У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ РЕГІОНАЛЬНИХ РЕКРЕАЦІЙНИХ СИСТЕМ
Количество страниц 195
ВУЗ Інститут регіональних досліджень НАН України
Год сдачи 2008
Содержание ЗМІСТ
ВСТУП.........................................................................................................................3
РОЗДІЛ 1.
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГУ РЕКРЕАЦІЙНИХ СИСТЕМ………………………………………………………………....................10
1.1. Науково-методичні засади маркетингового управління розвитком регіональних суспільних систем..............................................................................10
1.2. Особливості маркетингових досліджень регіональних рекреаційних систем…………….....................................................................................................28
1.3. Методичні підходи до вивчення попиту на рекреаційні послуги в регіоні.........................................................................................................................56
Висновки до розділу 1...............................................................................................73
РОЗДІЛ 2
АНАЛІЗ СУЧАСНОГО СТАНУ РОЗВИТКУ РЕКРЕАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ...........................................................................................77
2.1 Рекреаційний потенціал Львівщини та рівень його освоєння........................77
2.2. Динаміка попиту на рекреаційні послуги та фактори, що їх визначають...100
2.3. Сегментація ринку рекреаційних послуг.......................................................118
Висновки до розділу 2.............................................................................................137
РОЗДІЛ 3
ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ РЕКРЕАЦІЙНОЮ СИСТЕМОЮ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ……........................140
3.1. Маркетингові стратегії розвитку рекреаційної системи Львівської області.......................................................................................................................140
3.2. Форми та механізми просування рекреаційного продукту на внутрішньому та міжнародному ринку..........................................................................................151
Висновки до розділу 3.............................................................................................169
ВИСНОВКИ.............................................................................................................172
ДОДАТКИ…………………………………………………….……………….…..177
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………..….182
ВСТУП
Актуальність теми.
Трансформаційні процеси, що відбуваються останнім часом в соціально-економічній сфері України, значною мірою торкнулися рекреаційного комплексу країни як загалом, так і в окремих її регіонах. Враховуючи істотну роль, яку відіграє рекреаційний комплекс в національному господарстві, його значення для економічного та соціального розвитку держави та регіонів, все більшої актуальності набуває як у теоретичному, так і практичному планах необхідність розроблення та впровадження системи маркетингового управління регіональними рекреаційними системами.
Саме за допомогою ефективного маркетингового управління та системи маркетингових досліджень ринку рекреаційних послуг можна вирішити ряд проблем. Зокрема, економічних – пов’язаних із стимулюванням рекреаційного розвитку регіону та підвищенням конкурентоспроможності як рекреаційного продукту зокрема, так і регіону загалом, розробкою та впровадженням на ринок нових видів рекреаційного продукту; соціальних, а саме: стимулюванні розвитку депресивних районів, більш повному задоволенні споживачів у рекреаційних послугах, покращення здоров’я населення, а відтак, і демографічної ситуації.
Вивченню теоретичних основ маркетингу присвячені роботи таких науковців як Галушкіна Т.П., Гаркавенко С.С., Балабанова Л.В., Косенков С.І., Полторак В.А., Старостіна О.О., Окландер М.А., Черчик Л.М., Мартов С.Є., в працях яких зосереджується увага на регіональному маркетингу. В свою чергу, проблематика дослідження розвитку та функціонування сфери туристично-рекреаційних послуг піднімається такими вітчизняними та зарубіжними вченими як: Алейнікова Г.М., Бейдик О.О., Галух Г.А., Герасимчук З.В., Гринів Л.С., Гуляєв В.Г., Данильчук В.Ф., Долішній М.І., Дурович А.П., Євдокименко В.К., Квартальнов В.А., Кифяк В.Ф., Коніщева Н.Й., Кравців В.С., Леонова Г.Д., Любіцева О.О., Мальська М.П., Павлов В.І., Папірян Г.А., Сахнова Н.С., Стафійчук В.І., Харічков С.К., Школа І.М., Яковенко І.М. та інші.
Значний внесок у вивчення проблем маркетингу здійснено зарубіжними вченими. Серед них: Ф. Котлер, Г. Ассель, П. Діксон, Дж.Еванс, Г. Фоксол, Ж.-Ж. Ламбен тощо. Що стосується розвитку науки маркетингових досліджень в Україні, то тут даний напрямок лише починає розвиватися.
Проте, в той час, коли дослідженню рекреаційного потенціалу та проблем його розвитку приділяється достатня увага, мало дослідженими залишаються питання вивчення самого ринку рекреаційних послуг та їх споживачів, як одного з основних суб’єктів цього ринку, формуванню науково-методичних засад таких досліджень. Таким чином, враховуючи актуальність формування ефективної системи маркетингового управління в умовах зростаючої конкуренції як на національному, так і міжнародному ринках та необхідність пошуку шляхів вирішення зазначених вище проблем, зумовлено вибір теми дисертаційного дослідження.
Зв’язок роботи з науковими програмами, планами, темами.
Робота виконувалась відповідно до планів науково-дослідних робіт Інституту регіональних досліджень НАН України. Зокрема, в рамках бюджетної теми “Еколого-економічні засади формування та реалізації політики сталого розвитку гірських територій” (№ держреєстрації 0103U004999) – участь автора: запропоновано форми активізації політики використання рекреаційного потенціалу гірських територій Львівської області.
Дисертаційне дослідження виконувалось також в рамках проекту ПАУСІ “Туристичний потенціал Західної України. Напрямки і можливості інвестицій в секторі туризму з використанням польського досвіду”, який здійснювався на географічному факультеті Львівського національного університету ім. Івана Франка (номер державної реєстрації № 00-0195-056) – участь автора: аналіз та інтерпретація інформації щодо пріоритетів та уподобань туристів Карпатського регіону України.
