У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название ПОДАТКОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ РОЗВИТКУ ПРОМИСЛОВОСТІ В УКРАЇНІ
Количество страниц 191
ВУЗ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ДЕРЖАВНОЇ ПОДАТКОВОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 21219.doc 
Содержание ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОПОДАТКУВАННЯ ТА ПОДАТКОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ 9
1.1. Поняття і принципи оподаткування 9
1.2. Особливості реалізації функцій податків в сучасній економіці 24
1.3. Проблеми формування та реалізації податкової політики у трансформаційній економіці 35
1.4. Податкові важелі регулювання і стимулювання розвитку економіки і промисловості 51
Висновки до розділу 1 65
РОЗДІЛ 2 СТАН ТА УМОВИ ОПОДАТКУВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ 68
2.1 Оцінка ефективності податкового регулювання промисловості України 68
2.2. Аналіз стану та динаміки податкового навантаження промисловості України 82
2.3. Податкове регулювання розвитку промисловості у відкритій економіці 97
Висновки до розділу 2 110
РОЗДІЛ 3 УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ПОДАТКОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ РОЗВИТКУ ПРОМИСЛОВОСТІ 113
3.1. Підвищення ефективності податкового регулювання розвитку промисловості 113
3.2. Напрями податкового стимулювання інвестиційної та інноваційної діяльності у промисловості 129
3.3. Трансформація системи податкового регулювання промислового виробництва підакцизних товарів (на прикладі алкоголю та тютюну) 141
Висновки до розділу 3 164
ВИСНОВКИ 168
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 172
ДОДАТКИ 188




ВСТУП


Актуальність теми. Промисловий сектор економіки України – один із основних секторів національної економіки займає визначальне місце у створення ВВП, наповненні державного бюджету та забезпеченні потреб суспільства товарами та послугами. Статистика останніх років показує, що внесок промисловості України у валову додану вартість знаходився в межах 40-42%. Така значущість та багато вимірність підвищує рівень уваги до нього не лише інвесторів, підприємців, а також держави як регулятора соціально-економічного розвитку.
Сьогодні українська економіка потребує невідкладної модернізації виробничої бази, радикального оновлення основних фондів, масштабного запровадження нових технологій та інновацій. Цей шлях розвитку немає альтернативи, оскільки у сучасному конкурентному середовищі постійно, з новою силою, загострюється потреба підвищення ефективності виробництва, зокрема за рахунок економії матеріальних і трудових ресурсів, збільшення результативності їхнього застосування. Екстенсивний шлях економічного розвитку себе повністю вичерпав, а майбутнє – за інтенсифікацією виробництва і розумним використанням результатів праці попередніх поколінь. За цих обставин в значній мірі актуалізується й проблема податкового регулювання діяльності промислових підприємств з метою підтримки інтенсивного шляху розвитку та знецінення екстенсивного розвитку, за яким ми донедавна рухалися.
Сучасна наукова думка у галузі податків сягнула суттєвих висот як у напрямі виключно теоретичного розуміння їх сутності та впливу на діяльність економічних агентів, так і в сфері прикладних емпіричних досліджень. Фундаментальні принципи, критерії та концепції теорії оподаткування були сформульовані в роботах А. Сміта, Дж.С. Міля, А. Пігу, Ф. Еджуорта, Ф. Рамсея та інших авторів у ХІХ та першій половині ХХ століть. Їхні ідеї отримали подальший розвиток завдяки нашим сучасникам. Серед зарубіжних вчених це Е. Аткінсон, Дж. Стігліц, Дж. Шлемрод, Л. Каплов, серед провідних вітчизняних науковців це В. Геєць, В. Вишневський, Ю. Іванов, А. Крисоватий, І. Луніна, П. Мельник, В. Опарін, С. Онишко, А. Соколовська, В. Федосов, С. Юрій, К. Швабій та багато інших. Незважаючи на відчутні здобутки перед економічною наукою продовжує стояти завдання поглиблення теоретичних концепцій та розробки практичних рекомендацій, спрямованих на пошук оптимальних, найбільш ефективних шляхів розвитку економіки та суспільства в цілому, а зокрема, впливу на їхній перебіг податків. Невідкладного вирішення потребують питання ефективності податкового регулювання в умовах глобалізації, суттєвого рівня відкритості економіки, впливу зовнішніх факторів, значних транскордонних потоків товарів, капіталів, робочої сили. Українська економіка поряд з цим має таку особливість як наявність великого тіньового сектору, що приховує значні обсяги трансакцій, які підлягають оподаткуванню. Неефективним як з регулятивної, так і фіскальної точок зору залишається акцизне оподаткування.
Важливість вивчення цих питань та недостатній рівень їх практичної розробки зумовили вибір теми дисертаційної роботи.
Зв’язок роботи з науковими програмами, планами, темами. Робота виконана відповідно до плану наукових досліджень: 1) кафедри фінансів Національного університету ДПС України тема дослідження «Фінансові важелі соціально-економічного зростання України та її регіонів» (номер державної реєстрації 0107U004128); 2) Науково-дослідного центру з проблем оподаткування Національного університету ДПС України науково-дослідна робота за темою «Розробка моделі планування податкових надходжень на базі показника податкового навантаженні окремих видів економічної діяльності» (номер державної реєстрації 0108U000439). Особистий внесок автора полягає в розробці шляхів удосконалення системи оподаткування підприємств української промисловості, а також аналізу відповідності результатів їхньої діяльності обсягу сплачених податків.
Мета і задачі дослідження. Мета дисертаційного дослідження полягає в удосконаленні теоретичних основ та розробці науково-практичних рекомендацій, спрямованих на підвищення ефективності податкового регулювання розвитку промисловості України. Досягнення цієї мети зумовило необхідність розв’язання наступних завдань:
 узагальнити теоретико-методологічні засади функціонування податків та податкового регулювання господарських процесів в умовах ринкової економіки;
 виявити специфіку формування механізму податкового регулювання та його застосування в економіках трансформаційного типу;
 вивчити міжнародний досвід податкового регулювання діяльності промислового сектору економіки;
 проаналізувати стан та умови оподаткування промисловості України;
 оцінити рівень податкового навантаження та ефективність податкового регулювання розвитку вітчизняної промисловості;
 дослідити особливості та специфіку податкового регулювання діяльності суб’єктів господарювання в умовах відкритої економіки;
 розробити науково-практичні рекомендації щодо формування і підвищення ефективності механізму податкового регулювання діяльності вітчизняної промисловості;
 визначити основні напрями податкового стимулювання інвестиційної та інноваційної діяльності промисловості України.
