У нас уже
17884
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
УДОСКОНАЛЕННЯ ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ВАНТАЖНІ ЗАЛІЗНИЧНІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ НА ОСНОВІ ЛОГІСТИЧНОГО ПІДХОДУ
Количество страниц
265
ВУЗ
Українська державна академія залізничного транспорту
Год сдачи
2010
Содержание
ЗМІСТ
ВСТУП 3
ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ВАНТАЖНІ ЗАЛІЗНИЧНІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ В СУЧАСНИХ УМОВАХ 10
1.1. Роль вантажних тарифів у забезпеченні ефективності функціонування залізниць на ринку вантажних перевезень 10
1.2. Теорія і практика побудови вантажних залізничних тарифів 16
1.3. Обґрунтування необхідності удосконалення методичних підходів до ціноутворення на вантажні залізничні перевезення 31
1.4. Постановка мети, завдань. Схема дослідження 42
Висновки до розділу 1 45
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ОПТИМІЗАЦІЇ ТАРИФІВ НА ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ ЗАЛІЗНИЧНИМ ТРАНСПОРТОМ 47
2.1. Ціноутворюючі фактори на вантажні залізничні перевезення в умовах конкурентного середовища 47
2.2. Роль тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом в оптимізації народногосподарських зв’язків 59
2.3. Теоретичні підходи до визначення вантажних залізничних тарифів як рівноважної ціни 66
2.4. Сфери застосування удосконаленої методики побудови вантажних залізничних тарифів 71
Висновки до розділу 2 76
МОДЕЛЮВАННЯ ЛОГІСТИЧНОЇ СИСТЕМИ ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ВАНТАЖНІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ ЗАЛІЗНИЧНИМ ТРАНСПОРТОМ 79
3.1. Модель логістичної системи ціноутворення на вантажні залізничні перевезення 79
3.2. Економетричне моделювання вантажних залізничних тарифів 90
3.3. Формування оптимальних тарифів на вантажні залізничні перевезення 140
Висновки до розділу 3 145
ВИСНОВКИ 148
ДОДАТКИ 152
Додаток А 153
Акти про впровадження результатів дисертаційного дослідження 153
Додаток Б 157
Додаток В 171
Додаток Д 174
Додаток Е 183
Додаток Ж 216
Додаток З 240
Додаток К 244
Додаток Л 250
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 263
ВСТУП
Інтенсивний розвиток світових інтеграційних процесів поставив перед транспортною системою України нові завдання. Подальший розвиток однієї з базових інфраструктурних галузей економіки — залізничного транспорту —пов’язаний з інтеграцією його в загальноєвропейську транспортну мережу. Для цього потрібне проведення комплексу заходів, спрямованих на підвищення ефективності функціонування залізниць. Інтеграція в загальноєвропейську транспортну мережу створить для України реальну можливість одержання іноземних інвестицій у розвиток залізничного транспорту і збільшення валютних надходжень за перевезення. Досягти рівня сучасних стандартів якості обслуговування можливо шляхом розширення переліку послуг, підвищення швидкості доставки вантажів, проведення гнучкої тарифної політики.
Актуальність теми. Дослідженню проблеми ціноутворення на транспортні послуги присвячені роботи закордонних і вітчизняних вчених А. В. Крейніна, Л. А. Мазо, Ю. Н. Кожевнікова, А. Н. Єфанова, А. А. Зайцева, В. П. Третьяк, А. А. Павлова, А. В. Орлова, І. П. Ільїна, Г. Є. Давидова, М. В. Макаренка, В. К. Мироненка, В. М. Запари, Н. М. Колесникової, В. І. Пасічника, В. В. Чорного, Н. В Чебанової, В. Г. Шинкаренка, а також пов’язані із проблемами логістики Джеймс С. Джонсона, Дональд Ф. Вуда, Поль Р. Мерфі, Л. Б. Миротіна, Л. С. Федорова.
Разом з тим побудова тарифів на вантажні залізничні перевезення в Україні здійснюється без належного урахування ринкових вимог і не забезпечує залучення додаткових вантажопотоків. Вони побудовані за витратним принципом, не враховують конкурентоспроможності вантажів, що перевозяться, потреби у вантажах на внутрішніх і зовнішніх ринках і практично не відображають інтереси вантажовласників. Тому, з одного боку, вантажні залізничні перевезення є недостатньо привабливими для вантажовласників через недосконалість тарифної політики, що проводиться на залізничному транспорті, а з іншого боку, вона не забезпечує необхідний рівень рентабельності залізниць. Зазначені недоліки вказують на необхідність удосконалення вантажних залізничних тарифів на основі врахування об’єктивних закономірностей ринкової економіки.
Перегляд системи ціноутворення у вантажному русі з метою його оптимізації дозволить істотно поліпшити фінансовий стан залізничного транспорту, зміцнити його позиції в конкурентній боротьбі з іншими видами транспорту, уникнути штучного зниження обсягів перевезень через необґрунтоване завищення залізничних тарифів, а також здійснювати інвестиційні програми за рахунок власних джерел фінансування.