Мета і завдання дослідження.
Метою дисертаційної роботи є розвиток теоретичних та науково-методичних підходів щодо маркетингових досліджень ринку рекреаційних послуг та виявлення на їх основі шляхів вдосконалення маркетингового управління рекреаційною системою Львівської області.
Зазначена мета дослідження зумовила постановку і вирішення таких завдань:
- поглиблення теоретико-методичної бази маркетингових досліджень регіонального ринку рекреаційних послуг;
- виявлення динаміки попиту на рекреаційні послуги у Львівській області та факторів, що їх визначають;
- аналіз характеру зв’язку між попитом на рекреаційні послуги та факторами, що на нього впливають;
- аналіз рекреаційного потенціалу області, рівня його освоєння та використання;
- розроблення методологічної основи дослідження споживачів рекреаційних послуг та на її основі здійснення їх сегментації;
- розробка та обгрунтування практичних рекомендацій щодо формування найбільш ефективної стратегії просування рекреаційного продукту Львівської області на ринок;
- розробка пропозицій щодо вдосконалення системи маркетингового управління регіональною рекреаційною системою.
Об’єкт дослідження – рекреаційна система Львівської області як соціально-економічна система, елементи якої визначають специфіку її розвитку і об’єднані спільною діяльністю у використанні рекреаційного потенціалу цієї території.
Предмет дослідження – науково-методичні засади маркетингового управління регіональною рекреаційною системою.
Методи дослідження. Основою дисертаційної роботи стали фундаментальні положення теорії маркетингу, зокрема регіонального маркетингу, наукові праці вітчизняних та зарубіжних вчених, у яких висвітлюються методологічні засади маркетингових досліджень. В процесі проведення досліджень, обґрунтування пропозицій та висновків використовувалися інформаційно-статистичні та аналітичні матеріали, які безпосередньо стосуються об’єкту дослідження, а також результати проведених автором маркетингових досліджень ринку рекреаційних послуг.
Для реалізації поставленої мети дисертаційного дослідження було використано цілий комплекс методів та прийомів наукового пізнання.
Зокрема, метод кореляційного аналізу, за допомогою якого відображається зв’язок між рівнем попиту на рекреаційні послуги в області та факторами, що на нього впливають; метод опитування, побудови сегментаційної сітки та групувань, які застосовувались в процесі здійснення сегментації споживачів рекреаційних послуг; картографічний метод для просторового відображення рекреаційного потенціалу Львівської області, а також такі загальнонаукові методи, як традиційного аналізу, дедукції та індукції, за допомогою яких опрацьовувалася вторинна інформація та результати, отримані за допомогою інших методів.
Інформаційною базою проведеного дослідження стали законодавчі та нормативні акти України, офіційні статистичні дані Державного комітету статистики України та Головного управління статистики у Львівській області. В роботі використані також результати соціологічних опитувань, проведені автором.
Наукова новизна отриманих результатів
Вперше:
 розроблено методологічні засади маркетингового управління регіональною рекреаційною системою та запропоновано шляхи її вдосконалення, які базуються на організаційно-економічній моделі механізму просування рекреаційного продукту Львівської області;
Удосконалено:
 підходи до реформування рекреаційної системи Львівської області з позицій гармонізації економічних, екологічних та соціальних інтересів шляхом застосування маркетингових стратегій для конкретно визначених рекреаційних територій;
 теоретичні положення регіонального маркетингу, які полягають у застосуванні результатів досліджень на регіональному рівні та використанні їх для досягнення соціальних цілей, зокрема через проведення сегментації та формування пріоритетів територіального розвитку;
Отримали подальший розвиток:
 методика сегментації ринку рекреаційних послуг за групами споживачів, в основі якої покладено два фактори – вік та відношення споживачів до відпочинку, яке базується на основі співвідношення мети подорожі та пріоритетів відпочинку;
 рекомендації щодо використання зарубіжного досвіду в просуванні рекреаційного продукту, зокрема в плані інформування споживачів та використання новітніх технологій.
Практичне значення отриманих результатів.
Розроблені в роботі положення дозволять підвищити конкурентоспроможність рекреаційного продукту за рахунок раціонального розподілу ресурсів у межах рекреаційної галузі, стимулювання розробки та впровадження на ринок нових видів рекреаційного продукту, ефективної системи його просування. Крім того, впровадження запропонованих підходів забезпечить позитивні зміни соціального характеру, які зводяться до більш повного задоволення потреб споживачів у рекреаційних послугах та стимулювання населення до рекреації, оздоровлення та здорового способу життя.
Результати досліджень автора були використані Головним управлінням економіки Львівської облдержадміністрації в процесі формування та реалізації політики освоєння рекреаційного потенціалу Львівщини, а також при формуванні щорічних програм соціально-економічного та культурного розвитку Львівської області (довідка № 2-31-693 від 18.03.08).
Окремі положення дисертаційного дослідження впроваджено у навчальний процес кафедри туризму Львівського національного університету ім.Івана Франка і використовуються при викладанні теоретичного курсу та практичних занять з дисциплін “Менеджмент у туризмі”, “Маркетинг у туризмі” та “Проблеми управління в туризмі” для підготовки фахівців спеціалізації “Менеджмент туристичної індустрії” (довідка № 1089-12 від 18.04.08).
Особистий внесок здобувача.
