У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ІННОВАЦІЙНИЙ ПРОДУКТ МАШИНОБУДІВНОГО ВИРОБНИЦТВА
Количество страниц 190
ВУЗ НАЦІОНАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Год сдачи 2010
Содержание ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ……………………………………………...
ВСТУП………………………………………………………………………………
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ІННОВАЦІЙНИЙ ПРОДУКТ…………………………………………………………………………...
1.1. Суть інноваційного продукту та його класифікація…………………………...
1.2. Методичний підхід до формування цін на інноваційні товари……………….
1.3. Особливості ціноутворення на інноваційний продукт машинобудівного виробництва…………………………………………………………………………
Висновки до розділу 1………………………………………………………………
РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА ПРОЦЕСУ ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ІННОВАЦІЙНУ ПРОДУКЦІЮ АВІАДВИГУНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ…………………..
2.1. Дослідження ринку інноваційної продукції…………………………………...
2.2. Аналіз ціноутворення на інноваційний продукт………………………………
2.3. Дослідження впливу життєвого циклу інноваційного продукту на процес формування ціни……………………………………………………………………
Висновки до розділу 2………………………………………………………………
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ІННОВАЦІЙНИЙ ПРОДУКТ АВІАДВИГУНОБУДІВНОГО ВИРОБНИЦТВА.
3.1. Ціноутворення на інноваційний продукт з урахуванням особливостей його життєвого циклу…………………………………………………………………….
3.2. Обґрунтування рівня ціни на основі оцінки потреби в інноваційній продукції…………………………………………………………………………….
3.3. Використання в ціноутворенні критеріїв оцінки інноваційно-інвестиційної діяльності підприємств……………………………………………………………...
Висновки до розділу 3………………………………………………………………
ВИСНОВКИ………………………………………………………………………...
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………….. ……
ДОДАТКИ


ВСТУП

Актуальність теми. Конкурентоспроможність національної економіки та темпи її зростання значною мірою зумовлені здатністю промислових підприємств швидко реагувати на зміни в темпах науково-технічного прогресу, їх можливістю впроваджувати нові технологічні процеси та виготовляти нову конкурентоспроможну продукцію. При вирішенні цієї проблеми велике значення має перехід промислового комплексу України на інноваційний шлях розвитку.
На сьогодні Україна володіє достатнім науковим та інноваційним потенціалами. Однак це не дало їй змоги повною мірою вийти з економічної кризи на сучасному етапі розвитку ринкової економіки. Однією з основних причин, що призвели до такої ситуації, стало погіршення стану інноваційної діяльності в цілому ряді галузей промисловості.
Пошук ефективних шляхів вирішення цієї проблеми вимагає проведення радикальних економічних перетворень та використання економічних важелів і механізмів, значне місце серед яких належить ціноутворенню. Саме через ціни забезпечується реалізація основних економічних результатів діяльності підприємства, а їх рівень на виготовлену продукцію в умовах інноваційної діяльності є одним з основних стимулюючих засобів. За цих умов ціни визначають пріоритети інноваційної політики підприємства, впливаючи на ефективність упровадження інноваційних стратегій.
Сучасна вітчизняна практика ціноутворення свідчить про недостатнє використання світового досвіду щодо ціноутворення в процесі інноваційної діяльності. Значною мірою це стосується підприємств машинобудівної промисловості. Необхідність комплексного підходу до розгляду інноваційного процесу в машинобудуванні, всебічного вивчення методології формування ціни на інноваційні продукти, оцінки можливостей адаптації до існуючої економічної ринкової ситуації свідчить про важливість і актуальність досліджуваної проблеми.
У процесі дисертаційного дослідження використано комплексний підхід, що базується на застосуванні мікроекономічних і маркетингових методів аналізу з використанням обмежувальних чинників, що характеризують умови, у яких функціонує підприємство при виробництві інноваційних товарів. На формування даного наукового підходу як з позицій теоретичного осмислення, так і з погляду використання практичного досвіду вплинули наукові здобутки ряду відомих вітчизняних і зарубіжних учених-економістів. Зазначена проблема висвітлена в наукових працях А. Н. Алимова, К. А. Багриновського, І. Т. Балабанова, Ю. М. Бажала, Л. Д. Безчасного, С. Д. Бешелева, Ф. Бондаренко, С. В. Бруса, А. М. Власової, В. М. Гриньова, Л. О. Гришина, З. Б. Живко, С. Д. Ільєнкової, Н. В. Краснокутської, А. Г. Круглікової, А. А. Кутейнікова, Т. Коно, Ж.-Ж. Ламбена, Ю. О. Мазіна, В. Г. Мединського, Т. Т. Негла, Л. Н. Оголевої, А. В. Савчука, Б. Санто, Б. Твісса, В. Д. Хармана, Р. К. Холдена, В. Штока, Л. Г. Шаршукової, Й. Шумпетера, Р. Уотермана, Д. Дж. Франуса та інших авторів. Однак більшість із зазначених науковців досліджують сутність, генезис, методи та значення ціноутворення в цілому. Інші фокусуються на певних практичних чи теоретичних аспектах інноваційної діяльності. Проте до цього часу відсутні комплексні, системні дослідження ціноутворення на інноваційний продукт.
Усе вищевикладене зумовило вибір теми дослідження, її актуальність, значимість та практичну спрямованість.
Зв’язок роботи з науковими програмами, планами, темами. Дисертаційна робота виконана в межах держбюджетної теми кафедри міжнародних економічних відносин Інституту міжнародних відносин Національного авіаційного університету (номер державної реєстрації 0103U0109785). Особистий внесок автора полягає у формуванні методичного підходу до визначення рівня ціни на інноваційний продукт вітчизняного підприємства з урахуванням особливостей виробництва, реалізації та використання (споживання) даного продукту.
Мета й завдання дослідження. Метою дослідження є обґрунтування теоретико-методичних засад та розробка практичних рекомендацій щодо ціноутворення на інноваційну продукцію підприємств вітчизняного машинобудування (на прикладі авіадвигунобудівної підгалузі).
Для досягнення зазначеної мети було поставлено такі наукові завдання:
– провести аналіз теоретичних підходів щодо ціноутворення на інноваційний продукт;
– обґрунтувати методичний підхід до формування ціни на інноваційну продукцію підприємства;
– виявити особливості ціноутворення на інноваційний продукт машинобудівного виробництва;
– провести аналітичну оцінку стану вітчизняного ринку інноваційної продукції машинобудівних підприємств на прикладі авіадвигунобудівної галузі промисловості;
– провести діагностику процесу ціноутворення на інноваційний продукт авіадвигунобудівного виробництва;
– дослідити вплив життєвого циклу інноваційного продукту на процес формування ціни з урахуванням витрат виробника та споживача на кожній стадії даного циклу;
– розробити методичний підхід до ціноутворення на інноваційний продукт з урахуванням особливостей життєвого циклу інноваційної продукції машинобудівних підприємств;
– удосконалити систему оцінювання впливу післяпродажного обслуговування інноваційного продукту на рівень ціни;
– обґрунтувати доцільність використання дисконтованого грошового потоку при експлуатації авіаційного двигуна та чистої приведеної вартості в процесі ціноутворення на інноваційний продукт.