Об’єктом дослідження є фінансово-економічні відносини, що виникають в процесі оподаткування діяльності промисловості.
Предметом дослідження є механізм податкового регулювання діяльності та розвитку промисловості України.
Методи дослідження. В процесі дослідження використано загальнонаукові методи пізнання, методи економічного аналізу та економіко-математичного моделювання. Серед них: аналіз і синтез при дослідженні сутності та ефективності дії механізму податкового регулювання в ринковій економіці; порівняльний міжнародний аналіз при виявленні особливостей реалізації податкової політики та дослідженні властивостей фіскальної політики в трансформаційній економіці; метод групування та ретроспективного аналізу – при оцінці ефективності податкового регулювання промисловості України; регресійний, факторний та індексний аналіз при визначенні впливу фактору оподаткування на динаміку іноземних інвестицій; математичне моделювання – при визначенні аналітичних властивостей функції попиту на підакцизні товари.
Інформаційну базу дослідження становлять законодавчі та нормативно-правові акти, що забезпечують процес реформування податкової системи в Україні, звітні дані Міністерства фінансів України, Державного комітету статистики України, Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України, Державної податкової адміністрації України, монографічні дослідження і публікації в періодичних виданнях вітчизняних і зарубіжних авторів.
Наукова новизна одержаних результатів. Найбільш значущі результати дисертаційного дослідження, що містять наукову новизну, полягають у такому:
уперше:
- обґрунтована доцільність градаційного зменшення нормативної ставки податку на прибуток підприємств в Україні з 25 до 20% об’єкта оподаткування протягом 5 років, що в сукупності забезпечить можливості для стимулювання інвестиційно-інноваційних процесів у вітчизняній економіці, мінімізації фіскального ризику державного бюджету та виникнення конкурентних переваг діяльності іноземних інвесторів в Україні;
удосконалено:
- концепцію впливу ставок акцизу на попит підакцизних товарів через встановлення причин низької еластичності сукупного попиту, зокрема, внаслідок заміщення в умовах вітчизняної економіки попиту на продукцію легального виробництва продукцією контрабандного або контрафактного походження. Це вимагає удосконалення механізму державного контролю за обігом підакцизних товарів та в цілому сприятиме підвищенню ефективності державної акцизної політики в Україні;
- підхід до реформування системи оподаткування України в частині виявлення реальних умов для переходу промисловості на інвестиційно-інноваційну модель розвитку, що ґрунтуються на макроекономічній збалансованості трьох компонент – потреб держави, спроможності платників та оптимізації макроструктурних пропорцій;
набули подальшого розвитку:
- аргументація теоретичної тези про те, що у країнах трансформаційного типу фіскальна, а в її межах й податкова, політика держави є проциклічною. Застосування моделі «одночасного фіскального правила» («a contemporaneous …fiscal rule»), підтвердило висновок, що держава за допомогою автоматичних стабілізаторів не здатна згладжувати макроекономічні шоки, ефективно коригувати макроекономічні дисбаланси та диспропорції. Це зумовлює необхідність прийняття адекватних заходів для усунення детермінантів проциклічності фіскальної політики;
- заходи, що забезпечать остаточний перехід вітчизняної промисловості на систему змішаного акцизного оподаткування в поєднанні її специфічної та адвалорної компонент, що в умовах розвитку національної економіки є більш ефективним і убезпечує державний бюджет від суттєвих фіскальних втрат.
Практичне значення одержаних результатів полягає в тому, що положення та висновки дисертаційної роботи можуть бути використані в процесі підготовки законопроектів, що регламентують розвиток системи оподаткування в Україні, зокрема Податкового кодексу України, в практичній діяльності державних органів (Міністерства фінансів, Міністерства промислової політики, ДПА України) при визначенні напрямів економічної політики, а також при розробці відповідних навчальних курсів у вищих навчальних закладах.
Окремі результати дослідження, що містяться в роботі, враховано Державною податковою адміністрацією України в процесі розробки проектів нормативно-правових актів з питань оподаткування (довідка № 9025/6/99-5 від 18.09.2007 року); Науково-дослідним центром з проблем оподаткування Національного університету ДПС України при підготовці аналітичних матеріалів та розробці моделі планування податкових надходжень (акт про результати впровадження від 14.09.2008 року); Національним університетом ДПС України (№3338/01-12 від 30.12.2008) та Європейським університетом при підготовці методичних рекомендацій і програм для вивчення дисципліни «Податкова політика» (акт про впровадження № 1/12-275-В2 від 06.09.2007 року).
Особистий внесок здобувача. Наукові результати, сформульовані висновки, рекомендації і пропозиції, що виносяться на захист, одержані автором самостійно.
Апробація результатів дисертації. Основні положення та результати дисертаційного дослідження пройшли апробацію на науково-практичних конференціях, зокрема: «Розвиток фінансової системи України в умовах ринкових трансформацій» (м. Вінниця, 2004 р.); «Бюджетно-податкова політика: проблеми та перспективи розвитку» (м. Ірпінь, 2008 р.); «Тенденції та перспективи розвитку податкової системи України» (м. Ірпінь, 2008 р.).
Публікації. Результати дисертаційної роботи викладено у 8 одноосібних публікаціях загальним обсягом 2,7 друк. арк., з них 5 в наукових фахових виданнях загальним обсягом 2,3 друк. арк.
Список литературы ВИСНОВКИ


В дисертації здійснено теоретичне узагальнення і запропоновано розв’язання наукового завдання, що полягає в удосконаленні теоретичних основ та розробці науково-практичних рекомендацій, спрямованих на підвищення ефективності податкового регулювання розвитку промисловості України. Проведене дослідження дозволило зробити такі висновки.
1. Проблема ефективного регулювання економічних відносин потребує запровадження гнучкої податкової політики, яка б дала змогу оптимально пов’язати інтереси держави з інтересами переважної більшості платників податків. Для цього недопустимо нехтувати регулюючим потенціалом як податкової системи в цілому, так і окремих податків. Щоб важелі податкового стимулювання забезпечували позитивні зрушення і для держави, і для платників, необхідно спиратися на принципи: рівноправності, економічної доцільності, науковості, цільовий принцип, прозорості, кумулятивності, компетентності, законності. Виходячи з цього, існує необхідність реформування системи оподаткування України шляхом створення реальних умов для переходу промисловості на інвестиційно-інноваційну модель розвитку, що ґрунтуються на макроекономічній збалансованості трьох компонент – потреб держави, спроможності платників та оптимізації макроструктурних пропорцій.
