методичних положень, прикладних рекомендацій щодо формування й реалізації механізму стратегічного управління витратами промислового підприємства як засобу досягнення конкурентних переваг.
Досягнення зазначеної мети зумовило необхідність вирішення таких завдань:
- узагальнити економічну сутність конкурентних переваг як основи стратегічного розвитку підприємства з позиції підходів, в яких висвітлюється це поняття;
- дослідити еволюцію розвитку підходів до стратегічного управління підприємством та сформувати основні складові стратегічного управління витратами як основи забезпечення конкурентних переваг підприємства;
- оцінити існуючі концепції стратегічного управління витратами для подальшого вдосконалення й використання на промисловому підприємстві;
- розкрити підходи до оцінки ефективності стратегічного управління витратами;
- визначити основні проблеми стратегічного управління витратами на вітчизняних підприємствах, що виникають внаслідок впливу зовнішнього середовища;
- розробити механізм стратегічного управління витратами, як основу досягнення конкурентних переваг;
- сформувати стратегію досягнення конкурентних переваг підприємства легкої промисловості;
- обґрунтувати систему показників та оцінки факторів впливу на витрати;
- оцінити ефективність реалізації стратегії досягнення конкурентних переваг на підприємствах легкої промисловості.
Об'єктом дослідження є складові стратегічного управління витратами промислового підприємства в конкурентному середовищі.
Предметом дослідження є сукупність теоретичних і методичних положень, принципів, методів та інструментів, що забезпечують ефективну реалізацію механізму стратегічного управління витратами промислового підприємства.
Методи дослідження. Методичною основою дисертаційної роботи є класичні та сучасні теорії, праці визнаних у світовій науці вчених, загальнонаукові принципи проведення комплексних досліджень. Законодавчі та нормативні документи, що регулюють підприємницьку діяльність в Україні, які склали правове поле дисертаційного дослідження. При виконанні роботи враховані результати наукових праць провідних вітчизняних і зарубіжних вчених.
У дисертації використано загальнонаукові й спеціальні методи дослідження процесів і явищ у їх взаємозв'язку та розвитку, а саме: монографічний (при формулюванні мети, завдань, предмету і об’єкту дослідження); метод порівняльного аналізу (при дослідженні концепцій стратегічного управління витратами); опитування (для виконання маркетингового дослідження щодо вагомості елементів ланцюга цінностей підприємства); трендовий метод (для аналізу тенденцій розвитку основних макроекономічних показників розвитку промисловості України й виявлення економічних передумов провадження механізму стратегічного управління витратами); математично-статистичні, зокрема в аналізі бухгалтерської звітності (при дослідженні внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства); розрахунково-конструктивний, графічний (при порівнянні показників); експериментальний метод (при апробації розроблених методик). Обробка даних здійснювалась з використанням засобів комп’ютерної техніки і спеціалізованого програмного забезпечення.
Інформаційною базою дослідження є законодавчі та нормативні документи, монографії вітчизняних та зарубіжних вчених, матеріали науково-практичних конференцій та періодичних видань, а також використані дані електронних ресурсів мережі Інтернет, статистичні дані Державного комітету статистики України, Міністерства промислової політики України, матеріали фінансової та статистичної звітності промислових підприємств.