Об’єктом дослідження є процес ціноутворення на інноваційну продукцію машинобудівних підприємств.
Предметом дослідження є система ціноутворення на інноваційну продукцію підприємств авіадвигунобудівної галузі.
Методи дослідження. У роботі використано загальнонаукові та спеціальні методи дослідження, що дало змогу системно розв’язати проблему ефективності процесу ціноутворення на інноваційну продукцію. У процесі обґрунтування теоретичних аспектів роботи використано методи абстрагування, порівняння, системного аналізу та синтезу – при розгляді підходів до визначення ціни, методів і чинників ціноутворення; статистичні методи – для аналізу цін на інноваційні товари; розрахунково-аналітичний, економіко-математичне моделювання, метод експертних оцінок та спостережень – при розробці механізму ціноутворення на інноваційний продукт в умовах вітчизняного ринку; економіко-статистичний метод – при обґрунтуванні напрямів удосконалення ціноутворення на інноваційний продукт з урахуванням його життєвого циклу та ефективності використання споживачем.
Наукова новизна одержаних результатів полягає в поглибленні теоретичних засад і розробці практичних рекомендацій щодо формування ціни на інноваційний продукт машинобудівних підприємств України. Основні результати, що відображають наукову новизну, полягають у такому:
вперше:
– запропоновано методичний підхід до ціноутворення на інноваційний продукт з урахуванням особливостей життєвого циклу інноваційного продукту на етапі післяпродажного обслуговування, що дозволяє більш повно врахувати в ціні потреби та вимоги споживачів до даної продукції;
– досліджено процес формування та оцінки вартості послуг по сервісному обслуговуванню інноваційного продукту авіадвигунобудівного виробництва, що забезпечує формування ціни на авіаційні двигуни з урахуванням рівня конкурентних характеристик;
удосконалено:
– поняття “ціноутворення на інноваційний продукт”, що дає змогу більш чітко визначити сутність даного процесу та його відмінності від формування ціни на звичайну продукцію машинобудівних підприємств;
– східчасту систему цін на інноваційний продукт авіадвигунобудівного виробництва на основі ціннісного підходу до процесу ціноутворення, що стимулює процес реалізації та експлуатації даної продукції;
– вартісні показники, за якими проводиться техніко-економічне обґрунтування доцільності створення інноваційного продукту, що визначають рівень ціни на інноваційний продукт;
набуло подальшого розвитку:
– система класифікації інноваційних продуктів, що дає можливість з більш об’єктивних позицій конкретизувати напрями інноваційного процесу у вітчизняній економіці та сформувати економічні механізми управління інноваційною діяльністю;
– підхід до використання в ціноутворенні функції залежності ціни на інноваційний продукт від його конкурентних параметрів, що стимулює машинобудівні підприємства до покращення споживчих характеристик їх інноваційної продукції.
Практичне значення одержаних результатів. Проведені дослідження та висновки, що одержані за їх результатами, є основою для подальшого поглиблення наукового осмислення процесу ціноутворення на інноваційний продукт вітчизняних підприємств. Основні наукові положення дисертації доведені до рівня методичних узагальнень та прикладного інструментарію для заохочування за допомогою цін вітчизняних машинобудівних підприємств до виробництва інноваційної продукції. Запропоновані наукові положення, висновки й рекомендації можуть бути використані для вдосконалення процесу ціноутворення на вітчизняних підприємствах, підвищення точності і достовірності цін, що встановлюються на інноваційну продукцію, а також у навчальному процесі як дидактичний матеріал при підготовці фахівців у галузі маркетингу, економіки підприємства, менеджменту організацій тощо. Прикладне значення теоретичних розробок та практичних рекомендацій щодо удосконалення процесу ціноутворення на інноваційний продукт підтверджується актами впроваджень на Державному підприємстві “Запорізьке машинобудівне конструкторське бюро імені академіка О.Г. Івченка “ПРОГРЕС” (довідка № 79-01/4194 від 26.12.2007 р.), у Головному управлінні економіки Запорізької обласної державної адміністрації (довідка № 09-01/114 від 23.01.2008 р.), ТОВ “АМАКО Україна” (довідка № L10558 від 19.11.2007 р.) та Науково-дослідному економічному інституті Міністерства економіки України (довідка № 23/92 від 04.03.2008 р.).
Основні теоретико-методичні положення дисертаційного дослідження використовуються у навчальному процесі в Національному авіаційному університеті (м. Київ) при викладанні дисципліни “Ціноутворення на світових товарних ринках” для студентів економічних спеціальностей (довідка № 15/10-66 від 06.03.2008 р.).
Особистий внесок здобувача. Дисертаційна робота є результатом власних наукових досліджень. Основні наукові положення та висновки дисертації, що виносяться на захист, розроблено автором особисто і відображено в одноосібних наукових працях.
Апробація результатів дисертації. Основні наукові положення і практичні результати досліджень викладено на науково-практичних конференціях: “Інвестиційна політика України: проблеми теорії і практики” (м. Київ, 2004 р.) “Сучасні проблеми управління економікою” (м. Київ, 2004 р.), ІІ Міжнародній науково-практичній конференції студентів, аспірантів і молодих науковців “Європейські інтеграційні процеси і транскордонне співробітництво” (м. Луцьк, 2006 р.), Міжнародній науково-практичній конференції “Наукова індустрія європейського континенту – 2006” (м. Дніпропетровськ, 2006 р.), “Дні науки – 2007” (м. Дніпропетровськ, 2007 р.), Міжнародній науково-практичній конференції “Управлінські аспекти підвищення національної конкурентоспроможності” (м. Сімферополь, 2007 р.), Міжнародній науковій конференції “Формування ринкових механізмів господарювання” (м. Запоріжжя, 2007 р.).
Публікації. За результатами дослідження опубліковано 13 наукових праць загальним обсягом 4,0 д. а., з них 8 статей у фахових наукових виданнях (3,23 д. а.).
Структура дисертації. Дисертація складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел, додатків. Повний обсяг дисертації – 183 сторінки. Робота містить 23 рисунки, 22 таблиці, 5 додатків. Список використаних джерел складається з 175 найменувань.
Список литературы ВИСНОВКИ



У дисертаційній роботі здійснено теоретичне узагальнення та запропоновано вирішення наукового завдання щодо вдосконалення процесу ціноутворення на інноваційний продукт машинобудівного виробництва. Результати проведеного дослідження дають змогу зробити такі висновки:
1. Проведене теоретичне дослідження, що базувалося на аналізі існуючих в економічній літературі підходів до сутності та класифікацій інновацій, дало підстави сформулювати власне визначення інноваційного продукту як матеріалізованого результату, який отриманий від вкладення капіталу в нову технологію виробництва чи техніку на підприємстві з метою комерційного використання та створення суспільної корисності. Запропонована класифікація інноваційних продуктів дає можливість конкретизувати напрями інноваційного процесу у вітчизняній економіці та сформувати економічні механізми управління інноваційною діяльністю.
