У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО МАШИНОБУДУВАННЯ
Количество страниц 285
ВУЗ ЛУЦЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Год сдачи 2008
Содержание ЗМІСТ

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-ПРИКЛАДНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО МАШИНОБУДУВАННЯ 11
1.1. Ринок товарів промислового призначення як об’єкт маркетингу 11
1.2. Особливості формування попиту на ринку товарів промислового призначення 39
1.3. Інструментальний потенціал маркетингової концепції діяльності підприємств сільськогосподарського машинобудування 55
Висновки до розділу 1 77
РОЗДІЛ 2. ЕКОНОМІЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ ЧИННИКІВ ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО МАШИНОБУДУВАННЯ 81
2.1. Методичні положення комплексного маркетингового аналізу та прогнозування розвитку ринку сільськогосподарських машин 81
2.2. Аналіз та ідентифікація основних тенденцій розвитку вітчизняного ринку продукції сільськогосподарського машинобудування 95
2.3. Оцінка чинників маркетингової політики підприємств сільськогосподарського машинобудування 117
Висновки до розділу 2 147
РОЗДІЛ 3. СТРАТЕГІЧНІ ІНСТРУМЕНТИ РЕАЛІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО МАШИНОБУДУВАННЯ 151
3.1. Євромаркетинг як стратегія пристосування вітчизняних підприємств сільськогосподарського машинобудування 151
3.2. Маркетингова товарна політика підприємств сільськогосподарського машинобудування з перспективи ланцюга поставок 168
3.3. Логістична підтримка маркетингової політики обслуговування 192
клієнтів на ринку сільськогосподарських машин та устаткування 192
Висновки до розділу 3 213
ВИСНОВКИ 216
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 219
ДОДАТКИ 235
ВСТУП

Актуальність теми. Стрімкий розвиток процесів ринкової трансформації економіки України радикально вплинув на стан та перспективи розвитку ринку інвестиційних товарів в Україні. Перед виробниками інвестиційних товарів уперше постали питання, відповіді на які мали формувати не державні органи, а вони самі. Традиційно виробники мусили переосмислити мету підприємства, вибір ринку, на якому вони будуть діяти, вибір способів та інструментів цієї діяльності. Очевидно, що в умовах істотних змін в середовищі споживачів та постачальників, прогресуючого зростання значення та функцій ринкової інфраструктури замість існуючої до цих пір державної інфраструктури, відсутність стратегічного мислення, брак досвіду в реалізації менеджменту змін стали визначальними чинниками майбутнього багатьох підприємств цієї сфери діяльності.
Особливо відчутним для економічної перспективи в контексті названих радикальних змін став сектор виробництва машин та устаткування, передусім сільськогосподарського призначення. Ідентифікація потреб, формування попиту, створення привабливості для клієнта, досягнення відповідної конкурентоспроможності порівняно з конкурентами (особливо з посиленням експансії іноземних виробників аналогічної продукції), забезпечення задовільного фінансового стану та платоспроможності – далеко не повний перелік першочергових стратегічно важливих проблем для виробників сільськогосподарських машин та устаткування в Україні.
Світовий досвід пошуку оптимальних рішень в таких і подібних стадіях розвитку репрезентує концепцію маркетингового мислення, реалізація якої передбачає поетапне здійснення аналізу маркетингової ситуації (аудит макро- і мікрооточення та внутрішніх передумов), визначення маркетингової стратегії (формування місії, вибір цілей, ринкова сегментація та портфельний аналіз), проектування предметного діапазону маркетингових стратегій (товарної, цінової, дистрибуційної, комунікаційної, міжнародної тощо), їх фінансової оцінки та контролювання процесу впровадження.
Вагомий науковий внесок в розвиток методології маркетингового управління промисловим підприємством зробили такі зарубіжні та вітчизняні науковці, як Акімова І.М., Андрєєва О.Д., Балабанова Л.В., Войчак А.В., Гаркавенко С.С., Герасимчук В.Г., Герасимчук З.В., Дихтль Е., Зозульов О.В., Ілляшенко С.М., Кардаш В.Я., Каніщенко О.Л., Ковальов А.І., Котлер Ф., Крикавський Є.В., Куденко Н.В., Кузьмін О.Є., Ламбен Ж.Ж., Ліпич Л.Г., Міннет С., Мороз Л.А., Окландер М.А., Павленко А.Ф., Перерва П.Г., Петрович Й.М., Решетілова Т.Б., Решетнікова І.Л., Романов А.Н., Скибінський С.В., Старостіна А.О., Уебстер Ф., Хершген Х., Чухрай Н.І., Штефанич Д.А., Шубін О.О. та інші. У дослідженнях названих авторів фундаментально висвітлені питання ключової ролі концепції маркетингу у системі управління підприємством, окреслено методи та механізми комплексного дослідження ринку та техніку маркетингового дослідження, обґрунтовано напрями підвищення ефективності маркетингової діяльності й визначено інструменти ефективної реалізації маркетингової політики промислових підприємств. Водночас, все ще залишаються недостатньо дослідженими питання формування тривалих конкурентних переваг у добу глобальної конкуренції на товарних ринках з особливими характеристиками, яким є ринок сільськогосподарських машин та устаткування.