2. Сутність проблеми ефективності податкового регулювання полягає у тому, що зміни податкової системи України повинні стосуватися усіх складових системи оподаткування. Це пов’язано з тим, що податкове законодавство характеризується складністю та суперечливістю, внаслідок чого платники податків мають можливість на законодавчих засадах мінімізувати свої податкові зобов‘язання. Система адміністрування податків є надзвичайно складною та вимагає значного обсягу витрат державних коштів. Великий тіньовий сектор економіки, існування якого стає можливим завдяки систематичним проявам корупції та податкової дискримінації, містить суттєві резерви податкових ресурсів, які держава не в змозі залучити для виконання своїх функцій. Тому головна ціль податкового регулювання має полягати у ефективному застосуванні елементів системи оподаткування, виходячи з стратегічних пріоритетів соціально-економічного розвитку України.
3. Аналіз ефективності податкового регулювання розвитку вітчизняної промисловості дозволив констатувати, що фіскальна політика в Україні є проциклічною. Це не дозволяє державі ефективно, за допомогою автоматичних стабілізаторів згладжувати макроекономічні шоки та коливання. Фіскальна політика є проциклічною, саме завдяки тим факторам, які зумовлюють її подібні характеристики і в інших перехідних економіках. Серед них: слабкий рівень розвитку інфраструктури фінансових ринків та істотні кредитні обмеження урядів в періоди рецесії; низький рівень контролю за інфляційними процесами, низька ефективність монетарної політики; недостатній рівень податкового адміністрування; наявність ефекту «політичної ренти», неефективне використання бюджетних коштів; корупція.
4. Оцінка стану та динаміки податкового навантаження промисловості України показала, що в цілому рівень податкового навантаження на українську промисловість є помірним. Проте слід зазначити, що податковий тягар розподілений між різними суб’єктами та, відповідно, видами економічної діяльності нерівномірно. Це, звичайно, не може вважатися позитивною характеристикою системи оподаткування. Частка податку на прибуток підприємств і організацій у ВВП у 2006 р. становила 4,86%, (у 2005 р. – 5,52%), а в обсязі податкових надходжень – 20,81% (у 2005 р. – 23,93%). Ці та інші статистичні дані, представлені у роботі, свідчать про те, що незважаючи на збільшення абсолютного обсягу надходжень, податковий тиск на реальний сектор економіки поступово зменшується. Позитивне значення для розвитку промисловості України мало зменшення нормативної ставки податку на прибуток з 30 до 25% об’єкта оподаткування. Це, разом з дією інших чинників, призвело до подальшого прискорення темпів промислового виробництва і, як наслідок, підвищення рентабельності та розширення бази оподаткування.
5. В умовах відкритості вітчизняної економіки, а також масштабного зростання глобалізаційних процесів у світі податкові чинники суттєвим чином впливають на потоки іноземних інвестицій, світового капіталу. В сучасному світі, особливо в країнах, які потребуються суттєвого обсягу капітальних інвестицій для оновлення виробничої бази, модернізації економіки, відбувається податкова конкуренція між цими країнами з метою створення привабливих умов для діяльності інвесторів. У глобальному економічному середовищі відбувається конкуренція не лише за інвестиції, а й за нові технології, інновації. У зв’язку з цими обставинами, ґрунтуючись на результатах проведеного наукового аналізу, нами запропоновано запровадження градаційного зменшення нормативної ставки податку на прибуток підприємств України на 5 відсоткових пункти послідовно протягом п’яти років. Цей крок дозволить мінімізувати фіскальний ризик Державного бюджету України. Поряд з цим послаблення податкового тиску на платників податків в умовах фінансової кризи та рецесії дозволить збільшити обсяги інвестицій, прискорити процеси модернізації виробничої бази за рахунок прибутків, що будуть реінвестуватися у виробництво. Крім цього, зменшення нормативної ставки в умовах спаду ділової активності дозволить надати властивостей антициклічності фіскальній політиці в Україні.
6. Завданням удосконалення податкового реформування має стати перегляд практики надання податкових пільг. Враховуючи, що в ряді законів не передбачено обов’язкового для платників окремого обліку пільг, а також цільового їх використання і відповідальності за нецільове використання, в більшості випадків визначити обґрунтованість користування законодавчо встановленими податковими пільгами не можна. Тому актуалізується питання створення державної системи моніторингу за цільовим використанням податкових пільг. З урахуванням необхідності запровадження в Україні інноваційно-інвестиційної моделі розвитку економіки, податкові пільги мають надаватися підприємствам, які відповідають пріоритетам та напрямам національного соціально-економічного розвитку, зокрема: впровадження інновації, високий рівень конкурентоздатності продукції (товарів, робіт, послуг) на світових ринках, тощо.
7. Основними завданнями податкової реформи у напрямку підвищення ефективності податкового регулювання розвитку промисловості є обґрунтоване вирівнювання податкового тягаря, спрощення податкової системи, посилення податкового контролю за рівнем витрат виробництва, мінімізація витрат виконання й адміністрування податкового законодавства. Реформування податкової системи України повинно мати форму цілісної стратегії та враховувати соціально-економічне становище в країні, стратегічні завдання розвитку держави та її економіки. Податкова реформа повинна розглядатися не як достатня умова, але як необхідна складова загальної скоординованої політики економічної трансформації і забезпечення прискореного зростання на інноваційній основі.
8. Акцизне оподаткування продукції промислових підприємств має резерви для підвищення ефективності застосування. Ставки податків є достатньо низькими, а також низькою є собівартість виробництва основних видів продукції з високим вмістом спирту. Проте удосконалення акцизного оподаткування вимагає побудови надійного механізму державного контролю за обігом спирту та лікеро-горілчаних напоїв із метою попередження їхнього виробництва та реалізації без сплати до бюджету акцизного збору, а також підпільного виготовлення. В умовах присутності великого тіньового сектору економіки еластичність сукупного попиту по ціні таких товарів є низькою, оскільки відбувається заміщення легальної пропозиції товарів тіньовою, що містить суттєвий ризик несплати податків.




СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ


1. Азаров М. Я. Формування бюджетної політики економічного зростання / М. Я. Азаров // Фінанси України. – 2006. – № 9. – С. 3–9.
2. Антоненко В. М. Регресивне оподаткування як чинник підвищення регулювальної ролі податку на прибуток / В. М. Антоненко, Б. В. Бурлуцький // Фінанси України. – 2002. – № 11. – С. 72–77.
