У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название ОРГАНІЗАЦІЯ УПРАВЛІННЯ ПАРТНЕРСЬКИМИ ВІДНОСИНАМИ ПІДПРИЄМСТВ В ЛОГІСТИЧНИХ ЛАНЦЮГАХ АВІАЦІЙНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ
Количество страниц 190
ВУЗ НАЦІОНАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Год сдачи 2010
Содержание ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ……......………………4
ВСТУП……………………………………………………...…5
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ВЗАЄМОВІДНОСИНАМИ СУБ'ЄКТІВ ЛОГІСТИЧНИХ ЛАНЦЮГІВ
1.1. Науково-методичні засади формування логістичних
ланцюгів перевезень………………………………………11
1.2. Економічна сутність і форми партнерських
відносин підприємств……………………………………27
1.3. Ефективність управління взаємодією підприємств
в логістичних ланцюгах…………………………………..48
Висновки по першому розділу .........................................62

РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПАРТНЕРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ АВІА-ПІДПРИЄМСТВ В ЛОГІСТИЧНИХ ЛАНЦЮГАХ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ
2.1 Аналіз динаміки інтеграційних процесів авіаційного ринку перевезень............................................................................67
2.2. Аналіз партнерської взаємодії авіакомпаній України з зовнішнім авіаційним середовищем..................................84
2.3. Нормативно-правові та економічні умови партнерства в логістичних ланцюгах авіаперевезень.............................104
Висновки по другому розділу ..........................................123

РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПАРТНЕРСЬКОЮ ВЗАЄМОДІЄЮ ПІДПРИЄМСТВ В ЛОГІСТИЧНИХ ЛАН-ЦЮГАХ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ
3.1 Формування механізму ефективного управління партнерськими відносинами авіапідприємства-ми.........................................................................................126
3.2. Моделювання процесів формування та управління спільною діяльністю підприємств на маршрутах авіаційних перевезень…………………………………………………142
3.3. Пропозиції щодо практичної реалізації програм партнерсь-
кої взаємодії віакомпаній..................................................145

ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ…………………………………180
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ……………183
Додаток 1
Додаток 2

ВСТУП

Актуальність проблеми. Сучасна концепція розвитку авіатранспортного ринку передбачає розширення спектру взаємодії всіх учасників перевізного процесу, особливо авіакомпаній та аеропортів.
Посилення ринкової конкуренції, підвищення запитів споживачів авіапослуг, розвиток електронних каналів комунікації призвели до необхідності застосування принципово нових форм організації діяльності та співробітництва учасників авіатранспортного процесу, інтеграції окремих його ланок у логістичний ланцюг з єдиною системою наскрізного управління матеріальними, інформаційними грошовими та іншими потоками.
Дослідженню сутності економічної взаємодії підприємств у логістичних ланцюгах присвячені наукові праці провідних вітчизняних та зарубіжних учених, зокрема, Є.В.Крикавського, Н.І.Чухрай, Л.В.Фролової, Ф.Котлера, Д.Бауерсокса, І.Ансоффа, Л.Б.Міротіна, А.Г.Некрасова, В.І.Сергєєва, А.І.Семененко, В.В.Щербакова, С.А.Уварова, В.С.Лукінського. Проблеми й особливості взаємодії під-приємств авіаційної галузі досліджували вітчизняні вчені: В.І.Щелкунов, Ю.Ф.Кулаєв, В.М.Загорулько, Г.М.Юн, М.Ю.Григорак, Н.Є.Полянська та інші. Різним аспектам управління логістичними системами промислових та транспортних підприємств були присвячені дисертаційні дослідження Загороднікова М.В., Ніколаєва Д.Ю., Гуріної Г.С., Попкова Т.І., Юрасова А.В., Кузичкіна Н.В.
Незважаючи на проведені наукові дослідження, питання використання логістичного підходу до організації партнерської взаємодії авіапідприємств та розробки методичних положень щодо формування і розвитку партнерських відносин у логістичних ланцюгах авіаперевезень мають фрагментарний характер і потребують подальшого розгляду.
Зв'язок роботи з науковими програмами, планами, темами. Дисертаційне дослідження виконано відповідно до плану науково-дослідних робіт: «Механізм застосування моделей та принципів корпоративного управління в діяльності українських корпорацій» (номер державної реєстрації 0107V0041291, 2006-2007 рр.), «Порівняльний аналіз організаційної структури управління авіакомпанії «МАУ» зі світовими аналогами» (номер державної реєстрації 0106V005882, 2006-2007 рр.), «Розроблення рекомендацій щодо здійснення стратегічного аналізу як інструменту підготовки, прийняття та реалізації оптимальних управлінських рішень» (номер державної реєстрації 0106V005881, 2006-2007 рр.), що виконувались на кафедрі менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств, «Розробка механізмів та моделей функціонування логістичних систем на транспорті» (номер державної реєстрації №47/11.02.04, 2008 рр.), що виконувалась на кафедрі логістики Національного авіаційного університету.
Мета і завдання дослідження. Метою цього дисертаційного дослідження є розробка концептуальних засад організації управління партнерськими відносинами підприємств у логістичному ланцюзі авіаперевезень та вироблення практичних рекомендацій щодо удосконалення й підвищення ефективності співпраці українських авіакомпаній з іноземними бізнес-партнерами.
Для досягнення поставленої мети було сформульовано і вирішено такі наукові та практичні завдання:
 дослідження науково-методичних засад формування логістичних ланцюгів перевезень;
 визначення економічної сутності і форм партнерських відносин підприємств;
 систематизація підходів до оцінки ефективності управління взаємодією підприємств у логістичних ланцюгах;
 обґрунтування темпів впливу і визначення тенденцій інтеграції і глобалізації світового та вітчизняного ринку авіаційних перевезень;
 вибір форм і методів практичної взаємодії підприємств у логістичному ланцюзі авіаційних перевезень;
 формування концептуальних засад синергізму партнерської взаємодії підприємств при організації управління партнерськими відносинами підприємств у логістичному ланцюзі авіаційних перевезень.
Об’єктом дослідження є економічна взаємодія суб’єктів авіатранспортних перевезень.