Досліджень передусім вимагає процедура встановлення оптимального набору джерел конкурентних переваг, таких як архітектура підприємства (зміст зв’язків підприємства-виробника із постачальниками, клієнтами, конкурентами, суб’єктами ринкової та державної інфраструктури), репутація підприємства, інноваційність підприємства та стратегічні активи. У взаємозв’язку із названими джерелами конкурентних переваг теоретичного обґрунтування вимагають процедури ідентифікації та оцінювання рівня конкурентних переваг у витратах, в якості, у доданій вартості для клієнта, в толерантності до навколишнього середовища. Означене відповідним чином вплинуло на вибір теми наукового дослідження, зумовило формування мети та завдань дисертації, окреслило предмет та об’єкт дослідження.
Зв’язок роботи з науковими програмами, планами, темами. Дослідження автора відповідають науковому напряму кафедри менеджменту та маркетингу Луцького державного технічного університету «Прогнозування споживання товарів на засадах маркетингу». Дисертація виконана відповідно до науково-дослідної роботи Луцького державного технічного університету «Організаційно-економічний механізм управління підприємствами в сучасних умовах господарювання» (номер державної реєстрації 0105U000804), затвердженої науково-технічною радою Луцького державного технічного університету (протокол №1 від 20 січня 2005 р.). В межах даної теми особисто автором визначено особливості маркетингової діяльності на ринку товарів промислового призначення та запропоновано окремі напрями удосконалення організаційно-економічного механізму маркетингової діяльності.
Мета і завдання дослідження. Мета дисертаційної роботи полягає в обґрунтуванні теоретичних положень та розробці практичних рекомендацій щодо формування та реалізації маркетингової політики підприємств сільськогосподарського машинобудування. Досягнення поставленої мети обумовило необхідність вирішення таких завдань:
- узагальнити особливості ринку інвестиційних товарів щодо упровадження в діяльність промислових підприємств концепції потенційного товару;
- здійснити оцінку тенденцій розвитку ринку машин та устаткування сільськогосподарського призначення та обґрунтувати стратегії пристосування до умов глобалізації;
- удосконалити і субординувати термінологічний апарат та обґрунтувати його змістовну частину з урахуванням особливостей товарів промислового призначення, зокрема сільськогосподарських машин;
- дослідити мотивації споживачів на ринку сільськогосподарських машин і устаткування та оцінити пріоритетні чинники конкурентоспроможності;
- обґрунтувати положення щодо імплементації логістичної концепції в стратегії обслуговування клієнта – кінцевого споживача сільськогосподарських машин та устаткування;
- розробити положення щодо аудитування та оцінювання формування вартості для клієнта в мережі виробництва та дистрибуції сільськогосподарських машин та устаткування.
Об’єктом дослідження є маркетингова політика промислового підприємства на ринку інвестиційних товарів.
Предметом дослідження є теоретичні та науково-методичні засади формування маркетингової товарної та дистрибуційної політики підприємства сільськогосподарського машинобудування.
Методи дослідження. Теоретичною та методологічною основою дисертаційної роботи є фундаментальні положення теорії менеджменту, маркетингу та логістики, висвітлені в працях вітчизняних та зарубіжних вчених.
Для розв’язання поставлених задач у процесі дослідження були використані такі методи: логічного аналізу – для узагальнення теоретичних засад формування та реалізації маркетингової політики (розділ 1, підрозділи 1.1-1.3); візуально-графічний метод – для представлення результатів емпіричних досліджень у наочній формі (розділи 2-3); порівняння, групування – для опрацювання статистичних даних (розділ 2, підрозділи 2.2-2.3); рядів динаміки – для характеристики змін у часі показників досліджуваного явища (розділ 2,
підрозділ 2.2); критичного аналізу – для виділення проблем, не вирішених у процесі формування маркетингової політики підприємств на ринку інвестиційних товарів (розділ 2); маркетингового аналізу (зокрема, АВС-аналіз) – для визначення стратегічної групи товарів (розділ 2, підрозділ 2.3); економіко-статистичний – для оцінки сезонних коливань попиту (розділ 2, підрозділ 2.3), визначення рейтингу постачальників сільськогосподарських машин (розділ 3, підрозділ 3.1); метод анкетування – для формування єврообразу споживача та образу євровиробника (розділ 3, підрозділи 3.2-3.3).