Наукова новизна одержаних результатів. Основним науковим результатом проведеного дослідження є розвиток теоретико-методичних положень щодо формування механізму стратегічного управління витратами як засобу досягнення конкурентних переваг. Наукову новизну дисертації визначають такі положення:
вперше:
обґрунтовано механізм стратегічного управління витратами промислового підприємства, на основі комплексного взаємоузгодження структурного, процесного та функціонального підходів до управління, який передбачає реалізацію цілей і завдань стратегічного управління витратами промислового підприємства;
розроблено матрицю вибору конкурентної стратегії, сутність якої полягає в обґрунтуванні критеріїв, що відображають ретроспективну тенденцію діяльності підприємства та дозволяють приймати обґрунтовані управлінські рішення щодо вибору ефективної стратегії досягнення конкурентних переваг;
удосконалено:
послідовність формування складових ланцюга цінностей промислового підприємства, яка передбачає наявність таких елементів як: «маркетинг на вході» і «маркетинг на виході», що дозволяє реорганізувати закупівельну та збутову діяльність промислового підприємства;
методичний підхід до класифікації ключових факторів впливу на витрати, який на відміну від існуючих дозволяє обґрунтувати відповідні показники збалансованої системи для оцінки реалізації конкурентної стратегії;
дістало подальший розвиток:
визначення сутності конкурентних переваг, як комплексного поняття, що різнобічно характеризує господарську діяльність підприємства та передбачає використання технічних, організаційних, трудових, інноваційних та інформаційних ресурсів, які забезпечують перевагу над конкурентами в усіх сферах діяльності підприємства;
збалансована система показників, яку сформовано з урахуванням особливостей конкурентних стратегій, що дозволяє комплексно оцінити рівень досягнення стратегічних цілей підприємства.
Практичне значення отриманих результатів полягає в їх ефективному використанні при вирішенні проблем, які виникають у керівників підприємств на шляху до досягнення конкурентних позицій на внутрішньому й зовнішньому ринках. Запропонований механізм стратегічного управління витратами доведений до рівня практичних рекомендацій, використаний на підприємствах легкої промисловості та може бути рекомендованим для реалізації підприємствами інших галузей. Наукові результати дисертаційного дослідження знайшли своє практичне застосування на підприємствах легкої промисловості України, що підтверджується відповідними довідками, зокрема на ВАТ «Богуславська суконна фабрика» (довідка №359 від 26.03.2007 р.), ЗАТ «Роза», (довідка № 454/5 від 27.04.2007 р.).
Запропоновані в дисертаційному дослідженні теоретичні та практичні рекомендації щодо стратегічного управління витратами частково використовуються для розробки методичного забезпечення реалізації Державної програми розвитку легкої промисловості на період до 2011 р. (довідка 01/7-3-37 від 18.01.2008 р.). Окремі теоретичні та методичні результати досліджень використовуються в навчальному процесі інженерно-економічного факультету Київського національного університету технологій та дизайну МОН України для підготовки фахівців з напряму «Економіка і підприємництво», зокрема: «Стратегія управління витратами», «Управлінський облік», «Стратегія підприємства», «Планування діяльності підприємства» (довідка 04-71/2760 від 13.12.07 р.).
Особистий внесок здобувача. Дисертація є самостійно виконаною завершеною роботою здобувача. Наукові положення, розробки та пропозиції, що містяться в роботі та виносяться на захист, одержані автором самостійно. З наукових праць, що видані у співавторстві, в дисертації використано тільки ті ідеї та положення, котрі є результатом особистої роботи здобувача і становлять індивідуальний внесок автора.
Апробація результатів дослідження. Основні положення дисертаційного дослідження оприлюднено на 6 міжнародних науково-практичних конференціях, зокрема: Міжнародній науково-практичній конференції «Стратегія інноваційного розвитку підприємства в Україні» (м. Київ 19.09.2003 р.), IV Міжнародній науково-практичній конференції «Проблеми обліку, аудиту та економічного аналізу за умов стабілізації економіки України» (м. Хмельницький 12.12.2003 р.), Міжнародній науково-практичній конференції «Проблеми легкої і текстильної промисловості України» (м. Херсон 20.04.2004 р.), Міжнародній науково-практичній конференції «Економічні проблеми розвитку промислового підприємства» (м. Одеса 5.10.2004 р.), Міжнародній науково-практичній конференції «Державне регулювання ринку праці: сучасні технології та напрями їх розвитку» (м. Київ 22.12.2005 р.), Міжнародній науково-практичній конференції «Пріоритетні напрями розвитку змішаної економіки» (м. Київ 18.10.2007 р.).