2. Метод ціноутворення повинен забезпечувати рівновагу в системі інноваційної діяльності підприємства з урахуванням, з одного боку, бажаного рівня рентабельності для розробників інновацій та виробників інноваційної продукції, а з іншого – потреб споживачів. Встановлено, що цим вимогам найбільшою мірою відповідає ціннісний підхід до формування ціни на інноваційний продукт, рівень якої повинен визначатися відповідно до корисності та конкурентоспроможності продукції. При цьому враховувати рівні витрат виробника та споживача даного продукту.
3. Доведено, що процес ціноутворення на інноваційний продукт повинен враховувати особливості стадій життєвого циклу технічного об’єкту, якими є розробка, серійне виробництво, експлуатація, капітально-відновлювальний ремонт, зберігання та утилізація. Особливості формування інноваційного продукту на різних стадіях інноваційного процесу зумовлюють застосування відповідних підходів до формування повних витрат у процесі виробництва, реалізації та експлуатації продукції машинобудівних підприємств. При цьому слід передбачати диференційований підхід до визначення рівня ціни на інноваційний продукт.
4. Аналіз вітчизняного ринку інноваційної продукції машинобудівних підприємств дав змогу зробити висновок про те, що інноваційна активність вітчизняних підприємств все ще є низькою. Про це свідчать існуючі тенденції впровадження науково-технологічної продукції у виробничий процес. Стосовно авіадвигунобудівного виробництва слід відзначити, що на сьогодні вдосконалення та ускладнення авіаційних двигунів призводить до того, що разом з підвищенням технічної ефективності суттєво зростають трудомісткість і вартість їх виготовлення, а також витрати на технічну експлуатацію.
5. Установлено, що ціноутворення на інноваційний продукт підприємств авіадвигунобудівної галузі має базуватися на продуманій ціновій стратегії та ефективному використанні наявних ресурсів. Велику увагу при цьому слід приділяти освоєнню виробництва перспективних авіаційних двигунів і подальшому підвищенню ефективності виробництва вже виготовлених шляхом створення більш економічних та надійних їх модифікацій.
6. З’ясовано, що проблема визначення рівня ціни на інноваційну продукцію з урахуванням її споживчих властивостей на сьогодні повністю не вирішена. У зв’язку із цим запропоновано методичний підхід ціноутворення з використанням функції залежності ціни інноваційного продукту від його конкурентних параметрів порівняно з групою товарів-аналогів.
7. На прикладі продукції ВАТ “Мотор Січ” проведено вартісне оцінювання інноваційної продукції за стадіями її життєвого циклу. При цьому враховувалися витрати не тільки на виробництво та реалізацію, а й пов’язані з використанням інноваційного продукту та його обслуговуванням. Установлено, що діюча система цін на авіаційні двигуни нового покоління недостатньо враховує цю особливість. Це відповідним чином впливає на конкурентоспроможність інноваційної продукції та рівень попиту на неї.
8. Запропоновано методичний підхід щодо формування системи східчастих цін на інноваційний продукт з урахуванням особливостей життєвого циклу та відповідних стимулюючих знижок. Використання зазначених знижок сприятиме підвищенню гнучкості й оперативності здійснюваної підприємствами маркетингової політики ціноутворення. Слід мати на увазі, що цей методичний підхід може успішно використовуватися як на стадії проектування інноваційного продукту, так і при його реалізації та використанні.
9. Відсутність підходів до оцінювання впливу вартості послуг сервісного обслуговування після придбання споживачем інноваційного продукту певною мірою обмежує стимулюючий вплив ціни на рівень попиту. Розроблено систему оцінки післяпродажного обслуговування інноваційного продукту та її впливу на рівень ціни. Пропонується формувати ціну з урахуванням результатів цієї оцінки, що в умовах вітчизняного ринку забезпечить зростання конкурентоспроможності інноваційної продукції та попиту на неї.
10. На прикладі авіадвигунобудівного виробництва обґрутовано доцільність використання вартісних показників при ціноутворенні на інноваційний продукт, що враховують особливості його експлуатації споживачами. Маються на увазі інтегральний показник “чиста приведена вартість” та дисконтований грошовий потік при експлуатації авіаційного двигуна. Доведено, що цей методичний підхід може успішно використовуватися при формуванні ціни на інноваційні продукти різних галузей машинобудівної промисловості.

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ



1. Андросова О. Ф. Ринок інтелектуальної продукції та його особливості в авіодвигунобудуванні. Оцінка ефективності промислових інновацій / О.Ф. Андронова // Економіка: проблеми теорії та практики. — Д., 2002. — С.8–12.
2. Анипко О. Б. Эксплуатационный цикл авиационного двигателя как критерий оценки ресурса / О.Б.Анипко // Математичні та інструментальні методи в технічних системах: зб. наук. пр. — Х., 2006. — С.4–6.
3. Антонюк Л.Л. Інновації: теорія, механізм розробки та комерціалізації/ Антонюк Л.Л., Поручник А.М., Савчук В.С. – К.: КНЕУ, 2003. – 394с.
4. Артемова Т. И. Стоимость и цена: логико-исторический процесс формообразования //— К.: Основа, 2006. — 448с. - (Монография).
5. Артус М.М. Формування механізму ціноутворення в умовах ринкової економіки: монографія / Артус М.М. – Т.: Економічна думка, 2002. – 354 с.
6. Артус М.М. Формування ринкових цін на товари за методом експертних оцінок / М.М.Артус // Наукові записки. — Тернопіль, 2002. — Вип.12. — C.37–40.
7. Багиев Г.Л. Международный маркетинг/ Моисеева Н.К., Никифорова С.В. – Спб.: Питер, 2001. – 512 с.
8. Багриновский К.А. Стратегия развития наукоёмких производств как фактор ресурсосбережения/ Багриновский К.А., Бендиков М.А., Хрусталев Е.Ю. – М.: ЦЭМИ РАН, 1999. – 123 с.
9. Бакланов А.Г. Специфика авиакосмического маркетинга/А.Г.Бакланов// Полет. – 2004. - №9. – С.59-60.
10. Белопольская Т. В. Необходимость управления денежными потоками субъектов предпринимательской деятельности в современных условиях хозяйствования / Т.В.Белопольская // Актуальні проблеми та перспективи розвитку фінансово-кредитної системи України. — Х., 2001. — С.131–132.
11. Бандурка И.В. Технологическая инновационная деятельность: Финансово-экономический аспект/ Бандурка И.В., Захарченко С.П., Товажнянская Е.Л.– Х.: НТУ «ХПИ», 2003. – 263с. - (Национальный технический ун-т «Харьковский политехнический ин-т).