Інформаційну базу дослідження склали регуляторні законодавчі та нормативні акти щодо ринку продукції сільськогосподарського машинобудування, щорічники й офіційні матеріали Державного комітету статистики України, матеріали науково-практичних конференцій і періодичних видань, дані статистичної звітності підприємств-виробників продукції сільськогосподарського машинобудування та матеріали власних досліджень.
Наукова новизна одержаних результатів. У дисертаційній роботі обґрунтовано положення щодо формування та реалізації ефективної маркетингової політики підприємств сільськогосподарського машинобудування, запропоновані нові наукові рішення. Наукова новизна полягає у такому:
уперше:
- обґрунтовано механізм активізування маркетингової діяльності підприємства сільськогосподарського машинобудування шляхом упровадження системи логістичної підтримки, структуру якої складають такі елементи: постачання і дистрибуція, мобільність кадрів, логістичний аутсорсинг, транспортування, складування, пакування, комп'ютерна підтримка, розвиток компетенцій, надійність інфраструктури, планування і проектування логістичної підтримки;
удосконалено:
- структуру елементів маркетингової концепції, до якої поряд із традиційними елементами введено такі: по-перше, використання концепції євромаркетингу у формуванні експортної стратегії; по-друге, використання розширеної маркетингової товарної політики з перспективи ланцюга поставок до кінцевого споживача; по-третє, формування системи логістичної підтримки підприємства-виробника сільськогосподарських машин, реалізація яких обумовлює пріоритетні напрями підвищення конкурентоспроможності промислових підприємств на ринку продукції сільськогосподарського машинобудування;
- методичні положення щодо проведення маркетингового аудиту на предмет встановлення та оцінки відхилень очікуваних рівнів від їх бажаних (стандартизованих) значень, які, напротивагу існуючим, передбачають функціональну структуризацію та міжфункціональну агрегацію і це дозволяє як стандартні об'єкти запропонувати єврообраз виробника сільськогосподарських машин та образ євроспоживача цих виробів, профіль задоволення якого подано за секторами: доступності товару, рівня технічних компетенцій, умов продажу, сервісних послуг, комплементарності поставок;
набуло подальшого розвитку:
- сутність та субординація категорій "маркетингова стратегія", "маркетингова політика", "маркетинговий аудит", які, на відміну від існуючих дефініцій, зорієнтованих в основному на сферу споживчих товарів, додатково включають характеристики, що відображають особливості товарів промислового призначення стосовно структури параметрів конкурентоспроможності, передусім корисності, характеру попиту на товари, його цінової нееластичності та сезонності;
- концепція євромаркетингу інвестиційних товарів як основа стратегій пристосування вітчизняних промислових підприємств до умов функціонування міжнародних та глобальних товарних ринків, яка, напротивагу чинним гомогенним підходам, забезпечує динамічне поєднання принципів стандартизації та диференціації елементів євромаркетингу з метою досягнення конкурентних переваг у витратах чи/та в доданій вартості для клієнта;
- маркетингова стратегія товару підприємств сільськогосподарського машинобудування, яка, на відміну від традиційного „розширеного товару", оперує поняттям “потенційний товар”, що передбачає отримання синергічного ефекту за рахунок упровадження вимог ланцюга поставок на ранній стадії - стадії потенційного товару. Такі вимоги автором пропонується ідентифікувати показниками повторюваності, легкості тестування, легкості обслуговування, виробничих і логістичних витрат та потенціалу.
Практичне значення одержаних результатів полягає в тому, що теоретичні положення дисертації доведені до рівня конкретних рекомендацій, пропозицій щодо вдосконалення формування та реалізації маркетингової політики підприємств-виробників продукції сільськогосподарського машинобудування. Застосування на практиці результатів дослідження дасть змогу підприємствам приймати обґрунтовані стратегічні і тактичні управлінські рішення, отримати конкурентні переваги, знизити ризики. Розроблені теоретичні положення та практичні рекомендації розглянуті Головним управлінням економіки Волинської обласної державної адміністрації та прийняті до впровадження на підприємствах регіону (довідка № 081/09-04 від 23.01.08), а також апробовані та знайшли застосування у роботі ВАТ „Ковельсільмаш” (акт про впровадження № 527 від 07.12.07) та ВАТ „Ківерціспецлісмаш” (акт про впровадження № 08/049 від 29.01.08).
Окремі положення дисертації використовуються в навчальному процесі кафедри менеджменту та маркетингу Луцького державного технічного університету при викладанні навчальних дисциплін „Маркетинг”, „Промисловий маркетинг”, „Маркетингові дослідження”, „Маркетинговий аналіз”, „Стратегічний маркетинг” (довідка № 2745/І-10 від 05.12.07).
