У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНИЙ МЕХАНІЗМ УПРАВЛІННЯ ТОВАРООБОРОТОМ ПІДПРИЄМСТВ
Количество страниц 225
ВУЗ ДОНЕЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ЕКОНОМІКИ І ТОРГІВЛІ ІМЕНІ МИХАЙЛА ТУГАН-БАРАНОВСЬКОГО
Год сдачи 2010
Содержание ЗМІСТ
стор.
ВСТУП........................................................................................................................... 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ МЕХАНІЗМУ
УПРАВЛІННЯ ТОВАРООБОРОТОМ
1. 1. Концептуальний підхід до формування механізму
управління товарооборотом ........................................................................... 10
1. 2. Організаційно-економічні основи механізму управління товарооборотом .................................................................................................. 28
1. 3. Маркетинг в управлінні товарооборотом ...................................................... 41
Висновки до розділу 1 ................................................................................................ 59
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ
ТОВАРООБОРОТОМ
2. 1. Діагностика механізму управління товарооборотом підприємств ................. 62
2. 2. Економічний аналіз товарообороту в ринкових умовах ................................. 82
2. 3. Вплив трансформації зовнішнього середовища на управління
товарооборотом ................................................................................................... 102
Висновки до розділу 2 ................................................................................................ 121
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ ТОВАРООБОРОТОМ
3. 1. Системний підхід до удосконалення управління товарооборотом ............... 124
3. 2. Рейтингова соціально-економічна оцінка підприємств
в управлінні товарооборотом ............................................................................... 134
3. 3. Оптимізація товарообороту підприємств ......................................................... 148
Висновки до розділу 3 ................................................................................................ 168
ВИСНОВКИ ................................................................................................................ 171
ДОДАТКИ ................................................................................................................... 175
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ................................................................... 212


ВСТУП

Роздрібний товарооборот є найважливішим соціально-економічним показником економіки держави й окремого регіону, це результативний показник діяльності торгівлі в цілому й окремих торговельних підприємств. Товарооборот забезпечує одержання доходів і прибутку, його значення та ранг серед інших економічних показників зобов'язують удосконалювати управління товарооборотом відповідно до нових умов розвитку економіки.
В основу дисертації покладений системний підхід до механізму управління товарооборотом, що виражається в рекомендаціях із забезпечення погодженої взаємодії різних ієрархічних рівнів в управлінні товарооборотом торговельних підприємств.
Актуальність теми дослідження. У результаті становлення ринкових відносин в Україні торговельні підприємства набули економічну та юридичну свободу у визначенні напрямку та обсягу господарської діяльності з метою максимізації прибутку, зміцнення конкурентних позицій на споживчому ринку, підвищення ефективності використання ресурсного потенціалу. Однак, значна частка торговельних підприємств продовжує знаходитися в критичному або близькому до цього стані, що у значній мірі спричинено недосконалістю механізму управління товарооборотом.
Проблеми управління роздрібним товарооборотом досліджувалися в наукових працях багатьох закордонних і українських учених-економістів, таких як Адамс Симон, Азарян О.М., Апопій В.В., Балабанова Л.В., Бєлих Л.П., Бєляєв С.Г., Бланк І.О., Болт Г.Д., Валевич Р. П., Власова Н.О., Гребнєв А.І., Лігоненко Л.О., Мазаракі А.А., Омельянович Л. О., Пастухова В.В., Садєков А.А., Смолін І.В., Фролова Л.В. та інші.
Разом з тим, комплексний підхід до управління товарооборотом залишається без достатньої наукової уваги, а саме: ринкова концепція управління товарооборотом, механізм забезпечення взаємодії соціальних та економічних цілей підприємства, удосконалення програмно-цільового підходу та його зв’язок з маркетингом, механізм впливу товарообороту на платоспроможність підприємства й інші. У зв'язку з цим виникає потреба в удосконаленні механізму управління товарооборотом з урахуванням об'єктивних економічних процесів, що потребує поглиблених наукових досліджень.
Актуальність проблеми, недостатня наукова розробка й практична її значущість обумовили вибір теми дисертаційної роботи, її мету та завдання.
Зв'язок роботи з науковими програмами, планами і темами. Робота виконана згідно з планами науково-дослідних робіт:
Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського – НДР „Механізм регулювання внутрішньої торгівлі на регіональному рівні (№ державної реєстрації 0107U001518), в межах якої автором проведена діагностика механізму управління товарооборотом, розроблено рекомендації щодо його вдосконалення;
Макіївського економіко-гуманітарного інституту – НДР „Науково-практичні аспекти та механізми управління сталого соціально-економічного розвитку підприємств і організацій Донецького регіону” (№ державної реєстрації 0104U010450), автором розроблені рекомендації щодо рейтингової оцінки соціально-економічної значущості торговельних підприємств та вдосконалення управління товарооборотом.
Мета і завдання дослідження. Метою дисертаційної роботи є подальший розвиток теоретико-методологічних основ удосконалення організаційно-економічного механізму управління товарооборотом як комплексною системою соціально орієнтованих економічних відносин суспільного виробництва на стадії обміну грошових доходів населення на споживчі товари. Для досягнення поставленої мети в роботі сформульовані й вирішені такі завдання:
обґрунтування концептуального підходу до механізму управління товарооборотом;
розробка організаційно-економічних основ управління товарооборотом;
визначення ролі маркетингу в управлінні товарооборотом;
діагностика діючого механізму управління товарооборотом підприємств;
оцінка і шляхи вдосконалення методики аналізу товарообороту в ринкових умовах господарювання;
дослідження впливу організаційно-економічних змін у зовнішньому середовищі на управління товарооборотом торговельних підприємств;
обґрунтування напрямів вдосконалення управління товарооборотом підприємств за ієрархічними рівнями на основі системного підходу;
розкриття ролі та розробка методики рейтингової оцінки конкуруючих підприємств в управлінні товарооборотом;
удосконалення механізму оптимізації товарообороту у взаємозв’язку зі структурою власного капіталу.
