У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название УПРАВЛІННЯ КАНАЛАМИ ЗБУТУ БАНКІВСЬКИХ ПРОДУКТІВ НА РОЗДРІБНОМУ РИНКУ
Количество страниц 193
ВУЗ Київський національний торговельно-економічний університет
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 21307.doc 
Содержание ЗМІСТ

ВСТУП 3

РОЗДІЛ І. НАУКОВІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ
БАНКУ НА РОЗДРІБНОМУ РИНКУ 10
1.1. Теоретичні основи діяльності банків
на роздрібному ринку 10
1.2. Сутність, класифікація та вимоги до каналів
збуту банківських продуктів 28
1.3. Концептуальні положення управління каналами збуту
банківських продуктів на роздрібному ринку 48
Висновки до розділу 1 63

РОЗДІЛ ІІ. ПРАКТИКА УПРАВЛІННЯ КАНАЛАМИ ЗБУТУ БАНКІВСЬКИХ ПРОДУКТІВ НА РОЗДРІБНОМУ РИНКУ В УКРАЇНІ
ТА ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ 67
2.1. Дослідження вітчизняної та зарубіжної практики збуту продуктів
через установи банків 83
2.2. Диагностика дистанційних каналів збуту банківських
продуктів 93
2.3. Зарубіжний досвід комплексного збуту
банківських і страхових продуктів 104
Висновки до розділу 2 117

РОЗДІЛ Ш. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ КАНАЛАМИ ЗБУТУ БАНКІВСЬКИХ ПРОДУКТІВ НА РОЗДРІБНОМУ РИНКУ 119
3.1. Методичні положення щодо оцінки результатів роботи
банків та їхніх каналів збуту на роздрібному ринку 119
3.2. Інтеграція каналів збуту банківських продуктів
на роздрібному ринку 136
3.3. Шляхи запобігання конфліктів у каналах збуту
банківських продуктів на роздрібному ринку 152
Висновки до розділу 3 168

ВИСНОВКИ 171
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 180
ДОДАТКИ 193




Список литературы ВИСНОВКИ

1. Вітчизняна банківська система до початку ХХІ ст. досить активно акумулювала кошти населення, однак не задовольняла його попит на грошовий товар. Останнім часом під впливом як макроекономічних, так і макроекономічних чинників, ця тенденція змінюється, хоча дослідженням визначено основні недоліки щодо задоволення попиту населення порівняно із корпоративними та іншими клієнтами, а також причини, які стримують розвиток роздрібного ринку, зокрема, в пропозиції грошей населенню з боку банків. Для подолання недоліків здійснено вивчення теоретичних передумов і практичних механізмів.
2. На основі вивчення теоретичних досліджень науковців, положень чинного законодавства з підприємницької діяльності, визначено поняття роздрібного ринку для банків в двох площинах. У більш широкому тлума-ченні – це економічні відносини з приводу акумуляції грошової маси бан¬ками й задоволення попиту населення на банківські продукти і послуги шляхом здійснення актів купівлі-продажу. У вузькому розумінні – це напрям діяльності спеціально створеного інституту (саме банківського) для надання продуктів і послуг домогосподарствам, тобто населенню, згідно з його попитом.
3. Надано комплексне визначення фінансового ринку в катего¬ріальній, сегментній та інституціональній площинах, а також уточнено трактування грошового ринку як за сутністю, так і за формою існування.
4. Уточнено місію банків тому, що їхня діяльність на роздрібному ринку сприяє не лише суспільному відтворенню в загальному розумінні, а й вирішенню соціальних проблем щодо здійснення умов для населення із заощадження коштів і знаходження грошових ресурсів для довгострокових і поточних потреб.
5. Визначено поняття банківського продукту на роздрібному ринку як об'єкту попиту населення на гроші й доведено, що банківські продукти мають якість цілком відповідно до теоретичної сутності – це умови купівлі-продажу грошей. Саме вони визначають для населення властивості того чи іншого банківського продукту й завдяки цьому на певному рівні задо¬вольнятимуть їхні потреби в грошах.
6. Враховуючи, що по відношенню до продуктів, банки поєднують виробничу функцію з функцією просування і продажу, запропоновано визначення поняття збуту як процесу вивчення попиту населення на грошові продукти, розробки умов їх надання споживачам, просування продуктів на ринок, забезпечення їх продажу (купівлі), а також післяпродажного обслу-говування споживачів з наданням супутніх послуг на кожному з ланцюгів процесу.
7. Визначено поняття "каналів збуту" для банків як системи маркетин-гових технологій, що забезпечує розробку продуктів відповідно попиту споживачів, просування їх на ринку з наданням комплексу послуг для ство-рення додаткових переваг продуктам, продаж продуктів і обслуговування клієнтів.
8. Сформульовано загальні вимоги щодо каналів збуту на основі поєднання інтересів населенні і банків. Дотримання викладених вимог дозво-ляє банкам утворювати цілісну систему каналів збуту. Здійснено обґрунту-вання прийнятності окремих каналів збуту для банку, а також охаракте-ризовано сучасні засоби зв’язку.
9. Для цілей управління запропоновано класифікацію різноманітних каналів збуту банківських продуктів за такими ознаками: складність каналів, характер контактів банку з клієнтом, мобільність каналів, форма обслуго-вування клієнтів, рівень охоплення продуктів, ступень охоплення спожи¬вачів, власність щодо каналу.