Публікації. За результатами проведених досліджень автором опубліковано 9 робіт (з них 6 одноосібно), загальний обсяг публікованого матеріалу 3,58 д.а., з яких особисто автору належить 3,15 д.а., у тому числі 6 робіт надруковано у наукових фахових виданнях загальним обсягом 2,79 д.а.
Структура і обсяг роботи. Дисертаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, дев’яти підрозділів, висновків, списку використаних джерел (137 найменувань) і 27 додатків. Повний обсяг дисертації – 174 сторінки комп’ютерного тексту, в тому числі 49 таблиць, 26 рисунків.
Список литературы
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
1. Конституція України. – К.: Інститут законодавства Верховної Ради України, 1996. – 244 с.
2. Закон України «Про захист економічної конкуренції» від 11.01.2001р. №2210- ІІІ // ВВР України. – 2001. - № 12. – с. 64.
3. Господарський Кодекс України від 16.01.2003 р. № 436-IV.
4. Закон України «Про власність» від 07.02.1991 р. № 697 -XII // Відомості Верховної Ради – 1991. - № 20. – с. 249.
5. Закон України «про систему оподаткування» від 25.06.1991 р. № 1251- XII // Відомості Верховної Ради (ВВР). – 1991. - № 39. – с. 510.
6. Закон України «Про інформацію» від 02.10.1992 р.№ 2657 - XII // Відомості Верховної Ради (ВВР). – 1992. - № 48. – с. 650.
7. Закон України «Про оплату праці» від 24.03.1995 р. №108/95 – ВР // Відомості Верховної Ради (ВВР). – 1995. - № 17. – с. 121.
8. Закон України «Про податок на додану вартість» від 03.04.1997р. №168/97-ВР [Електронний ресурс]: - Режим доступу.: http://zakon1.rada.gov.ua
9. Закон України «Про оподаткування прибутку підприємства» від 22.05.1997 р. № 283/97-ВР // Відомості Верховної Ради (ВВР). – 1997. - № 27. – с. 181.
10. Закон України «Про бухгалтерський облік і фінансову звітність» від16.07.1999 р. №996- XIV // Відомості Верховної Ради (ВВР) – 1999. - № 40. – с. 365.
11. Закон України «Про рекламу» від 11.07.2003 р. № 1121- IV // Відомості Верховної Ради (ВВР). – 2004. - № 8. – с. 62.
12. Декрет Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію і сертифікацію» від 10.05.1993 р. № 46-93 // Відомості Верховної Ради (ВВР). – 1993. - № 27. – с. 289.
13. Постанова Кабінету Міністрів України «Про ціноутворення в умовах економіки» від 21.10.1994 р. № 733 [Електронний ресурс]: - Режим доступу http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=733-94-%EF
14. Постанова Кабінету Міністрів України «Про порядок надання фінансової звітності» від 28.02.2000р. № 419 [Електронний ресурс]: - Режим доступу http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=419-2000-%EF
15. Наказ Міністерства зовнішніх економічних зв’язків і торгівлі України «Про затвердження Інструкції про порядок позначення роздрібних цін на товари народного споживання в підприємствах роздрібної торгівлі та громадського споживання» від 04.01.1997 р. № 02 [Електронний ресурс]: - Режим доступу http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=z0004-97
16. Наказ Міністерства фінансів України «Інструкція щодо застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку, активів, капіталу, зобов’язань і господарчих операцій і організацій» від 30.11.1999 р. № 291 [Електронний ресурс]: - Режим доступу http://uazakon.com/document/fpart57/idx57420.htm.
17. Конкурентоспроможність: проблеми науки і практики: Монографія. – Х.: ВД «ІНЖЕК», 2006. – 248 с. Укр./рос. мова.
18. Чепінога В.Г. Основи економічної теорії: Навч. посіб. – К.: Юрінком Інтер, 2003. – 456 с. Бібліогр.:
19. Економічна енциклопедія: У трьох томах. Т.1/ Редкол.: С.В. Мочерний(відп. ред.) та ін. – К.: Видавничий центр «Академія», 2000. – 864 с .