Дисертаційна робота є самостійним науковим дослідженням автора, в якому викладені теоретичні та науково-методичні підходи щодо вдосконалення маркетингового управління розвитком регіональної рекреаційної системи. Наукові ідеї та розробки, що належать співавторам опублікованих робіт, у дисертації не використовуються. Викладені в дисертації наукові результати, які виносяться на захист, отримані автором особисто.
Апробація результатів дослідження.
Основні положення та результати дисертаційної роботи обговорювались на всеукраїнських та міжнародних конференціях: Всеукраїнській науково-практичній конференції “Туризм в Україні: сучасний стан та пріоритети розвитку” (м. Львів, 2005); Міжнародній науково-практичній конференції “Сталий розвиток Карпат: сучасний стан та стратегія дій” (м. Львів, 2006); науково-практичній конференції “Актуальні проблеми теорії та практики менеджменту в умовах трансформації економіки” (м. Рівне, 2006); Міжнародній науково-практичній конференції “Туризм у Карпатському Єврорегіоні. Перспективи розвитку” (м. Жешів, Польща, 2007); Міжнародній науково-практичній конференції “Географія і туризм. Європейський досвід” (Львів, 2007).
Публікації.
За результатами проведених досліджень опубліковано 6 одноосібних статей у фахових наукових виданнях, три публікації в інших виданнях, тези доповідей на наукових конференціях та розділ у монографії. Загальний обсяг публікацій, що належать особисто автору, становить 4,75 д. а.


Структура та обсяг роботи.
Дисертаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, додатків та списку використаних джерел. Дисертацію викладено на 195 сторінках комп’ютерного тексту, який включає 27 таблиць, 12 рисунків та два додатки.
Список литературы СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1. Александрова А. Ю. Международный туризм. / Александрова А. Ю. ─ М. : Аспект-Прес, 2001. ─ 467 с.
2. Андрусенко Г. О. Основи маркетингу / Андрусенко Г.О. ─ К. : НМК ВО, 1992. ─ 143 с.
3. Ансофф И. Стратегическое управление / Ансоф И. ; [пер. с англ. С. Жильцова]. ─ М. : Экономика, 1989. ─ 519 с.
4. Ассель Г. Маркетинг: принципы и стратегия / Ассель, Генри; [пер. с англ. Т. Штернгарц]. ─ М. : ИНФРА-М, 1999. ─ 803 с.
5. Балабанова Л. В. Маркетинг: Підручник / Балабанова Л. В. ─ Донецьк : Дон дует, 2002. ─ 599 с.
6. Бейдик О. О. Рекреаційно-туристичні ресурси України: методологія та методика аналізу, термінологія, районування / Бейдик О. О. ─ К. : ВПЦ Київ. ун-т, 2001. ─ 395 с.
7. Бейдик О. О. Словник-довідник з географії туризму, рекреалогії та рекреаційної географії / Бейдик О. О. ─ К. : Палітра, 1998. ─ 345 с.
8. Березин И. С. Маркетинг и исследование рынков / Березин И. С. – М. : Русская деловая литература, 1999. ─ 416 с.
9. Білик Р. Р. Природно-ресурсний потенціал Карпатського регіону: пріоритетні напрями його збалансованого використання / Р. Р. Білик // Соціально-економічні дослідження в перехідний період. Природно-ресурсний потенціал в системі просторового розвитку (Зб. наук. пр.). ─ 2004. ─ Вип. 2 (XLVI). ─ С. 134─140.
10. Блэкуэлл Д. Поведение потребителей / Блэкуэлл Д., Миниард П., Энджел Дж. ; пер. с англ. Д. Раевская. ─ СПб. : Питер, 2002. ─ 624 с.
11. Бобкова А. Г. Концепція правового регулювання рекреаційної діяльності / А. Г. Бобкова // Соціально-економічні дослідження в перехідний період. Рекреаційна індустрія: досвід, проблеми та перспективи розвитку (). ─ 2000. ─ Вип. XХI ─ С. 23─26.
12. Бондаренко В. Д. Ліс і рекреація в лісі / В. Д. Бондаренко, О. І. Фурдичко ─ Львів : Світ, 1994. ─ 232 с.
13. Борущак М. Проблеми формування стратегії розвитку туристичних регіонів. Монографія / Борущак М. ─ Львів : Ін-т регіональних досліджень НАН України, 2006. ─ 288 с.
14. Вачевський М. В. Маркетинг для менеджера / Вачевський М. В., Долішній М. І., Скотний В. Г. ─ Стрий : Просвіта, 1993. ─ 140 с.
15. Гантер Б. Типы потребителей: введение в психографику / Б. Гантер, А. Фернхам ; пер. с англ. Н. Качанова. ─ СПб : Питер, 2001. ─ 526 с.
16. Гаркавенко С. С. Маркетинг / Гаркавенко С. С. ─ К : Лібра, 2002. ─ 712 с.
17. Герасимчак В. Г. Маркетинг: теорія і практика / Герасимчак В. Г. ─ К. : Вища шк., 1994. ─ 327 с.
18. Герасимчук З. В. Регіональна політика сталого розвитку: методологія формування, механізми реалізації: Монографія / Герасимчук З. В. ─ Луцьк : Надстир’я, 2002. ─ 258 с.
19. Голубков Е. П. Маркетинговые исследования: теория методология и практика / Голубков Е. П. ─ М. : Финансы и статистика, 2000. ─ 464 с.
20. Готельне господарство Львівщини та туризм: тенденції розвитку / [ред. Кармазин М. М.]. ─ Львів : Гол. упр. стат. у Львів. обл.., 2007. ─ 12 с.