12. Безкоровайна С.В. Методологія формування цінової політики підприємства / С.В.Безкоровайна// Актуальні проблеми економіки. – 2002. - №6. – С.31-34.
13. Безчасний Л.Д. Інноваційна складова економічного розвитку / Безчасний Л.Д. - К.: Основи, 2000. – 261 с. – (Монографія).
14. Биков А. Ю. Роль ціноутворення у розвитку інноваційної діяльності/А.Ю.Биков // Економіка: проблеми теорії та практики. — 2005. — Вип.202, т.4. — С.1011–1015.
15. Бездудный Ф.Ф. Сущность понятия “инновация” и его классификация/ Ф.Ф.Бездудный Г.А. Смирнов, О.Д. Нечаева // Инновации. – 1998. – №2-3. – С.13-21.
16. Білорус О. Інформаційні та організаційні основи стратегії реалізації на світовому ринку науково-технологічних розробок та інших інтелектуальних продуктів / О. Білорус, О. Скаленко, Н. Ярова // Стратегія економічного розвитку України: Наук. зб. – Вип.1(8)– К.: КНЕУ, 2002. – С. 143-152.
17. Богуслаев В.А. Новые перспективы «Мотор Сич»/ В.А.Богуслаев // Авиапанорама. – 2004. – ноябрь-декабрь. – С. 10-11.
18. Богуслаев В.А.Сотрудничество – стратегия настоящего и будущего/В.А.Богуслаев//Технологические системы. – 2004. - №4. – С.26-30
19. Богуслаєв В.О. Перспективні двигуни нового покоління/В.О.Богуслаєв // Авіаційно – космічна техніка і технологія. – 2000. – Вип. 15. – с.70-72
20. Борщ-Компанеец Н.С. Специфика договорных отношений в области использования результатов научно-технической деятельности/ Н. С. Борщ-Компанеец // Інтелектуальна власність. – 1999. - №5. – С. 7-11.
21. Брус С.В. Роль інновацій у забезпеченні конкурентоспроможності машинобудівного комплексу України / С.В.Брус // Актуальні проблеми економіки України. – 2006. - №1 (55). – С.163-169
22. Волоснікова Н. М. Концептуальні засади формування ціни інноваційної продукції з урахуванням трансакційних витрат /Н.М.Волоснікова // Наукові записки. — 2005. — Вип.7, ч.2. — С.150–155.
23. Вороніна А. В. Механізм маркетингового ціноутворення: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук: спец.08.06.01 «Економіка, організація і управління підприємствами»/А.В.Вороніна. – К., 2003. – 20 с.
24. Гаврись О. М. Оцінка методів ціноутворення на промислову продукцію /О.М.Гаврись // Управління розвитком. — 2006. — №7. — С.26–28.
25. Гелюта И. Ф. Ценообразование в системе маркетинга зарубежных компаний: дис. ... канд. экон. наук : 08.00.14 / Гелюта Иван Федорович. - М., 2002. - 211 c.
26. Горобчук Т.Т. Особливості ціноутворення при переході до ринкової економіки в Україні: дис... кандидата екон. наук: 08.01.01 / Горобчук Тетяна Тимофіївна. — К., 2001. — 196 с.
27. Гриньов А.В. Інноваційний розвиток промислових підприємств: концепція, методологія, стратегічне управління: монографія / Гриньов А.В.– Х.: ІНЖЕК, 2003. – 304 с.
28. Гриньов А.В. Організація та управління науково-дослідними і дослідно-конструкторськими розробками на підприємстві: монографія /Гриньов А.В.– Х.: ІНЖЕК, 2004. – 187 с.
29. Гриньова В.М. Функціонально-вартісний аналіз в інноваційній діяльності підприємства: монографія / Гриньова В.М. – Х.:ІНЖЕК, 2004. – 124с.
30. Гришина Л.О. Формування інноваційно-інвестиційної стратегії розвитку виробництва у машинобудуванні: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук: 08.02.02 «Економіка та управління науково-технічним прогресом» /Л.О.Гришина. – О., 2005. – 19 с.
31. Гришко С.В. Удосконалення механізму ціноутворення на підприємстві в умовах трансформаційної економіки: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук: спец. 08.06.01 «Економіка, організація і управління підприємствами» / С.В.Гришко. — Х., 1998. — 17с.
32. Грузнов І.І. Проблеми інтенсифікації оновлення продукції машинобудування: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня док. екон. наук: спец. 08.07.02 «Економіка сільського господарства і АПК» /І.І.Грузнов. – О., 2005. – 19 с.
33. Гудков А.Г. Концепция производственных функций при планировании разработок и производства высокотехнологичной наукоемкой продукции /А.Г.Гудков // Машиностроение. – 2003. - № 8 – С.44 – 48.
34. Гузь Н. Г. Модели равновесного ценообразования в маркетинговом управлении/ Н.Г.Гузь // Економіка: проблеми теорії та практики. — Дніпропетровськ, 2000. — Вип.20. — С.37–41.
35. Гулько Л.Г. Управління собівартістю нових видів продукції в процесі їх виробничого освоєння (на прикладі машинобудування): дис. … кандидата екон. наук: 08.06.01 «Економіка, організація і управління підприємствами»/ Гулько Лариса Геннадіївна. – Хмельницький, 2002. – 222 с.
36. Данилов А. Г. Повышение конкурентоспособности предприятия на основе совершенствования процесса ценообразования: дис. ... канд. экон. наук : 08.00.05 / Данилов Антон Геннадьевич.: Екатеринбург. – 2005. – 154 с.
37. Дейли Джон Л. Эффективное ценообразование - основа конкурентного преимущества/Джон Л.Дэйли; [пер.с англ. Э.В. Кондукова].— М.; СПб.; К. : Издательский дом "Вильямс", 2004. — 302с.
38. Джумагельдієва Г. Д. Правове регулювання цін і ціноутворення: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. юрид. наук: спец. 12.00.04 «Господарське право; арбітражний процесс» / Г.Д. Джумагельдієва — Донецьк, 2004. — 18с.
39. Долан Роберт Дж. Эффективное ценообразование / Роберт Дж Долан., Герман Саймон; [пер. с англ.]. — М. : Экзамен, 2005. — 414с.
40. Друкер П.Ф. Менеджмент. Стратегия и тактика/ Друкер П.Ф. – СПб.: Питер, 1999. – 332 с.
41. Дэвид Дж. Франус Рынок авиадвигателей на подъеме/ Дж. Франус Дэвид // Авиатранспортное обозрение. – 2005. – июль-август. – С.76-78.
42. Єлецьких С. Я. Формування ринкового механізму ціноутворення на підприємствах машинобудування: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук: спец. 08.06.01 «Економіка, організація і управління підприємствами»/ С.Я. Єлецьких — Донецьк, 1998. — 24 с.
43. Егоров И.Ю. Наука и инновации в процессах социально-экономического развития/ Егоров И.Ю. — К. : ИИЦ Госкомстата Украины, 2006. — 338с. – (Центр исследований научно-технического потенциала и истории науки им. Г.М.Доброва. НАН Украины).