Об'єктом дослідження є процес управління товарооборотом роздрібних торговельних підприємств.
Предметом дослідження є теоретико-методологічні та методичні основи вдосконалення механізму управління товарооборотом підприємств.
Методи дослідження. Теоретичною й методологічною основою дисертаційної роботи є наукові концепції та теоретичні розробки вітчизняних і закордонних учених із проблем формування механізму управління, маркетингу, економіки підприємств, роздрібного товарообороту, фінансів підприємств, законодавчі і нормативні акти України. У процесі дослідження використані методи аналізу та синтезу (для обґрунтування теоретичних і практичних рекомендацій); структурно-функціональний метод (для побудови внутрішньої структури механізму управління товарооборотом); статистичні методи (для виявлення тенденцій та закономірностей розвитку товарообороту); метод експертних оцінок (для розробки системи рейтингової оцінки підприємств); матричний метод (для розробки матриці маркетингових стратегій); економіко-математичне моделювання (для розробки економетричних факторних моделей товарообороту); програмно-цільовий метод (для вдосконалення прогнозування товарообороту); системний та комплексний підхід (при розкритті сутності і функцій товарообороту); кластерний аналіз (для розподілу досліджуваних підприємств на кластери); кореляційно-регресійний метод (для факторного аналізу товарообороту); прийоми деталізації, порівняння, групування, середніх та відносних величин; методи схематичного та графічного зображення даних. Головні висновки сформульовано на засадах методів системного аналізу та наукової абстракції.
У процесі написання дисертації були використані матеріали державної статистики, звітні відомості підприємств, відомості анкетного опитування фахівців ряду торговельних підприємств України.
Наукова новизна одержаних результатів. У дисертаційній роботі визначено сучасні підходи до управління товарооборотом, проведено дослідження практики оперативного, тактичного та стратегічного управління товарооборотом. Запропоновано нові наукові рішення, які полягають у таких теоретичних, методологічних та методичних розробках:
Вперше:
розроблено науковий підхід щодо рейтингової оцінки соціально-економічної значущості торговельних підприємств на основі застосування коефіцієнтів корисності асортименту товарів, територіальної доцільності, соціальної важливості та її використання в управлінні товарооборотом, що дозволяє органам місцевого самоврядування обґрунтовувати рішення по регулюванню обсягу і товарної структури товарообороту, стримувати продаж соціально небезпечних товарів, підвищувати відповідність розвитку товарообороту потребам споживачів.
Удосконалено:
методичний підхід до обґрунтування доцільних меж розвитку товарообороту і його оптимального обсягу, в якому, на відміну від існуючих підходів, запропоновано використання коефіцієнта еластичності товарообороту по структурі власного капіталу. Це розширює можливості застосування програмно-цільового підходу практично у всіх підприємствах, з різною структурою необоротних активів і капіталу, що підвищує ефективність управління товарооборотом;
методичний підхід до оцінки впливу обсягу товарообороту на коефіцієнти ліквідності. Запропоновані формули розрахунку зміни ліквідності активів залежно від товарообороту, й формули визначення обсягу товарообороту, необхідного для досягнення цільового рівня платоспроможності підприємства;
методичний підхід до економічного аналізу товарообороту на підставі уточнення цілей, а саме: розроблення рекомендацій по підвищенню впливу товарообороту як чинника, що забезпечує дохідність, прибутковість, рентабельність, платоспроможність, конкурентноздатність підприємств; додання оптимізаційних економетричних моделей взаємозв’язку товарообороту з ресурсами підприємств, особливо власним капіталом, що забезпечить їх збалансованість, оптимізацію та підвищить ефективність використання.
Дістало подальший розвиток:
понятійно-категорійний апарат, а саме: визначена сутність і соціально-економічна значущість товарообороту шляхом доповнення його характеристики як логістичної категорії, врахування його ролі у формуванні ВВП, підвищення якості життя, оцінка позиції держави на світовому товарному ринку; розробки концептуальних основ управління товарооборотом;
визначення сутності та змісту організаційно-економічного механізму управління товарооборотом підприємства як сукупності систем, підсистем, методів, організації, контролю, мотивації, планування, регулювання товарообороту для досягнення стратегічних цілей підприємства, що сприятиме підвищенню ефективності управління;
теоретичні та методичні положення щодо використання маркетингу в управлінні товарооборотом, а саме: визначено напрямки вирішення задач маркетингу; сформульовано основні комплекси маркетингових стратегічних цілей, принципи і методи встановлення їх взаємозв’язку із функціональною та забезпечувальною підсистемами; конкретизовано базові маркетингові стратегії щодо управління товарооборотом, методичні підходи до формування комплексної системи стратегічного маркетингового управління товарооборотом (система стратегічного маркетингового аудиту, управління товарооборотом, стратегічних змін).
Практичне значення одержаних результатів. Отримані в результаті виконаного дослідження висновки й рекомендації мають практичну значущість, що міститься в розробці таких рекомендацій з удосконалення обґрунтування й оптимізації обсягу товарообороту підприємств: базові маркетингові стратегії розвитку товарообороту; методика рейтингової оцінки соціально-економічної значущості торговельних підприємств; методика оптимізації планів товарообороту на засадах удосконалення програмно-цільового підходу шляхом використання коефіцієнту еластичності від структури власного капіталу торговельних підприємств; економетричні моделі прогнозування товарообороту у взаємозв’язку з ресурсним потенціалом.