20. Зовнішньоекономічна діяльність підприємств: Підручник для вузів / І.В. Багрова, Н.І. та ін.; За ред. д-ра екон. наук, проф. І.В. Багрової. – Київ, Центр навчальної літератури, 2004 – 580с.
21. Стратегічне маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств. Навчальний посібник. – К.: ВД «Професіонал», 2006. – 448 с.
22. Должанський І.З., Загорна Т.О. Конкурентоспроможність підприємства: Навчальний посібник. – К.: Центр навчальної літератури, 2006. – 384 с.
23. Федоровский В.А. Аналитическая эконоимка современного предприятия. – Николаев: «ЭОЛИС», 1996. – 104 с.
24. Теоретичні основи конкурентної стратегії підприємства: Монографія / За заг. ред.. д-ра екон. наук, професора Іванова Ю.Б., д-ра екон. наук, професора Тищенка О.М. – Х.: ВД «ІНЖЕК», 2006. – 384 с.
25. Самуэльсон П.Э., Нордхаус В.Д. Экономика: Пер. с англ. – М.: Изд. Дом «Вильямс», 2003. – 688 с.
26. Пастернак –Таранушенко Г., Рожок В. Конкуренция. Курс лекций и практических на русском и украинском языках – Киев, ЦУЛ, 2002 – 322 с.
27. Портер, Майкл, Э. Конкуренция.: Пер. с англ. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2005. – 608с.:ил. – Парал. тит. анг.
28. Портер М. Международная конкуренция. Пер. с англ. Под ред. И с предисловием В.Д. Щетинина. – М.: Международные отношения, 1993. – 896 с.
29. Экономическая стратегия фирмы / Под ред. А.П. Градова. – Лит., 2000. – 589 с.
30. П.Г. Клівець Стратегія підприємства: Навч. посіб. – К.: Академвидав, 2007. – 320 с.
31. Базилюк Я.Б. Конкурентоспроможність національної економіки: сутність та умови забезпечення: Монографія. – К.: НІС, 2002. – 132 с.
32. Дікань В.Л., Савчак В.І. Управління конкурентоспроможністю корпорацій в Європі: Підручник. – К.: Знання, 2004. – 208 с.
33. Василенко В.О., Ткаченко Т.І. Стратегічне управління підприємством. Навчальний посібник. – Вид. 2-ге, виправл. і доп. За ред.. Василенка В.О. – К.: Центр навчальної літератури, 2004. – 400 с.
34. Стратегическая конкурентоспособность: Учебник/ Р.А Фатхутдинов .- М.: ЗАО «Издательство «Экономика»,2005.- 504 с.
35. Котлер Ф, и др. Основы маркетинга: Пер. с англ. – 2 -е европ. изд. – М.; СПб.; К.: Издательский дом «Вильямс», 2000. – 944 с.: ил. – Парал. тит. англ. уч. пос.
36. Виханский О.С. Стратегическое управление: Учебник. – 2-е изд., перераб. и доп. – М.: Экономистъ, 2003. – 296 с.: ил.
37. Немцов В.Д., Довгань Л.Е. Стратегічний менеджмент, – К.: ТОВ «УВПК Ексоб», – 2002. – 560 с.
38. Азоев Г.Л., Челенков А.В. Конкурентные преимущества фирмы. – М.: ОАО «Тип «НОВОСТИ», 2000. – 256 с. ,
39. Попов С.А. Стратегическое управление: 17-модульная программа для менеджеров «Управление развитием организации». Модуль 4. – М.: ИНФРА-М, 1999. – 344 с.
40. Шевченко Л.С. Конкурентное управление: Учеб. Пособ. – Х.: Эспада, 2004. – 520 с.
41. Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг: Навч. посіб. – К.: КНЕУ, 1998. – 152 с.
42. Кныш М.И. Конкрентные стратегии: Учебное пособие. – СПб.: Любавич, 2000. – 284 с.
