У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название РОЗВИТОК МАРКЕТИНГУ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ПРОДОВОЛЬЧОМУ РИНКУ
Количество страниц 200
ВУЗ КЛАСИЧНИЙ ПРИВАТНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Год сдачи 2010
Содержание ВСТУП
РОЗДІЛ 1. МАРКЕТИНГ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ПРОДОВОЛЬЧОМУ РИНКУ
1.1 Роль маркетингу в роботі сільськогосподарських підприємств на продовольчому ринку
1.2 Ретроспективний аналіз та оцінка розвитку сільськогосподарських підприємств на продовольчому ринку
1.3 Зарубіжний досвід організації маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств на продовольчих ринках
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2. СТАН І РОЗВИТОК СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ПРОДОВОЛЬЧОМУ РИНКУ УКРАЇНИ ТА РЕГІОНІВ
2.1 Аналіз і оцінка діяльності сільськогосподарських підприємств на продовольчому ринку України
2.2 Розвиток сільськогосподарських підприємств в структурі продовольчих ринків Запорізької області
2.3 Формування ринкової інфраструктури на продовольчому ринку
Висновки до розділу 2
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ПРОДОВОЛЬЧОМУ РИНКУ
3.1 Формування системи маркетингу сільськогосподарських підприємств на продовольчому ринку
3.2 Створення ефективних служб маркетингу в сільськогосподарських підприємствах
3.3 Організація інформаційного управління маркетингом сільськогосподарських підприємств у системі вітчизняного продовольчого ринку
Висновки до розділу 3
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ

ВСТУП
Актуальність теми. Продовольче забезпечення населення є одним із головних завдань будь-якої держави. Державні органи приймають спеціальні закони й програми, спрямовані на безперебійне забезпечення продовольством населення своєї країни, захист і підтримку власних товаровиробників, визначається стратегія держави щодо розвитку сільськогосподарського виробництва як особливої галузі економіки, що має стратегічне значення. Перехід до ринкових відносин, особливо для такої країни, як Україна, вимагає глибоко продуманої, науково обґрунтованої програми дій. Системний підхід до становлення ринкових відносин в економіці має забезпечити зростання кінцевих показників рівня життя народу. Саме ці критерії визначають, наскільки обраний Україною курс враховує всі властиві їй особливості.
Одним із шляхів виходу із кризи аграрного сектора економіки є посилення ролі держави в регулюванні продовольчого ринку, що забезпечує плавне, цивілізоване входження України в ринок, за рахунок ефективного використання економічних важелів.
У розробку наукових проблем становлення ринку, його маркетингових досліджень, системи економічних відносин учасників продовольчого ринку вагомий внесок зробили такі вітчизняні вчені як В.Амбросов [3], В.Андрійчук [5], В.Бойко, В.Вітвицький [20], П.Гайдуцький [27], Й.Завадський [54], В.Зіновчук, С.Іванюта, І.Колокольчикова, В.Криворучко, В.Кулєшов, І.Лукінов, П.Макаренко, Х.Махмудов, Л.Мельник, В.Месель-Веселяк, О.Могильний, Т.Мостенська, О.Олійник, О.Онищенко, С.Ляшенко, М.Павловський, Б.Пасхавер, В.Рапштина, П.Саблук, О.Ульянченко, В.Шиян, О.Шпичак, Л.Романова, О.Царенко, В.Юрчишин, В.Яценко та інші. У працях багатьох вітчизняних і зарубіжних дослідників відбиті проблеми, пов'язані з економічними процесами функціонування ринку, обґрунтовані найбільш значущі методи управління торгівлею, розглядається макроекономічна структура, що забезпечує роботу підприємств в умовах ринку, викладений витратний механізм при закупівлі й обігу товарів. Однак у практичному плані відсутня цілісна концепція розвитку торгівлі на регіональному рівні. Недостатньо вивчені й висвітлені питання ринкової взаємодії сільськогосподарських виробників і торговельних підприємств, організація комерційної роботи в нових умовах господарювання, а також теоретичні питання та методологічні підходи процесу розвитку маркетингу сільськогосподарських підприємств на продовольчому ринку. Крім того, на сьогодні існує потреба у створенні концепції управління маркетинговою діяльністю сільськогосподарських підприємств на продовольчому ринку, більш широкому використанні маркетингових заходів у роботі цих підприємств.
Тому дослідження зазначених проблем є актуальним на сучасному етапі економічного розвитку як з теоретичного, так і практичного погляду.
Зв’язок роботи з науковими програмами, планами, темами. Наукові результати, теоретичні положення й висновки дослідження були отримані в межах теми науково-дослідної роботи Класичного приватного університету (м.Запоріжжя) – "Планування, прогнозування та державне регулювання мікро- та макроекономічних процесів" (номер державної реєстрації 0102U003195). Роль автора полягає в розробці пропозицій щодо вдосконалення системи маркетингу сільськогосподарських підприємств на продовольчому ринку.
Мета й завдання дослідження. Метою дисертаційного дослідження є науково-теоретичне обґрунтування та розробка рекомендацій з розвитку маркетингу сільськогосподарських підприємств на продовольчому ринку.
Для досягнення мети дисертаційної роботи були поставлені такі завдання:
– визначити теоретичні засади та методологічні підходи до процесу розвитку маркетингу сільськогосподарських підприємств на продовольчому ринку;
– встановити стан розвитку маркетингу сільськогосподарських підприємств на продовольчому ринку України на сучасному етапі розвитку;
– вивчити зарубіжний досвід організації діяльності продовольчих ринків;
– дослідити діяльність сільськогосподарських підприємств на продовольчому ринку;
– розробити концепцію управління маркетинговою діяльністю сільськогосподарських підприємств на продовольчому ринку;
– запропонувати заходи щодо вдосконалення застосування служби маркетингу сільськогосподарського підприємства в системі управління продовольчим ринком;
– обґрунтувати організацію інформаційних структур регулювання діяльності сільськогосподарських підприємств на продовольчому ринку в сучасних умовах.
Об’єктом дослідження дисертаційної роботи є процес розвитку маркетингу сільськогосподарських підприємств на продовольчому ринку.
Предмет дослідження – теоретичні аспекти, практичні рекомендації щодо вдосконалення маркетингу сільськогосподарських підприємств на продовольчому ринку.
Методи дослідження. Методологічною та теоретичною основою дисертації були праці вітчизняних та зарубіжних вчених – економістів, спеціалістів – аграрників, рекомендації науково – дослідних установ по даній темі.
Для реалізації завдання поставленого в роботі, застосовувались підходи до розкриття процесу розвитку маркетингу сільськогосподарських підприємств на продовольчому ринку. При вирішенні окремих завдань застосовувались спеціальні методи, зокрема: абстрактно-логічний (теоретичні узагальнення та формування висновків), порівняння (для зіставлення фактичних даних звітного року з даними за попередні роки); монографічний (при вивченні та описання розвитку агарного маркетингу); статистико-економічний (аналіз сучасного стану та ефективності діяльності сільськогосподарських підприємств на продовольчому ринку).