Висновки й рекомендації, запропоновані в дисертаційній роботі, схвалено й упроваджено в практику діяльності: Управління з АПК, торгівлі та побутового обслуговування Макіївської міської ради (акт про впровадження № 3/01 від 23.01.08 р.) – використано методику соціально-економічної рейтингової оцінки торговельних підприємств, що сприяло раціоналізації територіального розміщення товарообороту та зниженню негативного впливу торгівлі соціально шкідливими товарами; торговельного підприємства „ПП Берестова” (довідка № 1/02 від 1.02. 2008 р.) – підвищено якість планово-прогнозних розрахунків обсягу товарообороту шляхом використання розроблених автором економетричних моделей залежності товарообороту від елементів ресурсного потенціалу підприємства; ВКФ ТОВ “Нортекс” (довідка про впровадження № 31 від 18.12.2007 р.) – на основі розробленої автором методики розрахунку доцільних меж господарської діяльності торговельного підприємства істотно підвищено ефективність процесу планування товарообороту. Суттєво зросла точність прогнозних показників товарообороту, визначених за програмно-цільовим методом.
Результати дослідження, що містяться в дисертації, а саме: теоретичні основи організаційно-економічного механізму управління товарооборотом, напрямки вдосконалення програмно-цільового методу, науковий підхід щодо рейтингової оцінки соціально-економічної значущості торговельних підприємств використано в навчальному процесі при вивченні дисциплін «Економіка підприємства», «Управління ефективністю фірм», «Економічне обґрунтування господарчих рішень» (довідка про впровадження № 01/166 від 23.01.2008 р.)
Особистий внесок здобувача. Результати дослідження, які представлені в дисертації, автором отримані особисто. Йому належать наукові ідеї дослідження, теоретичні й методичні положення, наукова концепція, мета і задачі роботи, методи й підходи до їх рішення, висновки й рекомендації щодо методичного й практичного використання одержаних результатів.
Апробація результатів дисертації. Основні положення дисертаційної роботи доповідалися й одержали позитивну оцінку на 9 наукових конференціях: на Всеукраїнській науково-практичній конференції «Актуальные проблемы и перспективы развития экономики Украины» (м. Алушта, 2002 р.); Міжнародній науково-практичній конференції «Управління підприємством: проблеми та шляхи їх вирішення» ( м. Донецьк – Ялта, 2003, 2005, 2007 р.р.); Міжнародній науково-практичній конференції «Ефективність сучасного менеджменту та управління персоналом організації» (м. Харків, 2006 р.); II Міжнародній науково-практичній конференції «Образование и наука без границ - 2006» (м. Дніпропетровськ, 2006 р.); XII Науково-практичній конференції студентів та викладачів МЕГІ (м. Макіївка, 2006 р.); II Міжнародній науково-практичній конференції «Тенденции развития мировой торговли в XXI веке» (м. Пермь, 2007 р.); VIII міжнародній науково-практичніх конференції «Теория и практика коммерческой деятельности» (м. Красноярськ, 2007 р.).
Публікації. За результатами дослідження опубліковано 12 робіт загальним обсягом 2,78 др. арк., з яких особисто автору належить 2,63 др. арк., у тому числі: 5 публікацій у фахових виданнях, затверджених ВАК України, а також 7 публікацій у збірниках статей за матеріалами наукових конференцій.
Структура і обсяг роботи. Дисертація складається зі вступу, трьох розділів, дев'яти підрозділів, висновків, 7 додатків на 37 сторінках, списку використаних джерел з 154 найменувань. Основний зміст викладено на 167 сторінках, дисертація містить 17 рисунків на 11 сторінках і 28 таблиць на 16 сторінках.

Список литературы СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1. Абрютина М. С. Экономический анализ торговой деятельности: [учеб. пособие] / М. С. Абрютина – М.: Дело и Сервис, 2000. – 512 с.
2. Азарян Е. М. Потребительский рынок: cтановление и развитие: моногр. / Е. М. Азарян – Донецк: ИЭП НАН Украины, 2002. – 304 с.
3. Анализ финансово-хозяйственной деятельности предприятий торговли: учеб. пособие / [И. В. Сименко, Е. В. Бедзай, Н. Ю. Возиянова и др.]; под ред. И. В. Сименко. – Донецк: ДонГУЭТ, 2003. – 298 с.
4. Ананьев О. М. Інформаційні системи і технології в комерційній діяльності: підручник / О. М. Ананьев, В. М. Білик, Я. А. Гончарук. – Львів: Новий Світ, 2006. – 584с.
5. Андрющенко Л. О. Напрями підвищення ефективності діяльності підприємств торгівлі й громадського харчування / Л. О. Андрющенко // Фінанси України. – 2000. – № 8. – С. 81-85.
6. Апопій В. Современные трансформации в сфере товарного оборота / В. Апопій // Экономика Украины. – 1998. – № 6. – С. 33-41.
7. Афанасьєв М. В. Економіка підприємства: навч.-метод. посіб. / М. В. Афанасьєв, А. В. Гончаров. – Х.: ВД „ІНЖЕК”, 2003. – 410 с.
8. Баззел Р. Информация и риск в маркетинге / Р. Баззел, Д. Кахо, Р. Браун: пер. с англ. – М.: Финстатинформ, 1999. – 96 с.
9. Балабанова Л. В. Информационное обеспечение обоснования управленческих решений в условиях маркетинговой ориентации предприятия / Л. В. Балабанова, Т. И. Алачева. – Донецк: ДонГУЭТ, 2003. – 143 с.