3. Антонюк Я. М. Методичні аспекти формування моделі розрахунку ставки акцизного збору / Я. М. Антонюк, Т. Г. Васильців // Фінанси України. – 2003. – № 10. – С. 100–107.
4. Арзуманов Р. М. Оподаткування суб’єктів підприємницької діяльності / Р. М. Арзуманов, О. М. Климахіна // Фінанси України. – 2003. – № 5. – С.89–93.
5. Бадида М. П. Податкова політика держави в період реформування економіки / М. П. Бадида // Вісник податкової служби України. – 2002. – № 5. – С. 26–31.
6. Бажал Ю. М. Економічна теорія технологічних змін / Ю. М. Бажал. – К. : Заповіт, 1996. – 240 с.
7. Балацкий Е.В. Эффективность фискальной политики государства / Е. В. Балацкий // Проблемы прогнозирования. 2000. – № 5. – C. 10–17.
8. Барулин С.В. Теория и история налогообложения : учебн. пособие / С. В. Барулин. – М. :Экономистъ, 2006. – 319 с.
9. Безкоровайна В. В. Податки в системі фінансового регулювання зовнішньо-економічної діяльності / В. В. Безкоровайна // Фінанси України. – 2004. – № 12. – С.40–45.
10. Білостоцька В. О. Податкове навантаження в Україні / В. О. Білостоцька, В. І. Островецький // Фінанси України. – 2002. – № 12. – С. 75–79.
11. Бланкарт Ш. Державні фінанси в умовах демократії. Вступ до фінансової науки / Ш. Бланкарт. – К. : Либідь, 2000. – 356 с.
12. Богиня Д. Державне регулювання перехідних процесів / Д. Богиня, Г. Волинський // Економіка України. – 1998. – № 12. – С. 12–21.
13. Богуславский М. М. Иностранные инвестиции: правовое регулирование / М. М. Богуславский. –М.: Бек, 1996. – 462 с.
14. Бойко Е. А. Державне регулювання виробництва та споживання алкогольної та тютюнової продукції / Е. А. Бойко // Фінанси України. – 2000. – № 1. – С. 106–117.
15. Большой юридический словарь. – М. : ИНФРА-М, 1997. – 790 с.
16. Борейко В. Шляхи підвищення ефективності податкового і соціального законодавства / В. Борейко // Економіка України. – 2007. – № 9. – С. 30–37.
17. Бурденко І. М. Аналіз стану і напрямки розвитку податкової системи України та її вплив на зростання економіки І. М. Бурденко, О. В. Кравченко // Актуальні проблеми економіки. – 2007. – № 4. – С. 67–74.
18. Буряковський В. В. Роль податків у наповненні бюджетів всіх рівнів / В. В. Буряковський // Фінанси України. – 2001. -- № 5. – С. 78–81.
19. Василик О. Д. Удосконалення податкової системи України / О. Д. Василик, К. В. Павлюк // Фінанси України. – 1998. – № 2. – С. Василькова Т. В. Удосконалення планування податкових платежів / Т. В. Василькова // Фінанси України. – 2003. – № 6. – С. 36–39.
20. Василькова Т. В. Удосконалення планування податкових платежів / Т. В. Василькова // Фінанси України. – 2003. – № 6. – С. 36–39.
21. Висоцька І. Б. Чинники економічного зростання / І. Б. Висоцька // Фактори економічного зростання: зб. наук. пр.; редкол. : Л. К. Безчасний (відп. ред.) та ін. – К. : Інститут економіки, 2001, 105 с. – С. 4–11.
22. Вишневський В. Про новий порядок амортизації основних фондів / В. Вишневський, Д. Липницький // Економіка України. – 1998. – № 3. – С. 42–46.
23. Вишневський В. П. Оцінка можливостей зниження податкового тягаря / В. П. Вишневський, Д. В. Липницький // Фінанси України. – 2000. – № 1. – С. 93–105.
24. Воронкова О. М. Податковий процес і напрями його удосконалення / О. М. Воронкова // Фінанси України. – 2002. – № 12. – С. 63–68.
25. Воронкова О. М. Податковий процес і напрями його удосконалення / О. М. Воронкова // Фінанси України. – 2002. – № 12. – С. 63–68.
26. Воронкова О. М. Трансформація системи оподаткування в Україні / О. М. Воронкова // Фінанси України. – 2000. – № 1. – С.118–123.
27. Гальчинський А. С. Основи економічної теорії / А. С. Гальчинський, П. С. Єщенко, Ю. І. Палкін. – К. : Вища школа, 1995. – 471 с.
28. Геєць В. Перспективи економічного розвитку України / В. Геєць // Статистика України. – 1999. – № 2. – С. 35–39.
29. Гончаренко О. В. Податкове стимулювання на регіональному рівні / О. В. Гончаренко // Шляхи зміцнення фінансово-економічної самостійності регіонів України : тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції. – Дніпропетровськ : Наука і освіта, 2000. – С. 81.
30. Даниленко А. І. Податкова політика і система оподаткування / А. І. Даниленко, Л. П. Даниленко // Фінансово-кредитні важелі державного регулювання економіки : зб. наук. пр. / НАН України, Інститут економіки. (редкол. : А. І. Даниленко (відп. ред.) та інші) – К., 2002. – 158 с. – С. 32–42.
31. Данілов О. Д. Податки в Україні / О. Д. Данілов, Н. П. Фліссак. – К. : УкрІНТЕІ, 2003. – 348 с.
32. Державне регулювання економіки. – К. : КНЕУ, 2000. – 310 с.
33. Дернберг Р. Л. Международное налогообложение / Р. Л. Дернберг. – М. : ЮНИТИ; Будапешт : COLPI, 1997. – 156 c.
34. Джерела інвестицій та їх економічне регулювання / за ред. чл.-кор. НАН України М. С. Герасимчука. – К. : ІЕ НАНУ, 1999. – 157 с.
35. Дмитриев В.К. Критические исследования о потреблении алкоголя в России / В. К. Дмитриев. – М. : Русская панорама, 2002. – 368 с.
36. Дрига А. Б. Активізація акцизного оподаткування в регулюванні соціальних процесів / А. Б. Дрига // Фінанси України. – 2001. – № 5. – С. 95–105.
37. Дяковський Д. А. Оцінка фіскальної ефективності податку на додану вартість в Україні / Д. А. Дяковський // Фінансово-кредитні важелі державного регулювання економіки : зб. наук. пр. / НАН України, Інститут економіки. (редкол. : А. І. Даниленко (відп. ред.) та інші) – К., 2002. – 158 с. – С. 51–58.