Інформаційною базою дослідження є законодавчі та нормативні акти, матеріали Держкомстату України, Головного управління статистики в Запорізькій області, звітність обласного управління сільського господарства, наукова та періодична література, річні звіти сільськогосподарських підприємств.

Наукова новизна отриманих результатів полягає у такому:
уперше:
- запропоновано авторську концепцію управління маркетинговою діяльністю сільськогосподарських підприємств на продовольчому ринку, яка ґрунтується на вивченні ринкового попиту, управлінні збутом продукції, вдосконаленні організаційної структури ринку, що сприятиме досягненню стійкого становища на ньому;
удосконалено:
- теоретичні підходи до застосування служби маркетингу в системі управління сільськогосподарськими підприємствами на продовольчому ринку на основі застосування структурно-функціональної моделі організації маркетингової діяльності з розмежуванням функцій на різних її рівнях і застосуванням комп'ютерних мереж;
- модель регіонального оптово-продовольчого комплексу, як дворівневої структури, де перший рівень представлений великим регіональним оптовим підприємством, а другий – підприємствами дрібної оптової торгівлі, що діють в рамках декількох селищ, міста або району;
- методологічні підходи до інформаційного забезпечення сільськогосподарських підприємств на продовольчому ринку шляхом постійного спостереження за кон'юнктурою ринків продукції сільського господарства і харчової промисловості за допомогою єдиної системи інформаційного сервісу;
набули подальшого розвитку
- теоретичні підходи до ролі маркетингу сільськогосподарських підприємств, що діють на продовольчому ринку, як основного елементу в системі розподілу сільськогосподарської продукції;
- методологічні підходи до вдосконалення логістичного процесу через підвищення ефективності управління запасами на основі моделювання оптимального запасу продукції сільськогосподарського підприємства, що функціонує на продовольчому ринку;
- теоретичні засади вирішення регіональної проблеми продовольчого самозабезпечення і пожвавлення виробництва сільськогосподарської продукції за допомогою створення асоціативного територіального міжгалузевого об’єднання інфраструктурних підрозділів сільськогосподарських підприємств.
Практичне значення одержаних результатів. Результати дослідження мають практичну цінність і можуть використовуватися сільськогосподарськими підприємствами, що діють на продовольчому ринку регіону.
Науково-методичні розробки та практичні рекомендації автора щодо вдосконалення маркетингу сільськогосподарських підприємств на продовольчому ринку використані Запорізькою обласною державною адміністрацією при реалізації Програми стабілізації та розвитку агропромислового комплексу Запорізької області на період до 2010 року (довідка № 21-1245 від 14.02.2008р.).
Положення дисертації використані у роботі ТОВ "Вільний" при організації збутової діяльності на регіональному продовольчому ринку (довідка № 15 від 23.01.2008р). Розроблені дисертантом практичні рекомендації щодо розробки методики оцінювання діяльності підприємств на продовольчому ринку застосовувалися ТОВ "Агротехреммаш" (довідка № 7 від 24.01.2008р.). Пропозиції дисертанта використані у діяльності ВАТ "Племзавод Степной" при розробці концепції управління маркетинговою діяльністю (довідка № 116 від 24.01.2008р.). Запропоновані дисертантом підходи щодо організації інформаційних структур регулювання діяльності сільськогосподарського підприємства на продовольчому ринку використані у діяльності ПСП "Роса" (довідка № 012/79 від 20.01.2008 р).
Теоретичні розробки дисертаційної роботи використовуються в навчальному процесі Класичного приватного університету при викладанні таких дисциплін: «Маркетинг», «Економіка підприємства», «Основи підприємництва», «Економіка АПК» (довідка № 12 від 22.01.2008 р.).
Особистий внесок здобувача. Основні положення й висновки дисертації розроблено автором особисто й викладено в одноосібних наукових працях.
Апробація результатів дослідження. Основні положення, наукові результати та практичні розробки дисертації доповідалися та обговорювалися на таких міжнародних науково - практичних конференціях: «Наука та інновації 2005» (м. Дніпропетровськ, 2005 р.); «Особливості соціально - економічного розвитку України та регіонів» (м. Запоріжжя, 2005 р., 2006 р., 2007 р.); «Сучасний стан та проблеми розвитку підприємництва в регіоні» (м. Жовті Води, 2005 р.).
Публікації. За результатами виконаних досліджень автором одноосібно опубліковано 18 наукових праць, з яких 12 у наукових фахових виданнях, загальним обсягом 2,9 облік. – вид. арк.
Структура та обсяг дисертації. Дисертація складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел, додатків.
Повний обсяг роботи становить 200 сторінок друкованого тексту, з яких основна частина займає 174 сторінки і включає 17 таблиць, 12 рисунків, 6 додатків. Список використаних джерел включає 180 найменувань.

Список литературы ВИСНОВКИ
У дисертаційній роботі здійснено теоретичне узагальнення та запропоновано практичні рекомендації щодо підвищення ефективності діяльності сільськогосподарських підприємств на продовольчому ринку шляхом застосування маркетингових заходів. Отримані результати дослідження дали змогу автору сформулювати такі висновки та рекомендації теоретичного та практичного характеру.
1. В комплексі заходів із стабілізації й поліпшення продовольчого забезпечення населення важливе значення має створення системи розподілу продукції й продовольства, виробленої сільськогосподарськими товаровиробниками. Функціонування такої системи має ґрунтуватися на вільному русі товарів і послуг, конкуренції й механізмі ціноутворення з урахуванням попиту й пропозиції. З’ясовано, що у загальній ринковій системі розподілу значне місце займає маркетинг сільськогосподарських підприємств, які діють на продовольчому ринку. Визначено, що основним завданням маркетингу сільськогосподарських підприємств на продовольчому ринку є прискорення процесу товароруху продукції, впорядкування відносин на всьому технологічному ланцюжку шляхом зведення разом продавців і покупців продовольчої продукції.
2. З’ясовано, що агропромисловий маркетинг є комплексною системою заходів виробничо-збутової діяльності, що складається з управління, планування, ціноутворення, розподілу й інформаційно-рекламного забезпечення продовольчих товарів і послуг, які реалізуються на споживчому ринку, заснована на точному знанні кон'юнктури ринку і спрямована на максимальне задоволення платоспроможного попиту. Основними принципами організації маркетингу, використовуваними в управлінській діяльності сільськогосподарським підприємством на продовольчому ринку, є: орієнтація на споживача, застосування в єдності і взаємозв'язку тактики і стратегії активного пристосування до його вимог з цілеспрямованою дією на них; системний підхід до вирішуваних питань, що дає змогу відмовитись від відомчого управління і розглядає всі явища в їх взаємозв'язку і взаємозалежності; спрямованість на довготривалий результат, заснований на наукових прогнозних розробках, а також на досягнення кінцевого результату і контроль за реалізацією прийнятих рішень.