43. Воронкова А.Е Формування конкурентних переваг підприємства на основі управління нематеріальними ресурсами - Конкурентоспроможність: проблеми науки і практики: Монографія. – Х.: ВД «ІНЖЕК», 2006. – 248 с. Укр./рос. мова.
44. Український діловий тижневик «Контракти» [Електронний ресурс]: №41 від 09.10.2006 – Режим доступу до журналу.: www.LegProm.biz.
45. Череп А.В. Управління витратами суб’єктів господарювання. Ч.І.: Монографія. – Х.: «ІНЖЕК», 2006. – 368 с.
46. Курочкин А.С. Операционный менеджмент: учеб. Пособ. – К.: МАУП, 2000. – 144 с.
47. Гавриленко Т.В. Стратегічне управління підприємством в умовах кризи: Дис. … кандидата екон. наук: 08.06.01; - Захищена 29.06.2006. – К:. 2006. – 201с:.іл.
48. Ансофф И. Стратегическое управление : Сокр. пер. с англ. М.: Экономика, 1989. – 519с.
49. Кинг І., Клиланд Д. Стратегическое планирование и хозяйственная политика. – М.: Изд-во «Прогресс», 1982. – 261 с.
50. Мартиненко М.М., Ігнатьєва І.А. Стратегічний менеджмент: Підручник. – К.: Каравелла, 2006. – 320 с.
51. Шершньова З.Є., Оборська С.В. Стратегічне управління: Навч. посібник. – К.: КНЕУ, 1999. – 384 с.
52. Бельтюков Е.А., Некрасова Л.А. Выбор стратегии развития предприятия: Учебное пособие. – Одесса: ОНПУ, 2002 – 300 с.
53. Круглов М.И. Стратегическое управление компанией. Учебник для ВУЗов . – М.: Русская Деловая Литература, 1989. – 768 с.
54. Портер Е. Майкл Конкурентная стратегия: Методика анализа отраслей и конкурентов / Майкл Е. Портер; Пер.с англ. – 2-е изд. – М.: Альпина Бизнес Букс, 2006. – 454 с.
55. Управління міжнародної конкурентоспроможністю підприємства (організації): Навчальний посібник. – Київ: ЦУЛ, 2003. – 186 с.
56. Радченко К.Ш. Стратегічний аналіз у бізнесі: Навчальний посібник. Видання 2-ге, доповнене. – Львів: «Новий Світ-2000», 2003. – 272с.
57. Томсон А.А, Стрикленд А.Дж. Стратегический менеджмент. Искусство разработки и реализации стратегии: Учебник для вузов/Пер. с. англ. Под ред. Л.Г. Зайцева, М.И Соколовой. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1998. – 576.
58. Стратегия на практике / К. Боумен. – Спб.: Питер, 2003. – 251 с.: ил. – (Серия «Теория и практика менеджмента»).
59. Сумець О.М. Стратегія підприємства. Теорія, ситуації, приклади: Навчальний посібник. – К.: ВД «Професіонал», 2005. – 320 с.
60. Белошапка В.А., Загорий Г.В. Стратегическое управление: принципы и междунродная практика: Учебник / Под ред. В.А. Белошапки. – К.: Абсолют-В, 1998, – 352 с.
61. А. Д. Діброва Стратегічний менеджмент навчальний посібник Наша справа №3 2000р. – с. 157.
62. Корнеева Н.В. Механизм управления затратами промышленного предприятия как элемент реализации стратегии развития: Дисс. …. канд. єкон.наук: 08.00.05. – Санкт-Питербург. – 2003. – 145с.
63. Котляров С.А. Управление затратами. – СПб.: Питер, 2001. – 325 с.
64. Голов С.Ф. Управлінський облік. Підручник. – К.: Лібра, 2003. – 704 с.
65. Нападовська Л.В. Управлінський облік: Підр. для студ. вищ. навч. закл. – К.: Книга, 2004. – 544с.
