У нас уже
17884
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ОСНОВІ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ
Количество страниц
210
ВУЗ
ДОНЕЦЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ УПРАВЛІННЯ
Год сдачи
2008
Содержание
ЗМІСТ
ВСТУП….……………………………………...………………...........……………4
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ
УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ НА ПРОМИСЛОВОВИХ
ПІДПРИЄМСТВАХ.................................................................................................10
1.1. Трансформація парадигм управління персоналом на
промисловому підприємстві ……………………………………………………..10
1.2. Еволюція корпоративної культури …...…………………….…………...21
1.3. Система управління персоналом і мотиваційне значення її елементів .….34
Висновки по розділу 1……………………..……………………………………...51
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА..……………………...54
2.1. Аналіз вимог нормативних документів у сфері управління персоналом …54
2.2. Трансформація системи менеджменту персоналу .........................................64
2.3. Методологічний підхід до стимулювання творчої праці ..............................75
2.3.1. Аналіз можливості побудови системи мотивації на основі
існуючих теорій………………………………………………………………….....75
2.3.2. Аналіз чинників мотивації персоналу …………………………..................86
2.4. Діагностика корпоративної культури …………………………….……….....98
Висновки по розділу 2 ……………………………………………..……………108
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ НА ПРОМИСЛОВОМУ
ПІДПРИЄМСТВІ ....................................................................................................110
3.1. Концептуальні засади організаційного механізму підвищення компетенцій персоналу………………………………………………………………………….110
3.2. Удосконалення методів оцінки персоналу ....................................................122
3.3. Управління персоналом на основі процесного підходу………......……….134
3.4. Розвиток творчого потенціалу персоналу на основі
управління знаннями ..............................................................................................157
3.5. Ефективність впровадження розробок у практику управління .................167
Висновки по розділу 3……………………......…………….…….......................171
ВИСНОВКИ……………………………...............………………………………..174
ДОДАТКИ ……………………………………..........…………………………….178
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ….................………………………….194
ВСТУП
Актуальність теми. Управління організацією базується на взаємодії різних систем, серед яких головною, що приводить до дії інші, є система управління персоналом. В умовах трансформації економіки невирішеність багатьох проблем з управління персоналом є чинником недостатньої ефективності роботи підприємств та причиною деформації соціально-трудової сфери.
Внесок у розвиток теорії управління персоналом зробили відомі зарубіжні вчені П.Друкер, А.Маслоу, Э.Мейо. К.Альдерфер, Д.МакКллеланд, Ф.Тейлор, Ф.Герцберг, Э.Деминг, Т.Вебер, М.Портер, П.Сенге та ін. Серед вітчизняних вчених, які внесли зробили певних внесок у розвиток цієї галузі наук, слід відзначити Л.В. Балабанову, І.П.Булєєва, Ю.М. Комара, М.М. Лєпу, , Н.Д. Лук’янченко, Л. А. Люльчак, І.Є. Семенча, Л.А. Лутай, Ф.І. Хміля, та ін.
Існує широкий спектр концепцій і теорій, що стосуються ролі людини в організації. Перенесення їх на грунт сучасних економічних відносин породжує певні суперечності, які обумовлені тим, що в період ринкових перетворень розвитку персоналу протягом тривалого часу не приділялось належної уваги. У зв’язку з цим теорія управління персоналом як динамічна система наукових знань, що розкриває процес розвитку менеджменту, потребує подальшої розробки концептуальних підходів до цієї проблеми, яку неможливо вирішити без урахування змін в суспільстві, свідомості людей, економіці, технологіях. Нові умови потребують і нових підходів до методів підбору персоналу, навчання, оцінки ефективності роботи працівників, мотивації до творчої праці.
На практиуі це сприяє оптимізації виробничої діяльності підприємства через те, що персонал, як основний ресурс підприємства, впливає на ефективність виробництва, а його розвиток визначає конкурентні переваги організації на ринку.
Зв’язок роботи з науковими програмами, планами, темами. Дисертаційну роботу виконано відповідно до плану науково-дослідних робіт Донецького державного університету управління Міністерства освіти і науки України за темою „Теоретико-методологічні основи управління людськими і природними ресурсами та визначення їх впливу на соціально-економічну систему регіону” (номер державної реєстрації 0105U009098, 2003 – 2007 рр.). У рамках цієї теми дисертантом розроблено нові підходи до розвитку персоналу, запропоновано інструменти управління, що підвищують його мотивацію до творчої праці та сприяють ефективності використання трудового потенціалу на промислових підприємствах.
Мета і завдання дослідження. Метою дисертаційної роботи є науково-теоретичне обгрунтування і розробка науково-методичного забезпечення підвищення ефективності функціонування промислового підприємства на основі управління персоналом шляхом упровадження концепції «розвитку персоналу».
Для досягнення поставленої мети вирішено такі задачі:
визначено економічний зміст еволюційного процесу щодо сутності „людського чинника”;
виявлено зв’язок ефективності роботи підприємства з системою управління персоналом і корпоративною культурою;
конкретизовано теоретичні положення і розроблено методичні підходи до підвищення ефективності стимулювання розвитку персоналу;
визначено основні принципи розвитку системи управління персоналом на засаді підвищення компетенцій;
проаналізовано відповідність системи управління персоналом на підприємстві вимогам міжнародних стандартів у сфері менеджменту;
виконано аналіз ефективності механізму управління персоналом на промисловому підприємстві;
удосконалено методичні підходи до розвитку інструментів управління мотивацією на основі розробки ефективної системи оцінки персоналу.
Об’єктом дослідження є процес формування ефективної діяльності промислового підприємства на основі управління персоналом.
Предметом дослідження виступає система управління персоналом як об’єктивно функціонуюча цілісна структурна складова менеджменту підприємства, діяльність якої спрямована на підвищення ефективності його роботи.