Удосконаленню вантажних залізничних тарифів в працях вчених приділяється досить багато уваги, однак застосування закордонного досвіду в умовах національної економіки обмежене, а розробки вітчизняних вчених недостатньо враховують ринкові чинники. Тому проблема розроблення методичних основ ціноутворення на вантажні залізничні перевезення з урахуванням вимог ринкового середовища в даний час є досить актуальною.
Зв’язок роботи з науковими програмами, планами, темами.
Дисертаційна робота виконана відповідно до Стратегії комерціалізації Укрзалізниці, Концепції та Програми реструктуризації на залізничному транспорті України, а також Концепції Державної програми реформування залізничного транспорту від 27.12.2006 р. і відповідає указам Президента України "Про заходи щодо реалізації державної політики у сфері природних монополій" №853/97 від 19.08.1997 р. і "Про основні напрямки конкурентної політики на 1999 – 2000 рр. і заходи щодо їх реалізації" №219/99 від 26.02.1999 р. Результати дослідження використані при виконанні науково-дослідних робіт УкрДАЗТ в наукових напрямках Міністерства транспорту й зв’язку України: замовлення Укрзалізниці на розробку методичних рекомендацій з визначення договірних (вільних) тарифів на вантажні перевезення, роботи і послуги, що виконуються залізницями України (Укрзалізницею), госпдоговірної теми "Визначення ставок зборів і розробка рекомендацій з визначення ставок договірних тарифів" за №0102U006685 державної реєстрації.
Цілі та завдання дослідження. Метою роботи є розробка теоретичних основ і методичних рекомендацій з удосконалення ціноутворення на вантажні залізничні перевезення на основі логістичного підходу, відповідно до сучасних вимог ринку транспортних послуг з урахуванням об’єктивних інтересів залізничного транспорту і вантажовласників.
Для досягнення даної мети в роботі необхідно вирішити наступні завдання:
- проаналізувати світовий та вітчизняний досвід ціноутворення на вантажні перевезення;
- розробити методичний підхід до ціноутворення на вантажні залізничні перевезення з урахуванням ринкових факторів;
- розробити модель логістичної системи ціноутворення на вантажні залізничні перевезення з урахуванням логістичних вимог вантажовласників до рівня тарифів на транспортні послуги;
- обґрунтувати методичні підходи до задоволення логістичних вимог при визначенні конкурентоспроможних тарифів на вантажні залізничні перевезення на основі урахуванням рівня інфляції, сезонності, місяця року;
- визначити умови використання домінування функції попиту або пропозиції на ринку вантажних перевезень;
- обґрунтувати визначення тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом на підставі генерування функцій попиту та пропозиції;
- обґрунтувати методичні основи гнучкого планування вантажних залізничних тарифів з використанням номограм.
Об’єктом дослідження є процес ціноутворення на вантажні залізничні перевезення в сучасних умовах.
Предметом дослідження є методи ціноутворення на вантажні залізничні перевезення на основі логістичного підходу.
Методи дослідження. Дослідження побудоване на філософських принципах пізнання, діалектичному підході при розгляді економічних явищ і процесів, фундаментальних положеннях економічної теорії у сфері ціноутворення.
У процесі дослідження були використані загальнонаукові методи: логічного і порівняльного аналізу, синтезу та інші. Для досягнення поставленої в роботі мети застосовувався системний комплексний підхід до аналізу закордонного досвіду ціноутворення на вантажні залізничні перевезення, а також при дослідженні основних показників діяльності залізниць і інших видів транспорту. З економіко-математичних методів моделювання використовувалися методи кореляційної – регресійної обробки рядів динаміки; методи моделювання та прогнозування кінцевих результатів роботи різних видів транспорту, вибірка статистичних даних і їх угрупування при дослідженні діяльності різних видів транспорту; аналітичний метод і метод найменших квадратів використовувалися при побудові математичної моделі середньої дохідної ставки за 10 т-км, що визначає рівень тарифу; графічний метод застосовувався при генеруванні функції попиту та функції пропозиції щодо перевезення окремих видів вантажу залізничним транспортом; за допомогою логістичного підходу проводилося обґрунтування розробки оптимальних вантажних залізничних тарифів.
Інформаційною базою дослідження послужили законодавчі й нормативні акти України, офіційні нормативні матеріали, статистичні дані та поточна звітність, що характеризують економічне становище залізничного транспорту, довідкові матеріали, публікації вітчизняних і закордонних авторів, результати наукових розробок, у тому числі виконані за участю дисертанта, матеріали науково-практичних конференцій та інші джерела.