10. Вивчення різних позицій авторів дозволило узагальнити визна¬чення дистанційного каналу збуту банківських продуктів як заснованого на сучасних засобах комунікації банку з клієнтом, що дозволяє останньому опосередковано спілкуватися з банком на відстані від його офісів, філій, відділень, агентів тощо й приймати самостійні рішення відносно вибору тих чи інших продуктів і послуг з мінімізацією прямих контактів із фахівцями банку.
11. Для більш докладного розгляду збуту в системному аспекті запро-поновано маркетингову, інформаційну, логістичну, а також організаційно-технічну його підтримку від вивчення попиту населення до здійснення акту купівлі-продажу продуктів з після продажним обслуговуванням споживачів.
12. Визначено концептуальні положення управління каналами збуту банківських продуктів на роздрібному ринку на основі обраної банком стратегії саме на цьому ринку, від вибору якої залежить функціонування системи каналів збуту, продуктова й клієнтська політики банку.
13. Наведено поняття системи управління каналами збуту на роздріб-ному ринку як процесу прийняття та реалізації управлінських рішень щодо оптимізації та координації розвитку каналів збуту, завдяки чому забезпе-чується задоволення попиту населення на банківські продукти й супутні їм послуги.
14. Запропоновано підходи щодо вибору каналів збуту з акцентом на створення банком конкурентних переваг на ринку завдяки залученню широких верств населення. Наведено загальні параметри, якими банк має керуватися при формуванні системи каналів збуту. Привернуто увагу до концептуального визначення комбінованих каналів збуту, що дозволить забезпечити певний рівень прибутковості системи збуту в цілому.
15. Результати діагностики показали, що найбільш прогресивні вітчиз-няні банки перетворюють традиційні канали збуту (філії, відділення тощо) не тільки в точки продажу банківських продуктів, а й центри управління збутом на певній території; започаткували розвиток дистанційного обслуговування, також здійснюють автоматизацію процесів і стандартизацію продуктів і послуг.
16. Банки, що є лідерами на роздрібному ринку, активно розширюють свою присутність в усіх регіонах України, здійснюють концентрацію на цільових сегментах клієнтури, пошук оптимального співвідношення між централізацію і децентралізацією повноважень, а також послідовний процес управління вивченням попиту, розробкою, просуванням та продажем банківських продуктів.
17. Іноземні банки в Україні впроваджують різні стратегії розвитку каналів збуту своїх продуктів: самостійного розвитку, входження на бан-ківський ринок України шляхом придбання великого або середнього роздрібного банку, а також розвитку каналів збуту через дочірні спеціалі-зовані фінансові установи. Незважаючи на різну збутову стратегію закордон-них банків, традиційні канали збуту банківських продуктів залишаються основними, також як і у вітчизняних банків.
18. Обстеження банків показало, що на вітчизняному роздрібному ринку спостерігається інтеграція продажу банківських і страхових продуктів з використанням різних каналів збуту, що є значним стимулом для підви¬щення рівня обслуговування населення, а також прибутків банків. Для забезпечення ефективної взаємодії банків і страхових компаній необхідно розробляти не лише стратегію банкострахування, а й визначати цільову клієнтуру та її сегментацію, формування портфеля продуктів і каналів їхнього збуту (традиційних, брокерських фірм, дистанційних каналів, фінан¬сових супермаркетів тощо); здійснення організаційних змін, технологічних новацій і керування базою даних про клієнтів і операції. Вітчизняні банки при запровадженні банкострахування мають враховувати досвід зарубіжних країн з огляду на особливості національного законодавства, тенденції розвитку вітчизняних банківського та страхового ринків, а також попит населення.
19. В управлінні каналами збуту банківських продуктів на роздрібному ринку важливе місце належить оцінці їхньої роботи. Саме такий підхід сприятиме врахуванню, по-перше, загальнодержавних інтересів щодо підви-щення рівня задоволення попиту населення на банківські продукти і супутні послуги. По-друге, він задовольнятиме інтереси як власників банку, так і найманих працівників його підрозділів і установ, у визначенні вкладу в підвищення результатів діяльності банку, від чого залежить рівень їхніх доходів.
20. Для оцінки результативності діяльності банків на роздрібному ринку запропоновано модель розрахунку індексу задоволення попиту насе-лення на депозитні продукти від зміні сум його фінансових активів. Наведено модель, яка характеризує кредитну віддачу банків при певному рівні депозитної активності населення. Узагальнюючу оцінку активності банків щодо задоволення попиту населення на кредитні продукти надаватиме індекс співставлення питомої ваги суми кредитів, наданих банками населенню, в загальній сумі кредитів банків, із питомою вагою суми заощаджень населення в банках у загальній сумі залучених банками коштів. Надано пропозицій щодо розширення статистичної інформації з метою управління організаційною стороною задоволення попиту населення на банківські продукти й послуги.
21. Для оцінки результатів роботи банківських каналів збуту на роздрібному ринку запропоновано декілька груп показників: перша група характеризує спрямованість банку на розвиток тих чи інших каналів збуту на цьому ринку; друга – рівень охоплення каналами збуту попиту населення; третя – результативність роботи регіональних каналів збуту банківських продуктів.