10. Балабанова Л. В. Коммерческая деятельность: маркетинг и логистика / Л. В. Балабанова, А. П. Германчук. – Донецк: ДонГУЭТ, 2003. – 231 с.
11. Балабанова Л. В. Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємства: навч. посіб. / Л. В. Балабанова, О. А. Бриндіна. – К.: Видавничий дім «Професіонал», 2006. – 336 с.
12. Балабанова Л. В. Паблік рілейншз: навч. посіб. / Л. В. Балабанова, К. В. Савельєва. – К.: Видавничий дім «Професіонал», 2008. – 528 с.
13. Балабанова Л. В. Стратегічне маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств: навч. посіб. / Л. В. Балабанова, В. В. Холод. – К.: Видавничий дім «Професіонал», 2006. – 448 с.
14. Балабанова Л. В. Управління маркетинговим персоналом підприємств: навч. посіб. / Л. В. Балабанова, Р. В. Мажинський. – К.: Видавничий дім «Професіонал», 2006. – 288 с.
15. Балабанова Л. В. Управління персоналом: навч. посіб. – К.: Видавничий дім «Професіонал», 2006. – 512 с.
16. Беляевский И. К. Маркетинговое исследование: информация, анализ, прогноз: учеб. пособ. / И. К. Беляевский. – М.: Финансы и статистика, 2001. – 320 с.
17. Берже П. Денежный механизм / П. Берже: [пер. с фр.; под ред. Л.Н.Красавиной]. – М.: Прогресс, 1993. – 144 с.
18. Бланк И. А. Словарь-справочник финансового менеджера. / И. А. Бланк. – К.: Ника-Центр, 1998. – 258 с.
19. Бланк И. А. Торговый менеджмент. / И. А. Бланк. – К.: Украино-Финский ин-т менеджмента и бизнеса, 1997. – 408 с.
20. Бланк І. О. Фінансово-економічні шляхи розвитку торговельних підприємств в Україні / І. О. Бланк // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. – 2004. – № 5. – С. 106–112.
21. Болт Г. Дж. Практическое руководство по управлению сбытом / Болт Г. Дж.: пер. с англ. – М.: Экономика, 1991. – 271 с.
22. Бондар Н. М. Економіка підприємства: навч. посіб. / Н. М. Бондар. – К.: А. С. К., 2004. – 400 с.
23. Борисов Е. Ф. Экономическая теория: учебник. / Е. Ф. Борисов. – М.: Юрист, 1999. – 568 с.
24. Букан Дж. Научное управление запасами / Дж. Букан, Э. Кенигсберг. – М.: Наука, 1967. – 320 с.
25. Бусыгин А. В. Предпринимательство. Основной курс: учебник для вузов. / А. В. Бусыгин. – М.: ИНФРА–М, 1997. – 608 с.
26. Валевич Р. П. Экономика торгового предприятия: учеб. пособие / Р. П. Валевич, Г. А. Давидова. – Мн.: Высшая школа, 1996. – 367 с.
27. Великий тлумачний словник сучасної української мови / [ред.-уклад. В. Т. Бусел]. – К.: Ірпінь: ВТФ «Перун», 2002. – 1440 с.
28. Власова Н. О. Фінанси підприємств: навч. посіб. [для студ. вищ. навч. закл.] / Н. О. Власова, О. А. Круглова, Л. І. Безгінова; Харків. державний університет харчування та торгівлі. – К.: ЦУЛ, 2007. – 271 с.
29. Ворст Й. Экономика фирмы / Й. Ворст, П. Ревентлоу. – М.: Высшая школа, 1994. – 298 с.
30. Всемирная энциклопедия: Философия / [ред.-сост. А. А. Грицанов]. – Мн.: Харвест, Современный литератор, 2001. – 1312 с.
31. Гальчинський А. С. Шляхом європейської інтеграції: стратегія економічного та соціального розвитку України (2004–2015рр.) / А. С. Гальчинський, В. М. Геєць. – К.: ІВЦ Держкомстату України, 2004. – 416 с.
32. Гетьман О. О. Економіка підприємства: навч. посіб. / О. О. Гетьман, В. М. Шаповал. – К.: Центр навчальної літератури, 2006. – 488 с.
33. Голошубова Н. Выбор места размещения магазина – важное стратегическое решение / Н. Голошубова // Торговое дело. – 2004. – № 9. – С. 11–16.
34. Голошубова Н. Терминологическое обеспечение теории и практики торговли / Н. Голошубова // Экономика Украины. – 2005. – №4. – С. 60–65.
35. Гош А. Рынок как средство возрождения переходной экономики Украины / А. Гош // Экономика Украины. – 2005. – № 9. – С. 75–82.
36. Гребнев А. И. Экономика торгового предприятия: учебник для вузов / [А. И. Гребнев, Ю. К. Баженов, О. А. Габриелян и др.] – М.: Экономика, 1996. – 340 с.
37. Грещак М.Г. Внутрішній економічний механізм підприємства: учеб. посіб. / М. Г. Грещак, О. М. Гребешкова, О. С. Коцюба. – К.: КНЕУ, 2001. – 228 с.
38. Дарбинян М. М. Товарные запасы в торговле и их оптимизация. / М. М. Дарбинян М. М. – М.: Экономика, 1978. – 237 с.
39. Державне регулювання економіки / [І. Михасюк, А. Мельник, М. Крупка, З. Залога; за ред. І. Р. Михасюка]. – К.: Атіка, Ельга-Н, 2000. – 592 с.
40. Должанский И.З. Конкурентоспособность предприятия: учеб. пособие / И.З. Должанский, Т.О. Загорная – Донецк: Издательство НОРД-ПРЕСС, 2005. – 358 с.