3. Необхідність активізації держави у процесі регулювання діяльності сільськогосподарських підприємств на продовольчому ринку можна пояснити тим, що внаслідок відсутності системи, яка гарантувала б регулярний збут продукції й диспаритету цін, сільське господарство не може повністю реалізувати наявний у нього потенціал для стійкого й прогресивного розвитку й не в змозі забезпечити розширене відтворення. Сільськогосподарські підприємства на продовольчому ринку здійснюють організацію проведення операцій з купівлі-продажу продовольства в певних місцях і за встановленими правилами. Сучасний продовольчий ринок є керованим і регульованим механізмом руху товарів, який передбачає наявність відповідної ринкової інфраструктури. Основне завдання сільськогосподарських підприємств на продовольчому ринку - прискорити процес товароруху продукції, впорядкувати відносини на всьому технологічному ланцюжку шляхом зведення разом продавців і покупців продовольчої продукції.
4. У результаті економічної кризи 90-х років в Україні значно скоротилося споживання сільськогосподарської продукції, так річне споживання м'яса за 1990-2006 роки зменшилося з 68 до 42 кг, молока - з 373 до 234,7 л, яєць - з 272 до 251 шт., риби - з 17,5 до 14,1кг, споживання плодів та ягід в 2006 році знизилося в порівнянні з 1990 роком з 47 до 34,8 кг, дефіцит білка в раціоні харчування становить близько 26%, а вітамінів - 50%. В 2006 році середньодушове споживання м'яса й молочних продуктів на душу населення склало, відповідно 42 і 234,7 кілограмів - тобто скоротилося відносно 1990 року, відповідно, у середньому на 38,2 і 37 відсотків. Одним із засобів подолання цієї ситуації є більш широке використання маркетингових заходів у роботі сільськогосподарських підприємств.
5. Вивчення зарубіжного досвіду організації діяльності продовольчих ринків переконливо свідчить про те, що сьогодні найбільш прийнятною й оптимальною системою розподілу швидкопсувної продукції є та, у якій ключовою ланкою виступають сільськогосподарські підприємства, що діють на продовольчому ринку. Світовий досвід економічно розвинених країн показує, що в умовах ринку реалізація продовольства через систему агарних підприємств на продовольчому ринку є найбільш прийнятною й ефективною формою, оскільки вони виконують також роль інформаційного центру у вивченні попиту та пропозиції. Тому не випадково уряди багатьох країн активно й багатогранно беруть участь у розвитку продовольчого ринку; починаючи від великомасштабного фінансування й закінчуючи прийняттям законів і нормативних актів, що стимулюють його ефективне функціонування та розвиток.
6. Встановлено, що економічна ефективність діяльності сільськогосподарських підприємств на продовольчому ринку формується в результаті їх конкуренції й вільного ціноутворення й виявляється у: зниженні втрат продукції й витрат у системі розподілу; скороченні різниці між відпускною ціною виробника й роздрібною; підвищенні ефективності загальної системи постачання й розподілу продовольства у великих містах, промислових центрах і окремих регіонах країни; розширенні асортименту продуктів харчування й підвищенні їх якості; вільному виборі споживачів і можливості збільшити доходи виробникам товарів. На сьогодні сільськогосподарські підприємства втратили гарантований ринок збуту. Зміни відносин власності, ринкова конкуренція, розширення виробництва й споживання продовольчої продукції визначають сучасні підходи до організації й управління торгівлею. Особливо це стосується оптової торгівлі, що стала основною сполучною ланкою між товаровиробниками й роздрібними торговельними підприємствами.
7. Визначено, що для вирішення регіональної проблеми продовольчого самозабезпечення і пожвавлення місцевого агропромислового виробництва доцільним є створення асоціативного територіального міжгалузевого об'єднання (ТМО), куди повинні ввійти всі колишні інфраструктурні підрозділи АПК, у тому числі елеватори, заготівельні організації, плодоовочеві бази тощо. Учасники територіального міжгалузевого об'єднання зберігають господарську самостійність і права юридичної особи. Керівництво територіального міжгалузевого об'єднання здійснює стосовно них функції координаційного органу. Володіючи достатніми фінансовими ресурсами, інформацією і господарськими зв'язками, керівництво ТМО має можливість створювати такі умови, за яких учасники можуть ефективно працювати, перебуваючи в об'єднанні і підкоряючись його правилам.
8. Для забезпечення ефективної діяльності сільськогосподарських підприємств на продовольчому ринку запропоновано концепцію управління маркетинговою діяльністю, яка передбачає: аналіз і оцінювання факторів зовнішнього середовища; періодичні маркетингові дослідження, спрямовані на з’ясування ринкового (купівельного) попиту; визначення стратегії й тактики ринкової діяльності; розвиток матеріально - технічної бази; вдосконалення організаційної структури підприємства; організацію закупівельної діяльності і просування продукції до споживача; управління збутом продукції і торговим обслуговуванням споживачів; здійснення рекламних заходів і забезпечення високої якості товарів, що реалізуються; навчання і підвищення кваліфікації персоналу; інформаційне забезпечення і формування банку даних.
9. Впровадження у господарську діяльність сільськогосподарських підприємств маркетингових заходів спрямованих на підвищення ефективності їх роботи на продовольчому ринку сприяло зміцненню їх положення на ринку. Так на досліджуваних підприємствах спостерігається зростання обсягів реалізованої продукції у 2007 році в співставленні з 2006 на 4-12% при цьому у проекті щодо реалізованої продукції на 2008 рік заплановане зростання цього показника по підприємствам регіону на 9-13%.
10. Вдосконалення застосування служби маркетингу сільськогосподарського підприємства в системі управління вітчизняним продовольчим ринком може здійснюватися шляхом створення структурно - функціональної моделі організації маркетингової діяльності сільського господарства, яка спрямована на спрощення в застосуванні і створенні необхідних маркетингових структур, на мінімізацію витрат при її організації та функціонуванні. Це досягається шляхом впровадження багаторівневої системи, основними завданнями якої є забезпечення всіх суб'єктів господарювання оперативною кон'юнктурною інформацією про ціни і обсяги реалізації (закупівель) сільськогосподарській продукції і продуктах харчування на всіх етапах проходження (від виробників, оптових покупців, переробних підприємств тощо до продавців роздрібної торгової мережі і на сільських ринках).
11. Відзначено, що неодмінною умовою успішного функціонування системи маркетингу в області є створення єдиного інформаційного простору, який забезпечить обмін оперативною інформацією. Запропоновано організацію інформаційних структур регулювання маркетингової діяльності сільськогосподарського підприємства на продовольчому ринку в сучасних умовах, що дасть можливість оперативно впливати на життєво важливі процеси стабільного забезпечення населення даного регіону збалансованим асортиментом продуктів харчування шляхом проведення товарних закупівель і продовольчих інтервенцій. Розроблено схему інформаційного управління системою сільськогосподарських підприємств на продовольчому ринку, яка передбачає на основі застосування сучасних інформаційних технологій підвищення ефективності доставки необхідних товарів за рахунок можливості швидкого доступу до інформації про суб'єкти (покупець, перевізник, термінал) і об'єкти (товари, послуги) доставки.