Наукова новизна отриманих результатів. Наукова новизна результатів дослідження полягає в розробці теоретичних основ, методичних і практичних рекомендацій з визначення оптимальних вантажних залізничних тарифів на основі використання логістичних принципів, а саме:
вперше:
- обґрунтовано методичний підхід до визначення оптимальних тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом на основі методу домінуючої функції в системі “попит – пропозиція” та моделювання функції попиту при домінуванні функції пропозиції або функції пропозиції при домінуванні функції попиту;
удосконалено:
- модель логістичної системи ціноутворення на вантажні перевезення, яка, окрім традиційних ціноутворюючих факторів, визначає логістичні вимоги вантажовласників до рівня тарифів на транспортні послуги;
дістали подальший розвиток:
- методичні підходи до задоволення логістичних вимог до ціноутворення на перевезення вантажів на основі врахування рівня інфляції, сезонності, місяця року;
- визначення умов використання домінування функції попиту або пропозиції на ринку вантажних залізничних перевезень;
- обґрунтування можливості генерування функцій попиту та пропозиції на перевезення вантажів залізничним транспортом;
- методичні основи гнучкого планування вантажних залізничних тарифів з використанням номограм.
Практичне значення отриманих результатів полягає в тому, що застосування удосконаленої методики побудови вантажних залізничних тарифів, заснованої на логістичних принципах, знайде місце при встановленні виняткових, пільгових і місцевих тарифів у внутрішньодержавному сполученні, а також при визначенні спеціальних коефіцієнтів, які застосовуються до тарифних ставок на перевезення вантажів в міжнародному сполученні; це сприятиме підвищенню ефективності функціонування залізничного транспорту на ринку транспортних послуг і його конкурентоспроможності. Використання розроблених автором підходів до побудування тарифів є простим і ефективним на практиці, тому що застосування номограм дає можливість швидко розрахувати тариф на перевезення будь-якого виду вантажу з урахуванням рівня інфляції, сезонності, місяця року, навіть без використання комп’ютерної техніки.
Результати дослідження використані при розробці договірних тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом України, у навчальному процесі при викладанні дисципліни "Ціноутворення і тарифи на залізничному транспорті" для магістрів і спеціалістів за спеціальністю "Менеджмент організацій" УкрДАЗТ та в Інституті підготовки та перепідготовки кадрів, а також у дипломному проектуванні.
Особистий внесок здобувача. Результати наукових досліджень отримані автором самостійно і знайшли відображення в опублікованих ним статтях та тезах. У науковій праці, виконаній в співавторстві [4], запропоновано алгоритм побудови економетричних моделей планування вантажних залізничних тарифів з використанням принципів логістики, а у праці [11] автором запропоновано використання номограм, розроблених на основі економетричних моделей, які враховують такі фактори: час, інфляція, сезонність, дальність і обсяги перевезень.
Апробація результатів роботи. Основні результати роботи доповідалися автором і були схвалені на міжнародних наукових конференціях: "Україна наукова'2001" (м. Дніпропетровськ. 2001 р.); "Исследования и оптимизация экономических процессов" Оптимум – 2001" (м. Харків, 2001 р.); "Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті" (м. Харків, 2001 р.); "Проблемы экономики транспорта" (м. Дніпропетровськ, 2002 р., 2003 р., 2006 р.); "Проблеми та перспективи розвитку транспортних систем: техніка, технологія, економіка і управління" (м. Київ, 2004 р.) і науково-технічних конференціях Української державної академії залізничного транспорту 2001 – 2006 рр.
Публікації. За результатами дослідження опубліковано 13 наукових праць, у тому числі 6 статей у фахових виданнях.
Структура й обсяг роботи. Дисертація складається з вступу, трьох розділів, висновку, списку використаних джерел і додатків. Загальний обсяг роботи 275 сторінок; 30 таблиць; 3 рисунка і 9 додатків. Список використаних джерел містить 135 найменувань.
Список литературы
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
1.Концепція та Програма реструктуризації на залізничному транспорті України. — К.: НАБЛА, 1998. — 145 с.
2.Стратегия коммерциализации Укрзализныци //Магистраль. — 1998. — №63 – 67, 69, 71, 73, 75, 77, 79, 81, 83; 1999. — №3, 5, 7.
3.Указ Президента України "Про заходи щодо реалізації державної політики у сфері природних монополій" //Урядовий кур’єр. — 1997. — №157. — 158.
4.Указ Президента України "Про основні напрями конкурентної політики на 1999 – 2000 рр. та заходи щодо їх реалізації" //Урядовий кур’єр. — 1999. — №40.
5.Орлов А. В. Транспорт в системе рыночных отношений и конкурентного рынка //Железнодорожный транспорт. — 1995. — №12. — С. 38 – 41.
6.Закон "О транспорте" //Голос України. — 11 січня 1995 р. — №5. — С. 4 – 5.
7.Закон Украины "О железнодорожном транспорте" //Голос Украины. — 1996. — №169. — С. 5 – 7.
8.Закон України "Про природні монополії" //Урядовий кур’єр. — 2000. — №92.
9.Пакет директив ЕС по инфраструктуре //Железные дороги мира. — 2001. — №6. — С. 14 – 15.
10.Кірпа Г. М. Основні напрямки поліпшення стану українських залізниць в сучасних умовах //Залізничний транспорт України. — 2001. — №4. — С. 2 – 6.