22. Для оцінки рівня спрямованості банку на розвиток роздрібних каналів збуту банківських продуктів запропоновано використання таких показників: показник кількості і структури каналів збуту (на певну дату та в динаміці), який представлений як загальна кількість банківських установ у регіональній мережі, питома вага різновидів мережі – філій, відділень (у тому числі пересувних), представництв, агентів тощо; питома вага роздрібних каналів в цілому й у структурі з виділенням дистанційних каналів. Запро-поновано карту моніторингу розвитку каналів збуту банку в їхній структурі за регіональною мережею й дистанційним обслуговуванням.
23. Для загальної характеристики діяльності каналів збуту сформовано групу показників: показник кількості купівлі-продажу (окремо) банківських роздрібних продуктів у кожному каналі на певну дату, питомої ваги купівлі-продажу роздрібних продуктів у загальної кількості всіх продуктів. Теж саме у динаміці за певний період з метою визначення тенденції в обслуговуванні роздрібних і корпоративних клієнтів.
24. Для оцінки результативності роботи каналу в обслуговуванні клієнтів запропоноване використовувати "коефіцієнт трансакцій". Рекомен-довано систематично проводити анкетування клієнтів для виявлення їхнього ставлення до того чи іншого каналу, продукту й послуги. Для реального оцінювання результативності роботи регіональних каналів збуту банківських продуктів на роздрібному ринку за загальними вартісними показниками запропоновано підхід щодо елімінування різниці в рівні економічного розвитку регіонів, місць тощо, яке відбивається на коливаннях рівня се-редньодушових доходів населення. Пропозиції викладено у вигляді рекомен-дацій щодо оцінки результативності діяльності банку на роздрібному ринку. Окремо запропоновано підходи для оцінки каналів збуту банку в крупних місцях, зокрема в місті Києві.
25. Для запобігання вимушеному подрібненню вкладів населення між декількома банками з метою їх збереження в разі банкрутства установи, обґрунтовано підвищення суми державної гарантії, що сприятиме економії часу і зусиль як населення, так і банків.
26. Спираючись на теоретичні дослідження та практичний досвід, підк-реслено, що для підвищення рівня обслуговування населення на роздрібному ринку й прибутковості банківської діяльності необхідно здійснювати інтег-рацію каналів збуту. Визначено поняття процесу інтеграції каналів збуту, саме для банків, та його складові. Враховуючі різне спрямування стратегій банків, запропоновано варіанти інтеграції каналів збуту залежно від того, якому каналу відводиться структуроутворююча роль – інтеграція навколо стаціонарних каналів прямого контакту; навколо пересувних каналів і агентств, навколо дистанційних каналів. Ураховуючи міжнародний та вітчизняний досвід, а також низький рівень прибутковості стаціонарних каналів прямого контакту (філіальної мережі, або/і мережі відділень), основну увагу приділено першому виду інтеграції. Визначено сутність і переваги такої інтеграції, а також базові канали для різних за розміром капіталу банків. Для великих банків – це переважно філії, розгалужену мережу яких вони мають. Для середніх – відділення (можливо і філії, якщо банк розвиває їх мережу). Для малих банків – відділення, а переважно, другий тип інтеграції.
27. Розглянуто переваги дистанційних каналів, як базових для інтегра-ції, як з боку економії часу клієнтів, так і з боку відносно низького рівня витрат. Однак, враховуючи недостатній розвиток цих каналів у вітчизняній практиці (за різних причин), вони запропоновані для інтеграції як перспек-тивні, перш за все для малих банків, що мають обмежені ресурсні можли¬вості розширення власної присутності на територіальних ринках країни.
28. Підкреслено, що інтеграція завдяки збільшенню обсягів продажу продуктів за сукупністю каналів, надає можливість щодо відокремлення обслуговування населення в спеціалізовані установи, що значно підвищить увагу і банків, і наглядових органів до роздрібного ринку.
29. Обґрунтовано важливість автоматизації управління багатоканаль-ною системою збуту й надано рекомендації щодо її інформаційного забезпечення на базі філій з диференціацією за моделями – централізованою, коли сервер знаходиться за межами філії; змішаною, яка розширює центра-лізовану архітектуру банку шляхом встановлення декількох серверів для філій. Модель автономних філій представляє систему, в якій всі операції і функції філій знаходяться на рівні їх серверів. Запропоновано підходи щодо вибору найбільш прийнятної системи інформаційного забезпечення інтегра¬ції каналів збуту навколо структуроутворюючих з взаємодією між ними, показано шляхи інформаційних потоків, формування бази даних про клієнтів, про продукти і послуги тощо, а також основні функції менеджерів щодо забезпечення ефективної системи управління інтегрованими каналами збуту.
30. Дослідження закордонного та вітчизняного досвіду дозволило визначити причини недостатньої віддачі від втілення проектів інтегрованої системи каналів збуту, серед яких найголовнішими є нехтування особли-востями сприйняття тих чи інших каналів різними групами населення, слабка маркетингова підтримка нової системи, непристосованість певних продуктів до здійснення операцій через електронні канали, що враховане в для вдосконалення управління каналами збуту.
31. Визначено, що в управлінні каналами збуту підсистема управління персоналом набуває підвищеного значення саме на роздрібному ринку, де здійснюється безпосередній контакт співробітників банків з різними групами населення, а також формування сучасної системи збуту банківських продук¬тів і послуг, орієнтованої на групи споживачів. Перш за все, увага приділена запобіганню конфліктів каналів збуту. Визначено форми прояву конфліктів, причини виникнення, негативні наслідки як для клієнтів, так і для банку. По матеріалах обстеження показано найбільш розповсюджені причини конфліктів. Запропоновано сутнісне виз¬начення конфліктів каналів збуту, а також класифікацію для їхньої ідентифікації, визначення причин виникнення й здійснення заходів щодо врегулювання, а саме: конфлікти стратегічних пріоритетів, конфлікти особистих інтересів, конфлікти боротьби за клієнта, конфлікти технологій і конфлікти культур.