Предметом дослідження є теоретико-методичні та прикладні методи та форми управління партнерськими відносинами підприємств у логістичних ланцюгах авіаційних перевезень.
Методи дослідження. Для досягнення наукової мети використані такі методи дослідження: спостереження, порівняння, методи статистичного аналізу, структурно-логістичний аналіз, методи математичного моделювання тощо.
Інформаційно-аналітичною базою дослідження є наукові моно-графічні видання, статистична звітність суб’єктів ринку авіаційної галузі, прогнози повітряних перевезень ICAO, IATA, ресурси мережі Інтернет.
Наукова новизна одержаних результатів дисертаційного дослідження полягає у такому:
вперше:
- запропоновано методичні підходи щодо організації управління партнерськими відносинами підприємств у логістичному ланцюзі авіаперевезень, що враховують інтеграцію компетенцій та синхронізацію операцій у виконанні всіх етапів авіатранспортного процесу та дозволяють спільне використання матеріальних та інформаційних ресурсів взаємодіючих підприємств, взаємне надання послуг, єдність економічних інтересів щодо отримання спільної вигоди та підвищення якості обслуговування споживача на довгостроковій основі;
- розроблено математичну модель оцінки економічної ефективності партнерської взаємодії підприємств залежно від умов комерційних договорів між авіакомпаніями, що дозволяє генерувати та вибирати сценарії розвитку взаємодії ланок логістичного ланцюга авіаперевезень для максимізації сукупного синергетичного ефекту з урахуванням ринкової, витратної, технологічної та менеджерської синергії;
удосконалено:
- науково-методичні принципи формування та функціонування логістичних ланцюгів авіаперевезень за допомогою консолідації зусиль та ресурсів авіакомпаній, аеропортів, агентів із продажу перевезень, підприємств авіаційного та неавіаційного сервісу, що формують та забезпечують якісну авіатранспорту послугу, а також інтеграцію вітчизняних перевізників у світове авіаційне середовище;
- класифікацію форм та методів партнерської взаємодії підприємств у логістичному ланцюзі авіаперевезень залежно від рівня та особливостей їх співробітництва;
- методику економічної оцінки результатів партнерської взаємодії при комерційному співробітництві та взаємному наданні послуг авіаційними підприємствами;
дістали подальшого розвитку:
- визначення логістичного ланцюга як упорядкованої сукупності суб’єктів господарської діяльності з позицій процесно-системного підходу та потокової формалізації;
- методичні підходи до організації договірної діяльності авіакомпаній шляхом розробки технологічної схеми управління виконанням основних положень інтерлайнових, прорейтових та код-шерінгових угод.
Практичне значення одержаних результатів. Теоретичні узагальнення, методика дослідження та одержані практичні результати можуть бути використані для формування й розвитку системи партнерської взаємодії авіаційних підприємств України, а також вітчизняних авіаперевізників з іноземними авіакомпаніями. До результатів, які мають практичне значення, належать структура управління партнерськими відносинами в логістичному ланцюзі авіаперевезень, а також методика розрахунку вартості перевезень в умовах партнерської взаємодії авіакомпаній на мережі авіаліній. Практичний ефект досягнуто за рахунок зменшення трансакційних витрат при взаємодії авіакомпаній, тривалості авіаподорожі пасажира у формуванні синхронізованого ланцюга перевезення, підвищення якості обслуговування пасажирів за принципом «від дверей до дверей» .
Наукові результати наукової роботи впроваджено в авіакомпанії „Міжнародні авіалінії України” (Акт упровадження від 22.02.2008 р.), в авіакомпанії „АероСвіт” (Акт упровадження від 12.02.2008 р.).
Матеріали дисертаційного дослідження використовуються в навчальному процесі Національного авіаційного університету при вивченні дисциплін „Інтегровані матеріальні потоки”, „Логістика на повітряному транспорті”.
Особистий внесок здобувача. Дисертація є самостійно виконаною, завершеною науковою працею, в якій викладено авторський підхід до вирішення поставленого наукового завдання.
Апробація результатів дисертації. Основні положення і практичні результати дисертації обговорювались і отримали позитивну оцінку на: V Міжнародній науковій конференції студентів та молодих учених „Політ”(2005 р.), Науково-практичній конференції „Сучасні проблеми управління економікою” (2005 р.), Науково-практичній конференції „Сучасні проблеми менеджменту”, (2006 р.), Науково-практичній конференції „Інноваційно-інвестиційні проблеми розвитку економіки України” (2006 р.), Міжнародній науковій конференції «Проблемы подготовки профессиональных кадров по логистике в условиях глобальной конкурентной среды» (2006 р.), Міжнародній конференції «The Advancement of aerospace – oriented Tehnology in 21st Century» (Упровадження аерокосмічних технологій в 21-му столітті» (2006 р.), Міжнародній науково-практичній конференції «Інноваційний розвиток економіки і фінансів України в умовах глобалізації» (2008 р.), V Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених і студентів „Актуальні проблеми економічного і соціального розвитку виробничої сфери” (2008 р.).
Публікації. Основні результати дисертаційних досліджень опубліковано в 12 працях, 9 із них у фахових спеціалізованих виданнях ВАК України, загальним обсягом 3,5 д.а., з них особисто автору належить 3,5 д.а.
Структура та обсяг роботи. Дисертація складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків; містить 22 рисунки, 14 таблиць, з них 11 рисунків та 2 таблиці наведені на окремих сторінках. Повний обсяг дисертації - 210 сторінок комп’ютерного тексту. Список використаних джерел містить 175 найменувань на 15 сторінках, 2 додатки займають 22 сторінки.