11.Толочко И. Генералы тарифных карьеров //Весь транспорт. — 2001. — №5 – 6. — С. 46 – 48.
12.Лысаковский Ю., Арбузов А. Мораторий на конфликт //Весь транспорт. — 2001. — №5 – 6. — С. 44 – 45.
13.Крыжановский В. Тарифные перипетии //Весь транспорт. — 2005. — №3 – 4. — С. 16 – 17.
14.Розпорядження Кабінету Міністрів від 6 травня 2000 р. №220-р. //www.kmn.gov.ua
15.Креймер В. Ю. Оценка эффективности функционирования различных транспортных систем и формирование тарифной политики (на примере смешанных комбинированных перевозок): Дис. … канд. экон. наук: 08.07.04. — Харьков; 2001. — 222 с.
16.Волохов В. А. Анализ существующего ценообразования на перевозки и пути его совершенствования //Наук.-техн. зб. "Комунальне господарство міст". Вип. 48. Сер.: Економічні науки. — К.: Техніка, 2003. — С. 215 – 221.
17.Коновалова Н. А. Транспортная политика как фактор развития экономики //Железнодорожный транспорт. — 1993. — №1. — С. 55 – 60.
18.Федоров Л. С. Логистика и транспорт //Железнодорожный транспорт. — 1996. — №5 – №6. — С. 24 – 27; 36 – 41.
19.Цена прибыльности железных дорог США //Железные дороги мира. — 2002. — №9. — С. 15 – 18.
20.Burns Railway Gazette International. — 2002. — №8 — P. 417 – 420.
21.Новые тарифы на железнодорожные грузовые перевозки (Германия) //Железнодорожный транспорт за рубежом. Сер. 1. Экспресс информация.– Вып. 4. — 1992. — С. 7.
22.Новая тарифная система компании грузовых перевозок DB Cargo (Германия) //Железнодорожный транспорт за рубежом. Сер. 1. Экспресс информация. Вып. 4. — 1998. — С. 25 – 32.
23.Железные дороги Франции — новый подход к инвестициям //Железные дороги мира. — №9. — 2000. — С. 9 – 13.
24.Состояние и развитие железных дорог стран Западной Европы //Железные дороги мира. — 1996. — №7. — С. 3 – 7.
25.Некоторые оценки британской модели приватизации //Железные дороги мира. — 2000. — №12. — С. 5 – 11.
26.Проблемы грузовых перевозок на железных дорогах Европы //Железные дороги мира. — 2000. — №8. — С. 5 – 9.
27.Кандацу Т. Статус грузовых железных дорог Японии //Железные дороги мира. — 2001. — №9. — С. 11 – 14.
28.Грузовые перевозки в Великобритании — итоги и перспективы //Железные дороги мира. — 2000. — №6. — С. 5 – 6.
29.Проблемы развития железных дорог в Европе //Железные дороги мира. — 1998. — №10. — С. 3 – 7.
30.Железные дороги Германии в условиях конкуренции //Железные дороги мира. — 1999. — №9. — С. 12 – 14.
31. Крейнин А. В. О проекте Прейскуранта 10-01 "Тарифы на перевозки грузов и услуги инфраструктуры, выполняемые Российскими железными дорогами" //Бюллетень транспортной информации. — 2002. — №10. — С. 24 – 26.
32. Крейнин А. В. Тарифы Российских железных дорог на услуги инфраструктуры и некоторые специфические перевозки грузов //Бюллетень транспортной информации. — 2004. — №8. — С. 7 – 16.
33. Крейнин А. В. Экономические проблемы формирования и регулирования грузовых тарифов в России //Бюллетень транспортной информации. — 2005. — №9. — С. 17 – 22.
34. Мазо Л. А. Основные направления совершенствования тарифов на железных дорогах России //Железные дороги мира. — 1998. — №9. — С. 3 – 6.
35. Мазо Л. А. Совершенствование системы железнодорожных тарифов //Экономика железных дорог. — 1999. — №1. — С. 43 – 53.
36. Мазо Л. А. Концепция построения нового прейскуранта грузовых железнодорожных тарифов //Экономика железных дорог. — 2000. — №5. — С. 61 – 68.
37. Мазо Л. А., Писаревский Г. Е. На современном этапе реформирования //Железнодорожный транспорт. — 2003. — №2. — С. 75 – 78.
38. Рогачева Л. С., Мазо Л. А., Шмелев А. В. Методические основы формирования нового прейскуранта тарифов на грузовые перевозки и услуги инфраструктуры, выполняемые российскими железными дорогами //Бюллетень транспортной информации. — 2002. — №10. — С. 5 – 8.
39. Кожевников Ю. Н. Железнодорожные грузовые тарифы в условиях конкуренции с другими видами транспорта //Железнодорожный транспорт. Сер. Маркетинг и коммерческая деятельность. Вып. 2. ЭИ/ЦНИИТЭИ. — 1997. — С. 39 – 59.