32. Надано принципи формування кадрової політики для розвитку каналів збуту й запобігання конфліктів. Запропоновано модель управління персоналом, в який початковим етапом визначена розробка схем процесів обслуговування в каналах, їх апробація й уточнення. Наведено різні варіанти схем дій працівника банківської установи, а також клієнтів для нормалізації процесу обслуговування.
33. Визначено основні складові програми раціоналізації чисельності персоналу завдяки оптимізації процесів по всіх каналах збуту на основі розширення функціонального спектру працівників установ, координації та автоматизації засобів маркетингової підтримки, формування бібліотеки файлів клієнтів тощо.
34. Запропоновано модель кадрового забезпечення інтегрованої систе-ми каналів збуту з використанням збалансованої системи показників, що дозволяє забезпечити зв'язок між досягненням стратегічних орієнтирів діяльності установи й розвитком персоналу.
35. Надано орієнтовний перелік індикаторів досягнення стратегії інтег-рації каналів збуту зусиллями персоналу, а також додаткові показники для моніторингу успіху в реалізації стратегії банку на роздрібному ринку.
Таким чином, у роботі на основі узагальнення теоретичних напра-цювань науковців, вивчення закордонного досвіду, а також дослідження вітчизняної практики, запропоновано уточнення та визначення цілої низки наукових положень, які за сутністю і змістом належать до теми дисертації, а також розроблено рекомендації для підвищення рівня управляння каналами збуту на роздрібному ринку з метою задоволення попиту домогосподарств на банківські продукти й послуги, а також забезпечення прибутковості діяльності банків на цьому ринку.




СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1. Ансофф И. Новая корпоративная стратегия / при содействии
Э. Дж. Макдоннелла. – СПб. : Питер Ком, 1999. – 416 с.
2. Анфилатов В. С. Системный анализ в управлении : учеб. пособие / В. С. Анфилатов, А. А. Емельянов, А. А. Кукушкин; под ред. А. А. Емелья-нова. – М. : Финансы и статистика, 2002. – 368 с.
3. Организация хозрасчета в коммерческом банке / А. Ашкинадзе, Е. Княжеченко // Аналитический банковский журнал. – 2001. – № 6. – С. 67–69.
4. Баканов М. И. Теория экономического анализа : учеб. для студ. вузов / М. И. Баканов, А. Д. Шеремет. – 4-е изд., доп. и перераб. – М. : Финансы и статистика, 2001. – 416 с.
5. Балабанова Л. В. Маркетинговий аудит системи збуту : навч. посіб. / Л. В. Балабанова, А. В. Балабаниць. – К. : ВД "Професіонал", 2004. – 224 с.
6. Банківська справа : в 4 т. Т. 1. – Львів : НБУ : Львів. банк. ін-т, 2005.
7. Банковское дело : терминол. слов. : пер. с англ. – М., 2001. – 411 с.
8. Банковское дело : учеб. для вузов / под ред. О. И. Лаврушина. – М. : Финансы и статистика, 1992. – 576 с.
9. Банковское отделение … без кассиров // Банковская практика за рубежом. – 2003. – 10 (58). – С. 53–57.
10. Берталанфи Л. Общая теория систем – обзор проблем и результатов // Системные исследования : ежегодник. – М. : Наука, 1969. – 201 с.
11. Болецкая К. Интернет-банкинг как часть розничного бизнеса // Банковское обозрение. – 2004. – № 10 (октябрь). – C. 12–14.
12. Болт Г. Дж. Практическое руководство по управлению сбытом. – М. : Экономика, 1991. – 280 с.
13. Болюх М. А. Економічний аналіз : навч. посіб. / М. А. Болюх, В. З. Бурчевський, М. І. Горбаток та ін. ; за ред. М. Г. Чумаченка. – К. : КНЕУ, 2001. – 540 с.
14. Вачевський В. Г. Маркетинг в сфері послуг : навч. посіб. / В. Г. Ва-чевський, В. Г. Скотний. – К. : Центр навчал. л-ри, 2004. – 232 с.
15. Винокуров В. А. Организация стратегического управления на пред-приятии. – М. : Центр экономики и маркетинга, 1996. – 160 с.
16. Витковская В. Банк для богатых господ // Эксперт. – 2005. – № 44.
17. Виханский О. С. Стратегическое управление : учебник. – 2-е изд., пере-раб. и доп. – М. : Гардарика, 1998. – 296 с.
18. Вітт Ю. Управление сбытом : пер. с нем. – М. : ИНФРА-М. 1997. – 112 с.
19. Владиславлев Д. Н. Энциклопедия банковского маркетинга. – М. :
Ось-89, 2005.
20. Волков А. Роль концепции BSC для мониторинга и управления деятель-ностью банка // Банковские технологии. – 2003. – № 3. – С. 44–45.
21. Габбард Р.Г. Гроші, фінансова система та економіка : підручник / пер.
з англ. наук. ред. пер. Савлук М., Олесневич Д. – К. : КНЕУ, 2004. – 889 с.
