У нас уже
17884
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
Розвиток пізнавальних процесів у підлітковому віці
Количество страниц
28
ВУЗ
ЖИТОМИРСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМ. І. ФРАНКА ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ
Год сдачи
2010
Бесплатно скачать
21291.doc
Содержание
План
І. Вступ.
ІІ. Основна частина.
Розділ І. Теоретичні засади вивчення пізнавальних процесів у підлітковому віці.
1.1. Відчуття та сприймання як основи відображення предметів та явищ об’єктивної дійсності.
1.2. Характеристика пам’яті як одного з найважливіших процесів пізнання.
1.3. Характерні особливості уваги та уяви.
1.4. Загальна характеристика підліткового віку.
Розділ ІІ. Дослідження пізнавальних процесів у підлітків.
2.1. Характеристика проявів пізнавальних процесів у підлітковому віці.
2.2. Проведення дослідження пізнавальних процесів підлітків.
2.3. Результативність дослідницької роботи.
2.4. Рекомендації щодо кращого розвитку пізнавальних процесів.
ІІІ. Висновки.
ІV. Список використаної літератури.
Список литературы
Висновки .
Нами було підібрано ряд методик на визначення рівня пізнавальних процесів у підлітків загальноосвітньої школи міста Житомира № 16. У дослідженні брало участь зо чоловік, з них 15 хлопців та 15 дівчат. Результати виявилися втішними. Але варто додати деякі зауваження:
Увага таких дітей достатньо розвинута, але через відсутність необхідної спрямованості вони складають враження розсіяних. Неуважні підлітки сильно відволікаються, погано зосереджуються, для них характерна нестійка увага, що в значній мірі впливає на результати навчання.
Як правило, учені, які краще навчаються, мають кращі показники розвитку уваги пам’яті, уяви, сприймання. Складність полягає в тому, що різні властивості уваги розвиваються не в однаковій мірі. Найбільш піддається впливу об’єм уваги, він індивідуальний, одночасно властивості розподілу і стійкості можна і потрібно тренувати, щоб запобігти їхньому стихійному розвитку.
Успіх тренування пізнавальних процесів в значній мірі визначається індивідуально-типологічними особливостями. Виявлено, що різні поєднання властивостей нервової системи можуть сприяти, або навпаки заважають оптимальному розвитку характеристик пізнавальних процесів. Люди з сильною і рухомою нервовою системою мають стійку увагу, яка легко переключається.
Для осіб з інертною і слабкою нервовою системою характерна нестійка увага, яка погано розподіляється і переключається. При поєднанні інертності і сили показники стійкості підвищуються, властивості переключення і розподілу досягають середньої ефективності. (Єрмолаєв О.Ю. та ін. 1987).
Список використаної літератури.
1. Актуальні проблеми теорії та практики соціальної роботи на межі тисячоліть // Соціальна робота. Книга 1. – К. : УДЦССМ, 2001. – 244 с.
2. Березюк О.С. Моделювання педагогічних ситуацій як засіб підготовки майбутнього вчителя до спілкування з учнями. – Житомир: ЖДПУ, 2003.–174 с.
3. Бех І.Д. Наукові засади створення особистісно-орієнтованих технологій // Початкова школа. – 1997. – №9. – С. 4-7.
4. Волинець Л. Наші діти? // Соціальна політика і соціальна робота. – 1998. – №4 (8). – С. 35-55.
5. Гончаренко С.У. Педагогічні дослідження: Методологічні поради молодим науковцям. – К.: АПН України, 1995. – 45 с.
6. Дитинство в Україні: права, гарантії, захист (збірник документів): Частини І, II. – К.: АТ "Видавництво "Столиця", 1998.
7. Евтихов О.В. Практика психологического тренинга.- СПб.: Издательство «Речь», 2004.-256 с.
8. Еремин В.А. Улица – подросток – воспитатель. – М.: Просвещение, 1991. – 160 с.
9. Коренєв М.М., Лебець І.С., Моісеєнко Р.О. Медико-психологічні та соціальні проблеми дітей-сиріт. – Х.; К.: Веллар, 2003. – 240 с.
10. Корнєв М. Н., Коваленко А. Б. Соціальна психологія : Підручник.-К.,1995.-304 с.
11. Корніяка О.Педагогічна діяльність і культура педагогічного спілкування// Практична психологія та соціальна робота.-2003.-№1.-с.38-44.
12. М’ясоїд П.А. Загальна психологія: Навчальний посібник – 3-тє видання, виправлене, -К.: Вища школа, 2004. -487 с.
13. Матвеев Б.Р. Развитие личности подростка: программа практических занятий. Методическое пособие. - СПб.: Издательство «Речь», 2005. – 176 с.
14. Мєщанова Г. Гра.Функції. Особливості, - Рідна школа, 1996, № 6.
15. Назаренко Н. Психолого-педагогічні особливості соціалізації особистості підлітка.// Директор школи.-2006.-№9.-с.15-17.
16. Общая психология / Под ред. А. В. Петровского. – М., 1977
17. Овчарова Р.В. Справочная книга социального педагога. – М.: ТЦ «Сфера», 2001. – 480 с.
18. Основи психології : Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / А.І.Веракіс, Ю.І.Завалевський, К.М.Левківський, - Х.-К., 2000.-416 с.
19. Основи психології: Підручник/ За загальною редакцією О.В.Киричука, В.А.Роменця. -Видання 5-те, стереотип. К.:Либідь, 2002.-632 с.
20. Психологический словарь / Под. ред. М. В. Давыдова. – М.: Наука, 1990. – 316 с.
21. Психологічний аналіз педагогічного спілкування// Власова О.Педагогічна психологія. Навчальний посібник-К.,2005.-С.315-317.
22. Самоукина Н.В. Игры, в которые играют… /Психологический практикум/.- Дубна: Издательский центр «Феникс», 1997.-160 с.
23. Социальная работа / Под ред. В. И. Курбатова . – Р. – на – Д.: „Феникс”, 1999.
24. Соціальна робота / Соціальна педагогіка ( понятійно – термінологічний словник) / Під заг. ред. І. Д. Звєрєвої – К.: „Етносфера”, 1997. – 119 с.
25. Станкин М. И. Психология общения: курс лекций: - М.: Институт практической психологии, 1996. – 296 с.
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
200
Скачать бесплатно
21291.doc
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
11.10.24
Сучасний документальний театр: новий тип сценічної репрезентації
11.10.24
Вербатім–наративи в контексті сучасної «Нової драми» і документального театру
11.10.24
«Нова драма» в умовах відновлення документалізму в театральній постдраматичній культурі нестабільного типу
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.