44. Ерфорт И. Ю. Методический подход к формированию ценового механизма предприятия на основе дифференциации цен / И.Ю. Ерфорт // Проблемы повышения эффективности функционирования предприятий различных форм собственности. — Донецк, 2001. — С.357–370.
45. Ефименко Л. С. Моделирование процессов ценообразования в системе маркетинга / Л.С. Ефименко // Модели управления в рыночной экономике. — Донецк, 2002. — С.277–285.
46. Живко З.Б. Особливості ціноутворення на інноваційні товари / З.Б.Живко // Соціально-економічні дослідження в перехідний період. Регіональна науково-технічна політика: інноваційний розвиток та інформаційний простір: міжнар. наук.-практ. конф., 2007р.: тези доп. –– Львів, 2000. – Вип. XVI. - С.553-559.
47. Заварухин В. П. Управление научно-технологическим развитием в США/ В. П. Заварухин // Проблемы теории и практики управления. – 2000. – №5. – С. 78-82.
48. Завлин П.Н., Васильев А.В. Оценка эффективности инноваций: монографія / П.Н. Завлин, А.В. Васильев. – СПб.: Бизенс-пресса, 1998. – 215с.
49. Закон України "Про інноваційну діяльність" [Електронний ресурс]. – 4 липня 2002 р. – Режим доступу:
http://www.gdo.kiev.ua/files/2002/31/1447.htm.
50. Закон України "Про зовнішньоекономічну діяльність» від 16.04.1991 №959-ХІІ// Відомості Верховної Ради України. – 1991. - №29. – с.354-360.
51. Закон України "Про ціни і ціноутворення" №184/98-ВР від 05.03.98 (зі змінами та доповненнями) // Урядовий кур’єр. – 1998. – №67-68.
52. Захаренко О. В. Проблеми ціноутворення на вітчизняних підприємствах в умовах ринку / О.В.Захаренко // Наука молода. — Тернопіль, 2005. — Вип.3. — С.18–21.
53. Захарченко В. І. Кумулятивна оцінка життєвого циклу нововведень В.І.Захарченко // Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – Львів, 2002. — С.252–254.
54. Зрелов В.А. Анализ деятельности отечественных предприятий авиамоторной промышленности/В.А.Зрелов // Полет. - 2005. - №7. – С. 24-31.
55. Зюзіна В. П. Ціноутворення в системі економічних методів управління підприємством як шляхи підвищення його конкурентоспроможність в умовах невизначеності ринку / В.П.Зюзіна // Вісник Національного транспортного університету, — К., 2001. — №5. — С.268–272.
56. Ілляшенко С. М. Підходи до управління життєвим циклом товару / С.М.Ілляшенко // Социально-экономические аспекты промышленной политики. — Донецк, 2007. — Т.3. — С.322–329.
57. Иванова О. А. Цена потребления как критерий экономичности техники / О.А.Иванова // Проблемы равновесия экономических систем в условиях рыночной трансформации. — Х., 2001. — С.123–124.
58. Иванова Н. Г. Оценка затрат жизненного цикла как критерий выбора наиболее выгодного инвестиционного мероприятия // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна. — Д., 2007. — Вип.14. — С.261–265.
59. Иванова Р.Х. Игровой подход к рыночному ценообразованию / Р.Х.Иванова // Экономика промышленности. Экономика Украины на пороге третьего тысячелетия – Донецк, 2000. – С. 295-299.
60. Капица С.П. Синергетика и прогнозы будущего/ Капица С.П., Курдюмов С.П., Малинецкий Г.Г. – М.: Эдиториал, 2003. – 288 с.
61. Крайніков І. М. Особливості організації ціноутворення в умовах конкуренції / І.М.Крайніков // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України. — Суми, 2003. — Т.8. — С.247–253.
62. Каракай Ю.В. Фактор визнання інновацій на ринку / Ю.В.Каракай // Формування ринкових відносин в Україні.- 2007.- № 12(79).- С. 131 - 135.
63. Клочков В.В. Оценка экономической эффективности интеграции авиационного двигателестроения / В.В.Клочков // Полет. – 2006. - №7. – С. 28-33.
64. Кокурин Д.И. Инновационная деятельность/Кокурин Д.И. – М.: Экзамен, 2001. – 575 с.
65. Коробейников О.П. Роль инноваций в процессе формирования стратегии предприятия / О.П. Коробейников, А.А. Трифилова, И.А.Коршунов // Менеджмент в России и за рубежом. – 2000. – №3. – С.29-43.
66. Короткий Ю.Г. Стратегический маркетинг и проблемы создания сложных технических изделий [Электронный ресурс]/ / Ю.Г.Короткий // Маркетинг в России и за рубежом. – 1999. - № 3. – С.3-10. – Режим доступа к журн.:
http://www.cfin.ru/press/marketing/1999-3/01.shtml
67. Костевич Н.О. Адаптація ринкових механізмів ціноутворення до трансформаційної економіки України / Н.О.Костевич // Україна в ХХІ столітті: концепції та моделі економічного розвитку: міжнар. конгрес українських економістів: тези доп. –– Львів., 2000. – Ч.І. С. – С.282-285.
68. Костенко Н.В. Управління інноваційним підприємництвом у машинобудівному комплексі: дис. … кандидата екон. наук: 08.06.02/ Костенко Наталія Валентинівна. – Донецьк, 2002. – 219 с.
69. Костырко Л. А. Совершенствование методических подходов к комплексному анализу движения денежных потоков предприятия / Л.А.Костырко // Актуальні питання удосконалення фінансово-кредитного механізму в Україні. — Запоріжжя, 2003. — С.315–323.
70. Котляревская И.В. Маркетинговая парадигма в менеджменте продуктовых инноваций / И.В. Котляревская, И.А. Баженов, М.И. Осипов // Маркетинг в России и за рубежом. – 2002. - №2 (28). – С.3-8.
71. Кочурова Л.И. Реальный сектор экономики: модель цены производства развитого рынка. Экономические отношения обозримого будущего/ Кочурова Л.И. – Кемерово: Кузчассвузииздат, 2001. – 177с.
72. Криворак А. Д. Планирование жизненного цикла продукции машиностроения А.Д.Кривора // Економіка: проблеми теорії та практики. — Д., 2006. — Вип.218, т.3. — С.828–836.
73. Кругликов А.Г. Системный анализ научно-технических нововведений: монографія / Кругликов А.Г. – М.: Наука, 1991. – 198 с.
74. Крутилин А.Г. Оценка стоимости жизненного цикла авиационных двигателей в современных условиях/ А.Г. Крутилин, С.В. Конорев // Авиационная промышленность. – 2005. - №1. – С.26-30.
75. Крымская Л.А. Некоторые аспекты маркетинга высоких технологий / Л.А. Крымская // Високі технології в машинобудуванні. Збірник наукових праць ХДПУ. – Харків, 1999 – С.186-189.