Список литературы ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ

1) На основі концептуальних положень синергізму та аналізу синергетичних ефектів автором сформульована концепція синергізму партнерських відносин в логістичному ланцюгу авіаперевезень для стратегічного і тактичного рівнів управління. Обґрунтовано, що системна організація партнерства на стратегічному рівні враховує 1) інтеграцію компетенцій при виконанні окремих етапів авіатранспортного процесу та окремих функцій виробничого і сервісного характеру, 2) партнерську взаємодію авіакомпаній, аеропортів, агентів, центрів управління повітряним рухом, інших посередників; 3) єдність і нерозривність технологічних процесів підготовки та виконання авіарейсів, обслуговування авіапасажирів та гарантованої авіаційної безпеки; 4) повне задоволення потреб і очікувань споживачів авіатранспортних послуг; 5) фактичне функціонування неформальної системи «авіапідприємство-авіапасажир», взаємодія в якій породжує для кожної сторони свій комплементарний ефект; 6) перетворення авіакомпаній-конкурентів у стратегічних партнерів в процесі співпраці та взаємного обміну послугами; 7) оптимізацію використання ресурсів авіакомпаній-партнерів. Реалізація вказаних стратегічних переваг партнерства вимагає певних тактичних дій, серед яких основними є: SWOT-аналіз конкурентного середовища майбутніх потенційних партнерів; пошук можливої сфери виникнення синергізму; визначення параметрів синергізму і його можливого потенціалу; оформлення умов партнерської взаємодії та взаємного надання послуг за допомогою спеціалізованих угод про комерційне співробітництво.
2) Доведено, що партнерська взаємодія підприємств в авіатранспортному ланцюзі забезпечує можливості отримання синергетичного ефекту збільшення масштабу перевезень, економії витрат і тривалості часу на маршруті завдяки інтеграції компетенцій при виконанні всіх етапів авіатранспортного процесу, спільному використанні матеріальних та інформаційних ресурсів взаємодіючих підприємств, взаємному наданні послуг.
3) Запропонований механізм управління внутрішніми та зовнішніми відносинами між ланками логістичного ланцюга авіаперевезень дозволяє обирати стратегію і тактику побудови та розвитку партнерства з метою досягнення поставленої мети, оптимального використання наявних ресурсів та забезпечення конкурентоспроможності компаній у тривалому періоді. Комерційні угоди про співпрацю авіапідприємств та взаємно надання послуг дозволяють формувати новий пасажиропотік на авіалініях спільної експлуатації з єдиною наскрізною перевізною документацією, системою тарифних пільг, гарантованих найвигідніших для авіапасажирів стиковок, що веде до збільшення обсягів перевезень, зменшення загальної суми витрат на їх забезпечення, а також під4. вищення якості обслуговування та рівня задоволеності авіаційної клієнтури.
4) Для практичної реалізації розробленого механізму управління партнерством в дисертаційній роботі запропоновано алгоритмізовану послідовність дій, яка включає підготовчий етап формування партнерства, оцінку ризиків і вигід партнерства, розробку й альтернативних варіантів угод, вибір авіакомпаній, маршрутів та послуг, формування проекту спільної діяльності, підтвердження принципів, зобов’язань та умов співробітництва, розробку технологій і процедур реалізації партнерської співпраці, визначення шляхів удосконалення партнерських відносин та відповідної підготовки персоналу, оцінку ефективності та потенціалу синергії партнерської взаємодії.
5) Автором розроблено економіко-математичну модель максимізації сукупного економічного ефекту партнерської взаємодії підприємству в логістичному ланцюгу авіаперевезень на заданій маршрутній мережі. Модель реалізована за допомогою комплексної автоматизованої системи розрахунку вартості авіаційних перевезень «Екопол», модифікованої автором для визначення синергетичного ефекту партнерської діяльності авіакомпаній з урахуванням витрат на супровід угод (інтерлайн, код-шерінг, прорейт) та додаткових доходів на прикладі рейсу «Київ-Барселона-Київ» з участю авіакомпаній «МАУ» та «Іберії», аеропортів «Бориспіль» та Барселона .
6) Результати проведених розрахунків показали, що у відповідності до партнерських угод формується новий пасажиропотік на авіалінії спільної експлуатації з єдиною наскрізною перевізною документацією, системою тарифних пільг, гарантованих найвигідніших для авіапасажирів стиковок. Експериментальні розрахунки показали можливості підвищення ефективності рейсу за рахунок синергії взаємодії авіакомпаній та аеропортів та в залежності від конкретних угод: інтерлайнові угоди забезпечують збільшення завантаження ПС до 15%, зменшення витрат на продаж авіаперевезень – до 30%,; прорейтові угоди: збільшення обсягів перевезень – до 10%, зменшення аеропортових зборів – до 15%, економію часу авіапасажира на маршруті – до 20%; код-шерінгові: збільшення обсягів перевезень – до 30%, збільшення доходів від продажу перевезень - до 15%.













СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇЛІТЕРАТУРИ

1. Постанова Кабінету Міністрів України від 07.02.2007 року №15к.
2. «ДЕРЖАВНА комплексна програма розвитку авіаційного транспорту України на період до 2010 року» схвалена Кабінетом Міністрів України Постанова від 27 липня 2001 р. № 919.
3. Доповідь Всесвітньої авіатранспортної конференції по регулюванню міжнародного транспорту: сьогодні і в майбутнє: IKAO, Dok 9644.
4. Керівництво по регулюванню міжнародного повітряного транспорту: IKAO, Dok 9626.
5. Політика та інструктивний матеріал в сфері економічного регулювання міжнародного повітряного транспорту: IKAO, Dok 9587.
6. Закон України «Про транспорт»: Прийнятий 10 листопада 1994 р. // Голос України. – 1995. – 11 січня. – С.4-5.
7. «Воздушные перевозки» нормативные акты, комментарии и рекомендации, автор–составитель Б. Елисеев: М. Право и закон, 2001. – 464с.
8. Акимова Н.Ф. Многоуровневая система показателей экономической эффективности управления коммерческой деятельностью авиакомпании. — М: Доброе слово, 2000.
9. Акофф Р.Л. Системы, организации и междисциплинарные исследования. Исследования по общей теории систем / Рассел Линкольн Акофф. – М.: Прогресс, 1969. – С. 143-164.
10. Аксенов И.М. Основы маркетинговых услуг в сфере пассажирских перевозок. К.: КМУЦА, 1998. – 123 с.
11. Александровская Л.Н. Современные методы обеспечения безотказности сложных технических систем Александровская Л.Н., Афанасьев А.П., Лисов А.А. ; учеб. — М.: Логос, 2001.