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
1. Аграрна реформа в Україні: здобутки і прорахунки // Національна безпека і оборона. – 2001. – № 5. – 80 с.
2. Агропромисловий комплекс України: стан, тенденції та перспективи роз¬витку. Інформаційно-аналітичний збірник (випуск 5) / За ред. П.Т. Саблука та ін. – К.: ІАЕ УААН, 2002. – 647 с.
3. Амбросов В. Поддержка цен и стабилизация доходов сельскохозяйственных товаропроизводителей / В. Амбросов, В.Онегина // Економіка України. – 2002. – № 1. – С. 11–18.
4. Ангеліна І.А. Контроль маркетингової діяльності в управлінні підприємствами торгівлі: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук: спец 08.06.01 / І.А. Ангеліна – Донецьк, 2006. – 20с.
5. Андрійчук В.Г. Економіка аграрних підприємств / В.Г. Андрійчук. – К.: КНЕУ, 2002. – 624 с.
6. Антонюк Л.Л. Міжнародна конкурентоспроможність країни: теорія та механізм реалізації / Л.Л. Антонюк – К.: КНЕУ, 2004. – 275 с.
7. Афонцев С. Экономическая политика и модели экономического развития / С. Афонцев // Мировая экономика и международные отношения. – 2002. – № 7. – С. 11 – 13.
8. Бабенко С.Г. Трансформація кооперативних систем у перехідній економіці. / С.Г. Бабенко – К.: Наукова думка, 2003. – 332 с.
9. Бальцерович Л. Свобода і розвиток. Економія вільного ринку: пер. з польської. / Л. Бальцерович. – Львів: Арсенал, 2000. – 332 с.
10. Безбородова Т.В. Концепція маркетингової інформаційної системи підприємства, принципи й етапи її формування / Т.В. Безбородова // Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. – 2007. – №2. – С. 29 – 32.
11. Берлач А.І. Проблеми протидії злочинності в сільськогосподарській сфері економіки України в процесі її реформування / А.І. Берлач // Організаційно-правові питання аграрної реформи в Україні. – К.: Інститут держави і права ім. В. М. Корецького НАМ України, 2003. – С. 229 – 258.
12. Білик Ю.Д. Державний захист вітчизняного сільськогосподарського товаровиробника та протекціоністська політика в Україні / Ю.Д. Білик – К.: Урожай, 2000. – 191 с.
13. Білорус О. Імперативи стратегії розвитку України в умовах глобалізації / О. Білорус // Економіка України. – 2001. – № 11. – С. 11 – 13.
14. Бистрова І.О. Організаційно-економічні засади розвитку ринку зерна: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук: спец: 08.00.04 / І.О. Бистрова. – Біла Церква, 2007. – 20с.
15. Блауг М. Економічна теорія в ретроспективі: пер. з англ. / М. Блауг – К.: Основи, 2001. – 670 с.
16. Богомолов А. Економічна глобалізація – характерна риса XXI століття / А. Богомолов // Економіка і прогнозування. – 2001. – № 4. – С. 12 – 14.
17. Бородіна О.М. Людський капітал на селі: наукові основи, стан, проблеми розвитку / О.М. Бородіна – К.: ІАЕ УААН, 2003. – 277 с.
18. Використання сільськогосподарського потенціалу України: стимулювання зростання в сільському господарстві та поліпшення життя на селі / ОЕСD, Світовий банк. – К., 2004. – 177 с.
19. Витанович І. Історія українського кооперативного руху. / І. Витанович. – Нью-Йорк, 1964. – 593 с.
20. Вітвицький В.В. Управління галузевими системами економічних норм і нормативів в АПК. / В.В. Вітвицький – К.: Центр "Агропромпраця", 2001. – 568 с.
21. Вітвицький В.В. Формування і розвиток нормативних систем в агропромисловому виробництві / В.В. Вітвицький // Економіка АПК. – 2003. – №2. – С. 25 – 28.
22. Власов В.І. Глобальна продовольча проблема / В.І. Власов – К., Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України, Інститут аграрної економіки УААН. 2001. – 506 с.
23. Вовк Т, Податкові аспекти права СОТ та ЄС. Орієнтири податкової реформи в Україні. / Т. Вовк, О. Володяніков, І. Коноваленко – Харків: Консул, 2004. – 960с
24. Волошка В. Складське свідоцтво та кредит / В. Волошка // Пропозиція. – 2005. – № 1. – С. 5 – 9.
25. Гавриков Д. Европейский Союз как территория противоречий / Д. Гавриков // Мировая экономика и международные отношения. – 2004. – № 12. – С. 13 –15.
26. Гайдай Т.В. Інституційний аспект ринкового трансформування перехідних економік / Т.В. Гайдай // Історія народного господарства та економічної думки України. – 2003. – Вип. 35 – 36. – С. 28 – 37.
27. Гайдуцький П.І. Аграрна реформа: міфи й істина / П.І. Гайдуцький // Економіка АПК. – 2003. – №9. – С. 23 – 27.
28. Гайдуцький П.І. Відродження МТС (організація машинно - технологічних станцій в ринкових умовах). / П.І. Гайдуцький, М.Г. Лобас – К., 1997. – 508 с.
29. Гальчинський А. Україна: поступ у майбутнє. / А. Гальчинський – К.: Основи. 1999. – 220 с.
30. Гальчинський А.С. Суперечності реформ: у контексті цивілізаційного процесу. / А.С Гальчинський – К.: Українські пропілеї, 2001. – 320 с.
31. Геєць В.М. Політична й економічна реформи: питання синхронізації / В.М. Геєць // Економіка і прогнозування. – 2001. – № 4. – С. 15–17.
32. Гладій І. Новий регіоналізм і державний механізм управління ринком / І. Гладій // Економіка України. – 2004. – № 16. – С. 18 – 20.
33. Глушко В. Ефективність сільськогосподарських підприємств і зростання продуктивності в сільському господарстві / В. Глушко, С. Дем'яненко, Б. Брюмер // Інститут економічних досліджень та політичних консультацій. Науковий матеріал. – 2003. – № 20. – С. 28 – 37.
34. Гончаренко В.В. Кредитна кооперація. Форми економічної взаємодопомоги сільського і міського населення у світі та в Україні (теорія, методологія, практика). / В.В. Гончаренко – К.: Глобус, 1998. – 380 с.
35. Губені Ю. Розвиток і адаптація аграрної політики Чеської Республіки до інтеграційних вимог Європейського Союзу / Ю. Губені // Економіка України. – 2002. – №7. – С. 16 – 18.
36. Губський Б. Інтернаціоналізація української економіки / Б. Губський, Д. Лук'яненко, В. Сіденко // Економіка України. – 2000. – № 9. – С. 25 – 27.