21. Гречихин В. Г. Лекции по методике и технике социологических исследований: Учеб. пособ. / Гречихин В. Г. ─ М. : Изд-во МГУ, 1988. ─ 232 с.
22. Гринчуцький В. Роль маркетингу в розвитку ринку рекреаційних послуг / В. Гринчуцький, С. Трубич // Соціально-економічні дослідження в перехідний період. Рекреаційна індустрія: досвід, проблеми та перспективи розвитку (Зб. наук. пр.). ─ 2000. ─ Вип. XХI ─ С.39─42.
23. Грисюк О. В. Кон’юнктурні дослідження ринку / О. В. Грисюк // Маркетинг: теорія і практика. ─ 2003. ─ №9. ─ С.25─33.
24. Гудзь П. В. Економічні проблеми розвитку курортно-рекреаційних територій / Гудзь П. В. ─ Донецьк : Юго-Восток, 2001. ─ 269 с.
25. Гулич О. І. Актуальні питання інформаційного забезпечення розвитку туристично-рекреаційного бізнесу в регіоні / О. І. Гулич // Соціально-економічні дослідження в перехідний період. Регіональна політика сталого розвитку: принципи формування, механізми реалізації (зб. наук. праць). ─ 2002. ─ Вип. 5 (ХХХVІ) ─ С. 563─569.
26. Гулич О. І. Екологічно збалансований розвиток курортно-оздоровчих територій та його концептуальні положення / О. І. Гулич // Регіональна економіка. ─ 2004. ─ №4. ─ С. 121─126.
27. Гулич О. І. Методи економічного регулювання рекреаційним природокористуванням / О. І. Гулич // Соціально-економічні дослідження в перехідний період. Природно-ресурсний потенціал в системі просторового розвитку (зб. наук. праць). ─ 2004. ─ Вип. 2 (ХLVI) ─ С. 246─252.
28. Гулич О. І. Рекреаційний потенціал Українських Карпат та сучасний стан його освоєння / Гулич О. І. ─ Львів : Ін-т регіональних досліджень НАН України, 2004. ─ 56 с.
29. Гулич О. І. Чинники регулювання екологічно збалансованого розвитку курортно-оздоровчих територій / О. І. Гулич // Економіка України. ─ 2005. ─ № 5. ─ С. 78─82.
30. Гуляев В. Г. Организация туристической деятельности / Гуляев В. Г. ─ М. : Нолидж, 1996. ─ 312 с.
31. Дибб С. Практическое руководство по сегментированию рынка / С. Дибб, Л. Симкин ; пер. с англ. С. Жильцова. ─ СПб. : Питер, 2002. ─ 456 с.
32. Долішній М. І. Регіональні проблеми формування регіональної політики в Україні / М. І. Долішній // Регіональна економіка. ─ 1999. ─ №3. ─ С. 7─11.
33. Долішній М. І. Регіональна політика освоєння рекреаційного потенціалу: принципи реформування та механізми реалізації / М. І. Долішній, В. С. Кравців // Соціально-економічні дослідження в перехідний період. Рекреаційна індустрія: досвід, проблеми і перспективи розвитку (Щорічник наук. праць). ─ 2000. ─ Вип. ХХI. ─ С. 7─13.
34. Дубницький В. І. Регіональна діагностика як іманентна складова маркетингу територій / В. І. Дубницький, Р. М. Лазебник // Регіональна економіка. ─ 2006. ─ №2. ─ С. 112─116.
35. Дурович А. П. Маркетинг в туризме: Учеб. пособ. Экон. и упр. соц.-культур. сферой вузов. - 3-е изд. / Дурович А.П. ─ Минск : Новое знание, 2003. ─ 495 с.
36. Эванс Дж. Маркетинг / Дж. Р. Эванс, Б. Берман; [пер. с англ.]. ─ М. : Экономика, 1993. ─ 542 с.
37. Євдокименко В. К. Регіональна політика розвитку туризму / Євдокименко В. К. ─ Чернівці : Прут, 1995. ─ 120 с.
38. Євдокименко В. К. Регіональна політика розвитку туризму (Методологія формування, механізм реалізації) / Євдокименко В. К. ─ Чернівці : Прут, 1996. ─ 287 с.
39. Євдокименко В. К. Соціальна інфраструктура Карпатського регіону: пошук перспектив розвитку / Євдокименко В. К., Садова У. Я., Шевчук Л. Т. ─ Чернівц і: Прут, 1995. ─ 80 с.
40. Євдокименко В. К. Функції регіонального управління економікою: глобалізаційний вимір: Монографія / Євдокименко В. К. ─ Чернівці : Прут, 2006. ─ 272 с.
41. Жуковская В. М. Факторный анализ в социально-экономических исследованиях / В. М. Жуковская, И. Б. Мучник ─ М. : Статистика, 1976. ─ 150 с.
42. Иванух Р. Стратегические проблемы развития рекреационно-туристического комплекса Украины / Р. Иванух, В. Жученко // Экономика Украины. ─ 1998. ─ №1 ─ С. 65─70.
43. Ілященко С. Економічний маркетинг / С. Ілященко, О. Прокопенко // Економіка України. ─ 2003. ─ №12. ─ С. 56─61.
44. Кальницька М. А. Методичні підходи до оцінки розвитку транспортної інфраструктури національного та міжнародного значення в Карпатському регіоні / М. А. Кальницька // Сталий розвиток Карпат: сучасний стан та стадія дій : міжнар. наук.-практ. конф., 9-10 лист. 2006 р. : тези доп. ─ ХІ. 2006. ─ С. 164-166.
45. Квартальнов В. А. Туризм: Учебник / Квартальнов В. А. ─ М. : Финансы и статистика, 2001. ─ 320 с.