12. Алексеев Н. Эволюция систем управления предприятием // Проблемы теории и практики управления. — 1999. — № 2.
13. Альбеков А.У. Коммерческая логистика / Адам Умарович Альбеков. – Ростов-на-Дону: Феникс, 2002. – 416 с.
14. Ансофф І. Стратегическое управление / Игорь Ансофф.; сокр. пер. с англ. науч. ред. и автор предисл. Л.И.Евенко . – М.: Экономика, 1989.
15. Аренков И.А. Предпринимательство: Основы теории промышленно-рыночных и логистических сетей / – Аренков И.А., Афанасьев М.В., Семилотов С.В.; спб: Чарт Пилот, 2000. – 32с.
16. Ареф’єва О.В. .Методологічні проблеми управління та організації функціонування інтегрованих виробничих систем : автореф. дис. д-ра екон. наук: спец. 08.06.02 «» / Харків,. - 1998. — 40 с.
17. Ареф’єва О.В., Реінжиніринг бізнес-процесів: принципи та технологія / Ареф’єва О.В., Мельник І.Є.: Монографія., – К.: ГРОТ, 2004. – 64 с.
18. Афанасьев В.Г. Коммерческая эксплуатация международных воздушных линий / Виктор Григорович Афанасьев. – М.: Транспорт, 1987. – 225 с.
19. Багиев Г.Л. Маркетинг / Г.Л. Багиев, В.М. Тарасевич. – Санкт-Петербург: Питер, 2004.
20. Бакаев А.А. Экономико-математическое моделирование развития транспортных систем / Бакаев А.А., Гриценко В.И., Бажан Л.И. – К.: Наук. думка, 1991. – 151с.
21. Бакаєв О.О. Теоретичні засади логістики / О.О. Бакаєв, Л.А. Пономаренко . – К.: 2003. – 489с.
22. Бауэрсокс Д.Дж Логистика. Интегрированная цепь поставок / Д.Дж. Бауэрсокс, Д.Дж. Клосс. - ЗАО „ОЛИМП-БИЗНЕС”, 2001. – 640с.
23. Белоусов А.Г. Логістика комерческого посредничества / Олександр Григорьевич Белоусов - Ростов-на-Дону: ЗАО „Книга”, 2000. - 224с.
24. Биржаков М.Б. Энциклопедия международных контрактных отношений / Михаил Борисович Биржаков . – М.: Олбис-Филинъ, 1997. – 475 с.
25. Браверман Э.М. Математические модели планирования и управления в экономических системах / Эммануил Маркович Браверман . - М.: Наука, 1976. – 368с.
26. Бреде X. Современные методы управления издержками на швейцарских предприятиях // Проблемы теории и практики управления. — 1995. — № 4.
27. Бутрин А.Г. К интегральной оценке эффективности потоковых процессов / Андрей Геннадьевич Бутрин. – 2002. – 29-30 с. - (Логистика №1).
28. Бутрин А.Г. Потоковые процессы промышленного предприятия / Андрей Геннадиевич Бутрин: Монография. Челябинск: ЮурГУ, 2001. – 159с.
29. Вовчик Е.О. Управление цепями поставок зерновых грузив в пивоваренной отрясли : автореф. дис. канд. екон. наук: спец. 08.00.05 Санкт-Петербургский государственный университет экономики и финансов / Е.О. Вовчик. – Санкт Петербург, 2007. – 16с.
30. Воркут А.І. Сучасна концепція й еволюція логістичних систем // Автошляховик України. - 1998. – №1 (1). – С. 13-15.
31. Гальперин С.Б. Єкономическое обоснование и оценка эффективности проектов создания корпоративних структур / [Гальперин С.Б., Дороднева М.В., Мишин Ю.В., Пухов Е.В.] ; под ред. С.Б. Гальперина. - М.: Издательский дом „НОВЫЙ ВЕК”, Інститут микроэкономики, 2002.-56 с.
32. Гатторн Дж. Управление цепями поставок: Справочник издательства Gower / Джорж Готторн. ; под ред. Дж Готторны; Пер. с 5-го англ. Узд. – М.: ИНФРА – М, 2008.-ХХХIV. 670 c.
33. Гвишиани Д.М. Организация и управление / Джермен Михайлович Гвишиан. – М.: Наука, 1972. – 536 с.
34. Геттинг Б. Международная производственная кооперация в промышленности. Роль логистики в усилении конкурентоспособности хозяйственных структур / Пер. с нем. — М ДЕЛО, 2000.-
35. Гіковатий В.М. Моделювання механізмів взаємодії підприємства та споживача : автореф. дис. канд. екон. наук: 08.03.02 „” / В.М.Гіковатий. – Х., 2003. – 20с.
36. Голиков Е.А. Маркетинг и логистика / Євгеній Олександрович Голіков. – М.: Дашков и К, 1999. – 412 с.
37. Голиков Е.А. Основы логистики и бизнес-логистики / Євгеній Олександрович Голіков. – М.: РЭА, 1993. – 161 с.
38. Гірна О.Б. Характеристики системних зв’язків у логістичному ланцюгу поставок / Ольга Богданівна Гірна. – Донецьк: ДонНУ, 2003. – С.199-202. – (Праці Четвертої міжнародної наукової конференції студентів та молодих вчених: глобалізація, підприємництво, стале економічне зростання, Частина 5).
39. Гірна О.Б. Формування теоретичних засад функціонування ланцюга поставок / Ольга Богданівна Гірна. – 2003. – С. 41-47. – (Вісник національного університету „Львівська політехніка”: менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення та проблеми розвитку”, №494).
40. Григорак М.Ю. Оцінка конкурентоспроможності інтегрованих об’єднань підприємств в умовах єдиного європейського простору / М.Ю. Григорак., М.Т. Деркач. – Тернопіль: Економічна думка, 2005. - С.230-237.
41. Григорак М.Ю. Логистика пассажирских перевозок на воздушном транспорте / М.Ю.Григорак., Т.В. Брыкова. – К.: НАУ, 2001. (Мат-лы конф. «Авиа-99». – Вып.5).