40. Кожевников Ю. Н. Грузовые тарифы в современных условиях. //Железнодорожный транспорт. — 1996. — №2. — С. 56 – 59.
41. О тарифной политике на транспорте //Логистика. — 2005. — №1. — С. 10 – 11.
42. В центре внимания — грузовые тарифы //Логистика. — 2002. — №2. — С. 10.
43. Ефанов А. Н., Зайцев А. А., Третьяк В. П. Принципы формирования тарифов на железнодорожном транспорте //Железнодорожный транспорт. — 1995. — №6. — С. 66 – 68.
44. Павлов А. А. Еще раз о тарифной политике //Бюллетень транспортной информации. — 2002. — №10. — С. 27 – 34.
45. Давыдов Г. Е. Проект нового тарифа: новые надежды и разочарования //Бюллетень транспортной информации. — 2002. — №10. — С. 24 – 26.
46. Ильин И. П. Об общих подходах к ценовому регулированию в сфере железнодорожных перевозок //Бюллетень транспортной информации. — 2002. — №10. — С. 9 – 16.
47. Ильин И. П. Основные итоги деятельности ОАО "Российский железные дороги" в 2004 году //Бюллетень транспортной информации. — 2005. — №7 – 8. — С. 2 – 6.
48. Бороздина О. Н. Развитие гибкой тарифной политики на грузовые железнодорожные перевозки //Транспорт: наука, техника, управление. — 2003. — №6. — С. 27 – 30.
49. Еловой И. А. Оценка влияния системы оплаты за перевозку грузов на уровень тарифных ставок //Транспорт: наука, техника, управление. — 2002. — №10. — С. 33 – 34.
50. Макаренко М. В. К вопросу о дифференциации тарифов //Залізничний транспорт України. — 1997. — №2 – 3. — С. 60.
51. Макаренко М. В., Ейтутис Г. Д., Пасічник В. І. Нові підходи до оцінки показників експлуатаційної діяльності на залізничному транспорті України //Залізничний транспорт України. — 1998. — №4 – 5. — С. 14 – 15.
52. Мироненко В. К, Сич Є. М., Ільчук В. П., Кислий В. М. Цінові інструменти інвестиційних тарифів на підприємствах залізничного транспорту //Залізничний транспорт України. — 2001. — №2. — С. 35 – 36.
53. Мироненко В. К., Запара В. М., Парсов В. Ф., Щербина С. П. Теория и практика применения гибкой тарифной политики в коммерческой эксплуатации железных дорог //Информационно-управляющие системы на железнодорожном транспорте. — 1996. — №6. — С. 28 – 33.
54. Запара В. М. Про деякі підходи до формування транспортних тарифів в умовах транспортного ринку //Зб. наук. пр. "Концепція підвищення ефективності вантажних перевезень на залізничному транспорті". Вип. 38. — Харків: ХарДАЗТ — 1999. — С. 57 – 65.
55. Запара В. М., Колесникова Н. М. Визначення тарифів на перевезення вантажів загальною мережею залізниць з погодженими скороченнями строків доставки //Зб. наук. статей. Вісник економіки транспорту і промисловості. — 2002. — №2. — С. 93 – 97.
56. Колесникова Н. М. Роль грузовых железнодорожных тарифов в формировании издержек на производство валового национального продукта //Зб. наук. праць. Вісник Харківського національного університету. Сер. Економічна. — 2001. — №512. — С. 20 – 21.
57. Колесникова Н. М. Расчет оптимальных тарифов при перевозке грузов легковесными поездами //Зб. наук. праць Київського інституту залізничного транспорту. Т. 4 "Економіка й управління". Вип. 1. — 2000. — С. 71 – 73.
58. Колесникова Н. М., Юрченко Ю. Н. Пути повышения доходности грузовых железнодорожных перевозок //Тези доповідей І Міжнародної наукової конференції "Проблеми економіки транспорту в умовах реструктуризації". — Харьков: ХНУ им. В. И. Каразина, 2001. — С. 17 – 18.
59. Колесникова Н. М. Обґрунтування структури інфраструктури, вагонної, та локомотивної складових в витратах по вантажних перевезеннях //Зб.наук.статей Вісник економіки транспорту і промисловості. — 2004. — №8. — С. 92 – 96.
60. Колесникова Н. М. Визначення загальновиробничих і адміністративних витрат при калькулюванні собівартості додаткових послуг на вантажні перевезення. //Научн.-техн. сб. "Коммунальное хозяйство городов". Вып. 48. — К.: Техніка, 2003. — С. 124 – 138.
61. Шинкаренко В. Г., Тохтарь Т. Г. Организация ценообразования в рыночных условиях //Зб. наук. пр. "Економіка транспортного комплексу". Вип. 8. — Харків: ХНАДУ, 2005. — С. 53 – 58.
62. Пасічник В. І. До питання аналізу і розрахунку собівартості перевезень //Залізничний транспорт України. — 1999. — №3. — С. 18 – 21.