Особистий внесок здобувача. Усі наукові результати, викладені в дисертації, отримані автором особисто та знайшли відображення в опублікованих автором наукових роботах. З наукових праць, опублікованих у співавторстві, наведено лише ті ідеї та положення, які є результатом особистої роботи здобувача.
Апробація результатів дисертації. Основні положення дисертаційної роботи розглянуті і схвалені на таких міжнародних та національних наукових і науково-практичних конференціях: „Молодь України в соціально-економічних процесах XXI століття" (м. Луцьк, 2003 р.); „Актуальні питання менеджменту в сучасних умовах" (м. Донецьк, 2003 р.); "Сучасні проблеми управління" (м. Київ, 2003 р.); "Маркетинг та логістика в системі менеджменту" (м. Львів, 2004 р., 2006 р.); "Науково-технічний розвиток: економіка, технології, управління" (Київ, 2005 р.); "Фінансово-кредитне стимулювання економічного зростання" (м. Луцьк, 2005 р.); "Управління розвитком соціально-економічних систем: глобалізація, підприємництво, стале економічне зростання" (м. Донецьк, 2005 р.); "Економіка і управління у промисловості" (м. Дніпропетровськ, 2005 р.); „Перспективи економічного розвитку України в контексті євроінтеграційних процесів" (м. Чернівці, 2006 р.); „Соціально-економічний розвиток України на початку XXI століття" (м. Полтава, 2006 р.); „Європейські інтеграційні процеси і транскордонне співробітництво" (м. Луцьк, 2006 р.); „Економіка і маркетинг в XXI сторіччі" (м. Донецьк, 2006 р.); „Регіональні проблеми та перспективи розвитку ринків збуту промислової продукції” (м. Київ, 2006 р.); „Структурно-інституційні зміни та інвестиційно-інноваційний розвиток регіону” (м. Чернівці, 2007 р.); „Теорія і практика сучасної економіки” (м. Черкаси, 2007 р.); регіональних міжвузівських науково-практичних конференціях „Актуальні проблеми теорії і практики маркетингу в умовах трансформації економіки" (м. Рівне, 2004 р., 2005 р.); ХІХ, ХХ, ХХІ та XXII Науково-технічних конференціях професорсько-викладацького складу Луцького державного технічного університету (м. Луцьк, 2004 р., 2005 р., 2006 р., 2007 р.).
Наукові результати дослідження обговорювалися і отримали позитивну оцінку на наукових семінарах кафедри менеджменту та маркетингу Луцького державного технічного університету у 2004-2007 роках.
Публікації. За темою дисертаційної роботи опубліковано 31 наукову працю, із них 8 у фахових наукових виданнях. Загальний обсяг публікацій 8,35 д.а. (особисто здобувача 5,93 д.а.).
Структура і обсяг дисертації. Дисертація складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних літературних джерел та додатків. Основний зміст викладено на 204 сторінках, містить 41 таблицю та 28 рисунків. Список використаних джерел складається із 221 найменування. До основного тексту додається 12 додатків на 44 сторінках.
Список литературы СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1. Акимова И.М. Промышленный маркетинг. – К.: «Знання», КОО, 2000. – 294 с.
2. Андреева О.Д. Технология бизнеса: маркетинг. Учеб.пособие. – М.: Издательская группа ИНФРА-М-НОРМА, 1997. – 224 с.
3. Асаул А., Матвеев Ю. Маркетинговые исследования производителей кабельно-проводниковой продукции // Маркетинг. – 2003. - №1. – С.37-41.
4. Багаутдинова Н.Г., Новиков Д.С., Соламашкин В.А. Промышленный маркетинг: Учеб.пособие. – М.: Экономика, 2004. – 238 с.
5. Баженова Н.М. Исследования промышленных рынков: трудности и пути их преодоления // Маркетинг и маркетинговые исследования. – 2004. - № 1. –
С.3-9.
6. Балабанова Л.В. Маркетинг: Підручник. – 2-ге вид., перероблене і доповнене. – К.: Знання – Прес, 2004. – 645 с.
7. Беляевский И.К. Маркетинговое исследование : информация, анализ, прогноз: Учеб.пособие. – М.: Финансы и статистика, 2001. – 320 с.
8. Березин И. Маркетинговый анализ. – М.: ООО «Журнал «Управление персоналом», 2004. – 352 с.
9. Бескаравайный М. Реклама как один из видов маркетинговых коммуникаций на рынке инструментов промышленного назначения // Маркетинговые коммуникации. – 2004. – № 2(20). – С.12-17.
10. Бєлявцев М.І., Іваненко Л.М. Маркетинг. Навч.посібник. – К.: Центр навч. літератури, 2005. – 320 с.