41. Дядечко Л. П. Механізм формування ринку продовольства в системі побудови постіндустріального суспільства в Україні: моногр. / Л. П. Дядечко, В. Д. Залигіна. – Донецьк: ДонДУЕТ, 2005. – 231 с.
42. Економіка підприємства: підручник / За ред. С. Ф. Покропивного. – [3-тє вид.]. – К.: КНЕУ, 2006. – 528 с.
43. Економіка розвитку: підручник / [О. М. Царенко, Н. О. Бей, І. І. Д`якова, І. В. Сало]; за ред. д. е. н., проф. І. В. Сало. – Суми: ВТД «Університетстька книга», 2004. – 590 с.
44. Економіка України за 2004 рік // Урядовий кур’єр. – 2005. – 27 січ. (№ 15) – С. 5-6.
45. Економічний словник / [ред. А. І. Архипова]. – К.: ПБОЮЛ, 2001. – 624 с.
46. Елисеева И. И. Общая теория статистики: учебник / И. И. Елисеева, М. М. Юзбашев; под ред. И. И. Елисеевой. – [4–е изд]. – М.: Финансы и статистика, 2000. – 480 с.
47. Енциклопедія бізнесмена. Економічний менеджмент / [під ред. Р. Дяківа]. – К., 2002. – 325 с.
48. Задоя А. Формирование системы новых рыночных отношений / А. Задоя, В. Момот // Экономика Украины. – 2004. – № 5. – С. 44–50.
49. Закон України «Про мінімальний споживчий бюджет» від 3 липня 1991 р. №1284–XII // Відомості Верховної Ради України. – 1991. – № 42. – Ст. 553.
50. Закон України «Про внесення зміни до статті 5 Закону України «Про прожитковій мінімум» від 12 лютого 2008 року № 122–VI // Офіційний вісник України. – 2008. – № 17. – Ст. 431.
51. Закон України «Про внутрішню торгівлю» (проект, перша редакція) // Торговое дело. – 2004. – № 10 . – С. 14–23.
52. Закон України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» від 11 вересня 2003 року № 1160–IV. // Відомості Верховної Ради України. – 2004. – № 9. – Ст. 79.
53. Закон України «Про прожитковий мінімум» від 15 липня 1999 р. № 966–XIV // Відомості Верховної Ради України. – 1999. – № 38. – Ст. 348.
54. Ильяшенко С. Н. Экономическая эффективность информационных систем промышленных предприятий // Социально-экономические проблемы информационного общества / С. Н. Ильяшенко [под ред. Г. Мельника]. – Сумы: ИТД «Университетская книга», 2005.
55. Інструкція з обліку роздрібного товарообороту і товарних запасів: затверджено Міністерством статистики України від 28. 12. 96 р. № 389 // Галицькі контракти. – 1997. – № 31. – С. 36–39.
56. Інфраструктура товарного ринку: навч. посіб. / [Під ред. О.О. Шубіна]. – К.: НМЦВО МОіН України; Студцентр, 2004. – 816 с.
57. Кокіна В. Соціальна сфера потребує перетворень / В. Кокіна // Урядовий курєр. – 2003. – 25 лют. (№ 36. – С. 7.
58. Котлер Ф. Маркетинг-менеджмент: анализ, планирование, внедрение, контроль / Ф. Котлер [пер. с англ.; под ред. О. Третьяк]. – [9–е изд.]. – М.: СПБ: Питер Ком, 1998. – 896 с.
59. Котлер Ф. Основы маркетинга / Ф. Котлер; пер. с англ. В. Б. Боброва – М.: «Бизнес-книга», «ИМА-Кросс. Плюс», 1995. – 702 с.
60. Кравченко Л. И. Анализ хозяйственной деятельности в торговле: учебник. / Л. И. Кравченко. – Мн.: Новое знание, 2003. – 526 с.
61. Кулицкий С. П. Основи організації інформаційної діяльності у сфері управління: навч. посіб. / С. П. Кулицкий. – К.: МАУП, 2002. – 222 с.
62. Курак С. В. Організація управління торговими підприємствами (системний аналіз проблем) / С. В. Курак. – Львів, 1979. – 340 с.
63. Курс экономики: учебник / [Под ред. Б. А. Райзберга]. – М.: ИНФРА–М, 1997. – 720 с.
64. Курс экономической теории / [Под. ред. М. Н. Чепурина, Е. А. Киселевой]. – М.: АСА, 1998. – 624 с.
65. Лагутін В. Влияние глобализационных процессов на состояние внутреннего рынка потребительских товаров в Украине / В. Лагутін // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. – 2007. – № 6. – С. 5–13.
66. Лагутін В. Д., Герасименко А.Г. Проблеми та перспективи державного регулювання концентрації капіталу. Конкуренція / В. Д. Лагутін, А. Г. Герасименко // Вісник антимонопольного комітету України. – 2006 – № 2. – С. 21–28.
67. Лагутін В. Концепція «структура – поведінка – результативність» та її особливості / В. Лагутін // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. – 2004. – № 5. –С. 68–74.
68. Лебедева С. Н.. Экономика торгового предприятия: учеб. пособие / С. Н. Лебедева, Н. А. Казиначинкова, А. В. Гавриков; под ред. С. Н. Лебедевой. – Мн.: Новое Знание, 2001. – 240 с.
69. Леви М. Основы розничной торговли / М. Леви, Б. А Вейту [пер. с англ.: под ред. Ю. Н. Каптуревского]. – СПб: Питер, 2001. – 440 с.
70. Лисюк О. Методологія обліку виручки в торгових підприємствах / О. Лисюк, М. Моісеєнко // Торгівля і ринок України: збірник наукових праць. – Донецьк: ДонДУЕТ, 2001. – Вип. 12, т. 4. – С. 123–136.