42. Григорак М.Ю. Сучасні моделі авіаційного бізнесу та логістичні стратегії / М.Ю. Григорак., Г.С. Гуріна. К.: НАУ., К.: НАУ.2003 . – С. 601-606. (Наука і молодь: Збірник наукових праць міжнародної наукової конференції (Політ –2003).
43. Григорак М.Ю. Логистика пассажирских перевозок на воздушном транспорте / М.Ю. Григорак., А.И. Косарев. – К.: НАУ, 2001. – (Сб.научн.трудов. Мат-лы конф. «Авиа-99» – Вып.5).
44. Григорак М.Ю. Моделирование стратегии управления тарифами авиакомпании / М.Ю.Григорак., А.И. Косарев Проблемы системного подхода в экономике. – К.: НАУ, 2001. – (Сб.научн.трудов. Мат-лы конф. «Авиа-99». – Вып.5).
45. Григорак М.Ю. Косарев О.Й. Глобальна логістика і перспективи розвитку повітряного транспорту / М.Ю. Григорак., А.И. Косарев Проблеми підвищення ефективності інфраструктури:. – 2003.
46. Григорак М.Ю. Оцінка конкурентоспроможності інтегрованих об’єднань підприємств в умовах єдиного європейського простору / М.Ю. Григорак., М.Т. Деркач. - Тернопіль: Економічна думка, 2005. - С.230-237. .
47. Гуріна Г.С Обґрунтуванні вибору партнерів за допомогою матриці аутсорсінгу / Ганна Сергіївна Гуріївна. –К.: НАУ, 2007. – С. 92-97. – (Економіка, підприємництво та менеджмент. - Журнал наукових праць. - № 8).
48. Гуріна Г.С. Бровченко Л.В. Основні мотиви створення стратегічних авіаційних альянсів / Г.С. Гуріна, Л.В.Бровенко. – К.: НАУ, 2007. – С. 16-20. – (Економіка, підприємництво та менеджмент. - Журнал наукових праць. - № 10).
49. Гуріна Г.С. Формування логістичної стратегії авіакомпанії : автореф. дис. канд. техн. наук: 08.06.01 / автореф. на здобуття наук. ступеня кан. екон.наук : спец. 08.06.01 «Економіка, організація і управління підприємствами» / Ганна Сергіївна Гуріна . – К., 2004. – 17с.
50. Джеймс С.Джонсон Дональд Ф. Вуд Даниле Л. Вордлоу Поль Р Мерфи-мл. // Современная логистика , 7-е издание: Пер. с англ. – М.:Издательский дом «Вільямс», 2005. – 624с.
51. Д. Г. Скотт Учитесь эффективно продавать и управлять сбытом / Джини Грехэм Скотт. – К.: ВНЕШТОРГИЗДАТ, 1992.-176с.
52. Дойль П. Менеджмент / Питер Дойль. – СПб.: Питер, 1999. – 560с.
53. Долинская М.Г. Маркетинг и конкурентоспособность промышленной продукции / М.Г.Долинская, И.А. Соловьев. – М.: Экономика, 1991.-128с.
54. Економічна енциклопедія: У трьох томах. Т 1 / Редкол.: С.В. Мочерний (відп. ред.) та ін.. – К.: 2000 – 850 с.
55. Економічна енциклопедія: У трьох томах. Т 2 / Редкол.: С.В. Мочерний (відп. ред.) та ін.. – К.: 2001 – 864 с.
56. Економічна енциклопедія: У трьох томах. Т 3 / Редкол.: С.В. Мочерний (відп. ред.) та ін.. – К.: 2002 – 952 с.
57. Ефимов А.В. Стратегические альянсы как метод достижения конкурентного преимущества / Ефимов А.В., Буренина Г.А., Петров А.Н.: Препринт.- СПб.: Изд-во СПбГУЭФ, 1997.-28с.
58. Загорулько В.М. Стан та перспективи реалізації іневестеційних програм розвитку транспортно-дорожнього комплексу / В.М. Загорулько, І.П. Садловьська . - К. – 2007. – С. 10-16. – (Проблеми системного підходу в економіці: збірник наукових праць. – НАУ, № 23).
59. Загорулько В.М. Чинник ціноутворення в сфері діяльності аеропортів /Валентин Миронович Загорулько. - К. – 2007. – С. 3-11. – (Проблеми системного підходу в економіці: збірник наукових праць. – НАУ, № 23).
60. Захаров К.В. Логистика, эффективность и риски внешнеэкономических операций / [Захаров К.В., Цыганок А.В., Бочарников, В.П.Захаров Ф.К.]. - К.: ИНЭКС, 2001.-237с.
61. Зинченко Ю.А. Информационно-технологическая компетентность как основа глобального конкурентного преимущества бизнеса : автореф. дис. канд. екон. наук: 08.00.14 «» / Ю.А. Зинченко. – Санкт-Петербург.: 2006. – 20с.
62. ИКАО. Прогноз развития воздушного транспорта до 2005 года: Циркуляр 270, – Монреаль, 1997. – 58с.
63. Ильенко О.В. Основные логистические издержки транспортных систем / Матеріали VII Міжнародної науково-практичної конференції „Ринок послуг комплексних транспортних систем та прикладні проблеми логістики” червень 2005 року – Київ.: Україна, 2005. – С.196-198.
64. Интегрированная логистика накопительно-распределительных комплексов (склады, транспортные узлы, терминалы / [под ред. Л.Б. Миротина]. – М.: Издательство «Экзамен», 2003г. – 448с.
65. Іванов И.Д. Современные монополии и конкуренція. М.: Мисль, 1980.-254с.
66. Ігнатенко О.С. Логістика і пасажирські перевезення // Автошляховик України № 2 1995. – с. 4-8.
67. Ільєнко О.В. Алгоритм построения интегрированной логистической системы предприятия / О.В. Ільнко // Проблеми системного підходу в економіці: збірник наукових праць. – НАУ, № 14.-К. – 2006. – С. 39-43.
68. Ільєнко О.В. Аналіз взаємодій авіакомпаній України з зовнішнім авіаційним середовищем / О.В. Ільєнко // Збірка наукових праць «Економіка: проблеми теорії та практики». - Дніпропетровськ. - 2007р. – С. 1699-1703.