22. Галіцин В. К. Системи моніторингу. – К. : КНЕУ, 2000. – 231 с.
23. Гвишиани Д. М. Организация и управление. – 3-е изд., перераб. – М. : Изд-во МГТУ им. Н. Э. Баумана, 1998. – 332 с.
24. Гладких Д. Особливості планування доходів, витрат і податків бан-ківської установи // Вісник НБУ. – 2001. – № 1. – С. 6–8.
25. Голошубова Н. О. Організація торгівлі : підруч. для студ. вищ. навч. закл. – К. : Книга, 2004. – 560 с.
26. Голуб В. Ф. Банківська діяльність на роздрібному ринку: сутність, ос-новні положення і поняття // Вісник КНТЕУ. – 2007. – № 2. – С. 58–67.
27. Голуб В. Ф. Віддалене обслуговування клієнтів у банківському бізнесі // Економіка: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр. – Дніпропет-ровськ : ДНЕУ, 2005. – Вип. 206, т. 4. – С. 123–135.
28. Голуб В. Ф. Ідентифікація конфліктів каналів дистрибуції банківських продуктів у роздрібному бізнесі // Вісник КНТЕУ. – 2005. – № 4. – С. 68–75.
29. Голуб В. Ф. Методичні підходи до відбору карткових проектів // Бан-ківська система в умовах трансформації фінансового ринку : матеріали Всеукр. наук.-теорет. конф., 21–23 трав. 2003 р., м. Київ. – К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2002. – С. 140–142.
30. Голуб В. Ф. Механізм управління збутовою мережею // Актуальные проблемы и перспективы развития экономики Украины в контектсте глобализации : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 29 верес. – 1 жовт. 2004 р., м. Алушта. – Сімферополь, 2004. – C. 54–55.
31. Голуб В. Ф. Міні-банк як сучасний тип організаційної структури комер-ційного банку // Роль регіонів у забезпеченні стійкого розвитку національної економіки України : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 15–16 квіт. 2003 р., м. Чернівці). – Чернівці : АНТ Лтд., 2003. – Вип. І. – С. 161–62.
32. Голуб В. Ф. Можливості використання технології у системі стратегіч-ного управління комерційним банком // Наукові записки Тернопільсь-кого державного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. – 2002. – № 13. – С. 101–104. – (Серія "Економіка").
33. Голуб В. Ф. Підвищення прибутковості клієнта шляхом управління каналами доставки // Молодь і ринок : щоквартал. наук.-пед. та екон. журн. – 2005. – № 1 (11). – С. 11–17.
34. Голуб В. Ф. Стратегія банкострахування та розвиток каналів збуту в роздрібному бізнесі // Зб. наук. пр. : наукові записки. – Острог (Рівнен. обл.), 2005. – С. 163–175. – (Серія "Економіка" / Нац. ун-т "Острозька академія"; вип. 7, ч. 2).
35. Голуб В. Ф. Стратегія банку щодо управління каналами збуту
на роздрібному ринку // Світ фінансів. – 2007. – № 3 (12). – С. 155–163.
36. Голубков Е. П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика. – 2-е изд., перераб. и доп. – М. : Финпресс, 2000. – 464 с.
37. Господарський кодекс України : прийнятий 16 січ. 2003 р. – К. : Істина, 2003. – 208 с.
38. Гришин П. Вancassurance в Росии и за рубежом: интеграция страховых компаний и банков в распространении страховых услуг : сб. аналит. материалов / П. Гришин, В. Демченко, А. Циганов. – М. : Рус. полис, 2004. – 135 с.
39. Гроші та кредит : підручник. – 4-те вид., перероб. і допов. / М. І. Сав-лук, А. М. Мороз, І. М. Лазепко та ін.; за заг. ред. М. І. Савлука. – К. : КНЕУ, 2006. – С. 88–91, 744.
40. Демченко В. Bancassurance: кон'юнктурне дослідження банківського страхування в Росії / В. Демченко, О. Циганов // Страхова справа. – 2004. – № 3 (15). – С. 60–63.
41. Дериг Х. У. Универсальный банк – банк будущего. – М. : Междунар. отношения, 2001. – 383 с.
42. Дихтль Е. Практический маркетинг / Е. Дихтль, Х. Хершген. – М. : Высш. шк., 1995. – 253 с.
43. Друкер П. Ф. Управление, нацеленное на результаты. – М. : Технол. шк. бизнеса, 1994. – 200 с.
44. Дяченко O. IT в банке: Розница подстегнула развитие высоких техно-логий // Банковское обозрение. – 2004. – № 2.
45. Економічна енциклопедія : у 3 т. / редкол. : С. Мочерний (відп. ред.) та ін. – К. : Академія, 2002. – Т. 3. – 952 с.
46. Жарковская Е. П. Банковское дело. – М. : Омега-Л, 2004. – 412 с.
47. Жуков C. Интернет-банкинг уже не экзотика // Банковское дело в Москве. – 2005. – № 1. – С. 10–11.
48. Загородній А. Г. Фінансовий словник / А. Г. Загородній, Г. Л. Вознюк, Т. С. Смовженко. – 2-ге вид. – Львів : Центр Європи, 1997. – 576 с.
49. Інструкція про порядок діяльності банків в Україні : затв. Постановою правління НБУ від 28.08 2001 р. № 368.