Методи дослідження. Теоретичною і методологічною основою дослідження є наукові праці вітчизняних та зарубіжних учених і спеціалістів з питань управління персоналом, положення економічної теорії, економічні закони, закономірності розвитку виробництва, законодавчі акти Верховної Ради України, укази Президента України, постанови Кабінету Міністрів України, інформаційні матеріали та публікації, матеріали статистичної звітності підприємств.
При обгрунтуванні теоретичних висновків та практичних рекомендацій застосовані такі методи: загальнонаукові методи; діалектичний метод пізнання (при дослідженні закономірностей еволюції концепцій управління персоналом, тенденцій розвитку системи управління персоналом); аналізу і синтезу (для обгунтування теоретичних положень щодо управління мотивацією); системного підходу (при визначенні сутності корпоративної культури); методи соціологічних досліджень (для аналізу стану корпоративної культури, рівня задоволеності персоналу); математичної статистики (при визначенні інтегрованих показників ефективності застосування складових системи управління персоналом).
Наукова новизна одержаних результатів полягає в теоретичному обгрунтуванні підходів до подальшого підвищення ефективності роботи промислових підприємств на основі удосконалення системи управління персоналом.
Основні результати, що визначають наукову новизну, полягають у такому:
вперше:
запропоновано науково-методичні підходи до підвищення ефективності функціонування промислових підприємств, які засновані на концепції розвитку персоналу;
удосконалено:
теоретичні положення щодо консолідуючої ролі корпоративної культури, які обгрунтовують взаємозв’язок між стратегією, організаційною структурою, ефективністю функціонування та рівнем розвитку персоналу;
організаційно-економічний механізм прийняття управлінських рішень щодо розвитку персоналу, який базується на вимогах міжнародних стандартів і враховує сучасні умови функціонування промислових підприємств;
методичні підходи до розробки програм розвитку персоналу, в основу яких покладено використання принципів безперервного навчання та менеджменту знань і адаптування до стратегічних напрямків діяльності промислових підприємств;
методичні підходи до оцінки персоналу, визначальною особливістю яких є ранжування менеджерів підприємства за категорією посади та особистим потенціалом;
дістали подальшого розвитку:
рекомендації щодо аналізу ефективності механізму управління персоналом, основою яких є оцінка ступеня задоволеності працівників рівнем розвитку корпоративної культури;
система стимулювання розвитку персоналу, яка полягає у адаптуванні принципів Е. Демінга, визначенні і систематизації домінуючих мотиваційних чинників.
Практичне значення одержаних результатів полягає у використанні розробленого комплексного механізму управління персоналом на промислових підприємствах, який враховує інноваційні зміни в розвитку персоналу та системі мотивації.
Впровадження результатів роботи у ВАТ „Концерн Стирол” (акт впровадження № 53 від 22.02.2007) дозволило здійснити розробку процесної моделі управління персоналом підприємства, що є невід’ємною частиною інтегрованої системи менеджменту, та провести її сертифікацію на відповідність вимогам міжнародних стандартів ISO 9001, ISO 14001 та OHSAS 18001.
Запропоновані в роботі принципи оцінки персоналу сприяли впровадженню у практику „Положення про ранжування персоналу”, що дозволило вдосконалити систему стимулювання працівників до творчої діяльності та зростання продуктивності праці.
Розроблені при виконанні роботи підходи до розвитку персоналу знайшли застосування у практиці управління ВАТ „Краматорський металургійний завод ім. В.В.Куйбишева” (довідка № 3/2002 від 05.09.2007).
Результати дослідження використовуються у навчальному процесі Донецького державного університету управління при викладанні дисциплін „Управління якістю” та “Управління персоналом” (довідка № 75 від 15.03.2007).
Особистий внесок здобувача. Дисертація є самостійно виконаною роботою, в якій відображено авторський підхід до вирішення існуючих проблем, що стосуються управління персоналом промислового підприємства. Внесок автора у роботи, що опубліковані у співавторстві, відображено у списку публікацій. Дисертант є організатором і виконавцем практичного впровадження одержаних наукових і практичних результатів дослідження.
Апробація результатів дослідження. Основні положення і результати дослідження доповідалися і дістали схвалення на 5-ти міжнародних науково-практичних конференціях: „Эффективные методы управления промышленным предприятием” (м. Донецьк, 2005 р.), „Сучасні проблеми управління” (м.Київ, 2005 р.), „Ефективність сучасного менеджменту та управління персоналом організації” (м. Харків, 2006 р.), „Теорія і практика впровадження сучасних систем менеджменту” (м. Одеса, 2006 р.), “Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України” (м. Дніпропетровськ, 2006 р.).
Публікації. Основні результати досліджень опубліковано у 19 наукових роботах, серед яких дві монографії, 10 статей у наукових фахових виданнях, 7 публікацій в інших виданнях та матеріалах конференцій. Загальний обсяг публікацій 45,7 др. арк., з них автору належить 14,6 др. арк.
Список литературы
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
1. Авельцов Д. Тенденции развития корпоративного менеджмента. - М.: ИНФРА-М, 1999.-70 с.
2. Агужен Г.А. Стратегия предприятия в условиях реформирования экономики: реализация и проблемы.- Донецк: ИЭП НАН Украины, 1995. -202 с.
3. Адлер Ю.П., Щепилова С.Е. Экономика качества как система // Методы менеджмента качества.-2002.-№5.- С.23-27.
4. Акофф Р. Планирование будущего корпорации: Пер. с анлг. - М.: Прогресс, 1985. - 327 с.
5. Андрушків Б.М., Кузьмін О.Є. Основи менеджменту. - Львів:Світ, 1995. – 296 с.
6. Амосов О.Ю. Концепція формування компетенції керівникa: Зб. наук. пр.-Харків: УАДУ (ХФ), 2001. - 80 с.