11. Бойко О.В. Логістична підтримка маркетингової політики обслуговування клієнтів на ринку сільськогосподарських машин та устаткування // Прометей: Регіон.зб.наук.праць з економіки. Випуск 2(23). – Донецьк: ІЕПД НАН України, ДЕГІ, 2007. – С.282-286.
12. Бойко О.В. Особливості застосування маркетингу в забезпеченні інноваційної діяльності підприємств-виробників інвестиційних товарів // Економічні науки. Серія "Економіка та менеджмент". Частина 2. Випуск 3 (10). Зб.наук.праць. – Луцьк: РВВ ЛДТУ, 2006. – С.12-23.
13. Бурковський І.Д. Шляхи ефективного використання сільськогосподарської техніки // Вісник аграрної науки. – 2002. - №1. – С.56-57.
14. Бурцева Т., Никонова Н. Маркетинговый анализ потенциальных возможностей предприятия // Маркетинг. – 2006. - №2(87). – С.26-35.
15. Вайсман В.А. Основные принципы конкурентоспособности субъекта хозяйствования // Економіка та держава. – 2004. - №7. – С.26-30.
16. Васильев А.В., Логуа Р.А., Чиликиди А.Д. Маркетинг в новых условиях хозяйствования. – Мариуполь: МКП «Институт экономико-социокультурных исследований», 1994. – 143 с.
17. Вачевський М. Суть і принципи маркетингу в діяльності підприємства // Економіка України. – 2003. - №12. – С.34-39.
18. Вачевський М.В., Скотний В.Г., Вачевський О.М. Промисловий маркетинг. Основи теорії і практики: Навч. посібник. – К.: Центр навч. літератури, 2004. – 256 с.
19. Виноградов О.А. Механізм застосування маркетингових засад в інноваційній діяльності корпоративних підприємств // Актуальні проблеми економіки. 2005. – № 12(54). –С.68-75.
20. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент: Підручник. – К.: КНЕУ, 1998. –
268 с.
21. Галицкий Э.Б. Методы маркетинговых исследований. – М.: Институт Фонда «Общественное мнение», 2004. – 398 с.
22. Галузевий маркетинг: Навч.посібник / За заг. ред. Є.В.Савельєва та Д.А.Штефанича. – К.: ІЗМН, 1997. – 176 с.
23. Гаркавенко С.С. Маркетинг. - К.: Лібра, 1996. – 384 с.
24. Герасимчук В.Г Маркетинг: теорія і практика: Навч. посібник. – К.: Вища шк., 1994. - 327 с.
25. Герасимчук В.Г. Стратегічне управління підприємством. Графічне моделювання: Навч.посібник. – К.: КНЕУ, 2000. – 360 с.
26. Герасимчук З.В., Бойко О.В. Комплексний маркетинговий аналіз діяльності підприємств-виробників продукції сільськогосподарського машинобудування // Економічні науки. Серія "Економіка та менеджмент". Випуск 4 (14). Зб.наук.праць. – Луцьк: РВВ ЛДТУ, 2007. – С.12-16.
27. Герасимчук З.В., Бойко О.В. Оцінка маркетингової політики підприємств на ринку продукції сільськогосподарського машинобудування // Економіка: проблеми теорії та практики: Зб.наук.праць. – Випуск 234: В 4 т. – Т.ІІІ. – Дніпропетровськ. – 2007. – С.835-843.
28. Герасимчук З.В., Ковальська Л.Л. Виробничий потенціал регіону: методика оцінки та механізми його нарощення: Монографія. – Луцьк: РВВ ЛДТУ, 2003. – 242 с.
29. Герасимчук З.В., Регіональна політика сталого розвитку: методологія формування, механізми реалізації: Монографія. – Луцьк: Настир’я. – 2001. – 528 с.
30. Голубков Е.П. Исследование рынков // Маркетинг в России и за
рубежом. – 1999. - № 1 // http://www.cfin.ru/press/marketing/.
31. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, методология и прак¬тика. - М.: Финпресс, 1998. - 416 с.
32. Голубков Е.П. Маркетинг: Словарь-справочник. – 2-е изд. – М.: Дело, 2001. – 440 с.
33. Гончарова Н.П., Перерва П.Г. и др. Маркетинг инновационного процесса: Учебное пособие. – К.: «Вира-Р», 1998. – 267 с.
34. Господарський кодекс України // Відомості Верховної Ради (ВВР). –
2003. – № 18, № 19-20, №21-22. – С.144.
35. Гречков В.Ю. Еще раз про маркетинг-микс, или не оставить ли наконец в покое концепцию 4Р? // Маркетинг в России и за рубежом. – 2004. - №3(41). – С.121-130.