37. Дем'яненко С. Чи бути в українському АПК пільговому оподаткуванню? / С. Дем'яненко, С.Зоря // Пропозиція. – 2003. – № 1. – С. 15 – 17.
38. Дерев'янкін Т. Вітчизняна економічна думка про державу і суспільні інститути в системі ринкового господарства на рубежі XIX-XX століть / Т. Дерев'янкін, О. Костюченко // Економіка України. – 2003. – № 11. – С. 20 – 23.
39. Б.Є. Кваснюк. Держава та економічне зростання (концепція державного регулювання відтворювальних процесів в економіці України) / За ред. д-ра екон. наук Б.Є. Кваснюка. – К.: Ін-т економ. прогнозув., 2001. – 88 с.
40. Десятніков І.В. Наймана праця у сільському господарстві України в кінці XIX - на початку XX ст.: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. історич. наук: 07.00.01 / І.В. Десятніков. – Черкаси, 2004. – 20 с.
41. Дж. Стігліц. Глобалізація та її тягар: пер. з англ. / Дж. Стігліц – Вид. дім "КМ Академія", 2003. – 252 с.
42. Джеймс Райян. Вплив урядових виплат фермерам на зростання ціни на землю / Д. Райян, Ч. Бернард, Р. Коллендер // Пропозиція. – 2001. – № 11. – С. 14 – 17.
43. Дідківська Л.І. Державне регулювання економіки: / Л.І. Дідківська, Л.С. Головко Навч. посіб. – К.: Знання – Прес, 2000. – 209 с.
44. Дієсперов В. Відродження сільського господарства — загальнонаціональна справа / В. Дієсперов // Комуніст України. – 2004. – № 1. – С. 20 – 24.
45. Дієсперов В. Злободенні проблеми сільськогосподарської праці / В. Дієсперов // Економіка України. – 2001. – №9. – С. 23 – 25.
46. Діяльність фермерських господарств у 2006 році : статистичний збірник / за ред. В.П. Головешка. – Запоріжжя, 2007. – 108 с.
47. Дмитрук М.М. Маркетингова стратегія підприємства на ринку продуктів харчування в умовах сезонних коливань попиту: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук спец: 08.00.04 / М.М. Дмитрук. – Л., 2006. – 20 с.
48. Довбенко М.В. Видатні незнайомці (наукові ідеї, здобутки та життя економістів - лауреатів Нобелівської премії). / М. В. Довбенко. – Київ, 2000. – 320 с.
49. Джоббер Д. принципы и практика маркетинга :пер. с англ. / Д. Джоббер. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2000. – 688 с.
50. Додонова М.В. Эффективность форм хозяйствования / М.В. Додоно¬ва, В.Н. Павлов // Экономика и управление. – 1999. – № 2. – С. 17–20.
51. Додонова М.В. Источники выживания сельской семьи / М.В. Додо¬но¬ва // Экономика и управление. – 1997. – № 6. – С. 22–23.
52. Європейський Союз: основи політики, інституційного устрою та права. TRANSFORM. – 2001. – 366 с.
53. Жаліло Я.А. Економічна стратегія держави: теорія, методологія, практика. / Я.А. Жаліло – К.: НІС, 2003. – 368 с.
54. Завадський Й.С. Менеджмент. / Й.С. Завадський – К.: УФІМБ, 1997. – 542 с.
55. Завацкая Л. Билль о фермерстве, или как Америка поддерживает свое сельское хозяйство / Л. Завацкая // Новое сельское хозяйство. – 2002. – № 4. – С. 13 – 18.
56. Заєць О.С. Ринок цукру в Україні: проблеми становлення, функціонування та розвитку. / О.С. Заєць – К.: Наукова думка, 1999. – 385 с.
57. Закон України Про державну підтримку сільського господарства України від 24 червня 2004 р. №1877 // Економіка АПК. – 2004. – №10. – С. 3 – 28.
58. Закон України Про основні засади державної аграрної політики на період до 2015 року, 18 жовтня 2005 р. №2982 // Голос України. – 2005. – 16 листопада (№217).
59. З.С. Варналій. Здійснення потенціалу регіонів та шляхи подолання соціально-економічних диспропорцій регіонального розвитку: Матеріали круглого столу / За ред. З.С. Варналія. – К.: НІСЛ, 2004. – 380 с.
60. Зіновчук В.В. Організаційні основи сільськогосподарського кооперативу. / В.В. Зіновчук – 2 – е вид., доп. і перероб. – К.: Логос, 2001. – 380 с.
61. Зінчук Т. Аграрна політика України: можливості та перспективи інтеграції в ЄС / Т. Зінчук // Економіка України. – 2000. – № 12. – С. 23 – 28.
62. Зоря С. Взаємозалежність між сільським господарством та макроекономікою в Україні. / С. Зоря. К.: КНЕУ, 2005. – 216 с.
63. Зубець М.В. Про стратегію утвердження інноваційної моделі розвитку аграрної економіки / М.В. Зубець, С.А. Володін. // Економіка АПК. – 2004. – № 12. – С. 113 – 118.
64. Іванилова О.А. Формування економічних взаємовідносин у зерновому підкомплексі: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук: спец.: 08.07.02 / О.А. Іванилова – Запоріжжя, 2006. – 20с.
65. Иванов И. Человеческий капитал и глобализация / И. Иванов // Мировая экономика и международные отношения. – 2004. – № 9. – С. 17 – 19.
66. Інформаційний бюлетень Міжнародного центру перспективних досліджень. — 2002. – № 141. – С. 23 – 28.
67. Васильєва Р.X. Історія економічної думки України: Навч. посібник / Р.X. Васильєва, Л.П. Горкіна, Н.А. Петровська та ін. – К.: Либідь, 1993. – 272 с.
68. Калінчик М.В. Проблеми дотування сільськогосподарського виробництва в Україні / М.В. Калінчик, М.М. Ільчук // Науковий вісник Національного аграрного університету – 2003. Випуск 66. – С. 24 – 30.
69. Кваснюк Б. Структурна перебудова економіки та її ресурси / Б. Кваснюк // Економіка України. – 2003. – № 11. – С. 25 – 29.
70. Кириленко І.Г. Аграрний сектор України: уроки, завдання / І.Г. Кириленко // Економіка АПК. – 2004. – №1. – С. 29 – 33.
71. Кириленко І.Г. Проблеми фінансового забезпечення сільськогосподарського виробництва / І.Г. Кириленко // Економіка АПК. – 2005. – № 1. – С. 45 – 48.
72. Кловер Чарльз. Євразія - альтернатива європейській інтеграції чи хибний шлях? Україна на шляху до Європи. / Ч. Кловер — К.: Фенікс, 2001. — 343 с.
73. Кобупа І. Внутрішня підтримка сільського господарства в контексті приєднання України до Світової Організації торгівлі / І. Кобупа, О. Шевцов // [«Актуальні питання аграрної політики»]: Зб. робіт 1999 – 2002. – К., 2002. – 450 с.