7. Амосов О.Ю. Методичний підхід до аналізу (оцінки) ефективності функціонування суб'ектів господарювання в змішаній економіці: 3б. наук. пр.-Харків: Національний технічний університет «ХШ», 2002. - 240 с.
8. Амоша А.И. Экономическая эффективность улучшения условий труда (Предпосылки, анализ, прогнозирование). – Донецк, 1998.-378 с.
9. Ансофф И. Новая корпоративная стратегия. - СПб.: Изд-во Питер, 1999. - 414 с.
10. Ансофф И. Стратегическое управление: Пер. с англ. - М.: Экономика, 1989. – 519 с.
11. Афонин А.А. Основы мотивации труда и организационно- экономические аспекты. - Киев.: Украинская энциклопедия, 1994. - 172 с.
12. Базаров Т.Ю. Управление персоналом.- М.: Центр кадровых технологий – ХХ1 век. -2005.- 361с.
13. Балабанова Л.В., Воробьева Е.К. Управление персоналом на основе маркетинга: Монография. – Донецк, ДонГУЕТ, 2004. – 212 с.
14. Балабанова Л.В., Сардак О.В. Управління персоналом.-Донецьк: ДонДУЕТ, 2006.- 471 с.
15. Балабанова Л.В., Сардак О.В. Персонал - маркетинг: сущность, задачи и специфика использования в условиях рынка // Прометей: Регіональний зб. наук. праць з економіки. - Вип. 2 (20), 2006 - С.191-195
16. Белоусов А.В., Назаренко В.В., Батченко Л.В., Стрюковский Г.П. Кадровая политика предприятия: теория и практика // Менеджер: Вістник ДонДАУ.- №2(4).- 1999. -С. 54 - 66.
17. Блинов А. О., Василевская О. В. Искусство управления персоналом. - М.: ГЕЛАН, 2001. - 411с.
18. Беляцкий Н.П. Интеллектуальная техника менеджмента -Мн.: Новое знание, 2001. - 320 с.
19. Бердникова С. Психологический аудит эффективного использования кадрового потенциала // Отдел кадров. - .№ 22.- 2000. - С. 16-18.
20. Библиотека управляющего персоналом: мировой опыт. Управление занятостью и организация трудоустройства: Обзорная информация / Под ред. Г.В.Щекина - К.: МАУП, 1995.-176 с.
21. Богиня Д.П., Грішнова О.А. Основи економикі праці: Навч.посіб. - К.: Знання-прес, 2001.-313 с.
22. Бойделл Т. Как улучшить управление организацией: Пособие для руководителя. - М.: АО ИНФРА-М, АОЗТ «Премьер», 1995.- 204 с.
23. Бойко Е.В. Корпоративная культура как основа эффективного управления предприятием // Актуальні проблеми економіки. - 2003. - № 4.-С.52-58
24. Браверман А., Саулин А. Интегральная оценка результативности предприятий // Вопросы экономики. - 1998. - № 6. - С. 67-72.
25. Булыгин Е. Мотивация, которая работает // PR – менеджер. - № 6.- 2004. С. 11-17.
26. Бурков В.Н., Ириков В.А. Модели и методы управления организационными системами. - М.: Наука, 1994.- 269 с.
27. Виноградський М.Д., Виноградська A.M., Шкапова О.М. Менеджмент в організації - К.: Кондор, 2002. - 654 с.
28. Виханский О.С. Стратегическое управление. - М.: МГУ, 1995. - 252 с.
29. Виханский О.С, Наумов А.И. Менеджмент: человек, стратегия, организация, процесс. - М.: МГУ, 1995. - 415 с.
30. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент – К.: КНЕУ, 1998. – 265 с.
31. Власова Н. Руководство по управлению людьми. - М: Инфра-М, 2000. - 304 с.
32. Воробьев Г.Г. Человеческие ресурсы и современная служба персонала // СОЦИС. - 1996. - № 9. - С. 109-115.
33. Воронько О. Kepівнi кадри: державна політика та система управління: - К.: УАДУ, 2000. - 156 с.
34. Воронкова А.Э. Стратегическое управление конкурентоспособным потенциалом предприятия: диагностика и организация. Монография. - Луганск: Изд-во ВНУ им. В.Даля, 2004. - 320 с.
35. Воронкова А.Е., Мажура І.В. Адаптація персоналу до змін на підставі формування культури підприємства // Науково - практичний журнал Регіональні Перспективи. – 2004 - № 3-5 (40-42). – С. 180-182.
36. Вырковский А. Грейды для агрейда // Секреты фирмы.-№2(89).-17.01.2005.
37. Гапоненко А.Л. Управление знаниями. – М.: ИПК госслужбы, 2001. - 52 с.
38. Гаузер Н., Иванов Н., Михина М. Стратегия развития человеческих ресурсов в условиях перехода к рынку // МЄМО.-1992.-№9. - С.30-46.
39. Генкин Б.М. Экономика и социология труда: Учебник для вузов. - М.: Издательская группа НОРМА-ИНФРА-М, 1998. - 384 с.
40. Гибсон Дж., Иванцевич Д., Доннелли Д. Организации: поведение, структуры, процессы. - М.; ИНФРА-М, 2000. - 142 с.
41. Гончаров В.Н., Радомский СИ., Радомская М.С. Организация оплаты труда на предприятиях и в организациях в период перехода к рыночной экономике. -Луганск: ВУГУ, 1998.-168с.
42. Гвишиани Д.М. Организация и управление. - М.: МГТУ им. Н.Э. Баумана, 1998.-332 с.
43. Гончаров В.Н. Специфика управления важнейшими ресурсами. - М.: МНИИПУ, 1998.-168 с.
44. Грачев М. Суперкадры. Управление персоналом в международной корпорации. – М.: Дело ЛТД, 1993. - С. 62-64.