69. Ільєнко О.В. Дослідження тенденції інтеграції і глобалізації світового авіаційного ринку перевезень / О.В. Ільєнко // Матеріали IX Міжнародної науково-практичної конференції «Транспорт плюс логістика». Інтер Склад 2007, «Ринок послуг комплексних транспортних систем та прикладні проблеми логістики» жовтень 2007 року. – Київ.: Україна, 2007. - С. 88-89.
70. Ільєнко О.В. Концептуальні засади синергізму партнерських відносин в логістичному ланцюзі / О.В. Ільєнко // Проблеми системного підходу в економіці. Збірник наукових праць, 2008. – №24. С. 55-61.
71. Ільєнко О.В. Механізм управління партнерськими відносинами в логістичних ланцюгах авіаперевезень / // Проблеми підвищення ефективності інфраструктури. Збірник наукових праць, 2008 - №18-К. С. 59-65.
72. Ільєнко О.В. Організація партнерських відносин підприємств з клієнтськими організаціями – споживачами // Проблеми системного підходу в економіці: збірник наукових праць. – НАУ, № 21. - К. – 2006. – С. 55-59.
73. Ільєнко О.В. Оцінка ефективності партнерської взаємодії авіакомпаній // Формування ринкових відносин в Україні. Збірник наукових праць, 2008. - №1(80). С. 88-92.
74. Ільєнко О.В. Процес встановлення партнерських відносин між виробником та споживачем // Матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції „Проблеми подготовки профессиональных кадров по логистике в условиях глобальной конкурентной среды” 5-7 октября 2006 року. Сборник докладов. – Киев.: НАУ 2006. - С. 86-91.
75. Ільєнко О.В. Розвиток партнерських відносин в логістичних ланцюгах товарного руху // Проблеми системного підходу в економіці: збірник наукових праць. – НАУ, № 20. - К. – 2006. – С. 66-72.
76. Ільєнко О.В. Розробки організаційного механізму узгодження інтересів учасників інтегрованого ланцюгу товарного руху // Економіка, підприємництво та менеджмент. - Журнал наукових праць. - № 8, НАУ, 2007. – С. 31-38.
77. Ільєнко О.В. Трансакционные издержки в интегральном показателе экономической эффективности предприятий // Проблеми системного підходу в економіці: збірник наукових праць. – НАУ, № 13.-К. – 2006. – С.97-100.
78. Камионский С.А. Системные объекты современного менеджмента // Системные исследования. Методологические проблемы: Ежегодник. 1998. Ч 1/ Под. Ред. Д.М. Гвишианини, В.Н. Садовского. – М.: Эдиториал. 1999. -360с.
79. Карпунь О.В. Організаційно-економічний механізм логістичного управління системою пасажирського сервісу авіакомпанії / автореф. на здобуття наук. ступеня кан. екон.наук : спец. 08.06.01 «Економіка, організація і управління підприємствами» / О.В.Карпунь. – К., 2006. – 217 с.
80. Качалов Сергей Иванович. Ресурсообеспечение развития предприятия с использованием инновационной логистики / Автореф. дис. канд. екон. наук: 08.00.05 / Академия народного хозяйства при Правительстве Российской Федерации. – М., 2006. – 24с.
81. Киппер И.Л. Встречная торговля: трансакционный менеджмент и контрактная логістика – СПб.: Изд-во СПбГУЭ, 2005. -194с.
82. Клиланд Д., Кинг В. Системный анализ и целевое управление. – М.: Советское радио, 1974. – 280 с.
83. Коба В.Г. Макаров Е.В. Діброва Г.С. Єффективность использования основних фондов гражданской авиации. – М.: Транспорт, 1984.
84. Козлов В.К. Логистика фирмы / В.К. Козлов, С.А. Уваров. – СПб.6 СПбГУЭФ, 1998. – 264 с.
85. Козловский В.А., Козловская Э.А., Савруков Н.Т. Логистический менеджмент: Спб.: Политехника, 1999.-275С.
86. Козловский В.А., Маркина Т.В., Макаров Т.М. Производственный операционный менеджмент. Учебник. Спб.: Специальная литература, 1998.-366с.
87. Козье Дэвид. Электронная коммерция. М.: Издательско-торговый дом «Русская редакция», 1999.-288с.
88. Колобов А.А., Омельченко И.Н. Основы промышленной логистики.- Москва: МГТУ им. Н.Э.Баумана, 1998.- 116с.
89. Кондаков Н.И. Логистический словарь. М: Наука, 1970.
90. Корпоративная логистика. 300 ответов на вопросы профессионалов/ под ред. Сергеева В.И., М.: Инфра –М, 2004г-976сс.
91. Костоглодов Д.Д. Маркетинг и логистика фирмы. – М.: ПРИОР, 2000. – 128 с.
92. Костоглодов Д.Д. Харисова Л.М. Распределительная логистика. – Ростов–на–Дону: Экспертное бюро, 1997. – 127с.,
93. Костромина Е.В. Экономика авиакомпании в условиях рынка. – М.: НОУ ВКШ «Авиабизнес», 1998. – 209 с.
94. Котлер Ф. Маркетинг-менеджмент // Пер с англ. Под ред. Л.А. Волковой Ю.Н. Каптуревского. - СПб: Питер, 2000.-944с.
95. Кравчук Г.В. Проблеми сучасного розвитку світового ринку повітряних перевезень в інтегрованій авіатранспортній системі // Формування ринкових відносин в Україні. Збірник наукових праць, 2008. - №1(80). С. 159-163.
96. Крикавський Є., Чухрай Н. Промисловий маркетинг та логістика. – Львів: Держ. ун-т «Львів. політехніка», 1998. – 307 с.
97. Крикавський Є.В. Логістика. Основи теорії.: – Л.: Національний університет «Львівська політехніка», «Інтелект-Захід», 2006. – 456 с.
98. Кристофер М. Логистика и управление цепочками поставок. Как сократить затраты и улучшить обслуживание потребителей. - Санкт-Петербург: Питер, 2004.-316с.
99. Кузичкіна Н.В.