50. Каплан Р. Сбалансированная система показателей. От стратегии к действию : пер. с англ. / Р. Каплан, Д. Нортон. – М. : ЗАО "Олимп-Бизнес", 2003. – 320 с.
51. Кинг У. Стратегическое планирование и хозяйственная практика / У. Кинг, Д. Клиланд. – М. : Прогресс, 1982. – 397 с.
52. Кириченко О. А. Банківський менеджмент. – К. : Знання, 2004. – 831 с.
53. Киселева И. А. Коммерческие банки: модели и информационные технологии в процедурах принятия решений. – М. : Едиториал УРСС, 2002. – 398 с.
54. Коваленко Н. Эффективны ли ваши взаимоотношения с клиентами? // Банковская практика за рубежом. – 2003. – № 7. – С. 58–62.
55. Котлер Ф. Основы маркетинга : пер. с англ. / Ф. Котлер, Г. Армстронг, Д. Сондерс, В. Вонг. – СПб. : Изд. дом "Вильямс", 2002. – 944 с.
56. Лаптырев Д. А. Планирование финансовой деятельности банка: необ-ходимость, возможность, эффективность / И. Г. Лаптырев, Д. А. Батен-ко, А. В. Буковский, В. И. Митрофанов; ред. и вступ. слово А. М. Карамана. – М. : АСА, 1995. – 93 с.
57. Леманн Д. Р. Управление товаром : пер. с англ. / Д. Р. Леманн, Р. С. Винер. – 3-е изд. – М. : Изд. дом "Вильямс", 2004. – 624 с.
58. Мак-Дональд М. Стратегическое планирование маркетинга. – СПб. : Питер, 2000. – 320 с.
59. Макконнелл К.Р. Экономикс: принципы, проблемы и политика : в 2 т. : пер. с 11-го англ. изд. / К. Р. Макконнелл, С. Л. Брю. – М. : Республика, 1992. – Т. 1. – 399 с.
60. Маркс К., Енгельс Ф. Твори, т. 13.
61. Масленченков Ю. С. Финансовый менеджмент в коммерческом банке: фундаментальный анализ. – М. : Перспектива, 1996. – 160 с.
62. Мильнер Б. З. Теория организаций : учеб. для вузов. – 3-е изд., перераб., доп. – М. : ИНФРА-М, 2002. – 576 с.
63. Миротин Л. Б. Системный анализ в логистике / Л. Б. Миротин, И. Э. Ташбаев. – М. : Экзамен, 2002. – 480 с.
64. Мишкін Ф.С. Економіка грошей, банківської справи і фінансових ринків : підручник. – К. : Основи, 1998. – 963 с.
65. На клиентов завели досье // Банковская практика за рубежом. – 2004. – № 12.
66. Новий тлумачний словник української мови : в 4 т. / уклад. В. В. Яременко, О. М. Сліпушко. – К. : Аконіт, 1998. – 910 с.
67. Новицкая Т. Маркетинговая поддержка продаж банковских продуктов частным клиентам // Финансовая консультация. – № 23–24.
68. Основи економічної теорії: політекономічний аспект : підручник / відп. ред. Г. Н. Климко. – 5-те вид., випр. – К. : Знання-Прес, 2004. – 615 с. – (Вища освіта ХХІ століття).
69. Пантелеева В.Б. Особенности планирования и анализа в банке со структурными подразделениями // Банковское дело. – 2000. – № 3. – С. 32–35.
70. Положення про порядок видачі банкам банківських ліцензій, пись¬мових дозволів та ліцензій на виконання окремих операцій : затв. постановою Правління НБУ від 17.01.2001 р. № 275.
71. Поморина М.А. Основные элементы банковского планирования: страте-гия, бизнес-планирование, финансовое планирование // Банков¬ское дело. – 2000. – № 7. – С. 2–8.
72. Про затвердження Правил надання банками України інформації споживачам про умови кредитування та сукупну вартість кредиту : постанова правління НБУ від 10.05.2007 р. № 168.
73. Правила Національної системи масових електронних платежів : затв. постановою Правління Національного банку України від 10.12.2004 р. № 620.
74. Примостка Л. О. Фінансовий менеджмент банку : навч. посіб. – К. : КНЕУ, 1999. – 280 с.
75. Принципы эффективного Интернет-обслуживания // Банковская прак-тика за рубежом. – 2005. – № 6.
76. Про банки і банківську діяльність : закон України від 20.09.2001 р. № 2740-ІІІ, із змін. та допов.
77. Про затвердження Інструкції про порядок регулювання діяльності банків в Україні : постанова Правл. Нац. банку України від 28.08.2001 р. № 368, із змін. та допов.
78. Про затвердження Положення про порядок визначення та формування обов'язкових резервів для банків України : постанова Правл. Нац. банку України від 21.04.2004 р. № 172.
79. Розничный банковский бизнес меняет свое лицо // Эксперт. – 2003. –
24 марта (№ 11).
80. Розничный бизнес в России тормозится отсутствием кредитных бюро. АБН. – 2003. – 4 июня.
81. Романова Н. Через год у банков не будет источников для поддержания роста экономики // Приложение № 80 к журналу "Компания" №29(375). – 2005. –25 июля. – С. 1–5.
82. Роуз П.С. Банковский менеджмент: предоставление финансовых ус¬луг : пер. со 2-го англ. изд. – М. : "Дело" Лтд, 1995. – 768 с.