76. Кузнецова С. А. Инновационный менеджмент/ Кузнецова С. А., Кравченко Н. А., Маркова В. Д., Юсупова А. Т. – М.: СО РАН – 2004. – 276 с.
77. Куриленко Т. П. Аналітична модель визначення граничного рівня відпускної ціни на нову техніку / Т.П.Куриленко // Вісник Харківського державного технічного університет. — Х., 2001. — Вип.8, т.1. — С.149–152.
78. Кутейников А.А. Технологические нововведения в экономике США / Кутейников А.А. – М.: Экономика, 1990. – 115 с.
79. Ламбен Ж.-Ж. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива / Ламбен Ж.-Ж. [пер. с франц.]. – Спб.: Наука, 1996. – 589 с.
80. Лапко О. О. Інноваційна діяльність в системі державного регулювання: монографія / Лапко О. О. – К.: Інститут економічного прогнозування НАН України 1999.- 253 с.
81. Ласточкин Ю.В. Модели ценообразования высокотехнологичной продукции, обеспечивающие конкурентоспособность предприятия / Ю.В.Ласточкин, И.И.Ицкович // Экономика и производство. 2004. – июль-сентябрь. – С. 12-16
82. Левшин Ф.М. Мировой рынок: конъюнктура, цены, маркетинг / Левшин Ф.М. – М.: Международные отношения, 1993. – 260 с.
83. Мазін Ю. О. Економічні основи управління інноваційною ресурсозберігачою політикою в машинобудуванні: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд.. екон. наук: спец. 08.02.02 «Економіка та управління науково-технічним прогресом» / Ю.О.Мазін – Суми, 2005. – 22 с.
84. Малащук Д.В. Особливості інноваційного потенціалу машинобудування України / Д.В. Малащук // Актуальні проблеми економіки. – 2005. - №2 (44). – С. 111-120.
85. Малый В. В. Новации на протяжении жизненного цикла проекта / В.В.Малый // Управління проектами та розвиток виробництва. — Луганськ, 2005. — N4 (16). — С.45–50.
86. Мардус Н. Ю. Питання визначення ціни продажу / Н.Ю. Мардус // Економіка: проблеми теорії та практики. — Д., 2004. — Вип.189, т.2. — С.438–442.
87. Михайлова Е.А. Ценовые стратегии: современные мировые тенденции [Электронны йресурс]/ Е.А. Михайлова // Маркетинг в России и за рубежом. – 1999. - № 5. - Режим доступа к журн.:
http://www.cfin.ru/press/marketing/1999-5/11.shtml
88. Михальчук І Р. Стратегія товарної інновації у забезпеченні конкурентоспроможності промислового підприємства: дис. … кандидата екон. наук: 08.06.01/Михальчук Ірина Романівна– Т., 2003. – 201 с.
89. Морозов Ю. П. Инновационный менеджмент. / Морозов Ю. П., Гаврилов А. И., Городнов А. Г. - М.: Юнити-Дана - 2003. - 472с.
90. Мостенська Т. Л. Вплив політики ціноутворення на товари при визначенні стратегічного розвитку підприємств / Т.Л. Мостенська // Економіка: проблеми теорії та практики. — Д., 2004. — Вип.189, т.4. — С.1113–1118.
91. Муравченко Ф.М. Двигатели ГП «Ивченко – Прогресс» / Ф.М.Муравченко // Индустриальная Украина. – 2006. – июнь-август. – С.48 – 59.
92. Набок І.І. Методологія визначення ціни на інноваційний продукт у машинобудівній галузі / І.І.Набок // Научная индустрия європейского континента – 2006.: між нар. наук–практ. конф., 1-15 груд. 2006 р.: тези доп. – Дніпропетровськ, 2006. - С. 38-40.
93. Набок І.І. Механізм стимулювання цінами інноваційних процесів на машинобудівних підприємствах /І.І Набок// Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. - Запоріжжя, 2007р. - №6 - С.121-126.
94. Набок І.І. Механізм ціноутворення на інноваційну продукцію машинобудівного виробництва з врахуванням її життєвого циклу/ І.І.Набок// Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. – Запоріжжя, 2008р. - №2. - С.160-163.
95. Набок І.І. Модель ціни на інноваційну продукцію на основі генетичного алгоритму / І.І.Набок // Економіка: проблеми теорії та практики. Зб. наук. пр.: Випуск 221: В 3 т. Том І. – Дніпропетровськ, 2006 – С. 163-172.
96. Набок І.І. Напрями удосконалення ціноутворення на інноваційну продукцію в галузі авіаційного машинобудування/ І.І.Набок// Дні науки: наук.-практ.конф., 11-12 жовт. 2007 р.: тези доп. – Запоріжжя, 2007. – С.97-99.
97. Набок І.І. Особливості визначення ціни на інноваційні продукти з урахуванням життєвого циклу / І.І.Набок// Управлінські аспекти підвищення національної конкуренто-спроможності: міжнар. наук.-практ. конф., 4-7 жовт. 2007р.: тези доп. – Сімферополь, 2007– С.187-189.
98. Набок І.І. Парадигми формування цін на інноваційну продукцію в умовах вітчизняної економіки / І.І. Набок // Економіка: проблеми теорії та практики. Зб. наук. праць.: Випуск 230: В 3 т. Том ІІІ. – Дніпропетровськ, 2007 – С. 824-831.
99. Набок І.І. Проблеми формування ціни на інноваційні товари/І.І.Набок//Дни науки – 2007.: III междунар. науч.-практ. конф., 1-15 апр. 2007 г.: тези доп.– Днепропетровск, 2007. – С.50-52.
100. Никишкин В.В. Роль маркетинговых исследований в разработке стратегии выведения нового продукта на рынок [Электронны йресурс]/ В.В. Никишкин, И.В. Гурова // Маркетинг в России и за рубежом. – 1999. - № 4. - Режим доступа к журн.:
http://www.cfin.ru/press/marketing/1999-4.
101. Ніронович Н. І. Удосконалення управління інноваційними процесами на промислових підприємствах: дис. … кандидата екон. наук: 08.06.01/Ніронович Назар Іванович. – Л., 2002. – 216 с.
102. Новосельцев О. В. Методи розрахунку ціни ліцензії /О.В.Новосельцев // Інтелектуальна власність. – 1999. – № 3-4. – С. 53-60.
103. Нэгл Т.Т. Стратегия и тактика ценообразования / Т.Т. Нэгл, Р.К. Холден. – Спб: Питер, 2001. – 544 с.
104. Овчаренко Т.С. Управління інноваційно – інвестиційною діяльністю промислових підприємств: дис. кандидата екон. наук: 08.06.01/ Овчаренко Тетяна Сергіївна– К., 2004. – 213 с.
105. Орлов П.А. Обоснование цен на машины производственного назначения на основе учета их эффективности / П.А. Орлов, Н.И. Алдохина. – Харьков: Изд. ХНЭУ, 2004. – 212с.