36. Гринчук Ю.С. Прогноз поставок техніки у лізинг сільськогосподарським підприємствам // Формування ринкових відносин в Україні – 2006. - №3(58). – С.75-79.
37. Грицишина В.В. Інформаційно-методичні основи нормативного моделювання вартості сільськогосподарської техніки і обладнання // Актуальні проблеми економіки. – 2006. - №10(64). – С.52-58.
38. Грицишин М.І., Адамчук В.В. Концептуальні питання відтворення матеріально-технічної бази аграрного сектору економіки України // Вісник аграрної науки. – 2007. - №4. – С.49-53.
39. Гронська Н., Сушко І., Шувар І. Цільовий ринок сільськогосподарської техніки: Монографія. – Львів: Вид-во НУ „Львівська політехніка”, Львів. Аграр. ун-т, 2000. – 237 с.
40. Гуков Я.С., Грицишин М.І. Наукові засади технічної політики в аграрному секторі України // Вісник аграрної науки. – 2005. - №6(626). – С.5-9.
41. Дихтль Е., Хершген X. Практический маркетинг. - М: Высш. шк., 1995. -252 с.
42. Дубровська Г.М., Ткаченко Л.П. Системи сучасних технологій: Навч. посібник. – К.: Центр навчальної літератури, 2004. – 352 с.
43. Економічна енциклопедія: У трьох томах. Т.1 / За ред. С.В.Мочерного. – К.: Видавничий центр „Академія”, 2000. – 864 с.
44. Економічна енциклопедія: У трьох томах. Т.2 / За ред. С.В.Мочерного. – К.: Видавничий центр „Академія”, 2001. – 848 с.
45. Економічна енциклопедія: У трьох томах. Т.3 / За ред. С.В.Мочерного. – К.: Видавничий центр „Академія”, 2003. – 952 с.
46. Егоров И.В. Управление товарными системами. – М.: Издательско-торговая корпорация «Дашков и Ко», 2005. – 644 с.
47. Еремин Ю.А. Методика сегментироавния рынка продукции производственного назначения // Маркетинг в России и за рубежом. – 2002. -
№1 // http://www.cfin.ru/press/ marketing/.
48. Євчук Л.А. Окремі випадки прояву та методики формування конкурентоспроможності продукції // Економіка та держава. – 2004. - №7. –
С.26-30
49. Завьялов П.С. Маркетинг в схемах, рисунках, таблицах: Учебное
пособие. – М.: ИНФРА-М., 2000. – 496 с.
50. Закон України «Про Антимонопольний комітет Украї¬ни»//Відомості Верховної Ради (ВВР). – 1993. – № 50. – С.472.
51. Закон України «Про державну підтримку сільського гос¬подарства України» // Відомості Верховної Ради (ВВР). – 2004. – №49. – С.527.
52. Закон України «Про захист прав споживачів» // Відомості Верховної Ради (ВВР). — 1991. — № 30. — С.379.
53. Закон України «Про обмеження монополізму та недопу¬щення недобросовісної конкуренції у підприємницькій діяльності» // Відомості Верховної Ради (ВВР). – 1992, – № 21. – С.296.
54. Закон України «Про охорону прав на промислові зраз¬ки»// Відомості Верховної Ради (ВВР). – 1994. – № 7. – С.34.
55. Закон України „Про стимулювання розвитку вітчизняного машинобудування для агропромислового комплексу” // Відомості Верховної Ради (ВВР). – 2002. - №24. - С.167.
56. Зозулев А. К вопросу об исследовании рыночного спроса // Маркетинговые исследования в Украине. – 2004. - №4(5). – С.40-53.
57. Зозулев А.В. Промышленный маркетинг: стратегический аспект: Учебн. пос. – Харьков: Студцентр, 2005. – 328 с.
58. Зозулев А.В. Сегментирование рынка: Учеб.пособие. - Харьков: Студцентр, 2003. - 232 с.
59. Зозульов О.В. Система показників рівня попиту на ринку та її зв'язок з маркетинговою стратегією компанії // Маркетинг в Україні - 2003. -№2 (18).-
С.22-24.
60. Зозульов О.В., Писаренко Н.Л. Ринкове позиціонування: з чого починається створення успішних брендів. – К.: Знання-Прес, 2004. – 199 с.
61. Золотарьов А. Організаційні аспекти розвитку машинобудування // Економіка України. – 2004. - №12. – С.37-41.
62. Іванов М. Ефективність та привабливість використання лізингових операцій // Управління сучасним містом. – 2003. - №10-12. – С.122-127.
63. Іщук С.І. Промислові комплекси України. Наукові основи територіальної організації: Навч. посібник. – К.: Вид. ПАЛИВОДА В., 2003. – 248 с.