83. Руднєв О. Бюджетування комерційних банків (філій) в Україні // Вісник
НБУ. – 2001 – № 7. – С. 12–13.
84. Саати Т. Аналитическое планирование. Организация систем : пер. с англ. / Т. Саати, К. Кернс. – М. : Радио и связь, 1991. – 224 с.
85. Савицкая Л. Искусство воплощать : Balanced Scorecard // Управление компанией. – 2003. – № 2. – С. 38–44.
86. Салливан М.. Маркетинг в розничной торговле : пер. с англ. / М. Салливан, Д. Эдкок. – СПб. : Изд. дом "Нева", 2004. – 384 с.
87. Словник іншомовних слів / уклад. Л. О. Пустовіт та ін. – К. : Довіра, 2000. – 1018 с.
88. Соломко И. Услуги для избранных // Компаньон. – 2003. – Сентябрь.
89. Спицын И. О. Маркетинг в банке / И. О. Спицын, Я. О. Спицын. – Тернополь : АО "Тарнекс". – К. : ЦММС "Писпайп", 1993. – 656 c.
90. Статистичний щорічник України за 2006 рік / Держ. ком. статистики України. – К. : Консультант, 2007. – 552 с.
91. Стоян В. Управління витратами банку // Банк. справа. – 2000. – № 2. –С. 28–31.
92. Стюарт Г. Ефективне управління збутом : пер. з англ. – Дніпро-петровськ : Баланс-Клуб, 2002. – 192 с.
93. Суксин В. Из практики создания и реализации совместных продуктов банков и страховых компаний // Финансовая консультация. – № 23–24. – С. 14–17.
94. Уикенд. – 2006. – 16 нояб. (№ 46).
95. Формирование портфеля банковских продуктов как один из методов увеличения клиентской базы // Финансовая консультация. – № 23–24. – С. 6–8.
96. Фурман В. Перспективи створення альянсів страхових компаній і банків в Україні // Вісник НБУ. – 2005. – № 4. – С. 20–22.
97. Харрис Л. Денежная теория. – М. : Прогресс, 1990. – 750 c.
98. Харченко В. Підсумки діяльності банків України на ринку платіжних карток у 2004 р. // Вісник НБУ. – 2005. – № 4. – С. 9–14.
99. Хорват П. Сбалансированная система показателей как средство управление предприятием // Проблемы теории и практики управления. – 2000. – № 4. – С. 108–113.
100. Цивільний Кодекс України : офіц. текст, прийнятий Верховною Радою України 16 січ. 2003 р. – К. : Атика, 2003. – 416 с.
101. Чучалов Е. А., Бессонов Н. Н. Приемы экономического анализа / Е. Чучалов, Н. Бессонов. – М. : Финансы и статистика, 2000. – 255 с.
102. Шкаровский С. И. Изучение клиентуры как этап маркетингового анали-за банковского филиала // Маркетинг в России и за рубежом. – 2000. –№ 3. – С. 40–42.
103. Штерн Л. В. Маркетинговые каналы : пер. с англ. / Л. В. Штерн, А. И. Эль-Ансары, Э. Т. Кофлан. – 5-е изд. – М. : Изд. дом "Вильямс", 2002. – 624 с.
104. Шульга Н. П. Банківський контролінг: теорія, методологія, практика. – К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2004. – 326 с.
105. Шульга Н. П. Система збалансованих показників як інструмент контро-лінгу комерційного банку // Экономика Крыма. – 2003. – № 8. –
С. 16–20.
106. Шульга Н. П. Стратегічне планування діяльності комерційного банку // Вісник ДонДУЕТ. – 2000. – № 8. – С. 134–142. – (Сер. : Економічні науки).
107. Щедрий П. Досвід реінжинірингу страхової компанії на основі комплексної автоматизації бізнес-процесів // Страхова справа. – 2004. – № 3 (15). – С.70–73.
108. Щедрий П. Комплексне використання ІТ-технологій при реалізації банківсько-страхових продуктів // Матеріали міжнародного форуму в Ялті. – 2003.
109. Эванс Дж. Маркетинг : пер. с англ. / Дж. Эванс, Б. Берман. – М. : Экономика, 1990. – 350 с.
110. Юдин Э. Г. Методология науки: Системность. Деятельность. – М. : Эдиториал УРСС, 1997. – 254 с.
111. Ющенко В. Гроші: розвиток попиту та пропозиції в Україні / В. Ющенко, В. Лисицький. – 2-ге вид., перероб. і допов. – К. : Скарби, 2000. – 336 с.
112. Bancassurance: стратегічний напрямок розвитку страхового ринку України // Страхова справа. – 2004. – № 3 (15). – С. 54–59.
113. An Overview of the European Branch Automation Technology Market : celent communication-overview report. – S. l., 2004. – 16 с.
114. Banking Terminology / The American Bankers Association. – Washington, 1981.
115. Becket A. An Exposition of Consumer behavior in the financial services industry / A. Becket, P. Hewer, B. Howcorft // International Journal of Bank Marketing. – 2000. – No 18/1. – P. 15–26.
116. EU Banking Structure Report. – 2005. – October.
117. Federal Deposit Insurance Corp. Data. – 2005.
118. IT Examination Handbook / Federal Financial Institutions Examination Council (FFIEC). – 2003. – August.
119. King W. B. Building the Great Retail Bank : Who's Doing It Right? // Bank Director Magazine. – 2004. – 4th Quarter.
120. Lee E. Preston. Studies in a Simulated Market / Lee E. Preston, Norman R. Collins. – Berkley: Univ. of California Inst. of Business and Economic Research, 1966.