46. Кирилов А. Т. Маркетинг в туризме / А. Т. Кирилов, Л. А. Волкова ─ СПб. : Питер, 1996. ─ 184 с.
47. Кифяк В. Ф. Організація туристичної діяльності в Україні / В. Ф Кифяк. ─ Чернівці : Книги – ХХІ, 2003. ─ 300 с.
48. Кифяк В. Ф. Розвиток туризму та його вплив на економічну ситуацію регіону / В. Ф. Кифяк, О. В. Кифяк // Регіональна економіка. ─ 2001. ─ №2. ─ C.167─171.
49. Кифяк В. Ф. Розвиток сфери туризму в контексті стратегії економічної політики регіону / В. Ф. Кифяк // Вісник ДІТБ. ─ 2006. ─ №10. ─ С.112─117.
50. Ковтун Н. В. Загальна теорія статистики / Ковтун Н. В. ─ К. : Четверта хвиля, 1996. ─144 с.
51. Королева Л. Н. Многофакторное прогнозирование на основе рядов динамики / Королева Л. Н. ─ М. : Статистика, 1980. ─ 102 с.
52. Королько В. Г. Основы паблик рилейшнз / Королько В. Г. ─ М. : Рефл-бук, 2000. ─ 528 с.
53. Косенков С. І. Маркетингові дослідження / Косенков С. І. ─ К. : Скарби, 2004. ─ 464с.
54. Костриця М. М. Природні передумови формування регіонального туристичного комплексу / М. М. Костриця // Соціально-економічні дослідження в перехідний період. Природно-ресурсний потенціал в системі просторового розвитку (Зб. наук. пр.). ─ 2004. ─ Вип. 2 (XLVI). – С. 253─258.
55. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент / Котлер Ф. ; [пер. с англ. С. Жильцова]. ─ СПб : Питер, 2006. ─ 814 с.
56. Котлер Ф. Основы маркетинга / Котлер Ф. ; [пер. с англ. В. Б. Боброва]. ─ М. : Ростинтэр, 1996. ─ 704 с.
57. Кравців В. С. Економічний розвиток і екологічна безпека: шлях України / В. С. Кравців // Регіональна економіка. ─ 1997. ─ № 3. ─ С. 97─105.
58. Кравців В. С. Концептуальні основи перспективного розвитку рекреаційної індустрії в Карпатах / В. С. Кравців, П. В. Жук // Економіка України. ─ 1993. ─ № 12. ─ С.57─62.
59. Кравців В. С. Науково-методичні підходи та алгоритм розробки регіональних програм розвитку рекреаційної сфери / В.С. Кравців, В. О. Полюга, О. І. Гулич // Соціально-економічні дослідження в перехідний період. Ринкова трансформація України: проблеми та перспективи (Зб. наук. праць). ─ 2004. ─ Вип. 1 (ХLV). ─ С. 9─17.
60. Кравців В. С. Гірська політика: міжнародні акти та світовий досвід: Наукове видання / В. С. Кравців, Ю. І. Стадницький. ─ Львів : Ін-т регіональних досліджень НАН України, ─ 2005. ─ 51 с.
61. Кравців В. С. Теоретичні засади формування регіональної політики в Україні / Кравців В. С. // Соціально-економічні дослідження в перехідний період. Україна в ХХІ столітті: концепції та моделі економічного розвитку. (Зб. наук. праць). ─ 2001. ─ Вип. ХХІІI. ─ С. 359─373.
62. Лавров А. М. Реформирование экономики: региональные аспекти / А. М. Лавров, В. С. Сурнин. ─ Кемерово : Кузбассвузиздат, ─ 1994. ─ 146 с.
63. Лобанов Ю. Н. Отдых и архитектура: Будущее и настоящие / Лобанов Ю.Н. ─ Л. : Стройиздат, ─ 1982. ─ 200 с.
64. Лук’янець Т. І. Маркетингова політика комунікацій / Лук’янець Т.І. ─ К. : КНЕУ, ─ 2004. ─ 524 с.
65. Любіцева О. О Ринок туристичних послуг (геопросторові аспекти) / Любіцева О. О ─ К. : Альтерпрес, ─ 2002. ─ 436 с.
66. Мандюк Н. Л. Аналіз ринку рекреаційних послуг гірських територій Львівської області / Н. Л. Мандюк // Регіональна економіка. ─ 2006. ─ №1. ─ С. 228─236.
67. Мандюк Н. Л. Особливості застосування якісних методів дослідження перспективного попиту на рекреаційні послуги / Н. Л. Мандюк // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. економічна. ─ 2006. – Вип. 35. ─ С. 542─547.
68. Мандюк Н. Особенности формирования политики продвижения туристического продукта курорта Славске / Мандюк Н. // Туризм у Карпатському Єврорегіоні. Перспективи розвитку : наук. конф. 29-30. берез. 2007 р. : тези доп. ─ ІІІ., 2007. ─ С. 67 – 68.
69. Мандюк Н. Л. Проблема зменшення впливу рекреаційної діяльності на стан природного середовища регіону / Н. Л. Мандюк // Соціально-економічні дослідження в перехідний період. Природно-ресурсний потенціал в системі просторового розвитку (Зб. наук. пр.). ─ 2004. ─ Вип. 2 (XLVI) ─ С. 266─270.
70. Мандюк Н. Л. Роль пропаганди як засобу комунікаційної політики в системі просування рекреаційного продукту Львівської області / Н. Л. Мандюк // Регіональна економіка. ─ 2007. ─ №2. ─ С. 243─247.