64. Каніщенко О.Л. Маркетингова підтримка міжнародного підприємництва // Формування ринкових відносин в Україні: Зб. наук. пр. Вип. 12 (55). – К.: НДЕІ Міністерства економіки України, 2005. – С.40-44.
65. Каніщенко О.Л. Міжнародний маркетинг у діяльності українських підприємств: Монографія. – К.: Знання, 2007. – 448 с.
66. Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика: Навч.посіб. – К.: КНЕУ, 1997. – 156 с.
67. Клебан О.Л. Використання основних виробничих засобів у реформованих на засадах приватної власності сільськогосподарських підприємствах // Економіка та держава. – 2006. - №3. – С.45-48.
68. Ковалев А. Класификация товаров производственного назначения // Маркетинг. – 2003. - №3. – С.110-119.
69. Ковалев А. Природа, сущность и особенности промышленного
маркетинга // Маркетинг. – 2003. - №1. – С.109-122.
70. Ковалев А. Процесс закупки в промышленной среде // Маркетинг. –
2003. - № 5. – С.113-125.
71. Ковалев А. Структура рынка товаров производственно-технического назначения // Маркетинг. – 2004. - №4. – С.110-122.
72. Ковалев А.И. Промышленный маркетинг. Ч. І. – М.: ООО фирма «Благовест- В», 2002. – 304 с.
73. Ковалев А.И. Промышленный маркетинг. Ч. ІІ. – М.: ООО фирма «Благовест- В», 2002. – 312 с.
74. Ковалев А.И., Войленко В.В. Маркетинговый анализ. – 2-ое изд., перераб. и доп. – М.: Центр экономики и маркетинга, 2000. – 256 с.
75. Коваленко Н., Човнюк Ю. Тенденції розвитку лізингу: світовий досвід і реалії в Україні // Банківська справа. – 2001. - №1. – С.47-52.
76. Козлова А.І. Основні тенденції розвитку ринку промислової продукції // Формування ринкових відносин в Україні. – 2004. - №2. – С.28-33
77. Концепція розроблення системи машин для виробництва сільськогосподарської продукції // Л.С.Гуков, М.І. Грицишин, Л.В. Погорілий та ін. // Вісник аграрної науки. – 2002. - №4. – С.48-50.
78. Копченов А. Процессный подход к маркетингу продукции производственного назначения // Маркетинг. – 2003. - №5. – С.41-48.
79. Котлер Ф. и др. Основы маркетинга: Пер. с англ. – 2-е европ. изд. – СПБ: Издат. Дом «Вильямс», 1998. – 449 с.
80. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент. – СПб: Издательство «Питер», 1999. – 896с.
81. Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер. с англ. – М.: Прогресс, 1990. – 736 с.
82. Коу Дж. Маркетинг и продажа В2В: пер. с англ. – М.: РОСМЭН-Бизнес,
2004. – 239 с.
83. Кочубей Д. Практический взгляд на АВС-анализ // Логистика: проблемы и решения. – 2006. - №5(6). – С.44-49
84. Кревенс Д. Стратегический маркетинг, 6-е издание. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2003. – 752 с.
85. Крикавський Є.В., Бойко О.В. Маркетингова товарна політика з перспективи ланцюга поставок // Вісник Хмельницького національного університету. Т.3 „Економічні науки”. – Хмельницький. – 2007. – №5. – С.12-16.
86. Крикавський Є.В. Логістичне управління: Підручник. – Львів: Видавництво Національного університету „Львівська політехніка”, 2005. – 684 с.
87. Крикавський Є.В., Чухрай Н.І. Промисловий маркетинг і логістика.: Навч.посібник. – Львів: Державний університет „Львівська політехніка”, 1998. – 307 с.
88. Крикавський Є.В., Чухрай Н.І. Промисловий маркетинг: Підручник. – 2-ге
вид. – Львів: Вид-во НУ “Львівська політехніка”, 2004. – 472 с.
89. Крикавський Є.В., Чухрай Н.І., Чорнописька Н.В. Логістика: компендіум і практикум. Навчальний посібник. – К., Кондор, 2006. – 340 с.
90. Куденко Н.В. Маркетингові стратегії фірми: Монографія. – К.: КНЕУ, 2002. – 245 с.
91. Кузьмін О.Є., Мельник О.Г. Теоретичні та прикладні засади менеджменту: Навчальний посібник. – Львів: НУ “Львівська політехніка”, 2002. – 228 с.
92. Кузьмін О.Є., Мукан О.В. Маркетинг корпорацій // Вісник національного університету “Львівська політехніка”. Серія “Логістика” №472. – 2003. – С.93-97
93. Кунявский М.Е., Кублин И.М., Распоров К.О. Управление маркетингом промышленного предприятия. – М.: Междунар. отношения, 2004. – 376 с.