121. Louis P. Bucklin. A Theory of Distribution Channel Structure (Berkley, CA // IBER Special Publication, 1966. – P. 7–10.
122. Louis P. Bucklin. Competition and Evolution in the Distribution Trades. – Englewood Cliffs, NJ : Prentice-Hall, 1972. – P. 18–31.
123. Peppard J. Cutomer Relationship Management in Financial Services. – FINEOS Corporation Limited. – 2001.
124. Stavins J. ATM Fees: Does Bank Size Matter? // New England Economic Review. – 2000. – January/February.
125. Steinfield C. Integrating Brick and Mortar Locations with E-Commerce: Understanding Synergy Opportunities / C. Steinfield, T. Adelaar, Y. Lai. – IBM Corp. – 2004.
126. Ward M. R. Will Online Shopping Compete More with Traditional Retailing or Catalog Shopping? // 2001. – Netnomics. – 3, 2 (September).

Інтернет-ресурси

127. A Brief History of ATMs" – U.S. Public Interest Research Group (PIRG). – 2001. – Режим доступу : http://www.stopatmfees.com/newpage3.htm .
128. Allianz and Dresdner Bank plan integration of Advance Bank and Financial Planners into their joint sales. – Режим доступу : http://www.allianz.com/azcom/dp/ cda/0,,92396-44,00.html.
129. Bancassurance in Practice. Munich Re. – Режим доступу : http://www.insureegypt.com.
130. Banka Generali. Annual Report 2004. – Режим доступу : http://www.generali.com/generalicom.
131. Banking on Bancassurance. – Режим доступу : http://www.insuremagic.com/Content/Articles/Life/bkng_bancassurance.asp.
132. Burger K. Defining a New Model of Branch Banking. – September 16, 2003. – Режим доступу : http://www.banktech.com/story/BSTeNews/ BNK20030916S0003.
133. Cisco branch of the future solution overview. – Режим доступу : Режим доступу : www.cisco.com/web/ strategy/docs/ finance/ fin_branchfuture_overview1.pdf.
134. Cisco Research Report. – www.fstech.co.uk/new-fst-site~supplement1.htm.
135. Cisco Takes Self-Defending Network Strategy to a New Level
Feb¬ruary 18th 2005. – www.channelminds.com/article.php~1341.
136. Davis S. Bancassurance. Definitions. – Режим доступу : http://www.dibc.co.uk/ bancassurance.html.
137. European Consumers Prefer Banking in Branches Yet Banks Fail To Maximise Opportunity. – 26 January 2005. – Режим доступу : http://www.boozallen.com/ bahng/ SilverDemo.
138. European Retail Banks set to transform. 4 April 2003. – CRM Today. – Режим доступу : http^//www.crm2day.com/ news/crm.
139. Finance and Banking Terminology. – Режим доступу : http:/www.jeromesshneider.com/ glossarya-c.htm.
140. Financial Encyclopedia. – Режим доступу : http://financial-dictionary.thefreedictionary.com/ Private+Banking.
141. Financial Times. Glossary. – Режим доступу : http://globalelements.ft.com/ Common/ HelpPages/tools.help.glossaryr.html.
142. Flur D.K., D. Huston, and L. Y. Lowie. Could banks be a new channel to sell insurance? Three partnership models // McKinsey Publications. – 1997. – Nо 3. – Режим доступу до журналу : http://www.mckinseyquarterly.com.
143. Glendalesystems, Inc. – Режим доступу : http://www.rusecure.co.uk/index.html.
144. Glick B. Banks' customers prefer branch to net. Henley Centre Report. – Режим доступу : http://www.itweek.co.uk/computing/news/2068452/ banks-customers-prefer-branch-net.
145. Graeme Hosking. Cisco's Internet Business Solutions Group. How Internet Technology Can Deliver 21st Century Banking? – 2004. – Режим доступу : http://www.iconinteractivegroup.com/read_more.php?id=24.
146. Investor words.com. Financial Glossary. – Режим доступу :
http://www.investorwords.com.
147. Kumar M. Marketing and Distribution Channels in Bancassurance. – CEO Summit of banks and insurance companies of Asia Pacific countries in October 2001 in Singapore. – Режим доступу : http://www.einsuranceprofessional.com/artbuzz.htm.
148. Limits and Possibilities of the Database Marketing in the Retail Banking. – Режим доступу : http://www.bormann.net.
149. Limits and Possibilities of the Database Marketing in the Retail Banking. – Режим доступу : http://www.bormann.net.
150. Lindsay G. Building businesses with clicks and mortar. – Fortune. – 1999, August. – Режим доступу : http://www.fortune.com/fortune/clicks /index.html.
151. McWilliamsAndrew. G-273 Global Markets for Retail Banking Technology. – Business Communications Company, Inc. – Режим доступу : http://www.bccresearch.com/comm/G273.html.
152. Multi-channel transformation. – Режим доступу : http://www-1.ibm.com/ industries/financialservices/doc/content/resource/business/921249103.html.
153. Thomas P. Johnson, jr. De Novo Challenge. – Banking Strategies Magazine. – Режим доступу : http://www.bai.org.
154. http://www.bank.gov.ua.

Разом 154 джерела.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
50
Скачать бесплатно 21307.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.