71. Мандюк Н. Л. Суть та специфіка маркетингових досліджень ринку рекреаційних послуг / Н. Л. Мандюк // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. Географічна. ─ 2006. ─ Вип. 33. ─ С. 239─243.
72. Мандюк Н.Л. Чинники та передумови сталого розвитку гірськолижного рекреаційного продукту Львівської області / Н. Л. Мандюк // Сталий розвиток Карпат: сучасний стан та стадія дій : міжнар. наук.-практ. конф., 9-10 лист. 2006 р. : тези доп. ─ ХІ., 2006. ─ С. 118─121.
73. Мандюк Н. Л. Чинники та передумови сталого розвитку гірськолижного рекреаційного продукту у Сколівському районі Львівської області / Н. Л. Мандюк // Соціально-економічні дослідження в перехідний період. Сталий розвиток Карпат: сучасний стан та стадія дій (Зб. наук. пр.). ─ 2006. ─ Вип. 6 (62). ─ С. 220─227.
74. Маркетинг. Принцыпы и технология маркетинга в свободной рыночной системе: Учебник для вузов [ред. Эриашвили Н. Д.]. ─ М. : ЮНИТИ, 1998. ─ 255 с.
75. Маркетинг [под ред. Романова А. Н.]. ─ М. : ЮНИТИ, 1995. ─ 558 с.
76. Маркетинг. Словаль [уклад. Азоев Г. Л. и др.]. ─ М. : Экономика, 2000. ─ 362 с.
77. Маркетинг мест / [Котлер Ф., Асплунд К., Рейн И., Хайдер Д.] ; пер. с англ. М. Аккая. – Спб. : Стокгольмская школа экономики в Санкт-Петербурге, 2005. ─ 376 с.
78. Маркетинг туризму / [Мунін Г. Б., Тимошенко З. І., Самарцов Є. В., Змійов А. О.]. ─ К. : Вид-во Європейського ун-ту, 2005. ─ 427 с.
79. Маркетинговое обеспечение региональной экономической политики: Монография / [Бевзенко В. Ф., Баширов И. Х., Лазебник Р. М., Алышев А. Н.]. ─ Донецк : Юго-Восток Лтд, 2003. ─ 168 с.
80. Маркова В. Д. Маркетинг услуг / Маркова В. Д. ─ М. : Финансы и статистика, 1996. ─ 128 с.
81. Масловська Л. Наукові основи формування національної стратегії сталого розвитку України / Масловська Л. // Економіка України. ─ 2003. ─ №3. ─ С. 75─79.
82. Мацола В. І. Рекреаційно-туристичний комплекс України / Мацола В. І. ─ Львів : Ін-т регіональних досліджень НАН України, 1997. ─ 259 с.
83. Мельник О.В. Природно-рекреаційний потенціал у процесі моделювання оцінки рівня туристичної привабливості території / О.В. Мельник // Соціально-економічні дослідження в перехідний період. Природно-ресурсний потенціал в системі просторового розвитку (Зб. наук. пр.). ─ 2004. ─ Вип. 2 (XLVI). ─ С. 259─265.
84. Мінеральні води та курорти Львівщини : [ред. Матолич Б. М.]. ─ Львів : Видавництво Палітра Друку, 2003. ─ 96 с.
85. Науково-методичні засади реформування рекреаційної сфери [Кравців В. С., Гринів Л. С., Копач М. В., Кузик С. П.]. ─ Львів : Ін-т регіональних досліджень НАН України, 1999. ─ 78 с.
86. Нудельман М. С. Социально-экономические проблеми рекреационного природопользования / Нудельман М. С. ─ К. : Наукова думка, 1987. ─ 129 с.
87. Окландер М. А. Проблеми формування маркетингової системи країни / Окландер М. А. ─ К. : Наукова думка, 2002. ─ 168 с.
88. Окландер М. А. Про державне маркетингове регулювання / М. А. Окландер // Економіка України. ─ 2003. ─ №4. ─ С. 80─81.
89. Основы маркетинга / [Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Дж., Вонг В.] ; пер. с англ. Т. В. Клекота ─ СПб. : Вильямс, 2002. ─ 1056 с.
90. Павліха Н. В. Концептуальні засади просторового облаштування територій у контексті забезпечення їх сталого розвитку / Н. В. Павліха // Регіональна економіка. ─ 2004. ─ №4. ─ С. 95─104.
91. Павліха Н. В. Методичні підходи до оцінки ресурсного потенціалу локальних територій рекреаційного типу / Н. В. Павліха // Соціально-економічні дослідження в перехідний період. Рекреаційна індустрія: досвід, проблеми та перспективи розвитку (Зб. наук. пр.). ─ 2000. ─ Вип. XХI. ─ С. 88─92.
92. Павліха Н. В. Теоретико-методичні засади просторового облаштування територій в контексті перспектив їх сталого розвитку / Н. В. Павліха // Соціально-економічні дослідження в перехідний період. Природно-ресурсний потенціал в системі просторового розвитку (Зб. наук. пр.). ─ 2004. ─ Вип. 2 (XLVI). ─ С. 73─83.
93. Павлов В. І. Формування та реалізація регіональної стратегії розвитку підприємництва в рекреаційній сфері / В. І. Павлов // Соціально-економічні дослідження в перехідний період. Рекреаційна індустрія: досвід, проблеми та перспективи розвитку (Зб. наук. пр.). ─ 2000. ─ Вип. XХI. ─ С.18─22.
94. Папирян Г. А. Международные экономические отношения: Маркетинг в туризме / Г. А. Папирян. ─ М. : Финансы и статистика, 2000. ─ 160 с.