38. Економіка України : стратегія і політика довгострокового розвитку : монографія / за ред. акад. НАНУ Гейця В. М. – К. : Фенікс, 2003. – 1008 с.
39. Економіка України : стратегія і політика довгострокового розвитку / за ред. акад. НАН України В. М. Гейця. – К. : ІЕПр НАНУ ; Фенікс, 2003. – 1008 с.
40. Економічні проблеми ХХІ століття : міжнародний та український виміри / за ред. С. І. Юрія, Є. В. Васильєва. – К. : Знання, 2007. – 595 с.
41. Єфіменко Т. І. Механізм перерозподілу фінансових ресурсів як важіль визначення податкового потенціалу : монографія / Т. І. Єфіменко. – Дніпропетровськ, ДУЕП, 2002. – 272 с.
42. Єфіменко Т. І. Податкові фактори макроекономічної стабілізації / Т. І. Єфименко // Менеджер : Вісник Донецької державної академії управління. – 2003. – № 2. – С. 75–81.
43. Жалило Я. Действенность экономической политики государства в контексте рыночного реформирования / Я. Жалило, Д. Чернишов // Экономика Украины. – 2000. – № 12. – С. 13–23.
44. За даними інтернет-ресурсу: http://www.bank.gov.ua/
45. За даними інтернет-ресурсу: http://www.ukrstat.gov.ua/
46. Загальна теорія держави і права / [Колодій А. М., Копєйчиков В. В., Лисенков С. Л., Пастухов В. П., Тихомиров О. Д.] ; за ред. Копєйчикова В. В. – К. : Юрінком. – 1997. – 320 с.
47. Загорський В. Г. Принципи функціонування податкової системи ринкового типу / В. Г. Загорський, І. Г. Благун // Фінанси України. – 2003. – № 10. – С. 92–99.
48. Запатріна І. В. Бюджетна політика стимулювання економічного зростання та механізми її реалізації / І. В. Запатріна, Т. Б. Лебеда // Фінанси України. – 2006. – № 4. – С. 38–45.
49. Засади формування бюджетної політики держави : монографія / за ред. д.е.н., проф. М. М. Єрмошенка. – К. : НАУ, 2003. – 284 с.
50. Затонацька Т. Г. Підходи до аналізу фіскальної політики України (1998–2004 роки) / Т. Г. Затонацька, А. В. Ставицький // Фінанси України. – 2006. – № 2. – С. 91–100.
51. Захарин С. Налоги могут не только карать, но и стимулировать / С. Захарин // Продукты питания. – 2004. – № 12. – С. 63–65.
52. Захарін С. В. Активізація інноваційної діяльності промислових підприємств / С. В. Захарін // Фінанси України. – 2003. – № 1.
53. Захарін С. В. Податкові важелі державного регулювання іноземного інвестування / С. В. Захарін // Фінанси України. – 2000. – № 7. – С. 94–101.
54. Зимовець В. В. Акумуляція фінансових ресурсів та економічний розвиток : монографія / В. В. Зимовець (відп. ред. д.е.н., проф. В. І. Кононенко). – К. : ІЕ НАНУ, 2003. – 314 с.
55. Іванченко А. А. Оптимізація адміністрування акцизного збору на лікеро-горілчані напої / А. А. Іванченко // Науковий вісник Академії державної податкової служби. – 2006.
56. Іващук І. О. Сучасне європейське оподаткування / І. О. Іващук // Фінанси України – 2001. – № 10. – С. 72–79.
57. Каламбет С. В. Удосконалення формування податкової системи / С. В. Каламбет, А. В. Антонов // Фінанси України. – 2001. – № 5. – С. 82–86.
58. Квасовський О. Р. Проблеми наукової систематизації принципів оптимального оподаткування // Фінанси України. – 2006. – № 2. – С. 101–112.
59. Кейнс Д. Общая теория занятости, процента и денег / Д. Кейнс. – М. : Экономика, 1978. – 347 с.
60. Кіндзерський Ю. В. Про напрями і засоби бюджетної підтримки реального сектора / Ю. В. Кіндзерський // Напрями стабілізації економічного розвитку України : зб. наук. пр. (редкол. : Л. К. Безчасний (відп. ред.) та інші). – К. : Інститут економіки НАН України, 2002. – 152 с. – С. 102–109.
61. Конкурентоспроможність національної економіки : монографія / за ред. д-ра екон. наук Б. Є. Кваснюка. – 2005. – 582 с.
62. Конрад Ю. Податкова політика в Україні : підходи і перспективи / Ю. Конрад, І. Луніна // Економіка України. – 1996. – № 11.
63. Корнус В. Г. Оцінка регулюючого впливу системи оподаткування на економічні процеси / В. Г. Корнус // Актуальні проблеми економіки. – 2007. – № 7. – С. 129–137.
64. Костіна Н. І. Фінансове прогнозування: методи та моделі / Н. І. Костіна, А. А. Алексєєв, О. Д. Василик. – К. : Знання, 1997. – 183 с.
65. Крисоватий А. І. Державна податкова політика і система податків / А. І. Крисоватий // Фінанси України. – 1998. – № 1. – С. 61–67.
66. Крисоватий А. І. Наукова парадигма трансформації універсального акцизу / А. І. Крисоватий // Фінанси України – 2001. – № 10. – С. 80–90.
67. Крупка М. І. Фінансові інструменти державного регулювання та підтримки інноваційної сфери / М. І. Крупка // Фінанси України. – 2001. – № 4. – С. 77–84.
68. Кулик В. В. Податки в системі відтворення національної економіки / В. В. Кулик // Фінанси України. – 2003. – № 11. – С. 91–97.
69. Кульбачний С. В. Диференційований ПДВ як напрям удосконалення структури податків / С. В. Кульбачний // Фінанси України. – 2001. – № 2. – С. 41–44.
70. Куцын Н. А. Современная теория и практика налогообложения / [Н. А. Куцын, В. В. Калюжний, О. В. Мозенков, В. Д. Балыкин]. – Х. : Прапор. – 512 с.
71. Кучервянко Н. П. Теоретические проблемы правового регулирования налогов и сборов в Украине / Н. П. Кучерявенко. – Харьков : Консум, 1997. – 256 с.
72. Лащак В. Удосконалення системи прямого оподаткування в Україні / В. Лащак // Фінанси України. – 2004. – № 11. – С. 26–32.
73. Лащак В. В. Оподаткування інноваційних підприємств / В. В. Лащак // Проблеми науки. – 2004. – № 11. – С. 34–39.
74. Лащак В. В. Удосконалення системи прямого оподаткування в Україні / В. В. Лащак // Фінанси України. – 2004. – № 11. – С. 26–32.