106. Павленко А.Ф. Маркетингова політика ціноутворення: монографія / А.Ф. Павленко, В.Л. Корінєв. – К.: КНЕУ, 2004. – 332 с.
107. Парсаданян С.А. Инновационная деятельность: организация, технологии, проектирование / С.А. Парсаданян, В.К. Потемкин. – СПб.: ИРЭ РАН, 2001. – 107с.
108. Пархоменко Н. О. Аналіз підходів до процесу формування цін на підприємстві // Н.О.Пархоменко / Економіка. Менеджмент. Підприємництво. — Луганськ, 2006. — N16. — С.223–228.
109. Пархоменко Н. О. Прогнозування цін на підприємстві / Н.О.Пархоменко // Економіка. Менеджмент. Підприємництво. — Луганськ, 2007. — №17 (1). — С.29–33.
110. Перловская Н. В. Контроллинг денежных потоков в управлении предприятием / Н.В.Перловская // Економіка. Менеджмент. Підприємництво. — Луганськ, 2002. — N9. — С.90–94.
111. Плахоток О. О. Управління конкурентоспроможністю технічних систем транспортного машинобудування: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд.. екон. наук: спец. 08.07.01 «Економіка промисловості» / О.О. Плахотник. – Кривий Ріг, 2005. – 18 с.
112. Положення про державне регулювання цін (тарифів) на продукцію виробничо – технічного призначення, товари народного споживання, роботи і послуги монопольних утворень // Податки і бухгалтерський облік. – 2002. - №50. – с.4-5.
113. Портер М. Стратегія конкуренції / Портер М. – К.: Основи, 1997. – 390 с.
114. Поршнев А. Г. Управление инновациями в условиях перехода к рынку / Поршнев А. Г. — М.: Мегаполис-Контракт, 2005.-367с.
115. Постанова КМУ «Про ціноутворення в умовах реформування економіки № від 21.101994 р.№733
116. Пригожин А.И. Нововведения: стимулы и препятствия: (социальные проблемы инноватики). М.: Политиздат, 1989. – 346 с.
117. Прийма С. С. Економіко-математичне моделювання ціноутворення в ринкових умовах : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. екон. наук.: спец. 08.03.02. «Економіко-математичне моделювання» / С.С.Прийма. — Львів, 2004. — 20 с.
118. Райко Д.В. Економічна оцінка споживацької привабливості інноваційних товарів: дис. на здобуття наук. ступ. канд. екон. наук: спец. 08.06.01 /Райко Діана Валеріївна. – Х., 2002. – 211 с.
119. Рогатенюк Э. В. Анализ теоретических подходов к классификации ценообразующих факторов / Э.В.Рогатенюк // Економіка: проблеми теорії та практики. — Д., 2004. — Вип.189, т.2. — С.560–570.
120. Савчук А.В. Теоретические основы анализа инновационных процессов в промышленности / Савчук А.В. – Донецк: Институт экономики промышленности, 2003. – 448 с.
121. Санто Б. Инновация как средство экономического развития/ Санто Б.: [пер. с венг.]/ – М.: Прогресс, 1990. – 296 с.
122. Седова О.Г. Управление нововведениями в системе маркетинга / О.Г.Седова // Проблемы теории и практики управления. – 1992. – № 1. – С.85-89.
123. Семенюк В. С. Вплив ринку на формування цін / В.С.Семенюк // Науковий вісник. — Одеса, 2005. — N4 (16). — С.104–112.
124. Семон Б. І. Про один з підходів до оцінки техніко-економічної ефективності технічної експлуатації парку авіаційних двигунів / Б.І.Семон// Військова освіта. — Х., 2000. — N8. — С.134–139.
125. Скачков О. М. Удосконалення методів ціноутворення в умовах невизначеності ринкової кон'юнктури: автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. екон. наук: спец. 08.00.04 «Економіка і управління підприємствами» / О.М.Скачков. — К., 2007. — 16с.
126. Соціально-економічне становище за 2007 рік // Економіст. - 2008. - N1. - С. 6-11.
127. Старостина А. А. Маркетинговые исследования при разработке новых товаров/ А. А. Старостина, В. А. Кравченко. - К: НТУУ «КПИ», 2001. – 308с.
128. Статистичний щорічник України за 2006 рік. / Держкомстат України; за редакцією О.Г. Осауленка; Відп. за вип. В.А. Головко . – К.: Видавництво „Консультант”, 2007. – 634с.
129. Соловьев В.П. Инновационная деятельность как системный процесс в конкурентной экономике (Синергетические эффекты инноваций) / Соловьев В.П. . – К.: Феникс, 2004. – 560с.
130. Столяров В. В. Ценообразование на продукт инновационной деятельности/ В.В.Столяров // Луганський держ. аграр. ун-т. Збірн. наук. праць. — Луганськ, 2002. — N14 (26), т.2. — С.194–198.
131. Токарь Н. Б. О концепции инновационных процессов на этапах жизненного цикла продукции // Технический прогресс и эффективность производства. — Х., 2006. — №1 — С.62–65.
132. Твисс Б. Управление научно-техническими инновациями / Твисс Б. – М.: Экономика, 1989. – 271 с.
133. Терещенко Ю.Ф. Проблеми ціноутворення за експортного маркетингу/ Ю.Ф.терещенко // Проблеми науки. – 2002. – №1. – С.48-52.
134. Уотерман Р. Фактор обновления. Как сохраняют конкурентоспособность лучшие компании; [ пер. с англ.]. – М.: Дело ЛТД, 1995. – 452 с.
135. Федай А. А. Экономико-математическое моделирование механизма ценообразования в условиях рыночной конкуренции в Украине / А.А.Федай // Проблемы повышения эффективности функционирования предприятий различных форм собственности. — Донецк, 2000. — С.317–325.
136. Федотов А.Г. Методы программно-целевого управления при построении корпоративных систем менеджмента качества / А.Г. Федотов, В.П. Бабак, В.Г. Казаков // Экономика и производство. - 2004. - январь- март. - С.52-56.
137. Фирсанова О.В., Ромашова Е.А. Развитие методологии разработки стратегии в системе промышленных инноваций: управленческие и маркетинговые аспекты / О.В. Фирсанова, Е.А Ромашова. – СПб.: Инфо-да, 2001. – 158с.
138. Франус Д. Рынок авиадвигателей на подъеме / Д.Франус // Авиатранспртное обозрении. – 2005. – июль-август. – С.76-78.
139. Харів П.С. Інноваційна діяльність підприємств та економічна оцінка інноваційних процесів / Харів П.С. – Т.: Економічна думка, 2003. – 323с.
140. Харин А.А. Управление инновациями: Основы организации инновационных процессов/А.А. Харин, И.Л. Коленский. - М.: Высшая школа, 2003.-534с.
141. Хаустов В.К. Інноваційні процеси в Україні: реалії і перспективи розвитку / В.К. Хаустов, Т.О. Панфілова // Економіст. – 2002. – № 3. – С.54-59.