95. Парсяк В. Н. Маркетинговые исследования / В. Н. Парсяк, В. К. Рогов. ─ К. : Наукова думка, 1995. ─ 143 с.
96. Питер Р. Диксон Управление маркетингом / Питер Р. Диксон ; [пер. с англ.]. ─ М. : БИНОМ, 1998. ─ 560 с.
97. Полторак В. А. Маркетингові дослідження / Полторак В. А. ─ Київ : Центр навч. літ., 2003. ─ 387 с.
98. Портер Майкл Конкуренция / Портер Майкл ; [пер. с англ. О. Л. Пелявский]. – М. : Вильямс, 2001. ─ 495 с.
99. Прауде В. Р. Маркетинг / В. Р. Прауде, О. Б. Білий. ─ К. : Вища шк., 1994. ─ 256 с.
100. Регіональні суспільні системи : [відп. ред. Л. К. Семів.]. ─ Львів : Ін-т регіональних досліджень НАН України, 2007. ─ 496 с.
101. Рекреаційна політика в Карпатському регіоні: принципи формування, шляхи реалізації / [Кравців В.С., Євдокименко В.К., Габрель М.М., Копач М.В.]. ─ Чернівці : Прут, 1995. ─ 72 с.
102. Рекреаційний потенціал Львівської області та стратегія його освоєння / В.С. Кравців, Б.В. Матолич, О.І. Гулич, В.О. Полюга // Регіональна економіка. ─ 2002. ─ №2. ─ С.133─143.
103. Рекреаційно-туристичний комплекс України : монографія / [ред Долішній М.]. ─ Львів : Ін-т регіональних досліджень НАН України, 1997. ─ 259 с.
104. Рекреация: социально-экономические и правовые аспекты : [ред. Мамутова В. К. и др.]. ─ К. : Наукова думка, 1992. ─ 143 с.
105. Самольотов П. В. Зарубіжний досвід рекреаційного освоєння гірських територій / П. В. Самольотов // Соціально-економічні дослідження в перехідний період. Рекреаційна індустрія: досвід, проблеми та перспективи розвитку (Зб. наук. пр.). ─ 2000. ─ Вип. XХI. ─ С. 218─222.
106. Семенов В. Ф. Регіональний рекреаційний кластер у контексті структурної перебудови економіки регіону / В. Ф. Семенов, В. М. Мозгольов, І. В. Давиденко // Регіональна економіка. ─ 2006. ─ №3. ─ С. 78─89.
107. Семенова В. В. Качественные методы: введение в гуманистическую соціологію / Семенова В. В. ─ М. : Добросвет, 1998. ─ 292 с.
108. Слабковський Ю. Розвиток маркетингу та його роль в економічному зростанні / Слабковський Ю. // Економіка України. ─ 1999. ─ №5. ─ С. 74─81.
109. Смаль І. В. Основи географії рекреації та туризму / Смаль І. В. ─ Ніжин : НДПУ ім. Миколи Гоголя, 2004. ─ 264 с.
110. Современный маркетинг : [ред. Хруцкий В.Е.]. ─ М. : Финансы и статистика, 1991. ─ 300 с.
111. Старовойтенко О. Принципи систематизації видів туризму / Старовойтенко О. // Економіка України. ─ 2002. ─ №5. ─ С. 48─54.
112. Старостіна А. О. Маркетингові дослідження. Практичний аспект / Старостіна А. О. ─ К.; М.; СПб. : Вільямс, 1998. ─ 262 с.
113. Статистическое изучение спроса и потребления : [ред. Рябушкын Т. В.]. ─ М. : Наука, 1966. ─ 258 с.
114. Статистические методы в исследованиях труда, доходов и потребления : [науч. ред. Римашевская Н. М.]. ─ М. : Наука, 1981. ─ 382 с.
115. Статистическое моделирование и прогнозирование : [ред. Гранберг А. Г.]. ─ М. : Финансы и статистика, 1990. ─ 383 с.
116. Статистическое моделирование экономических процессов : [ред. Розина Б.Б.]. ─ Новосибирск : Наука, 1991. ─ 231 с.
117. Статистичний збірник. Санаторно-курортне лікування, організований відпочинок та туризм у Львівській області / [ред. Кармазин М. М.]. ─ Львів : Гол. упр. стат. у Львів. обл., 2005. ─ 46 с.
118. Статистичний збірник. Санаторно-курортне лікування, організований відпочинок та туризм у Львівській області / [ред. Кармазин М. М.]. ─ Львів : Гол. упр. стат. у Львів. обл., 2007. ─ 57 с.
119. Статистичний щорічник Львівської області за 2006 рік / [ред. Кармазин М. М.]. ─ Львів : Гол. упр. стат. у Львів. обл., 2007. ─ 366 с.
120. Стафійчук В. І. Рекреалогія / Стафійчук В. І. ─ К. : Альтерпрес, 2006. ─ 264 с.
121. Стецюк О. Розвиток туризму в малих містах Львівської області / Стецюк О. // Вісник Львівського ун-ту. Сер. географічна. ─ 2003. ─ Вип. 29. ─ С. 145─152.
122. Сунь Цзинь Ли Использование методов экономического анализа в маркетинговых исследованиях / Сунь Цзинь Ли. ─ Донецк : ИЭП НАН Украины, 1998. ─ 29 с.
123. Телєтов О. Маркетинг в економічних системах / О. Телєтов // Економіка України. ─ 2001. ─ №7. ─ С. 44─47.
124. Теоретические основы рекреационной географии : [ред. Преображенский В. С.]. ─ М. : Наука, 1975. ─ 224 с.