75. Литвиненко Є. О. Податкове стимулювання інвестиційної діяльності промислових підприємств / Є. О. Литвиненко // Фінанси України. – 2004. – № 11. – С. 33–39.
76. Литвиненко Є.О. Податкове стимулювання інноваційної та науково-технічної діяльності промислових підприємств / Литвиненко Є.О. // Проблеми науки. – 2004. № 8. – С. 25-30.
77. Литвиненко Є. О. Податкове стимулювання розвитку промислового виробництва / Є. О. Литвиненко // Фінанси України. – 2004. – № 4. – С. 69–75.
78. Литвиненко Є.О. Податкове стимулювання інвестиційно-інноваційної діяльності підприємств / Литвиненко Є.О. // Проблеми науки. – 2007. № 4. – С. 42-47.
79. Литвиненко Є.О. Оцінка ефективності податкового регулювання розвитку промисловості / Литвиненко Є.О. // Науковий вісник Національного університету державної податкової служби України. – 2008. № 4 (43). – С. 143 148.
80. Лукінов І. Методи та засоби державного регулювання економіки перехідного періоду / І. Лукінов // Економіка України. – 1999. – № 5. – С. 8–11.
81. Лукінов І. Наслідки і перспективи ринкових перетворень в економіці України / І. Лукінов // Економіка України. – 1995. – № 12. – С. 4–18.
82. Луніна І. Державні гарантії в трансформаційній економіці : теоретичний аналіз і досвід України / І. Луніна // Економіка України. –1999. – № 12. – С. 20–31.
83. Луніна І. О. Податкова політика у контексті створення умов для економічного зростання / І. О. Луніна // Економіка України. – 2000. – № 9. – С. 37–47.
84. Ляшенко Г. П. Фінансові методи регуляторної політики / Г. П. Ляшенко // Фінанси України. – 2003. – № 6. – С. 94–97.
85. Ляшенко Ю. І. Фінансова діяльність держави : цілі, засоби, результати / Ю. І. Ляшенко, І. А. Максименко // Фінанси України. – 2003. – № 6. – С. 61–66.
86. Мацелюх Н. П. Методологічні аспекти оцінки впливу податкових чинників на формування цін виробництва в Україні / Н. П. Мацелюх // Фінанси України. – 2003. – № 2. – С. 77–87.
87. Мельник В. М. Зарубіжний досвід формування підсистеми місцевих податків і зборів та можливості його використання в Україні / В. М. Мельник // Розвиток фінансової системи України в умовах ринкових трансформацій. – Том ІІ : збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції вчених, викладачів та практичних працівників 14-15 жовтня 2004 року. – Вінниця. : Ландо ЛТД, 2004. – 458 с. – С. 9–13.
88. Мельник В. М. Податок на додану вартість у податковій системі України / В. М. Мельник, О. В. Солдатенко // Фінанси України. – 2006. – № 9. – С. 82–86.
89. Мельник П. Деякі суперечності в розвитку податкової системи та шляхи їх подолання / П. Мельник // Економіка України. – 2001. – № 7. – С. 16–21.
90. Мельник П. Наукові передумови розвитку податкових важелів регулювання економіки / П. Мельник // Науковий вісник Академії державної податкової служби України : зб. наук. пр. – 2000. – № 3 (9). – С. 5–12.
91. Мельник П. В. Розвиток податкової системи в трансформаційній економіці / П. В. Мельник. – Ірпінь : Академія державної податкової служби України, 2001. – 362 с.
92. Миляков Н. В. Налоги и налогообложение / Н. В. Миляков. – М. : ИНФРА-М, 2001. – 304 с.
93. Мінін Л. Про дерегулювання економіки / Л. Мінін, Г. Білоус // Економіка України. – 1999. – № 3. – С. 4–9.
94. Мірошниченко В. А. Теоретичні підстави економічного коригування бюджетно-податкової політики / В. А. Мірошниченко // Суспільні реформи та становлення громадянського суспільства в Україні : матеріали наук.-практ. конф. за міжнар. участю. – К., 2001. – С. 121–125.
95. Мурашко О. В. Бухгалтерський облік і податкова звітність / О. В. Мурашко // Фінанси України. – 2003. – № 6. – С. 51–60.
96. Налоги / под ред. Черника Д. Г. – М. : Финансы и статистика, 1998. – 344 с.
97. Налогообложение : проблемы науки и практики – 2008: монография. – Х. : ФЛП Александрова К.М., 2008. – 264 с.
98. Новосельский В. Налоговые факторы государственного регулирования / В. Новосельський // Экономист. – 2007. – № 5. – С. 17–21.
99. Общая теория статистики. – М. : Инфра-М, 1996. – 376 с.
100. Онишко С.В. Фінансове забезпечення інноваційного розвитку : монографія / С. В. Онишко. – Ірпінь : Національна академія ДПС України, 2004. – 434 с
101. Опарін В. Фінансова система України (теоретико-методологічні аспекти): Монографія / В.М. Опарін. – К.: КНЕУ, 2005. – 240 с.
102. Павловський М. А. Макроекономіка перехідного періоду. Український контекст / М. А. Павловський. – К. Техніка, 1999. – 336 с.
103. Парнюк В. Регулююча функція податку на додану вартість / В. Парнюк // Економіка України. – 2007. – № 6. – С. 4–16.
104. Пила В. Підсумки і перспективи створення вільних економічних зон в Україні / В. Пила, О. Чмир // Економіка України. – 1999. – № 8. – С.26–34.
105. Податкова політика України : стан, проблеми та перспективи: монографія / П. В. Мельник, Л. Л. Тарангул, З. С. Варналій [та ін.]; за ред. З. С. Варналія. – К. : Знання України, 2008. – 675 с.
106. Податкова політика України: стан, проблеми та перспективи: монографія / [П. В. Мельник, Л. Л. Тарангул, З. С. Варналій та ін.]; pа ред. З.С. Варналія. – К. : Знання України, 2008. – 675 с.
107. Податкова система : навч. посіб. – К. : НАУ, 2003. – 422 с.
108. Податкове право : навч. посіб. / [Г. В. Бех, О. О. Дмитрик, Д. А. Кобільнік та ін.]; за ред. проф. М. П. Кучерявенка. – К. : Юрінком Інтер, 2003. – 400 с.
109. Податковий потенціал регіонів України : теорія, методологія, оцінка : монографія / за заг. ред. П. В. Мельника. – Ірпінь : НУДПСУ, 2008. – 212 с.