63. Пасічник В. І., Чорний В. В. Методичні підходи до формування тарифів на вантажні перевезення в ринкових умовах //Залізничний транспорт. — 2001. — №6. — С. 29 – 31.
64. Пасічник В. І., Чорний В. В Дослідження впливу основних важелів тарифного регулювання на ринку транспортних послуг на конкурентоспроможність залізниць України //Вісник Харківського національного університету. — 2001. — №512. — С. 24 – 26.
65. Чебанова Н. В., Ревуцька Л. Є. Моделювання вантажних тарифів //Залізничний транспорт України. — 2002. — №2. — С. 16 – 17.Ревуцька Л. Є.
66. Оценка эффективности функционирования различных транспортных систем и формирование тарифной политики (на примере смешанных комбинированных перевозок): Дис. … канд. экон. наук: 08.07.04. — Харьков: 2001. — 222 с.
67. Алфимов С. А. Приближение железнодорожных грузовых тарифов к "платежеспособности" грузов в условиях монопольного рынка //Зб. наук. пр. "Концепція підвищення ефективності вантажних перевезень на залізничному транспорті". Вип.38. — Харків: ХарДАЗТ, 1999. — С. 94 – 102.
68. Алфимов С. А. Принципы построения тарифов на железнодорожные грузовые перевозки в условиях монопольного рынка //Залізничний транспорт України. — 2001. — №2. — С. 40 – 44.
69. Главчев М. И. Прогнозирование создания конкурентоспособной продукции: Дис… канд. экон. наук: 08.07.01. — Харьков; 1999. — 214 с.
70. Балака Е. И. Определение цен новых изделий на стадии их разработки // Зб. наук. праць. Вісник Харківського національного університету. — 2000. — №479. — С. 210 – 215.
71. Чередниченко О. Ю. Шляхи підвищення конкурентоспроможності залізничного транспорту: Дис… канд.. екон. наук: 08.07.04. — Харків; 2004. — С. 161.
72. Тема госпдоговірна "Визначення ставок зборів та розробка рекомендацій по визначенню ставок договірних тарифів". — Харків: УкрДАЗТ, 2003. — 333 с.
73. Про фінансово-економічну діяльність //Магістраль. — 1999. — №1. — С. 2.
74. Довідник основних показників роботи залізниць України 1992 – 2002 роки. — К.: 2003. — С. 15.
75. ТРS 2001-система платы за пользование трассами германских железных дорог //Экспресс-информация. Железнодорожный транспорт за рубежом. Вып. 1. Сер. 1. — 2003. — С. 7 – 12.
76. Данные Главного финансово-экономического управления Укрзалізниці. //www.uz.gov.ua
77. Концепция развития структурной реформы железнодорожного транспорта //Информационно-аналитическая газета "Транспортные потоки". — 2000. — №2.
78. Збірник тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом України. Тарифне керівництво №1. — К.: Транспорт України, 1999. — 267 с.
79. Статистичний щорічник України за 2002 рік /За ред. О. Г. Осауленка. — К.: Українська енциклопедія, 2003. — 631 с.
80. Статистичний щорічник України за 2003 рік /За ред. О. Г. Осауленка. — К.: Українська енциклопедія, 2004. — 663 с.
81. Мониторинг показників основної діяльності підприємств залізничного транспорту України (1991 — 2000 рр.) /Науковий керівник Ю. М. Цвєтов, М. В. Макаренко. — К.: ВАТ "ІКТП-Центр," 2001. — 163 с.
82. Положення про Комісію з реалізації тарифної політики Укрзалізниці на перевезення вантажів залізницями України //Магістраль. — 2 квітня 2005 р. — №34. — С. 6.
83. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 1.04.2005 р. №91-р "Про індексацію тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом та пов’язані з цим послуги" //Транспорт України. Всеукраїнський інформаційний бюлетень. Нормативне регулювання. — 30 квітня 2005 р. — №8(104).
84. Іщенко Г. Кому на руку нові тарифи на залізничні перевезення? //Урядовий кур’єр. — 19 березня 2005 року. — №50 (2963). — С. 4.
85. "Укрзалізниця" оптимизирует тарифы //Транспорт. — 10 ноября 2004 г. — №45. — С. 62 – 64.
86. Сакульева Т. Н. Внешняя среда транспортного предприятия //Бюллетень транспортной информации. — 2001. — №7. — С. 31 – 33.
87. Ключеров Г. Правда и мифы про железнодорожные тарифы //Магістраль. — 11 березня 2005 р. — №24 – 25. — С. 4 – 5.
88. Волохов В. А. Необходимость оптимизации грузовых железнодорожных тарифов //Труды ІІІ Международной научно-практической конференции. Исследование и оптимизация экономических процессов "Оптимум – 2001". — Харьков, 2001. — С. 55 – 56.
89. Постанова Кабінету Міністрів України №1548 від 25.12.96 р. "Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)" //Зібрання постанов уряду України. — 1996. — №21. — С. 38 – 41.