100. Кулаев Ю.Ф. Концептуальные аспекты оптимального управления пассажирскими перевозками // Залізничний транспорт України. – 2000. – №4. – С.2.
101. Кулаев Ю.Ф. Экономика гражданской авиации Украины. Монография. – К.: Издательство «Феникс», 2004 – 667 с.
102. Кунц Г., О'Доннел С. Управление: системный и ситуационный анализ управленческих функций. В 2-х томах. Пер. с англ. - М.: Прогресс, 1981.
103. Лайсонс К., Джиллингем М., Управление закупочной деятельностью и цепью поставок, Пер. 6-го с англ. изд. – М.:ИНФРА - М, 2005. – 798с.
104. Лебедев Ю.Г. Логистика. Теория гармонизованных цепей поставок. - Москва: Издательство МГТУ им. Н.Э Баумана, 2005.-448с.
105. Литвин Д.Б., Тамбовцев С.Н., Шумейко М.В. Логистические издержки. Ростов на Дону: Ростов, гос. строит, ун-т, 2000.162с.
106. Лопатников Л.И. Краткий экономико-математический словарь. – М.: Изд-во, «Наука», 1979.-358с.
107. Лукинский В.С. Бережная В.И. Бережная Е.В. Логистика автомобильного транспорта: концепция, методы, модели . – М.: Финансы и статистика, 2002.,280с.
108. Мальков Станислав Станиславович. Логистика и управление цепями поставок в розничных торговых сетях. Автореф. дис. канд. екон. наук: 08.00.05 / Санкт-Петербургский государственный университет экономики и финансов. – Санкт-Петербург, 2006. – 16с.
109. Миронюк Виталий Петрович. Теория и методология управления грузовыми транспортно-логистическими системами в рамках территориально организованных комплексов: Автореф. дис. канд. екон. наук: 08.00.05 / Ростовский государственный строительный университет. - Ростов –на-Дону, 2006. – 46с.
110. Миротин Л.Б. Ташбаев В.Э. Стаханов В.Н. Системный анализ в логистике. – М.: Экзамен, 2002. – 480с.
111. Модели и методы теории логистики / Под.ред. В.С. Лукинского – СПб.: Питер, 2003.-176с.
моделі логістичних ланцюгів поставок // Проблеми транспорту. Зб.наук.праць: Вип. 4. - К.: НАУ, 2007.
112. Монден Я. Тойота: методы эффективного управления. М.: Экономика 1989.-287с.
113. Нагловский С.Н. Логистика проектирования и менеджмента производственно-коммерческих систем.- Калуга: Манускрипт, 2002.-336с.
114. Наянзин Н.Г., Бубнов С.А. Проектирование логистической системы на машиностроительном предприятии // Экономика и управление: теория и практика, Владимир: ВГПК, 2003-88с.
115. Некрасов А.Г. Мельников Д.А. Безопасность цепей поставок в авиаиндустрии // Монография. – М.: Издательство ГУП МТС ГА «Авиатехснаб», 2006.-260с.
116. Ніколаєва Н.В.
117. Новікоіва М.В. Сучасні тенденції діяльності авіаційної галузі України // Формування ринкових відносин в Україні. Збірник наукових праць, 2008. - №1(80). С. 163-166.
118. Нос В.А. Стратегические партнерства в торговых сетях. СПбГУЄФ, 2005.-200с.
119. Парфенов А.В. Методология формирования логистической системы управления потоковыми процессами в транзитвной экономике. СПб.: Изд-во СПбГУЭФ, 2001.-183с.
120. Окландер М.С. Маркетинг и логістика в предпринимательстве. – Одеса: Асирпрінт, 2004. -
121. Полянська Н.Є. Организация коммерческой работы на воздушном транспорте: Монография. – К.: НАУ, 2004. – с.320.
122. Пинкертон Р От функции пассивной закупки до управления цепочкой поставки // Р.Пинкертон, С. Крейг – Логинфо. – 2001.- №5-5 –С.38-45.
123. Попов В., Крайнюченко И. Парадигма потокового управления. // Логистика. – 2003. - № 3. – С. 23-28.
124. Портер М.Э. Конкуренция // М. Портер. - Пер. с англ. - М. - 2000.- 495с.
125. Портер М.Э. // Стратегія конкуренції. Методика аналізу галузей і діяльності конкурентів /М.Портер. – К.: Основи, 1997.-390с.
126. Родников А.Н. Англо-русский словарь по экономике товародвижения // Под ред. В.И.Осипова. М.: Экзамен, 2001.-608с.
127. Родников А.Н. Логистика. Терминологический словарь. 2-е изд. М.: ИНФРА-М, 2000.
128. Рынок и логістика // Под. Ред. М.П. Гордона. М.: Экономика, 1993.-140с.
129. Семененко А.И. Логистика. Словарь и библиография: Справочное порсобие. – Спб.: - Изд-во СпбГЭФ, 1999. – 67с.
130. Семененко А.И. Предпринимательская логистика // А.И.Семенов СПб.: Политехника. - 1997.-349с.
131. Семененко А.И. Предпринимательская логистика // А.И.Семенов. Часть 1. - СПб. - 1994.-124с.
132. Семененко А.И. Предпринимательская логистика // А.И.Семенов Часть 2. - СПб. - 1994.-175с.
133. Сергеев В.И. Логистика: аналитический обзор // В.И. Сергеев СПб - 1996.-27с. – (.:Об-во «Знание»).
134. Сергеев В.И. Менеджмент в бизнес-логистике // В.И. Сергеев. - М.: 1997.-772с.
135. Сергеев В.И. Глобальные логистические системы // Сергеев В.И., Кизим А.А., Эльшевич П.А. - Под общ. ред. В.И. Сергеева. СПб.: Изд. Дом «Бизнес-пресса», 2001.-240с.
136. Сидоров И.И. Логистическая концепция управления промышленным предприятием // И.Сидоров. - СПб.: ГИЭА, 1999.-179с.
137. Стаханов В.Н. Теоретические основы логистики // В.Н. Стаханов, В.Б. Украинцев – Росто-на-Дону: «Феникс», 2001.-160с.