110. Попович В. М. Реформування податкової системи – підгрунтя для зміцнення дохідної частини держбюджету / В. М. Попович // Фінанси України. – 2003. – № 6. – С. 22–26.
111. Про власність : закон України // Відомості Верховної Ради України. – 1991. – № 20.
112. Про Державний бюджет України на 2006 рік : закон України // Фінанси України. – 2006. – № 2. – С. 3–67.
113. Про загальні засади створення і функціонування спеціальних (вільних) економічних зон : закон України // Відомості Верховної Ради України. – 1992. – № 50.
114. Про захист іноземних інвестицій на Україні : закон України // Відомості Верховної Ради України. – 1991. – № 46.
115. Про зовнішньоекономічну діяльність : закон України // Відомості Верховної Ради України. – 1991. – № 29.
116. Про інвестиційну діяльність : закон України // Відомості Верховної Ради України. – 1991. – № 47.
117. Про місцеві державні адміністрації : закон України // Відомості Верховної Ради України. – 1999. – № 20.
118. Про режим іноземного інвестування : закон України // Відомості Верховної Ради України. – 1996. – № 19.
119. Пушкарева В. М. История финансовой мысли и политики налогов / В. М. Пушкарева. – М. : Финансы и статистика, 2003. – 256 с.
120. Реформування державного управління в Україні : проблеми і перспективи. – К. : Оріяни, 1998. – 364 с.
121. Розвиток фінансового сектора та економічне зростання : монографія / НАН України, Інсититут економіки. (редкол. : А.І.Даниленко (відп. ред.) та інш.). – К. : ІЕ НАНУ, 2001. – 238 с.
122. Рывок в рыночную экономику. – К. : Феникс, 1997. – 303 с.
123. Сігайова А. Ефективне адміністрування ПДВ : проблеми і перспективи / А. Сігайова // Економіка України. – 2007. – № 7. – С. 24–31.
124. Скрипник А.В. Оцінка фіскальної ефективності пільгового оподаткування прибутку підприємств / А. В. Скрипник, Д. М. Серебрянський // Економіка України. – 2006. – № 7. – С. 13–27.
125. Скрипник А. Оцінка податкового навантаження і детінізація фонду оплати праці / А. Скрипник, Г. Гендлер // Економіка України. – 2007. – № 5. – С. 17–25.
126. Скрипник А. Фіскальні та соціальні наслідки переходу до плоскої шкали оподаткування доходів фізичних осіб / А. Скрипник // Економіка України. – 2006. – № 12. – С. 4–10.
127. Современный экономический словар : терминол. словарь / сост. Райзберг Б. А., Лозовский Л. Ш., Стародубцева Е. Б. – М. : Бек, 1997. – 496 с.
128. Соколовська А. М. До питання про податкову реформу в Україні / А. М. Соколовська // Фінанси України. – 2006. – № 4. – С. 55–61.
129. Соколовська А. М. Методологічні аспекти оподаткування / А. М. Соколовська // Наукові праці НДФІ. – 2001. – Вип. 2 (14). – С. 33–39.
130. Соколовська А. М. Податкова політика в Україні в контексті її впливу на розвиток економіки / А. М. Соколовська // Фінанси України. – 2006. – № 9. – С. 65–81.
131. Соколовська А. М. Податкова система держави / А. М. Соколовська // Наукові праці НДФІ. – 2001. – Вип. 1 (13). – С. 56–63.
132. Соколовська А. М. Податкова система України : теорія і практика становлення / А. М. Соколовська. – К. : НДФІ, 2001. – 372 с.
133. Соколовська А.М. Теоретичні засади визначення податкового навантаження та рівня оподаткування економіки / А. М. Соколовська // Економіка України. – 2006. – № 7. – С. 4–12.
134. Соломаха В. І. Оподаткування нерезидентів у світлі Закону „Про оподаткування прибутку підприємств” / В. І. Соломаха // Фінанси України. – 1998. – № 7. – С. 85–87.
135. Солонінко К. С. Макроекономіка / К. С. Солонінко. – К. : ЦУЛ, 2002. – 320 с.
136. Сприяння сталому економічному зростанню в Україні. – К. : Альфа-Принт, 2001. – 347 с.
137. Субботович Ю. Л. Податок на прибуток – регулятор підприємницької діяльності / Ю. Л. Субботович // Фінанси України. – 2001. – № 12. – С. 81–83.
138. Теліщук М. М. Актуальні проблеми співвідношення прямих і непрямих податків / М. М. Теліщук // Фінанси України. – 2001. – № 2. – С. 29–40.
139. Тулуш Л. Д. Податкові важелі та механізми стимулювання інновацій / Л. Д. Тулуш // Фінанси України. – 2006. – № 4. – С. 62–70.
140. Турчинов О. В. Реформування і оптимізація системи оподаткування в Україні / О. В. Турчинов. – К. : Національний інститут економічних програм, 1995. – 162 с.
141. Финансы / под ред. Родиновой В. М. – М. : Финансы и статистика, 1994. – 345 с.
142. Финансы капитализма / под ред. Болдырева Б. Г. – М. : Финансы и статистика, 1990. – 210 с.
143. Фролова Н. Оподаткування доходів від праці та від капіталу в Україні / Н. Фролова // Економіка України. – 2006. – № 12. – С. 21–28.
144. Ходов Л. Г. Основы государственной экономической политики / Л. Г. Ходов. –М. : Бек, 1997. – 315 с.
145. Чередниченко А. П. Актуальні проблеми та головні завдання реформування ДПС України / А. П. Чередниченко // Фінанси України. – 2006. – № 2. – С. 91–100.
146. Чередниченко О. М. Непряме оподаткування у податковій системі України / О. М. Чередниченко // Фінанси України. – 2003. – № 11. – С. 98–104.
147. Чередніченко Ю. В. Актуальні проблеми податкової політики / Ю. В. Чередніченко // Фінансово-кредитні важелі державного регулювання економіки : зб. наук. пр. / НАН України, Інститут економіки. (редкол. : А. І. Даниленко (відп.ред.) та інші) – К., 2002. – 158 с. – С. 92–96.
148. Чередніченко Ю. В. Дієвість податкової системи в економічних перетвореннях / Ю. В. Чередніченко // Напрями стабілізації економічного розвитку України : зб. наук. пр. (редкол. : Л. К. Безчасний (відп.ред.) та ін.). – К., Інститут економіки НАН України, 2002. – 152 с. – С. 102–109.