90. Закон України "Про захист економічної конкуренції" //Збірник поточного законодавства, нормативних актів, арбітражної та судової практики. — 2001. — №8. — С. 3 – 17.
91. Макконнелл Кэмпбелл Р., Брю Стенли Л. Экономикс: Принципы, проблемы и политика: Пер. с англ. — 11-е изд. — К.: Хагар — Демос, 1993. — С. 61, 67.
92. Котлер Ф. Основы маркетинга. — М.: "Бизнес — книга", "ИМА-Кросс. Плюс", 1995. — С. 57.
93. Абрамов А. П. Ценовые методы стимулирования спроса на транспортные услуги //Железнодорожный транспорт. Сер. Маркетинг и коммерческая деятельность. ЦНИИТЭИ. Вып. 3. — 1997. — С.30 – 47.
94. Мачерет Д. А. Экономическое планирование и регулирование на основе рыночных индикаторов //Железнодорожный транспорт. Сер. Маркетинг и коммерческая деятельность. ЦНИИТЭИ. Вип 1. — 1997. — С. 1 – 15.
95. Галабурда В. Г. Концепция стимулирования спроса на транспортные услуги железных дорог по грузовым перевозкам //Железнодорожный транспорт. Сер. Маркетинг и коммерческая деятельность. ЦНИИТЭИ. Вып. 3. — 1997. — С. 11 – 22.
96. Мачерет Д. А. Анализ конъюнктуры транспортного рынка: теоретические основы //Железнодорожный транспорт. Сер. Маркетинг и коммерческая деятельность. ЦНИИТЭИ. Вип. 1. — 1997. — С. 15 – 30.
97. Волохов В. А. Некоторые подходы к оптимизации грузовых железнодорожных тарифов //Вісник Харківського національного університету ім. В. Н. Каразіна "Ефективність економіки промисловості і її вплив на транспорт". — 2002. — №565. — С. 59 – 60.
98. Волохов В. А. До питання про необхідність вивчення попиту на вантажні перевезення //Тези доповідей ІІ Міжнародної наукової конференції "Проблеми економіки транспорту в умовах реструктуризації". — Дніпропетровськ: ДІІТ, 2002. — С. 114 – 115.
99. Волохов В. А. Построение грузовых железнодорожных тарифов с учетом факторов рыночной среды //Вісник економіки транспорту і промисловості. Вип. 2. — Харків: УкрДАЗТ, 2003. — С. 12 — 14.
100. Волохов В. А. Шляхи побудови конкурентоспроможних вантажних залізничних тарифів //Тези доповідей V Міжнародної наукової конференції "Проблеми економіки транспорту". — Дніпропетровськ: ДІІТ, 2006. — С. 17.
101. Волохов В. А. Совершенствование грузовых железнодорожных тарифов на основе логистического подхода //Матеріали першої всеукраїнської науково-практичної конференції "Україна наукова 2001". Т.10. — Дніпропетровськ: Наука і освіта 2001. — С. 28 – 29.
102. Еловой И. А. Оценка экономической эффективности логистических транспортно-технологических систем //Информационно-практический журнал. Бюллетень транспортной информации. — 2001. — №10(76). — С. 24 – 30.
103. Резер А. В. Анализ логистических технологий и кредитно-финансового обслуживания на железнодорожном транспорте //ВИНИТИ. Транспорт: наука, техника, управление. — 2004. — №8. — С. 11 – 22.
104. Современная логистика. Пер. с англ. 7-е изд. /Джеймс С. Джонсон, Дональд Ф. Вуд, Дэниел Л. Вордлоу, Поль Р. Мэрфи (мл.). — М.;СПб.; К.: Изд. дом "Вильямс", 2002. — 616 с.
105. Транспортная логистика: Учебник для транспортных вузов /Под общей редакцией Л. Б. Миротина. — М.: Изд. "Экзамен", 2003. — 512 с.
106. Соколова А. В. Субъекты рынка грузовых железнодорожных перевозок в России и их взаимодействие //ВИНИТИ. Транспорт: наука, техника, управление. — 2002. — №5. — С. 5 – 7.
107. Бубнова Г. В. Маркетинговая транспортная логистика в планировании грузовых перевозок //Экономика железных дорог. — 2002. — №8. — С. 61 – 70.
108. Некрасов А. Г., Васильев В. Н. Логистические технологии и международные стандарты в железнодорожных перевозках //Железнодорожный транспорт. — 2004. — №9. — С. 42 – 47.
109. Левиков Г. А. Объединение компаний и их влияние на эффективность транспортно-логистических операций //Бюллетень транспортной информации. — 2002. — №9. — С. 14 – 19.
110. Неруш Ю. М. Логистика: Учебник для вузов. — 3-е изд., перераб. и доп. — М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2003. — 495 с.
111. Миротин Л. Б., Ташбаев Ы., Касенов А. Г. Транспортное обеспечение в логистике //ВИНИТИ. Транспорт: наука, техника, управление. — 2002. — №2. — С. 31 – 33.