45. Гринберг А. С. Формы участия трудящихся в результатах хозяйственной деятельности капиталистических предприятий в современных условиях // Труд за рубежом. - 1989. - № 1. — С. 83-90.
46. Гуияр Ф.Ж., Келли Дж.Н. Преобразование организации: пер. с англ.-М.: Дело, 2000.-376 с.
47. Деминг Э. Выход из кризиса.- Тверь: Альба, 1994. - 497 с.
48. Денисов В., Назарьева Н., Власова Н. Роль организационной культуры в обеспечении конкурентоспособности предприятия на внешнем рынке // Вісник Тернопільської академії народного господарства.- 2001. - № 15. Ч.4.- С. 16-17.
49. Десслер Г. Управление персоналом / Пер. с англ. - М.: Изд-во Бином, 1997.- 432 с.
50. Дмитренко Г.А. Стратегічний менеджмент: цільове управління персоналом організації. –К.:МАУП, 1998.-188с.
51. Друкер П. Эффективное управление. - М.: ФАИР-ПРЕСС, 2003.- 288 с.
52. Друкер П. Управление, нацеленное на результаты. - М: ЗАО «Бизнес- школа «Интел-синтез», 1995. - 178 с.
53. Друкер П. Задачи менеджмента в ХХІ веке.- М.: Издательский дом «Вільямс», 2000. -272 с.
54. Дункан У. Дж. Основополагающие идеи в менеджменте. Уроки основоположников менеджмента и управленческой практики: Пер. с англ. - М.:Дело, 1996. - 272 с.
55. ДСТУ 3514-97. Статистичні методи контролю та регулювання. Терміни та визначення. – К.: Держстандарт України, 1997. - 52 с.
56. ДСТУ ISO 8258-2001. Статистичний контроль. Контрольні карти Шухарта (ISO 8258:1991, IDT) / М. Шарапов (пер. і наук.-техн. ред.). – К.: Держспоживстандарт України, 2003. – 32 с.
57. ДСТУ ISO 9001 – 2001. Системи управління якістю. Вимоги.
58. Дятлов С.А. Рабочая сила в системе рыночных отношений. - С.¬ Пб: УЭФ, 1992. - 116 с.
59. Егоршин А.П. Управление персоналом. - Н.Новгород: НИМБ, 1999. - 624 с.
60. Единый тарифно-квалифицированный справочник работ и профессий рабочих. – Вып. 1. – Раздел: Профессии рабочих, общие для всех отраслей народного хозяйства. – М.: Экономика, 1990.
61. Емельянов О. Как управлять персоналом в условиях рынка // Человек и труд.-1993.-№2. -С. 32-39.
62. Жигірь А. Вплив мотиваційних моделей на формування механізму заробітної плати // Предпринимательство, хозяйство и право. – 2000. - №2. – С.51-53.
63. Завиновская Г. Совершенствование управления персоналом организации // Персонал. - 2000. - № 3. - С. 70-71.
64. Закон України “Про державну службу” ( Відомості Верховної Ради ВВР), 1993, N 52, ст. 490). Документ 3723-12.
65. Закон України «Про підприємства i підприємницьку діяльність в Україні» від 25 грудня 1991 р. // Законодавство України. Інформаційно- довідкова система. - 1991 р.
66. Закон України «Про колективні угоди і договори» № 3356-ХІІ від 01.07.93 р. // Відомості Верховної Ради України, 1993. - №36, ст. 361.
67. Захаров В.А., Назаренко В.В. Корпоративная система ранжирования персонала // Менеджер: Вістник ДонДАУ - №3(33).- 2005 - С. 202-207.
68. Захожай В.Б., Чорний А.Ю. Статистичне забезпечення управління якістю. –К.: Центр навчальної літератури, 2005. - 340 с.
69. Зеер Ф., Шахматова О. Личностно-ориентированные технологии профессионального развития специалиста: Научно-методическое пособие. - Екатеринбург, 1999. - 142 с.
70. Зуб А.Т., Смирнов С.Г. Лидерство в менеджменте. - М.: Воскресенье, 1999.-212 с.
71. Зудина Л.Н. Организация управленческого труда -М.:ИНФРА-М, 1997. - 256 с.
72. Ивановская Л.В., Свистунов В.М. Обеспечение системы управления персоналом на предприятии. - М.: ГАУ, 1995. - 86 с.
73. Иванцевич Дж., Лобанов А.А. Человеческие ресурсы управления. Основы управления персоналом. - М.: Дело, 1993. - 302 с.
74. Ивлев В.А., Попова Т.В. Реорганизация деятельности предприятий: от структурной к процессной организации. – М.: ВИП Анатех, 2000.- 135с.
75. Исаенко А.Н. Человеческий капитал в современной экономике // США. Канада. Экономика, политика, культура. - 2002. - № 2. - С. 110-127.
76. Карлоф Б. Деловая стратегия: концепция, содержание, символы: Пер. с англ. - М.: Экономика, 1992. - 239 с.
77. Калита Т.П. Європейська модель досконалості 2000 року: рекомендації з застосування Катков В. Формирование организационной культуры на промышленном предприятии// Управление персоналом. -2000.- № 2.- С. 66-70.
78. Катульский Е. Мотивация на рынке труда //Вопросы экономики. - № 21.-1997.- С. 92-101.
79. Кейнс Дж. М. Общая теория занятости, процента и денег. Избранные произведения. – М.: Экономика, 1993.-518 с.
80. Кибанов А.Я., Захаров Д.К. Формирование системы управления персоналом на предприятии. — М.: Инфра-М, 1993. - 266 с.
81. Козорезова Г. Грейдинг: новое и эффективное в HR-менеджменте // http://www.mainjob.ru/smi_statia.php?id_st=5952
82. Козлов В.В., Козлова А.А. Корпоративная культура: костюм успешного бизнеса // Управление персоналом. – 2000. - №11. – С. 35-38.