149. Чередніченко Ю. В. Про теоретичні основи оподаткування / Ю. В. Чередніченко // Фактори економічного зростання : зб. наук. пр. (редкол. : Л. К. Безчасний (відп. ред.) та ін.). – К. : Інститут економіки, 2001, 105 с. – С. 48–54.
150. Чугунов І. Я. Бюджетний механізм регулювання економічного розвитку / І. Я.Чугунов. – К. : НІОС, 2003. – 488 с.
151. Чугунов І. Я. Податок з доходів фізичних осіб у системі фінансово-економічного регулювання / І. Я. Чугунов, А. Б. Ігнатенко// Фінанси України. – 2006. – № 4. – С. 3–14.
152. Шахмарова Е. Д. Фінансова оцінка інноваційних проектів / Е. Д. Шахмарова // Фінанси України. – 2002. – № 6. – С. 122–126.
153. Швабий К. Реформирование налоговой системы Украины на основе анализа имплицитных и предельных налоговых ставок / К. Швабій, Д. Серебрянский // Белорусский экономический журнал – 2006. – № 3 (36). – С. 125–134.
154. Швадченко В. А. Снижение налоговой нагрузки и поддержка отечественных товаропроизводителей / В. А. Швадченко // Економіка : проблеми теорії та практики : зб. наук. пр. – Вип. 80. – Дніпропетровськ, ДНУ, 2001. – С. 95–98.
155. Щербак В. Податкова модернізація реформованих економік / В. Щербак // Економіка України. – 2007. – № 8. – С. 71–81.
156. Юргелевич С. В. Зарубіжний досвід податкових реформ та уроки для України / С. В. Юргелевич // Фінансово-кредитні важелі державного регулювання економіки: Зб.наук.пр. / НАН України, Інститут економіки. (редкол. : А. І. Даниленко (відп.ред.) та інші) – К., 2002. – 158 с. – С.68–78.
157. Юрій С. І. Оцінка ефективності наданих пільг з оподаткування / С. І. Юрій, І. М. Таранов // Фінанси України. – 2002. – № 12. – С. 55–62.
158. Янушевич Я. В. Податкова система України : структура і напрями вдосконалення / Я. В. Янушевич // Фактори економічного зростання : зб. наук. пр. (редкол. : Л. К. Безчасний (відп.ред.) та ін.). – К.: Інститут економіки, 2001, 105 с. – С. 55–65.
159. Adler G. Original Sin and Procylical Fiscal Policy: Two Sides of the Same Coin? // IMF Working Paper, WP/08/209. – September. – 2008. – 29 p.
160. Alesina A., Tabellini G. Why fiscal policy often procyclical? // Working paper 11600. – September. – 2005. – 47 p.
161. Auerbach A.J. The Future of Capital Income Taxation // Berkeley Program in Law & Economics, Working Paper Series. – 2006. – Paper 217. 33 p.
162. Badania rynkowe i marketingowe. Praca zbiorowa pod redakcja Jozefy Kramer. – PWE. – Warszawa. – 1994. – 330 p.
163. Cемюелсон П., Нордгауз В. Макроекономіка : [пер. з англ..; наук ред. С. Панчишина]. – К.: „Основи”, 1995. – 544 с.
164. Cоколовська А.М. Податкова система держави : теорія і практика становлення / А. М. Соколовська. – К. : Знання-Прес, 2004. – 454 с.
165. Douglas J. Young and Agnieszka Bielinska-Kwapisz. Alcohol Taxes and Beverage Price // National Tax Journal. – Vol. LV, No1 – March. – 2002. – р. 57.
166. Dunning J. H. The Eclectic Paradigm of International Production. A Restatement and some Possible Extensions // Journal of International Business Studies, Spring/Summer. – 1988. – pp. 1–31.
167. Ethan Ilzetzki, Carlos A. Vegh Procyclical fiscal policy in developing countries: Truth or fiction? // NBER Working paper series, 14191. – July. – 2008. – 61 p.
168. Harberger A.C. The Incidence of the Corporate Income Tax // Journal of Political Economy, Vol. 70. – 1962. – PP. 215-240.
169. http://www.cid.harvard.edu/ciddata/ciddata.html
170. Individual Taxation/ Ed. by J. W. Pratt, W. N. Kulsrud. – Chicago etc.: Irvin, 1997. – XXII, 1000 p.
171. Kahn J. The biggest tax rip off. – Polit. Affairs, N.Y., 1980. – vol. 59. – № 12. – P. 22–24.
172. Koop, Michael J. Zur Gewinnbesteuerug von Korperschaften in der Europaishen Gemeinschaft. – Tubingen, Mohr, 1994. – Р. 16.
173. Mendoza E., Razin A., Tesar L. Effective tax rate in macroeconomics: cross-country estimates of tax rates on factor incomes and consumption // NBER Working paper #4864. – September. – 1994.
174. Perotti R. (2004) „Estimating the Effects of Fiscal Policy in OECD Countries”, mimeo, IGIER-Bocconi.
175. Persson, Torsten and Guido Tabellini (2000) Political Economics: Ex-plaining Economic Policy, Cambridge, MA: MIT Press.
176. Piatkowski M., Jarmuzek M. Zero Corporate Income Tax in Moldova: Tax Competition and Its Implication for Eastern Europe // IMF Working Paper, WP/08/203. – August. – 2008. – 33 p.
177. Porter M. The Competitive Advantage of Nations. – New York. Free Press, 1990. – pp. 15–18.
178. Razin A., Sadka E. International Tax Competition and Gains From Tax Harmonization // NBER Working Paper #3152. – October. – 1989.
179. Sharp W. Investments. – New York, Prentice Hall, 1985. – 229 p.
180. Slemrod J. Are corporate tax rates, or countries, converging? // Journal of Public Economics, 200. – Vol. 88 – pp. 1169–1186.
181. Swank D., Steinmo, S. The new political economy of taxation in advanced capitalist democracies // American Journal of Political Science, 2002. – Vol. 46(3). – pp. 642– 655.
182. Talvi, Ernesto, and Carlos A. Végh (2005). Tax Base Variability and Pro-cyclical Fiscal Policy in Developing Countries // Journal of Development Economics 78. – р. 156-190.
183. Tanzi V. Globalization, Technological Developments, and the Work of Fiscal Termites," IMF Working Paper 00/181. – Washington : International Monetary Fund, 2000.
184. Vernon Raymond. International Investment and International Trade in the Product Cycle // Quaterly Journal of Economics. – 1966. – May. – pp. 190–207.
185. Volker Kreft. Steuerrecht. – Heidelberg : Springer – Verlag, 1996. – 183 S.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
150
Скачать бесплатно 21219.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.