138. Томпсон А.А. Стратегический менеджмент: Концепция и ситуации.// А.А. Томпсон - мл., А.Дж.Ш Стрикленд. - Пер. с англ. М.:, 2001.-412 с.
139. Уваров С.А. Логистика: общая концепция, теория, практика //С.А. Уваров. – СПб.: ИНВЕСТ-НП. - 1996.-232с.
140. Украицев В.Б. Конкуренция и логистика. // В.Б. Украинуев. - М. - 1999.-224с.
141. Уотерс Д. Логистика. Управление цепью поставок // Д.Уотерс.- Москва: - 2003.-503с.
142. Хаммер М. Реинженеринг корпорации: Манифест революции в бизнесе // М. Хаммер, Дж.Чампи. – Пер. с англ. - СПб.:С. –Петербург. Ун-та. – 1999. – с. 332. – (
143. Харісон А., Ремко Ван Хоук Управління логістикою: Розробка стратегій логістичих операцій // Пер. з англ..;За наук ред.. О.Є.Міхейцева. - Дніпропетровськ: Баланс Бізнес Бук, 2007.-368с.
144. Хмельницький Е. Д. Организационно-экономические методы управления хозяйственными связями на рынке грузовых автотранспортних услуг. // Автореф. дис. канд. екон. наук: 08.00.05 / Едуард ХмельниукийМосква автомобильно-строительный институт. – М., 2006. – 50с.
145. Хэндфилд. Р. Рреорганизация цепей поставок. Создание интегрированных систем формирования ценности // Р. Хэндфилд, Э Николс. - 2003.- 416с.
146. Цай Т.Н. Конкуренция и управление рисками на предприятиях в услоиях риска // Цай Т.Н., Граовый П.Г. Марашда Басам Сайел. – М.: Аланс, 1997.-288с.
147. Чемурзиев Б.А. Теоретиеские основы организации коммерческого посредничества: Препринт. – СПб.: Изд-во СПбГУЭФ, 2000.-28с.
148. Чухрай Н. Формування ланцюга поставок питання теорії і практики // Н. Чухрай, О. Гірна.. – 2007. – 232 с.
149. Штерн Л.В., Эль-Ансари А.И., Кофлан Э.Т. Маркетинговые каналы // Штерн Л.В., Эль-Ансари А.И., Кофлан Э.Т.: Пер. с англ. – М.: - 2002.-624с.
150. Щелкунов В.И. Стратегия финансово-инвестиционной деятельности // В.И. Щелкунов,Ю.П. Кабушкин. – К.:КМУГА. - 1999. – 44 с.
151. Щелкунов В.И. Механизм регулирования коммерческой деятельности авиакомпании Украины // В.И. Щелкунов, СА Переверзева. – Киев.: Наук. думка, 2006.-304с.
152. Щербаков В.В. Обоснование логистических альянсов в комерции // ВВ. Щербаков С.А. Уваров Санкт-Петербурского университета экономики и финансов. – 1996. - №4.ь – С.105-112.
153. Щербаков В.В. Современные системы хозяйственных связей и логистика // ВВ. Щербаков, С.А. Уваров. – СПб. - 1997.-84с.
154. Юн Г.М. Математическая модель управления ресурсами государственного ВУЗА // Г.М. Юн, А.С. Виннюков-Прощенко. – НАУ, № 13.-К. – 2006. – С.42-51. (Проблеми системного підходу в економіці: збірник наукових праць).
155. Beamon B.M. 1998. Supply chain design and analysis: models and methods. International Journal of production Economics 55: 281-294.
156. . Vsdal, C.J., and M. Goetschalckx. 1997. Strategic production-distribution models: a critical review with emphasis on global supply chain models. European Journal of Operational Research 98: 1-18.
157. Bowersox D.I., Closs D.I., Helfeiich O.K. Logistical managemant. 3rd ed. Mac Millan Publishing 1991.
158. C.Christofer Martin. Logistics and Supply Chain Management. L.: Prentice Hall, 1998.
159. Christopher M. Logistics and Supply Chain Management: Strategics for Reducing Costs and Improving Services. UK: Pitman Publishing 1992.
160. Christopher M. The Strategy of Distribution Management. L.: Pitman Publishing 1986.
161. Cooper I, Browne M., Peters M. Europen Logistics. Oxford: Blackwe 11 Publishers,1991. ll.Coyle J.I, Bardi E. J., Langley CJ.J. The Management of Business Logistics, 5th ed. StPaul: West Publishing Co., 1992.
162. Coyle J., Bardi E., Langley C. Zarzadzanie logisticzne. – Warzawa:PWE, - 734 s..
163. Hamer 3.M. Facility Management Systems. N.Y.: Van Nostrand Remhold Company, 1988.
164. Harmon C. Bar Code Technology as a Data Communications Medium. St. Louis. Proceedings of CLM. Vol. 1,1985..
165. Jonson J.C., Wood D.F. Contemporary Logistics, 4th ed. N.Y: MacMillan, 1990.
166. Kalakota Ravi, Robinson Marcia. E-Business. Roadmap for Success. Addison-Wesley Longman Inc., 1999.
167. Kearney A.T. Logistics Productivity. Chicago: Kearney Inc., 1987.
168. Lalonde B.J. Growth in EDI usage: Career Patterns in Logistics. Columbus: Ohio State University, 1992.
169. Lambert DM., Harrington T.C, Establishing Customer Service Strategies Within.
170. the Marketing Mix//Journal of Business Logistics, 1989.10.№2.
171. Shapiro R.D. Get Leverage from Logistics// Harvard Business Review, 1984. May-June.
172. Shapiro R.D., Heskett J.L. Logptics Strategy: Cases and Concepts. St. Paul: West Publishing, 1985.
173. Sack Nigel, Chambers Stuart, Harland Christine, Harrison Alan, Jonston Robert. Operations Management. Second edition. PITMAN Publishing, 1998,
174. Stalk G.I, Hout T.M. Competing against time, N.Y.; Free Press, 1990.
175. Stock R. James, Lambert M. Douglas. Strategic Logistics Management. 4th ed. McGraw-Hill, Irwin, 2001.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
50





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.