83. Колот А.М. Зарубіжний досвід матеріального стимулювання персоналу // Україна: аспекти праці. – 1998. – №8. – С.16-21.
84. Колот А.М. Мотивація, стимулювання й оцінка персоналу. - К.: КНЕУ, 1998.-224 с.
85. Комарова Н. Мотивация труда и повышение эффективности работы // Человек и труд. - 1997. - № 10. - С. 90-92.
86. Комаров Е.И. Терминаторный менеджмент как искусство уничтожения компетентных работников // Психология в бизнесе. Управление персоналом, 1997.- С. 22-31.
87. Комаров Е.И., Культура управления: измерение и изменение // Управление персоналом -№3 - 1997.- С. 17-19.
88. Королев Ю.Г., Рабинович П.М., Шмойлова Р.А. Статистическое моделирование и прогнозирование. - М.: МЭСИ, 1985.- 103 с.
89. Коно Т. Стратегия и структура японских предприятий: Пер. с англ. – М.: Прогресс, 1987. – 384 с.
90. Корпоративная культура організацій ХХІ століття: Зб. Наук. пр./ Донбаська держ. машинобудівна академія / Г.Л. Хаєт (голов. ред.).- Краматорськ, 2004. – 100 с.
91. Кочкина Н.В. Количественная оценка содержательности труда. - М.: Экономика, 1987.-270 с.
92. Козаченко А.В. Механизм стратегического управления крупными производственно-финансовыми системами промышленности. Монография. – Донецк: ИЭП НАН Украины, 1998. – 348 с.
93. Кубанейшвили А. Преобразование компании – начните с корпоративной культуры // Управление персоналом. – 2001. - №1. – С.15-21.
94. Кузьмін О.Є., Мельник О.Г. Основи менеджменту- К.: Академ-видав, 2003.- 416с.
95. Кулипанов К.А. Труд современного руководителя // Экономика и управление. - 1998. - № 4. - С. 36-38.
96. Кушплер Л. Практики управління людськими ресурсами на українських підприємствах //Синергія. – 2004.- С.4-7.
97. Ладенко И.С., Поляков В.Г. Интеллект управления и консультирование. - Новосибирск: Наука, Сиб. отд., 1992. - 176 с.
98. Лапидус В.А. TQM – три буквы, которые покорят мир.- М.: Инфо- 2000.- С.22-27.
99. Лапидус В.А. Конфликт TQM с постсоветским менеджментом.// Методы менеджмента качества.- 2000.-№2.-С.3-8.
100. Люльчак Л.А. Обучение персонала как необходимость развития любой организации // Культура народов Причерноморья. - № 55.- 2004. - С. 106-118.
101. Люльчак Л.А. Управление процессами повышения профессиональной компетенции персонала в организации // Ученые записки Таврического национального университета им. В. И. Вернадского. Сер. «Экономика». - 2004. - Том 17 (56). -№ 2. - С. 163-178.
102. Люльчак Л.А. Повышение эффективности управления человеческими ресурсами // Вестник Сумского государственного университета. Сер. «Экономика». - Сумы, 2006. - № 1. - С. 112-119.
103. Лукьянихин В.А., Тархов П.В., Тетрушенко Н.Н. Тенденции развития мотивации в мире и в Украине.// Весник СумГУ. Сер. «Экономика».-2002.-№7(40). - С.139-144.
104. Лук’янихін В.О. Менеджмент персоналу: Навч.посіб.- Суми: ВТД «Університетська книга», 2004. - 592с.
105. Магура М.И. Создание системы управления персоналом организации //Управление кадрами. - 1997. - №7 - С. 14-20.
106. Мажура И.В. Организационная культура как условие формирования эффективной стратегии компании // Вісник Східноукраїнського національного університету. – Луганськ: СУДУ. - №1(35). – 2001. – С. 38-44.
107. Мажура И.В. Процессный поход как основа управления организационной культурой предприятия // Економіка. Менеджмент. Підприємництво: Зб. Наук. пр. Східноукраїнського національного університету ім. В.Даля. – Вип. №8.- Луганськ: СНУ ім. В. Даля, 2002. - С.199-202.
108. Макконелл К.Р., Брю С.Л. Экономикс: принципы, проблемы и политика: Пер. с англ. - К.: Хагар - Демос, 1993. - 633 с.
109. Малинин Е.Д. Организационная культура: зарубежный опыт // ЭКО. – 2002. - №10-11. – С. 113-129.
110. Макєєв В.О. Деякі питання кількісної оцінки матеріальної мотивації праці // Мотиваційні основи ефективної праці в умовах ринкової трансформації економіки. – К., 1996. – С.53-56.
111. Мескон М., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента. – Пер. с англ.. – М.: Дело, 1992. - 360 с.
112. Методические рекомендации по организации оплаты и стимулирования труда на предприятиях с разными формами собственности од. Общ. Ред. В.Ф. Андриенко. – К.: Фирма «Праця», 1997. – 144 с.
113. Методичні рекомендації щодо організації матеріального стимулювання праці працівників підприємств і організацій. Рекомендовано наказом Міністерства праці та соціальної політики України №23 від 29 січня 2003 р.
114. Международный стандарт ISO 14001 – 2004. «Системи менеджмента окружаюшей среды. Требования и руководство по применению».
115. Международный стандарт OHSAS 18001 – 1999. «Системы управления профессиональной безопасностью и здоровьем».
116. Международный стандарт ISO 9004.1-94 «Общее руководство качеством и элементы системы качества»
117. Мильнер Б. и др. Системный поход к организации управления. - М.: Экономика, 1983. - 224 с.
118. Мильнер Б.З. Управление знаниями: Эволюция и революция в организации. - М.: ИНФРА-М, 2003. - 178 с.