71. Лігоненко Л. О. Антикризове управління підприємством: моногр. / Л. О. Лігоненко – К.: КНТЕУ, 2001. – 580 с.
72. Лігоненко Л. О. Управління товарним забезпеченням обороту торговельного підприємства: навч. посіб. / Л. О. Лігоненко, І. М. Чумак. – К.: КДТЕУ, 1998. – 78 с.
73. Лігоненко Л. Сучасні інформаційні технології економічних досліджень: навч. посіб. / Л. Лігоненко, О. Кустова, К. Клоченок. – К.: КНТЕУ, 2001. –103 с.
74. Любушин Н. П. Анализ финансово-экономической деятельности предприятия: учеб. пособие для вузов / Н. П. Любушин, Л. Б. Лешева, В. Г. Дьякова. – М.: «ЮНИТИ – ДАНА», 2001. – 471 с.
75. Мазаракі А. А. Економіка торгівельного підприємства: підручник для вузів /А. А. Мазаракі, Л. О. Лігоненко, Н. М. Ушакова. – К.: Хрещатик, 1999. – 800 с.
76. Мазаракі А. А. Розвиток торгівлі в системі соціальної інфраструктури регіону в умовах становлення ринкової економіки. / Мазаракі А. А. – К.: Гравіс, 1994. – 79 с.
77. Мазаракі А. Теория и практика развития торговли: науки о торговле в ХХ1 веке / А. Мазаракі, Г. Пугачевский, В. Лагутин // Экономика Украины. – 2005. – № 5. – С. 94–95.
78. Манів З. О. Економіка підприємства: навч. посіб. / З. О. Манів, І. М. Луцький. – К.: Знання, 2004. – 580 с.
79. Маркетинг в малом бизнесе. Руководство «Барклаз–банка». – М.: ЮНИТИ, 1996. – 256 с.
80. Маркетинговий менеджмент: навч. посіб. / За ред. Л.В. Балабанової. – [3–тє вид]. – К.: Знання, 2004. – 354 с.
81. Марцин В. С. Економіка торгівлі: підручник / В. С. Марцин. – К.: Знання, 2006. – 402 с.
82. Марцин В. С. Регулювання діяльності торгових підприємств / В. С. Марцин, О. В Солдатенко // Фінанси України. – 1999. – № 6. – С. 62–69.
83. Марцин В. С. Трансформація функцій торгівлі в діяльності ринкових структур / В. С. Марцин // Фінанси України. – 2003. – № 11. – С. 36–42.
84. Мельник Л. Г. Економіка підприємства: навч. посіб. / Л. Г. Мельник, О. І. Корінцева. – Суми: ВТД «Університетська книга», 2003. – 412 с.
85. Менден Я. «Тойота». Методы эффективного управления / Я. Менден; пер. с англ. – М.: Экономика, 1989. – 130 с.
86. Мудрак Р. Продовольственные расходы в контексте экономического роста Украины / Р. Мудрак // Экономика Украины. – 2005. – № 6. – 73–78.
87. Наговицына Л. П. Как управлять товарными запасами. / Л. П. Наговицына. – М.: – Экономика, 1990. – 150 с.
88. Овчинников Ж. М. Государственное регулирование экономики: учеб. пособие / Ж. М. Овчинников. – Донецк: ООО «Лебедь», 2003. – 160 с.
89. Омельянович Л. А. Состояние и проблемы торговли Украины / Л. А. Омельянович // Экономика Украины. – 1995. – №7. – С.47–51.
90. Осипов Ю. М. Основы теории хозяйственного механизма / Ю. М. Осипов. – М.: Изд-во МГУ, 1994. – 368 с.
91. Основы экономической теории: политэкономический аспект: учебник / Отв. ред. Г. Н. Климко. – [3-е изд., перераб. и доп.] – К.: Знання-Прес,2001. – 646 с.
92. Осовська Г. В. Основы менеджмента: учеб. пособие / Г. В. Осовська. – К.: Кондор, 2003. – 350с.
93. Пастухова В. В. Стратегічне управління підприємством: філософія, політика, ефективність: моногр. / В. В. Пастухова. – К.: КНТЕУ, 2002. – 302 с.
94. Пахомов Ю. Українська економіка: вгору дорогою, яка веде вниз. Епізод «зростання», що консервує відсталість / Ю. Пахомов // Товариш. – 2004. – 23–26 квіт. – С. 2.
95. Петраков Н. Я. Русская рулетка: экономический эксперимент ценою в 150 миллионов жизней / Н. Я. Петраков – М.: Экономика, 1998. – 286 с.
96. Пичугин А. Торговля Донецкой области: социально-экономический аспект / А. Пичугин, Л. Омельянович // Экономика Украины. – 1996. – №10. – С. 83–85.
97. Полонский А. Н. Планирование деятельности предприятий торговли / А. Н. Полонский, А. А. Садеков, Е. А. Гасило. – Донецк: ДонГУЭТ, 2004. – 233 с.
98. Полонський В. Г. Світова організація торгівлі та перспективи розвитку підприємництва в Україні / В. Г. Полонський // Актуальні проблеми економіки. – 2007. – №3. – С. 37–39.
99. Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження наборів продуктів харчування, наборів непродовольчих товарів та наборів послуг для для основних соціальних і демографічних груп населення» від 14 квітня 2000 року № 656. // Офіційний вісник України. – 2000. – № 16. – Ст. 675.