142. Ходзицька В. В. Формування ціни за ринкових умов / В.В.Ходзицька // Маркетинг: теорія і практика. — Луганськ, 2005. — N11. — С.258–261.
143. Хомицький А. І. Моделювання процесів ціноутворення в ринкових умовах // Вісник Львівської комерційної академії.— Львів, 2005. — Вип.19: Сер.: Економічна. — С.378–383.
144. Хомицький А. І. Сучасні теорії ціни та механізмів її формування // Вісник Львівської комерційної академії — Львів, 2006. — Вип.22: Серія економічна. — С.329–332.
145. Цацулин А.Н. Цены и ценообразование в системе маркетинга: Учеб. Пособие. – Изд.2-е – М.: Информационно-издательский дом «Филинъ», 1998. – 448 с.
146. Цены и ценообразование/ [под ред. В.Е. Есипова] – СПб: Питер, 2001. – 464 с.
147. Чалникова І.І. Вибір цінової стратегії на інноваційні продукти / І.І.Чалникова // Проблеми системного підходу в економіці: Зб. наук. пр.: Випуск 21. – К., 2007. – С. 121-126.
148. Чалникова І.І. Вплив інноваційних чинників на формування інвестиційної політики в умовах глобалізації/ І.І.Чалникова // Проблеми системного підходу в економіці: Зб. наук. пр.: Випуск 14. – К., 2005. – С. 169-174.
149. Чалникова І.І. Європейський досвід створення інноваційного продукту в Україні на прикладі діяльності польських підприємств / І.І.Чалникова// Європейські інтеграційні процеси і транскордонне співробітництво: міжнар. наук.-практ. конф., 18-19 трав. 2006р.: тези доп.– Луцьк, 2006. –С.252-254.
150. Чалникова І.І. Інноваційні аспекти екологізації суспільства / І.І.Чалникова // Економіка природокористування і охорони довкілля: Зб. наук. пр. НАН України – К., 2004. – С. 210-217.
151. Чалникова І.І. Фактори формування ціни на інноваційний продукт / І.І.Чалникова // Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. – Запоріжжя, 2006р. - №4. - С.387-391.
152. Черваньов Д.М. Менеджмент інноваційно-інвестиційного розвитку підприємств України: монографія / Д.М. Черваньов, Л.І. Рейкова.– К.: Т-во „Знання”, 1999. – 514с.
153. Чорна Л. О. Вплив факторів на вибір стратегії ціноутворення у підприємствах інфраструктурних галузей економіки / Л.О.Чорна // Наукові праці. — К., 2006. — №19, ч.2: Фінанси. Менеджмент. — С.132–136.
154. Чубаков Г.Н. Стратегия ценообразования в маркетинговой политике предприятия / Чубаков Г.Н. – М.: ИНФРА, 1996. - 222 с.
155. Чумаченко Б. Стратегическое управление научно-техническим развитием: опыт США / Б. Чумаченко, К. Лавров // Проблемы теории и практики управления. – 2000. – № 2. – С. 58-62.
156. Чураков Я. А. Державне регулювання фінансової діяльності та ціноутворення природних монополій в Україні: дис. … кандидата екон. наук: 08.02.03 / Чураков Ярослав Анатолієвич. — К., 2004. — 212с.
157. Чухрай Н.І. Формування інноваційного потенціалу підприємства: маркетингове та логістичне забезпечення / Чухрай Н.І. – Львів: ВНУ „Львівська політехніка”, 2002. – 316 с.
158. Швец-Шуст А.В. Моделирование процессов маркетингового ценообразования: дис… кандидата экон. наук: 08.03.02/ Швец-Шуст Андрей Владимирович. – Донецк, 2001. – 165 с.
159. Шеламова І. Д. Управління системою "витрати-ціна" в машинобудуванні: дис.... канд. екон. наук: 08.06.01 / Шеламова І.Д.— К., 2004. — 193 с.
160. Шинкаренко В. Г. Совершенствование маркетингового подхода к определению цены / В.Г.Шинкаренко // Розвиток методів управління та господарювання на транспорті. — Одеса, 2005. — Вип.23. — С.115–122.
161. Шишкевич О. С. Анализ ценообразующих факторов на машиностроительную продукцию предприятий с единичным и мелкосерийным типом производства / О.С.Шишкевич // Экономика промышленности. — Донецк, 2000. — Т.2. — С.167–170.
162. Шишкіна О. В. Особливості формування ринку продукції транспортного машинобудування / О.В.Шишкіна // Вісник Чернігівського державного технологічного університет. — Чернігів, 2005. — №24. — С.106–112.
163. Шкварчук Л. Сучасні проблеми методологічного забезпечення процесу ціноутворення / Л.Шкварчук // Формування ринкової економіки в Україні. — Львів, 2005. — Вип.15, ч.1: Спецвип.: Обліково-аналітичні системи суб’єктів господарської діяльності в Україні. — С.167–173.
164. Шумпетер Й. Теория экономического развития (Исследование предпринимательской прибыли, капитала и цикла конъюнктуры) / Шумпетер Й.; [пер. с. нем.] – Прогресс, 1982. – 453 с.
165. Юрьева И. А. Теория и практика моделирования цен на машины / И.А.Юрьева // Проблемы равновесия экономических систем в условиях рыночной трансформации. — Х., 2001. — С.139–141.
166. Яковлев А.И. Проектный анализ инвестиций и инноваций / Яковлев А.И. – Х: Бизнес Информ, 1999. – 113с.
167. Яценко М. Інформаційний аналіз і маркетинг в інноваційній діяльності / М.Яценко // Інтелектуальна власність. – 2002. – № 2-3. – С. 42-47.
168. Drucker P.F. Innovation and Entrepreneurship Practice and principles / Drucker P.F. – New York, 1985. –277 pp.
169. Drucker P.F. Management: Tasks, Responsibilities, Practices / Drucker P.F. – N.Y.: Harper & Row, 1973. – 241 p.
170. Nagle T. Economic foundation for pricing / T. Nagle // Journal of marketing research. – 1998. - February - P. 70-78.
171. Nagle T. The strategy and tactics of pricing / T. Nagle, R. Holden. – Prentice Hall, 1995. – 583 p.
172. Pride W.P., Ferrell O.C. Marketing. 9-th ed. Houghton Mifflin Company, 1995. - 753 p.
173. Peter J. Marketing Management (Knowledge and Skills) / J. Peter, J. H. Donnelly. – BPI Irwin, INC, Boston, MA, 1989. – 928 pp.
174. Principles of marketing / Charles W. Lamb, Jr., Joseph F. Hair, Jr., Carl Mc Daniel. South-Western P. C. Cincinnati, Ohio, 1992. – 757 pp.
175. Romer P.M. Endogenous technological change / P.M. Romer // Journal of Political Economy. – 1990. - №5. – V/98. – P.71-102.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
50





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.