74. Коваленко Ю.С. Аграрний ринок України: організація та управління. / Ю.С. Коваленко – К.: ІАЕ УААН, 1998. – 108 с.
75. Коваль Ф. Євген Храпливий – подвижник кооперативної ідеї національного державотворення. / Ф. Коваль – Львів: Товариство "Український кооперативний рух", 2000. – 92 с.
76. Ковальова В. Страсти по трастам утихнут / В. Ковальова // Власть и политика. – 2004. – №11. – С. 18 – 21.
77. Ковальчук О.В. Планування та організування маркетингової діяльності підприємств: дис. канд. екон. наук: 08.06.01 / Ковальчук Олег Володимирович. – Луцьк, 2006. – 210 с.
78. Козловська О. Кооперативний рух на Львівщині / О. Козловська // Проблеми кооперації в сільському господарстві: матеріали міжн. конф. – Львів: Репринт ЛДСГІ, 1995. – С. 46 – 47.
79. Колобова А. Ценовые взаимоотношения партнеров в агропромышленном секторе / А. Колобова, Е. Прощенко // Экономист. – 2003. – № 7. – С. 18 – 20.
80. Колишкіна Н.І. Особливості управління маркетинговою діяльністю в сільськогосподарській сфері / Н.І. Колишкіна // Агросвіт. – 2007. – С. 24 – 27
81. Любченко О.М. Конкурентоспроможність продукції на регіональному продовольчому ринку та напрями її підвищення (на прикладі Кіровоградського регіону) автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук: спец: 08.10.01 / О.М. Любченко. – К., 2006. – 20 с.
82. Кооперация. Место и роль в экономической истории: Реферативный сб. – М., 1990. – 185 с.
83. Корецький М.X. Державне регулювання аграрної сфери у ринковій економіці. / М.X. Корецький – К.: Вид-во УАДУ, 2002. – 260 с.
84. Корнаи Я. Системная парадигма / Я. Корнаи // Вопросы экономики. – 2002. – № 4. – С. 32 – 37.
85. Костусєв О. Рік обнадійливих змін / О. Костусєв // Конкуренція. – 2003. – № 2. – С. 30 – 35.
86. Крупінський Е. Сільське господарство Польщі і Європейський Союз / Е. Крупінський // Вісник аграрної науки. – 2004. – № 7. – С. 20 – 25.
87. Крылатых Э.Н. Аграрные аспекты вступления стран СНГ в ВТО. / Э.Н. Крылатых, О.Г. Строкова – М., 2002. – 211 с.
88. Кузьмін О. Підходи щодо державного регулювання економіки в умовах глобалізації світових економічних відносин / О. Кузьмін, Р. Шуляр // Регіональна економіка. – 2001. – №3. – С. 24 – 28.
89. Економічна історія України і світу: Підручник [Лановик Б.Д., Матисякевич 3.М., Матейко Р.М.] / За ред. Б.Д. Лановика. – К.: Вікар, 1999. – 737 с.
90. Леоненко П.М. Економічна реформа в Західній Німеччині (1948-1958 рр.) / П.М. Леоненко // Історія народного господарства та економічної думки України: Міжвід. зб. наук, праць. – Вип. 31 – 32. – К., 2000. – С. 3 – 12.
91. Лерман Цві, Чакі Чаба. Земельна реформа в Україні: перші п'ять років / Лерман Цві, Чакі Чаба // Документи Світового банку для обговорення. – Вашингтон, 1997. – 27 с.
92. Логинов В. Тенденции развития мировых продовольственных рынков / В. Логинов // Экономист. – 2002. – № 1. – С. 20 – 24.
93. Лортикян Э. История государственного и рыночного регулирования экономики Украины. / Э. Лортикян – X.: Изд. – во "Харків", 1995. – 128 с.
94. Макаренко П.М. До напрямів теоретичних досліджень ринкового розвитку економіки сільського господарства / П.М. Макаренко // Економіка АПК. – 2006. – №7. – С. 32 – 37.
95. Малий І.Й. Інституціональні зміни системи розподілу економічних факторів у транзитивній економіці / І.Й. Малий // Економічна теорія. – 2004. – № 1. – С. 19 – 22.
96. Марочко В.І. Кооперативна форма виробничої діяльності в Україні (друга половина XIX - перша третина XX ст.): історико-теоретичний аспект / В.І. Марочко // [Національний кооперативний рух та структурні зміни в економіці України XXI століття]: Зб. наук, праць учасників конференції. – К.: Укоопосвіта, 2001. – 73 с.
97. Мартынов В.Д. Фермерская кооперация. / В.Д Мартынов // Новое в жизни, науке и технике. Сер. экономика. – М.: Знание – 1990, № 1. – 64 с.
98. Мегас В. Теоретичні проблеми неконкурентної приватизації / В. Мегас // Економіка України. – 2000. – № 8. – С. 23 – 25.
99. Меламед М. Валовий внутрішній продукт України в геоекономічному середовищі / М. Меламед // Вісник Національного банку України. – 2004. – № 8. – С. 18 – 19.
100. Мельник Л.Л. Формування та розвиток інфраструктури ринку зерна / Л.Л. Мельник, О.М. Рогожа // Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. – 2006. – №3. – С. 67 – 69.
101. Мельник Л.Ю. Структури форми господарювання в агросфері економічно високорозвинених країн / Л.Ю. Мельник, П.М. Макаренко // Економіка АПК. – 2003. – № 9. – С. 45 – 48.
102. Менкью Н. Макроэкономика: Пер. с англ. / Н. Менкью – М: Изд–во МГУ, 1994. – 736 с.
103. Месель-Веселяк В.Я. Розвиток та ефективність організаційно-правових форм господарювання в сільському господарстві України / В.Я. Месель-Веселяк // Економіка АПК. – 2004. – №11. – С. 66 – 68.
104. Методичні рекомендації по приватизації майна колективних сільськогосподарських підприємств / Збірник нормативних актів по реформуванню власності // За ред. В. Д. Гревцова. – К.: Урожай, 1993. – 416 с.
105. Михайлов Ю. Краще пізно, ніж ніколи. / Ю. Михайлов // Пропозиція. – 2001. – № 3. – С. 14 – 16.
106. Міщенко Д.А. Ключові засади розвитку агропромислового комплексу України / Д.А. Міщенко // Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. – 2005. – №4. – 187с.
107. Міщенко Д.А. Напрями удосконалення економічних відносин на зерновому ринку України / Д.А. Міщенко // Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. – 2005. – №5. – С. 172 – 176.
108. Міщенко Д.А. Організація діяльності сільськогосподарських підприємств на продовольчому ринку / Д.А. Міщенко // Агросвіт. – 2007. – № 22. – С. 23 – 27.
109. Міщенко Д.А. Особливості функціонування регіонального продовольчого ринку / Д.А. Міщенко // Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. – 2006. – №2. – С. 44 – 49.