119. Міокова Г.І. Оцінка результативності використання трудових ресурсів // Вісник Східноукраїнського національного університету ім.В. Даля. - 2004. - №1 (71). – Ч.2. – С. 120-123.
120. Моргунов Е. Модели и методы управления персоналом // Управление персоналом. - 2001. - № 7. - С. 43-50.
121. Моргунов Е.Б. Управление персоналом: исследование, оценка, обучение. - М.: Бизнес-школа «Интел-Синтез». 2000. - 260 с.
122. Моргунов Е., Сергаев С. Метод субъективного оценивания квалификационных требований.// Управление персоналом. - 2000. - № 8. - С. 49.
123. Мурашко М.І. Менеджмент персоналу. – К.: Знання, КОО, 2002.- 371с.
124. Назаренко В.В. Задачи и принципы фукционирования системы профессионального совершенствования ОАО «Концерн Стирол» // Зб. наук. пр.“Проблеми державного управління розвитком промислового потенціалу регіону”. - Т. VI. - Вип. 52.- Донецьк: ТОВ „Лебідь”.- 2005. – С. 253 – 258.
125. Назаренко В.В. Система ранжирования персонала ОАО «КОНЦЕРН СТИРОЛ» // Зб. наук. пр. “Економіка: проблеми теорії та практики”– Вип.206:- В 4 т., том 1. – Дніпропетровськ: ДНУ, 2005. – С. 145 – 154.
126. Назаренко В.В. Новые подходы к формированию адаптивной структуры организации // Проблеми науки. – №3–2006.– С. 9 - 14.
127. Назаренко В.В. Управление знаниями: от теории к практике / Науковий Вісник ОДЕУ, Всеукраїнська асоціація молодих науковців. – Науки: економіка, політологія, історія. –№ 10(30). – 2006.– С. 53-59.
128. Назаренко В.В., Захаров В.А. Принципы управления персоналом в учении Э.Деминга //Зб. наук. праць ДонДУУ “Державне регулювання галузей економіки”. – Том V. – Вип. 35.– Донецьк: ДонДУУ, 2004. – С.222 – 229.
129. Назаренко В.В., Захаров В.А. Практика реализации принципов менеджмента знаний в ОАО «Концерн Стирол» // Зб. наук. пр. “Ефективність сучасного менеджменту та управління персоналом”. – Харків: ХІБМ, 2006. – С.143 – 147.
130. Назаренко В.В. Принципы построения системы профессионального совершенствования ОАО «Концерн Стирол» // Материалы Междунар. научно-пр.конф. “Эффективные методы управления промышленным предприятием”–Донецк: НОРД КОМПЬЮТЕР, 2005.– С.16-18.
131. Назаренко В.В., Касілов І.І. Інноваційні підходи до розвитку системи мотивації і оцінювання персоналу// Матеріали Міжнар. наук.-пр. конф. “Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України”. – Дніпропетровськ: НГУ, 2006.- С. 208 – 209.
132. Нестерчук В.П. Організація та мотивація праці. - К.: Вид-во Європ. ун-ту фінансів. Інформ. Систем, менеджм. І бізнесу, 1999. - 88 с.
133. Нив Г. Пространство доктора Деминга: В 2-х кн. - Тольятти: Город ской общественный фонд «Развитие через качество», 1998. – Кн. 1. - 332 с.
134. Никифорова А. А. Оплата за производительность труда // Труд за рубежом. - 1996. -№ 3. - С. 51-65.
135. Ньюстром Дж.В., Дэвис К. Организационное поведение. Поведение человека на рабочем месте. - С.-Петербург: Питер, 2000. - 448 с.
136. Одегов Ю.Г., Карташова Л.В. Управление персоналом, оценка эффективности: - М.: Экзамен, 2002. - 146 с.
137. Опрышко В.А. Формирование организационной культуры в Украине // Государственный бюллетень о приватизации. – 2000. - №10. – С.42-45.
138. Организация оплаты труда при переходе к рынку // Человек и труд. - 1994.-№7.- С. 61-73.
139. Оучи У. Методы организации производства: японский и американский подходы.- М.:Экономика, 1984.- 279с.
140. Павлуцкий А.В., Алехина О.Е. Розвиток організацій через розвиток людей // Управління персоналом- №9- 2001.- С.108.
141. Павловська О. Оцінка ефективності стимулювання праці за результатами соціологічного обстеження // Україна: аспекти праці. – 2001. - №1. – С.39-44.
142. Панков В.А., Тупик И.Я., Еськов А.Л. Стимулирование профессионализма персонала – фактор роста интеллектуального потенциала // Менеджер. - 2005. - №2(32). -С. 147 -153.
143. Петенко И., Назаренко В. Инновационные подходы к оценке персонала в ОАО «Концерн Стирол» //Менеджер по персоналу. – №1. – 2007. – С. 18-23.
144. Піроженко О. Форми оплати праці. – Харків: Фактор, 2003. – 64 с.
145. Петенко И.В., Ахламов А.Г., Назаренко В.В., Бублей В.В. Стратегии адаптивного управления организацией / Под общей ред. А.Г. Ахламова, И.В.Петенко.–Донецк–Одесса:Из-во ВИК, 2005. – 181 с.
146. Поклонский Ф.Е., Чернега О.Б. Корпоративная культура как основа управления конкурентоспособностью предприятия. - Економіка промисловості. - №33. – 1999. - С. 117-123.
147. Пирсон Б., Томас Н. Магистр делового администрирования.- М.: Альпина, 2000. - 456с.
148. Портер М. Стратегія конкуренції: Пер. З англ.. – К.: основи, 1998.- 390с.
149. Пугачев В.Ф., Пителин А.К. Экономическая политика при избытке трудовых ресурсов // ЭиМО- № 2.- 1998. - С. 30-43.
150. Райгородский Д.Я. Практическая психодиагностика. Методики и тесты. Учеб.пособие.- Самара: Издат.дом «Бахрат», 1998. - 682 с.