125. Туризм у Львівській області: Стат. зб. / [ред. Кармазин М. М.]. ─ Львів : Гол. упр. стат. у Львів. обл., 2006. ─ 127 с.
126. Федосеев В. В. Экономико-математические методы и модели в маркетинге / Федосеев В. В. ─ М. : Финстатинформ, 1996. ─ 110 с.
127. Фоксол Г. Психология потребителя в маркетинге / Фоксол Г., Голдсмит Р., Браун С. ; пер. с англ. Д. Раевскоая ─ СПб : Питер, 2001. ─ 352 с.
128. Циганкова Т. М. Міжнародний маркетинг / Циганкова Т. М. ─ К. : КНЕУ, 1998. ─ 120 с.
129. Черниш Н. Соціологія / Черниш Н. ─ Львів : Кальварія, 1996. ─ 74с. ─ (Курс лекцій ; Випуск 6).
130. Черчик Л. М. Загальні теоретичні засади становлення ринку рекреаційних ресурсів / Черчик Л. М. // Соціально-економічні дослідження в перехідний період. Природно-ресурсний потенціал в системі просторового розвитку (Зб. наук. пр.). ─ 2004. ─ Вип. 2 (XLVI). ─ С. 240─245.
131. Черчик Л. М. Маркетинг рекреаційних територій: теорія, методологія, практика / Черчик Л. М. ─ Луцьк : ЛДТУ, 2006. ─ 136 с.
132. Черчик Л. М. Маркетинг рекреаційних територій як інструмент становлення, розвитку та регулювання ринку рекреаційних ресурсів / Л. М. Черчик // Актуальні проблеми економіки. ─ 2006. ─ № 1. ─ С. 95─103.
133. Черчик Л. М. Напрямки фінансово-економічного регулювання в рекреаційній сфері // Проблеми раціонального використання соціально-економічного та природно-ресурсного потенціалу регіону / Л. М. Черчик. ─ Луцьк : Луцький індустріальний інститут, 1997. ─ С.52─64.
134. Черчик Л. М. Формування та розвиток територіальної рекреації системи регіону (на прикладі Волинської області) / Черчик Л. М. ─ Луцьк, 1999. ─ 20 с.
135. Черчилль Г. А. Маркетинговые исследования / Черчилль Г. А. ─ СПб : Питер, 2000. ─ 752 с.
136. Чурилов Н. Н. Проектирование выборочного социологического исследования / Чурилов Н. Н. ─ К. : Наукова думка, 1986. ─ 182 с.
137. Хобзей М. К. Курортно-рекреаційний потенціал Львівщини і його використання в сучасних умовах / М. К. Хобзей // Соціально-економічні дослідження в перехідний період. Рекреаційна індустрія: досвід, проблеми та перспективи розвитку (Зб. наук. пр.). ─ 2000. ─ Вип. XХI. ─ С.143─145.
138. Шмагіна В. В. Система механізмів мобілізації природно-ресурсного потенціалу об’єктів рекреації і туризму / В. В. Шмагіна // Соціально-економічні дослідження в перехідний період. Рекреаційна індустрія: досвід, проблеми та перспективи розвитку (Зб. наук. пр.). ─ 2000. ─ Вип. XХI. ─С.36─39.
139. Шпарик Ю.С. Етапи освоєння рекреаційного потенціалу Українських Карпат / Ю.С. Шпарик, П.Д. Марків, О.Б. Лопарьова // Сталий розвиток Карпат: сучасний стан та стадія дій: міжнар. наук.-практ. конф., 9-10 лист. 2006 р. : тези доп. ─ ХІ., 2006. ─ С. 95─98.
140. Ядов В.А. Стратегия социологического иследования / Ядов В.А. ─ М. : Добросвет, 1998. ─ 596 с.
141. Aaker David Marketing research / Aaker David А. ─ New-York, 1990. ─ 739 p.
142. Barry McLeish Successful marketing strategies for nonprofit organization / Barry McLeish. ─ Toronto, 1995. ─ 294 p.
143. Doswell R. The management of the tourism sector / Doswell R. ─ London, 2000. ─ 260 p.
144. Golembski G. Metody stymulowania rozwoju turystyki w ujecie przestrzennym / Golembski G. ─ Poznan : Wyd. AE., 2002. ─ 316 s.
145. Malska M. Rynek turystyczny Ukrainy Zachodniej w swetie badan marketingowych / Malska M., Manduk N., Zinko J. // Potenticijal turustyczny Ukrainy Zachodniej. ─ Warszawa : Instytun turystiki, 2005. ─ S. 126─134
146. Peter J. Paul A preface to marketing management / Peter J. Paul. ─ New-York, 1997. ─ 368 p.
147. Peter R. Drukker Management: tasks, responsibilities, practices / Peter R. Drukker. ─ New-York : Harper&Row, 1973. ─ 482 p.
148. www.aup.ru/articles/marketing/9.htmwww.castles.com.ua/drograj.html
149. www.karpaty.com.ua/?chapter=1&item=25
150. www.karpaty.info/ua/uk/lv/sk/
151. www.karpaty.net.ua/articles_13/zelenyjtur.php
152. www.karpaty-tour.com/component/option,com_mavikhotels/Itemid,59/city,23/
153. www.pr-center.org.ua/stat_show.php?zap=469
154. www.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi
155. www.ski.lviv.ua/lodges/
156. www.tourism.gov.ua/publ.aspx?id=1390
157. www.tourlib.net/statti_tourism/kyfjak.htm
158. www.ukrstat.gov.ua
159. www.us.publicity-creating.ua/analitics/boom.html
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
50





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.