110. Міщенко Д.А. Підвищення ефективності діяльності сільськогосподарських підприємств на продовольчому ринку / Д.А. Міщенко // Агросвіт. – 2007. – № 21. – С. 36 – 39.
111. Міщенко Д.А. Регіональні ринки сільськогосподарської продукції в умовах трансформації аграрного сектора / Д.А. Міщенко // Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. – 2004. – №5. – С. 154 – 160.
112. Міщенко Д.А. Структура регіонального зерно продуктового підкомплексу / Міщенко Д.А. // Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. – 2005. – №6. – С. 193 – 195.
113. Міщенко Д.А. Структура регіонального ринку зернопродуктового під комплексу / Д.А. Міщенко // Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. – 2004. – №6. – С. 170 – 172.
114. Міщенко Д.А. Теоретично – методологічні основи формування та розвитку ринку сільськогосподарської продукції / Д.А. Міщенко // Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. – 2004. – №4. – С. 179 – 183.
115. Міщенко Д.А. Фактори та принципи формування регіонального продовольчого ринку як комплексу / Д.А. Міщенко // Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. – 2006. – №3. – С. 205 – 209.
116. Могильний О.М. Інформатизація сільського соціуму як передумова конкурентного розвитку соціального капіталу / О.М. Могильний, М.К. Горлатий // Актуальні проблеми економіки – 2007. – №6 (72). – С. 22 – 24.
117. Могильний О.М. Основна суперечність трансформування аграрного сектора економіки / О.М. Могильний // Економіка України. – 2003. – № 11. – С. 29 – 32.
118. Могильний О.М. Перспективи зайнятості сільського населення України в контексті глобалізації сільськогосподарських ринків / О.М. Могильний // Економіка і держава. – 2004. – № 9. – С. 17 – 19.
119. Могильний О.М. Програмно-цільове регулювання виробництва аграрної продукції / О.М. Могильний //Економіка АПК. – 2003. – № 11. – С. 35 – 38.
120. Могильний О.М. Регуляторна політика держави в умовах глобалізації агропродовольчої системи / О.М. Могильний // Розвиток ринкових відносин в АПК України: Зб. наук, праць НАН України. Ін-т економіки. – К., 2001. – С. 31 – 44.
121. Могильний О.М. Спільна аграрна політика Європейського союзу щодо сталого сільського розвитку: уроки для України / О.М. Могильний // Економіка АПК. – 2004. – № 7. – С. 64 – 66.
122. Мордвінцева Т.В. Управління маркетинговою діяльністю підприємства в сучасних умовах. / Т.В. Мордвінцева // Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. – 2006. – №3. – С. 210
123. Мочерний С.В. Економічна теорія: Підручник. / С.В. Мочерний, М.В. Довженко – К: Видавничий центр "Академія", 2004. – 856 с.
124. Мюкнер Г. Кооперативи в Німеччині: сьогоднішня ситуація і перспектива. зб. наук, праць учасників конференції [Національний кооперативний рух та структурні зміни в економіці України XXI століття]. / Мюкнер Г. – К.: Укоопосвіта, 2001. – С. 54 – 56.
125. Мясникова Л. Российский менталитет и управление / Л. Мясникова // Вопросы экономики. – 2000. – № 8. – С. 21 – 23.
126. Нижник Н.Р., Машков О.А. Системний підхід в організації державного управління: Навч. Посібник / За заг. ред. Н.Р. Нижник. – К.: Вид-во УАДУ, 1998. – 160 с.
127. Нуреев Р. Теория общественного выбора / Р. Нуреев // Вопросы экономики. – 2003. – №7. – С. 19 – 21.
128. Нуреев Р.М. Курс микроэкономики. Учебник для вузов. / Р.М. Нуреев – М: Издательськая группа НОРМА–ИНФА, 1998. – 572 с.
129. Огінський А.М. Національна система сільського господарства: вступ до загальної теорії і практики державного управління. / А.М. Огінський – К.: ІАЕ, 1999. – 365 с.
130. Онищенко О.М. Господарства населення: продуктивність, ефективність, перспективи. / О.М. Онищенко – К.: Ін–т екон. НАНУ, 2003. – 100 с.
131. Онищенко О.М. Фінансова результативність сільськогосподарських підприємств / О.М. Онищенко // Економіка України. – 2005. – № 2. – С. 19 – 21.
132. Онищенко О.М. Сільський розвиток: основи методології та організації / О.М. Онищенко, В.В. Юрчишин // Економіка України. – 2006. – № 10.
133. Оподаткування в сільськогосподарському секторі України: стан і перспективи / Проект аграрної політики в Україні Університету штату Айова. – 2000. – № 17. – С. 30 – 32.
134. Організаційно-правові питання аграрної реформи в Україні / За ред. В. І. Семчика. – К.: Інститут держави і права ім. В. М. Корецького НАН України, 2003. – 280 с.
135. Організаційно – правові проблеми розвитку аграрного і земельного ринків в Україні: Зб. тез доповідей і наукових повідомлень науково-практичної конференції. / В. І. Семчик. – К.: Інститут держави і права ім. В. М. Корецького НАН України, 2004. – 130 с.
136. Орешкин В. Национальные интересы во внешней торговле / В. Орешкин // Мировая экономика и международные отношения. – 2004. – № 1. – С. 23 – 28.
137. Орлатий М. К. Соціальна сфера села. / М. К.Орлатий – К.: ІАЕ УААН, 1997. – 200 с.
138. Основи сільськогосподарської обслуговуючої кооперації: Навч. посібник / [Л.В. Молдаван, В.Б. Мосаковський та ін.]; за ред. В. В. Зіновчука. – К.: Вища освіта, 2001. – 464 с.
139. Особисті підсобні господарства України — аналіз витрат та ефективність виробництва видів сільськогосподарської продукції / О.М. Шпичак, П.Т. Саблук, В.П. Ситник, З.П. Ніколаєва, Т.В. Ярославська – К.: ІАН УААН, 2001. – 236 с.
140. Осташко Т. Ринкова трансформація аграрного сектора. / Т. Осташко – К.: Фенікс, 2004. – 280 с.
141. Панасюк Б.Я. Прогнозування та регулювання розвитку економіки. / Б.Я. Панасюк – К.: Поліграфкнига, 1998. – 304 с.
142. Панорама сельского хозяйства и отраслей агропромышленного комплекса. Франция. – 2000. – 108 с.
143. Д. Гринэуэн Панорама экономической мысли конца XX столетия: пер. с англ. / под ред. Д. Гринэуэн, М. Блини, И. Стюарта – СПб.: Экономическая школа, 2002. – Т.1. – 668 с.
144. Панченко П.П. Аграрна історія України: Підручник. 2-ге вид., випр. і доп. / П.П. Панченко, В.А. Шмарук. – К.: Т–во "Знання", КОО, 2000. – 342 с.