100. Постанова Кабінету Міністрів України «Про схвалення Концепції вдосконалення функціонування ринків з продажу продовольчих та непродовольчих товарів» від 13 грудня 2001 року № 1662. // Офіційний вісник України. – 2001. – № 51. – Ст. 2276.
101. Постанова Кабінету Міністрів України «Про схвалення Концепції розвитку внутрішньої торгівлі України» від 20 грудня 1997 року № 1449. // Бюлетень законодавства і юридичної практики України. – 20023. – № 11. – С. 75-93.
102. Про затвердження Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 3 «Звіт про фінансові результати»: Наказ Міністерства фінансів України від 31. 03. 1999 р. № 87 // Офіційний вісник України. – 1999. – № 25. – Ст. 1217.
103. Про затвердження Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 9 «Запаси»: Наказ Міністерства фінансів України від 20. 10. 1999 р. № 246 // Офіційний вісник України. – 1999. – № 44. – Ст. 2207.
104. Програма економічного і соціального розвитку міста Макіївки на 2008 рік . – Макіївка: Макіївська міська рада, 2008. – 174 с.
105. Протопопова В. О. Концептуальный подход к совершенствованию механизма управления товарооборотом / В. О. Протопопова, Н. В. Стасюк // Тенденции развития мировой торговли в ХХ1 веке: материалы второй междунар. конф. – Пермь: РГТЭУ, 2007. – С. 198–204.
106. Протопопова В. О. Совершенствование экономической оценки взаимосвязи товарооборота с ресурсами предприятия / В. О. Протопопова, Н. В. Стасюк // Управління підприємством: проблемі та шляхи їх вирішення: материалы междунар. конф. – Донецк: ДонНУЕТ, 2007. – Т.2. – С. 66–68.
107. Протопопова В. О. Экономика предприятия / В. О. Протопопова, А. Н. Полонский. – Донецк: ДонГУЭТ, 2003. – 240 с.
108. Пустовойт О. Развитие рынка торговых услуг / О. Пустовойт // Экономика Украины. – 2004. – № 9. – С. 30–36.
109. Раицкий К. А. Экономика предприятия: учебник для вузов / К. А. Раицкий. – М.: ИТК «Дашков и Ко», 2002. – 1012 с.
110. Райзберг Б. А. Современный экономический словарь / Б. А. Райзберг, Л. Ш. Лозовский, Е. Б. Стародубцов. – [3–е изд]. – М.: ИНФРА–М, 2001. – 480 с.
111. Роздрібна торгівля Донецької області у 2000–2003 роках. Статистичний зб. – Держкомстат України. Головне упр. статистики у Донецькій обл. – Донецьк, 2004. – 63 с.
112. Розпорядження Кабінету Міністрів України «Про схвалення Концепції застосування програмно–цільового методу в бюджетному процесі» від 14 вересня 2002 р. № 538–р // Офіційний вісник України. – 2002. – № 38. – Ст. 1793.
113. Рыжков Ю. И. Управление запасами / Ю. И. Рыжков. – М.: Наука, 1969. – 270с.
114. Савелій Т. М. Сфера товарного обігу в трансформаційних економіках: автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.01.01 «Економічна теорія»; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка / Т. М. Савелій – Київ, 2004. – 19с.
115. Савицкая Г. В. Анализ хозяйственной деятельности предприятия / Г. В. Савицкая. – М.: ИНФРА-М, 2004. – 272 с.
116. Садеков А. А. Ресурсный потенциал предприятия: учеб. пособие / А. А. Садеков. – Киев-Донецк: ДонГУЭТ, 1998. – 120 с.
117. Садеков А. А. Экономика торгового предприятия: учеб. пособие/ А. А. Садеков, А. Н. Полонский. – Донецк: ДТКИ, – 1997. – 140 с.
118. Саєнко Г. В. На шляху до стійкого розвитку економіки: господарський механізм взаємодії / Г. В. Саєнко, О. О. Папаїка. – Донецьк: ДонДУЕТ ім. М. Туган-Барановського, 2005. – 928 с.
119. Саркисян Л. Г. Проблемы регулирования внутренней торговли Украины / Л. Г. Саркисян // Торговое дело. – 2005. – № 8. – С. 18–19.
120. Семенов Г. А. Економіка підприємства: навч. посіб. / Г. А. Семенов, М. О. Панкова, А. Г. Семенов. – К.: Центр навчальної літератури, 2005. – 328 с.
121. Симоненко В. Государство и рынок: пути партнерства / В. Симоненко // Экономика Украины. – 2007. – № 1. – С. 71–77.
122. Сідун В. А. Економіка підприємства: навч. посіб. / В. А. Сідун, Ю. В. Пономарьова. – К.: Центр навчальної літератури, 2006. – 356 с.
123. Современная философия: Словарь и хрестоматия. – Ростов-на-Дону: Феникс, 1995. – 511 с.
124. Соломатин А. Н. Экономика и организация деятельности торгового предприятия: учебник / А. Н. Соломатин. – [2–е изд]. – М.: ИНФРА, 2002 – 292 с.
125. Сорока І. В. Перехідна економіка і проблеми теорії та практики / І. В. Сорока // Вісник ДонДУЕТ. Серія: «Економічні науки». – ДонДУЕТ, 2000. – С. 76–81.
126. Сорока Р. С. Фактори впливу на забезпеченість торговельних підприємств оборотним капіталом / Р. С. Сорока // Фінанси України. – 2003. – № 10. – С. 76–83.
127. Стасюк Н. В. Оптимизация объема хозяйственной деятельности как фактор повышения эффективности предприятия / Н. В. Стасюк // Сборник Донецкого государственного университета экономики и торговли. Сер. Экономические науки. – Донецк, 2002. – С. 203–209.