112. Балалаев А. С., Леонтьев Р. Г. Императивы развития логистики на железнодорожном транспорте //ВИНИТИ. Транспорт: наука, техника, управление. — 2004. — №8. — С. 7 – 10.
113. Дубровіна Н. А., Волохов В. А. Логістичні моделі планування тарифів на вантажні перевезення на залізничному транспорті //Тези доповідей другої наук.-практ. конф. "Проблеми та перспективи розвитку транспортних систем: техніка, технологія, економіка і управління". — К.: КУЕТТ, 2004. — С. 48 – 49.
114. Ефимов В. В., Семенов В. М. Логистическое сравнение вариантов доставки грузов //ВИНИТИ. Транспорт: наука, техника, управление. — 2000. — №8. — С. 17 – 23.
115. Волохов В. А. Вплив тарифної політики на оптимізацію народногосподарських зв’язків //Вісник економіки транспорту і промисловості "Проблеми міжнародних транспортних коридорів та єдиної транспортної системи України". Вип. 14. — Харків: УкрДАЗТ, 2006 — С.17 – 18.
116. Волохов В. А. Экономико-математическая модель для оптимизации грузовых железнодорожных тарифов на основе логистического подхода //Тези доповідей ІІІ Міжнародної наукової конференції "Проблеми економіки транспорту". — Дніпропетровськ.: ДІІТ, 2003. — С. 148 – 149.
117. Неруш Ю. М., Лозовой Я. Д. Шабанов Б. В. Грузовые перевозки и тарифы /Под ред. Ю. М. Неруша. — М.: Транспорт, 1988. — С. 218.
118. Крейнин А. В., Соловейчик М. З. Железнодорожные тарифы и таксировка. — М.: Транспорт, 1981. — С. 37 – 41.
119. Закон України про ціни та ціноутворення //www.ne.gov.ua.
120. Перевозка грузов в международном железнодорожном сообщении (На основе СМГС) / В. Г. Орлов, А. Коларский, Я. Бенеш, В. Клосс и др. [Под ред. В. Г. Орлова. — М.: Транспорт, 1983. — С. 42 – 50.
121. Басовский Л. Е. Прогнозирование и планирование в условиях рынка. — М.: ИНФРА-М, 2001. — 260 с.
122. Цыгичко Д. Основы прогнозирования систем. — М.: Финансы и статистика. 1986. — 416 с.
123. Цыгичко В. Н. Руководителю о принятии решений. — М.: Инфра, 1996. — 272 с.
124. Дубровина Н. А., Колесникова Н. М., Волохов В. А. Разработка логистических моделей планирования грузовых железнодорожных тарифов на основе эконометрического анализа //Вісник економіки транспорту і промисловості. Вип. 8. — Харків: УкрДАЗТ, 2004. — С.82 – 86.
125. Венецкий И. Г., Кильдишев Г. С. Теория вероятностей и математическая статистика. — М.: Статистика, 1975. – 240 с.
126. Четыркин Е. М. Статистические методы прогнозирования. — М.: Статистика, 1977. — 200 с.
127. Business Forecasting /J. Holton Wilson, Barry Keating. Sec. edition. Irwin/McGraw — Hill Companies, Inc. — 1994. — 476 p.
128. Боровиков В. П., Боровиков И. П. STATISTICA -Статистический анализ и обработка данных в среде Windows. — М.: Информационно-аналитический дом "ФИЛИНЪ", 1997. – 608 с.
129. Боровиков В. П. Популярное введение в программу STATISTICA.- М.: Компьютер Пресс, 1998. – 124 с.
130. Боровиков В. П., Ивченко Г. И. Прогнозирование в системе STATISTICA в среде Windows. — М.: Финансы и статистика, 1999. – 384 с.
131. Горчаков А. А., Орлова Н. В. Компьютерные экономико-математические модели. — М.: Компьютер, ЮНИТИ, 1995. — 136 с.
132. Боровиков В. STATISTICA: искусство анализа данных на компьютере. Для профессионалов. — СПб: Питер, 2001. — 656 с.
133. Пашута М. Т. Прогнозування та макроекономічне планування: Навч. посібник. — К.: МАУП, 1998. — 192 с.
134. Волохов В. А. Логистические модели планирования тарифов на грузовые перевозки на железнодорожном транспорте //Вісник економіки транспорту і промисловості. Вип. 9-10. — Харків: УкрДАЗТ, 2004. — С. 128 – 134.
135. Волохов В. А. Модели определения равновесной цены на перевозки грузов железнодорожным транспортом //Вісник економіки транспорту і промисловості. Вип. 12. — Харків: УкрДАЗТ, 2005. — С. 105 – 112.
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
50
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
11.10.24
Сучасний документальний театр: новий тип сценічної репрезентації
11.10.24
Вербатім–наративи в контексті сучасної «Нової драми» і документального театру
11.10.24
«Нова драма» в умовах відновлення документалізму в театральній постдраматичній культурі нестабільного типу
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.