151. Райзберг Б.А., Лозовский Л.Ш., Стародубцева Е.Б. Современный экономический словарь. - М.: ИНФРА-М, 1999.- 479 с.
152. Рак Н. Г. Методика комплексной оценки кадров управления // Управление персоналом- № 10. - 1997. - С. 14.
153. Рейльян Я.Р. Аналитическая основа принятия управленческих решений. - М.: Финансы и статистика, 1989 - 210 с.
154. Рогулина Е. Корпоративный стандарт «Управление персоналом» в группе компаний «Северсталь»: развитие единых подходов // Синергия. – 2003. - №5.
155. Репин В.В., Елиферов В.Г. Процессный подход к управлению. Моделирование бизнес-процессов. – М.: РИА «Стандарты и качество», 2004. – 498 с.
156. Рофе А.И., Збышко Б.Г., Ишин В.В. Рынок труда, занятость населения, экономика ресурсов для труда: / Под. ред. проф. А.И. Рофе. – М.: Изд-во «МИК», 1997. – 160 с.
157. Рочко А. В. Новейшие тенденции в сфере оплаты труда управленческих работников во Франции // Труд за рубежом. - 1989. - №4. – С. 50-54.
158. Санталайнен Т., Воутелайнен Э., Поренне П., Ниссинен И. Управление по результатам. - М.: 1988. - 232 с.
159. Самыгин СИ., Столяренко Л.Д. Менеджмент персонала. – Ростов-на Дону: Феникс, 1997. – 480 с.
160. Семенча І.Є. Методика оцінки рівня компетентності керівника // Вісник КНУТД. – 2005. - №2. – C. 56-64
161. Семенча І.Є. Методика оцінки рівня компетентності керівника // Вісник КНУТД. – 2005. - №2. – C. 56-64
162. Скрипник К. Тестирование и оценка персонала // Управление персоналом. - 2000. - № 4. - С. 41-44.
163. Сенге П. Пятая дисциплина: искусство и практика самообучающейся организации / Пер. с англ. – М.: ЗАО «Олимп – Бизнес», 1999. – 408 с.
164. Словарь - справочник менеджера / Под ред. М.Г. Лапусты. - М.: ИНФРА-М, 1996. - 608 с.
165. Смеричевский С.Ф., Назаренко В.В., Кабанов А.И. Международные стандарты в управлении предприятием // Зб. наук. праць ДонДУУ “Державне регулювання галузей економіки”, том V, вип. 35 – Донецьк: ДонДУУ, 2004. – С.245 – 252.
166. Содолевская А.А. Организационная культура и управление трудом // Труд за рубежом. – 2003. - №1. – С.71-91.
167. Статистические методы повышения качества: Пер. с англ. / Под. Ред. Х. Кумэ. – М.: Финансы и статистика. – 1990. – 304 с.
168. Статистичний щорічник України за 2002 рік / Держкомстат України; За ред. О.А. Осауленко; Відп. За вип. В.А. Головко. - К.: «Техніка», 2003. -648с.
169. Статистичний щорічник України за 2004 piк. - К.: «Техніка», 2005. - 646 с.
170. Статистичний щорічник України за 2004 piк. За ред. О.А. Осауленко. -К.: «Консультант», 2004 - 663 с.
171. Смирнов Б.М. Кадровые нововведения в системе управления персоналом. - М: ГАУ, 1996. - 168 с.
172. Смолкин А. М. Принятие решения как процесс управленческого труда. - М.: Экономика, 1997. - 210 с.
173. Социальный менеджмент // Под ред. Ильенковой С.Д. - М.: ЮНИТИ, 1998.-271 с.
174. Спивак В. А. Корпоративная культура. - СПб: Питер, 2001. - 352 с.
175. Степанов Е. А. Теория и методика информационного обеспечения управления // Учебное пособие - М.: МГИАИ, 1984. -132 с.
176. Стимулирование коллектива к повышению производительности (США) // Человек и труд. - 1994. - №3. - С. 117-118.
177. Суханов В. И. Система пожизненного найма и ее роль в трудовых отношениях Японии // Труд за рубежом. - 1989. - №1. - С. 106-114.
178. Тарасенко Л. Оплата и стимулирование труда в условиях рыночной экономики. – Донецк: ИЭИ НАН Украины, 1997.-58с.
179. Татарников А.А. Содержание оценки персонала управления.// Кадры -1993 - № 12.- С. 15-19.
180. Томпсон А.А., Стрикленд А.Дж. Стратегический менеджмент. Искусство разработки и реализации стратегии: Учебник: Пер. с англ./ Под ред. Л.Г. Зайцева, М.И. Соколовой. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1998. – 576 с.
181. Томилов В. В. Культура предпринимательства. - Спб: "Питер",2000. -368 с.
182. Торкановский Е. Приватизация и внутрифирменное управление // Вопросы экономики, 1994. - № 6. - С.58-66.
183. Травин В.В., Дятлов В.А. Основы кадрового менеджмента. - М.: Дело, 1995.-336 с.
184. Травин В. В., Дятлов В. А. Основы управления персоналом. - М.: Дело, 1997.- 16 с.
185. Требования к социальной ответственности предприятий SA 8000:1997 // http://tuev-nord.com.ua/sa_8000.shtml
186. Трудовые ресурсы производительных систем / Под. Ред. М.И. Долишнего - К.: Наукова думка, 14990. – 464 с.
187. Турило. А.М. Адаменко М.В. Методичні засади економічної оцінки розвитку робочої сили // Академічний огляд. – 2003. - №2. –С.84-87.
188. Турило. А.М. Адаменко М.В. Організація матеріального стимулювання персоналу на промислових підприємствах: Монографія. – Кривий Ріг: Видавничий дім, 2006. -136 с.