94. Лавров С.Н., Злобин С.Ю. Основы маркетинга промышленных объектов. – М.: Внешторгиздат, 2000. – 215 с.
95. Ламбен Ж.-Ж. Стратегический маркетинг: Европейская перспектива: Пер. с фр. - М.: Наука, 1996. - 589 с.
96. Литвин М.З. Формування системи доведення товарів промислового призначення до споживачів // Актуальні проблеми економіки. – 2006. - №8(62). – С.126-133.
97. Ліпич Л.Г. Маркетингове прогнозування споживчого ринку:
Монографія. – Луцьк: РВВ ЛДТУ, 2004. – 357 с.
98. Ліпич Л.Г., Войтович С.Я. Методи визначення потреб індивідуальних споживачів: Монографія. – Луцьк: Надстир’я. – 1999. – 208 с.
99. Макаренко Т.І. Моделювання та прогнозування у маркетингу: Навч.
посібник. – К.: „Центр навчальної літератури”, 2005. – 160 с.
100. Мак-Дональд М. Стратегическое планирование маркетинга. – СПб: Питер, 2000. – 320 с.
101. Мак-Дональд М., Данбар Л. Сегментирование рынка. – М.: Дело и Сервис, 2003.
102. Малащук Д.В. Інноваційна домінанта машинобудівного комплексу у підвищенні його міжнародної конкурентоспроможності // Формування ринкових відносин в Україні. – 2006. - №2(57). – С.105-110.
103. Малащук Д.В. Особливості інноваційного потенціалу машинобудування України // Актуальні проблеми економіки. – 2005. - №2. – С.111-120.
104. Маркетинг: бакалаврський курс: Навч.посібник / За ред.
С.М. Ілляшенка. – Суми: ВТД „Університетська книга”, 2004. – 976 с.
105. Маркетинг / За ред. А.І. Кредісова. – К.: Україна, 1994. – 399 с.
106. Маркетинг / За ред. О.М.Азарян. – К.: НМЦВО МОіН України,
ПВФ „Студцентр”, 2003.- 400 с.
107. Маркетинг по Котлеру: Как создать, завоевать и удержать рынок / Пер. с англ. – М.: Альпина Паблишер, 2003. – 296 с.
108. Маркетинг: Учебник / Под ред. А.Н.Романова. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1996. – 560 с.
109. Маркова Ю.В. Фактори впливу на виробничо-інноваційну стратегію машинобудівних підприємств // Актуальні проблеми економіки. - №12(54). – 2005. – С.128-135.
110. Менеджмент та маркетинг інновацій: Монографія / За заг.ред. д.е.н., проф. С.М.Ілляшенка. – Суми: ВТД „Університетська книга”, 2004. – 646 с.
111. Миннет С. В2В – маркетинг: разные подходы к разным типам клиентов. Полное руководство – М.: «Вильямс», 2004. – 208 с.
112. Миннет С. Промышленный маркетинг: принципиально новый подход к решению маркетинговых задач: Пер. с англ. – М.: Издат. дом «Вильямс», 2003. – 208 с.
113. Моисеева Н.К., Конышева М.В. Управление маркетингом: теория, практика, информационные технологии: Учеб.пособие. – М.: Финансы и статистика, 2002. – 304 с.
114. Момот В.С. Тенденції розвитку виробничо-економічних систем:
Моногр. - Дніпропетровськ: Наука і освіта, 2002. - 224 с.
115. Мороз Л., Чухрай Н. Маркетинг: Навч.посібник; Збірник вправ / Під ред. Л.Мороз. – Львів: Державний університет „Львівська політехніка”, 1999. – 244 с.
116. Морохова О.В. (Бойко О.В.) Маркетингові дослідження промислових
ринків // Вісник Українського державного університету водного господарства та природокористування. Серія "Економіка". Частина 3. Випуск 4 (28): Зб.наук.
праць. – Рівне: НУВГП, 2004. – С.152-157.
117. Морохова О.В. (Бойко О.В.) Оцінювання конкурентоспроможності товарів виробничого призначення // Науковий вісник Волинського державного університету ім. Лесі Українки. Серія „Економічні науки". – Луцьк: РВВ „Вежа" ВДУ ім.Лесі Українки. – 2006. – №1. – С.97-102.
118. Морохова О.В. (Бойко О.В.) Сегментування ринку товарів виробничого призначення як механізм посилення конкурентних позицій підприємств // Економічні науки. Серія "Економіка та менеджмент". Випуск 2(6).
Зб.наук.праць. – Луцьк: РВВ ЛДТУ, 2005. – С.143-154.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
50





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.