145. Парсяк В.Н. Формування корпоративних відносин в системі малого підприємництва. автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра економічних наук: 08.06.01 / В.Н. Парсяк. – К., 2004. – 32 с.
146. Пасхавер Б. Пріоритети продовольчого ціноутворення / Б. Пасхавер // Економіка України. – 2003. – № 4. – С. 18 – 20.
147. Пасхавер Б. Рентабельність агросфери: проблеми стабільності / Б. Пасхавер // Економіка України. – 2004. – № 2. – С. 20 – 23.
148. Пасхавер Б. Цінова конкурентність аграрного сектора / Б. Пасхавер // Економіка України. – 2007. – № 1. – С. 20 – 22.
149. Пилеев С. Возможности устойчивого развития / С. Пилеев, Э. Цховребов // Экономист. – 2001. – №4. – С. 21 – 24.
150. Погуляйко М.В. Сільськогосподарські підприємства в трансформаційних умовах державного регулювання АПК: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук спец: 08.00.04 / М.В. Погуляймо – Луганськ, 2007. – 20с.
151. Покотілова О. Економічні та правові аспекти реструктуризації земельних відносин сільськогосподарських підприємств / О. Покотілова // Економіка України. – 1999. – № 6. – С. 32 – 36.
152. Покритан А. Про економічний зміст сучасних суспільних відносин в Україні / А. Покритан // Економіка України. – 2000. – № 10. – С. 19 – 24.
153. Пороховский А.А. Рыночная основа глобализации / А.А. Пороховский // США – Канада. – № 8. – 2002. – С. 11 – 14.
154. Послання Президента України до Верховної Ради України "Про внутрішнє і зовнішнє становище України у 2003 році". – К.: Інформаційно-видавничий центр Держкомстату України, 2004. – 472 с.
155. Послання Президента України до Верховної Ради України „Про внутрішнє і зовнішнє становище України у 2001 році". – К.: Інформаційно-видавничий центр Держкомстату України, 2002. – 412 с.
156. Пошкус Б.И. Роль цены в рыночном механизме агромромышленного комплекса / Б.И. Пошкус // Економіка АПК. – 2003. – № 11. – С. 45 – 48.
157. Правові аспекти приватизації в Україні: У 2-х т. / За заг. ред. Ю.І. Єханурова. – К.: Юридичне вид-во "Руська правда", 1996. – Т. 2. – 416 с.
158. Програма діяльності Кабінету Міністрів України "Назустріч людям". – К., 2005. – 44 с,
159. Прутська О.О. Інституціоналізм і проблеми економічної поведінки в перехідній економіці. / О.О. Прутська – К.: Логос, 2003. – 256 с.
160. Рева – Родіонова Л. Українське товариство "Сільський господар". 1899 – 1944 рр. Історія. Досвід. / Л. Рева – Родіонова – Тернопіль: Підручники і посібники, 2000. – 368 с.
161. Результати уругвайського раунду багатосторонніх торговельних: Тексти офіційних документів. К.: "Вимір", 1998. – 520 с.
162. Штефан фон Крамон-Таубель Реформування сільського господарства в Україні: широке поле / За ред. Штефана фон Крамона-Таубеля та Людвіга Штріве. – К.: Фенікс, 1999. – 279 с.
163. Розвиток різноукладності на селі: особливості, проблеми / [Л.М. Шевченко, В.X. Брус та ін.] за ред. В.В. Юрчишина. – К.: ННЦ ІАЕ, 2004. – 446 с.
164. Рылько Д. Мировая продовольственная проблема: уроки для России / Д. Рылько, В. Демяненко // Мировая экономика и международные отношения. – 1999. – № 8. – С. 22 – 25.
165. Саблук П.Т. Основні напрями розроблення стратегії розвитку агропромислового комплексу в Україні / П.Т. Саблук // Економіка АПК. – 2004. – № 12. – С. 20 – 23.
166. Саблук П.Т. Про вирішення невідкладних проблем АПК України / П.Т. Саблук // Фермер України. – 2005. – №23. – С. 36 – 39.
167. Саблук П.Т. Основи організації сільськогосподарського ринку. / П.Т. Саблук, Д.Я. Карич, Ю.С. Коваленко. – К.: ІАЕ УААН, 1997. – 140 с.
168. Сайкевич О.Д. Українські економісти другої половини XIX - початку XX ст. про необхідність та конкретні форми державного регулювання ринкової економіки / О.Д. Сайкевич // Історія народного господарства та економічної думки України. Міжвід. зб. наук, праць. – Вип. 31 – 32. – К., 2000. – С. 195– 203.
169. Сільський сектор України на рубежі тисячоліть: У 2 т. – Т. 2: Соціальні ресурси сільських територій / [Л.О. Шепотько, І.В. Прокопа, С.О. Гудзинський, В.Д. Яровий] – К.: Ін-т економіки НАН України, 2003. – 466 с.
170. Скибицька Л. Вплив державного регулювання на стабілізацію економіки України / Л. Скибицька // Вісник Київського державного торговельного університету. –2000. – №3. – С. 26 – 30.
171. Стан аграрного виробництва та аграрного бізнесу в Україні / Аналітичний звіт за результатами соціологічного дослідження про розвиток аграрного сектора економіки в Україні. / За ред. О.Кобзева. – К., 2002. – 42 с.
172. Старицька О.П. Адаптація сільського господарства до ринкових умов / О.П. Старицька // Агроінком. – 2004. – № 9 – 10. – С. 114 – 117.
173. Українська приватизація: плюси і мінуси / [Є.І. Головаха, В.І. Дубровський, О.М. Кошик, О.Г. Білоцерківець]. – К.: Альтерпрес, 2001. – 208 с.
174. Формування галузевих ринків України: перехідний період / За ред. д-ра екон. наук В.О.Точіліна. – К.: Фенікс, 2004. – 332 с.
175. Ціноутворення в агропромисловому комплексі України 1991-2001 рр. / За ред. О.М. Шпичака. – К.: ІАЕ, 2001. – 346 с.
176. Юрчишин В.В. Концептуальні основи розробки новітньої агарної політики та її реалізації / В.В. Юрчишин // Економіка АПК – 2003. – № 8. – 46 – 48.
177. Яковенко В.П. Розвиток ринку сільськогосподарської техніки та технічного сервісу: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : спец.: 08.07.02 / В.П. Яковенко. – К., 2004. – 20 с.
178. Янків М.Д. Організаційно-економічні механізми розвитку і функціонування АПК України. / М.Д. Янків. – Львів: Коопосвіта, 2000. – 450 с.
179. Ярмоленко В. Капіталізація землі в Україні: на благо чи на шкоду? / В. Ярмоленко // Економіка України. – 2004. – № 9. – 20 – 23.
180. Яценко В.М. Аналіз стану та стратегія ефективного розвитку агропромислового комплексу України. / В.М. Яценко. – Черкаси: ЧДТУ, 2003. – 352 с
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
50





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.