128. Стасюк Н. В. Применение анкетирования в исследовании механизма оперативного регулирования товарооборота / Н. В. Стасюк // Образование и наука без границ – 2006: сб. науч. тр. [за матеріалами междунар. науч.-практ. конф.]. – Днепропетровск: Наука и образование, 2006. – Т. 2. – С. 100–105.
129. Стасюк Н. В. Проблемы информационного обеспечения процесса управления реализацией товаров народного потребления / Н. В. Стасюк // Ефективність сучасного менеджменту та управління персоналом организації: зб. наук. праць. – Харків: ХІБМ, 2006. – С. 131–135.
130. Стасюк Н. В. Программно-целевой подход в управлении процессом реализации товаров / Н. В. Стасюк // Управління підприємством: проблем та шляхи їх вирішения: зб. наук. праць [за матеріалами міжнар. наук.-практ. конф.]. – Донецьк: ДонДУЕТ, 2003. – Т. 2. – С. 56–58.
131. Стасюк Н. В. Рейтинговая оценка социально-экономического уровня деятельности торгового предприятия / Н. В. Стасюк // Торговля і ринок України: зб. наук. праць. – Донецьк.: ДонДУЕТ, 2006. – Вип. 22. – С. 326–330.
132. Стасюк Н. В. Ринкова концепція управління товарообігом підприємства / Н. В. Стасюк // Торгівля і ринок України: зб. наук. праць. – Донецьк: ДонДУЕТ, 2004. – Вип. 16, т. 2. – С. 428–432.
133. Стасюк Н. В. Социально-экономические основы механизма управления товарооборотом предприятия / Н. В. Стасюк // Управління підприємством: проблем та шляхи їх вирішения: зб. наук. праць [за матеріалами міжнар. наук.-практ. конф ]. – Донецк: ДонДУЕТ, 2005. – Т. 2. – С. 133–136.
134. Стасюк Н. В. Соціально-економічна спрямованість методології формування інформації про роздрібний товарооборот / Н. В. Стасюк // Торгівля і ринок України. Проблеми торгівлі та громадського харчування: зб. наук. праць. – Донецьк: ДонДУЕТ, 2002. – Вип. 13, т. 2. – С. 452–456.
135. Статистичний щорічник Донецької області за 2005 рік / Держкомстат України. Головне упр. статистики у Донецькій обл. – Донецьк, 2006. – 403 с.
136. Стеченко Д. М. Державне регулювання економіки: навч. посіб. / Д. М. Стеченко. – К.: Знання, 2004. – 181 с.
137. Торгівля Донецької області у 2001-2005 роках: статистичний зб. / Держкомстат України. Головне управління статистики у Донецькій обл. – Донецьк, 2006. – 360 с.
138. Торгівля Донецької області у 2002-2006 роках: статистичний зб. / Держкомстат України. Головне управління статистики у Донецькій обл. – Донецьк, 2007. – 357 с.
139. Торговое дело: экономика, маркетинг, организация: учебник / [Под общ. ред. Л. А. Брагина и Т. П. Данько]. – М.: ИНФРА–М, 2002. – 560 с.
140. Указ Президента України «Про державне регулювання відносин у сфері торгівлі» від 11 липня 1995 р. № 663 // Урядовий кур’єр. – 1995. – 18 лип. (№ 106). – С. 9.
141. Указ Президента України «Про державні програми з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України на 2004–2007 роки» від 13 грудня 2003 р. № 1433 // Офіційний вісник України. – 2003. – № 51. – Ст. 2663.
142. Ушакова Н. Н. Экономическая стратегия деятельности торгового предприятия в условиях перехода к рынку / Н. Н. Ушакова, Л. А. Кукурудза. – К.: УкрИНТИ, 1993. – 268 с.
143. Философская энциклопедия / [гл. ред. Ф. В. Константинов].– М.: Сов. энциклопедия, 1964. – Т. 3. – 584 с.
144. Финансы: учеб. пособие / [под ред. проф. А. И. Ковалевой]. – М.: Финансы и статистика, 1996. – 336 с.
145. Фінанси торговельних підприємств Донецької області за 2006 р.: статистичний зб. / Держкомстат України. Донецьке обл. упр. статистики. – Донецьк, 2007. – 65 с.
146. Фролова Л. В. Планирование деятельности предприятия: учеб. пособие / Л. В. Фролова. – Донецк: ДонГУЭТ, 2001. – 222 с.
147. Фролова Л. В. Формализация планово-экономических расчетов к бизнес-плану развития предприятия: учеб. пособ. / Фролова Л. В. – Донецк: ДонГУЭТ, 2003. – 197 с.
148. Харазишвили Ю. Измерение теневого ВВП на основе функций совокупного спроса и совокупного предложения / Ю. Харазишвили // Экономика Украины. – 2007. – №1. – С. 57– 63.
149. Чухно А. А. Основи економічної теорії / А. А. Чухно – К.: Вища школа, 2001. – 347 с.
150. Экономическая энциклопедия / [гл. ред. Л. И. Абалкин]. – М.: Сов. энциклопедия, 1999. – 560 с.
151. Экономический механизм управления товарооборотом в условиях трансформации розничной торговли: сб. науч. тр. – Донецк: ДонДУЕТ, 2006. – 125 с.
152. Яковлєв Ю. П. Економіка торгівлі з використанням інформаційних технологій: навч. посіб. / Ю. П. Яковлєв – К.: Центр навчальної літератури, 2006. – 376 с.
153. SWOT-аналіз – основа формування маркетингових стратегій: навч. посіб. / За ред. Л. В. Балабанової. – [2–ге вид]. – К.: ЗНАННЯ, 2005. – 301с.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
50





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.