66. Алексеева М.М. Планирование деятельности фирмы. – М.: Финансы и статистика, 1997. – 68 с.
67. Ананькина Е.А., Данилочкина Н.Г., Управление затратами. – М.: «Издательство ПРИОР», ИВАКО Аналитик, 1998. – 64 с.
68. Ансофф И. Новая корпоративная стратегия. СПб.: Издательство «Питер», 1999. – 416 с.
69. Бланк И.А. Управление прибылью. – К.: «Ника-центр», 1998. – 544 с.
70. Апчер А. Управленческий учет: принципы и практика: Пер. с англ./Под ред. Я.В. Сколова, И.А. Смирновой. – М. Финансы и статистика, 2002. – 952 с.
71. Друри К. Управленческий и производственный учет: Пер. с англ.: Учебник. – М.: ЮНИТИ – ДАНА, 2003. – 1071 с.
72. Карпова Т.П. Управленческий учет: Учебник для ВУЗов. – М.: ЮНИТИ, 2003. – 350 с.
73. Николаева С.А. Особенности учета затрат в условиях рынка: система «дирек-костинг»: теория и практика – М.: Финансы и статистика, 1993. – 362с.
74. Добикіна Е.К. та ін. Навчальний посібник для студентів економічних спеціальностей. – К.: Видавничий Дім «Слово», 2005. – 272 с.
75. Мякота В. Собівартість продукції: від випуску до реалізації. – 2-ге вид., перероб. і доп. – Х.: Фактор, 2003. – 268 с.
76. Дж. Траут Сила простоты: руководство по успешным бизнес-стратегиям – СПб.: Питер, 2004. – 224с.: ил.
77. Савчук Владимир Павлович Управление издержками предприятия и анализ безубыточности [Електронний ресурс]: Режим доступу до журналу.: http://www.cfin.ru/management/costing/savchuk-03.shtml
78. Райан Б. Стратегический учет для руководителя: Пер. с англ./ Под ред. В.А. Микрюкова. - М.: Аудит, ЮНИТИ, 1998. – 616 с.
79. Богатая И.Н. Стратегический учет собственности предприятия. Серия «50 способов». Ростов н/Д.: «Феникс», 2001. – 320 с.
80. Бутинець Ф.Ф. Бухгалтерський управлінський облік: Навчальний посібник. -Житомир: ЖІТІ, 2002. – 479 с.
81. Яценко В. Ф. Обліково – аналітичне забезпечення стратегічного управління витратами виробництва на підприємстві (на прикладі підприємств будівництва) Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук, Херсон -2006 – 184с.
82. Джон К. Шанк, Виджей Говиндараджан. Стратегическое управление затратами/ Пер. с англ. СПб.: ЗАО «Бизнес Микро», 1999. – 288 с.
83. Хижняк Е.А. Формирование системы стратегического управления затратами [Електронний ресурс]: Проблемы современной экономики №1(21). - Режим доступу до журналу.:http://www.m-economy.ru.
84. Скромник Виктор [Електронний ресурс]: - Режим доступу до Форуму «Корпоративный менеджмент».: http://www.cfin.ru/forum/messages/2857/4517.shtml?1035877780
85. Хотинская Г.И. Концептуальные основы управления затратами. - [Електронний ресурс]:. Менеджмент в России и за рубежом №4 /2002. Режим доступу до журналу .: http://www.dis.ru/manag/arhiv/2003/4/12.html
86. Управление затратами на предприятии /В.Г. Лебедев и др.: Учеб. Пособие/Под общ. ред. Г.А. Краюхина. – СПб.: Изд. дом «Бизнес-пресса», 2003. – 256 с.
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
50
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
11.10.24
Сучасний документальний театр: новий тип сценічної репрезентації
11.10.24
Вербатім–наративи в контексті сучасної «Нової драми» і документального театру
11.10.24
«Нова драма» в умовах відновлення документалізму в театральній постдраматичній культурі нестабільного типу
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.