189. Уиддет Стив, Холлифорд Сара. Руководство по компетенциям. - М.: НІРРО, 2003.- 382с.
190. Уитмор Дж. Коучинг - новый стиль менеджмента и управления персоналом: Практическое пособие: Пер. с англ. - М: Финансы и статистика, 2000.-160с.
191. Указ Президента України «Про концепцію дальшого реформування оплати праці в Україні» №1375/2000 від 25.12.2000р. // Праця і зарплата. – 2001. - №2. – С. 4-6.
192. Україна: поступ у двадцать перше століття. Стратегія економичної i соціальної політики на 2000-2004 роки //Урядовий кур'єр. - 2000. - № 16. - С. 5-12.
193. Управление персоналом организации/ Под ред. А.Я. Кибанова. - М.: Инфра-М, 1997. - 512 с.
194. Уткин Э. А. Управление фирмой - М: Аклис, 1996. - 240 с.
195. Уткин Э.А. Основы мотивационного менеджмента. – М.: «Тандем», 2000. – 352 с.
196. Файоль А., Эмерсон Г., Тейлор Ф., Форд Г. Управление - это наука и искусство. - М: Республика, 1992. - 351 с.
197. Фатхудинов Р. Менеджмент как инструмент достижения конкурентоспособности // Вопросы экономики № 5. - 1997 - С. 118-127.
198. Федотов В.Н. Структура аппарата управления промышленным |предприятием: сущность, формирование, тенденции. - Л.: ЛГУ, 1975. - 176 с.
199. Федченко А. Стимулирование работников: зарубежный опыт // Человек и труд. - 1998. -№ 3. - С. 79-81.
200. Формирование системы мотивации труда на предприятиях в условиях перехода к рыночной экономике / В.Н.Гончаров, Н.А. Будагьянц, С.И. Радомский и др.; Под ред В.Н. Гончарова. – К.: Техника, 1999.- 112 с.
201. Хант Дж. Управление людьми в компаниях: руководство/ Пер. с англ. – М.:ЗАО «Олимп-Бизнес», 1999.-360с.
202. Хентце Й, Метцнер Й. Теория управления кадрами в рыночной экономике /Пер. с нем. Г.А. Рахманина. - М.: «Международные отношения». 1997.-664 с.
203. Хейтце Й. Основные идеи стратегического менеджмента// Проблемы теории и практики управления. - 1989. - № 2. – С. 34 – 38.
204. Хейман С. Стратегия организационно-структурных решений. // Вопросы экономики. - № 5. - 1996. - С. 108.
205. Хейман С. Стратегия организационно-структурных решений.//Вопросы экономики, 1996. - № 5 - С. 106-114.
206. Хміль Ф.І. Менеджмент- К.: Вища школа, 1995.-351с.
207. Шекшня С. В. Управление персоналом современной организации. - М.: Бизнес-школа "Интел-Синтез", 1998. - 352 с.
208. Шекшня СВ., Ермошкин Н.Н. Стратегическое управление персоналом в эпоху интернета. - М.: ЗАО «Бизнес-школа Интел-синтез», 2002 - 68 с.
209. Шинкаренко В., Криворучко О. Система мотиваційного моніторингу працівників підприємства // Україна: аспекти праці. – 2000. -№4. –С.27 -32
210. Шкатулла В.И. Настольная книга менеджера по кадрам. - М.: Издат. группа ИНФРА-М, 1998. - 527 с.
211. Шкурко С. И. Стимулирование качества и эффективности производства. - М.: Мысль, 1977. - 269 с.
212. Шмален Г. Основы и проблемы экономики предприятия: Пер. с нем. / Под ред. Проф. А.Г. Поршнева. - М.: Финансы и статистика, 1996. - 512 с.
213. Шумпетер И. Теория экономического развития. - М: Прогресс, 1982. -83 с.
214. Экономическая стратегия фирмы / Под ред. Проф. Градова А.П. - С.-Пб.: «Специальная литература», 1995. - 528 с.
215. Экономико-математические модели в системе управления предприятиями / Под ред. Н.П. Федоренко, Н.П. Шубкиной.- М: Наука, 1983. - 393 с.
216. Эффективность системы управления персоналом: социально- экономический аспект / Под ред. Ю.Г. Одегова М.: РЭА, 1993. - с. 142.
217. Juran J.M. , Grina F/M/ Juran’s Quality Handbook. McGraw-Hill, New York, 1998.
218. Daly B.,Williams R., Van der Wiele T. Facilitating change though guality/ European Quality-2000.-Vol.7.- 2.-P.14-17.
219. Ellstrom, P.E. The many meanings of occupational competence and gualification. In W.J. Nijhof & J.N. Streumer (Eds.), Key qualifications in work land education (39-50). Dordrecht: Kluwer Academic Publishers, 1998.
220. Kaplan R. S. Norton D. P. "The balanced scorecard - measures that drive performance", Harvard Business Review, January-February, 1992.
221. Keep E., "Corporate training strategies" in ed. J. Storey, New Perspektives on Resource Management, Blackwell, Oxford, 1989.
222. Leppard J.W. Marketing Planning and Corporate Culture: A Conceptual Framewoke Which Examines Management Attitudes in the Context of Marketing Planning. – Mphil thesis, Cranfield Institute of Tehnology, 1987. – P. 73 – 81.
223. Schein E.H. Organizational Culture and Leadership. – Jossey-Bass, San Francisco, 1985. – 273 p.
224. Mathis R.L., Jackson J.H. Human Resource Management. 7th ed. West , Publishing Corporation, 1994. PP.185 - 186.
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
50
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
11.10.24
Сучасний документальний театр: новий тип сценічної репрезентації
11.10.24
Вербатім–наративи в контексті сучасної «Нової драми» і документального театру
11.10.24
«Нова драма» в умовах відновлення документалізму в театральній постдраматичній культурі нестабільного типу
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.